View Full Version : όταν ανοίγω το γκάζι μέσα στη στροφή...
RaGe_Raptor
26/10/2020, 15:20
η γραμμή κλείνει ,λέει ο Χούντρας (16:15 κ μετά)
https://youtu.be/lQozvm5_y44
RaGe_Raptor
26/10/2020, 15:20
μένει σταθερή με maintenance throttle λέει ο Ieanatsch ή ανοίγει με acceleration throttle. πάντως δεν κλείνει,λέει.το έγραφε και κάποιος αγωνιζόμενος παλιότερα εδώ μέσα,θα προσπαθήσω να βρω το ποστ.
https://youtu.be/R0ebbmV8LpQ
ποιά αιτιολόγηση σας φαίνεται πιό λογική? εσείς τι αντιλαμβάνεστε καθώς καβαλάτε?
εγώ πρέπει να ρίξω την μηχανή περισσότερο για να κρατήσω την ίδια γραμμή με παραπάνω ταχύτητα,δεν συμβαίνει ασυνείδητα.
ωραία είναι όλα αυτά όταν τρέχεις μόνος σου
όταν βρεις 2 3 μπροστά και πρέπει να περάσεις
όλη η θεωρεία πάει περίπατο !
:lol:
Φυστικιές σε περιμένουν :D
RaGe_Raptor
26/10/2020, 15:41
ωραία είναι όλα αυτά όταν τρέχεις μόνος σου
όταν βρεις 2 3 μπροστά και πρέπει να περάσεις
όλη η θεωρεία πάει περίπατο !
:lol:
Φυστικιές σε περιμένουν :D
αν κατάλαβα καλά,εννοείς σε προσπεράσεις?
μιλάμε για ανοιχτό δρόμο,χωρίς εμπόδια. τί θέλει να κάνει η μηχανή όταν ανοίγουμε το γκάζι, από τη φύση της , χωρίς δική μας ασυνείδητη παρέμβαση?
Μόλις βρεις άλλες μοτοσυκλέτες μπροστά δυστυχώς όλα αλλάζουν
Δεν ξέρεις τι μπορεί να κάνουν.
(και θα κάνουν γιατί δεν σου πουν περάστε :D)
Αν είσαι μόνος σου τότε η ερώτηση είναι
υπάρχουν ηλεκτρονικά βοηθήματα ή όχι ?
RaGe_Raptor
26/10/2020, 15:55
Μόλις βρεις άλλες μοτοσυκλέτες μπροστά δυστυχώς όλα αλλάζουν
Δεν ξέρεις τι μπορεί να κάνουν.
Αν είσαι μόνος σου τότε η ερώτηση είναι
υπάρχουν ηλεκτρονικά βοηθήματα ή όχι ?
η φυσική τάση της μοτοσυκλέτας ποιά είναι? ασχέτως ηλεκτρονικών.
Bladerunner
26/10/2020, 16:01
Εξαρτάται την "ποσότητα" του γκαζιού.
Με σταθερό γκάζι το μηχανάκι επιβραδύνει κι ανοίγει τη γραμμή του.
Με ελαφριά ανοιγόμενο η γραμμή όντως κλείνει.
Από ένα σημείο και πάνω θα αρχίσει να σε βγάζει έξω.
ότι είπε ο 78
με δεδομένο ότι
δεν υπάρχουν προβλήματα πρόσφυσης και
ότι το μυαλό επικοινωνεί με το χέρι.
sapila racing
26/10/2020, 16:54
Εξαρτάται την "ποσότητα" του γκαζιού.
Με σταθερό γκάζι το μηχανάκι επιβραδύνει κι ανοίγει τη γραμμή του.
Με ελαφριά ανοιγόμενο η γραμμή όντως κλείνει.
Από ένα σημείο και πάνω θα αρχίσει να σε βγάζει έξω.
Το κόλπο νομιζω είναι το transition στο κατάλληλο σημείο μεταξύ των 2 πρώτων, το καταφέρνω σε μερικές στροφές στις Σέρρες.
Μπαίνεις με κλειστό γκάζι πχ στην είσοδο της 5 και σε ανοίγει λίγο και μόλις το ανοίγεις ξαναμπαίνει προς τα μέσα το μηχανάκι και φεύγεις και με καλή έξοδο.
