View Full Version : 1290 SD RR στα μέσα του επόμενου χρόνου
macdeath_s
17/10/2020, 20:37
H πληροφορία είναι από τον ιδιοκτήτη της Austin Racing οπότε τη θεωρώ έγκυρη. Η ΚΤΜ λέει θα βγάλει ανακοίνωση στις επόμενες βδομάδες. Τιμούλα στα 22χιλιάρικα περίπου.
Από test ride στο καινούργιο SuperDUke η αλήθεια είναι πώς δεν ξετρελάθηκα αλλά αναγνωρίζω και νιώθω τη σταθερότητα, τη καλύτερη επιτάχυνση και ευελιξία. Αν στο καινούργιο χώσουν ApexPRo και και αλλάξουν και καμια τρόμπα στα φρένα με βλέπω να το χαιρετάω το παλιό.
Όποιος έχει παραπάνω πληροφορίες προσθέτει...
macdeath_s
24/01/2021, 19:11
Aπό ότι διάβασα εδώ (https://solomoto.es/nueva-ktm-1290-super-duke-rr-2021/) επιβεβαιώθηκε. Από ότι κτλβα κατέθεσαν χαρτιά για την εκπομπή ρύπων τα οποία ήταν για το 2021 RR Superduke.
Ενδιαφέρον, περιμένω να το δω και το νέο gt.
macdeath_s
25/01/2021, 12:00
Εγώ ελπίζω να βγει επιτέλους ένα SD που να είναι πιο προσανατολισμένο σε πίστα μιας και δεν φαίνεται να βγάζουν superbike ούτε το 21. Και για να μην παρεξηγηθώ, δεν λέω ότι δεν είναι κατάλληλο το "μαμα" SD για το περιστασιακό trackday. Σε συχνή χρήση όμως και όσο αρχίσεις να πιέζεις με αλλαγή αναρτήσεων (80%) και steering damper (20%) είναι πραγματικά άλλο μηχανάκι.
Το καινούργιο SD έχει πιο επιθετική θέση οδήγησης, "ακούει" καλύτερα και όντως (λένε αυτό δεν το διαπίστωσα εγώ) ότι οι αναρτήσεις είναι καλύτερες. Παρόλα αυτά δεν ήταν μέρα με νύχτα.
Είδωμεν...
motogp χωρίς μηχανάκι να πουλήσουν....
Το λες και περίεργο !
macdeath_s
25/01/2021, 12:20
Ίσως επειδή θα είναι πανάκριβο ή συντήρηση να είναι πολύπλοκή ή εξίσου ακριβή... Αν ξεπεράσει σε τιμή R1, S1000RR ή τα Kawasaki που εδώ βλέπω να πουλάνε πάρα πολύ και να είναι πάντα τοπ 5 σε όλες τις πίστες μάλλον θα πάρουν τα @@ μου :D Δεν έχει τα λούσα της Ντουκάτι η ΚΤΜ. Δεν μετράει τόσο για καφετέρια όσο το πανιγκάλε.
Kas_Tracer
25/01/2021, 12:37
Η 'ιδια η ΚΤΜ είχε δηλώσει ότι τα Superbikes είναι επικίνδυνα για τον δρόμο και είχε σταματήσει την εξέλιξη τους
https://www.motoroids.com/news/ktm-to-stop-producing-street-legal-superbikes-too-dangerous-for-public-roads-according-to-ceo/
Είχε δημοσιευθεί και στα ελληνικά περιοδικά.
Μέχρι τώρα το έχει τηρήσει , αλλά στο μέλλον κανείς δεν ξέρει.
Μπορεί να θελήσει να εκμεταλευτεί τυχόν επιτυχίες στο Motogp.
Mac μίλησε μας κι άλλο για τα κτμ, μου έχουν λυψει. Κανα όρθιο το σηκώνεις? Άξεχαστο βράδι με το sd σε βρεγμένη ευθεία και χούφτωμα το γκαζι στο τέρμα:a2:
macdeath_s
25/01/2021, 15:54
Αστεία η δήλση της ΚΤΜ ότι και καλά κόβουν επειδή είναι επικίνδυνα :bawl: τι διαφορά έχει το SD δλδ και το κάνει πιο ¨safe¨?
nidok τρολάρεις με φαίνεται. Όχι δεν κάνω σούζες ούτε έντο εδώ που βρίσκομαι γιατί μια μλκια να γίνει και να με τσιμπήσει κάμερα ή μπάτσος η λυπητερή είναι 300+ και αφαίρεση πόντων.
btw: ωραίο avatar, timothy leary fan?
