PDA

View Full Version : YAMAHA MT-09 (2017) επαναπρογραμματισμό ECU



MT-09_GEO
17/11/2020, 15:44
Χαιρετώ όλους τους συμφορουμίτες.
Παρακαλώ τις γνώσεις σας όσοι είστε κάτοχοι του συγκεκριμένου μοντέλου και έχετε πραγματοποιήσει κάτι παρόμοιο αλλά και οποιοσδήποτε άλλος με γνώσεις επί του θέματος.
Πάμε λοιπόν στο ζουμί...
Λοιπόν την μοναδική "βελτίωση" που έχει το μηχανάκι είναι μια ολόσωμη εξάτμιση της MIVV με ομολογουμένως εξαιρετικό ήχο!
Μόλις σήμερα παράγγειλα ένα φίλτρο αέρα της DNA
422828
και ψάχνω για κάποιον που να ασχολείται με τον επαναπρογραμματισμό εργοστασιακών εγκεφάλων (ECU) ώστε να ρυθμίσει το μηχανάκι σωστά όσο αναφορά τα μείγματα αέρα καυσίμου αλλά και να βγάλει τους κοφτές.
Το μοτέρ στο άφημα του γκαζιού λόγω άκαφτης πυροβολάει όπως φαίνεται στην παρακάτω φώτο.
422827
Γνωρίζεται κάποιον με πείρα εντός Νόμου Αττικής?
Από googlarisma βρήκα ένα κατάστημα που έχει κάνει επεμβάσεις στο συγκεκριμένο μοντέλο αλλά είναι στον Βόλο.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Γιώργος :wave2::beer:

typhoon
17/11/2020, 16:58
Χωρίς να κατέχω πολλά
Μπλε φλογα είναι πάρα πολύ πλούσια σε οξυγόνο, κοινώς πάρα πολύ φτωχό μίγμα.
Κινδυνεύουν άμεσα οι βαλβιδες εξαγωγής κ τα πιστόνια.

Δεν γνωρίζω κάποιον επαγγελματία να σου συστήσω

MT-09_GEO
17/11/2020, 17:03
Χωρίς να κατέχω πολλά
Μπλε φλογα είναι πάρα πολύ πλούσια σε οξυγόνο, κοινώς πάρα πολύ φτωχό μίγμα.
Κινδυνεύουν άμεσα οι βαλβιδες εξαγωγής κ τα πιστόνια.

Δεν γνωρίζω κάποιον επαγγελματία να σου συστήσω

Ευχαριστώ typhoon για την πληροφορία.
Γενικώς αποφεύγω το απότομο άνοιγμα-κλείσιμο του γκαζιού μέχρις ότου να κάνω την ρύθμιση / επαναπρογραμματισμό που χρειάζεται.
:wave2::beer:

lospsi
17/11/2020, 17:38
Υπάρχουν διάφοροι που κάνουν αυτή τη δουλειά. Μπες σε κανά FB Group να σου πουν. Προσωπικά, έχω κάνει σε παλιότερο μηχανάκι στον TRE (Νίκο) και ήμουν ευχαριστημένος.

MT-09_GEO
17/11/2020, 17:41
Υπάρχουν διάφοροι που κάνουν αυτή τη δουλειά. Μπες σε κανά FB Group να σου πουν. Προσωπικά, έχω κάνει σε παλιότερο μηχανάκι στον TRE (Νίκο) και ήμουν ευχαριστημένος.

Έγινε φίλε, ευχαριστώ!
:wave2::beer:

DoctoR_k6
17/11/2020, 17:57
Θεωρω απο τις πρωτες επιλογες εδω (http://www.power-house.gr/index.php/special/ecu-tuning)...?
Εδω (http://www.mrckmantis.gr/?page_id=15)ειχα κανει το δικο μου το 2007.

MT-09_GEO
17/11/2020, 18:04
Θεωρω απο τις πρωτες επιλογες εδω (http://www.power-house.gr/index.php/special/ecu-tuning)...?
Εδω (http://www.mrckmantis.gr/?page_id=15)ειχα κανει το δικο μου το 2007.