:beer: :beer:
RaGe_Raptor
26/10/2020, 17:44
Λέτε δηλαδή, ότι χωρίς ολίσθηση του πίσω τροχού η τροχιά μπορεί να κλείσει σε συγκεκριμένο εύρος ανοίγματος γκαζιού;
Αν εχει αντιβαρα στροφαλου, ναι..
RaGe_Raptor
27/10/2020, 12:52
Αν εχει αντιβαρα στροφαλου, ναι..
Πόσα κιλά, περίπου?:D
Έχω κι εγώ την αίσθηση (όπως ο Σαπιλα,αν κατάλαβα καλά) ότι η "δουλειά" γίνεται στην μετάβαση από κλειστό σε ανοιχτό γκάζι. Εκεί που γίνεται η μεταφορά βάρους πίσω και σου δίνει την αίσθηση ότι η μούρη μπαίνει προς το εσωτερικό αλλά από κει και πέρα πραγματική επιτάχυνση (άρα και περαιτέρω άνοιγμα γκαζιού) έχεις εφόσον βλέπεις την έξοδο και μπορείς να μειώνεις κλίση αντιστρόφως ανάλογα του ανοίγματος γκαζιού. Αλλιώς ,αν επιμείνεις στο γκάζι υπό κλίση, καραδοκεί το χάος. (Χάι ήθελα να γράψω :bawl: )
doctor_john
27/10/2020, 13:04
Έτσι όπως το περιγράφουν στο βιντεο συζητούν για διατήρηση της κλίσης ενάντια σε ανακλαστικές αντιδράσεις.
Νομίζω όλες οι καμερες έχουν κλισιόμετρο, αν δεν έχει δυνατότητα εγγραφής του ένα μαγνητικό μπροστά απο την κάμερα θα διαφωτίσει.
Με βαριες μοτό σε φάση σπορ τουρισμού είμαι σίγουρος πως έχω κλείσει τροχιά με απότομο κλείσιμο του γκαζιού
σε κυνηγητό με SS με ήπιο άνοιγμα και θέση σώματος.
Αυτό με τα αντίβαρα προσομοιώνει την κίνηση του στρόφαλου προς τα πίσω;
Πόσα κιλά, περίπου?:D
Έχω κι εγώ την αίσθηση (όπως ο Σαπιλα,αν κατάλαβα καλά) ότι η "δουλειά" γίνεται στην μετάβαση από κλειστό σε ΕΛΑΦΡΑ ΑΝΟΙΓΟΜΕΝΟ ..... αλλά από κει και πέρα πραγματική επιτάχυνση (άρα και περαιτέρω άνοιγμα γκαζιού) έχεις εφόσον βλέπεις την έξοδο και μπορείς να μειώνεις κλίση αντιστρόφως ανάλογα του ανοίγματος γκαζιού. Αλλιώς ,αν επιμείνεις στο γκάζι υπό κλίση, καραδοκεί το χάος. (Χάι ήθελα να γράψω :bawl: )
Περίπου έτσι αλλά όλα αυτά είναι εύκολα να τα λέμε αλλά κάπως πιο σύνθετα
να τα κάνεις.
Χάι ο αρχάριος δύσκολο, τα πράματα σκουραίνουν όταν είσαι λίγο... Σχετικός
και την ψάχνεις
Πιο καλά το σχολείο CSS 1 2 3 4 (αν δεν σε νοιάζει και πολύ μέχρι και το 2 είσαι μια χαρά)
αν σκέφτεσαι τα λέφτα σκέψου πόσα θα κοστίζει ένα χάι....
(ή ένα λόου που είναι και πιο πιθανό για αρχάριο)
Πόσα κιλά, περίπου?:D
Χαμπαριαζεις καθολου για τι πραγμα μιλαω ή εισαι απο αυτους που προσπαθουν να κινηθουν μεσα σε μια βαρκα και απορουν γιατι μενουν στο ιδιο σημειο..?? :D
RaGe_Raptor
27/10/2020, 13:32
Περίπου έτσι αλλά όλα αυτά είναι εύκολα να τα λέμε αλλά κάπως πιο σύνθετα
να τα κάνεις.
