PDA

View Full Version : Heinkel 1955 102-a1 tourist 175cc



belo
30/09/2020, 14:00
Δεν ξερω ο τυπος τι θελει να κανει που μου το εφερε μαλλον για ανακατασκευη παει και ηθελα να το μοιραστω μαζι σας. Το εφερε ενω ελειπα και το αφησε σε γνωστο μου και θα δουμε τι θα κανουμε...αρχαιο αντικειμενο γερμανικο κατασκευαζε αεροπλανα στον πολεμο.....παρτε ματι και κουβεντα να γινεται για να μαθουμε και κατι....εγω παντως δεν το ειχα ξαναδει ποτε μου
421302
421303
421304

belo
30/09/2020, 14:04
421305
421306
421307
421308
421309
421310
421311

belo
30/09/2020, 14:07
12v με 2 6βολτες...αν και το διαγραμα ειναι απο το νεοτερο αλλα μοιαζουν αρκετα
421312

Panos76
30/09/2020, 14:16
Κάποιος θέλει να σε βασανίσει.

Στο διαδίκτυο θα βρεις άπειρο υλικό.

Ξεκίνα με τον ΠαντεΛή και λιώσε τον στις ερωτήσεις https://www.car.gr/9431205-heinkel-tourist-103-a2

:lol:

sapila racing
30/09/2020, 14:24
Μέχρι πριν μερικά χρόνια έβλεπα συχνά ένα τέτοιο στα ραλλυ της Λέσχης Κλασσικής Μοοσυκλέτας, αλλά εχω χρόνια να το δω.
Ο ιδιοκτήτης του ηταν ηλικωμένος και δεν ερχεται πια στην Λέσχη.
Είναι ιδιόμορφη κατασκευή, και σαν κάποια ακόμα scooter της εποχής εχει το μοτέρ μπροστά και κίνηση με αλυσίδα.

Μια ωραία φωτό εδω το δείχνει πολύ καλά
https://www.kfz-tech.de/Programme/ABild.htm?GBilder/Hersteller/Heinkel/HeinkelKabine195404.jpg

belo
30/09/2020, 14:30
Μέχρι πριν μερικά χρόνια έβλεπα συχνά ένα τέτοιο στα ραλλυ της Λέσχης Κλασσικής Μοοσυκλέτας, αλλά εχω χρόνια να το δω.
Ο ιδιοκτήτης του ηταν ηλικωμένος και δεν ερχεται πια στην Λέσχη.
Είναι ιδιόμορφη κατασκευή, και σαν κάποια ακόμα scooter της εποχής εχει το μοτέρ μπροστά και κίνηση με αλυσίδα.

Μια ωραία φωτό εδω το δείχνει πολύ καλά
https://www.kfz-tech.de/Programme/ABild.htm?GBilder/Hersteller/Heinkel/HeinkelKabine195404.jpg

ακριβως ετσι ειναι...θα βγαλω φωτο απο τον κινητηρα...το κουβουκλιο βγαινει ολο και φαινεται ο σκελετος.....οι βιδες του μου θυμιζουν R51...ιδιας εποχης βλεπεις.....δεν εχει σοβαρη σκουρια η λαμαρινα απορω που το ειχε κρυψει....θα μαθω την ιστορια του και θα σας πω

belo
30/09/2020, 14:33
Κάποιος θέλει να σε βασανίσει.

Στο διαδίκτυο θα βρεις άπειρο υλικό.

Ξεκίνα με τον ΠαντεΛή και λιώσε τον στις ερωτήσεις https://www.car.gr/9431205-heinkel-tourist-103-a2

:lol:

το εχω δει μετα απο ψαξιμο...αν κολησω σιγουρα θα τον παρω

buckley
30/09/2020, 15:04
Εμείς που θα παρακολουθούμε θα το γλεντήσουμε πάντως, μακάρι και συ αδελφέ :beer:

belo
06/10/2020, 22:58
μιλησα με τον ιδιοκτητη και μου ειπε οτι εχει τα χαρτια του κανονικα. οτι το ειχε βαλει μπροστα αλλα δεν εδεινε κινηση στον τροχο. οντως δεν ειναι κολημενο αλλα .......το οικονομικο τον ζοριζει αρκετα αλλα στην κατασταση του θελει λιγο αιμα. σημερα το το διερευνουσα για ενα σαρανταλεπτο. πρωτα πρωτα του εβγαλα την φουστα και επαιζε μαζι της ο γατος μου
421509
421510
εβγαλα το καρμπ που ηταν ευκολο
421511
σε καλη κατασταση..θελει περιποιηση ομως
421512
421513
ψετοκαπακο. η τρυπα το γεμιζε νερα και ο δεικτης λαδιου ειχε νερακι οπου μαζι με λαδι ασπριζε
421514
421515

