View Full Version : Suzuki Hayabusa 2021
lleonidas
29/09/2020, 14:18
Παραθέτω αυτούσιο το κομμάτι του δημοσιεύματος από το motomag (https://www.motomag.gr/news/nea-montela/suzuki-2021-stis-7-oktovrioy-oi-apokalypseis) :
Στα σίγουρα μοντέλα που έχουμε πληροφορίες πως θα δούμε κάτι νέο, είναι το… Hayabusa! Όχι δεν είναι άλλο ένα νέο που βασίζεται σε επιθυμίες. Το νέο Hayabusa θα εμφανιστεί επιτέλους μπροστά μας, με περισσότερα κυβικά και τεχνολογία. Τα όργανα θα είναι ψηφιακά και θα έχει όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα που συναντάμε και στο GSX-R1000R.
Εκτός από αυτό, αναμένονται ένα γυμνό 950cc, ένα ανανεωμένο vstrom 250-300cc και ενδεχομένως ένας νέος κινητήρας για τα vstrom 650, sv650.
Περισσότερα στις 7 Οκτωβρίου.
lleonidas
10/10/2020, 12:39
Οι νεότερες φήμες (https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/news-and-views/news/2020/october/new-suzuki-hayabusa-2021-fresh-rumours) από Ιαπωνία αναφέρουν ότι η νέα Hayabusa θα παραμείνει σχεδόν ίδια μηχανολογικά, έχοντας απλώς εναρμονιστεί με τις προδιαγραφές Euro 5.
Οι φωτογραφίες δεν είναι επίσημες γι'αυτό και δεν τις δημοσιεύω.
RaGe_Raptor
10/10/2020, 14:30
Οι νεότερες φήμες (https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/news-and-views/news/2020/october/new-suzuki-hayabusa-2021-fresh-rumours) από Ιαπωνία αναφέρουν ότι η νέα Hayabusa θα παραμείνει σχεδόν ίδια μηχανολογικά, έχοντας απλώς εναρμονιστεί με τις προδιαγραφές Euro 5.
Οι φωτογραφίες δεν είναι επίσημες γι'αυτό και δεν τις δημοσιεύω.
αν παραμείνει ίδιο,τουλάχιστον θα μπορούν να βάλουν τα ηλεκτρονικά βοηθήματα μέχρι και στα Hayabusa του 1999 :bawl:
lleonidas
28/01/2021, 12:27
Βρε λες;
https://www.youtube.com/watch?v=el6hgeU-Oso
Δεν βλέπω να περνάει σε turbo era η Suzuki...(καλά όχι ότι χρειάζεται κιόλας το Hayabusa..)
basilis_k6
28/01/2021, 20:39
Βρε λες;
https://www.youtube.com/watch?v=el6hgeU-Oso
ΝΑΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ΒΕΛΟΝΕΣ!~!!
επιτέλους καποιος ειπε οχι στις χαζοοθόνες για metrosexual
doctor_john
28/01/2021, 20:55
Το '72 βγήκε το πρώτο digitαl ρολόι. Έλεγαν παει τελείωσαν οι δείκτες και μετά swatch, panerai και 30 χρόνια που εξέλιξαν τα αναλογικά περισσότερο
από ότι είχαν εξελιχθεί μέχρι το 70...
motojojo
29/01/2021, 11:47
Ωραίες οι οθόνες αλλά οι βελόνες θα είναι all time classic
320 δείχνει η βελόνα, πόσο να κλέβει άραγε; :D
strokt up
29/01/2021, 12:11
320 δείχνει η βελόνα, πόσο να κλέβει άραγε; :D
Και η βελόνα ψηφιακή είναι δεν έχει ντίζα. Όλα το ίδιο κλέβουν, σίγουρα είναι κάτω απο 300, τώρα ακριβώς πόσο είναι who knows και who cares.
RaGe_Raptor
29/01/2021, 12:34
Βελόνα rulezz!
Α ρε Σουζουκάρα!
lleonidas
01/02/2021, 00:36
Φουντώνουν οι συζητήσεις (https://www.asphaltandrubber.com/rumors/2021-suzuki-hayabusa-leak/) όσο πλησιάζει η παρουσίαση. Δε δημοσιεύω τη φωτο διότι δεν είναι σίγουρο ότι πρόκειται για το νέο μοντέλο.
RaGe_Raptor
01/02/2021, 07:28
Φουντώνουν οι συζητήσεις (https://www.asphaltandrubber.com/rumors/2021-suzuki-hayabusa-leak/) όσο πλησιάζει η παρουσίαση. Δε δημοσιεύω τη φωτο διότι δεν είναι σίγουρο ότι πρόκειται για το νέο μοντέλο.
Οι ζάντες είναι GSX-R1000 , μάλλον κ το ψαλίδι. Το πλαίσιο φαίνεται ίδιο.
425221
DoctoR_k6
01/02/2021, 09:53
Nα εχει κ ενα VVT απανω να γινει πανηγυρι!!! :D
Πάντως, δεν ξέρω κατά πόσο είναι πλεόν "επίκαιρα" τέτοια μηχανάκια και αν πρόκειται ποτέ να κάνουν τις πωλήσεις του παρελθόντος εξαιτίας των υπεραντβέντουρ μοτό.
Μια κατηγορία που δεν υπήρχε όταν το Busa έχτιζε τον μύθο του και που κλέβει πωλήσεις από πολλές και διαφορετικές κατηγορίες. Ίσως γι' αυτό και η ανανέωση του Suzuki πήρε τόσο καιρό ενώ θα μου κάνει τρομερή έκπληξη αν έχουν όντως κάνει ριζικές αλλαγές...
Δε νομιζω να εχουν κανει ριζικες αλλαγες. Θα εχει ηλεκτρονικα, πιο πολλα αλογα, ισως λιγο χαμηλοτερο βαρος. Προσωπικα θα ηθελα να ειναι λιγο πιο τουριστικο με μικροτερη αποσταση σελας-τιμονιου.
Δε νομιζω να εχουν κανει ριζικες αλλαγες. Θα εχει ηλεκτρονικα, πιο πολλα αλογα, ισως λιγο χαμηλοτερο βαρος. Προσωπικα θα ηθελα να ειναι λιγο πιο τουριστικο με μικροτερη αποσταση σελας-τιμονιου.
Και μόνο τα ηλεκτρονικά σε μια τέτοια μοτοσυκλέτα (που θα κινηθεί και σε Ελληνικούς δρόμους) είναι φοβερή αναβάθμιση.
Για να δούμε τι θα δούμε.
