PDA

View Full Version : CB650F τελικο - φιλτρο



NASOSPEED
08/11/2020, 15:58
Παιδια καλησπέρα ... Νεος στο φορουμ...
Έχω ένα cb650f μοντέλο του 2018 ... και θέλω την γνώμη σας για μια μετατροπή που σκέφτομαι να κάνω ...
Πήρα το θάρος να ρωτήσω γιατί διάβασα μια ανάλυση για τις εξατμίσεις τους εγκεφάλους κλπ ...
και την βρήκα πολύ εμπεριστατωμένη και ενδιαφέρουσα ...

Θέλω να βάλω στο μηχανάκι μου ένα τελικό και {ίσος} ένα ελεύθερο φίλτρο {αν δίνει κάποιο σημαντικό πλεονέκτημα} ... Ο λόγος που σκέφτομαι να κάνω αυτή την μετατροπή είναι γιατί πιστεύω ότι το μηχανάκι είναι πολύ φιμωμένο και δεν αποδίδει όπως θα έπρεπε ... Ενδεικτικά αναφέρω ότι μετά τα 190 χιλιόμετρα {κοντέρ} αρνείται να ανεβάσει άλλο ... και γενικά στις ψηλές στροφές {έχω την εντύπωση} ότι ζορίζεται ...

Παλαιότερα [2006} είχα ένα σουζουκι bandit 650 {καρμπιρατέρ} που εντελώς στοκ έβλεπα με αρκετή ευκολία 230 χιλιομετρά στο κοντέρ ... Σκέφτομαι λιπών ότι ίσος θα μπορούσα να το ξεφιμωσω λίγο αν αυτό είναι εφικτό ... Όσο αφορά την αξιοπιστία της μοτό την έχω σε προτεραιότητα και δεν θέλω σε καμιά περίπτωση να μου βγάλει κάποιο πρόβλημα στο μέλλον ...
Γιαυτο τον λόγο και χρειάζομαι τις γνώσεις και τα φώτα σας καθώς ενο κατανοώ το θεωρητικό κομμάτι αρκετά καλά πρακτικά δεν έτυχε ποτέ να κάνω κάτι παρόμοιο... Οπότε θεώρησα πιο ασφαλές να ρωτήσω εσας για το αν μια τέτοια παρέμβαση θα βοηθούσε καθόλου την κατάσταση η θα καταστρέψω ένα μηχανάκι που αγαπώ πολύ ....

Υπόψιν ότι την μοτοσικλέτα την αγόρασα καινούρια και αυτή την στιγμή που σας γράφω έχω 8000 χιλιομετρά ....
Είναι εντελώς απροβλημάτιστη και έτσι θέλω να παραμείνει ... Δεν ξέρω αν ζητάω κάτι ανέφικτο ελπίζω πως όχι ...
Αν πάλι δεν γίνετε κάτι θα προτιμήσω να κρατήσω το μηχανάκι ως έχει ...

Σας ευχαριστώ πολύ εκ των πρότερων και συγνώμη αν κούρασα ...
Να είσται πάντα κάλα ... :)

NASOSPEED
08/11/2020, 16:03
σκευτομαι κατι τετιο https://youtu.be/iCdZXd2CjxQ η τετιο https://youtu.be/0-Nt-LJy9E4

nikonian
08/11/2020, 16:32
Είσαι αστυνομικός;
Αν δεν είσαι και σε πιάσουν με τέτοια εξάτμιση, εκτός του ότι θα χειροκροτήσουν όλοι οι παρευρισκόμενοι, δεν θέλεις να ξέρεις τι θα πληρώσεις. Και θα πεις κι ευχαριστώ στους τροχαίους που σε γλίτωσαν απ' το λυντσάρισμα.

ΓιώργοςΤΤ
08/11/2020, 16:39
Όταν βλέπεις πατέντα σε μοτοσυκλέτα με προέλευση την Άπω Ανατολή, απλά να προσπερνάς. Οι τύποι εκτός από άσχετοι είναι και επικίνδυνοι.

Δεν σχολιάζω το αισθητικό κομμάτι, αυτό είναι δικό σου θέμα.

Στο δεύτερο βίντεο βλέπεις τις φωτιές που πετάει η εξάτμιση και χαίρεται ο "μάστορας"? Αυτό σημαίνει ότι το μείγμα του είναι τόσο φτωχό όσο δεν πάει, με ότι αυτό συνεπάγεται για την σωστή λειτουργία της μηχανής.

