PDA

View Full Version : C50 κινητήρας ανακατασκευή βελτίωση.



kostaskk
29/11/2020, 22:44
https://postimg.cc/bsbXJb9Y
https://postimg.cc/XGJS7zQt
https://postimg.cc/y3gM0SqP
https://postimg.cc/t19G8TPq
https://postimg.cc/Cd9TSJD6
https://postimg.cc/KkHXKDWj
https://postimg.cc/qNsdmnND
https://postimg.cc/47T7DpPK
https://postimg.cc/Z0WtGX9d

Πρόσφατα έλυσα αυτό το μοτέρ, είναι από c50 τριταχυτο και είχε βαρεσει μπιέλα,. Κεφαλή μάλλον astra και κυλινρος πιστόνι με διάμετρο 34mm (τελευταία φοτο) αφού χρειάστηκε να φαγωθεί ο στροφαλος στο δράπανο για να βγει το βολαν,(ναι είχα εξολκεα αλλά δεν έβγαινε με τιποτα)το έχω σχεδόν λύσει όλο,δεν βγαίνουν οι βίδες πηνειοπλακας αλλά θα βγουν. Θέλω να το φτιάξω οπότε ας αρχίσουν οι ερωτήσεις

1) σε τι κυβικά αντιστοιχει το κύλινδρο που έχω;
2)πως μέτραω διαδρομή στροφαλου και τι στροφαλο να βάλω,έχω σκεφτεί από 90αρι η 54αρι στροφαλο αν μπαινει,τα Κάρτερ είναι ανοιγμένα φαίνεται.

3) γίνεται να ταιριάξω αριστερό Κάρτερ από 90αρι glx,κάτι αυτερ μάρκετ που πουλάνε 35ευρω μπαίνουν οκ;

4)το σασμάν θέλω από 3αρι να γίνει 4αρι, τι ανταλακτικα και μετατροπές θα χρειαστεί αυτό; Έχω ακούσει για άνοιγμα φωλιας ρουλεμάν σασμάν στο Κάρτερ. Εκτός την 4η θέλει και κάτι άλλο όπως ποιο μακρύ η άλλον άξονα σασμάν; Η απλά αγοράζεις ένα 4αρι σασμάν και το βάζεις;

Θα είμαι ευχαριστημένος αν βγει στα 110-125 κυβικά και θέλω να είναι αξιόπιστο,οικονομικό,. Από βαλβίδες,κεφαλη,κυλινδρα,καμπάνα,βολάν πηνεια είμαι οκ, τι αλλά ανταλακτικα θα χρειαστεί στο δέσιμο; σκευτομαι για Φλάντζες τσιμουχες καινούριες και καδένα, και αλλαγή οποίο ρουλεμαν δω να έχει προβλημα

borgiriadis1
30/11/2020, 08:31
Εγώ θα το πω κ ας πέσει κάτω. Φαντάζομαι ότι γνωρίζεις ότι με όλα τα ψιλολοιδια που θα χρειαστείς και με τι δουλειά που θα βάλεις θα βγεις κοντά σε ένα καινούριο κινεζο-μοτέρ έτσι?

Red_Shogun1998
08/12/2020, 21:26
Θα συμφωνήσω με το παιδί απο πάνω. Στα 210€ αν θυμάμαι καλά υπάρχει μοτέρ Lifan 110 άμιζο. Έρχεται κομπλέ με τα όλα του με καλώδια, καρμπυρατέρ κλπ, ταιριάζει κουτί πάνω σε C50, GLX, Astrea και και και...

Θα έχεις ένα μοτέρ κούτα, άστρωτο και αν του κάνεις σωστά τα σέρβις του δεν θα πάθει τίποτα. Όταν δούλευα ντελιβεράς πολλά παιδιά με Lifan 110 κάνανε δουλειά και δεν έβγαλαν τίποτα.

kostaskk
09/12/2020, 03:32
Μοτέρ λίφαν εχω-φοραει πάνω και ξέρω για την αξιοπιστία τους, έχω κάνει 800 χιλιόμετρα μέσα σε μια μέρα με τετειο και αρκετά 6ωρα χωρίς στάση. Και περίπου 50.000χιλιομετρα σαν σύνολο με lifan.

