View Full Version : Transalp 700
CorpseAlive
29/10/2020, 22:42
Καλησπέρα στο Forum.
Αγόρασα πρόσφατα μια Transalp 700 του 2008 σε άριστη κατάσταση, θα ήθελα να ξέρω τι βελτιώσεις παίρνει αυτό το μοντέλο και τι θα προτείνατε εσείς.
doctor_john
29/10/2020, 23:39
:lol:
ωραίο πράμα η φρεσκάδα! σου δίνει ελπίδες εκεί που δεν ελπίζει κανείς..
Τι θες να κάνεις με αυτό; υπάρχουν κάποια booster (https://kglracing.com/shop/motorbike_parts/power_module/memjet_injection/honda/memjet_evo_power_module_honda_xl_700_v_transalp_2008_--) που λένε πως διορθώνουν κάτι λόξιγκες και κάτι ρευματικά.
Aπο εκεί και πέρα, εξάτμιση με λαιμούς και φίλτρο αέρα.
Πρόσεχε όμως, χρειάζεσαι καλό μηχανικό να σε οδηγήσει και αν θες μια γνώμη, μην προσπαθήσεις να έχεις περισσότερους ίππους.
Θα ανέβουν λίγο αλλά το μοτερ αυτό έχει φτιαχτεί για να σε ταξιδεύει, μην χαλάσεις την ισορροπία του.
Αν είσαι διατεθειμένος να του ρίξεις κανα χιλιάρικο, κάνε την υπάρχουσα λειτουργία του καλύτερη.
Βελτιώσεις που αξίζουν περισσότερο είναι να επενδύσεις στις αναρτήσεις, σωληνάκια υψηλής εμπρός, κανα τιμόνι στα μέτρα σου.
Να αυξήσεις δηλαδή την ποιότητα σε σημεία που λογικά η χοντα έχει κρατήσει στο μέσο όρο για να πετύχει καλή τιμή.
Με'γειές, καλά χιλιόμετρα!
alexis72
30/10/2020, 08:37
εγώ θα αρχιζα με 1η προτεραιότητα ,να βρώ μεταχειρισμένο (κυρίως) κεντρικό stand ...
απίστευτα χρήσιμο...για ολες γενικά τις μοτο που ΔΕΝ εχουν ...
CorpseAlive
30/10/2020, 08:56
:lol:
ωραίο πράμα η φρεσκάδα! σου δίνει ελπίδες εκεί που δεν ελπίζει κανείς..
Τι θες να κάνεις με αυτό; υπάρχουν κάποια booster (https://kglracing.com/shop/motorbike_parts/power_module/memjet_injection/honda/memjet_evo_power_module_honda_xl_700_v_transalp_2008_--) που λένε πως διορθώνουν κάτι λόξιγκες και κάτι ρευματικά.
Aπο εκεί και πέρα, εξάτμιση με λαιμούς και φίλτρο αέρα.
Πρόσεχε όμως, χρειάζεσαι καλό μηχανικό να σε οδηγήσει και αν θες μια γνώμη, μην προσπαθήσεις να έχεις περισσότερους ίππους.
Θα ανέβουν λίγο αλλά το μοτερ αυτό έχει φτιαχτεί για να σε ταξιδεύει, μην χαλάσεις την ισορροπία του.
Αν είσαι διατεθειμένος να του ρίξεις κανα χιλιάρικο, κάνε την υπάρχουσα λειτουργία του καλύτερη.
Βελτιώσεις που αξίζουν περισσότερο είναι να επενδύσεις στις αναρτήσεις, σωληνάκια υψηλής εμπρός, κανα τιμόνι στα μέτρα σου.
Να αυξήσεις δηλαδή την ποιότητα σε σημεία που λογικά η χοντα έχει κρατήσει στο μέσο όρο για να πετύχει καλή τιμή.
Με'γειές, καλά χιλιόμετρα!
Και εγώ για την λειτουργία του μιλάω, δεν με ενδιαφέρει να πάρει ίππους είμαι ευχαριστημένος με το γκάζι της (εκτός με τις 5 ταχύτητες που είναι κουραστικές εθνική) .
doctor_john
30/10/2020, 09:19
Αν δεν έχει κεντρικό σταντ βάλε, easy living.
dankannn
30/10/2020, 10:06
Σε αυτή την μοτο δεν κάνεις τίποτα εκτός από βελτίωση στις αναρτήσεις και σωληνάκια υψηλής που είπε και ο doctror από πάνω , άντε και σταντ , άντε και ζελατίνα.