Η απόσταση σέλας μαρσπιέ στο gen 1 πως είναι σε πολύωρο ταξίδι?
doctor_john
02/02/2021, 09:17
Πολύωρο ταξίδι με busa; :whistle:
Θα ήθελα την γνώμη σου πάνω στο σχόλιο του φίλου lospsi προηγουμένως:
Πιστεύεις ότι τα όρθια μεγάλα adv έχουν απήχηση στο κοινό των busa;
Kas_Tracer
02/02/2021, 10:09
Τα διάφορα Hayabusa , ZX12-14 , Blackbird παλιότερα , θεωρητικά είναι δρομείς μεγάλων αποστάσεων για αυτοκινητόδρομους.
Τώρα το ότι η κύρια χρήση τους στην Ελλάδα είναι 0-400 , ανοίγματα με 1ες-2ες-3ες κλπ είναι άλλο θέμα.
Μέχρι και ο Σαρημπαλίδης έκανε ρεπορτάζ για δαύτους και κόντεψα να δακρύσω από συγκίνηση )
Και μόνο τα ηλεκτρονικά σε μια τέτοια μοτοσυκλέτα (που θα κινηθεί και σε Ελληνικούς δρόμους) είναι φοβερή αναβάθμιση.
Για να δούμε τι θα δούμε.
Η απόσταση σέλας μαρσπιέ στο gen 1 πως είναι σε πολύωρο ταξίδι?
Λιγο ζορικη, αλλα αν βγαλεις τα λαστιχα των μαρσπιε κερδιζεις περιπου 15-20χιλ που για μενα ειναι μια χαρα.
Σε μποτες με σχετικα μαλακες σολες δεν υπαρχει κανενα θεμα γλιστρηματος.
Πολύωρο ταξίδι με busa; :whistle:
Μια χαρα ειναι το μπουσα σε πολυωρο ταξιδι. Εξαιρετικο θα ελεγα. Αρκει να κανεις κατι με τα μαρσπιε αν εισαι ψηλος και να ΜΗΝ μπεις στο πειρασμο να αλλαξεις την μαμα ζελατινα για καποια αφτερ. Το μπουσα κουραζει σε ταχυτητες κατω απο 100-120. Απο κει και πανω ο αερας σε σηκωνει παιρνοντας βαρος απο τα χερια και η υπεργαμάτη αεροδυναμικη του σου εξασφαλιζει πληρη απουσια ενοχλητικων θορυβων στροβιλισμων, τυρβης και τρεχα γυρευε. Επισης η faux πανω τιμονοπλακα σου επιτρεπει να σηκωσεις τα κλιπον με μοναδικο εξοδο αυτο των 4ρων Μ10 βιδων που την συγκρατουν και καποιου αριθμου ροδελων. Και μηδεν κραδασμοι απο μοτερ και πολυ χαμηλη καταναλωση συγκριτικα με οτιδηποτε αλλο σε συνθηκες παω ταπα.
DoctoR_k6
02/02/2021, 11:13
Εγω παντως με το busa gen 2 (φιλου) πηγαινα με 180 (6000 rpm) κ ειχα την εντυπωση πως μπορω να γραψω μεχρι μηνυμα στο κινητο. :lol:
Καλα για ταξιδι δεν το συζηταμε πας οπου θες. Ειδικα αν δεν εισαι κ πολυ ψηλος θα εισαι υπερανετα.
Οσο για τον συναναβατη...πολυθρονα. Η γυναικα μου μετα απο πολλα ταξιδια στο gixxer μου ειπε με αυτο παμε οπου θες. :D
panavour
02/02/2021, 11:24
Προφανως (απ οτι καταλαβα)οταν μιλατε για ταξιδι με τετοιες ταχυτητες με το ιαπωνικο γερακι ,μιλατε για εθνικες και αυτοκινητοδρομους.
TONYBANDIT
02/02/2021, 11:37
Προφανως (απ οτι καταλαβα)οταν μιλατε για ταξιδι με τετοιες ταχυτητες με το ιαπωνικο γερακι ,μιλατε για εθνικες και αυτοκινητοδρομους.
Και να θες να πας με πιο λίγα δεν μπορείς σε εθνική φυσικά για τα πιο κλειστά όσο αντέχουν τα χέρια σου.
Προφανως (απ οτι καταλαβα)οταν μιλατε για ταξιδι με τετοιες ταχυτητες με το ιαπωνικο γερακι ,μιλατε για εθνικες και αυτοκινητοδρομους.
Βασικα οπουδηποτε πας πχ 100+
Οπως και σε ολα τα σκυφτα με στενα τιμονια, κουραζεσαι απο τις συνεχεις μετατοπισεις του σωματος οταν στριβεις.
Νομίζω ότι τέτοιες μοτοσυκλέτες, όπως και γενικότερα τα τουριστικά μοντέλα, είναι μονόδρομος αν κάποιος θέλει να κάνει εκατοντάδες χιλιόμετρα σε αυτοκινητόδρομο. Αν πας με γυμνό, είτε θα φας ξύλο από τον φαινόμενο άνεμο και την τύρβη, είτε θα πλήξεις από τις ώρες ταξιδιού με χαμηλή ταχύτητα.
Με το γυμνό, όσες φορές έχει χρειαστεί να κάνω κάποιες εκατοντάδες χιλιόμετρα σε αυτοκινητόδρομο, το βρίσκω κουραστικό και βαρετό με μοτοσυκλέτα, δεδομένου ότι τηρώ τα όρια ταχύτητας. Καλύτερα με αμάξι, μουσική, κουβέντα με συνοδηγό.
GogosLux
02/02/2021, 11:57
..............., όσες φορές έχει χρειαστεί να κάνω κάποιες εκατοντάδες χιλιόμετρα σε αυτοκινητόδρομο, το βρίσκω κουραστικό και βαρετό με μοτοσυκλέτα, δεδομένου ότι τηρώ τα όρια ταχύτητας. Καλύτερα με αμάξι, μουσική, κουβέντα με συνοδηγό.
Εισαι νεοσσός ακόμα και σε δικαιολογώ :p
Με την μηχανή ειναι απειρως καλυτερα απο οτι με το αμαξί, και εξηγώ:
1) ακους οτι μουσική θες οσο δυνατά θες και δεν πρεπει να συμφωνήσεις σε κατι
2) μιλας μονο οταν και αν θες, δεν θεωρείται δεδομένη η κουβέντα
3) το ζαλισμα/γκρινια/κλπ ειναι ενα κουμπί απόσταση (της ενδοσυνενόησης :lol:)
Εισαι νεοσσός ακόμα και σε δικαιολογώ :p
Με την μηχανή ειναι απειρως καλυτερα απο οτι με το αμαξί, και εξηγώ:
1) ακους οτι μουσική θες οσο δυνατά θες και δεν πρεπει να συμφωνήσεις σε κατι
2) μιλας μονο οταν και αν θες, δεν θεωρείται δεδομένη η κουβέντα
3) το ζαλισμα/γκρινια/κλπ ειναι ενα κουμπί απόσταση (της ενδοσυνενόησης :lol:)
Έχεις τέτοιο μπουφάν (https://sep.yimg.com/ay/yhst-94387763560218/bitch-fell-off-card-32.jpg); :p
GogosLux
02/02/2021, 12:13
Έχεις τέτοιο μπουφάν (https://sep.yimg.com/ay/yhst-94387763560218/bitch-fell-off-card-32.jpg); :p
Οχι γιατι ειμαι Κύριος :cool:
Αλλα ειλικρινά, με το καταλληλο μηχανακι και εξοπλισμο κρανος και ενδοσυνενόησης ειναι απειρως καλυτερα απο αμαξι.