Χάι ο αρχάριος δύσκολο, τα πράματα σκουραίνουν όταν είσαι λίγο... Σχετικός
και την ψάχνεις
Πιο καλά το σχολείο CSS 1 2 3 4 (αν δεν σε νοιάζει και πολύ μέχρι και το 2 είσαι μια χαρά)
αν σκέφτεσαι τα λέφτα σκέψου πόσα θα κοστίζει ένα χάι....
(ή ένα λόου που είναι και πιο πιθανό για αρχάριο)
Ας πούμε πως μιλάμε για ρυθμούς 1:3x και κάτω για Σέρρες, αν θέλουμε να δώσουμε μια τάξη μεγέθους.
Το ελαφρά ανοιγόμενο εξυπηρετεί σε μια ελαφρώς ανοιγόμενη στροφή. Ανοίγω γκάζι ανάλογα/σύμφωνα με τον ρυθμό με τον οποίο μπορώ να μειώνω κλίση , δηλαδή σύμφωνα με το πως ανοίγει η στροφή στην έξοδό της.
RaGe_Raptor
27/10/2020, 13:35
Χαμπαριαζεις καθολου για τι πραγμα μιλαω ή εισαι απο αυτους που προσπαθουν να κινηθουν μεσα σε μια βαρκα και απορουν γιατι μενουν στο ιδιο σημειο..?? :D
Όσο πιο βαρύς, τόσο περισσότερο θα θέλει να διατηρήσει την πορεία της αμετάβλητη η μοτοσυκλέτα. Το ίδιο και με τους τροχούς και γενικά με περιστρεφόμενη μάζα.
Βάρκα στο γυαλό :D
Δεν κατάλαβα
τι είναι 1:3x?
Ελαφρά ανοιγόμενο είναι σ όλες τις στροφές
Όσο πιο βαρύς, τόσο περισσότερο θα θέλει να διατηρήσει την πορεία της αμετάβλητη η μοτοσυκλέτα.
Μονο που, αδρανειακα, τα αντιβαρα "πατανε" κατω την μοτο, οποτε υπο κλισην το "κατω" μεταφραζεται σε κλεισιμο τροχιας..
(εκτος αν εχεις μπει καλυτερα σε κλειστη στροφη με διχρονο μονοκυλινδρο αντι με αντιστοιχο τετραχρονου, οποτε πορευσου εν ειρηνη..)
RaGe_Raptor
27/10/2020, 14:35
Μονο που, αδρανειακα, τα αντιβαρα "πατανε" κατω την μοτο, οποτε υπο κλισην το "κατω" μεταφραζεται σε κλεισιμο τροχιας..
(εκτος αν εχεις μπει καλυτερα σε κλειστη στροφη με διχρονο μονοκυλινδρο αντι με αντιστοιχο τετραχρονου, οποτε πορευσου εν ειρηνη..)
I come in peace όμως το "πατάνε κάτω" μας συμφέρει μόνο αν μιλάμε για φόρτιση (κι όχι υπερφόρτιση) εμπρός ελαστικού,κι άρα μεγαλύτερο contact patch, κι άρα περισσότερη πρόσφυση. Το ξαναγράφω, φόρτιση κι όχι υπερφόρτιση=ολίσθηση.
RaGe_Raptor
27/10/2020, 14:38
Δεν κατάλαβα
τι είναι 1:3x?
Ελαφρά ανοιγόμενο είναι σ όλες τις στροφές
Ένα λεπτό και τριάντα κάτι δευτερόλεπτα στις Σέρρες.
Ελαφρά ανοιγόμενο σε ΟΛΕΣ τις στροφές λέει ο Κιθ ο Κοντ.
Είναι όμως έτσι?
μένει σταθερή με maintenance throttle λέει ο Ieanatsch ή ανοίγει με acceleration throttle. πάντως δεν κλείνει,λέει.το έγραφε και κάποιος αγωνιζόμενος παλιότερα εδώ μέσα,θα προσπαθήσω να βρω το ποστ.
https://youtu.be/R0ebbmV8LpQ
ποιά αιτιολόγηση σας φαίνεται πιό λογική? εσείς τι αντιλαμβάνεστε καθώς καβαλάτε?
εγώ πρέπει να ρίξω την μηχανή περισσότερο για να κρατήσω την ίδια γραμμή με παραπάνω ταχύτητα,δεν συμβαίνει ασυνείδητα.