Ευχαριστώ Χρήστο! Μπήκα και στα δύο site. Φαίνονται γνώστες του αντικειμένου. Απλώς ψάχνω κάποιον που να έχει κάνει σε MT-09 την συγκεκριμένη ενέργεια και να έχει μείνει ευχαριστημένος.
Όπως και να 'χει μαζεύω όλες τις πληροφορίες και δεν θα το βιαστώ.
Να' σαι καλά! :wave2::beer:

doctor_john
17/11/2020, 19:16
Λιγο δύσκολο στην ελλάδα, οι περισότεροι που θα τομλήσουν κάτι τετοιο θα βάλουν pc5 και θα φορτώσουν εκεί τους χάρτες.
Η DNA που πήρες το φίλτρο έχουν την αντιπροσωπεία.
Ξέρω και τον Samios motosport (https://ecu-flashing.com/category/yamaha-el/mt-07-el/)που δείχνει να έχει ξαναδεί την ecu σου.

MT-09_GEO
17/11/2020, 19:22
Λιγο δύσκολο στην ελλάδα, οι περισότεροι που θα τομλήσουν κάτι τετοιο θα βάλουν pc5 και θα φορτώσουν εκεί τους χάρτες.
Η DNA που πήρες το φίλτρο έχουν την αντιπροσωπεία.
Ξέρω και τον Samios motosport (https://ecu-flashing.com/category/yamaha-el/mt-07-el/)που δείχνει να έχει ξαναδεί την ecu σου.

Γειά σου John!
Στον Samios μάλλον θα καταλήξω με ότι πληροφορίες έχω εκμαιεύσει έως τώρα.
:wave2::beer:

DoctoR_k6
17/11/2020, 19:49
Καλά δεν είναι κάτι ιδιαίτερο.
Πας κάπου που έχει εμπειρία παρά να έχει κάνει 1-2 ΜΤ ξέρω γω.
Δεν βάζουν όλοι pc.

Merciless
18/11/2020, 10:14
Λοιπόν καλο θα ήταν να μπεις και στα 2 γκρουπ του φβ και να ψάξεις έχει ανεφερθει πολλές φορές το θέμα... τώρα οι περισσότεροι έχουν πάει στο περβολαρακη στην Καλλιρόης με πολύ καλά σχόλια μέχρι τώρα... εγώ θα κοιτούσα και το zen one... για τον σαμιο που λες έχει πάει φιλαράκι μ αλλά δεν είναι και τόσο ευχαριστημένος...κατά τα αλλά ο Σάμιος έχει καλο όνομα

lospsi
18/11/2020, 10:40
Εντωμεταξύ το κάνω bookmark το θέμα όταν αποφασίσω να κάνω και στο δικό μου....

MT-09_GEO
18/11/2020, 10:58
Λοιπόν καλο θα ήταν να μπεις και στα 2 γκρουπ του φβ και να ψάξεις έχει ανεφερθει πολλές φορές το θέμα... τώρα οι περισσότεροι έχουν πάει στο περβολαρακη στην Καλλιρόης με πολύ καλά σχόλια μέχρι τώρα... εγώ θα κοιτούσα και το zen one... για τον σαμιο που λες έχει πάει φιλαράκι μ αλλά δεν είναι και τόσο ευχαριστημένος...κατά τα αλλά ο Σάμιος έχει καλο όνομα

Ευχαριστώ Κώστα!
Ψάχνω και στο FB. Ακόμα πάντως δεν έχω καταλήξει.
Τώρα αυτό που έγραψες για το φιλαράκι σου με έβαλε σε σκέψεις. Γενικώς το ψάχνω πολύ πριν κάνω κάποια τέτοια κίνηση γιατί πολλοί υπόσχονται "παπάδες" :priest: αλλά στο τέλος :a018::a018:
Anyway δεν βιάζομαι... :wave2::beer:

MT-09_GEO
18/11/2020, 11:01
Εντωμεταξύ το κάνω bookmark το θέμα όταν αποφασίσω να κάνω και στο δικό μου....
Πιστεύω να βγάλουμε άκρη.
:wave2::beer:

ποπαϋ
18/11/2020, 11:08
......Anyway δεν βιάζομαι... :wave2::beer:

Εγώ στη θέση σου θα βιαζόμουν....

Εάν χρησιμοποιείς το μηχανάκι σου καθημερινά, βάλε τη μαμά εξάτμιση και όταν θα βρεις τον μάστορα που ψάχνεις τότε φόρεσέ την.

