View Full Version : Τρόπος Οδήγησης και Κατανάλωση εντός πόλης
CorpseAlive
03/11/2020, 12:37
Καλησπέρα στο Forum. Οδηγώ μια Transalp 700 και μέσα σε 3 εβδομάδες έχω φάει 50 ευρώ σε βενζίνες, είναι λογικό ? Κάνω κάτι λάθος? Μιλάω για την κίνηση μέσα σε πόλη και λίγα χλμ σε εθνική (Κέντρο-Αγιος στεφανος πχ)
karellen
03/11/2020, 12:45
Πες μας και πόσα χιλιόμετρα διήνυσες?
Πέραν τούτου τα ΤΑ είναι γνωστές καταπιώνες + την κίνηση μέσα στην πόλη.
yannis24
03/11/2020, 12:46
Καλησπέρα στο Forum. Οδηγώ μια Transalp 700 και μέσα σε 3 εβδομάδες έχω φάει 50 ευρώ σε βενζίνες, είναι λογικό ? Κάνω κάτι λάθος? Μιλάω για την κίνηση μέσα σε πόλη και λίγα χλμ σε εθνική (Κέντρο-Αγιος στεφανος πχ)
Πες μας ποσα χλμ κανεις καθημερινα....να κανεις 500κμ την ημερα εισαι ΟΚ.....
Αν κανεις 50 οχι !!!
ΜΦΧ
Γιάννης
Πέραν τούτου τα ΤΑ είναι γνωστές καταπιώνες + την κίνηση μέσα στην πόλη.
Δεν του τα ειπατε αυτα του ανθρωπου πριν λιγο καιρο..!!! :evil:
Αν σε απασχολει η καταναλωση εκανες απλα λαθος αγορα. Για τη χρηση που περιγραφεις εχεις χονδρικα τριπλασια κυβικα απ'οσο χρειαζοσουν καθως και αρκετα κιλα μηχανης που τα πηγαινοφερνεις αδικα.
250-300 κυβικα ειναι η χρυση τομη σε αυτες τις περιπτωσεις (μιλωντας παντα με βαση την προσωπικη μου εμπειρια). Κινεισαι ανετα με ταχυτητες αυτοκινητοδρομου (βασει ΚΟΚ) και εχεις σχεδον τη μιση καταναλωση απο μια μεγαλη μηχανη. Ενας απο τους λογους που σου ειχα προτεινει το 251 στο πρωτο σου νημα.
Σιγουρα παιζει ενα ρολο και ο τροπος οδηγησης (φανταζομαι ως νεος αναβατης δε θα κανεις και την πιο στρωτη οδηγηση), αλλα οσο κι αν προσπαθησεις το Transalp θα καψει μεσα στην πολη.
CorpseAlive
03/11/2020, 12:52
Αν σε απασχολει η καταναλωση εκανες απλα λαθος αγορα. Για τη χρηση που περιγραφεις εχεις χονδρικα τριπλασια κυβικα απ'οσο χρειαζοσουν καθως και αρκετα κιλα μηχανης που τα πηγαινοφερνεις αδικα.
250-300 κυβικα ειναι η χρυση τομη σε αυτες τις περιπτωσεις (μιλωντας παντα με βαση την προσωπικη μου εμπειρια). Κινεισαι ανετα με ταχυτητες αυτοκινητοδρομου (βασει ΚΟΚ) και εχεις σχεδον τη μιση καταναλωση απο μια μεγαλη μηχανη. Ενας απο τους λογους που σου ειχα προτεινει το 251 στο πρωτο σου νημα.
Σιγουρα παιζει ενα ρολο και ο τροπος οδηγησης (φανταζομαι ως νεος αναβατης δε θα κανεις και την πιο στρωτη οδηγηση), αλλα οσο κι αν προσπαθησεις το Transalp θα καψει μεσα στην πολη.
Πρέπει να κάνω την ημέρα περίπου 100-120 χλμ εντός. Σβούρα στα χειρότερα δυνατά σημεία του κέντρου.
SeniorCanardo
03/11/2020, 13:02
Κάτι δεν υπολογίζεις σωστά.
100χλμ/ημέρα x 5 εργάσιμες (ανά βδομάδα) x 3 εβδομάδες = 1500 χλμ
Στα 1500 χλμ έκαψες 50€, δηλαδή στα 100χλμ περίπου 3,33.