Αυτό το βίντεο τα λέει σωστά και έτσι ακριβώς το αντιλαμβάνεσαι και εσύ στην πράξη.Όταν ανέβασε ταχύτητα κρατώντας την ίδια κλίση προφανώς η γραμμή του άνοιξε.Απόλυτα λογικό.
Τα αποσπάσματα που βλέπω απο το δρομίσιο στροφιλίκι είναι ψιλοαπαράδεκτα πάντως.Γραμμές στην τύχη...
RaGe_Raptor
27/10/2020, 21:52
Αυτό το βίντεο τα λέει σωστά και έτσι ακριβώς το αντιλαμβάνεσαι και εσύ στην πράξη.Όταν ανέβασε ταχύτητα κρατώντας την ίδια κλίση προφανώς η γραμμή του άνοιξε.Απόλυτα λογικό.
Τα αποσπάσματα που βλέπω απο το δρομίσιο στροφιλίκι είναι ψιλοαπαράδεκτα πάντως.Γραμμές στην τύχη...
δες κι αυτό το βίντεο από Σέρρες (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=19569&page=2&p=3071245&viewfull=1#post3071245).
μετά την 1 κλείνει το γκαζι για να κλείσει γραμμή ώστε να μην μπει ανοιχτά στην 2. στην έξοδο της 5 φαίνεται να συμβαίνει αυτό που περιγράφει ο Σαπίλα,με το που ανοίγει το γκάζι,ακριβώς πάνω στη μετάβαση από τα φρένα,φαίνεται να "μπαίνει" η μούρη στιγμιαία γιατί μετά με το που ανοίγει περισσότερο, σηκώνει τη μηχανή κατ'αναλογία (κάνει και short-shifting και δεν είναι εντελώς ξεκάθαρο).
δες κι αυτό το βίντεο από Σέρρες (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=19569&page=2&p=3071245&viewfull=1#post3071245).
μετά την 1 κλείνει το γκαζι για να κλείσει γραμμή ώστε να μην μπει ανοιχτά στην 2. στην έξοδο της 5 φαίνεται να συμβαίνει αυτό που περιγράφει ο Σαπίλα,με το που ανοίγει το γκάζι,ακριβώς πάνω στη μετάβαση από τα φρένα,φαίνεται να "μπαίνει" η μούρη στιγμιαία γιατί μετά με το που ανοίγει περισσότερο, σηκώνει τη μηχανή κατ'αναλογία (κάνει και short-shifting και δεν είναι εντελώς ξεκάθαρο).
Το είδα.Μιλάμε για πολύ υψηλό επίπεδο και σίγουρα δεν είναι οδηγός το συγκεκριμένο βίντεο για νορμάλ αναβάτες πίστας αλλά συμφωνώ 100% με τις παρατηρήσεις σου.:cool:
RaGe_Raptor
27/10/2020, 22:45
Το είδα.Μιλάμε για πολύ υψηλό επίπεδο και σίγουρα δεν είναι οδηγός το συγκεκριμένο βίντεο για νορμάλ αναβάτες πίστας αλλά συμφωνώ 100% με τις παρατηρήσεις σου.:cool:
Θα διαφωνήσω στο ότι δεν είναι "οδηγός" για νορμάλ αναβάτες πίστας επειδή ο νορμάλ αναβάτης "can get away with many mistakes while he's going slow but he needs to do the right things as he adds speed in order to stay safe". :beer:
δες κι αυτό το βίντεο από Σέρρες (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=19569&page=2&p=3071245&viewfull=1#post3071245).
μετά την 1 κλείνει το γκαζι για να κλείσει γραμμή ώστε να μην μπει ανοιχτά στην 2. στην έξοδο της 5 φαίνεται να συμβαίνει αυτό που περιγράφει ο Σαπίλα,με το που ανοίγει το γκάζι,ακριβώς πάνω στη μετάβαση από τα φρένα,φαίνεται να "μπαίνει" η μούρη στιγμιαία γιατί μετά με το που ανοίγει περισσότερο, σηκώνει τη μηχανή κατ'αναλογία (κάνει και short-shifting και δεν είναι εντελώς ξεκάθαρο).
Πως μπορει να βγει συμπερασμα την στιγμη που δε φαινεται τι κανει το σωμα του οδηγου?
Μονο που, αδρανειακα, τα αντιβαρα "πατανε" κατω την μοτο
Τα αντιβαρα δε πατανε ΠΑΝΩ την μοτο λογω αντιβαρυτητας?