Όλα τα άλλα ειναι πεταμενα λεφτά , το είχα και έχω κάνει και αρκετά ταξίδια.
Με την πέμπτη έχεις δίκιο αλλα έτσι και αλλιώς δεν είναι για να πηγαίνεις τέρμα με αυτό.
Με 120-140 είσαι μια χαρά.
Ελπίζω να είσαι ψήλος γιατί είναι βαριά μοτοσυκλέτα
Αθάνατο σαν μοτέρ και δεν θα πάθει κάτι , φίλου μου έχει τερματίσει δυο φορές (240.000 χλμ)
Εκτός και κάνεις εσύ καμια βλακεία σε κάνα service η ο μηχανικός σου.
Το μονό πρόβλημα που έβγαλε ήταν η αντένα που είναι πάνω στην κλειδαριά για το κλειδί που κόβετε το καλώδιο της.
Καλές βόλτες
CorpseAlive
30/10/2020, 21:43
Σε αυτή την μοτο δεν κάνεις τίποτα εκτός από βελτίωση στις αναρτήσεις και σωληνάκια υψηλής που είπε και ο doctror από πάνω , άντε και σταντ , άντε και ζελατίνα.
Όλα τα άλλα ειναι πεταμενα λεφτά , το είχα και έχω κάνει και αρκετά ταξίδια.
Με την πέμπτη έχεις δίκιο αλλα έτσι και αλλιώς δεν είναι για να πηγαίνεις τέρμα με αυτό.
Με 120-140 είσαι μια χαρά.
Ελπίζω να είσαι ψήλος γιατί είναι βαριά μοτοσυκλέτα
Αθάνατο σαν μοτέρ και δεν θα πάθει κάτι , φίλου μου έχει τερματίσει δυο φορές (240.000 χλμ)
Εκτός και κάνεις εσύ καμια βλακεία σε κάνα service η ο μηχανικός σου.
Το μονό πρόβλημα που έβγαλε ήταν η αντένα που είναι πάνω στην κλειδαριά για το κλειδί που κόβετε το καλώδιο της.
Καλές βόλτες
Σωληνάκια υψηλής σε Abs?
dankannn
31/10/2020, 06:53
Σωληνάκια υψηλής σε Abs?
Ναι Γιατι? Που ειναι το προβλημα?
Απλα ειναι ακριβα σαν κόστος
Τα ευρωπαικα ολα δεν εχουν ABS και υψηλης?
karellen
31/10/2020, 08:42
Σωληνάκια υψηλής σε Abs?
Γίνεται κάλλιστα.
nikonian
31/10/2020, 19:15
Μετά από πολλά Honda και αρκετές αποτυχημένες προσπάθειες μικροβελτιώσεων, ένα πράγμα έμαθα: Πέταξα τα λεφτά μου.
Πόσο χαζός πρέπει να ήμουν που προσπάθησα να διορθώσω τη Honda;
Γι' αυτό τώρα πήρα Suzuki, που όσα λάθη κι αν διορθώσω , κάτι θα μείνει.
doctor_john
31/10/2020, 19:58
Καθόλου, το ότι πήρες suzuki είναι μια λύση απο μόνο του.
Για αυτό παίρνεις ευρωπαϊκό κ τελειωνεις..ούτε Χόντα ούτε Σουζούκι..Όσα λεφτά να τους ρίξεις είναι πεταμένα λεφτά..Μόνο Ευρώπη..
Πόσο πάει ενα trans του 08 (άριστο έστω και φαινομενικά ) ; Χλμ πόσα είχε αν επιτρέπεται ;
Να υποθέσω 2-2.5 Κ ;
Καλορίζικο
nikonian
01/11/2020, 21:19
Πόσο πάει ενα trans του 08 (άριστο έστω και φαινομενικά ) ; Χλμ πόσα είχε αν επιτρέπεται ;
Να υποθέσω 2-2.5 Κ ;
Καλορίζικο
Με 2-2,5 Κ φαντάζομαι παίρνεις ένα καλοτρακαρισμένο.
Με 3-3,5 Κ ένα καλό.