Πλάκα μΕ κάνεις, αυτό είναι σχεδόν κατανάλωση παπακίου. :bawl:
Πρέπει να υπολογίσεις με μεγαλύτερη ακρίβεια τα χιλιόμετρα που κάνεις, ώστε να σου πούμε αν είναι ασυνήθιστα μεγάλη η κατανάλωση ή όχι για το συγκεκριμένο όχημα. Η κατανάλωση μετριέται σε λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και όχι σε λίτρα (ή ευρώ) ανά εβδομάδες.
Πάντως είναι γνωστό ότι ο κινητήρας του Transalp δεν είναι βελτιστοποιημένος για χαμηλή κατανάλωση, αλλά είναι ενεργοβόρος. Σχεδιάστηκε πολύ παλαιότερα και αγαπήθηκε σε εποχές που η βενζίνη είχε τα 2/5 της σημερινής τιμής της και οι μισθοί ήταν διπλάσιοι, δηλαδή σου φαινόταν σαν να κόστιζε η βενζίνη 0,4€/L. Τότε δε σε απασχολούσε η κατανάλωση.
Για τα δεδομένα της σημερινής εποχής, το Transalp είναι τελείως εκτός, στο θέμα της κατανάλωσης. Δεν παύει όμως να είναι ένα όχημα που γλιστράει στην κίνηση πολύ καλύτερα από λεωφορείο ή Ι.Χ. και έτσι πρέπει να το δεις, δηλαδή σαν μία βελτίωση της καθημερινότητας. Επίσης είναι καλό σχολείο, σαν πρώτη μοτοσυκλέτα, είναι αξιόπιστο και γενικά δεν είναι πρώτος στόχος για κλοπές. Αυτά είναι πολύ σημαντικά στη φάση που είσαι και μην το μετανιώνεις.
Προσωπικά είδα μείωση στην κατανάλωση περίπου 10%, μετά από μερικούς μήνες οδήγησης. Με τον καιρό θα μάθεις να ελίσσεσαι καλύτερα και με ασφάλεια, κυρίως χωρίς να σταματάς συχνά και να υπολογίζεις τις άσκοπες επιταχύνσεις/επιβραδύνσεις.
yannis24
03/11/2020, 13:17
Κάτι δεν υπολογίζεις σωστά.
100χλμ/ημέρα x 5 εργάσιμες (ανά βδομάδα) x 3 εβδομάδες = 1500 χλμ
Στα 1500 χλμ έκαψες 50€, δηλαδή στα 100χλμ περίπου 3,33.
Πλάκα μΕ κάνεις, αυτό είναι σχεδόν κατανάλωση παπακίου. :bawl:
με προλαβες !
Αν οντως κανεις τοσα χλμ, εισαι πολυ καλα !!! ( πραγμα αδυνατο με Transalp για τετοια καταναλωση !)
CorpseAlive
03/11/2020, 13:45
με προλαβες !
Αν οντως κανεις τοσα χλμ, εισαι πολυ καλα !!! ( πραγμα αδυνατο με Transalp για τετοια καταναλωση !)
Δεν την παίρνω όλες τις μέρες ρε παιδιά , είπαμε.
την πήρα με 27900 χλμ και τώρα έχει 28700. Είπα το περίπου μέσο όρο.
CorpseAlive
03/11/2020, 13:46
Δεν την παίρνω όλες τις μέρες ρε παιδιά , είπαμε.
την πήρα με 27900 χλμ και τώρα έχει 28700. Είπα το περίπου μέσο όρο.
Απλά τις πρώτες 3 μέρες που την πήρα και όντας μέσα στον ενθουσιασμό την έσκισα γύρισα όλη την αθήνα για να την μάθω ...
Δεν του τα ειπατε αυτα του ανθρωπου πριν λιγο καιρο..!!! :evil:
Πέστα
nikonian
03/11/2020, 14:01
Το 700 είναι ψεκαστό και αρκετά πιο οικονομικό από το βενζινοβόρο 650.
Όταν το συνηθίσεις και κατασταλάξει η οδήγησή σου, πιστεύω θα βλέπεις 5,5λ/100χλμ μεικτά .
(Τόσο περίπου έβλεπα και στο CBF 600SA , που ήταν ψεκαστό )
CorpseAlive
03/11/2020, 14:09
Το 700 είναι ψεκαστό και αρκετά πιο οικονομικό από το βενζινοβόρο 650.
Όταν το συνηθίσεις και κατασταλάξει η οδήγησή σου, πιστεύω θα βλέπεις 5,5λ/100χλμ μεικτά .