RaGe_Raptor
28/10/2020, 10:11
Τα αντιβαρα δε πατανε ΠΑΝΩ την μοτο λογω αντιβαρυτητας?
Νικάει η αδράνεια σε αυτή τη "μάχη" ίσως...
sapila racing
28/10/2020, 10:11
δες κι αυτό το βίντεο από Σέρρες (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=19569&page=2&p=3071245&viewfull=1#post3071245).
μετά την 1 κλείνει το γκαζι για να κλείσει γραμμή ώστε να μην μπει ανοιχτά στην 2. στην έξοδο της 5 φαίνεται να συμβαίνει αυτό που περιγράφει ο Σαπίλα,με το που ανοίγει το γκάζι,ακριβώς πάνω στη μετάβαση από τα φρένα,φαίνεται να "μπαίνει" η μούρη στιγμιαία γιατί μετά με το που ανοίγει περισσότερο, σηκώνει τη μηχανή κατ'αναλογία (κάνει και short-shifting και δεν είναι εντελώς ξεκάθαρο).
Eτσι ακριβώς!
Εδω ενας απ τους πιο γρηγορους γυρους μου στο 1.32 με το R6 οπου φαινεται πολύ καθαρα το κλείσιμο της γραμμής με το που ανοίγω το γκάζι στην 5.
Δεν έχει να κανει με το σώμα, δεν αλλάζει κάτι στην στάση του σωματος εκείνο το σημείο.
https://www.youtube.com/watch?v=V-0mYGttWpk&feature=youtu.be&t=47
RaGe_Raptor
28/10/2020, 10:13
Πως μπορει να βγει συμπερασμα την στιγμη που δε φαινεται τι κανει το σωμα του οδηγου?
Να κι ένα που φαίνεται.Από τον ίδιο αναβάτη.
https://youtu.be/AB8RNAuLxc0
ratamahatta
28/10/2020, 10:22
Στο βίντεο ο χουντρας αναφέρει για τον λόγο που κλείνει η γραμμή λέγοντας ότι αυτό δεν γίνεται αισθητό και νομίζουμε ότι κρατάμε την γραμμή μας.
Πάντα μιλώντας για ελάχιστα ανοιχτό γκάζι,τον μεγαλύτερο ρόλο παίζει πάντα ο αναβάτης όμως καθώς και οι ενέργειες που κάνει η δεν κάνει.
Να κι ένα που φαίνεται.Από τον ίδιο αναβάτη.
https://youtu.be/AB8RNAuLxc0
Τωρα δε φαινεται το τιμονι....
Παντως, το αν κλεινει η οχι η στροφη εχει να κανει και με την ακτινα αυτης. Δεν ειμαι πιστιαρης, αλλα αν πχ η ακτινα της στροφης της ιδιας ανοιγει περισσοτερο απ οσο ανοιγει η τροχια της μηχανης λογω γκαζιου, θα μας φαινεται πως η στροφη κλεινει.
sapila racing
28/10/2020, 10:40
Τωρα δε φαινεται το τιμονι....
Παντως, το αν κλεινει η οχι η στροφη εχει να κανει και με την ακτινα αυτης. Δεν ειμαι πιστιαρης, αλλα αν πχ η ακτινα της στροφης της ιδιας ανοιγει περισσοτερο απ οσο ανοιγει η τροχια της μηχανης λογω γκαζιου, θα μας φαινεται πως η στροφη κλεινει.
Η Κ5 στις Σερρες ειναι μια κλειστή στροφή περίπου 170 μοιρών με σταθερή ακτίνα που την παίρνουμε με 2α.
Δες το video που έβαλα παραπάνω, επίσης η θέση σώματος δεν αλλάζει εκει.
RaGe_Raptor
28/10/2020, 10:44
Τωρα δε φαινεται το τιμονι....
Παντως, το αν κλεινει η οχι η στροφη εχει να κανει και με την ακτινα αυτης. Δεν ειμαι πιστιαρης, αλλα αν πχ η ακτινα της στροφης της ιδιας ανοιγει περισσοτερο απ οσο ανοιγει η τροχια της μηχανης λογω γκαζιου, θα μας φαινεται πως η στροφη κλεινει.