STF
07/10/2020, 01:33
Τον Δεκέμβριο του 2009 είχα δει ένα τέτοιο στο Μόναχο μέσα σε ένα κατάστημα παιχνιδιών. Μου έκανε τόσο εντύπωση ώστε να το βγάλω φωτογραφία.

421516

bulmont
07/10/2020, 07:01
Υπήρχε και έκδοση με εργοστασιακό τρέιλερ...........

421517

doctoras
07/10/2020, 07:30
Εντυπωσιακή για τα δεδομένα κατασκευή! Καλη αρχη σε οτι και αν αποφασίσει να κανει(αν και εκτος τον μηχανικων εργασιων ενα restore στο χρωμα θα το χρειάζονταν).

belo
07/10/2020, 11:52
αυτο παιδια θελει ανακατασκευη πληρης αλλα θελει χρημα και χρονο για κομματια που θα λειπουν...τωρα θα προσπαθησω μπας και ψευτοπαρει εμπρος....ψετοδουλεια θα κανω να δω σε τι επιπεδο ειμαστε και βλεπουμε οντως ετυπωσιακη μηχανικη για την τοτε εποχη.....

AUFGEBRACHT
10/10/2020, 11:06
Η επιτομή της γερμανικής άποψης περί κομψότητας και ομορφιάς... καθαρά μοτοσυκλετιστικά, ενδιαφέρον, πρωτότυπο και απαιτητικό project, που θα απαιτήσει χιλιάδες εργατοώρες.

panavour
10/10/2020, 15:56
Η επιτομή της γερμανικής άποψης περί κομψότητας και ομορφιάς

και η ιταλικη της ιδιας εποχης,διαλεγετε και παιρνετε.



421617

kyriakos1987
26/12/2021, 00:34
433153

433154

Καλησπέρα σε όλη την παρέα.

Έχω την τύχη να είμαι κάτοχος μιας τέτοιας μηχανής και μάλιστα από καινούργια αφού αγοράστηκε από τον παππού μου τον Αυγουστο του 1955 και πέρασε σε εμένα που την αναπαλαίωσα και τη έχω σε πλήρη λειτουργία. Είναι μια heinkel tourist (102A1) αλλά με ένα sidecar της steib (RS1). Υπάρχουν και προηγούμενα αλλά και επόμενα με μικρές διαφορές. Η δική μου όπως και αυτή εδώ δεν έχει μάσκα, έχει γυμνό τιμόνι και έχει το κοντέρ και το ρολόι κάτω από το τιμόνι σε ένα αλουμινένιο κουτί όπως φαίνεται και από τις φωτό πάνω πάνω.

Στα ηλεκτρολογικά (πλέον 12 volt από εδώ και πέρα όλες) χρησιμοποιηεί αυτόματο, βολάν στάτορα με κάρβουνα της μίζας και της φόρτισης της siba ενώ τα επόμενα μοντέλα της bosch με διαφορές μεταξύ τους. Ο αυτόματος της siba έχει τις 3 επαφές μπροστά και τις 2 πίσω ενώ της bosch έχει και τις 5 επαφές μπροστά. Η σωστή θέση του αυτόματου είναι πάνω από τις 2x 6βολτες μπαταρίες μέσα στο κουβούκλιο μπροστά. Φυσικά όλα τα μοντέλα έχουν πλατίνα (διάκενο 0,4mm).

Κινητήρας Μονοκύλινδρo τετράχρονo με 2 βαλβίδες (1 εισαγωγής 0,15 και 1 εξαγωγής 0,2 λόγο μεγαλύτερης θερμοκρασίας).

Το συγκεκριμένο μοντέλο έχει μια ασφαλειοθήκη δεξιά στο κουτί που είναι τα οργανάκια που με μια μικρή βίδα ανοίγει με το χέρι. Η ρεσέρβα-ρόδα πίσω έχει κλίση σε σχέση με επόμενα μοντέλα που είναι παράλληλα με το έδαφος και έχουν διαφορετικό κουβούκλιο και πίσω φως (τα επόμενα έχουν το μακρόστενο ενώ εμάς το απλό το στρόγγιλο).