(Τόσο περίπου έβλεπα και στο CBF 600SA , που ήταν ψεκαστό )
Ακόμα καλά καλά δεν έχω μάθει τις σωστές σχέσεις στροφών/ταχύτητας. Το οδηγώ σαν γκασμάς. Ελπίζω με το καιρό να το μάθω καλύτερα.
doctor_john
03/11/2020, 14:23
6,25λτ/100χλμ περιγράφεις;
Νομίζω 5.8 δίνουν οι οδηγοί στο fuelly (https://www.fuelly.com/motorcycle/honda/xl700v_transalp)
CorpseAlive
03/11/2020, 14:27
6,25λτ/100χλμ περιγράφεις;
Είναι οκ ε? :look:
SeniorCanardo
03/11/2020, 14:27
6,25λτ/100χλμ περιγράφεις;
Το οποίο μοιάζει λογικό, δεδομένων των συνθηκών.
tzimidis
03/11/2020, 15:05
To 650 παντως εμένα μου καίει 5,5-6,5/100,
Στην κίνηση της πόλης πάντα.
Εθνική, ανεβαινει και στα 7,5-8.
6,25λτ/100χλμ περιγράφεις;
Νομίζω 5.8 δίνουν οι οδηγοί στο fuelly (https://www.fuelly.com/motorcycle/honda/xl700v_transalp)
Μια παρατηρηση σχετικα με το fuelly. Δεν ειναι το πιο αντιπροσωπευτικο δειγμα ιδιοκτητων αυτοι που γραφουν εκει. Και μονο οτι μπαινει καποιος στη διαδικασια να παρακολουθει την καταναλωση του με τετοια συνεπεια, καταγραφοντας και καταχωρωντας αυτα τα στοιχεια μετα απο καθε γεμισμα, λεει κατι για την κοσμοθεωρια του. Προφανως καποιος που το κανει αυτο εστω και ασυνειδητα προσαρμοζει και την οδηγηση του αναλογα. Αυτο που θελω να πω ειναι πως ενα 10% πανω απο τα νουμερα του fuelly ειναι πολυ φυσιολογικο νουμερο για τον μεσο χρηστη μιας μηχανης.
Η καταναλωση λοιπον που βλεπεις ειναι φυσιολογικοτατη για τη μηχανη που διαλεξες και τη χρηση που κανεις. Μη σε προβληματιζει, δεν εχει καποιο θεμα η μηχανη σου ουτε κανεις εσυ κατι στραβα. Πιθανως με το περασμα του χρονου να δεις μια μικρη μειωση οσο θα μαθαινεις να εισαι πιο ομαλος στην οδηγηση σου, αλλα και παλι μιλαμε για μικρες διαφορες.
SeniorCanardo
03/11/2020, 16:08
Μια παρατηρηση σχετικα με το fuelly. Δεν ειναι το πιο αντιπροσωπευτικο δειγμα ιδιοκτητων αυτοι που γραφουν εκει. Και μονο οτι μπαινει καποιος στη διαδικασια να παρακολουθει την καταναλωση του με τετοια συνεπεια, καταγραφοντας και καταχωρωντας αυτα τα στοιχεια μετα απο καθε γεμισμα, λεει κατι για την κοσμοθεωρια του. Προφανως καποιος που το κανει αυτο εστω και ασυνειδητα προσαρμοζει και την οδηγηση του αναλογα. Αυτο που θελω να πω ειναι πως ενα 10% πανω απο τα νουμερα του fuelly ειναι πολυ φυσιολογικο νουμερο για τον μεσο χρηστη μιας μηχανης.
Ναι αλλά όχι απαραίτητα!
Εγώ παρακολουθώ με app τις δικές μου καταναλώσεις εδώ και ένα χρόνο.
Δεν λυπήθηκα ποτέ το γκάζι (μη γελάς, όσο έχω τελός πάντων) για να κάνω οικονομία και οδηγώ αρκετά νευρικά μέσα στην πόλη.
Το κάνω όμως κατά κύριο λόγο για να παρακολουθώ την συμπεριφορά του μοτέρ.
Αν δω ξαφνικά υψηλές καταναλώσεις ή μια σταδιακά αυξανόμενη κατανάλωση έχω ένα λόγο ανησυχίας και πρέπει να αρχίσω να ψάχνω τα αίτια.
Βοηθάει επίσης να εντοπίζω πιο εύκολα βενζινάδικα που κλέβουν χοντρά ή έχουν κακή ποιότητας βενζίνη.
nikonian
04/11/2020, 07:38
Συμφωνώ και με τους δυο. Το fuelly βοηθάει μόνο για να συγκρίνω μοντέλα.