CorpseAlive
02/11/2020, 14:40
Πόσο πάει ενα trans του 08 (άριστο έστω και φαινομενικά ) ; Χλμ πόσα είχε αν επιτρέπεται ;
Να υποθέσω 2-2.5 Κ ;
Καλορίζικο
30.000χλμ την πήρα 3700 . Αλλά την τσέκαρα πρώτα σε μηχανικό δικό μου ο οποίος έμεινε με το στόμα ανοιχτό και μετά σε εξουσιοδοτημένο της Honda που μου πρότειναν να αλλάξω μόνο λάδια και σε 1 εξαμηνο αλυσίδα γιατι φοράει την μαμα. Ο τύπος που την είχε την πούλησε γιατί η γυναίκα του που πήγαιναν ταξίδια έπαθε σοβαρό πρόβλημα υγείας και δε μπορούσε πλέον να ανέβει και ο ιδιος ηταν προχωρημένης ηλικίας.
nikonian
02/11/2020, 20:45
:beer:
Πολύ καλή τιμή. Τυχερός.
Ελπίζω μόνο ότι ο προκάτοχος την κινούσε κάπου-κάπου.
CorpseAlive
02/11/2020, 22:34
:beer:
Πολύ καλή τιμή. Τυχερός.
Ελπίζω μόνο ότι ο προκάτοχος την κινούσε κάπου-κάπου.
Μέχρι στιγμής απροβλημάτιστος . Αν γίνει το οτιδήποτε εδώ θα είμαστε να το κλαίμε. :P
nassosxlvbros
03/11/2020, 10:07
Μετά από πολλά Honda και αρκετές αποτυχημένες προσπάθειες μικροβελτιώσεων, ένα πράγμα έμαθα: Πέταξα τα λεφτά μου.
Πόσο χαζός πρέπει να ήμουν που προσπάθησα να διορθώσω τη Honda;
Γι' αυτό τώρα πήρα Suzuki, που όσα λάθη κι αν διορθώσω , κάτι θα μείνει.
Μάλιστα....Περιμένω να πεις τα ίδια και για το σουτζουκι... :)
nikonian
03/11/2020, 11:32
Μάλιστα....Περιμένω να πεις τα ίδια και για το σουτζουκι... :)
Α, μπαααα! Νάσο, το suzuki έχει προφανείς λειτουργικές ατέλειες και παραλείψεις. Πχ προέκταση εμπρός φτερού.
Στο Hornet, τη σέλα πας να βελτιώσεις και φαρδαίνει 1εκ. και ανοίγουν τα πόδια στο ταξίδι.
Αλλάζεις ένα γρανάζι (γιατί είναι πολύ μακρύ το γρανάζωμα) και μετά οι αναρτήσεις φαίνονται "σώβρακο". Αν επέμβεις στις αναρτήσεις , οι ελαστικότητες θα έρχονται από το πλαίσιο...
Παραδοσιακά, μόνον η Honda μελετάει και την τελευταία λεπτομέρεια, πριν βάλει σε παραγωγή ένα φιλόδοξο μοντέλο. Γι 'αυτό και πάντα τα μοντέλα της "καθυστερούσαν".
CorpseAlive
03/11/2020, 13:51
Α, μπαααα! Νάσο, το suzuki έχει προφανείς λειτουργικές ατέλειες και παραλείψεις. Πχ προέκταση εμπρός φτερού.
Στο Hornet, τη σέλα πας να βελτιώσεις και φαρδαίνει 1εκ. και ανοίγουν τα πόδια στο ταξίδι.
Αλλάζεις ένα γρανάζι (γιατί είναι πολύ μακρύ το γρανάζωμα) και μετά οι αναρτήσεις φαίνονται "σώβρακο". Αν επέμβεις στις αναρτήσεις , οι ελαστικότητες θα έρχονται από το πλαίσιο...
Παραδοσιακά, μόνον η Honda μελετάει και την τελευταία λεπτομέρεια, πριν βάλει σε παραγωγή ένα φιλόδοξο μοντέλο. Γι 'αυτό και πάντα τα μοντέλα της "καθυστερούσαν".
Με τα πολλά αποφάσισα να κοιτάξω για τα υψηλής που λέτε και κάποιες εικαστικές παρεμβάσεις , φλας μπρος πισω , άλλαξα τις λάμπες έβαλα λεντ μπροστα,άλλαξα καθρέπτες και ψάχνομαι για σέλα.
nikonian
03/11/2020, 13:54
Συγκρατήσουουουουουου!
basilis_k6
03/11/2020, 14:02
Με τα πολλά αποφάσισα να κοιτάξω για τα υψηλής που λέτε
ε ναι. transalp χωρις υψηλής δεν λέει.
CorpseAlive
03/11/2020, 14:12
Συγκρατήσουουουουουου!