FotisFz1
18/11/2020, 11:47
Λιγο δύσκολο στην ελλάδα, οι περισότεροι που θα τομλήσουν κάτι τετοιο θα βάλουν pc5 και θα φορτώσουν εκεί τους χάρτες.
Η DNA που πήρες το φίλτρο έχουν την αντιπροσωπεία.
Ξέρω και τον Samios motosport (https://ecu-flashing.com/category/yamaha-el/mt-07-el/)που δείχνει να έχει ξαναδεί την ecu σου.

Εκει εκανα το δικο μου Fz1 και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος
Το γκαζι εγινε απλα "βουτυρο" και στο ανοιγμα και στο κλεισιμο
Απιστευτα γραμμικος ο τροπος που δουλευει πλεον το μηχανακι οταν μαλιστα μαμα ηταν χαλια μαυρα και με "σκαλοπατια" σε συγκεκριμενες στροφες

Αλογα ροπες κτλ δεν ξερω τι κερδισε αλλα δεν μ απασχολει

xaotikos
19/11/2020, 08:11
Λοιπόν καλο θα ήταν να μπεις και στα 2 γκρουπ του φβ και να ψάξεις έχει ανεφερθει πολλές φορές το θέμα... τώρα οι περισσότεροι έχουν πάει στο περβολαρακη στην Καλλιρόης με πολύ καλά σχόλια μέχρι τώρα... εγώ θα κοιτούσα και το zen one... για τον σαμιο που λες έχει πάει φιλαράκι μ αλλά δεν είναι και τόσο ευχαριστημένος...κατά τα αλλά ο Σάμιος έχει καλο όνομα

Το αν ειναι ευχαριστημένος ή όχι κάποιος από προγραμματιστή πάει και με το τι έχει ζητήσει, τι περίμενε κλπ. Άλλοι ψάχνουν άλογα, άλλοι γραμμικοτητα, αλλοι κατανάλωση και άλλοι να πιάσουν τον πάπα από τα @@.

Εγώ το SMT το άφησα στον Σαμιο και το έκανε όπως το ζήτησα. Δυναμη ειχε αρκετη αλλα έσκαγε ψηλά, ηταν αρκετα onoff το γκαζι και σε τουριστικούς ρυθμούς δεν ήταν και το πιο οικονομικο. Τα βελτιωσε ολα και εμεινα ευχαριστημενος. Την ίδια εικόνα έχω για τον TRE (αλλά δεν δεν είναι Αθήνα συχνα) και τα παιδιά στην ZenOne. Για τους υπόλοιπους "γνωστους" κρατάω μια πισινή...

MT-09_GEO
19/11/2020, 08:56
Εγώ το SMT το άφησα στον Σαμιο και το έκανε όπως το ζήτησα. Δυναμη ειχε αρκετη αλλα έσκαγε ψηλά, ηταν αρκετα onoff το γκαζι και σε τουριστικούς ρυθμούς δεν ήταν και το πιο οικονομικο. Τα βελτιωσε ολα και εμεινα ευχαριστημενος.
Φίλε να ρωτήσω κάτι για τον Samio. Όταν έκανες τον επαναπρογραμματισμό έκανες και δυναμομέτρηση ταυτόχρονα. Εγώ βασικά θέλω ρύθμιση αφού βάλω και το ποιο ελεύθερο φίλτρο και μετά να βγάλει τους κοφτές στην 5η κ στην 6η. Δεν νομίζω ότι είναι κάτι εξεζητημένο.
:wave2::beer:

Merciless
19/11/2020, 10:23
Το αν ειναι ευχαριστημένος ή όχι κάποιος από προγραμματιστή πάει και με το τι έχει ζητήσει, τι περίμενε κλπ. Άλλοι ψάχνουν άλογα, άλλοι γραμμικοτητα, αλλοι κατανάλωση και άλλοι να πιάσουν τον πάπα από τα @@.