Για να κάνεις σωστή δουλειά πρέπει να βρεις κάτι το οποίο να είναι σχεδιασμένο για την μοτοσυκλέτα σου και από την στιγμή που αφαιρεθεί ο καταλύτης οπωσδήποτε να γίνει ρύθμιση του μείγματος.

Οι λόγοι έχουν αναλυθεί πολλάκις.

NASOSPEED
08/11/2020, 17:16
nikonian οπως το θετεις εχεις ενα δικιο ... απλα και οι υπολοιπες οι ολοσομες μου φανηκε οτι κανουν και αυτες αρκετο σαματα και ειναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΕΣ ... και τα ατιμα τα ευρώ μας λείπουν ... γιαυτο ειδα προς τα εκει ... αν πηγαινα σε καποιον επαγγελματια .... ???

NASOSPEED
08/11/2020, 17:24
Όταν βλέπεις πατέντα σε μοτοσυκλέτα με προέλευση την Άπω Ανατολή, απλά να προσπερνάς. Οι τύποι εκτός από άσχετοι είναι και επικίνδυνοι.

Δεν σχολιάζω το αισθητικό κομμάτι, αυτό είναι δικό σου θέμα.

Στο δεύτερο βίντεο βλέπεις τις φωτιές που πετάει η εξάτμιση και χαίρεται ο "μάστορας"? Αυτό σημαίνει ότι το μείγμα του είναι τόσο φτωχό όσο δεν πάει, με ότι αυτό συνεπάγεται για την σωστή λειτουργία της μηχανής.

Για να κάνεις σωστή δουλειά πρέπει να βρεις κάτι το οποίο να είναι σχεδιασμένο για την μοτοσυκλέτα σου και από την στιγμή που αφαιρεθεί ο καταλύτης οπωσδήποτε να γίνει ρύθμιση του μείγματος.

Οι λόγοι έχουν αναλυθεί πολλάκις.
ναι διαβασα παλαιοτερα ποστ και πηρα μια ιδεα του τι πρεπει να κανω πανω κατω αλλα δεν ξερω αν αξιζει .... μικρη η διαφορα σε αποδωση και πολλα τα λευτα ... ευχαριστω παντος ....

nikonian
09/11/2020, 07:50
Όσες φορές στο παρελθόν είχα το ίδιο πρόβλημα (ανεπάρκεια δύναμης) , άλλαζα μηχανάκι. Ποτέ δεν σκέφτηκα να "διορθώσω" τα λάθη της Honda.

katsar
09/11/2020, 08:12
Μπορείς πάντα να φοράς ένα σιλανσιε στην εξάτμιση σου και να μην προκαλείς τόσο με τον θόρυβο.Άκουσα πριν λίγες μέρες ένα tdm900 με 2 τελικά Remus και ενώ περίμενα να ακούσω σαματά όταν το έβαλε μπρος ήταν πολύ ήσυχες.
Τώρα στο αν το χρειάζεσαι και τι κερδίζεις/χάνεις άλλο καπέλο αυτό.

NASOSPEED
09/11/2020, 11:27
Όσες φορές στο παρελθόν είχα το ίδιο πρόβλημα (ανεπάρκεια δύναμης) , άλλαζα μηχανάκι. Ποτέ δεν σκέφτηκα να "διορθώσω" τα λάθη της Honda.

Φίλε μου μακάρι να υπήρχε αυτή η δυνατότητα αλλά δεν υπάρχει αυτή την στιγμή για το μέλλον επιφυλάσσομαι ... Αν και δεν θεωρώ ότι χρειάζομαι κάτι μεγαλύτερο απλά λίγη ζωντάνια παραπάνω από το παρόν μηχανάκι ... θα ρωτήσω βέβαια για το κόστος της μετατροπής σε κάποιο καλό συνεργείο {όχι ότι ξέρω κάποιο θα ψαχτώ} και βλέπω και κάνω ... αν έχετε κάποιο συνεργείο κατά νου θα χαιρόμουν πολύ να μου πείτε ....