Δεν μπορώ μαρσάρουν τα 55 ολόκληρα άλογα που καβαλάω. :evil: :lol:
nassosxlvbros
03/11/2020, 14:18
Με τα πολλά αποφάσισα να κοιτάξω για τα υψηλής που λέτε και κάποιες εικαστικές παρεμβάσεις , φλας μπρος πισω , άλλαξα τις λάμπες έβαλα λεντ μπροστα,άλλαξα καθρέπτες και ψάχνομαι για σέλα.
Αν δεν πιάνουν τα χέρια σου και είσαι Αθήνα στον Brake Shop θα πας για φρένα.
Έτσι για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.... ;)
Από φώτα δεν είχε πρόβλημα το ΤΑ. Όμως αν είδες βελτίωση πες μας μια κουβέντα...
doctor_john
03/11/2020, 14:20
το ξέρεις ότι υπάρχουν καμια 30 ράτσες αλόγων έτσι;
CorpseAlive
03/11/2020, 14:23
Αν δεν πιάνουν τα χέρια σου και είσαι Αθήνα στον Brake Shop θα πας για φρένα.
Έτσι για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.... ;)
Από φώτα δεν είχε πρόβλημα το ΤΑ. Όμως αν είδες βελτίωση πες μας μια κουβέντα...
Είχε τα κλασικά κίτρινα αλογόνου , που ήταν σαν να είχα ανάψει 2 κεριά και να περίμενα την γυναίκα το βράδυ. Ερωτικό δεν λέω , αλλά δεν με έβλεπε εύκολα ο μπροστά σε σκοτεινή περιοχή,(τεστ με την γυναικά στο αυτοκίνητο μπροστά σε δρόμο χωρίς λάμπες) Με τα led έχω περίπου 80% καλύτερη ορατότητα εγώ και δεν τυφλώνω τον μπροστά σαν κάτι κάγκουρες με τα ψεύτικα xenon φώτα. Έχω βάλει 25 W λευκό LED. Κόστος περίπου 50 με εγκατάσταση στο Golden Bike στο Περιστέρι( Πλυντήριο και αξεσουάρ) για χαμηλά και υψηλά .
CorpseAlive
03/11/2020, 14:24
το ξέρεις ότι υπάρχουν καμια 30 ράτσες αλόγων έτσι;
Τα δικά μου είναι από αυτά που σέρνουν πράγματα αλλά δεν τρέχουν όσο θα έπρεπε :evil: εν ολίγοις τα άλογα μου βγήκανε μουλάρια.
dankannn
03/11/2020, 15:24
Αν δεν πιάνουν τα χέρια σου και είσαι Αθήνα στον Brake Shop θα πας για φρένα.
Έτσι για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.... ;)
Από φώτα δεν είχε πρόβλημα το ΤΑ. Όμως αν είδες βελτίωση πες μας μια κουβέντα...
Και τα φρενα του να σου πως μια χαρα ειναι , και εχει ωραιο ΑBS . Θα σου ελεγα να το δεις πριν αλλαξεις κατι
Δες το και βλεπεις , αναρτησεις ομως ειναι χαλια , μπροστα Ελατηρια και πισω αναλογα με το αν εχεις χρημα, ειναι απαραδεκτα
CorpseAlive
03/11/2020, 22:03
Και τα φρενα του να σου πως μια χαρα ειναι , και εχει ωραιο ΑBS . Θα σου ελεγα να το δεις πριν αλλαξεις κατι
Δες το και βλεπεις , αναρτησεις ομως ειναι χαλια , μπροστα Ελατηρια και πισω αναλογα με το αν εχεις χρημα, ειναι απαραδεκτα
Το να βάλω καλύτερες αναρτήσεις πίσω , για τι κόστος μιλάμε?
doctor_john
03/11/2020, 23:17
απο αυτα που καθοριζουν αν την πηρες σε καλη τιμη..
nikonian
04/11/2020, 07:28
Λογικά με τα χλμ που έχει , οι αναρτήσεις πρέπει να είναι μια χαρά. Showa φαντάζομαι.
Τώρα αν κάποιος ζητάει πολυρυθμιζόμενα ohlins και ξέρει να τα ρυθμίσει (5 άνθρωποι στην Ελλάδα ξέρουν), για να κατέβει σε πρωτάθλημα, ε... να πληρώσει.
doctor_john
04/11/2020, 07:40
Επίσης οι αναρτήσεις είναι αντικείμενο μηχανικών που τις κάνουν service και τις διαμορφώνουν αν χρειάζεται.