Εγώ το SMT το άφησα στον Σαμιο και το έκανε όπως το ζήτησα. Δυναμη ειχε αρκετη αλλα έσκαγε ψηλά, ηταν αρκετα onoff το γκαζι και σε τουριστικούς ρυθμούς δεν ήταν και το πιο οικονομικο. Τα βελτιωσε ολα και εμεινα ευχαριστημενος. Την ίδια εικόνα έχω για τον TRE (αλλά δεν δεν είναι Αθήνα συχνα) και τα παιδιά στην ZenOne. Για τους υπόλοιπους "γνωστους" κρατάω μια πισινή...

Η κάθε μηχανή έχει τις ιδιαιτερότητες της και ο κάθε προγραμματιστής έχει βρει την δικιά του φόρμουλα το θέμα είναι αν αυτήν η φόρμουλα συμβαδίζει με τα θέλω του καθένα

[QUOTE=MT-09_GEO;3075602]Φίλε να ρωτήσω κάτι για τον Samio. Όταν έκανες τον επαναπρογραμματισμό έκανες και δυναμομέτρηση ταυτόχρονα. Εγώ βασικά θέλω ρύθμιση αφού βάλω και το ποιο ελεύθερο φίλτρο και μετά να βγάλει τους κοφτές στην 5η κ στην 6η. Δεν νομίζω ότι είναι κάτι εξεζητημένο.
:wave2::beer:

Ναι ο Σάμιος έχεις και δυναμομετρο στην ουσία πάνω σε αυτο στο ρυθμίζει... κοιτά μπορεις να επιλέξεις όποιον θες και για να εισαι σίγουρος μπορεις απλά να κανείς μια καυσαναλυση κάπου αλλου για να σιγουρευτείς ότι όλα είναι ρυθμισμένα σωστά !!

doctor_john
19/11/2020, 10:25
Επικοινώνησε μαζί του να μάθεις λεπτομέρειες δυνατοτήτων της ECU σου. Εύκολα ακούγονται όντως (αν δεν έχεις εξάτμιση τέρμα ανοικτή).

υγ: φίλε Merciless δεν έχει την μονάδα καυσαεριανάλυσης που δένεις πάνω στην μοτό ο συγκεκριμένος; ξέρεις πως εξομοιώνει τον αέρα
στο ram air;

Merciless
19/11/2020, 10:36
Επικοινώνησε μαζί του να μάθεις λεπτομέρειες δυνατοτήτων της ECU σου. Εύκολα ακούγονται όντως (αν δεν έχεις εξάτμιση τέρμα ανοικτή).

υγ: φίλε Merciless δεν έχει την μονάδα καυσαεριανάλυσης που δένεις πάνω στην μοτό ο συγκεκριμένος; ξέρεις πως εξομοιώνει τον αέρα
στο ram air;

Δεν έχω κανει προγραμμα εγω απλά όσα ξέρω από το φιλαράκι μου... προφανώς πιστεύω ότι θα έχει... αλλά πολλοί την έχουν και γινονται αλλά ντα αλλά (δεν το λέω για τον συγκεκριμένο)...στον φιλο από πάνω απλά του πρότεινα ότι για να σίγουρευτει μπορεί να πάει να κανει μια καυσαναληση και αλλου έτσι για έλεγχο ότι όλα έχουν γίνει καλά...

MT-09_GEO
05/12/2020, 14:54
https://m.facebook.com/groups/YamahaTracer900GR/permalink/2415938591884613/

MT-09_GEO
05/12/2020, 15:01
Τελικά τον έκανα τον επαναπρογραμματισμό και είμαι πολύ ευχαριστημένος.
Γνώστης ο μάστορας και έκανε ότι ακριβώς συμφωνήσαμε. Βγήκαν οι κοφτές στην 5η κ 6η έφτιαξε το βεντιλατέρ να "ανοίγει" 5 βαθμούς πριν την μαμά ρύθμιση και γενικά το οδήγησα και αισθάνθηκα τελείως διαφορετική επιτάχυνση από στάση αλλά και σε ρεπρίζ.
Ένα έξτρα είναι και το launch control που έφτιαξε στο πρόγραμμα όπου από στάση με τέρμα γκάζι το μηχανάκι ανεβάζει μέχρι τις 7.000 rpm για ιδανικές επιταχύνσεις!