Λογικό. Γι'αυτό έγραψα "φαίνεται να συμβαίνει".
Πάντως στη συγκεκριμένη περίσταση μιλάμε για την στιγμή που ανοίγει το γκάζι και αποφορτιζεται το μπροστινό, κι αφού βρίσκεται υπό κλίση φαίνεται να μετατοπίζεται προς το εσωτερικό της στροφής. Δεν είναι απαραίτητα σωστό το "κλείνει η γραμμή με το γκάζι".
Σαν ερασιτέχνες που η σημαντικότερη προτεραιότητα μας είναι να μένουμε όρθιοι και ασφαλείς στην αναζητηση της ταχύτητας, καλό είναι να έχουμε κατά νου πως γκάζι και κλίση είναι αντιστρόφως ανάλογα,όσο αυξάνεται το πρώτο, μειώνεται το 2ο.
Ότι συμβαίνει και με τα φρένα υπό κλίση, δηλαδή. Όσο αυξάνεται η κλίση, μειώνεται η πίεση στη μανέτα.
Kas_Tracer
03/12/2020, 20:51
Να δούμε και την άποψη του Sylvain μια και ανεβάζει κάτι ωραία βιντεάκια
https://www.youtube.com/watch?v=Yjjn7XSKhNo
Spyros SD
04/12/2020, 11:56
Ότι απάντηση (σωστή) θελετε, ελάτε στο CALIFORNIA SUPERBIKE SCHOOL.
Εκεί σε ασφαλές περιβάλον, θα καταλάβετε τι μπορεί να κάνει ο δεξί καρπός και τι αποτέλεσμα έχει στη πορεία της μοτοσυκλέτας. Και η τεχνική αυτή εφαρμόζετε ΣΕ ΟΛΕΣ τις συνθήκες και με όλες τις μοτσυκλέτες.
Πληροφορίες www.superbikeschool.gr
RaGe_Raptor
22/04/2021, 22:16
η άλλη άποψη
https://www.youtube.com/watch?v=AgGkNOq5Uy4
Spyros SD
23/04/2021, 06:40
www.superbikeschool.gr
εκει θα λυθούν ΟΛΕΣ οι απορίες από αυτα αναφέρετε!
www.superbikeschool.gr
εκει θα λυθούν ΟΛΕΣ οι απορίες από αυτα αναφέρετε!
Διαφημιση κάνεις?
Αν ναι, το κανεις πολυ ακομψα.
όταν αξιολογεί κάποιος το αν κλείνει ή ανοίγει
1. το κάνει με όρους φυσικής => all other things beeing equal, ή
2. το κάνει με όρους πρακτικής εφαρμογής όπου υπάρχουν δεκάδες παράμετροι που αλλάζουν συμπεριλαμβανομένου
- της ολίσθησης του πίσω τροχού δεδομένης της ποιότητας τόσο των ελαστικών όσο και της ίδιας της ασφάλτου
- το ποσοστού ανοίγματος του γκαζιού
- της διατήρησης ή μη της γωνίας κλήσης δεδομένου ότι όταν ανοίγεις το γκάζι το μηχανάκι έχει τη τάση να "σηκώνεται"
δεδομένων των πολλών παραμέτρων της εξίσωσης δύναται να υποστηρίξεις και τη μία και την άλλη άποψη ανάλογα το σκοπό σου.
Ο σκοπός βέβαια παραμένει πάντα να ιντριγκάρεις τα σόσιαλ για να μαζέψεις πελάτες :p
RaGe_Raptor
23/04/2021, 12:27
όταν αξιολογεί κάποιος το αν κλείνει ή ανοίγει
1. το κάνει με όρους φυσικής => all other things beeing equal, ή
2. το κάνει με όρους πρακτικής εφαρμογής όπου υπάρχουν δεκάδες παράμετροι που αλλάζουν συμπεριλαμβανομένου
- της ολίσθησης του πίσω τροχού δεδομένης της ποιότητας τόσο των ελαστικών όσο και της ίδιας της ασφάλτου
- το ποσοστού ανοίγματος του γκαζιού
- της διατήρησης ή μη της γωνίας κλήσης δεδομένου ότι όταν ανοίγεις το γκάζι το μηχανάκι έχει τη τάση να "σηκώνεται"
δεδομένων των πολλών παραμέτρων της εξίσωσης δύναται να υποστηρίξεις και τη μία και την άλλη άποψη ανάλογα το σκοπό σου.