Κλίνω περισσότερο προς την άποψη του ptc. Ότι δηλαδή η μεγαλύτερη μερίδα όσων καταγράφουν συστηματικά τις καταναλώσεις του οχήματός τους, το κάνουν κυρίως επειδή τους ενδιαφέρει η οικονομία. Εικάζω ότι είναι μικρότερο το ποσοστό που το κάνει για να διαπιστώσει έγκαιρα πιθανές βλάβες, αν και πριν από δεκαετίες χρόνια ήταν συνήθης πρακτική (υποψιάζομαι ότι την είχε προτείνει ο ειδικός τύπος).
Ως εκ τούτου, το fuelly είναι καλό για να δεις πόσο οικονομικό μπορεί να γίνει ένα όχημα με συνετή χρήση. Η δική μου κατανάλωση βέβαια είναι πιο μικρή από την ελάχιστη του fuelly.
Όμως, η μέση κατανάλωση που πρέπει να περιμένει κάποιος οδηγός, είναι τουλάχιστον 10% μεγαλύτερη από τη μέση καταγεγραμμένη και εννοείται πολύ μεγαλύτερη αν κάνει καγκουριλίκια, γρήγορες εκδρομές. Φυσικά εκτοξεύεται, σε οδήγηση στην πίστα. Όμως, χάρη στα ραβδογράμματα, μπορείς να δεις πώς θα συμπεριφερθεί σε ανοιχτογκάζηδες.
Ο κάγκουρας, ο γκαζοφονιάς και παγκόσμιος, ασχολούνται με άλογα, χρονόμετρο και δυναμόμετρο. Σπάνια καταγράφουν συστηματικά την κατανάλωση του οχήματος.
Είναι οκ ε? :look:
Μιλάμε πάντα για 700cc μηχανάκι, όχι για σκούτερ 150άρι!
nassosxlvbros
04/11/2020, 11:57
Παραθέτω καταναλώσεις σαν πρώην κάτοχος ΤΑ 650 του 2001 :
Πόλη: 6-6,5λιτ/100κμ σπανιότερα 5,7
Ταξίδι με 120 κμ σταθερά: 6,5-6,8/100
Ταξίδι με 140++ μέχρι τελικές: 7,5-8,2/100 τελική με στοκ φίλτρο/εξάτμιση edit:180 παρά κάτι (κοντέρ πάντα)
Ταξίδι με κόντρα αέρα και 100-120 κμ 8/100
Ταξίδι με εξάτμιση"Tourer" της Moriwaki : 4.8/100!!!!! και απίστευτη τελική!! 200+κοντερίσια και στροφόμετρο στα κόκκινα!!!! (έκοψα,το λυπήθηκα....) Άρα η μαμά εξάτμιση είναι πνίχτης ΚΑΙ επιβαρύνει την κατανάλωση...
Καταναλώσεις ΤΑ700 γείτονα:
Μέση κατανάλωση πόλη/φανάρια κλπ 5,7
Ταξίδι με 120 4,9-5,2 καμία σχέση με το παλιό ΤΑ...Σε εθνική (το παλιό) σπάνια έβγαζε αυτονομία πάνω από 200κμ...
nikonian
04/11/2020, 12:56
Παραθέτω καταναλώσεις σαν πρώην κάτοχος ΤΑ 650 του 2001 :
Πόλη: 6-6,5λιτ/100κμ σπανιότερα 5,7
Ταξίδι με 120 κμ σταθερά: 6,5-6,8/100
Ταξίδι με 140++ μέχρι τελικές: 7,5-8,2/100 τελική με στοκ φίλτρο/εξάτμιση 190 κοντέρ
Ταξίδι με κόντρα αέρα και 100-120 κμ 8/100
Ταξίδι με εξάτμιση"Tourer" της Moriwaki : 4.8/100!!!!! με τελική 200+κοντερίσια και στροφόμετρο στα κόκκινα!!!! (έκοψα,το λυπήθηκα....) Άρα η μαμά εξάτμιση είναι πνίχτης ΚΑΙ επιβαρύνει την κατανάλωση...
Καταναλώσεις ΤΑ700 γείτονα:
Μέση κατανάλωση πόλη/φανάρια κλπ 5,7
Ταξίδι με 120 4,9-5,2 καμία σχέση με το παλιό ΤΑ...Σε εθνική (το παλιό) σπάνια έβγαζε αυτονομία πάνω από 200κμ...