DoctoR_k6
02/02/2021, 13:35
Eγω με το Κ6 που εχω κανει κ ταξιδακια εξωτερικο να σου πω περισσοτερο ευχαριστηθηκα τα βουνισια χιλιομετρα (πασα κ διαδρομες στριφτερες) η κατι παραλιακα κομματια (πχ νοτια γαλλια) παρα την εθνικη.
Αν εξαιρεσουμε διαδρομες του στυλ αναβαση στην Στενη με συνεχομενα στροφιλικια κ αποτομες κλισεις πας παντου.
Καλα οτι ταξιδευεις σε εθνικη με 170-180 κ καις 7-7.5λτ/100 μην το συζητησουμε.
bmwr1100gs
02/02/2021, 18:17
https://www.motomag.gr/news/nea-montela/synehizontai-oi-diarroes-gia-suzuki-hayabusa-2021-video-se-ypsili-analysi
Νέες φωτογραφίες με καλύτερη ανάλυση. . .
basilis_k6
02/02/2021, 18:26
ομορφη...
Η απόσταση σελας-μαρσπιέ στα hayabusa είναι αρκετά μικρή (προσωπικά με κούρασε πολύ όταν ανέβηκα Σέρρες αλλά φόραγα και φόρμα που με πίεζε στα γόνατα) και έχει να κάνει με τον συνολικό σχεδιασμό της μοτοσυκλέτας, την αίσθηση που σου έδινε στα 200χλμ/Ω δεν την έχω συναντήσει πουθενά. Ήμουν σίγουρος ότι πήγαινα με 100χλμ λιγότερα.
Όμως, αυτά ήταν πριν από 10 χρόνια με μηχανή άλλων 5 χρόνων παλιότερη.
Οταν ειχε βγει το πρωτο Hayabusa,συνεπαρμενος απο την αισθητικη ξυραφι του πρωτου R1 -παροτι το busa ητανε αλλη κατηγορια δεν ητανε supersport- η πρωτη μου αντιδραση και γνωμη μου για αρκετα χρονια ητανε μπλιαααχ!!Τι ασχημο που το κανανε,ειναι σαν ενα σουπερσπορτ απο κερι που ελιωσε..Βεβαια τοτε ημουνα και ποσο,14 χρονων?Πλεον,οσο περισσοτερο το βλεπω,τοσο περισσοτερο μου αρεσει για να μην πω οτι μου αρεσει και παρα πολυ.Εχει την δικη του ιδιαιτερη ομορφια.Οταν το βλεπεις δεν το μπερδευεις με τπτ αλλο.Ωραιο και το gen1,ωραιο και το gen2,επισης ωραιο και το gen3.Και τα τρια μοιαζουν παρα πολυ,οταν τα δεις θα πεις μπουσα,αλλα ταυτοχρονα και τα 3 εχουν τις δικιες τους λεπτομερειες,πχ το σχημα των μπροστα φλας και τις καμπυλες γυρω απο αυτα.Ο κωλος του gen3 μου θυμιζει τον κωλο του 1,αλλα με περισσοτερες αιχμες και διαφορετικο φαναρι.Πολυ ωραιο!Μπραβο στην suzuki,το χειριζεται πολυ καλα το θεμα με το busa,διατηρει την αισθητικη του και δεν το ανανεωνει καθε 2 χρονια οπως τα supersport της.20 χρονια και μονο 3 busa.Κρατανε ετσι και μεταπωλητικη αξια τα μοτορια!
lleonidas
05/02/2021, 10:02
264 κιλά, 19.399€ στην Ιταλία.
Πηγή (https://www.insella.it/news/suzuki-hayabusa2021-dati-tecnici-e-caratteristiche-158371)
264 κιλά, 19.399€ στην Ιταλία.
Πηγή (https://www.insella.it/news/suzuki-hayabusa2021-dati-tecnici-e-caratteristiche-158371)
Οπότε 20+ εδώ. Λογικό με τις τιμές που έχουν πλέον όλα τα Ιαπωνέζικα.
https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/neo-suzuki-hayabusa-2021-analytiki-paroysiasi-video-kai-oles-oi?fbclid=IwAR2HFZBfvEE9L0INe22M9cqtB57BzHLG9W7jzzTqnP7vNNA3TpUapA0lggk
εδώ η παρουσίαση του, συνολικά κάνανε ωραία δουλεία για φρεσκάρισμα. Το design με διχάζει λίγο από τις φωτό, τα πλαϊνά φέρινγκ έτσι μονόχρωμα όπως τα έχουν (και ογκώδη) δεν μου πολυαρέσουν. Και αυτά τα χρώμια? Μαλλον επενδύουν πολύ στην αμερικάνικη αγορά... Πολύ ενδιαφέρουσα η ουρά, μπροστά μου κάνει λίγο GSXR1000K1-K4, αν και το βράδυ με τα λεντ θα είναι πολύ ψαρωτικό. Νομίζω ότι και στις χρωματικές επιλογές/γραφικά απέτυχαν.
Το καντράν μου αρέσει, έχουν φτιάξει ωραίες λεπτομέρειες (πχ. τιμονόπλακα).
Μοτέρ φρεσκάρισμα, πλαίσιο ίδιο, αναρτήσεις σχεδόν ίδιες. Ωραίες brembo stylema εμπρός!
RaGe_Raptor
05/02/2021, 12:04
265 γεμάτο. Απογοήτευση.
Οι εργαλειομηχανές που φτιάχνουν το ίδιο πλαίσιο, ψαλίδι από το 1999 είναι η κότα με τα χρυσά αυγά της Σουζουκάρας.
Μηχανάρα και κούκλα πλέον το μπούσα για μένα.
Έφτιαξαν και βελτίωσαν ότι έπρεπε, ενίσχυσαν την ροπή στις χαμηλομεσαιες, βελτίωσαν την θέση οδήγησης, έφτιαξαν τα φρένα και έβαλαν ένα σκασμό ηλεκτρονικά που απενεργοποιούνται για τους παγκόσμιους που μπορούν να εκμεταλλευτούν τα 190 στροφαλατα άλογα.