Το ηλεκτρολογικό σχέδιο που ανέβασε ένας φίλος πιο πάνω είναι από τα επόμενα μοντέλα και φαίνεται και από το πίσω φανάρι αλλά και οι διαφορές στο καντράν και στον αυτόματο κλπ κλπ. Εγώ κατά την ολική αναπαλαίωση που έκανα δεν δυσκολεύτηκα στο σχέδιο (δυσκολέυτικα πολύ σε άλλα πράγματα μέχρι να τα μάθω). Αν τα κάνεις όλα από την αρχή όπως λέει το σχέδιο δεν θα έχεις θέμα.

Υπάρχουν διαφορές και στον τρόπο μετάδοσης των ταχυτήτων. όλα τα μοντέλα έχουν τις 4 ταχύτητες στο χέρι (εκτός από το πρώτο, το πολύ παλιο που είχε μόνο 3). Η νεκρά είναι ανάμεσα στην 1η και την 2η. Το μοντέλο αυτό όπως και το δικό μου έχει ένα κουτί κάτω από το πάτωμα που καταλήγουν οι 2 ντίζες από το αριστερή χειρολαβή με τις ταχύτητες στο χέρι και από το κουτί πηγαίνει μια μεταλική ντίζα μέχρι τον κινητήρα (αριστερά στο καπάκι) για την αλλαγή ταχυτήτων. Τα επόμενα μοντέλα έχουν τις ντίζες κατευθίαν στον κινητήρα (αρκετά πιο εύκολο μπορώ να πω). Οι περισσότερες έχουν θέμα με τα πολλά χιλιόμετρα και δεν κουμπώνουν έυκολα οι ταχύτητες αν δεν την ξέρεις. Εγώ δεν έχω θέμα αλλά από ότι διαβάζω και στο club της Γερμανίας, πολύ έχουν θέμα.

Όπως είπα είναι 175 κυβικά (εργοστασιακά) με 1,5 λίτρα λάδι μονότυπο κανονικά. Χειμώνα sae30 και καλοκαίρι sae40 αλλά το manual γράφει πως μπορούμε να βάλουμε και ένα 10sae40 για όλο τον χρόνο αλλά όχι συνθετικό γιατί μπορεί να γλιστράει ο συμπλέκτης. Εγώ βάζω ένα 20sae50 και δεν έχω θέμα. Δεν έχει αντλία λαδιού αλλά μια κουτάλα χαμηλά που φτήνει λάδι προς τα πάνω όταν λειτουτργεί ο κινητήρας.

Μετάδοση με αλυσίδα κλειστή με λάδι.

Γενικά είναι μια πολύ στιβαρή κατασκευή. Δεν ξέρω οδικώς πως είναι γιατί εμένα με το καλάθι sidecar είναι σαφώς πολύ διαφορετική αλλά ξέρω πως έχει χαρακτηριστεί ώς η rolls royce των σκούτερ.

Εγώ συνάντησα αρκετά προβλήματα ειδικά με τον στάτορα. Είχα θέμα με τις μονώσεις των πηνίων με αποτέλεσμα πολλά βραχυκυλώματα και πολλά προβλήματα με την φόρτιση. Πήγα για νέα περιέληξη αλλά μου τα κάναν χειρότερα και τελικά αφού μου τα έδωσαν τα πηνία στο χέρι σαν μαλλί της γριάς βρήκα και αγόρασα άλλα και έκανα την δουλειά μου με καλή αντίσταση στα πηνία.

Έχει 4 καρβουνάκια που τα 2 δεξιά είναι τα θετικά και έχουν κάποιες πλαστικές μονώσεις για να μην κάνουν σώμα με τις βίδες τους ενώ τα 2 αριστερά κάρβουνα είναι μόνο στο σώμα (εκεί είναι όλα εύκολα). Το προσπέρασα με χίλια ζόρια αυτό το πρόβλημα και κάποια στιγμή δεν έσκαγε καθόλου για έναν μήνα. Έτρεχα και δεν έφτανα σε όποιον θεωρούσα πως μπορεί κάτι να ξέρει αλλά τελικά τίποτα και ευτυχώς το βρήκα από μόνος μου. Έβλεπα την θέση του πιστονιού από την τρύπα του μπουζιού και κάθε φορά ήταν σε άλλο σημείο σε σχέση με τα σημάδια χρονισμού που έχει στην μεριά του βολάν (ανω νεκτρό σημείο κλπ). Λοιπόν μου είχε κόψει την σφήνα στο βολάν και με κάθε μιζιά άλλαζε και θέση το βολάν πάνω στον άξονα στροφάλου. Έφτιαξα μια σφήνα από ένα τρυπάνι για να είναι σκληρή (σαν μισοφέγγαρο) και εμέσως πήρε μπροστά.