NASOSPEED
09/11/2020, 11:32
Μπορείς πάντα να φοράς ένα σιλανσιε στην εξάτμιση σου και να μην προκαλείς τόσο με τον θόρυβο.Άκουσα πριν λίγες μέρες ένα tdm900 με 2 τελικά Remus και ενώ περίμενα να ακούσω σαματά όταν το έβαλε μπρος ήταν πολύ ήσυχες.
Τώρα στο αν το χρειάζεσαι και τι κερδίζεις/χάνεις άλλο καπέλο αυτό.

σίγουρα ο στόχος μου δεν είναι να ξεσηκώνω όλη την γειτονία όταν περνάω .... γιαυτο σκέφτηκα να απευθυνθώ σε κάποιων Έλληνα κατασκευαστή εξατμίσεων για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα .... Βεβαία αν έχετε να μου προτείνετε και εσείς κάποιο μαγαζί που φτιάχνει εξατμίσεις θα το εκτιμούσα πάρα πολύ ...{σίγουρα θα προτιμήσω κάποιον ντόπιο παρά να φύγουν τα λεφτά έξω ...}

doctor_john
09/11/2020, 11:40
Δεν είναι μετατροπή αυτό που θέλεις, είναι ρύθμιση. Συνεννοήσου με το μηχανικό που σε εξυπηρετεί και είναι κοντά σου, δεν είναι κάτι δύσκολο.
Έχει το κόστος όσων χρειαστεί και αυξάνεις την κατανάλωση.

Εφόσον έχει κάποιος λαιμούς-τελικά που προσφέρουν τα χαρακτηριστικά που θέλει, το να χρησιμοποιεί κάποιο είδος dbkiller για να μην ξεκουφαίνει και ξεκουφαίνεται
δεν επηρεάζει τόσο το σύνολο των επιδόσεων σε όλο το φάσμα. Πιθανά να θέτει ένα όριο στις ψηλές αλλά έτσι και αλλιώς θα είναι κατα πολύ πιο ελεύθερο
απο του εργοστασίου.

Dennis-
09/11/2020, 11:42
Ψαχνοντας να βρω τα σπεκς επεσα σε ενα ριβιου και λεει "ευκολα 220 στο κοντερ" μηπως εχει κατι το μηχανακι? Οταν ανοιγεις για να δεις τελικη τις προηγουμενες ταχυτητες στις ποσες στροφες τις αλλαζεις?

Εξατμιση μπορεις να βαλεις και μονο ενα τελικο

NASOSPEED
09/11/2020, 12:09
Ψαχνοντας να βρω τα σπεκς επεσα σε ενα ριβιου και λεει "ευκολα 220 στο κοντερ" μηπως εχει κατι το μηχανακι? Οταν ανοιγεις για να δεις τελικη τις προηγουμενες ταχυτητες στις ποσες στροφες τις αλλαζεις?

Εξατμιση μπορεις να βαλεις και μονο ενα τελικο
θεωρώ ότι επειδή το δουλεύω πολύ νορμάλ στις 90% των περιπτώσεων και επειδή χρησιμοποιώ full συνθετικά λάδια με συχνές αλλαγές ότι ίσος ο κινητήρας να θέλει ακόμα λίγο δούλεμα για να αποδώσει το 100% των δυνατοτήτων του ... αλώστε έχω ακόμα 8000 χιλιομετρά που οι 2000 από αυτά ήταν στρώσιμο ...δεν βάζω και το χέρι μου στην φωτιά άλλα ίσος αυτό να παίζει κάποιο ρόλο .... τις ταχύτητες τις αλλάζω όταν βγω στον κεντρικό και θέλω να δω τελική {σπάνια βεβαία} σχεδόν κόφτη ... τα 190 τα βγάζει με 4 ταχύτητα στο κιβώτιο .... μετά ανεβάζει τα χιλιόμετρα πολύ αργά ... ο κατασκευαστής δίνει 205 χιλιόμετρα πραγματική τελική γιαυτο και έμενα μου κάνει εντύπωση .... για τελικό δώσε ένα link {αν υπάρχει} σε παρακαλώ ...

NASOSPEED
09/11/2020, 12:20
Δεν είναι μετατροπή αυτό που θέλεις, είναι ρύθμιση. Συνεννοήσου με το μηχανικό που σε εξυπηρετεί και είναι κοντά σου, δεν είναι κάτι δύσκολο.
Έχει το κόστος όσων χρειαστεί και αυξάνεις την κατανάλωση.

