View Full Version : Σκεψεις για αγορα ΚΤΜ
Καλησπερα, θα ηθελα να ρωτησω ποιες ειναι οι διαφορες αναμεσα
στα μεσαια μοντελα της ΚΤΜ τυπου 690 με τα μεγαλυτερα (990). Για καποιον που θελει ενα supermoto πολης η μια street τυπου duke. Εχει περασει απ τε χερια μου το 690 και το γλκοκοιταζω, αλλα αν παω για το 990 τι γινεται; Πηρε ενας φιλος μου ενα 640 και με εβαλε σε πολλες σκεψεις:mad:
Ευχαριστω πολυ
Να πας σε ψυχολόγο να κοιτάξεις αυτές τις σκέψεις σου :bawl:.
Όσο για τα μηχανάκια κάποιος κάτι θα σου πει.
basilis_k6
11/09/2020, 18:47
απο ποιά άποψη?
απο ποιά άποψη?
Γενικα, δυναμης, καταναλωσης, σερβις.. Ενα 990 μπορει να θεωρηθει μοταρντ;
πυξιδας990
11/09/2020, 19:18
πρωτον το 690 δεν εχει καμια σχεση με 640...
δευτερον τα 690 δεν καινε,τα 990 καινε αρκετα στην πολη
τριτον τα 990 εχουν πιο αυξημενο σερβις...
για πολη ψηφιζω 690
basilis_k6
11/09/2020, 19:49
Γενικα, δυναμης, καταναλωσης, σερβις.. Ενα 990 μπορει να θεωρηθει μοταρντ;
οι έννοιες αυτές, μοταρντ, ον οφ, touring έχουν χαθεί στην μετάφραση πλέον. άλλοι λένε μοταρντ μονο το καθαρο mx που εγινε sm και άλλοι το xtx. Για μένα δεν ειναι μοταρντ ενα μηχανάκι 200 κιλά για κανένα λογο. εσυ μπορει να έχεις άλλη αποψη.
παντως δυναμη και κατανάλωση συνηθως πανε μαζι και σαφως θα εχει το 990 μπόλικη παραπάνω. μεσα στην πόλη το 690 θα ειναι καλύτερο αλλα την αισθηση μοταρντ που εχει το 640 δεν την εχει. ουτε βεβαια το 640 ειναι σαν το 525smc.
xaotikos
11/09/2020, 19:52
Μονοκυλινδρο vs δικυλινδρο.
Για καθαρά παιχνίδι, πόλη,το μονοκυλινδρο υπερτερεί. Σε όλα τα υπόλοιπα- γκάζι, επαρχιακούς, μεγαλύτερες βόλτες το 990 είναι μπροστά. Το ίδιο και το κόστος (service, καταναλωση)
To 640 είναι υπέροχο, το 690 πιο πολιτισμένο. Διαλέγεις και παίρνεις.
Δεν τιθεται θεμα 690 βς 640, καμια σχεση και δυσκολα να επαιρνα το 640. Ρωταω για μοτερ 690 και 990 καθαρα. Και αν ενα 990 μπορει να θεωρηθει μοταρντ για εσας. Εχει περασει απ τα χερια μου το 690 το beakster με τη μουρη. Εχω καιρο να ασχοληθω, βλεπω το sm ειναι πιο ακριβο. Τι διαλεγουμε; Smc /prestige με 3-4 η SM με 4-5++ ; Χρονολογιες; Εχουν τεραστιες διαφορες; Για το κοντερ του πρωτου smc που επαιρνε νερα το ξερω, κατι αλλο; Μονο σε μενα εμφανισιακα αρεσει περισσοτερο το smc? Για ποιο λογο ειναι φθηνοτερο;
Καμία σχέση με motard το 990. Αλλά κάποιοι θεωρούν το 1200GS "παπί", οπότε σχετικό είναι. :lol:
To SM είναι με την άσχημη μούρη. Υπάρχει επίσης SMC και Duke. To SMC είναι το ακριβότερο, το SM το φθηνότερο.
δικιο εχεις εγραψα αναποδα τα ονοματα. Γιατι το ενα μοντελο ειναι πιο φθηνο; Ειναι τελειο μηχανακι ο πελεκανος, εμενα μαρεσει περισσοτερο και το εχω οδηγησει πολλες φορες. το αλλπ σε τι ειναι καλυτερο και ειναι πιο ακριβο ομως;
Αν θυμάμαι καλά, έχει μονόδρομο και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, πέραν των προφανών (διαφορετική θέση οδήγησης, μεγαλύτερη διαδρομή αναρτήσεων κτλ). Με λίγα λόγια, το SMC είναι ομορφότερο, καλύτερο μηχανάκι και πολύ πιο motard. Επίσης είναι και πολύ πιο επιθετικό, σε κάποιους ανώμαλους δεν αρέσει αυτό.
Αν θυμάμαι καλά, έχει μονόδρομο και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, πέραν των προφανών (διαφορετική θέση οδήγησης, μεγαλύτερη διαδρομή αναρτήσεων κτλ). Με λίγα λόγια, το SMC είναι ομορφότερο, καλύτερο μηχανάκι και πολύ πιο motard.
Ευχαριστω, αρα ειναι καλυτερο. Ομορφοτερο για μενα οχι αλλα γουστα ειναι αυτα. Για το prestige μι αποψη; Ειναι η special εκδοση του πελεκανου με αρκετα εξτρα.
πυξιδας990
12/09/2020, 08:18
Ευχαριστω, αρα ειναι καλυτερο. Ομορφοτερο για μενα οχι αλλα γουστα ειναι αυτα. Για το prestige μι αποψη; Ειναι η special εκδοση του πελεκανου με αρκετα εξτρα.
αφου κλεινεις στον πελεκανο παρτο
https://www.motomag.gr/news/mini-test/ktm-690-sm-2007
καλο διαβασμα
https://www.ktmforum.co.uk/threads/690-smr-vs-sm-prestige-vs-dukeiii.87657/
Φίλε πάρε μια βόλτα ένα μεγάλο..... Και μετά τα λέμε
:lol:
Τα μεγάλα Ντιουκ είναι απίστευτα μηχανήματα ΟΛΑ
Λες και είναι καλοδιωμένα με το μυαλό σου κάνουν ότι σκέφτεσαι
Δεν ξέρω τι εμπειρία έχεις αλλά αν έχεις το χρήμα και δεν σκοπεύεις
να πηγαίνεις Ομόνοια Πατήσια κάθε μέρα
Μην το σκέφτεσαι καν
H διαφορά περιγράφεται εδω από κάτω
420864
Καλησπερα, αμα βαλουμε στο μιξ και το 950 sm ? γνωμες; 690 βς 950 και 990 βς 950.. Βρηκα καποια 950 στα λεφτα μου, περιπου 5000 δηλαδη.