Μόλις πάρει μποστά με μίζα (κανένα μοντέλο δεν έχει μανιβέλα) ο αυτόματος αλλάζει σε λειτουργία φόρτισης και έχει μια λυχνία στο καντράν που στις χαμηλές στροφές ανάβει που σημαίνει πως λειτουργεί η μπαταρία ενώ όσο ανεβάζουμε στροφές αρχίζει και χαμηλώνει το φώς στην λυχνία (έως σβηστό) που σημαίνει πως εκείνη την στιγμή επιστρέφει ρεύμα από το βολάν και έχουμε φόρτιση. Φυσικά υπάρχει όλο το αρχείο από όλα τα στάδια από την αναπαλαίωση που της έκανα.

Είναι τόσα πολλά που δεν μου έρχονται τώρα στο μυαλό.

Αν μπορώ να βοηθήσω κάποιον θα χαρώ!!

telegonos
26/12/2021, 02:05
Αν μπορώ να βοηθήσω κάποιον θα χαρώ!!

Ξεκίνα να βοηθάς, κάνοντας ένα edit στο κείμενό σου, και χωριζοντάς το σε παραγράφους, προτάσεις και υποπροτάσεις.

Προσπάθησα να το διαβάσω, κάπου στην τρίτη γραμμή τα παράτησα, κι είναι κρίμα να μην διαβάζεται τέτοια ιστορία.

Καλά γιορτές και πάντα να το χαίρεσαι σου εύχομαι.

kyriakos1987
26/12/2021, 10:48
Ξεκίνα να βοηθάς, κάνοντας ένα edit στο κείμενό σου, και χωριζοντάς το σε παραγράφους, προτάσεις και υποπροτάσεις.

Προσπάθησα να το διαβάσω, κάπου στην τρίτη γραμμή τα παράτησα, κι είναι κρίμα να μην διαβάζεται τέτοια ιστορία.

Καλά γιορτές και πάντα να το χαίρεσαι σου εύχομαι.

Ευχαριστώ φίλε μου για το μήνυμα σου.
Όντως κι εγώ όταν το είδα μετά όλο μαζί με κούρασε. Έκανα ήδη διορθώσεις και ελπίζω να βοθήσει κάποιον/κάποιους.

doctor_john
26/12/2021, 11:38
:a01:

Nα σου ζήσει!

xbul
28/12/2021, 18:13
Πολύ ωραίο!

belo
31/12/2021, 15:33
[QUOTE=kyriakos1987;3122932]433153

433154

Καλησπέρα σε όλη την παρέα.

Έχω την τύχη να είμαι κάτοχος μιας τέτοιας μηχανής και μάλιστα από καινούργια αφού αγοράστηκε από τον παππού μου τον Αυγουστο του 1955 και πέρασε σε εμένα που την αναπαλαίωσα και τη έχω σε πλήρη λειτουργία. Είναι μια heinkel tourist (102A1) αλλά με ένα sidecar της steib (RS1). Υπάρχουν και προηγούμενα αλλά και επόμενα με μικρές διαφορές. Η δική μου όπως και αυτή εδώ δεν έχει μάσκα, έχει γυμνό τιμόνι και έχει το κοντέρ και το ρολόι κάτω από το τιμόνι σε ένα αλουμινένιο κουτί όπως φαίνεται και από τις φωτό πάνω πάνω.