Μου αρέσει πάρα πολύ το design του, δείχνει ξεχωριστό αλλά φωνάζει πως είναι μπούσα.
Το ότι έχει το ίδιο πλαίσιο και ψαλίδι δεν με χαλάει καθόλου αφού κάνουν την δουλειά τους όπως πρέπει.
Η τιμή βέβαια είναι ένα θέμα αλλά στο μέλλον πολύ θα ήθελα ένα μεταχειρισμένο.
lleonidas
05/02/2021, 13:39
Οπότε 20+ εδώ. Λογικό με τις τιμές που έχουν πλέον όλα τα Ιαπωνέζικα.
18.500€ στη Γερμανία.
Ανοίγει και στην Ελλάδα φόρμα προκρατήσεων (https://www.suzuki.gr/motos/hayabusa-moto/) για όσους επιθυμούν να αποκτήσουν πρώτοι τη μοτοσυκλέτα.
και φρέσκο άρθρο (https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Nea-Suzuki-Hayabusa-2021-H-kalyterh-Busa-olwn-twn-epoxwn_132366.asp)
σας τα 'λεγα ούτε 300 δεν πάει :D
Η Suzuki ανακοινώνει ότι η νέα Hayabusa είναι η γρηγορότερη όλων των εποχών, αφού αγγίζει τα 100 χλμ/ώρα από στάση σε 3,2 δευτερόλεπτα, τα 200 χλμ/ώρα από στάση σε 6,8 δευτερόλεπτα, με την τελική να παραμένει στα «ανακοινώσιμα» 299 χλμ/ώρα. Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Suzuki, οι χρόνοι αυτοί είναι οι καλύτεροι που έχουν επιτευχθεί στην ιστορία του μοντέλου.
Μηχανάρα και κούκλα πλέον το μπούσα για μένα.
Έφτιαξαν και βελτίωσαν ότι έπρεπε, ενίσχυσαν την ροπή στις χαμηλομεσαιες, βελτίωσαν την θέση οδήγησης, έφτιαξαν τα φρένα και έβαλαν ένα σκασμό ηλεκτρονικά που απενεργοποιούνται για τους παγκόσμιους που μπορούν να εκμεταλλευτούν τα 190 στροφαλατα άλογα.
Μου αρέσει πάρα πολύ το design του, δείχνει ξεχωριστό αλλά φωνάζει πως είναι μπούσα.
Το ότι έχει το ίδιο πλαίσιο και ψαλίδι δεν με χαλάει καθόλου αφού κάνουν την δουλειά τους όπως πρέπει.
Η τιμή βέβαια είναι ένα θέμα αλλά στο μέλλον πολύ θα ήθελα ένα μεταχειρισμένο.
Για την θέση οδήγησης, το μόνο που διάβασα είναι ότι μειώθηκε η απόσταση σέλας-κλιπον. Για τους ψηλούς, θα συνεχίσει να είναι αρκετά χαμηλό και μάλλον άβολο...
Μτχ σε μια λογική τιμή είναι λίγο όνειρο στην Ελλάδα, εδώ πωλούνται 8000Ε μοντέλα του 2008!
basilis_k6
05/02/2021, 13:47
ωραιο σχέδιο που ξεχωρίζει οτι ειναι busa απο χιλιόμετρα. φανταστικά όργανα και πολύ ωραιο πισω φανάρι. σε αυτη την τιμή, που δεν βρισκω ακριβη, ειναι επένδυση. τωρα το μονο που λείπει ειναι να ξαναβγεί το πασοκ :lol:
Μια φανταστική μοτοσυκλέτα σπορ τουρισμού
Όποιος ξέρει τι είναι καταλαβαίνει
όποιος δεν ξέρει κάνει συγκρίσεις με ντουλάπες περιπέτειας
και άλλα τέτοια ωραία.
Η ουσία είναι ότι ξυπνάς στις 9
και στις 12 τρως σοροπιαστό στη Θεσ.κη
ΑΤΣΑΛΑΚΩΤΟΣ
panavour
05/02/2021, 14:32
Μια φανταστική μοτοσυκλέτα σπορ τουρισμού
Όποιος ξέρει τι είναι καταλαβαίνει
όποιος δεν ξέρει κάνει συγκρίσεις με ντουλάπες περιπέτειας
και άλλα τέτοια ωραία.
Η ουσία είναι ότι ξυπνάς στις 9
και στις 12 τρως σοροπιαστό στη Θεσ.κη
ΑΤΣΑΛΑΚΩΤΟΣ
κοψε κατι γιατι θα τους σκοτωσω ολους που λεει και το γνωστο ανεκδοτο.
Κουκλα ειναι. Ελπιζα για πιο ρηξικελευθες αλλαγες ωστε να εχουμε να λεμε, αλλα ρεαλιστικα αυτες περιμενα. Αλλαγες ουσιας.
Εμφανιση, check.....και μαλιστα τα τελικα του πανε τρέλα.
Πλαισιο-αναρτησεις check
Ηλεκτρονικα check
Φρενα check
Γκαζι check
Θα πουλησει.
basilis_k6
05/02/2021, 15:04
Γκαζι check
εντάξει μια τουρμπινίτσα την θέλαμε παντως. δεν θα μας χάλαγαν 50 άλογα παραπάνω.
425311
εντάξει μια τουρμπινίτσα την θέλαμε παντως. δεν θα μας χάλαγαν 50 άλογα παραπάνω.
425311
Οκ, αρκει να ειναι ομως γιαπωνεζικα
425312
Όχι ότι δεν είναι καλό, ποιοτικό κ μηχανάρα, ούτε να μειώσω την δουλειά κ τον κόπο όσων ασχολήθηκαν με κατασκευή σχεδιασμό.
Συνταγή που κερδίζει δεν την αλλάζεις.
Απλά είχαν καλλιεργηθεί αρκετά μεγάλες προσδοκίες με το απερχόμενο μοντέλο όταν σταμάτησε επίσημα η παραγωγή του λόγω ρύπων.
Αυτό που αντιλαμβανομαι εγώ είναι ότι suzuki δεν ρίχνει ιδιατερο βάρος στην συγκεκριμένη κατηγορία.
Η Kawasaki παίζει σχεδόν χωρίς αντίπαλο τα τελευταία χρόνια με το h2 μοτέρ να παίρνει σκαλπ σ οποια παραλλαγή κι αν παρουσιάζεται.
Τώρα τελευταια κάπου διαβαζα ότι ετοιμάζει κ μια υβριδική παραλλαγή με στόχο προφανώς τις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες σε ορίζοντα 10ετιας που θα απαγορεύουν την κίνηση συμβατικών κινητήρων στις πόλεις.