Παιδες κανω λιγο bump το topic μπας και με βοηθησετε να αποφασισω. Λιγο η καραντινα, λιγο (πολυ) η δουλεια μου που μου τρωει 10 ωρες της ημερας, ακομα δεν εχω κατασταλαξει. Παρκαρω εδω και μηνες οτι μου κινει το ενδιαφερον στο καρ, αλλα ακομα αναποφασιστος ειμαι. Στα λεφτα που διαθετω οι επιλογες μου ειναι, KTM SM 690, KTM SMC 690, KTM SM 950. Η χρηση που θα κανω ειναι κατα 90% για καμμια βολτα στη Θεσσαλονικη, κεντρο ανατολικα δυτικα και λιγο εκτως, στα τριγυρο οχι πολυ μακρια, και 1-2 φορες την εβδομαδα θα το κατεβαζω στο κεντρο οπου δουλευω. Ταξιδια οχι, η αν κανω θα ειναι κοντινα, καμμια χαλκιδικη δηλαδη, εχω και αμαξι αρα δε νομιζω να το βγαζω παραεξω. Η καταναλωση δεν με ενδιαφερει, εχω μικρο μηχανακι για τα καθημερινα, και εχω και ενα που καιει κανα 25αρη ευρω στο χαλαρο μεσα στη πολη, αρα δε προβληματιζομαι για τη μπετζινα. Τα σερβις με ενδιαφερουν, δεν εχω θεμα να ξοδεψω αρκει να μη χαλαει καθε τρεις και λιγο. Το γκαζι ειναι αυτο που με ενδιαφερει περισσοτερο ομως, οπως και το φαν φακτορ. Οπως ειπα και σε προηγουμενο ποστ, εχω οδηγησει το 690 το SM αρκετες φορες, και μου αρεσε παρα πολυ. Αλλα βαζω στο μιξ και τα αλλα 2 επειδη το 950 εχει το γκαζι, και το SMC μοιαζει λιγο πιο χαρντκορ και μαρεσει και αυτη η φαση.
Τι λετε? Μπατζετ μεχρι 5κ. Εχω βρει και τα 3 αυτα μηχανακια σε αυτες τις τιμες (το sm 690 λιγο φθηνοτερο). Δειξτε και καμμια αγγελια που πιστευετε οτι ισωσ αξιζει.
Αυτα, ευχαριστω και παλι.
Akalestos
22/03/2021, 10:11
Τα μεγαλα 950/990 παραειναι too much για πολη. Κατι σε 690 λεω εγω οποιο σου αρεσει πιο πολυ και οποιο βρεις σε καλυτερη κατασταση. Προσωπικα μου αρεσει το SMC.
Παιδες κανω λιγο bump το topic μπας και με βοηθησετε να αποφασισω. Λιγο η καραντινα, λιγο (πολυ) η δουλεια μου που μου τρωει 10 ωρες της ημερας, ακομα δεν εχω κατασταλαξει. Παρκαρω εδω και μηνες οτι μου κινει το ενδιαφερον στο καρ, αλλα ακομα αναποφασιστος ειμαι. Στα λεφτα που διαθετω οι επιλογες μου ειναι, KTM SM 690, KTM SMC 690, KTM SM 950. Η χρηση που θα κανω ειναι κατα 90% για καμμια βολτα στη Θεσσαλονικη, κεντρο ανατολικα δυτικα και λιγο εκτως, στα τριγυρο οχι πολυ μακρια, και 1-2 φορες την εβδομαδα θα το κατεβαζω στο κεντρο οπου δουλευω. Ταξιδια οχι, η αν κανω θα ειναι κοντινα, καμμια χαλκιδικη δηλαδη, εχω και αμαξι αρα δε νομιζω να το βγαζω παραεξω. Η καταναλωση δεν με ενδιαφερει, εχω μικρο μηχανακι για τα καθημερινα, και εχω και ενα που καιει κανα 25αρη ευρω στο χαλαρο μεσα στη πολη, αρα δε προβληματιζομαι για τη μπετζινα. Τα σερβις με ενδιαφερουν, δεν εχω θεμα να ξοδεψω αρκει να μη χαλαει καθε τρεις και λιγο. Το γκαζι ειναι αυτο που με ενδιαφερει περισσοτερο ομως, οπως και το φαν φακτορ. Οπως ειπα και σε προηγουμενο ποστ, εχω οδηγησει το 690 το SM αρκετες φορες, και μου αρεσε παρα πολυ. Αλλα βαζω στο μιξ και τα αλλα 2 επειδη το 950 εχει το γκαζι, και το SMC μοιαζει λιγο πιο χαρντκορ και μαρεσει και αυτη η φαση.
Τι λετε? Μπατζετ μεχρι 5κ. Εχω βρει και τα 3 αυτα μηχανακια σε αυτες τις τιμες (το sm 690 λιγο φθηνοτερο). Δειξτε και καμμια αγγελια που πιστευετε οτι ισωσ αξιζει.
Αυτα, ευχαριστω και παλι.
Είσαι τυχερός άνθρωπος γιατί ότι και να πάρεις από αυτά αποκλείεται να μη σου αρέσει. Η χρήση που θέλεις να κάνεις βοηθάει και στο επίπεδο της συντήρησης γιατί πόσα προβλήματα να βγάλει μια μοτοσυκλέτα που ουσιαστικά χρησιμοποιείται για ψυχαγωγία. Να είσαι συνεπής στη συντήρηση. Το θέμα πόλη σε σχέση με το το SM950 δεν το βλέπω ως πρόβλημα από τη στιγμή που δεν υπάρχει καθημερινή χρήση. Ατομική συντήρηση πιο εύκολη με τα μονοκύλινδρα.