Merciless
06/12/2020, 08:38
Ώραιος...να το χαρείς όσο δεν πάει και πάντα όρθιος!!! Που το έκανες τελικά τον προγραμματισμό;

MT-09_GEO
06/12/2020, 08:43
Ώραιος...να το χαρείς όσο δεν πάει και πάντα όρθιος!!! Που το έκανες τελικά τον προγραμματισμό;

Ευχαριστώ πολύ Κώστα! :beer:
Τελικά κατέληξα στον Pervolarakis. Καλλιρρόης 26.
Το είχε κάνει φίλος εκεί και φαίνεται ότι έχει μεγάλη γνώση του αντικειμένου.

ΓιώργοςΤΤ
06/12/2020, 08:48
Από όσα ξέρω, κόφτης υπάρχει μόνο στην 6, για να μένει χαμηλά η τελική. Έχει και η πέμπτη?

MT-09_GEO
06/12/2020, 08:57
Από όσα ξέρω, κόφτης υπάρχει μόνο στην 6, για να μένει χαμηλά η τελική. Έχει και η πέμπτη?

Συνονόματε κόφτη έχουνε η 5η κ η 6η.
Και με τις δύο ταχύτητες στο κοντέρ δεν είχα δει πάνω από 223km/hr. Τώρα περιμένω να δω τι τελική θα πιάσει το εργαλείο...

MT-09_GEO
06/12/2020, 09:00
423416

Αυτή την τιμή έβγαλε στο δυναμόμετρο που εννοείται θα είναι μικρότερη στον δρόμο.
Φιλαράκι με ακριβώς το ίδιο μηχανάκι και το ίδιο πρόγραμμα στο κοντέρ έχει δει 267km/hr στον δρόμο.

νεοσσός
06/12/2020, 09:09
Αυτά που λες επιβεβαιώνονται σε video που έχω δει στο YouTube. Δεν είναι απόδειξη, απλά μία ένδειξη επιβεβαίωσης. Κι εκεί αναφέρουν για κόφτη στην 5η και 6η ταχύτητα και μάλιστα ότι η τελική του MT-9 είναι 258 km/h με 6η, σε οριζόντιο δρόμο, χωρίς ευνοϊκό άνεμο, με μόνη επέμβαση την αφαίρεση του κόφτη. Δηλαδή αρκετά κοντά στα ~260 km/h του στοκ MT-10.

Πάντως κάτι μου λέει ότι θα έχει λόγο η Yamaha να περιορίζει τις δύο τελευταίες σχέσεις. Ίσως θεωρεί ότι οι αναρτήσεις και το πλαίσιο δεν μπορούν να ανταποκριθούν με ασφάλεια σε τέτοιες ταχύτητες ή ότι ο κινητήρας φθείρεται έντονα σε οδήγηση σε υψηλές ταχύτητες.

MT-09_GEO
06/12/2020, 09:27
Αυτά που λες επιβεβαιώνονται σε video που έχω δει στο YouTube. Δεν είναι απόδειξη, απλά μία ένδειξη επιβεβαίωσης. Κι εκεί αναφέρουν για κόφτη στην 5η και 6η ταχύτητα και μάλιστα ότι η τελική του MT-9 είναι 258 km/h με 6η, σε οριζόντιο δρόμο, χωρίς ευνοϊκό άνεμο, με μόνη επέμβαση την αφαίρεση του κόφτη. Δηλαδή αρκετά κοντά στα ~260 km/h του στοκ MT-10.

Πάντως κάτι μου λέει ότι θα έχει λόγο η Yamaha να περιορίζει τις δύο τελευταίες σχέσεις. Ίσως θεωρεί ότι οι αναρτήσεις και το πλαίσιο δεν μπορούν να ανταποκριθούν με ασφάλεια σε τέτοιες ταχύτητες ή ότι ο κινητήρας φθείρεται έντονα σε οδήγηση σε υψηλές ταχύτητες.

Σε γυμνό είναι δύσκολο ούτως ή άλλως να πιάσεις τέτοιες ταχύτητες. Έχει τύχει κοντά στα 200 λόγω συνθηκών να νιώθω πολύ έντονα το φαινόμενο του wobbling και άλλες φορές στην τελική του πριν τον επαναπρογραμματισμό στα 220 και να είμαι σχετικα άνετος και να θέλω και άλλο γκάζι. Όταν το δοκιμάσω δεν πρόκειται να πάω για ώρα αλλά στιγμιαία για να δω και την τελική του.