Σύνδεση

View Full Version : βοήθεια για αγορά μηχανής!



KaravasilatoR90
13/09/2020, 09:45
καλημέρα στο παρεάκι και καλώς σας βρήκα, έφτασε η ώρα μου για να μπω στον κόσμο του συμπλέκτη μετά από 8 διαφορετικά scooter και ένα cbrάκι 250 που δεν είχα κρατήσει πολύ εν τέλη (παλιότερα), είμαι ανάμεσα σε κάποιες μηχανές και θα ήμουν ευγνώμον να ακούσω και τις δικές σας συμβουλές/απόψεις, να πω ότι δε το κυνηγάω το γκάζι απλά θέλω ένα μοτόρι που όποτε το καβαλάω (κυρίως στη πόλη) να έχω το χαμόγελο σαν αυτό της πρώτης μέρας που το πήρα, για να ξεκινήσω λοιπόν να σας πω καταρχάς ότι είμαι γύρω στο 1.72/73 και το λέω αυτό γιατί ένα από τις χρόνιες κ@υλες για αγορά είναι το v strom, σαν ύψος το φτάνω αλλά επειδή το είχε 2 φορές στο παρελθόν ο πατέρας μου είναι λίγο αρνητικός στο να το πάρω γιατί μου λέει ότι είναι αρκετά ατσούμπαλο (όχι οδηγικά) και θα έχω πρόβλημα στον έλεγχο, γενικά εκτός του v strom αυτά που μου αρέσουν είναι κυρίως γυμνά γιατί και το μπάτζετ είναι κάπου κοντά στα 3 με 3 κάτι οπότε τα υπόλοιπα που μου αρέσουν είναι τα fazer (με φέρινγκ όχι το γυμνό) hornet 600, cbf 600 (φέρινγκ) και er6n, κάθε άποψή σας δεκτή!

motojojo
13/09/2020, 11:03
Αν η καψα σου ειναι το vstrom τοτε παρτο. Αλλά αφου το ειχε ο πατερας σου δεν μπηκες ποτε στον πειρασμό να το..... "βουτηξεις"? Θα σου έφευγε και το απωθημένο.

Αλλιώς βουρ για το γυμνό. Έτσι ξεκίνησα κι εγω πέρισυ, με γυμνό bandit και τώρα μόνο με γυμνό θα το άλλαζα. Ήδη μπαίνουν πονηρές σκέψεις.

KaravasilatoR90
13/09/2020, 11:20
Αν η καψα σου ειναι το vstrom τοτε παρτο. Αλλά αφου το ειχε ο πατερας σου δεν μπηκες ποτε στον πειρασμό να το..... "βουτηξεις"? Θα σου έφευγε και το απωθημένο.

Αλλιώς βουρ για το γυμνό. Έτσι ξεκίνησα κι εγω πέρισυ, με γυμνό bandit και τώρα μόνο με γυμνό θα το άλλαζα. Ήδη μπαίνουν πονηρές σκέψεις.

καλημέρα φίλε μου και ευχαριστώ για την απάντηση, δυστυχώς τώρα είμαι στη διαδικασία που δίνω οδήγηση για την Α κατηγορία καθώς έχω α2 από το 13 μέχρι και σήμερα που ήμουν στα σκούτερ και δε μου χρειάστηκε ποτέ, απλά όσους άλλους φίλους έχω ρωτήσει μου λένε ότι δεν είναι και τόσο τραγικά τα πράγματα με το στρόμα όπως μου τα λέει ο πατέρας μου, το γυμνό είναι άλλη φάση και ειδικά με το hornet έχω επίσης έρωτα απλά το κακό με τα γυμνά είναι ότι σου βγαίνει η πίστη σε ένα ταξίδι από τις φάπες, άσε που στη πόλη είναι σαν παπί, γι' αυτό ζητάω και απόψεις για να με βοηθήσουν στη τελική μου απόφαση!

