Σύνδεση

View Full Version : Κουστουμι και Κινιτηρας



lampros2121
10/09/2020, 21:16
Καλησπερα εχω ενα Kymco activ 50cc του 2007 το πηρα σχεδον προσφατα ( ειχα ενα innova που μου εκλεψαν ) τελος παντων θα ηθελα να κανω μερικες ερωτησεις

1) το Kymco μου στα χαρτια ειναι 50cc εχει πανω lifan 110 αλλα εχω την αποδειξη αγορας αλλα δεν ειναι στο ονομα μου η αποδειξη αγορας του κινιτηρα ειναι προβλημα αυτο??? και αν ναι τι ειδους? και τι μπορω να κανω?

2) δεν μπορω να βρω πλαστικα για kymco activ 50cc (δυστυχως τα πηρα σπασμενα γιατι ειχα αναγκι να ξεκινησω παλι την δουλεια και μετα λεφτα που μου περισευαν μπορεσα και πηρα αυτο) και σκεφτομαι να βαλω πλαστικα απο αλλο παπι απομιμηση απο supra η μαλλον Innova γινεται αυτο; ειναι παραμονο? θα εχω καποιο θεμα? ( θελω να τα αλλαξω οχι επειδη θελω να κανω μοστρα αλλα επειδη ειναι κολλημενα με ταινιες και tireup και σιγα σιγα χανω και απο ενα πλαστικο.)

3) θελω να το δηλωσω οτι ειναι 110cc το διπλωμα μου ειναι μεχρι 125cc γιατι ειναι παρανομο να εχω 50cc παπι στα χαρτια με 110 κινητηρα lifan πανω, μπορω να το δηλωσω ετσι?. και τι χρειαζομαι?

4) και μια τελευταια ερωτηση...τι δισκοπλακες μπορω να βαλω πανω στο kymco activ 50cc? γιατι δεν βρισκω καμια που να ταιριαζει.

5) και κατι ακυρο σκεφτομαι να αγορασω ενα kymco 110cc Κινητηρα αξιζει? αντι για lifan?

Volpad
10/09/2020, 21:53
Δεν μπορείς να δηλώσεις τον υπερκυβισμο.
Θα είναι πάντα παράνομο εκτός αν μπει ξανά 50αρι μοτέρ.
Ανεξάρτητα από την απόδειξη.

sapila racing
11/09/2020, 10:05
Δεν μπορείς να δηλώσεις τον υπερκυβισμο.
Θα είναι πάντα παράνομο εκτός αν μπει ξανά 50αρι μοτέρ.
Ανεξάρτητα από την απόδειξη.

Ακριβώς.
Αυτό έχει άδεια μοτοποδηλάτου, δεν γίνεται σε καμμία περίπτωση να γίνει νόμιμο με 110cc κινητηρα.

Acacius
11/09/2020, 16:18
Τα παρακάτω χωρίς εγγύηση γιατί βαριέμαι να ξαναψάχνω: νομίζω ότι υπάρχει μία περίπτωση να είναι νόμιμη τέτοια αλλαγή κινητήρα, εάν πρόκειται για όχημα που φοράει και τους δύο από το εργοστάσιο. Εφ'όσον δηλαδή το 50άρι και 125άρι παπί θεωρούνται ίδιο μοντέλο με διαφορετικούς κυβισμούς, μπορείς να ζητήσεις από την αντιπροσωπεία βεβαίωση και να κάνεις μετατροπή. Η αντιπροσωπεία μάλιστα μπορεί να υποδείξει αν χρειάζονται αλλαγή και περιφερειακά (π.χ. αναρτήσεις, φρένα) για να είναι η μετατροπή αντίστοιχη της εργοστασιακής έκδοσης και να θεωρείται σύννομη.