Δεν είναι απαραίτητο να βάλεις μια aftermarket αν δεν έχεις την ανάγκη της. Έλεγχος και service είναι.
Επιπρόσθετα, οι ρυθμιζόμενες επώνυμες αναρτήσεις, χρειάζονται ανά 10-15 χιλιάδες χιλιόμετρα service. Οι απλές εργοστασιακές, δεν έχουν την κορυφαία απόδοση των πρώτων, αλλά έχουν καλή λειτουργία και δεν σε βάζουν στη διαδικασία να τις αφαιρείς και να τις στέλνεις για service κάθε χρόνο. Τις αλλάζεις ανά 40-80 K χιλιόμετρα και τέλος. Το πολύ στο ενδιάμεσο να κάνεις απλό service στα μπροστινά.
CorpseAlive
04/11/2020, 11:57
Δεν έχω κάποιο παράπονο από τις αναρτήσεις , απλώς χάριν κουβέντας και σχεδιασμού βελτίωσης το ρωτώ.
karellen
04/11/2020, 12:50
Εφόσον είναι σε άριστη κατάσταση δεν πειράζεις απολύτως τίποτα γιατί η 'βελτίωση' που θα επιφέρεις είναι αμφισβητούμενη.
Οι αναρτήσεις είναι μια χαρά και,στο επίπεδο που βρίσκεσαι τώρα, δεν πρόκειται να δεις μεγάλη διαφορά και ούτε τα σωληνάκια των φρένων θέλουν αλλαγή.
Επιπρόσθετα, οι ρυθμιζόμενες επώνυμες αναρτήσεις, χρειάζονται ανά 10-15 χιλιάδες χιλιόμετρα service. Οι απλές εργοστασιακές, δεν έχουν την κορυφαία απόδοση των πρώτων, αλλά έχουν καλή λειτουργία και δεν σε βάζουν στη διαδικασία να τις αφαιρείς και να τις στέλνεις για service κάθε χρόνο. Τις αλλάζεις ανά 40-80 K χιλιόμετρα και τέλος. Το πολύ στο ενδιάμεσο να κάνεις απλό service στα μπροστινά.
Κάποιες εργοστασιακές επίσης ανοίγονται και επισκευαζονται
sapila racing
04/11/2020, 13:30
Επιπρόσθετα, οι ρυθμιζόμενες επώνυμες αναρτήσεις, χρειάζονται ανά 10-15 χιλιάδες χιλιόμετρα service. Οι απλές εργοστασιακές, δεν έχουν την κορυφαία απόδοση των πρώτων, αλλά έχουν καλή λειτουργία και δεν σε βάζουν στη διαδικασία να τις αφαιρείς και να τις στέλνεις για service κάθε χρόνο. Τις αλλάζεις ανά 40-80 K χιλιόμετρα και τέλος. Το πολύ στο ενδιάμεσο να κάνεις απλό service στα μπροστινά.
Στο Hornet 900 έχω πίσω Ohlins, το απλό, το οποίο μεταμορφώνει το μηχανάκι.
Θέλει service εδώ και κάποιο διάστημα, το χρειάζεται γιατί δεν είναι όπως ήταν, αλλά και πάλι είναι κλάσεις ανώτερο του original το οποίο είχε και ρύθμιση απόσβεσης παρακαλώ.
Βασικά με το original ή θα κουνάει αν ανοίξεις το γκάζι αν έχεις μαλακά την απόσβεση, ή θα κοπανάει αν την σφίξεις.
Το Ohlins λοιπόν το έβαλα πριν περίπου 14 χρόνια, εχει κάνει αρκετά track days οπου ζορίζεται περισσότερο το αμορτισέρ, κι έχει κάνει και 96000 χλμ στο δρόμο.
Οπως καταλαβαίνεις αυτα που γράφεις δεν ισχύουν σε καμμία περίπτωση.
Αυτό που ισχύει είναι οτι μια καλή ανάρτηση είναι οτι καλύτερο για μια μοτοσυκλέτα και πάντα αξίζει σαν βελτίωση.
Απλά εσύ δεν ξέρεις πόσο αλλάζει το μηχανάκι με μια καλή ανάρτηση. :wave2:
Στο Hornet 900 έχω πίσω Ohlins, το απλό, το οποίο μεταμορφώνει το μηχανάκι.