Ότι σου έκανε τη πρώτη φορά περισσότερο κλικ είναι η απάντηση από εμένα.
Πιστευετε θα εχω θεμα υψουσ στο 950 η στο smc? 1,80 ειμαι
Επισης τι πιστευετεε για τα fcr στο 950? Εμενα γιατι μου φαινεται σαν μανουρα? Ενα που βρηκα τετοια φοραει, μηπως να κοιτουσα για κατι με τα μαμα καρμπ? Απο οσο θυμαμαι δεν εχουν και τσοκ αυτα.
SliceOfLife
22/03/2021, 16:11
Πιστευετε θα εχω θεμα υψουσ στο 950 η στο smc? 1,80 ειμαι
Επισης τι πιστευετεε για τα fcr στο 950? Εμενα γιατι μου φαινεται σαν μανουρα? Ενα που βρηκα τετοια φοραει, μηπως να κοιτουσα για κατι με τα μαμα καρμπ? Απο οσο θυμαμαι δεν εχουν και τσοκ αυτα.
Με το 950 δεν εχεις κανενα θεμα, το εχει φιλος με υψος γυρω στο 1.75 και ειναι σχετικα κομπλε. Με την σειρα μου να σου πω πως ειχα το 690 τον πελακανο στην κατοχη μου και ναι τα κανει ολα και ειδικα για πολη γ@μαει!! Αλλα απο οτι διαβαζω σε νοιαζει το γκαζι..και για μενα δεν υπαρχει διλημμα σε αυτο. KTM 950 ασυζητητι! Γκαζι της αρκουδας... δεν συγκρινεται καν με τα 690-654 που κοιτας και στο λεω εχοντας καβαλησει και τα 2.
Πιστευετε θα εχω θεμα υψουσ στο 950 η στο smc? 1,80 ειμαι
Επισης τι πιστευετεε για τα fcr στο 950? Εμενα γιατι μου φαινεται σαν μανουρα? Ενα που βρηκα τετοια φοραει, μηπως να κοιτουσα για κατι με τα μαμα καρμπ? Απο οσο θυμαμαι δεν εχουν και τσοκ αυτα.
Μακρια απο 950 με fcr!
Μακρια απο 950 με fcr!
Μπορεις να μου πεις τον λογο; Δε θα δουλεψει σωστα; Θα καιει πολυ; Θα θελει συνεχεια ρυθμισμα;
Μπορεις να μου πεις τον λογο; Δε θα δουλεψει σωστα; Θα καιει πολυ; Θα θελει συνεχεια ρυθμισμα;
Δεν εχει τσοκ, δεν υπαρχουν βελονες για να ρυθμιστει σωστα, δεν ειναι συζευγμενα τα δυο καρμπυρατερ ωστε να δουλεψουν με την μαμα ντιζα, θελει πατεντα για να μπει το tps και μπορεις να εχεις αντιστοιχη αποδοση με τα μαμα καρμπυρατερ καταργωντας το φιλτροκουτι και βαζοντας φιλτρο itg.
Δεν εχει τσοκ, δεν υπαρχουν βελονες για να ρυθμιστει σωστα, δεν ειναι συζευγμενα τα δυο καρμπυρατερ ωστε να δουλεψουν με την μαμα ντιζα, θελει πατεντα για να μπει το tps και μπορεις να εχεις αντιστοιχη αποδοση με τα μαμα καρμπυρατερ καταργωντας το φιλτροκουτι και βαζοντας φιλτρο itg.
Υπαρχει περίπτωση να τα εχει διορθωσει ο προηγουμενος βεβαια. Αλλα ναι γενικα για πολυ ζορι ακουγεται η ολη φαση. Θα το δω..
Υπαρχει περίπτωση να τα εχει διορθωσει ο προηγουμενος βεβαια. Αλλα ναι γενικα για πολυ ζορι ακουγεται η ολη φαση. Θα το δω..
Ο προηγουμενος οπως και ολοι οι προηγουμενοι ανακυκλωνουν το ιδιο ζευγαρι fcr που κυκλοφορει στην ελληνικη αγορα και απλα αλλαζει χερια οταν η συμβιωση μαζι τους, τους εχει πλεον πρηξει τα @ρχιδι@. Βεβαια υπαρχουν και καποιοι που δεν καταλαβαινουν ετσι κι αλλιως τι συμβαινει και χαιρονται.
ΓιώργοςΤΤ
23/03/2021, 21:09
Ο προηγουμενος οπως και ολοι οι προηγουμενοι ανακυκλωνουν το ιδιο ζευγαρι fcr που κυκλοφορει στην ελληνικη αγορα και απλα αλλαζει χερια οταν η συμβιωση μαζι τους, τους εχει πλεον πρηξει τα @ρχιδι@. Βεβαια υπαρχουν και καποιοι που δεν καταλαβαινουν ετσι κι αλλιως τι συμβαινει και χαιρονται.
+1.000
Μερικές ερωτήσεις: Το 950 SM είναι το ίδιο με το 950 super enduro? (Εννοώ αν είναι ίδια γενιά, κινητήρας κλπ).
Αυτά από μια χρονιά και μετά δεν έβγαιναν με ψεκασμό;
+1.000
Μερικές ερωτήσεις: Το 950 SM είναι το ίδιο με το 950 super enduro? (Εννοώ αν είναι ίδια γενιά, κινητήρας κλπ).
Αυτά από μια χρονιά και μετά δεν έβγαιναν με ψεκασμό;
Μοτερ πρεπει να ειναι το ιδιο, καρμπυρατερ και ρυθμισεις οι ιδιες, σχεδιασμος εξατμισης διαφορετικος, γεωμετρια σκελετου αγνωστο αλλα καποια περιφερειακα οπως υποπλαισιο ιδια.
Το 950smr και 950se εχουν και πλαστικα, σελα τεποζιτα ιδια. Αναρτησεις προφανως διαφορετικες.
Ηλεκτρονικες δε ξερω αν ειναι ιδιες, νομιζω τα partN ομως ειναι διαφορετικα.
Κανενα 950 δεν ειχε ποτε ψεκασμο.
ΓιώργοςΤΤ
23/03/2021, 21:56
Ευχαριστώ!