Οποτε η σουζουκαρα μάλλον κοιτάζει την αμερικανική αγορά (και Αυστραλία νέα Ζηλανδία) που δεν ασχολούνται προς το παρόν τουλάχιστον με ρυπους.
Κατά τ άλλα επιτέλους abs????
RaGe_Raptor
05/02/2021, 16:39
Όχι ότι δεν είναι καλό, ποιοτικό κ μηχανάρα, ούτε να μειώσω την δουλειά κ τον κόπο όσων ασχολήθηκαν με κατασκευή σχεδιασμό.
Συνταγή που κερδίζει δεν την αλλάζεις.
Απλά είχαν καλλιεργηθεί αρκετά μεγάλες προσδοκίες με το απερχόμενο μοντέλο όταν σταμάτησε επίσημα η παραγωγή του λόγω ρύπων.
Αυτό που αντιλαμβανομαι εγώ είναι ότι suzuki δεν ρίχνει ιδιατερο βάρος στην συγκεκριμένη κατηγορία.
Η Kawasaki παίζει σχεδόν χωρίς αντίπαλο τα τελευταία χρόνια με το h2 μοτέρ να παίρνει σκαλπ σ οποια παραλλαγή κι αν παρουσιάζεται.
Τώρα τελευταια κάπου διαβαζα ότι ετοιμάζει κ μια υβριδική παραλλαγή με στόχο προφανώς τις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες σε ορίζοντα 10ετιας που θα απαγορεύουν την κίνηση συμβατικών κινητήρων στις πόλεις.
Οποτε η σουζουκαρα μάλλον κοιτάζει την αμερικανική αγορά (και Αυστραλία νέα Ζηλανδία) που δεν ασχολούνται προς το παρόν τουλάχιστον με ρυπους.
Κατά τ άλλα επιτέλους abs????
abs έχει από το '12. Όμως, επιτέλους imu based abs (κι όλα τ'άλλα ηλεκτρονικά). θα επιμείνω στο ότι θα έπρεπε να χάσει τουλάχιστον 20 κιλά, όμως κάτι τέτοιο θα απαιτούσε σχεδίαση από λευκό χαρτί, κάτι που ίσως δεν συμφέρει .
Juohmaru!
05/02/2021, 16:57
Μ'αρέσει που παρέμεινε το κλασσικό πια ντιζάιν της busa, αν και όχι με απόλυτα πετυχημένους "εκσυγχρονισμούς" (πχ τα χρώμια). Ίσως να τη συνηθίσουμε, όμως ΙΜΟ η gen2 είναι περισσότερο ισορροπημένη αισθητικά!
Σαφώς όταν βγήκε ήταν μπροστά από την εποχή της, όμως μήπως τώρα η Suzuki διάλεξε τον εύκολο δρόμο;
Όχι ότι δεν είναι καλό, ποιοτικό κ μηχανάρα, ούτε να μειώσω την δουλειά κ τον κόπο όσων ασχολήθηκαν με κατασκευή σχεδιασμό.
Συνταγή που κερδίζει δεν την αλλάζεις.
Απλά είχαν καλλιεργηθεί αρκετά μεγάλες προσδοκίες με το απερχόμενο μοντέλο όταν σταμάτησε επίσημα η παραγωγή του λόγω ρύπων.
Αυτό που αντιλαμβανομαι εγώ είναι ότι suzuki δεν ρίχνει ιδιατερο βάρος στην συγκεκριμένη κατηγορία.
Η Kawasaki παίζει σχεδόν χωρίς αντίπαλο τα τελευταία χρόνια με το h2 μοτέρ να παίρνει σκαλπ σ οποια παραλλαγή κι αν παρουσιάζεται.
Τώρα τελευταια κάπου διαβαζα ότι ετοιμάζει κ μια υβριδική παραλλαγή με στόχο προφανώς τις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες σε ορίζοντα 10ετιας που θα απαγορεύουν την κίνηση συμβατικών κινητήρων στις πόλεις.
Οποτε η σουζουκαρα μάλλον κοιτάζει την αμερικανική αγορά (και Αυστραλία νέα Ζηλανδία) που δεν ασχολούνται προς το παρόν τουλάχιστον με ρυπους.
Κατά τ άλλα επιτέλους abs????
Το τουριστικο Η2 καλο και χρυσο ειναι αλλα ουτε σκαλπ παιρνει, ουτε ιδια κατηγορια με το μπουσα ειναι. Το σκετο Η2 ειναι αλλη ιστορια αλλα δυστυχως παει κοντα 30κ. Η σουζυ τις τελευταιες δυο δεκαετιες εχει φανει πολυ συντηρητικη με μοναδικη εξαιρεση το gsxr, αλλα το καινουργιο μπουσα ακομα και στα 20Κ ειναι vfm μηχανακι. Δεν απαντας την σημερον πολλες ποιοτικες μοτοσυκλετες επιδοσεων ανεξαρτητως κατηγοριας. Τωρα να πιανει 0-200 σε 6.5 αντι σε 6.8 δευτερολεπτα και να κοστιζει 10κ πανω δεν αντιστοιχει στο 90% του ενδιαφερομενου κοινου. Οπως ειπε και ο Κ6 για τους υπολοιπους υπαρχουν και τα τουρμπο.
Juohmaru!
05/02/2021, 19:11
Το τουριστικο Η2 καλο και χρυσο ειναι αλλα ουτε σκαλπ παιρνει, ουτε ιδια κατηγορια με το μπουσα ειναι. Το σκετο Η2 ειναι αλλη ιστορια αλλα δυστυχως παει κοντα 30κ. Η σουζυ τις τελευταιες δυο δεκαετιες εχει φανει πολυ συντηρητικη με μοναδικη εξαιρεση το gsxr, αλλα το καινουργιο μπουσα ακομα και στα 20Κ ειναι vfm μηχανακι. Δεν απαντας την σημερον πολλες ποιοτικες μοτοσυκλετες επιδοσεων ανεξαρτητως κατηγοριας. Τωρα να πιανει 0-200 σε 6.5 αντι σε 6.8 δευτερολεπτα και να κοστιζει 10κ πανω δεν αντιστοιχει στο 90% του ενδιαφερομενου κοινου. Οπως ειπε και ο Κ6 για τους υπολοιπους υπαρχουν και τα τουρμπο.
Συμφωνώ 100% μαζί σου για τη συντηρητική Suzuki με εξαίρεση το GSXR, όπως και για το ότι πρόκειται για μια πραγματικά ποιοτική μοτοσυκλέτα.