μπραβο φιλε για το καμάρι σου αλλα και για ολα αυτα που μας αναλυσες. το συγκεκριμενο προτζεκτ εγκαταληφθηκε προσωρινα λογω κοστους. ειχε μεινει εξω και ειχε αρπαξει νερα το μοτερ επειδη ελειπε η ταπα του λαδιου. για να γινει σωστη δουλεια επρεπε να λυθει ολο...το ηλεκτρικο κυκλωμα ηταν χαλια αδιορθωτα (κομμενα απο ποντικια και οτι υπηρχε τριβοταν). φανταζομαι ανταλακτικα υπαρχουν το κοστος και οι ωρες εργασίας υψηλο.

kyriakos1987
31/12/2021, 17:07
"μπραβο φιλε για το καμάρι σου αλλα και για ολα αυτα που μας αναλυσες. το συγκεκριμενο προτζεκτ εγκαταληφθηκε προσωρινα λογω κοστους. ειχε μεινει εξω και ειχε αρπαξει νερα το μοτερ επειδη ελειπε η ταπα του λαδιου. για να γινει σωστη δουλεια επρεπε να λυθει ολο...το ηλεκτρικο κυκλωμα ηταν χαλια αδιορθωτα (κομμενα απο ποντικια και οτι υπηρχε τριβοταν). φανταζομαι ανταλακτικα υπαρχουν το κοστος και οι ωρες εργασίας υψηλο."


1/2
Φίλε μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Εύχομαι να βρείς τον τρόπο (χρόνο,χρήμα,γνώση κλπ) και να το ολοκληρώσεις. Είναι κρίμα μωρέ. Θα χαρώ όμως όταν με το καλό θελήσεις να το τελειώσεις να βοηθήσω όπου μπορώ. Προς το παρόν θα σου ανεβάσω το ηλεκτρολογικό σχέδιο από μια 102Α1 και λίγες φωτογραφίες από το τεράστιο αρχείο της δικής μου ανακατασκευής έτσι μήπως σε πριζώσω λιγάκι :) :D :cool:
433229
433230
433231
433232
433233
433235
433236
433237
433238

kyriakos1987
31/12/2021, 17:21
μπραβο φιλε για το καμάρι σου αλλα και για ολα αυτα που μας αναλυσες. το συγκεκριμενο προτζεκτ εγκαταληφθηκε προσωρινα λογω κοστους. ειχε μεινει εξω και ειχε αρπαξει νερα το μοτερ επειδη ελειπε η ταπα του λαδιου. για να γινει σωστη δουλεια επρεπε να λυθει ολο...το ηλεκτρικο κυκλωμα ηταν χαλια αδιορθωτα (κομμενα απο ποντικια και οτι υπηρχε τριβοταν). φανταζομαι ανταλακτικα υπαρχουν το κοστος και οι ωρες εργασίας υψηλο.[/QUOTE]

2/2
433249
433250
433251
433252
433253
433254
433255
433256
433257

STF
31/12/2021, 18:01
433153

433154



Κυριάκο μήπως είσαι από Λάρισα μεριά;

Είσαι μερακλής και μπράβο που αναπαλαίωσες αυτό το οικογενειακό κειμήλιο!

:beer:

kyriakos1987
31/12/2021, 19:05
Κυριάκο μήπως είσαι από Λάρισα μεριά;

Είσαι μερακλής και μπράβο που αναπαλαίωσες αυτό το οικογενειακό κειμήλιο!

:beer:

Καλησπέρα φίλε μου. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Άσε έχω φωτογραφία από το 1968 με τον πατέρα μου 7 χρονών τότε και τον παππού μου και τώρα κάνω βόλτες τα δικά μου τα παιδιά!!!! Να σου πω την αλήθεια, δεν περίμενα ποτέ να το κάνω όλο απ την αρχή και φυσικά δεν περίμενα ποτέ να έχω τέτοιο αποτέλεσμα με μόνο δική μου δουλειά (ορισμένες φορές με βοηθούσε ο πατέρας μου αφού με έβλεπε να χτυπιέμαι). Από παππού κι από μπαμπά λοιπόν είχα ορισμένες γνώσεις και πάντα είμασταν μέσα στα εργαλεία-μηχανάκια κλπ κλπ αλλά όταν ήρθε η ώρα να το πιάσω σωστά από την αρχή (γιατί είχα κάνει και πριν λίγα χρόνια κάτι μπαλώματα) κατάλαβα πως μόνο έτσι μπορεί να γίνει σωστή δουλειά.

Διάβασα τόσο πολύ που δεν το πίστευω ούτε εγώ ο ίδιος. Ένα κάρο δικά μας ή και μεταφρασμένα άρθρα σχετικά με τις λειτουργίες των καρμπυρατές, των πηνίων, τις πλατίνες, τις βαλβίες, συμπλέκτες, μπουζί, ρεύματα, αυτόματους, κάρβουνα, χρονισμούς και φυσικά έπρεπε να συναντήσω πολλά προβλήματα στην πράξη για να καταλάβω σωστά και τώρα νοιώθω πως ξέρω πιο λίγα απ' ότι πριν. Έκανα και λάθη φυσικά στην πράξη που με πήγαν πίσω αλλά έτσι είναι αυτά. Πολλές επαφές με άλλα άτομα σε σελίδες στο fb κλπ.