Σχόλιο:
Νάσο, με χαλασμένο κοντέρ πήγαινες τόσα χρόνια, ή είχες βάλει 17αρα μπροστά; :lol:
(Εκείνο το transalp σου το ψιλοθυμάμαι. Το τι είχε τραβήξει...)
kostaskk
04/11/2020, 13:53
Μακρύτερο γρανάζωμα,υψηλές πιέσεις στα λάστιχα,λαδωμένη καλά αλυσιδα,(τσεκαρισμα με τους τροχούς στον αέρα να κάνουν πολλές περιστροφές με ελαφρύ σπρώξιμο χεριού χωρίς να τους φρενάρει κάτι πχ τακάκια,στραβή δισκοπλακα,ρουλεμαν)ελεύθερη εξάτμιση,ελεύθερο φίλτρο,μικρότερο ζιγκλέρ, χαμήλωμα βελωνας, θα κάνουν το μίγμα ποιο φτωχό και θα καίει ποιο λίγο, το ποσό φτωχό αντέχει πριν λιώσει,ανατιναχτεί είναι άλλο θέμα.. Οδήγηση με χαμηλή ταχύτητα,χαμηλές στροφές,τελευταίες ταχύτητες στο σασμαν πχ 6η και 2.000 στροφές,βέβαια μετά έχεις το σκορτσαρισμα που προκαλεί ζημιές, αποφεύγεις απότομο και μεγάλο άνοιγμα του γκαζιού. Πχ δεν ξεκινάς από φανάρι και ανοίγεις το μισό γκάζι σε ένα δευτερόλεπτο,αλλά ανοίγεις χιλιοστό χιλιοστό και σιγά σιγά και όσο ποιο λίγο γίνεται. Φροντίζεις να δεις από μακριά κόκκινα φανάρια και με 6η και κλειστό γκάζι να την αφήσεις να τσουλησει μέχρι το φανάρι φρενάροντας με το φρένο του κινητήρα(συμπίεση) πατοντας το ελάχιστο δυνατό φρένο. Σε κατηφόρες πάλι 6η κλειστό γκάζι. Πολλές και συνεχόμενες αλλαγές ταχυτήτων δεν κάνουν καλό στην κατανάλωση, το ιδανικό είναι να ξεκινάς με χαλαρή επιτάχυνση μέχρι να μπει 6η και μετά σταθερό γκάζι σε όσο ποιο λίγες στροφές αντέχει η μηχανή. Βέβαια αντί για όλα αυτά παίρνεις ένα ποιο μικρό η injection η και τα 2
Φαγωθηκες με την 6η ρε συ Κωστα. Επιτηδες το κανεις; Ξυνεις πληγες... :lol:
Με ψεκασμό είναι του κορψ.
SeniorCanardo
04/11/2020, 14:33
...Η δική μου κατανάλωση βέβαια είναι πιο μικρή από την ελάχιστη του fuelly.
Εγώ μόνο από αυτόν θα δεχόμουνα συμβουλές, ο άνθρωπος το έχει καταφέρει στην πράξη, όχι "θεωρίες" και "ακαδημαϊκές" μπαρούφες.
Street knowledge! :bawl:
RaGe_Raptor
04/11/2020, 14:37
Πατίνι. Ηλεκτρικό.
Δεδομένου ότι η κατανάλωσή σου είναι εντός των αναμενόμενων τιμών, εγώ θα πρότεινα να χαλαρώσεις και να ευχαριστηθείς τη μηχανή σου όπως σου αρέσει. Αν η κατανάλωση σου προκαλεί οικονομική δυσφορία κάνεις αυτά που σου έγραψαν παραπάνω, αλλά στην τελική δυστυχώς μάλλον πήρες λάθος όχημα (και πού να δεις μερικά αναλώσιμα).
Μια παρατηρηση σχετικα με το fuelly. Δεν ειναι το πιο αντιπροσωπευτικο δειγμα ιδιοκτητων αυτοι που γραφουν εκει. Και μονο οτι μπαινει καποιος στη διαδικασια να παρακολουθει την καταναλωση του με τετοια συνεπεια, καταγραφοντας και καταχωρωντας αυτα τα στοιχεια μετα απο καθε γεμισμα, λεει κατι για την κοσμοθεωρια του. Προφανως καποιος που το κανει αυτο εστω και ασυνειδητα προσαρμοζει και την οδηγηση του αναλογα. Αυτο που θελω να πω ειναι πως ενα 10% πανω απο τα νουμερα του fuelly ειναι πολυ φυσιολογικο νουμερο για τον μεσο χρηστη μιας μηχανης.