Εφόσον έχει κάποιος λαιμούς-τελικά που προσφέρουν τα χαρακτηριστικά που θέλει, το να χρησιμοποιεί κάποιο είδος dbkiller για να μην ξεκουφαίνει και ξεκουφαίνεται
δεν επηρεάζει τόσο το σύνολο των επιδόσεων σε όλο το φάσμα. Πιθανά να θέτει ένα όριο στις ψηλές αλλά έτσι και αλλιώς θα είναι κατα πολύ πιο ελεύθερο
απο του εργοστασίου.

Φίλε μου αναγκαστικά αν μπω τελικά στην διαδικασία να κάνω τις αλλαγές που σκέφτομαι θα πρέπει να πάω σε ένα συγκεκριμένα μαγαζί γιατί μόνο αυτός έχει δυναμόμετρο καυσαναλιτη κλιπ για να κάνω αυτή την δουλειά ...δεν το ξέρω καλά το παλικάρι αλλά μου φαίνεται σωστός επαγγελματίας .... αλλά για εξάτμιση δεν ξέρω που να απευθυνθώ... εκτός από DRAGON που και αυτό το παιδί από τις δουλειές που είδα στο σαιτ του πρέπει να κάνει καλή δουλειά ...

Dennis-
09/11/2020, 12:23
https://youtu.be/S0RZeowh2HM αυτο δεν ειναι?


Εντιντ: εγω φοραω κινεζικο τελικο "τυπου" ετσι το πηρα βεβαια δεν το εβαλα εγω. Αλλα και παλι κατι παρομοιο θα εβαζα μεχρι να μαζεψω κανα φραγκο για ολοσωμη οριτζιναλ. Οποτε γνωμη μου μπες car.gr και βρες ενα τυπου sc project,mivv οτι σαρεσει τελος παντων και κουμπωσε το

Πχ.https://www.car.gr/parts/view/30817484-teliko-eksatmisis-typoy-sc-project-f51-konto-mrp

Εχει κ ποιο φτηνα

doctor_john
09/11/2020, 12:26
Aν σε εξυπηρετούν αυτοί που λες, όλα καλά. Αν χρειάζεσαι κάποιον πιο κοντα σου πες τον Δημο σου να σου πει αν ξερει κάποιος αντίστοιχους.

NASOSPEED
09/11/2020, 13:00
Aν σε εξυπηρετούν αυτοί που λες, όλα καλά. Αν χρειάζεσαι κάποιον πιο κοντα σου πες τον Δημο σου να σου πει αν ξερει κάποιος αντίστοιχους.

δημος Μυτιληνης νομος Λεσβου ... ειναι ο μονος που εχει δυναμομετρο κλπ ... αλλα πρεπει να ειναι σωστος επαγκελματιας .... τουλαχιστων απο το λιγο που μηλησαμε ετσι μου φανηκε ...

NASOSPEED
09/11/2020, 13:06
https://youtu.be/S0RZeowh2HM αυτο δεν ειναι?


Εντιντ: εγω φοραω κινεζικο τελικο "τυπου" ετσι το πηρα βεβαια δεν το εβαλα εγω. Αλλα και παλι κατι παρομοιο θα εβαζα μεχρι να μαζεψω κανα φραγκο για ολοσωμη οριτζιναλ. Οποτε γνωμη μου μπες car.gr και βρες ενα τυπου sc project,mivv οτι σαρεσει τελος παντων και κουμπωσε το

Πχ.https://www.car.gr/parts/view/30817484-teliko-eksatmisis-typoy-sc-project-f51-konto-mrp

Εχει κ ποιο φτηνα

εμενα δεν παει ετσι το δικο μου .... εκτος και αν συγκεκριμενη μοτο φοραει πραγματα ... δεν το ξερω απλα υποθετω .... αν πηγαινε ετσι δεν θα ψαχνωμουνα ..

Dennis-
09/11/2020, 13:13
Σε ολα τα βιντεακια βλεπω οτι ευκολα παει στα 210 κ μετα οπως ειπες ανεβαζει αργα ενταξει ειναι και γυμνο.

https://youtu.be/TDmdsbM72Q0

NASOSPEED
09/11/2020, 13:26
Σε ολα τα βιντεακια βλεπω οτι ευκολα παει στα 210 κ μετα οπως ειπες ανεβαζει αργα ενταξει ειναι και γυμνο.

https://youtu.be/TDmdsbM72Q0

τι να πω ... δεν ξερω ... ειδομεν ...