Ο προηγουμενος οπως και ολοι οι προηγουμενοι ανακυκλωνουν το ιδιο ζευγαρι fcr που κυκλοφορει στην ελληνικη αγορα και απλα αλλαζει χερια οταν η συμβιωση μαζι τους, τους εχει πλεον πρηξει τα @ρχιδι@. Βεβαια υπαρχουν και καποιοι που δεν καταλαβαινουν ετσι κι αλλιως τι συμβαινει και χαιρονται.
Πολυ σωστη παρατηρηση, γενικα τα χρεπια αλλαζουν χερια συνεχεια. Το περιεργο ειναι οτι δεν βρηκα κανενα που να φοραει τα φσρ αλλα να δινει και τα μαμα καρμπ μαζι. Αρα εαν αποφασισω να παω στο 950, κοιταω σε μαμα καρμπ, κατι αλλο που θα πρεπει να προσεξω? Η ερωτηση ισχυει και για τα 690. Ευχαριστω πολυ.
Vstrommer71
24/03/2021, 00:01
Το 690 (από την μαμά του με ψεκασμό Keihin) μάλλον θα στραβομουτσουνιάσει με την ερώτησή σου:D
Τα σημεία προσοχής στο 690 είναι η τρόμπα συμπλέκτη της Magura αν χάνει και οι πλαστικές βάσεις
που κάθεται το ρεζερβουάρ πίσω στο σκελετό.
Κάποια λίγα μοντέλα βγάλανε ευπάθεια στα κυλινδράκια που εδράζονται τα κοκοράκια
στην κεφαλή.Το καταλαβαίνεις από τό έντονο κροτάλισμα στην κεφαλή.
Στα νεώτερα μοντέλα με τα δύο μπουζί έφυγαν οι παιδικές ασθένειες
(Και παρέμεινε το αρκουδόγκαζο και η μικρή κατανάλωση για τα άλογα που βγάζει)
Akalestos
24/03/2021, 10:19
Πολυ σωστα ολα οσα ειπωθηκαν,τι θες να μπλεξεις με 950 και καρμπ και πειραγμενα καρμπ κιολας? Οταν πουλουσα το KTM μου (ειχα ενα 300 2t EXC 2003' ) ειχε ερθει να το δει ενα παληκαρι που ειχε Adv 950. Κοιταζω πανω βλεπω ψεκασμο. Ωπ τι παιχτηκε του λεω εδω ψεκαστο 990 πανω στο 950 ? Ναι μου λεει φιλε,το εβαλα και ησυχασα... παραπανω δε τον ρωτησα αλλα η απαντηση του και το υφος του μου τα ελεγε ολα σαν να λεμε. Τωρα,προσωπικη εμπειρια δεν εχω,αλλα μηπως να πας για κανα 690 λεω εγω,που ειναι και πιο καινουρια τεχνολογια μοτερ και ειναι και πιο ελαφρυ και πιο καταλληλο για εντος πολη κτλ? Η αποφαση δικη σου,καλη αγορα!!
Πολυ σωστα ολα οσα ειπωθηκαν,τι θες να μπλεξεις με 950 και καρμπ και πειραγμενα καρμπ κιολας? Οταν πουλουσα το KTM μου (ειχα ενα 300 2t EXC 2003' ) ειχε ερθει να το δει ενα παληκαρι που ειχε Adv 950. Κοιταζω πανω βλεπω ψεκασμο. Ωπ τι παιχτηκε του λεω εδω ψεκαστο 990 πανω στο 950 ? Ναι μου λεει φιλε,το εβαλα και ησυχασα... παραπανω δε τον ρωτησα αλλα η απαντηση του και το υφος του μου τα ελεγε ολα σαν να λεμε. Τωρα,προσωπικη εμπειρια δεν εχω,αλλα μηπως να πας για κανα 690 λεω εγω,που ειναι και πιο καινουρια τεχνολογια μοτερ και ειναι και πιο ελαφρυ και πιο καταλληλο για εντος πολη κτλ? Η αποφαση δικη σου,καλη αγορα!!
Εδω θα διαφωνησω. Το προβλημα στα 950 δεν ειναι τα καρμπ αλλα το φιλτροκουτι. Το ξεφορτωνεσαι (η το μετατρεπεις) και εχεις αψογο δουλεμα κατα πολυ ανωτερο απο οποιοδηποτε ψεκαστο 990. Αντιθετως τα 990 εχουν αρκετα θεματακια με τον ψεκασμο. Τα καρμπυρατερ των 950 ειναι παρα πολυ καλα.
Akalestos
24/03/2021, 10:35
Εδω θα διαφωνησω. Το προβλημα στα 950 δεν ειναι τα καρμπ αλλα το φιλτροκουτι. Το ξεφορτωνεσαι (η το μετατρεπεις) και εχεις αψογο δουλεμα κατα πολυ ανωτερο απο οποιοδηποτε ψεκαστο 990. Αντιθετως τα 990 εχουν αρκετα θεματακια με τον ψεκασμο. Τα καρμπυρατερ των 950 ειναι παρα πολυ καλα.
Ενταξει δοκτωρ μπορει να εχεις και δικιο δεν αντιλεγω,αλλωστε δεν εχω εμπειρια απο τα συγκεκριμενα μοτερ,απλως ανεφερα τι μου ειπε τοτε ο ιδιοκτητης.
Ενταξει δοκτωρ μπορει να εχεις και δικιο δεν αντιλεγω,αλλωστε δεν εχω εμπειρια απο τα συγκεκριμενα μοτερ,απλως ανεφερα τι μου ειπε τοτε ο ιδιοκτητης.
Καλα ντε, δε σε μαλωνω :lol:
Απλα πιστευω αξιζει να αναφερθει.
Θα παω να τα κοιταξω στην αντιπροσωπεια οταν διαλεξω. Θα δω τωρα μηπως μιλησω με κανα 2 που ειδα να τα δω απο κοντα. Το smc κοντα 5500-6000 το δινουν ομως.
Akalestos
24/03/2021, 22:26
Καλα ντε, δε σε μαλωνω :lol:
Απλα πιστευω αξιζει να αναφερθει.
Ναι οκ δε παρεξηγηθηκα,δεν ειμαι τοσο ευθικτος
Ως πρώην κάτοχος 950sm, επί 6ετια,να γράψω κ εγώ υπό πράγματα μιας που ψάχνεσαι.