Όμως όπως λες γιατί να δώσει κάποιος 30κ για το Η2 και όχι 20κ... μόνο για το busa, μπορεί να δώσει μόνο 10κ ή και λιγότερα για ένα προσεγμένο (υπάρχει; ) gen2 χωρις να χάνει και πολλά....
Εκτός βέβαια αν θέλει μυρωδιά καινούριου σώνει και καλά...!
Συμφωνώ 100% μαζί σου για τη συντηρητική Suzuki με εξαίρεση το GSXR, όπως και για το ότι πρόκειται για μια πραγματικά ποιοτική μοτοσυκλέτα.
Όμως όπως λες γιατί να δώσει κάποιος 30κ για το Η2 και όχι 20κ... μόνο για το busa, μπορεί να δώσει μόνο 10κ ή και λιγότερα για ένα προσεγμένο (υπάρχει; ) gen2 χωρις να χάνει και πολλά....
Εκτός βέβαια αν θέλει μυρωδιά καινούριου σώνει και καλά...!
Τα μεταχειρισμενα ειναι αλλη υποθεση. Καποιος αλλος θα πει γιατι να μη παρω gen1 αντι gen2 και να το ταραξω στα ολινς. Παντως ενα καλο gen2 ειδικα με abs σε καλη τιμη ειναι σιγουρα μια πολυ καλη αγορα. Απο την αλλη το gen3 ειναι αλλη κλαση εμφανισιακα.
Πολύ ωραίο το καινούριο!
Κοιτώντας την πρώτη γενιά, μια μοτοσυκλέτα 20+ χρονών πια, βλέπεις πόσο το είχανε τερματίσει σε θέμα αεροδυναμικής σχεδίασης. Πρακτικά έχει αλλάξει ελάχιστα από τότε.
Μπράβο στην σουτζούκι!
https://youtu.be/0AqkgLpHza0
doctor_john
06/02/2021, 08:27
Kαι εδώ έχει ένα περιεκτικό βίντεο και κουβέντα
https://www.youtube.com/watch?v=X0EmDtF_L4E&ab_channel=MOTOMAGGR
Τα παλαιότερα μοντέλα Hayabusa δεν μου άρεσαν εμφανισιακά, ειδικά το δεύτερο. Καταλαβαίνω όμως ότι κάποιες σχεδιαστικές επιλογές ήταν απαραίτητες για να πετύχουν την εξαιρετική αεροδυναμική του μοντέλου. Το πιο πρόσφατο μοντέλο, θεωρώ ότι υιοθέτησε αρκετά σύγχρονα χαρακτηριστικά και φαίνεται σχετικά όμορφο στα μάτια μου.
Όπως γράφτηκε πιο πριν, είναι εντυπωσιακό το πώς η Suzuki έχει επιλέξει συντηρητική σχεδίαση στα περισσότερα μοντέλα της, που δείχνουν τουλάχιστον 10 χρόνια πίσω, ίσως και 15. Εξαιρείται βέβαια το GSXR.
Άραγε για μεγάλα ταξίδια είναι πιο άνετο από τα όρθια στάσης τουριστικά μοντέλα (Tracer, V-Strom, GS1250, S100XR);
panavour
06/02/2021, 10:36
Εμενα αυτο που δεν μ αρεσει ειναι που δεν εχει βγαλει η σουζουκι ενα τουριστικο ΜΕ ΑΞΟΝΑ του στυλ paneuropean, ή fjr 1300,ή gtr1400 ,ενω εχει ετοιμους κινητηρες για τετοιου ειδους μηχανες.ΚΡΙΜΑ.
https://suzukimotorcycle.co.za/bikes/super-sport-bikes/hayabusa-2021/
νοτιο αφρικη περιπου 18400ευρο
Άραγε για μεγάλα ταξίδια είναι πιο άνετο από τα όρθια στάσης τουριστικά μοντέλα (Tracer, V-Strom, GS1250, S100XR);
Αν το ορθιο μηχανακι εχει καλη αεροδυναμικη ωστε να μην σου παιρνει ο αερας τα μυαλα, εχει ισια σελα (πχ R1150GSA, 950/990), δεν εχεις συνεπιβατη και μπορεις να πας πισω τον πωπο ωστε να δωσεις κλιση στον κορμο, τοτε το ορθιο μπορει να ειναι πιο ανετο λογω γονατων. Πχ το s1000xr ειναι ψιλοχαλια για πολλα χιλιομετρα γιατι η σελα σε κλειδωνει σε ενα σημειο. Αν ομως βολευεσαι στα γονατα, τοτε το μπουσα ειναι ποιημα για ταξιδι με 180-200.
Με αλλα λογια η συνταγη για ανεση σε ταξιδι ειναι μια καποια κλιση του κορμου ωστε να μοιραζεται το βαρος μεταξυ μεσης και καρπων, ανετα γονατα και αεροδυναμικη χωρις τυρβη.
panavour
06/02/2021, 12:41
Αν το ορθιο μηχανακι εχει καλη αεροδυναμικη ωστε να μην σου παιρνει ο αερας τα μυαλα, εχει ισια σελα (πχ R1150GSA, 950/990), δεν εχεις συνεπιβατη και μπορεις να πας πισω τον πωπο ωστε να δωσεις κλιση στον κορμο, τοτε το ορθιο μπορει να ειναι πιο ανετο λογω γονατων. Πχ το s1000xr ειναι ψιλοχαλια για πολλα χιλιομετρα γιατι η σελα σε κλειδωνει σε ενα σημειο. Αν ομως βολευεσαι στα γονατα, τοτε το μπουσα ειναι ποιημα για ταξιδι με 180-200.
Με αλλα λογια η συνταγη για ανεση σε ταξιδι ειναι μια καποια κλιση του κορμου ωστε να μοιραζεται το βαρος μεταξυ μεσης και καρπων, ανετα γονατα και αεροδυναμικη χωρις τυρβη.
Αρα στην πραξη μονο στον αυτοκινητοδρομο,και αυτο με το αγχος του προστιμου,ΠΛΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ.
Αρα στην πραξη μονο στον αυτοκινητοδρομο,και αυτο με το αγχος του προστιμου,ΠΛΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ.
Οπως εγραψα και πιο πανω, το δικο μου gen1 ειναι ανετο απο 100-120 και πανω. Θα ηθελα να καβαλαω κατι αλλο σε δρομους που παω απο 80-90 και κατω.
Το gen2 πρεπει να ειναι λιγοτερο μακρυ σε αποσταση σελα-μαρσπιε απο το gen1 και το gen3 λιγοτερο απο gen2.
PaNick67
06/02/2021, 16:13
Ωραίο το Busa και ακόμα πιο ωραία η συνέχιση του σχεδίου του με βάση τις παλιοτερες γενιές..