NASOSPEED
09/11/2020, 14:09
δες εδω τι γηνετε ... https://youtu.be/6iO-tlBSSvs

Dennis-
09/11/2020, 14:22
Σου εγραψα ποιο πανω για την εξατμιση σου εβαλα και λινκ. σε συνεννόηση με τον μαστορα σου δειτε τις επιλογες σας για ενα τελικο.

nikonian
09/11/2020, 21:18
Μη δίνετε και πολύ σημασία στα βιντεάκια αυτά.

Αν το κοντέρ αντλεί πληροφορία από τον άξονα του μπροστινού γραναζιού, όπως το παλιό μου Hornet, με μια αλλαγή γραναζιού μπορείς να δεις τρελά νούμερα στο κοντέρ, πολύ μακριά από την πραγματικότητα και χωρίς εξατμίσεις.

ποπαϋ
10/11/2020, 08:58
... Ο λόγος που σκέφτομαι να κάνω αυτή την μετατροπή είναι γιατί πιστεύω ότι το μηχανάκι είναι πολύ φιμωμένο και δεν αποδίδει όπως θα έπρεπε ... Ενδεικτικά αναφέρω ότι μετά τα 190 χιλιόμετρα {κοντέρ} αρνείται να ανεβάσει άλλο ... και γενικά στις ψηλές στροφές {έχω την εντύπωση} ότι ζορίζεται ...

Εφόσον δεν ανεβάζει πάνω από 190 τότε κάποιο πρόβλημα έχει το μηχανάκι, το οποίο δεν θα σου το λύσει η εξάτμιση και το φίλτρο.
Τσέκαρε την αντλία βενζίνης σε πρώτη φάση.

Βασικά εκείνο που θέλεις είναι έναν σωστό μηχανικό για να ελέγξει τη μηχανή.

karellen
10/11/2020, 09:12
[...]
Θέλω να βάλω στο μηχανάκι μου ένα τελικό και {ίσος} ένα ελεύθερο φίλτρο {αν δίνει κάποιο σημαντικό πλεονέκτημα} ... Ο λόγος που σκέφτομαι να κάνω αυτή την μετατροπή είναι γιατί πιστεύω ότι το μηχανάκι είναι πολύ φιμωμένο και δεν αποδίδει όπως θα έπρεπε ... Ενδεικτικά αναφέρω ότι μετά τα 190 χιλιόμετρα {κοντέρ} αρνείται να ανεβάσει άλλο ... και γενικά στις ψηλές στροφές {έχω την εντύπωση} ότι ζορίζεται ...


Με το configuration που σκέπτεσαι υπάρχει πολύ μεγάλη πιθανότητα να σου γεμίσει κάπως τις μεσαίες αλλά από τελική μηδέν και ίσως να στην κατεβάσει λίγο.
Θέλει έλεγχο η μοτοσυκλέτα γιατί κάτι υπολειτουργεί.

dankannn
10/11/2020, 11:29
Φίλε μου , χωρίς να έχω οδηγήσει το μηχανάκι σου και χωρίς να ξέρω ακριβός τα τεχνικά του χαρακτηριστικά θα έλεγα ότι έχεις περίπου 80 με 85 ίππους στην πίσω ρόδα σου.
Αυτό πάντα σε σύγκριση με το δικό μου cbr600f
Θα πρέπει να βλέπεις στο κοντέρ σου 205-220 χλμ , φυσικά με ζόρι μιας και είναι γυμνό το μηχανάκι σου.

nikonian
10/11/2020, 17:20
Εφόσον δεν ανεβάζει πάνω από 190 τότε κάποιο πρόβλημα έχει το μηχανάκι, το οποίο δεν θα σου το λύσει η εξάτμιση και το φίλτρο.
Τσέκαρε την αντλία βενζίνης σε πρώτη φάση.

Βασικά εκείνο που θέλεις είναι έναν σωστό μηχανικό για να ελέγξει τη μηχανή.

+1

Θα έπρεπε να ανεβάζει 215-220 υπό ΚΣ

dankannn
10/11/2020, 19:23
216 βλεπω εδω στο YouTube
https://youtu.be/MCq6XKD6j-0