sam4g
13/09/2020, 11:48
καλημέρα φίλε μου και ευχαριστώ για την απάντηση, δυστυχώς τώρα είμαι στη διαδικασία που δίνω οδήγηση για την Α κατηγορία καθώς έχω α2 από το 13 μέχρι και σήμερα που ήμουν στα σκούτερ και δε μου χρειάστηκε ποτέ, απλά όσους άλλους φίλους έχω ρωτήσει μου λένε ότι δεν είναι και τόσο τραγικά τα πράγματα με το στρόμα όπως μου τα λέει ο πατέρας μου, το γυμνό είναι άλλη φάση και ειδικά με το hornet έχω επίσης έρωτα απλά το κακό με τα γυμνά είναι ότι σου βγαίνει η πίστη σε ένα ταξίδι από τις φάπες, άσε που στη πόλη είναι σαν παπί, γι' αυτό ζητάω και απόψεις για να με βοηθήσουν στη τελική μου απόφαση!

Για το v strom δεν έχω ιδέα καθώς δεν το έχω οδηγήσει ποτε, αλλά μου φαίνεται περίεργο να είναι τόσο μάπα. Γενικά το θεωρώ μια χαρά μηχανή. Όσον αφορά τα γυμνά, επειδή είμαι κάτοχος hornet να σπυ πω ότι όντως σ ένα ταξίδι ο αέρας είναι ένα θέμα. Με καλό εξοπλισμό βέβαια, ταξιδεύεις σχετικά άνετα με 120-130 χλμ.

Όσον αφορά την πόλη, ναι το γυμνό είναι σαν παπί, αλλά τα 4κιλυνδρα (hornet) έχουν αυξημένη κατανάλωση στην πόλη και σηκώνουν εύκολα θερμοκρασία, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες.

Αν θες γυμνό, κοίταξε και προς τα 2κιλυνδρα, όπως sv650

KaravasilatoR90
13/09/2020, 12:08
Για το v strom δεν έχω ιδέα καθώς δεν το έχω οδηγήσει ποτε, αλλά μου φαίνεται περίεργο να είναι τόσο μάπα. Γενικά το θεωρώ μια χαρά μηχανή. Όσον αφορά τα γυμνά, επειδή είμαι κάτοχος hornet να σπυ πω ότι όντως σ ένα ταξίδι ο αέρας είναι ένα θέμα. Με καλό εξοπλισμό βέβαια, ταξιδεύεις σχετικά άνετα με 120-130 χλμ.

Όσον αφορά την πόλη, ναι το γυμνό είναι σαν παπί, αλλά τα 4κιλυνδρα (hornet) έχουν αυξημένη κατανάλωση στην πόλη και σηκώνουν εύκολα θερμοκρασία, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες.

Αν θες γυμνό, κοίταξε και προς τα 2κιλυνδρα, όπως sv650

δεν είπε κανείς ότι είναι μάπα το στρόμα φίλε Σαμ ίσα ίσα τα κάνει όλα και συμφέρει, απλά είναι ατσούμπαλο στο χειρισμό όταν θες πχ να το παρκάρεις κάπου η να το σπρώξεις με τα χέρια και επειδή το ύψος μου είναι μέτριο μου λέει ο πατέρας μου ότι θα έχω θέμα, όσον αφορά τη κατανάλωση που είπες δε με πολυνοιάζει τόσο άμεσα γιατί φαντάσου μέχρι χθες είχα tmax 500 που όσο να 'ναι στη πόλη τσιμπούσε άρα είμαι συνηθισμένος, για δικύλινδρο και για πιο "normal" πιστεύω το er6n που είναι μέσα σε αυτά που κοιτάω είναι ο καλύτερος δάσκαλος πιστεύω, απλά μπαίνει στη μέσα και το θέμα κ@υλας ξέρεις :D

katsar
13/09/2020, 12:12
Πες στον πατέρα σου ''μπαμπά λέω να πάρω ένα suzuki sv 650''
Με το καλό το δίπλωμα :wave2:

KaravasilatoR90
13/09/2020, 12:15
Πες στον πατέρα σου ''μπαμπά λέω να πάρω ένα suzuki sv 650''
Με το καλό το δίπλωμα :wave2:

χαχαχα να 'σαι καλά φίλε μου, μου θύμησες έναν φίλο που μου κάνει αν θες να μη σε πρήζει για το στρόμα πες του ότι δίνει ένας φίλος σου ευκαιρία ένα tdm 900 και είμαι ανάμεσα σε αυτό και το strom, να δεις μετά πως του το κόβεις :bawl:

katsar
13/09/2020, 12:16
Σοβαρά στο πρότεινα όμως το SV!!