Η καταναλωση λοιπον που βλεπεις ειναι φυσιολογικοτατη για τη μηχανη που διαλεξες και τη χρηση που κανεις. Μη σε προβληματιζει, δεν εχει καποιο θεμα η μηχανη σου ουτε κανεις εσυ κατι στραβα. Πιθανως με το περασμα του χρονου να δεις μια μικρη μειωση οσο θα μαθαινεις να εισαι πιο ομαλος στην οδηγηση σου, αλλα και παλι μιλαμε για μικρες διαφορες.
Αυτό είναι μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ αλήθεια και πραγματικά δεν είχα βρει ποτέ την ευκαιρία να το επισημάνω σε κάποιο θέμα.:beer:
nassosxlvbros
05/11/2020, 13:25
Σχόλιο:
Νάσο, με χαλασμένο κοντέρ πήγαινες τόσα χρόνια, ή είχες βάλει 17αρα μπροστά; :lol:
(Εκείνο το transalp σου το ψιλοθυμάμαι. Το τι είχε τραβήξει...)
Ναι ο δαίμων του πληκτρολογίου....Σορρυ...180 παρα κάτι κοντέρ με στοκ όλα. Σε κοντερίσιες τιμές σου λέω.
Τελική με τη Moriwaki τερμάτιζε κοντέρ και στροφόμετρο....Απλά το λυπόσουνα με το στροφόματρο στα τέρμα κόκκινα....
Το ΤΑ ναι είχε τραβήξει πολλά και σε άσφαλτο και σε χώμα, αλλά δε μάσηξε.... :) Πραγματικά αλεξίσφαιρο μοτέρ! Το έδωσα ανταλλαγή για τη Χορνέτα με 138000 κμ (98000 κμ δικά μου) στα 4 χρόνια με τη μαμά μπαταρία.... :)
Παραλειπόμενα για το ΤΑ 2001:
-3 φορές το έλυσα για βαλβίδες σέρβις λάδια ξύδια κλπ ,τρεις φορές μέσα στο όριο...τζάμπα το λύσε δέσε...
-με το Κ@Ν η κατανάλωση έπεσε σχεδόν μισό λίτρο.
-είχε μακράν καλύτερα φρένα από τα σημερινά στρώματα και δε με είχε τρομάξει ποτέ σε σχέση με το στρωμα του κουνιάδου που χέστηκα πάνω μου με την καθυστέρηση που είχαν....
-λαστιχάριζε στις στροφές αν το ζόριζες αλλά δεν σε φόβιζε...απλά καταλάβαινες πως "δεν έχει άλλο" και μαζευόσουνα στο πιο χαλαρό....
-Οι κάτω του 1,75 θα ζοριστούν με το στοκ ύψος. Καλή λύση-και αναίμακτη- είναι ένα κλικ κάτω η προφόρτιση και 2 εκ. "χαμήλωμα " οι πλάκες μπροστά. ΟΧΙ χαμήλωμα κάτω από 3εκ.!!! Γιατί αρχίζει τον καρσιλαμά....
-Στο χώμα με τακουνάτα είναι αξιοπρεπέστατο,ακόμα και αραχτός στη σέλλα.Ανέβηκα τη διαδρομή του "Ταρζάν"-για όσους την ξέρουν-και την κατέβηκα....άρχοντας!Βωξίτες - Τσούκα κλπ ήταν περίπατος μετά χαχαχαχα
-Ήταν ένα κλικ πιο γρήγορο από τα Άφρικα,αλλά ήταν!! Σόρρυ αν πίκρανα μερικούς τότε, αλλά πιο ελαφρύ,λίγο πιο εύστροφο και 5 άλογα θεωρητικά πάνω...Ε, δε θέλει και πολύ το τσαγάκι...
-Ευτυχώς δε ζήτησε τίποτα/χάλασε τίποτα γιατί τα ανταλλακτικά του ήταν φαρμάκι.Ούτε και όλα διαθέσιμα....
-Μέσα στην πόλη ήταν ένα μεγάλο παπί που το έβλεπαν όμως όλοι...Με το φως μόνιμα ΟΝ και τον όγκο του ΠΟΤΕ δεν πέρασα "αόρατος"...Να μην έκαιγε τόσο...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.