Φίλε μου, είμαι Θεσσαλονίκη (Περαία). Αν θέλεις οποιαδήποτε βοήθεια θα χαρώ να τα πούμε ξανά!!!

belo
03/01/2022, 21:18
1/2
Φίλε μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Εύχομαι να βρείς τον τρόπο (χρόνο,χρήμα,γνώση κλπ) και να το ολοκληρώσεις. Είναι κρίμα μωρέ. Θα χαρώ όμως όταν με το καλό θελήσεις να το τελειώσεις να βοηθήσω όπου μπορώ. Προς το παρόν θα σου ανεβάσω το ηλεκτρολογικό σχέδιο από μια 102Α1 και λίγες φωτογραφίες από το τεράστιο αρχείο της δικής μου ανακατασκευής έτσι μήπως σε πριζώσω λιγάκι


το μηχανακι δεν ειναι δικο μου ηρθε για φτιαξιμο αλλα ο ιδιόκτητης ηθελε μισοδουλειες και οπως ειπες με μπαλωματα δεν γινεται. εχω αναπαλαιωσει αρκετα και ειναι το μερακι μου η σκουρια (ανωμαλια θα ελεγα). αν το ξεκινησω σιγουρα θα επικοινωνησω μαζι σου διοτι θα βοηθουσες αρκετα κερδιζοντας χρονο απο κακοτοπιες οπου τα εχουν τα restore. αν αποφασισουμε να ξεκινησει απο την αρχη τοτε θα αναφερθω στο ποστ με συνεχεια. το μοτερ παντως με εντυπωσιασε αρκετα και ηθελα να το λυσω...ειδωμεν. σε ευχαριστουμε για τις φωτο και οτι αλλο εχεις ανεβασε το εδω ελευθερα

kyriakos1987
04/01/2022, 01:13
το μηχανακι δεν ειναι δικο μου ηρθε για φτιαξιμο αλλα ο ιδιόκτητης ηθελε μισοδουλειες και οπως ειπες με μπαλωματα δεν γινεται. εχω αναπαλαιωσει αρκετα και ειναι το μερακι μου η σκουρια (ανωμαλια θα ελεγα). αν το ξεκινησω σιγουρα θα επικοινωνησω μαζι σου διοτι θα βοηθουσες αρκετα κερδιζοντας χρονο απο κακοτοπιες οπου τα εχουν τα restore. αν αποφασισουμε να ξεκινησει απο την αρχη τοτε θα αναφερθω στο ποστ με συνεχεια. το μοτερ παντως με εντυπωσιασε αρκετα και ηθελα να το λυσω...ειδωμεν. σε ευχαριστουμε για τις φωτο και οτι αλλο εχεις ανεβασε το εδω ελευθερα

Το μεράκι σου η σκουριά??????Χαχαχα. Εγώ δεν το είχα και πολύ και ταλαιπωρήθηκα ως χομπιστας (μόνο στα δικά μου οχήματα) αλλά όταν τελικά έφυγε ο παππούς μου πριν 3-4 χρόνια (στα 96,5) είπα θα την τελειώσω και το έκανα με πολύ κόπο. Τέτοιο διάβασμα και μελέτη ούτε όταν έδινα πανελλήνιες ένα πράγμα!!!!!

Λοιπόν σου ανεβάζω κάποια δικά μου σχέδια που έκανα και ανέβασα και σε ξένες σελίδες σχετικά με heinkel tourist (Γερμανία).