KaravasilatoR90
13/09/2020, 12:18
Σοβαρά στο πρότεινα όμως το SV!!

η αλήθεια είναι ότι το συγκεκριμένο μηχανάκι δε το έχω τσεκάρει και μου αρέσει που μου θυμίζει λίγο monster αλλά αν πάω σε γυμνό τελικά ρε φίλε θα πάρω μια από τις δυο κ@υλες που είναι το hornetάκι η το er που είναι και πιο φιλικό πιστεύω για 1η μηχανή..

Dennis-
13/09/2020, 12:39
Νομιζω με 3 + βρισκεις χορνετ το επομενο απ το στρογγυλοφαναρο και με μια ζελατινα θα εισαι μια χαρα !

sam4g
13/09/2020, 12:43
δεν είπε κανείς ότι είναι μάπα το στρόμα φίλε Σαμ ίσα ίσα τα κάνει όλα και συμφέρει, απλά είναι ατσούμπαλο στο χειρισμό όταν θες πχ να το παρκάρεις κάπου η να το σπρώξεις με τα χέρια και επειδή το ύψος μου είναι μέτριο μου λέει ο πατέρας μου ότι θα έχω θέμα, όσον αφορά τη κατανάλωση που είπες δε με πολυνοιάζει τόσο άμεσα γιατί φαντάσου μέχρι χθες είχα tmax 500 που όσο να 'ναι στη πόλη τσιμπούσε άρα είμαι συνηθισμένος, για δικύλινδρο και για πιο "normal" πιστεύω το er6n που είναι μέσα σε αυτά που κοιτάω είναι ο καλύτερος δάσκαλος πιστεύω, απλά μπαίνει στη μέσα και το θέμα κ@υλας ξέρεις :D

Ναι συμφωνώ απόλυτα. Πρέπει αυτό που θα πάρεις να το βλέπεις και να τρελενεσαι. Προσωπικά, όταν πήρα το χορνετ, το επέλεξα γιατί ήθελα αυτό και μόνο αυτό. Δεν με απασχόλησε ποτε η ανεμοκαλυψη και το πως θα κάνω ταξίδια κτλ. Εφόσον αυτό μ αρέσει, συμβιβάζομαι και συνεχίζω να το απολαμβάνω.

Όποτε αυτό που πρέπει να κανεις είναι να τα δεις από κοντά, να τα καβαλήσεις να κανεις test ride, και οποίο σε κερδίσει να πάρεις αυτό.

Όλα τ αλλα περισσεύουν!

KaravasilatoR90
13/09/2020, 14:29
Νομιζω με 3 + βρισκεις χορνετ το επομενο απ το στρογγυλοφαναρο και με μια ζελατινα θα εισαι μια χαρα !

ναι φίλε γι' αυτό το χόρνετ λέω με το τριγωνικό φανάρι, ντάξει η ζελατίνα σε αυτά τα μηχανάκια πιστεύω είναι πιο πολύ "διακοσμιτική" γιατί είναι τόση δα οπότε τη σφαλιάρα δε τη γλυτώνεις..



Ναι συμφωνώ απόλυτα. Πρέπει αυτό που θα πάρεις να το βλέπεις και να τρελενεσαι. Προσωπικά, όταν πήρα το χορνετ, το επέλεξα γιατί ήθελα αυτό και μόνο αυτό. Δεν με απασχόλησε ποτε η ανεμοκαλυψη και το πως θα κάνω ταξίδια κτλ. Εφόσον αυτό μ αρέσει, συμβιβάζομαι και συνεχίζω να το απολαμβάνω.

Όποτε αυτό που πρέπει να κανεις είναι να τα δεις από κοντά, να τα καβαλήσεις να κανεις test ride, και οποίο σε κερδίσει να πάρεις αυτό.

Όλα τ αλλα περισσεύουν!