Θέλει service εδώ και κάποιο διάστημα, το χρειάζεται γιατί δεν είναι όπως ήταν, αλλά και πάλι είναι κλάσεις ανώτερο του original το οποίο είχε και ρύθμιση απόσβεσης παρακαλώ.
Βασικά με το original ή θα κουνάει αν ανοίξεις το γκάζι αν έχεις μαλακά την απόσβεση, ή θα κοπανάει αν την σφίξεις.
Το Ohlins λοιπόν το έβαλα πριν περίπου 14 χρόνια, εχει κάνει αρκετά track days οπου ζορίζεται περισσότερο το αμορτισέρ, κι έχει κάνει και 96000 χλμ στο δρόμο.
Οπως καταλαβαίνεις αυτα που γράφεις δεν ισχύουν σε καμμία περίπτωση.
Αυτό που ισχύει είναι οτι μια καλή ανάρτηση είναι οτι καλύτερο για μια μοτοσυκλέτα και πάντα αξίζει σαν βελτίωση.
Απλά εσύ δεν ξέρεις πόσο αλλάζει το μηχανάκι με μια καλή ανάρτηση. :wave2:
Ω τι τουπε :bawl:
sapila racing
04/11/2020, 15:22
Ω τι τουπε :bawl:
Να προσθέσω οτι το Ohlins το πήρα μεταχειρισμένο με πολύ λίγα χλμ, και το έβαλα πανω όπως ηταν, χωρίς service.
:uplate:
Απλά εσύ δεν ξέρεις πόσο αλλάζει το μηχανάκι με μια καλή ανάρτηση. :wave2:
Ξέρουμε ρε φίλε, χέρια να το καταλάβουμε δεν έχουμε :bawl:...
Να προσθέσω οτι το Ohlins το πήρα μεταχειρισμένο με πολύ λίγα χλμ, και το έβαλα πανω όπως ηταν, χωρίς service.
:uplate:
Λες στο TLR που φοράει ohlins και κάθεται καμμία 15αρια χρόνια να το αφήσω πάνω έτσι? :p
Στο πολύ σωστό ποστ του Sapila Racing να προσθέσω οτι ακόμα και ένας αρχάριος οδηγός θα δει μεγάλη διαφορά με την καλή ανάρτηση μόνο και μόνο στη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας στις λακκούβες όπου δε θα τερματίζει και θα τις περνάει αεροπορία.Η άνεση θα βελτιωθεί κατακόρυφα συγκριτικά με τις budget εργοστασιακές αναρτήσεις.
Παρομοίως και εγώ στο R1 που είχα παλιότερα έβαλα μεταχειρισμένη ohlins χωρίς να κάνω καν σέρβις και ακόμα και όταν μετά απο πολλά km έπεσε σταδιακά η απόδοση της ήταν σε σαφώς ανώτερη κατάσταση απο την μαμά ανάρτηση
Βέβαια μιλάμε για αναρτήσεις των 1200 ευρώ.Οι aftermarket που μπαίνουν στα μεσαια μηχανάκια κοστίζουν βαριά στα 600 ευρώ και σαφώς δεν έχουν την ίδια ποιότητα με τις καλές σειρές των Supersport αλλά παραμένουν κατα πολύ καλύτερες απο τις εργοσιακές.
Μακράν το καλύτερο δώρο που μπορεί να κάνει κάποιος στη μοτοσυκλέτα του όποια και αν είναι αυτη.
patsavour
04/11/2020, 21:29
Οτι πληρωνεις παιρνεις ,ΑΜΑ εχεις να το παρεις.Ευτυχως που υπαρχουν και οι μαστορες αμορτισερ,που εχουν βελτιωθει και κανουν παπάδες στο 1/4 της τιμης.
Ξεκινάς πάντα με ένα φιλτράκι κ στην συγκεκριμένη περίπτωση DNA (Here (https://www.motokouskouris.gr/katastima/filtro-dna-honda-transalp-mont-2008-2011/) ΤΟ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ) και μια εξατμισούλα Racetech εγω θα προτεινα ή Akrapovic (https://japan.webike.net/bm/brd/Exhausts/AKRAPOVIC/1001/35/?gad_source=1&gclid=CjwKCAiAiaC-BhBEEiwAjY99qEV3zrXFKW-1TiMkTJHMGFsucC0KWGPuJF-BNFhfAhGdHIr0qQKnXBoCJYQQAvD_BwE).Ωστόσο ο ήχος της Akrapovic είναι άφταστος.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.