Το μηχανάκι το αγόρασα μεταχειρισμένο με 30.000χλμ κ αμέσως μου έβγαλε το θέμα με την αντλία νερού
Αναλυτικά μπορείς να διαβάσεις εδώ
https://www.moto.gr/forums/archive/index.php/t-147901.html
Τα θέματα του lc8 μοτέρ είναι στάνταρ, αντλία νερού, αντλία καυσίμου (ένα παλμικο παπαροτρομπακι της mitsubishi με πλατινες. Το φοραγανε τα cbr 600 προ ψεκασμου κ τα παλιά τα αφρικα. Δεν σηκώνει πιέσεις απλά γεμίζει τα λεκανακια των καρμπ. Χαλάνε οι πλατινες. Κόστος ανταλλακτικου 25€.αν το κάνεις μόνος σου. Αν το πας συνεργείο τρέχα γύρευε, θα σου πουν βάλε ομπερον κλπ 200€...)
Στο νετ βρίσκεις όλη την πληροφορία που χρειάζεσαι για να φτιάξεις μόνος σου εάν θες.
Το δικό μου ήταν μαμά, μόνο με τελικά acrapovitch.
Στα μειονέκτηματα της μηχανής πλην των θεμάτων που αν επίληφθεις πριν χαλάσουν, δεν θα σε προβληματισουν, θα προσθέσω την σχετικά υψηλή κατανάλωση (8lit/100 εντός πόλης εύκολα, γύρω στα 6-6.5 στο ταξίδι), την ανύπαρκτη προστάσια από τον αέρα, την σκληρή σελα κ τα σχετικά ακριβά (αλλά με λόγο) αναλώσιμα.
Για το τελευταίο, πες με ψείρα, πες με ανώμαλο, ήθελα πάντα γνήσια. Αλλά αυτό που κατάλαβα εγώ είναι πως το ότι πληρώσεις παίρνεις ισχύει 100%.
Εξηγούμαι. Το αγόρασα μεταχειρο. Ο προηγούμενους τσιπης ιδιοκτήτης είχε βάλει τακακια αφτερ(της κακιάς ώρας), brembo κόκκινα. 120€ κάνανε κ φρένα δεν είχα. Λέω δεν μπορεί, ακτινικές πάνω κάτω, 2πλες τετραπιστονες κ το fazer που είχα φρέναρε καλύτερα. Ψάχνομαι, η ktm δίνει τα χρυσά brembo. Δε γαμιεται, ας τα δοκιμάσω. 200€ αγορά, έλεος λέω.
Ε μετά κατάλαβα γιατί τα μεν κάνανε 120 κ τα δε 200.μέρα με νύχτα, η μηχανή απόκτησε τα φρένα που της προοριζαν όταν την σχεδίασαν. Κ από αντοχή? Έβγαλαν περίπου 40.000 χλμ, όταν τα κόκκινα βγάζουν δε βγαζουν 15.000 κ σου πρήζουν κ τους όρχεις (σφυρανε)
Να πούμε κ τα καλά?
Το lc8 είναι μακράν πιο αξιόπιστο από τα μικρότερα.
Σίγουρα δεν είναι αυτό που δείχνει με την εμφάνιση του λόγω βάρους, ωστόσο το γκάζι του κ η ροπή του βάζουν γυαλιά σε σύγχρονα μηχανήματα.
Σουζομηχανη, δεν ήξερα να κάνω σούζα κ έμαθα, απλά.
Περιφερειακα που ακόμη κ σήμερα θα τα βρείς σε πολύ ακριβά μηχανάκια. Ναι δεν έχει ηλεκτρόνικες αναρτήσεις, αλλά οι αναρτήσεις που έχει είναι ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ. Οι νόμοι της φυσικής δεν ξεγελιονται με δύο σερβομοτερ. Ένα καλό πηρουνι, είναι καλό χωρίς τα μπλιμπλικια.
Κ το 48αρι μπροστινό δεν σηκώνει την παραμικρή παρατήρηση. Απλά γαμαει, είναι εκεί κ τα ισιώνει όλα, δεν τερματίζει ποτέ, όσο ατσαλα κ να το ρίξεις από την σούζα, αποσβαινει σφιχτά ακόμη κ με 80.000χλμ που το πούλησα, ακούει στις ρυθμίσεις του όπως πρέπει κ πάρα την χρήση του, πότε δεν μου δάκρυσε τσιμουχες, πότε δεν το ένιωσα να ψαρεύει, ποτε δεν με πρόδωσε με την πληροφόρηση του.
Πλαίσιο? Δεν καταλαβαίνει τίποτα.
Πίσω ανάρτηση? Μια απ τα ίδια με την μπροστά, κορυφαία φουλ ρυθμιζόμενη, κρατάει την μηχανή στο ύψος της σ όλες τις περιστάσεις. Φρένα? Τα ειπαμε παραπάνω, ακτίνικες δαγκάνες, ακτινική τρόμπα, ανεξάρτητα τακακια κάθε έμβολο, σωληνάκια υψηλής από το εργοστάσιο. Set up του 2005 που ούτε τα super sport της εποχής δεν διέθεταν.
Κάνει ταξίδι?Σου βγάζει την ψυχή.. Αμα μπορείς να πηγαίνεις με 120-130 την παλεύεις. Από κει κ πάνω όσο αντέχει ο σβερκος σου. Πόσο πάνω? 232 εβλεπα εγώ δαγκωνοντας το κλειδί..
Ταξίδι δεν κάνει, πόλη δεν κάνει... Τι έχει τελικά αυτό το μηχανάκι κ το γουστάρουν?
FUN FACTOR!!!
Στις εκκινήσεις μόλις το μάθεις, ξεκίναει σουζαροντας, μόνο γκάζι ε, δεν χρειάζεται συμπλεκτης σε πρώτη κ δεύτερα. Τρίτη θέλει τσίμπημα. Αμα ψιλογλυστραει, σουζαρωντας κ σπινιαροντας. Νομίζεις ότι είσαι γαμηστερος οδηγός, αλλά τελικά το ίδιο κουλαδι παραμένεις με μια μηχανή που σε κάνει μάγκα.