καλά συμφωνώ σε αυτό, απλά καμιά φορά δε κοιτάμε καθόλου τη πρακτικότητα και μπαίνει στη μέση η κ@υλα και αν μετά μας ξινίσει αυτό που πήραμε τραβάμε τα μαλλιά μας και το βάζουμε αγγελία, πιστεύω όποιο και να έπαιρνα από αυτά που κοιτάω θα χαμογελούσα όποτε το καβαλούσα, άντε ίσως το χαμόγελο να ήταν λίγο πιο πλατύ στο στρομ η το χόρνετ hehehehe

contes di Zante
14/09/2020, 08:39
Πάρε αυτό που θα σε φτιάχνει ακόμα και όταν το βλέπεις σταματημένο....το er6 και γενικά ο 2κύλινδρος της Kawasaki είναι ότι πιο ξενέρωτο σε ήχο 2 κύλινδρο υπάρχει

doctor_john
14/09/2020, 10:22
:lol: με ριχνεις, όλα τα 180° ετσι κάνουν...

O ήχος φτιάχνει αν ασχοληθείς, ο ρυθμός είναι μονότονος και αλλάζει πολύ λίγο με διπλά τελικά... :hug:

katsar
14/09/2020, 10:24
Καλά δεν είναι και benelli-άλλο neochinese που δουλεύουν λες και ακούς χορτοκοπτικό.
Να,την είπα πάλι την κακία μου,τι καταλάβατε;;; :lol:

KaravasilatoR90
14/09/2020, 16:42
Πάρε αυτό που θα σε φτιάχνει ακόμα και όταν το βλέπεις σταματημένο....το er6 και γενικά ο 2κύλινδρος της Kawasaki είναι ότι πιο ξενέρωτο σε ήχο 2 κύλινδρο υπάρχει


:lol: με ριχνεις, όλα τα 180° ετσι κάνουν...

O ήχος φτιάχνει αν ασχοληθείς, ο ρυθμός είναι μονότονος και αλλάζει πολύ λίγο με διπλά τελικά... :hug:


Καλά δεν είναι και benelli-άλλο neochinese που δουλεύουν λες και ακούς χορτοκοπτικό.
Να,την είπα πάλι την κακία μου,τι καταλάβατε;;; :lol:

αυτό είναι θέμα γούστου, απλά δε κάνει το κλασικό θόρυβο μιας 600άρας πχ γιατί είναι ελαφρώς πιο ψηλός ο ήχος αλλά αυτό είναι το τελευταίο που με νοιάζει γιατί προσωπικά μου αρέσει ο ήχος της κι ας μην είναι ο πιο "ψαρωτικός"

KaravasilatoR90
14/09/2020, 22:01
ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΙΔΕΣ, πλέον μετά από όλο το ψάξιμο - απόψεις - κτλ η διαφορά εν τέλη κλείνει ανάμεσα σε v strom 650 και cbf 600, σας ευχαριστώ όλους όσους σπαταλίσατε λίγο από τον χρόνο σας για να μου πείτε την άποψή σας, οτιδήποτε άλλο θέλετε να προσθέσετε για αυτά τα δύο θα ήταν χαρά μου να σας ακούσω και πάλι!

KaravasilatoR90
17/09/2020, 23:34
update σημερινό:

σήμερα οδήγησα το er που ήταν στη λίστα ως ένα από τα υποψήφια άσχετα αν το είχαν φάει το strom και το cbf αλλά δεν το είχα καβαλήσει/οδηγήσει ποτέ, ε λοιπόν σήμερα που τα έκανα και τα δύο το μυαλό γύρισε 180 μοίρες και δε ξέρω εν τέλη πάλι σε τι θα καταλήξω από εκεί που ήμουν ανάμεσα στα δύο που ανέφερα πριν χαχαχαχα, έχει τόσο ωραία και ευρύχωρη σέλα και αυτός ο δικύλινδρος που ναι μεν δεν είναι από τους πιο δυνατούς αλλά σίγουρα άμα αρχίσεις και γαργαλάς το γκάζι θα σου αφήσει στο τέλος το χαμόγελο στο στόμα όπως και να έχει..

The_Scientist
18/09/2020, 06:01
Προσπάθησε να οδηγήσεις και το cbf αν γίνεται.

Από αυτά που έχεις γράψει νομίζω είναι πιο κοντά σε αυτά που ψάχνεις από τα άλλα 2 (er & Strom).