Δεν είναι χαζή η Porsche με την 911 που κάθε μοντέλο είναι εξέλιξη του προηγουμενου..
Να 'χαμε και 20Κ.....
DoctoR_k6
06/02/2021, 16:40
Ότι λέει ο DrBig. Μετά τα 130-140 το βάρος φεύγει από τους καρπούς λόγω της αντίστασης από τον αέρα κ δεν είναι ενοχλητική η στάση ταξιδιού. Σε μικρές ταχύτητες είναι σίγουρα πιο κουραστικό όταν έχεις κλίση προς τα εμπρός.
Όποιος έχει ταξιδέψει με ss, hayabusa κ ψηλό μοτό καταλαβαίνει κ τις διαφορές.
Το να κάθεσαι τσολιάς πάνω στη σέλα δεν σημαίνει πάντα κ ξεκούραστο ταξίδι. Όπως κ το XX έχει ωραία θέση για ταξίδι.
Τώρα ο κάθε αναβάτης έχει άλλες αντοχές κ ταξιδεύει διαφορετικά.
Στην πολυκατοικία που μένω εχω εδώ ένα ομοϊδεάτη με το gen1 από κούτα.
Δεν το αλλάζει με τίποτα κ το περίεργο ειναι ότι το έχει μαμά εντελώς.
100Κ+ χιλιόμετρα πάνω με βλάβες 0.
basilis_k6
06/02/2021, 16:44
θα ακουστεί λίγο περίεργα αλλα δεν ταξιδευεις με κάτω απο 150 πανω σε τέτοια μηχανη. ειναι βαρετο και κουραστικο. γενικως οι καλες του ταχυτητες ειναι 160-240 και εκει δεν κουράζει καθόλου. στα 120 ειναι οριακα ανεκτο αλλα γιατι να πηγαινεις με 120? εκτός βεβαιως αν δεν εισαι σε εθνικη αλλα σε περιφεριακο ή κατι τέτοιο.
DoctoR_k6
06/02/2021, 16:50
θα ακουστεί λίγο περίεργα αλλα δεν ταξιδευεις με κάτω απο 150 πανω σε τέτοια μηχανη. ειναι βαρετο και κουραστικο. γενικως οι καλες του ταχυτητες ειναι 160-240 και εκει δεν κουράζει καθόλου. στα 120 ειναι οριακα ανεκτο αλλα γιατι να πηγαινεις με 120? εκτός βεβαιως αν δεν εισαι σε εθνικη αλλα σε περιφεριακο ή κατι τέτοιο.
Εντάξει πάνω από τα 200 έχεις φθορές σε λάστιχα υπερβολική κ κατανάλωση.
Μέχρι 200 (180 κατά εμε το ιδεατό) είσαι οκ.
Γενικά δεν ξέρω κάποιος να ταξιδεύει με τέτοια μοτό με κατω από 150-160.
Ειδικά Αθηνών Πατρών - Ιωαννίνων κ Αθηνών Θεσσαλονίκης.
Δεν το αλλάζει με τίποτα κ το περίεργο ειναι ότι το έχει μαμά εντελώς.
100Κ+ χιλιόμετρα πάνω με βλάβες 0.
Παρομοιως. Εχει 90Κ δεν εχει βγαλει ζημια ουτε λαμπα και απο βελτιωσεις μια τρομπα φρενου και πιο σκληρα ελατηρια μπροστα.
doctoras
06/02/2021, 18:40
old school sport touring καλά κάνει η suzuki κρατάει το παρελθόν ακόμη ενεργό
και φυσικά καλά έκανε και κράτησε αυτά τα όργανα είναι ότι βλέπεις όταν οδηγείς και είναι πανέμορφα
425324
old school sport touring καλά κάνει η suzuki κρατάει το παρελθόν ακόμη ενεργό
και φυσικά καλά έκανε και κράτησε αυτά τα όργανα είναι ότι βλέπεις όταν οδηγείς και είναι πανέμορφα
425324
Είναι πολύ μάγκες που κράτησαν αναλογικά τα όργανα. Προσωπικά τα λατρεύω.
Τα μόνα που δεν μου άρεσαν είναι το κωλοφάναρο και οι πορτοκαλί λεπτομέρειες στην μαύρη έκδοση. Το ερυθρόλευκο πανέμορφο.
..... Προσωπικα θα ηθελα ..... με μικροτερη αποσταση σελας-τιμονιου.
δεν θα ήταν το ίδιο σταθερό ιδικά στα πολλά
(ένας απο τους πιο prerequisites σκοπούς για αυτό το μηχανάκι)
δεν θα ήταν το ίδιο σταθερό ιδικά στα πολλά
(ένας απο τους πιο prerequisites σκοπούς για αυτό το μηχανάκι)
Γιατι το λες αυτο? Να τραβηχτεις προς τα πισω οταν χρειαζεται υπαρχει αφθονος χωρος παντως.
Είναι πολύ μάγκες που κράτησαν αναλογικά τα όργανα. Προσωπικά τα λατρεύω.
Τα μόνα που δεν μου άρεσαν είναι το κωλοφάναρο και οι πορτοκαλί λεπτομέρειες στην μαύρη έκδοση. Το ερυθρόλευκο πανέμορφο.
Το ασημένιο έχει κόκκινες λεπτομέρειες. Το λευκό έχει βαθύ μπλε που μου αρέσουν ακόμη περισσότερο.
Το ασημένιο έχει κόκκινες λεπτομέρειες. Το λευκό έχει βαθύ μπλε που μου αρέσουν ακόμη περισσότερο.
Δεν ήξερα καν ότι υπάρχει ασημί, είδα 2 φωτογραφίες, ένα μαύρο κι ένα -νόμιζα- άσπρο. Τώρα το'δα, όμορφο το γαλανόλευκο, αλλά το ασημί με τις κόκκινες λεπτομέρειες παραμένει το πιο όμορφο για μένα.
Juohmaru!
08/02/2021, 07:28
Παίρνω πίσω ότι είπα παραπάνω...
Τώρα είδα και το βίντεο του MCN με λεπτομέρειες... Είναι μουν@ρ@!!!
Ένα λευκό-μπλε και για μένα παρακαλώ!!!
Lioulios
08/02/2021, 10:37
Βγηκε το νεο μπου@σα.
Πτνς στα κρεβατια σας .
Το φτιαξανε ετσι οπως επρεπε .
Θα πουλησει τρελα ....θα πεσουν και τα gen2 .
Ολα καλα δηλ.
θα πεσουν και τα gen2
Σε όλες τις χώρες εκτός απ'την Ελλάδα προφανώς.
Σε όλες τις χώρες εκτός απ'την Ελλάδα προφανώς.
Το οτι κρατανε την τιμη τους καλο ειναι.