Αρχικά ένα σχέδιο με τον στάτορα-πηνία-κάρβουνα-αυτόματο κλπ δομή και συνδέσεις κλπ κλπ433305

Ένα σχέδιο με τη σωστή σύνδεση στα θετικά καρβουνάκια (βίδες-ροδέλες-μονωτικά-γκρόβερ κλπ). Εγώ πριν αλλάξω στάτορα (γιατί είχα θέματα με τις μονώσεις σε πολλά σημεία στα πηνία και όχι μόνο) έβαλα πλαστικά ροδελάκια αλλά επειδή δεν είχα τα πλαστικά κυλινδράκια, έβαλα στις βίδες θερμοσυστελλόμενο μαρακόνι αλλά ορισμένες φορές είχα θέματα και πάλια απ' την αρχή. Το πολύμετρο να είναι καλά!!!433306


Στο καρμπυρατέρ τώρα. Εμένα επειδή από 175 έχει φτάσει τα 200 (την είχε κάνει ο παππούς μου τελευταία και λόγο του καλαθιού-να έχει λίγο δύναμη) το εργοστασιακό καρμπυρατέρ που έχω και λειτουργεί, δεν είχε πολύ ψωμί ειδικά στα ψηλά και έτσι ο παππούς μου είχα βάλει ένα oko30mm. Όταν λοιπόν την έπιασα από την αρχή είχα θέματα με το φλοτέρ και σε ορισμένα άλλα σημεία, έβαλα ένα καινούργιο οκο30mm πάλι και τώρα είμαι μια χαρά.
Βελόνα στην μέση, ζιγκλερ ρελαντί 35, κεντρικό ζιγκλέρ 110, αέρα περίπου 2 στροφές αλλά στα δικά μου κυβικά!Φυσικά λαστιχένιο κολλάρο (μούφα) και ένα χοανάκι!!433307


Ένα άλλο tip που μου έρχεται στο μυαλό σχετικά με τον έλεγχο της μίζας είναι πως πριν ακόμα συνδέσεις ρεύματα-αυτόματο-καλώδια κλπ μπορείς να κάνεις το εξής.
Όπως έχεις συνδεδεμένα τα πηνία πάνω στην μηχανή και έχεις βάλει κανονικά και το βολάν από πάνω με την σφήνα του, συνδέεις το χοντρό καλώδιο απευθείας στον θετικό πόλο μιας μπαταρίας και τον αρνητικό πόλο απλά σε σώμα. Αν όλα είναι σωστά θα πρέπει να γυρίσει το βολάν (λειτουργεί η μίζα). Τα πηνία έχουν 3 καλώδια (λεπτό,μεσαίο και χοντρό), εμάς μας ενδιαφέρει μόνο το χοντρό για τον έλεγχο της μίζας. Σε αυτό το σημείο δεν μπορούμε να δούμε τα της φόρτισης.......

Αυτά τα λίγα προς το παρόν. Ότι άλλο μου έρθει θα το ανεβάσω εδώ. Καλή συνέχεια!!!!!

belo
05/01/2022, 19:40
πωωω με γλυτωσες απο μεταφραση....ειδικα στα καρβουνακια.....το μεγαλυτρο προβλημα σε αυτο που παρουσιασα ηταν η πλεξουδα...τα αλλα ολα φτιαχνονται στην γερμανια υπαρχουν ανταλακτικα για original κατασταση αλλιως περνει και απο αλλα σε μερικα σημεια...

kyriakos1987
05/01/2022, 23:22
πωωω με γλυτωσες απο μεταφραση....ειδικα στα καρβουνακια.....το μεγαλυτρο προβλημα σε αυτο που παρουσιασα ηταν η πλεξουδα...τα αλλα ολα φτιαχνονται στην γερμανια υπαρχουν ανταλακτικα για original κατασταση αλλιως περνει και απο αλλα σε μερικα σημεια...


Άσε, κι εγώ που έχω κάνει ορισμένα δικά μου σχέδια, μέχρι να βγάλω άκρη έκανα πολλές μεταφράσεις από ξένα άρθρα-σχέδια και πολλά βίντεο αλλά η γνώμη μου είναι πως όπως κι εγώ χρειάστηκα πολύ βοήθεια και πολλές φορές δεν την είχα, έτσι πρέπει να μεταφέρω αυτά τα λίγα που έμαθα σε όποιον χρειαστεί.

Να ξέρεις πως αυτό με τα καρβουνάκια και την σωστή τοποθέτιση τους στο παραπάνω σχέδιο είναι για τα θετικά καρβουνάκια (τα δεξιά) γιατί όπως λογικά καταλαβαίνεις τα αριστερά τα καρβουνάκια κάνουν σώμα οπότε δεν έχειν κανένα θέμα με μονώσεις κλπ κλπ. Επίσης αν γνωρίζεις συγκεκριμένα κάποιο (πχ) ανταλλακτικό όπως ανέφερες πιο πάνω που να ταιριάζει από κάποιο άλλο όχημα θα χαρώ να μου το πεις.