Ο σκοπός βέβαια παραμένει πάντα να ιντριγκάρεις τα σόσιαλ για να μαζέψεις πελάτες :p
:D Σωστά.
Ας παραμείνουμε στο απλό/"ασφαλέστερο" concept
Σαν ερασιτέχνες που η σημαντικότερη προτεραιότητα μας είναι να μένουμε όρθιοι και ασφαλείς στην αναζητηση της ταχύτητας, καλό είναι να έχουμε κατά νου πως γκάζι και κλίση είναι αντιστρόφως ανάλογα,όσο αυξάνεται το πρώτο, μειώνεται το 2ο.
Ότι συμβαίνει και με τα φρένα υπό κλίση, δηλαδή. Όσο αυξάνεται η κλίση, μειώνεται η πίεση στη μανέτα.
Spyros SD
24/04/2021, 12:52
Διαφημιση κάνεις?
Αν ναι, το κανεις πολυ ακομψα.
Απλά παραθετω την εμπειρία μου στις δίαφορες εικόνες, σκέψεις που παραθέτουν ολοι οι υπολοιποι, για ένα θέμα/αντικείμενο που εάν δεν δεν το δεις από κοντά, ΔΕΝ μπορείς να νο περιγράψεις.
Το εάν είναι άκομψο ή οχι, δεν είναι το σωστό επίθετο, καθώς αυτό που συζητάμε μπορεί και σου αλλάξει την ζωή εάν το κάνεις σωστά ή λάθος. Οπότε η εάν διαφήμιζα κάτι θα έκανα γιατί ότι διδάσκει το CSS μπορεί μόνο να σε κάνει καλυτερο. Οπότε κάτι που σε κάνει καλύτερο ποτέ δεν είναι άκομψο.
o_gavros
24/04/2021, 13:00
www.superbikeschool.gr
εκει θα λυθούν ΟΛΕΣ οι απορίες από αυτα αναφέρετε!
Θα ήταν λιγότερο άκομψο, αν τουλάχιστον προσέφερες κάτι και στο θρεντ ως μέλος της κοινότητας.
Και εκτός από άκομψο εκ μέρους σου, είναι και άδικο εκ μέρους μας, απέναντι σε όλους όσους έχουμε απαγορεύσει την απευθείας διαφήμιση, η οποία απαγορεύεται ρητά σε αυτό το φόρουμ.
Λόγο των συνθηκών και των δυσκολιών της περιόδου και σαφέστατα της (χιλιοεκφρασμένης εδω) χρησιμότητας του σχολείου, δείχνουμε κατανόηση και ανοχή αλλά θα παρακαλέσουμε να μην επαναληφθεί.
RaGe_Raptor
25/04/2021, 10:40
Θα ήταν λιγότερο άκομψο, αν τουλάχιστον προσέφερες κάτι και στο θρεντ ως μέλος της κοινότητας.
Και εκτός από άκομψο εκ μέρους σου, είναι και άδικο εκ μέρους μας, απέναντι σε όλους όσους έχουμε απαγορεύσει την απευθείας διαφήμιση, η οποία απαγορεύεται ρητά σε αυτό το φόρουμ.
Λόγο των συνθηκών και των δυσκολιών της περιόδου και σαφέστατα της (χιλιοεκφρασμένης εδω) χρησιμότητας του σχολείου, δείχνουμε κατανόηση και ανοχή αλλά θα παρακαλέσουμε να μην επαναληφθεί.
Στο τξίξερκομ, πιθανότατα και σε άλλα φόρουμ, γράφει μια εκπαιδεύτρια του Κιθ η οποία δουλεύει μαζί του.
Συμμετέχει ενεργά, Απαντώντας σε ερωτήσεις (έστω και με τον "χαζό" τρόπο των αντερωτήσεων, χαρακτηριστικό της σχολής Code)
Πιστεύετε δεν κερδίζει πελάτες?
Spyros SD
25/04/2021, 11:24
Εάν παρέβει τους κανόνες του forum, δεν το έκανα συνειδητά και ζητώ συγνώμη για αυτό.