Το οτι κρατανε την τιμη τους καλο ειναι.
Αν έχεις, ναι. :lol:
Αν έχεις, ναι. :lol:
:lol:
lleonidas
10/02/2021, 15:29
21.495€ η τιμή της στην ελληνική αγορά.
425375
Θα πουλησει τρελα
21.495€ η τιμή της στην ελληνική αγορά.
:lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol:
για στιλάτους υπάρχει και το κατάνα.....
Lioulios
10/02/2021, 18:18
Υπαρχει καποιος που νομιζει ή πιστευει πως δεν θα πουλήσει ;
panavour
10/02/2021, 19:28
για την Ελλαδα εγω και ο μπλιτσερ:p
doctoras
10/02/2021, 23:33
Εχει μεγαλο κοινο πολλα φαν κλαμπ στην ελλαδα, θα παρει το μεριδιο που της αναλογει τηρούμενης της κατεστραμμένης οικονομίας
Οποτε τα gen1 θα ανέβουν στα 5.000
Κ τα gen 2 θα τσιμπήσουν το 10.000
:D
Εχει μεγαλο κοινο πολλα φαν κλαμπ στην ελλαδα, θα παρει το μεριδιο που της αναλογει τηρούμενης της κατεστραμμένης οικονομίας
Ακριβώς αυτό, η κατεστραμμένη οικονομία θα φρενάριζε τις πωλήσεις έστω και 15.000 να στοίχιζε.
Lioulios
14/02/2021, 22:04
Akrapa
https://youtu.be/-Hlnq-ceJcE
για στιλάτους υπάρχει και το κατάνα.....
....σε καναρινί.................
DoctoR_k6
20/03/2021, 13:20
Ανάλυση (https://www.cycleworld.com/story/blogs/ask-kevin/2022-suzuki-hayabusa-engine-details/) σε σημεία βελτίωσης του κινητήρα ώστε να αντέχει το tuning. :D
DoctoR_k6
02/04/2021, 16:06
Tην εφαγε ο Γαλλος (https://youtu.be/jmh10rI7s28?t=699)...
Κ μερικες μετρησεις (https://www.youtube.com/watch?v=QJ7XYBR__eI)...
RaGe_Raptor
02/04/2021, 16:34
Tην εφαγε ο Γαλλος (https://youtu.be/jmh10rI7s28?t=699)...
Κ μερικες μετρησεις (https://www.youtube.com/watch?v=QJ7XYBR__eI)...
με το tc στο 1 θέλει σύνεση στο γκάζι αρκουδόγκαζο
lleonidas
02/04/2021, 16:53
Bridgestone Battlax S22 (https://www.ruetir.com/2021/04/02/suzuki-chooses-bridgestone-for-hayabusa/) επιλέγει η Suzuki ως ελαστικά πρώτης τοποθέτησης.
RaGe_Raptor
02/04/2021, 16:56
Bridgestone Battlax S22 (https://www.ruetir.com/2021/04/02/suzuki-chooses-bridgestone-for-hayabusa/) επιλέγει η Suzuki ως ελαστικά πρώτης τοποθέτησης.
απορώ με την επιμονή τους στο 50αρι προφίλ...
DoctoR_k6
02/04/2021, 16:58
απορώ με την επιμονή τους στο 50αρι προφίλ...
Sport-touring ρε φιλε...με τοσα χλμ να εχουμε κουνηματα? :lol:
RaGe_Raptor
02/04/2021, 17:00
Sport-touring ρε φιλε...με τοσα χλμ να εχουμε κουνηματα? :lol:
έλα ρε,δεν βγάζει κουνήματα το 55αρι με σπορ-τούρινγκ psi (42)
απορώ με την επιμονή τους στο 50αρι προφίλ...
Εχω δοκιμασει 55ρι προφιλ στο δικο μου και το βρηκα αφ'ενος χαλια, αφ'ετερου δε φτουρησε και πολυ. Πολυ ροπη, μικρο contact patch στο δρομο κλπ.
RaGe_Raptor
02/04/2021, 17:12
Εχω δοκιμασει 55ρι προφιλ στο δικο μου και το βρηκα αφ'ενος χαλια,
ε αφού άλλαξες τη γεωμετρία της μηχανής (φαντάζομαι δεν έκανες κάποια αλλαγή στο ύψος εμπρός).
αφ'ετερου δε φτουρησε και πολυ. Πολυ ροπη, μικρο contact patch στο δρομο κλπ.
μήπως έβαλες κάποιο πιο σπορ ελαστικό απ'ότι συνήθως?
DoctoR_k6
02/04/2021, 17:15
Εχει που εχει ροπη το busa, το κανει το λαστιχο πισω κορδελες.
42 για να βαλεις πρεπει να εισαι φουλ φορτωμενος-δικαβαλος κ να παιξεις πολυ εθνικη.
Αλλιως δεν λεει...
ε αφού άλλαξες τη γεωμετρία της μηχανής (φαντάζομαι δεν έκανες κάποια αλλαγή στο ύψος εμπρός).
μήπως έβαλες κάποιο πιο σπορ ελαστικό απ'ότι συνήθως?
Πανε χρονια και δε θυμαμαι τι λαστιχο ηταν, παντως σιγουρα οχι κατι ακραιο, καποιο μισελεν p3/p4 η κατι τετοιο?
Επαιξα παντως με το μπροστινο ταυτοχρονα και θυμαμαι οτι ειχε πιο ισορροπημενο χαντλινγκ οταν εριξα τη μουρη πιο χαμηλα. Με στοκ υψος μπροστινου και 190/55 λαστιχο πισω ενοιωθες δυο διαφορετικα μηχανακια κολλημενα στη μεση. Ουτε ελαφρυ χαμηλωμα της ουρας δουλευε.
Το μπουσα εχει παραξενη γεωμετρια με την εννοια πως παει καλα οταν καθημενος πανω εχεις την αισθηση πως ο κωλος ειναι σχετικα χαμηλα και η μουρη σχετικα ψηλα, που ειναι και οι στοκ (1/3 διαδρομης rider sag) ρυθμισεις. Τοτε ελαφραινει το τιμονι (οχι σα βαρος οσο σαν αντισταση στο αναποδο τιμονι στην αρχη της στροφης) και αισθανεσαι πως το μηχανακι στριβει εντελως γραμμικα και προβλεψιμα.
Επισης η δικη μου εμπειρια απο τα λαστιχα που εχω αλλαξει ειναι πως το μπουσα αρεσκεται σε σχετικα αργες κορωνες πισω και ελαφρως πιο γρηγορες μπροστα. Με αλλα λογια αν καποιος θελει να παιξει με λαστιχα καλλιτερα να ασχοληθει με το μπροστινο.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.