Δεν έχει abs, δεν έχει antispin, δεν έχει wheelie control. Έχει όμως φρένα κ αναρτήσεις που σου δίνουν απόλυτο ελέγχο να κάνεις ότι γουστάρεις. Βρίσκει πρόσφυση παντού με ένα μαγικό τρόπο.
Τα smc σε κλειστά κομμάτια σε έχουν άνετα, είναι βαρύ. Τα super sport σε ανοιχτά, το ίδιο. Ούτε που με ένοιαξε ποτέ. Αμα ξέρεις τι καβαλάς κ γιατί, δεν σε απασχολεί ούτε το απολυτο στρίψιμο, ούτε οι απόλυτες επιδόσεις. Κάνει χαβαλέ παντού κ πάντα, ξυπνάει τον αλητάμπουρα μέσα σου κ αρχίζεις τους κανιβαλισμους θέλεις δε θέλεις.
6 χρόνια το είχα, έγραψα λίγο παραπάνω από 50.000χλμ στην σελα του. Κυριολεκτικά, εάν θέλεις το πιστεύεις, δεν υπήρξε διαδρομή είτε κοντινή, είτε μακρινή, είτε βόλτα, είτε ταξίδι που δεν σήκωσε έστω μια φορά μια σουζιτσα. Είτε ψιλή, είτε αρχοντική (ξηρο καρτερ, δεν στεγνώνει ποτέ). Ούτε μια φορά δεν χρειάστηκε να σφίξω ρουλεμάν τιμονιου...
Ναι είναι ίδιο με το enduro, πλην τροχών κ διαδρομών ανάρτησεων.
Όχι fcr, μακριά είναι πάρα πολύ δύσκολο να δουλέψουν σωστά. Τα μαμά είναι εξαιρετικά!
Ως πρώην κάτοχος 950sm, επί 6ετια,να γράψω κ εγώ υπό πράγματα μιας που ψάχνεσαι.
Το μηχανάκι το αγόρασα μεταχειρισμένο με 30.000χλμ κ αμέσως μου έβγαλε το θέμα με την αντλία νερού
Αναλυτικά μπορείς να διαβάσεις εδώ
https://www.moto.gr/forums/archive/index.php/t-147901.html
Τα θέματα του lc8 μοτέρ είναι στάνταρ, αντλία νερού, αντλία καυσίμου (ένα παλμικο παπαροτρομπακι της mitsubishi με πλατινες. Τ
Στα μειονέκτηματα της μηχανής πλην των θεμάτων που αν επίληφθεις πριν χαλάσουν, δεν θα σε προβληματισουν, θα προσθέσω την σχετικά υψηλή κατανάλωση (8lit/100 εντός πόλης εύκολα, γύρω στα 6-6.5 στο ταξίδι), την ανύπαρκτη προστάσια από τον αέρα, την σκληρή σελα κ τα σχετικά ακριβά (αλλά με λόγο) αναλώσιμα.
Για το τελευταίο, πες με ψείρα, πες με ανώμαλο, ήθελα πάντα γνήσια. Αλλά αυτό που κατάλαβα εγώ είναι πως το ότι πληρώσεις παίρνεις ισχύει 100%.
Εξηγούμαι. Το αγόρασα μεταχειρο. Ο προηγούμενους τσιπης ιδιοκτήτης είχε βάλει τακακια αφτερ(της κακιάς ώρας), brembo κόκκινα. 120€ κάνανε κ φρένα δεν είχα. Λέω δεν μπορεί, ακτινικές πάνω κάτω, 2πλες τετραπιστονες κ το fazer που είχα φρέναρε καλύτερα. Ψάχνομαι, η ktm δίνει τα χρυσά brembo. Δε γαμιεται, ας τα δοκιμάσω. 200€ αγορά, έλεος λέω.
Ε μετά κατάλαβα γιατί τα μεν κάνανε 120 κ τα δε 200.μέρα με νύχτα, η μηχανή απόκτησε τα φρένα που της προοριζαν όταν την σχεδίασαν. Κ από αντοχή? Έβγαλαν περίπου 40.000 χλμ, όταν τα κόκκινα βγάζουν δε βγαζουν 15.000 κ σου πρήζουν κ τους όρχεις (σφυρανε)
Να πούμε κ τα καλά?
Το lc8 είναι μακράν πιο αξιόπιστο από τα μικρότερα.
Σίγουρα δεν είναι αυτό που δείχνει με την εμφάνιση του λόγω βάρους, ωστόσο το γκάζι του κ η ροπή του βάζουν γυαλιά σε σύγχρονα μηχανήματα.
Σουζομηχανη, δεν ήξερα να κάνω σούζα κ έμαθα, απλά.
Περιφερειακα που ακόμη κ σήμερα θα τα βρείς σε πολύ ακριβά μηχανάκια. Ναι δεν έχει ηλεκτρόνικες αναρτήσεις, αλλά οι αναρτήσεις που έχει είναι ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ. Οι νόμοι της φυσικής δεν ξεγελιονται με δύο σερβομοτερ. Ένα καλό πηρουνι, είναι καλό χωρίς τα μπλιμπλικια.
Κ το 48αρι μπροστινό δεν σηκώνει την παραμικρή παρατήρηση. Απλά γαμαει, είναι εκεί κ τα ισιώνει όλα, δεν τερματίζει ποτέ, όσο ατσαλα κ να το ρίξεις από την σούζα, αποσβαινει σφιχτά ακόμη κ με 80.000χλμ που το πούλησα, ακούει στις ρυθμίσεις του όπως πρέπει κ πάρα την χρήση του, πότε δεν μου δάκρυσε τσιμουχες, πότε δεν το ένιωσα να ψαρεύει, ποτε δεν με πρόδωσε με την πληροφόρηση του.
Πλαίσιο? Δεν καταλαβαίνει τίποτα.
Πίσω ανάρτηση? Μια απ τα ίδια με την μπροστά, κορυφαία φουλ ρυθμιζόμενη, κρατάει την μηχανή στο ύψος της σ όλες τις περιστάσεις. Φρένα? Τα ειπαμε παραπάνω, ακτίνικες δαγκάνες, ακτινική τρόμπα, ανεξάρτητα τακακια κάθε έμβολο, σωληνάκια υψηλής από το εργοστάσιο. Set up του 2005 που ούτε τα super sport της εποχής δεν διέθεταν.