LouCi4er
09/03/2021, 17:51
Βλακειες του χαρτογιακα που την ανελαβε,δεν πουλουσε το RC8 και το σταματησαν.Λογικο βεβαια,εταιρια που εχει σκοπο το κερδος οπως ολοι αλλα μην τις λες αυτες τις βλακειες ρε παιδι μου.Επικiνδυνα τα superbikes με τις μεγαλες τελικες,ωραια,το γυμνο που 300αριζει ειναι ασφαλες?Πανεμορφο παντως το RC8,ειναι κατι τρελοι που εβαλαν τον 1290 του SD στο σασι του RC8,τελειο αποτελεσμα.
sapila racing
09/03/2021, 18:05
Εγώ ελπίζω να βγει επιτέλους ένα SD που να είναι πιο προσανατολισμένο σε πίστα μιας και δεν φαίνεται να βγάζουν superbike ούτε το 21. Και για να μην παρεξηγηθώ, δεν λέω ότι δεν είναι κατάλληλο το "μαμα" SD για το περιστασιακό trackday. Σε συχνή χρήση όμως και όσο αρχίσεις να πιέζεις με αλλαγή αναρτήσεων (80%) και steering damper (20%) είναι πραγματικά άλλο μηχανάκι.
Το καινούργιο SD έχει πιο επιθετική θέση οδήγησης, "ακούει" καλύτερα και όντως (λένε αυτό δεν το διαπίστωσα εγώ) ότι οι αναρτήσεις είναι καλύτερες. Παρόλα αυτά δεν ήταν μέρα με νύχτα.
Είδωμεν...
Αφού σε ενδιαφέρει πραγματικά η πίστα μήπως είναι καιρός να κοιτάξεις κι αλλού?
Καλό το SD αλλά στην πίστα απο ενα σημείο και μετά χρειάζεσαι οπωσδήποτε SS μηχανάκι.
macdeath_s
10/03/2021, 15:07
Έχω περίεργη στάση οδήγησης την οποία όσο και να έχω προσπαθήσει μου κοστίζει πολύ να αλλάξω. Είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω R1, R1M, R6, Panigale και η θέση οδήγησης ήταν πάρα πολύ άβολη, ειδικά στο R1M. S1000RR και GSXR δεν έχω δοκιμάσει σε πίστα τα οποία μου έχουν πει ότι είναι πολύ άνετα.
Το οπωσδήποτε SS δεν με βρίσκει σύμφωνο. Οι χρόνοι που κάνω είναι στη μέση στους μεσαίους και τελευταίος στους γρήγορους. Επιδή γενικά υπάρχει υψηλό επίπεδο εδώ αλλά και σωστή παιδεία στη πίστα, ακόμη και στους αργούς πάω. Το λέω αυτό διότι δεν κυνηγάω με λύσσα τα δευτερόλεπτα. Φυσικά τα record σε κάθε πίστα είναι με SS αλλά προσωπικά πιστεύω, με ένα SS θα μου πάρει καιρό να φτάσω σε χρονους που έχω με SD. Με εξαίρεση το Montmelo (Catalunya) οι υπόλοιπες πίστες που πάω (Castelloli, Calafat, Alcarras) είναι πιο άνετες, τουλάχιστον για εμένα, με ένα naked.
Μπήκα στο τριπ να αλλάξω αναρτήσεις και έγινε ομολογουμένως άλλο μηχανάκι πραγματικά.
sapila racing
10/03/2021, 15:15
Έχω περίεργη στάση οδήγησης την οποία όσο και να έχω προσπαθήσει μου κοστίζει πολύ να αλλάξω. Είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω R1, R1M, R6, Panigale και η θέση οδήγησης ήταν πάρα πολύ άβολη, ειδικά στο R1M. S1000RR και GSXR δεν έχω δοκιμάσει σε πίστα τα οποία μου έχουν πει ότι είναι πολύ άνετα.