KaravasilatoR90
18/09/2020, 16:34
Προσπάθησε να οδηγήσεις και το cbf αν γίνεται.

Από αυτά που έχεις γράψει νομίζω είναι πιο κοντά σε αυτά που ψάχνεις από τα άλλα 2 (er & Strom).

η αλήθεια είναι ότι το έχω καβαλήσει χωρίς να το έχω πάρει βόλτα και όντως η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή και είναι και αρκετά κοντό, απλά δε ξέρω κατά πόσο θα ταλαιπωρώ έναν 4κύλινδρο γιατί η χρήση θα είναι κυρίως μέσα στη πόλη..

contes di Zante
19/09/2020, 10:54
:lol: με ριχνεις, όλα τα 180° ετσι κάνουν...

O ήχος φτιάχνει αν ασχοληθείς, ο ρυθμός είναι μονότονος και αλλάζει πολύ λίγο με διπλά τελικά... :hug:

Με συμπαθάτε για το αρνητικό σχόλιο, ίσως φταίνε τα στερεότυπα των V2 και των V8....ίσως φταίει και το er6 που σκάει κάθε λίγο στο διπλανό από το γραφείο μου μαγαζί με εξάτμιση που μου θυμίζει λίγο σε ήχο παπί που αρχίζει να τρυπάει

doctor_john
19/09/2020, 14:46
Ναι, δεν είναι λύση ένα τελικό και άγρια διάθεση :D
του λείπει και μήκος μετά* πέρα από τον ξερό ήχο που κάνει.
Για να έχεις κοντό setup θέλει μακρύ (>42cm) τελικό όχι ελεύθερο.

Έχει μεγάλη διαφορά το μήκος από τις σάλπιγγες που έχει το φιλτροκούτι προς τα μέσα. Αν τις αφαιρέσεις γίνεται βρώμικος ο ήχος και σε ξεγελά
ότι γίνεται πιο μπάσος, χάνει καθαρότητα όμως.
Αν τις επιμηκύνεις προς τα έξω ακολουθώντας το χωνί" που σχηματίζουν, ο ήχος βαθαίνει λίγο και αυξάνεται η διάρκεια του δίνοντας λίγη ποιότητα.

*όλα αυτά εφόσον έχει διορθώσει κάποιος τα τραγικά εργοστασιακά μίγματα και με ακυρωμένο το PA1R που είναι ύπουλο και δεν έχει θέση στην εταιρεία που
έκανε γνωστό το ram air :a024:

KaravasilatoR90
19/09/2020, 20:47
Με συμπαθάτε για το αρνητικό σχόλιο, ίσως φταίνε τα στερεότυπα των V2 και των V8....ίσως φταίει και το er6 που σκάει κάθε λίγο στο διπλανό από το γραφείο μου μαγαζί με εξάτμιση που μου θυμίζει λίγο σε ήχο παπί που αρχίζει να τρυπάει


Ναι, δεν είναι λύση ένα τελικό και άγρια διάθεση :D
του λείπει και μήκος μετά* πέρα από τον ξερό ήχο που κάνει.
Για να έχεις κοντό setup θέλει μακρύ (>42cm) τελικό όχι ελεύθερο.

Έχει μεγάλη διαφορά το μήκος από τις σάλπιγγες που έχει το φιλτροκούτι προς τα μέσα. Αν τις αφαιρέσεις γίνεται βρώμικος ο ήχος και σε ξεγελά
ότι γίνεται πιο μπάσος, χάνει καθαρότητα όμως.
Αν τις επιμηκύνεις προς τα έξω ακολουθώντας το χωνί" που σχηματίζουν, ο ήχος βαθαίνει λίγο και αυξάνεται η διάρκεια του δίνοντας λίγη ποιότητα.

*όλα αυτά εφόσον έχει διορθώσει κάποιος τα τραγικά εργοστασιακά μίγματα και με ακυρωμένο το PA1R που είναι ύπουλο και δεν έχει θέση στην εταιρεία που
έκανε γνωστό το ram air :a024:

σήμερα οδήγησα cbf 600 φίλου, ξέχασα ήδη τον ήχο αλλά και το ίδιο το er ύστερα από τη βόλτα με το cbfάκι! :D