Κάνει ταξίδι?Σου βγάζει την ψυχή.. Αμα μπορείς να πηγαίνεις με 120-130 την παλεύεις. Από κει κ πάνω όσο αντέχει ο σβερκος σου. Πόσο πάνω? 232 εβλεπα εγώ δαγκωνοντας το κλειδί..
Ταξίδι δεν κάνει, πόλη δεν κάνει... Τι έχει τελικά αυτό το μηχανάκι κ το γουστάρουν?
FUN FACTOR!!!
Στις εκκινήσεις μόλις το μάθεις, ξεκίναει σουζαροντας, μόνο γκάζι ε, δεν χρειάζεται συμπλεκτης σε πρώτη κ δεύτερα. Τρίτη θέλει τσίμπημα. Αμα ψιλογλυστραει, σουζαρωντας κ σπινιαροντας. Νομίζεις ότι είσαι γαμηστερος οδηγός, αλλά τελικά το ίδιο κουλαδι παραμένεις με μια μηχανή που σε κάνει μάγκα.
Δεν έχει abs, δεν έχει antispin, δεν έχει wheelie control. Έχει όμως φρένα κ αναρτήσεις που σου δίνουν απόλυτο ελέγχο να κάνεις ότι γουστάρεις. Βρίσκει πρόσφυση παντού με ένα μαγικό τρόπο.
Τα smc σε κλειστά κομμάτια σε έχουν άνετα, είναι βαρύ. Τα super sport σε ανοιχτά, το ίδιο. Ούτε που με ένοιαξε ποτέ. Αμα ξέρεις τι καβαλάς κ γιατί, δεν σε απασχολεί ούτε το απολυτο στρίψιμο, ούτε οι απόλυτες επιδόσεις. Κάνει χαβαλέ παντού κ πάντα, ξυπνάει τον αλητάμπουρα μέσα σου κ αρχίζεις τους κανιβαλισμους θέλεις δε θέλεις.
6 χρόνια το είχα, έγραψα λίγο παραπάνω από 50.000χλμ στην σελα του. Κυριολεκτικά, εάν θέλεις το πιστεύεις, δεν υπήρξε διαδρομή είτε κοντινή, είτε μακρινή, είτε βόλτα, είτε ταξίδι που δεν σήκωσε έστω μια φορά μια σουζιτσα. Είτε ψιλή, είτε αρχοντική (ξηρο καρτερ, δεν στεγνώνει ποτέ). Ούτε μια φορά δεν χρειάστηκε να σφίξω ρουλεμάν τιμονιου...
Ναι είναι ίδιο με το enduro, πλην τροχών κ διαδρομών ανάρτησεων.
Όχι fcr, μακριά είναι πάρα πολύ δύσκολο να δουλέψουν σωστά. Τα μαμά είναι εξαιρετικά!
Σε ευχαριστω παρα πολυ πολυ που εκατσες να το αναλυσεις! Το εκτιμω! Εχω βρει μερικα και θα ηθελα αποψεις.
https://www.car.gr/36330343
https://www.car.gr/34392295 (fcr αλλα το δινει φθηνα)
https://www.car.gr/22597640
Αυτα τα 3 ειναι στη περιοχη μου. Εχω βρει ενα ακομη απο αξιοπιστο εμπορο αλλα το μηχανακι παροτι φθηνο εχει φαει χρονια ακινησιας και φαινεται και απ τις βιδες που εχουν σκουριασει και εχει καποιες γρατζουνιες. https://www.car.gr/35681154
Και τελος αυτο απο αλλη πολη σχετικα κοντα https://www.car.gr/33059640
Τα βλέπω διαολιζομαι... Έχουν κακοπερασει δυστυχώς. Μπρδλα. Σκουριασμενες βίδες όπου βλέπεις μακριά. Ο άλλος έχει κάνει γενικό σέρβις κ άλλαξε ανορθωτή κ πλεξούδα... Πόσο λακαμας που το γράφει κιόλας.. Ανορθωτής στις 30.000χλμ...
Εμένα πάντως παρέδωσε εκεί λίγο πριν τις 70.000
Βαμμένα πλαίσια υποπλαισια βλέπω
Βαμμένα ψαλίδια βλέπω
Βαμμένα ελατήρια πίσω ανάρτησης βλέπω...
Καλά ο έμπορος το τερμάτισε, ή ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μάλλον. Η αντλία φρενου του μπροστινού είναι από άλλο μηχανάκι, καμια σχέση με την ακτινική brembo που φοράει από την μάνα του.
Το μόνο που θα κοίταζα κ ψιλοσοβαρα αν δεν παίζουν άλλες αγγελίες ή μπατζετ είναι αυτό με τα 4.600€
Όσα γράφει συνάδουν με κατάσταση κ χιλιόμετρα κ δείχνει ότι ήξερε τι έκανε ο ιδιοκτήτης. Φοράει κ πραγματάκια κ λέει ότι έχει κ τις γνήσιες βαλίτσες που ήταν πολύ ακριβές, έβγαινε μια έκδοση εργοστασιακή τότε με travel pack.
Αν το δεις, ψαρέψε τον για το μαύρο πίσω ψαλίδι κ το βαμμένο ή αλλαγμένο ελατήριο πίσω.
Κανονικά αυτή η χρονολογία είχε ασημί πλασιο, υποπλαισιο, ψαλίδι κ άσπρο ελατήριο στην ανάρτηση. Αλλά κατα τ αλλα δείχνει σωστό κ η τιμή είναι καλή.
Τα βλέπω διαολιζομαι... Έχουν κακοπερασει δυστυχώς. Μπρδλα. Σκουριασμενες βίδες όπου βλέπεις μακριά. Ο άλλος έχει κάνει γενικό σέρβις κ άλλαξε ανορθωτή κ πλεξούδα... Πόσο λακαμας που το γράφει κιόλας.. Ανορθωτής στις 30.000χλμ...
Εμένα πάντως παρέδωσε εκεί λίγο πριν τις 70.000
Βαμμένα πλαίσια υποπλαισια βλέπω
Βαμμένα ψαλίδια βλέπω
Βαμμένα ελατήρια πίσω ανάρτησης βλέπω...