Το θέμα είναι να μπει honda μοτέρ για να μην έχω πρόβλημα με το ΚΤΕΟ, +η εμπειρία του να φτιάξω και να δοκιμάσω ένα μοτέρ μόνος μου,+το ότι όλα αυτά τα ανταλακτικα κάθονται και αν δεθούν σε μοτέρ θα είναι χρήσιμα, με στροφαλο,δεξί Κάρτερ,φλάντζες τσιμουχες και κάνα ρουλεμάν πιστεύω θα είμαι οκ. Το κόστος αυτών δεν το ξέρω αλλά δεν νομίζω να ξεπεράσει τα 200 ευρώ.

borgiriadis1
09/12/2020, 18:14
Οκ τοτε. Αλλα να ξερεις οτι οι μετατροπες που θες να κανεις κ οι πατεντες δν ειναι ενα απλο πραγμα. Συνηθως πεδευεσαι πολυ κ με μεγαλη αποτυχια. Ν ηθελες να το κανεις μαμα οκ θα ηταν ενα αρκετα απλο (ας πουμε) πλανο. Τωρα με μετατροπη του σασμαν κ καρτερ που δεν ξερεις αν μπαινει (και για τα 2 μιλαω) εισαι πολυ αισιοδοξος.
Κοψε ραξε μετριμα και ξανα το ιδιο και αν πετυχει.
Δεν θελω να σε αποθαρυνω οποτε καλη τυχη. Κ αν τα καταφερεις αλε φωτο να σε καμαρωσουμε (κ δεν σε ειρωνευομαι αληθεια μου κινεις την περιεργεια).
Οσο για τα τεχνικα που ρωτας λυπαμαι αλλα μονο αν ειχα κανει τετοια πατεντα θα ηξερα ν σου πω

Red_Shogun1998
09/12/2020, 21:16
Οκ άρα θέλουμε το Honda μοτέρ. Αν πιστεύεις οτι το κατέχεις και μπορείς να το καταφέρεις τότε go ahead, και δώσε και φωτός να γουστάρουμε. Αν για τον χ ψ λόγο όμως φοβάσαι ή πιστεύεις οτι δεν θα το κάνεις σωστά (και είναι φυσιολογικό, και εγω δεν ξέρω να δένω μοτέρ, μόνο να χαζολύνω ξέρω) τότε καλύτερα να το πας σε μάστορα.

Για τα κυβικά που θες πάντως...για αρχή να ένα καλό link για να μετράς διάμετρο x διαδρομή και αν βρίσκεις κυβικά απο μοτέρ
https://spicerparts.com/calculators/engine-displacement-calculator

Απλά απο Imperial βάλτο σε Metric για να στο βγάζει σε mm και όχι σε ίντσες.

Για να βρεις την διαδρομή του κυλίνδρου χοντρικά μετράς το ύψος του κυλίνδρου απο το κάτω νεκρό σημείο ως το πάνω νεκρό σημείο (αν κάνω λάθος σε αυτό διορθώστε με ελεύθερα). Αλλά για να λες 34mm διάμετρος και οτι τα κάρτερ παίζει να είναι ήδη ανοιγμένα τότε για 72αρι το κόβω το μηχανάκι. Ή και 50αρι.

Αν το θες 110 ή 125 να ξέρεις οτι προφανώς θα θελήσεις και άλλο στρόφαλο για να δώσεις παραπάνω διαδρομή στο νέο πιστόνι. Για 125αρι πες 54x54 να το κάνεις για 110αρι πες 53x50 να γίνει.

Για κάρτερ και σασμάν δεν ξέρω να σου πω θα σε γελάσω...

FRAGISCOS
10/12/2020, 14:39
34 η 54?? Δεν υπαρχει διαμετρος 34. Το πενηνταρι ειναι 39,και το 72 ειναι 45.

andreaspetr
11/12/2020, 00:27
για να πας 125 κυβικα θελεις στροφαλο με 54 διαδρομη,κυλινδροπιστονο 54 για 54 διαδρομη,
μπουζωνια μακρυα,καδενακι ραουλα κλπ για μακρυα διαδρομη επισης.
σαζμαν ολοκληρο 4αρι μαζι με μυλο και επιλογεα και μια πατεντα για να μπει στο καρτερ σου σωστα.
τρομπα λαδιου προληπτικα αλλαγη,δισκους ελατηρια επισης.
κεφαλη αν ειναι αστρεα (που δεν το νομιζω γιατι ειναι και μικρες οι φωτο δεν φαινεται καλα) την κρατας αλλιως και αυτη αλλαγη.
στην ουσια κρατας μονο τα καρτερ σου...
ΚΤΕΟ δεν περνανε τα 50αρια,προς το παρον τουλαχιστον.
χαρτια εχεις για αυτο το μοτερ?
αν το θελεις να ειναι "νομιμο" βρες ενα μεταχειρισμενο μοτερ απο GLX η Astrea που ειναι 4ταχυτα
και βαλε τα πραγματα στο δικο σου καρτερ να εχεις τα νουμερα.
αν το μηχανακι ειναι 50αρι αρα αδεια τροχαιας ΔΕΝ μπορει να δηλωθει κινητηρας lifan κλπ με 100+ κυβικα.