Το οπωσδήποτε SS δεν με βρίσκει σύμφωνο. Οι χρόνοι που κάνω είναι στη μέση στους μεσαίους και τελευταίος στους γρήγορους. Επιδή γενικά υπάρχει υψηλό επίπεδο εδώ αλλά και σωστή παιδεία στη πίστα, ακόμη και στους αργούς πάω. Το λέω αυτό διότι δεν κυνηγάω με λύσσα τα δευτερόλεπτα. Φυσικά τα record σε κάθε πίστα είναι με SS αλλά προσωπικά πιστεύω, με ένα SS θα μου πάρει καιρό να φτάσω σε χρονους που έχω με SD. Με εξαίρεση το Montmelo (Catalunya) οι υπόλοιπες πίστες που πάω (Castelloli, Calafat, Alcarras) είναι πιο άνετες, τουλάχιστον για εμένα, με ένα naked.
Μπήκα στο τριπ να αλλάξω αναρτήσεις και έγινε ομολογουμένως άλλο μηχανάκι πραγματικά.
Δεν είπα οτι είναι εύκολο να αλλάξεις απο Naked σε SS, δεν είναι εύκολο και θέλει δουλειά.
Στην αρχή ειδικά θα ζορίζεσαι και όχι μόνο δεν θα μπορείς να πιασεις τους χρονους που ειχες με το SD αλλά θα κουράζεσαι και περισσότερο. Αν θέλεις όμως να προχωρήσεις την οδήγησή σου στο επόμενο level, θα πρέπει να το κάνεις.
Η σταση οδήγησης σου απ οτι εχω δεί σε φωτό, ειναι 'καμαρωτή' και δεν σε βοηθάει, ακόμα και με το SD αν αλλάξεις λίγο την στάση σου σε πιο σκυφτή θα σε βοηθήσει.
Εφ όσον διαφωνείς για την αναγκαιότητα του SS, δεν θα το συνεχίσω. Απλά επειδή το έχω περάσει το έργο και το ξέρω είπα να τα γραψω.
:wave2:
Ίσως επειδή θα είναι πανάκριβο ή συντήρηση να είναι πολύπλοκή ή εξίσου ακριβή... Αν ξεπεράσει σε τιμή R1, S1000RR ή τα Kawasaki που εδώ βλέπω να πουλάνε πάρα πολύ και να είναι πάντα τοπ 5 σε όλες τις πίστες μάλλον θα πάρουν τα @@ μου :D Δεν έχει τα λούσα της Ντουκάτι η ΚΤΜ. Δεν μετράει τόσο για καφετέρια όσο το πανιγκάλε.
Το παλιό το στριτ που είχανε μια χαρά πουλούσε και δεν ήταν και καλή μοτοσυκλέτα.
Άρεσε όμως.
Έχω περίεργη στάση οδήγησης την οποία όσο και να έχω προσπαθήσει μου κοστίζει πολύ να αλλάξω. Είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω R1, R1M, R6, Panigale και η θέση οδήγησης ήταν πάρα πολύ άβολη, ειδικά στο R1M. S1000RR και GSXR δεν έχω δοκιμάσει σε πίστα τα οποία μου έχουν πει ότι είναι πολύ άνετα....
Αφού δεν πας για πρωτάθλημα και θες μόνο να περνάς καλά
πάρε ότι γουστάρεις
Στο κάτω κάτω τι σημασία έχει?
:beer:
macdeath_s
10/03/2021, 16:06
Thanks για την απάντηση @sapila αλλά είναι αυτό που είπε ο Parking. Πάω για να περνάω καλά εξού και καμαρωτός :D Δεν ξέρω αν θέλω να προχωρήσω στο επόμενο level γιατί χωρίς να είσαι και διαθέσιμος για καμιά πτώση (όχι να σκοτωθείς) δεν νομίζω ότι ξεμπλοκάρεις.
και ss να πάρει καμαρωτός θα πηγαίνει απο συνήθεια γιατί αν ήθελε μια χαρά μπορούσε να το δοκιμάσει ήδη με σκημένη θέση - τέρμα πίσω, στο SD.
Μάλιστα η γεωμετρία του (για μένα τουλάχιστον έτσι όπως μου είχε φανεί όταν το οδήγησα) επιβάλει τη σκημένη. Γούστα είναι αυτά.
ότι είπε ο Parking
macdeath_s
06/04/2021, 15:11
https://www.youtube.com/watch?v=9FbVmN96Hmo Ανακοινώθει αλλά πέραν από τα αισθητικά δεν ξετρελάθηκα επίσης δεν είδα πουθενά τιμή.
https://www.ktm.com/es-es/1290-super-duke-rr.html#features
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.