Καλά ο έμπορος το τερμάτισε, ή ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μάλλον. Η αντλία φρενου του μπροστινού είναι από άλλο μηχανάκι, καμια σχέση με την ακτινική brembo που φοράει από την μάνα του.
Το μόνο που θα κοίταζα κ ψιλοσοβαρα αν δεν παίζουν άλλες αγγελίες ή μπατζετ είναι αυτό με τα 4.600€
Όσα γράφει συνάδουν με κατάσταση κ χιλιόμετρα κ δείχνει ότι ήξερε τι έκανε ο ιδιοκτήτης. Φοράει κ πραγματάκια κ λέει ότι έχει κ τις γνήσιες βαλίτσες που ήταν πολύ ακριβές, έβγαινε μια έκδοση εργοστασιακή τότε με travel pack.
Αν το δεις, ψαρέψε τον για το μαύρο πίσω ψαλίδι κ το βαμμένο ή αλλαγμένο ελατήριο πίσω.
Κανονικά αυτή η χρονολογία είχε ασημί πλασιο, υποπλαισιο, ψαλίδι κ άσπρο ελατήριο στην ανάρτηση. Αλλά κατα τ αλλα δείχνει σωστό κ η τιμή είναι καλή.
Αυτο που σκεφτομαι ειναι ισως αυτο στα 5000 που ειναι βαφτηκε για αισθητικους λογους? Δε γραφει και παραπανω πληροφοριες δυστυχως! Επισης αυτα τα μηχανακια βλεπω ολα εχουν διαφορετικα χρωματα στα πλαστικα, ακομα και οι ζαντες ειναι διαφορετικες βαφες. Αυτο ειναι νορμαλ? Και εγω αυτο στα 4600 ελεγα να δω που εχει και τις ακραποβιτς, δευτερη επιλογη αυτο στα 5000 αλλα τωρα με εβαλες σε σκεψεις. Κατι αλλο Θεσσαλονικη δε παιζει αυτη τη στιγμη. Αλλιως υπομονη οταν ανοιξουν οι νομοι..
Αυτό τότε έβγαινε κ μια έκδοση smr την έλεγαν αν δεν απατώμαι κ είχε πορτοκαλί πλαίσιο, μαύρο υποπλαισιο (αν θυμάμαι σωστά) κ μαύρο ψαλίδι.
Μια πιο χαρακτηριστική διαφορά είναι ότι το δοχείο διαστολής του ψυγείου το είχε στο λαιμό, ενώ το απλο το sm το στο δεξιά κάτω από το ψυγείο.
Απ αυτά που έχεις βάλει κανένα εννοείται δεν είναι smr, το οποίο γενικά ήταν ένα σπάνιο μηχανάκι.
Όλα αυτά είναι 2005 μοντέλα, βαπτισμενα 2007 επειδή έβαψαν πλαίσιο, ελατήριο κ ψαλίδι... My ass.
Μόνο τον 4.600 δες, που είναι οριακά οκ η τιμή του κ πολλά θέλει αλλά τελοσπαντων αν είναι συντηρημένο σωστά όπως λέει, δηλαδή για να βάζει 10-60 λάδι, το έχει ψάξει, 10-50 έβαζε στην αρχή η κτμ κ τώρα τα τελευταία χρόνια στα καινούρια βάζει 10-60 που είναι πολύ καλύτερο ακόμη κ γι αυτο το μοτέρ. Τα κάρβουνακια της αντλίας που λέει, είναι οι πλατινες που σου γράφω παραπάνω ότι χαλάνε.
Ο άλλος με το 5.000 είναι παρα πολύ ακριβός για ενα μηχανάκι βαμμένο. Κ πολύ λακωνικος κ μου την σπάει αυτό σε μια αγγελία. Δεν μου κάνεις χάρη που πουλάς, εγώ σου κάνω που σε επιλέγω κ για να σε επιλέξω χρειάζεται να με πείσεις
Αυτό τότε έβγαινε κ μια έκδοση smr την έλεγαν αν δεν απατώμαι κ είχε πορτοκαλί πλαίσιο, μαύρο υποπλαισιο (αν θυμάμαι σωστά) κ μαύρο ψαλίδι.
Μια πιο χαρακτηριστική διαφορά είναι ότι το δοχείο διαστολής του ψυγείου το είχε στο λαιμό, ενώ το απλο το sm το στο δεξιά κάτω από το ψυγείο.
Απ αυτά που έχεις βάλει κανένα εννοείται δεν είναι smr, το οποίο γενικά ήταν ένα σπάνιο μηχανάκι.
Όλα αυτά είναι 2005 μοντέλα, βαπτισμενα 2007 επειδή έβαψαν πλαίσιο, ελατήριο κ ψαλίδι... My ass.
Μόνο τον 4.600 δες, που είναι οριακά οκ η τιμή του κ πολλά θέλει αλλά τελοσπαντων αν είναι συντηρημένο σωστά όπως λέει, δηλαδή για να βάζει 10-60 λάδι, το έχει ψάξει, 10-50 έβαζε στην αρχή η κτμ κ τώρα τα τελευταία χρόνια στα καινούρια βάζει 10-60 που είναι πολύ καλύτερο ακόμη κ γι αυτο το μοτέρ. Τα κάρβουνακια της αντλίας που λέει, είναι οι πλατινες που σου γράφω παραπάνω ότι χαλάνε.
Ο άλλος με το 5.000 είναι παρα πολύ ακριβός για ενα μηχανάκι βαμμένο. Κ πολύ λακωνικος κ μου την σπάει αυτό σε μια αγγελία. Δεν μου κάνεις χάρη που πουλάς, εγώ σου κάνω που σε επιλέγω κ για να σε επιλέξω χρειάζεται να με πείσεις
εχεις δικιο σε αυτο με τα χρηματα, εγω του κανω τη χαρη, εκτως και αν μιλαμε για καμμια τρομερη ευκαιρια.. Πιστευετε υπαρχει καποιο αλλο μηχανακι που μπορω να κοιταξω σε αυτα τα χρηματα που ισως να αξιζει περισσοτερο για τη χρηση που θελω να κανω; Επειδη το ποσο ειναι μεγαλο θα ηθελα να κανω την πιο σωστη κινηση που μπορω. Για το 950 εννοειται ειμαι 100% ψημενος..
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.