Απλά, η συζήτηση για κάτι τόσο σημαντικό για την ασφάλεια μας (ως μοτοσυκλετιστές) δεν είναι κάτι που αναλύεται στο μονοδιάστατο χώρο ενός forum. Γιατί εκεί έξω (www) υπάρχουν εκατομμύρια απόψεις και όλες φαίνοται στη οθόνη σωστές! Και πολλές φορές όσο και αποδεκτές είναι οι διαφορετικές απόψεις είναι τόσο και πιο πολυ σύγχηση μπορούν να προκαλέσουν.
Απλά αυτό ήθελα να τονίσω.
Θα ήταν λιγότερο άκομψο, αν τουλάχιστον προσέφερες κάτι και στο θρεντ ως μέλος της κοινότητας.
Και εκτός από άκομψο εκ μέρους σου, είναι και άδικο εκ μέρους μας, απέναντι σε όλους όσους έχουμε απαγορεύσει την απευθείας διαφήμιση, η οποία απαγορεύεται ρητά σε αυτό το φόρουμ.
Λόγο των συνθηκών και των δυσκολιών της περιόδου και σαφέστατα της (χιλιοεκφρασμένης εδω) χρησιμότητας του σχολείου, δείχνουμε κατανόηση και ανοχή αλλά θα παρακαλέσουμε να μην επαναληφθεί.
doctor_john
25/04/2021, 15:26
Φίλε μου συνεχίζεις να μην απαντάς στο θέμα.
Σου φαίνεται μονοδιάστατος ο λόγος γιατί έτσι επιλέγεις να τον χρησιμοποιήσεις.
Μπορείς να ορίσεις συγκεκριμένο τύπο μοτοσυκλέτας και τερέν για να αποφύγεις παρεξηγήσεις στην εξήγηση σου.
Όπως μεταφέρεται εξαρχής και στο μάθημα. Εκτός και αν λένε κοίτα με και κανε το στην σχολή.
o_gavros
25/04/2021, 18:26
Στο τξίξερκομ, πιθανότατα και σε άλλα φόρουμ, γράφει μια εκπαιδεύτρια του Κιθ η οποία δουλεύει μαζί του.
Συμμετέχει ενεργά, Απαντώντας σε ερωτήσεις (έστω και με τον "χαζό" τρόπο των αντερωτήσεων, χαρακτηριστικό της σχολής Code)
Πιστεύετε δεν κερδίζει πελάτες?
Συγνώμη αλλά δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς προσπαθείς να πεις.
Τι σχέση έχει αυτό που γράφεις με όσα πολύ συγκεκριμένα έγραψα σε κάποιον αλλο χρήστη;
RaGe_Raptor
25/04/2021, 20:40
Συγνώμη αλλά δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς προσπαθείς να πεις.
Τι σχέση έχει αυτό που γράφεις με όσα πολύ συγκεκριμένα έγραψα σε κάποιον αλλο χρήστη;
Τα λέω στη νύφη για να τα ακούει η πεθερά:bawl:
Συμφωνώ με όσα έχεις γράψει, "θες διαφήμιση,οκ μέχρι ενός σημείου, αλλά τουλάχιστον γράψε και κάτι άλλο εκτός του ”ελα στο σχολείο και θα δεις”"
Συγνώμη αλλά δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς προσπαθείς να πεις.
Τι σχέση έχει αυτό που γράφεις με όσα πολύ συγκεκριμένα έγραψα σε κάποιον αλλο χρήστη;
Λέει ότι κάποιοι που θέλουν να πουλήσουν το προϊόν τους επιλέγουν να συνεισφέρουν πραγματικά στην κοινότητα, και έτσι να διαφημιστούν εμμέσως, αντί να κάνουν ξεδιάντροπη, στεγνή διαφήμιση.
Ότι απάντηση (σωστή) θελετε, ελάτε στο CALIFORNIA SUPERBIKE SCHOOL.
Γραψε "πάτε" να φυγει η ρετσινια απο πανω σου..;)
Υ.Γ.
Σαν να εισαι σε Τεχνικο thread που συζητανε για τον τζογο της μανετας του συμπλεκτη και πετιεται ο μαστρο-Βαγγελας σε στυλ: ΜΟΝΟ στο συνεργειο ΜΟΥ ρυθμιζονται σωστα οι μανετες..
... πέφτω! :D
Ειδικά αν το ανοίξω πολύ :a26:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.