Μιλάμε πάντα για κινητήρες kymco, όχι τον lifan που δε γίνεται νόμιμος με τίποτα. Εάν αυτά που γράφω είναι όντως σωστά, το επόμενο ερώτημα είναι αν μπορεί να μετατραπεί και η άδεια από μοτοποδηλάτου σε μοτοσυκλέτας, που περιπλέκει τα πράγματα.

bulmont
11/09/2020, 17:29
Τα παρακάτω χωρίς εγγύηση γιατί βαριέμαι να ξαναψάχνω: νομίζω ότι υπάρχει μία περίπτωση να είναι νόμιμη τέτοια αλλαγή κινητήρα, εάν πρόκειται για όχημα που φοράει και τους δύο από το εργοστάσιο. Εφ'όσον δηλαδή το 50άρι και 125άρι παπί θεωρούνται ίδιο μοντέλο με διαφορετικούς κυβισμούς, μπορείς να ζητήσεις από την αντιπροσωπεία βεβαίωση και να κάνεις μετατροπή. Η αντιπροσωπεία μάλιστα μπορεί να υποδείξει αν χρειάζονται αλλαγή και περιφερειακά (π.χ. αναρτήσεις, φρένα) για να είναι η μετατροπή αντίστοιχη της εργοστασιακής έκδοσης και να θεωρείται σύννομη.

Μιλάμε πάντα για κινητήρες kymco, όχι τον lifan που δε γίνεται νόμιμος με τίποτα. Εάν αυτά που γράφω είναι όντως σωστά, το επόμενο ερώτημα είναι αν μπορεί να μετατραπεί και η άδεια από μοτοποδηλάτου σε μοτοσυκλέτας, που περιπλέκει τα πράγματα.


Δικαιολογείτε αύξηση κυβισμού σε ένα ποσοστό της τάξεως του 10-15%.....(δεν θυμάμαι ακριβώς το ποσοστό )

Δηλαδή από 1500cc μέχρι 1600-1700 πχ.

Δεν υπάρχει όμως περίπτωση να βάλεις κινητήρα πάνω από 51cc σε άδεια μοτοποδηλάτου νόμιμα....

Acacius
11/09/2020, 19:36
Δικαιολογείτε αύξηση κυβισμού σε ένα ποσοστό της τάξεως του 10-15%.....(δεν θυμάμαι ακριβώς το ποσοστό )

Δηλαδή από 1500cc μέχρι 1600-1700 πχ.
+/- 25% είναι νομίζω, αλλά ούτε εγώ θυμάμαι. Αυτό που ισχυρίζομαι (με πάσα επιφύλαξη, τονίζω) είναι ότι για κινητήρες που είναι τοποθετημένοι από κατασκευής στο μοντέλο, αυτός ο περιορισμός δεν ισχύει διότι θεωρούνται εργοστασιακοί. Στα αυτοκίνητα που είναι πιο εύκολο το παράδειγμα διότι μοιράζονται συχνά σασί, αν η BMW 316 και η 325 έχουν ίδιο VIN, τότε νομίζω ότι μπορείς να κάνεις νόμιμη μετατροπή της πρώτης τοποθετώντας κινητήρα της δεύτερης ενώ η αύξηση κυβισμού είναι άνω το 25%, εφ'όσον τα υπόλοιπα περιφερειακά είναι επίσης αλλαγμένα όπως ορίζει το εργοστάσιο.


EDIT: Το βρήκα (https://www.gocar.gr/useful/tips/2613,Diadikasia_allaghs_kinhthra.html), αλλά το άρθρο είναι του 2010 και η διατύπωση αναφέρεται αποκλειστικά σε αυτοκίνητα:
***
Είναι δυνατή η τοποθέτηση νέου κινητήρα του οποίου η πραγματική ισχύ και ο κυβισμός δε μπορεί να διαφέρει παρά μόνο μέχρι 25%, σε σχέση με τα μεγέθη του αρχικού κινητήρα ή να υπάρχει ο εν λόγω κινητήρας ως εργοστασιακή τοποθέτηση στο συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου.
***

Δεν υπάρχει όμως περίπτωση να βάλεις κινητήρα πάνω από 51cc σε άδεια μοτοποδηλάτου νόμιμα....
Αυτό δεν το ξέρω αλλά κι εγώ υποπτεύομαι ότι ισχύει, οπότε κουβέντα να γίνεται.

lampros2121
11/09/2020, 20:42
Ευχαριστω πολυ για την απαντηση απο ολους!