View Full Version : Μόνιμη μεταφορά στο εξωτερικό?
haga1981
05/12/2020, 13:52
Χαιρετώ την παρέα. Θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει η δυνατότητα μεταφοράς της μηχανής στο εξωτερικό για μόνιμη μετεγκατάσταση.
Με ενδιαφέρει για εντός Ευρώπης και πιο συγκεκριμένα για Γερμανία αν γνωρίζει κανείς,
Μπορούν να αλλαχτούν οι πινακίδες με ντόπιες εκει?
Υπάρχει κόστος εκτελωνισμού (Ευρώπη)?
Αξίζει η διαδικασία απο χρηματικής άποψης ή συμφέρει να αγοράσεις απο εκεί?
Ευχαριστώ
motojojo
05/12/2020, 16:32
Απ'ότι έχω καταλάβει η διαδικασία είναι πιο εύκολη από το ανάποδο, δηλ να φέρεις όχημα από το εξωτερικό στην Ελλάδα. Κόστη δεν ξέρω να σου πω, θα υπολογιζα όμως κανα 500ρικο την νταλίκα για αρχή, το οποίο εξαρτάται και από τον προορισμό. Άλλη τιμή για Μόναχο, άλλη για Ντύσελντορφ.
Θεωρώ πως οι πινακίδες αλλάζουν πανεύκολα, κρίνοντας από την ευκολία που πολλοί Έλληνες έφεραν τα αυτοκινητα τους εδω (γνωστοί και μη). Η διαδικασία για μοτοσυκλέτα δε νομίζω να διαφέρει.
Εκεί που θα εφιστούσα προσοχή είναι στα τυχόν έξτρα που μπορεί να φέρει η μοτοσυκλέτα σου. Απαραίτητη προϋπόθεση για να βγάλει πινακίδες είναι να περάσει από TÜV (γερμανικό κτεο). Εκεί τα πράγματα είναι αυστηρά και πολλά έξτρα πρέπει να έχουν έγκριση για να πάρει άδεια κυκλοφορίας. Πχ αφτερμαρκετ εξατμίσεις, περίεργες μανετες, φανάρια, φτερά κλπ αν δεν συνοδεύονται από χαρτί καταλληλότητας για χρήση δρόμου, θα σου ζητήσουν να τα ξηλώσεις και να ξαναπεράσεις. Για σιγουριά να την έχεις σε μαμα κατάσταση πριν ξεκινήσεις τη διαδικασία, καλύτερα πριν φύγει από Ελλάδα ωστε να γλυτώσεις το όποιο κόστος "επαναφοράς". Οι μαιμουδιές που κάνουμε στην Ελλάδα και το παίζουμε μάγκες εκεί δεν περνάνε.
Τώρα το αν αξίζει η όλη διαδικασία οικονομικά....δεν μπορώ να στο πω. Γενικότερα η απαξίωση των μοτοσυκλετών στη Γερμανία είναι μικρότερη, θεωρώ ότι δεν αξίζει σε καμία περίπτωση να πας σε ελαφρώς μεταχειρισμένη (1-2 ετων) γιατί η διαφορά με μια καινουργια κουτα είναι αστεία. Επίσης πιο παλιές δίνονται αντίστοιχα και πιο ακριβά. Αλλά γενικά μπορείς να βρεις σε πολύ καλή κατάσταση και με λίγα χλμ για την ηλικία τους.
Η μοτοσυκλέτα στη Γερμανία δεν είναι χρηστικό όχημα όπως το αυτοκίνητο που χρησιμοποιείται καθημερινά για να γράφει χλμ. Είναι περισσότερο χομπυ. Και ως έτσι κοστολογείται.
Οπότε μην περιμένεις να την πουλήσεις στην Ελλάδα και με τα ίδια χρήματα να πάρεις μια ίδια στη Γερμανία. Μάλλον θα χρειαστεί να συμπληρώσεις κάτι. Εκτός αν η δικια σου έχει αρκετά χλμ οπότε υπάρχει το ενδεχόμενο εδω να βρεις παρόμοια με λιγότερα χλμ.
Καλου κακου ρίξε μια ματια σε αγγελίες να πάρεις μια ιδεα. Δεν ξέρω τι ποικιλία υπάρχει τώρα αφου λόγω εποχής πολλές είναι ακινητοποιημένες. Από Μάρτιο-Απρίλιο όμως που ξεκινάει η σαιζόν λογικά θα υπάρχει μεγαλύτερη ποικιλία αλλά θα είναι και οι τιμές πιο τσιμπημένες.
haga1981
06/12/2020, 08:28
Απ'ότι έχω καταλάβει η διαδικασία είναι πιο εύκολη από το ανάποδο, δηλ να φέρεις όχημα από το εξωτερικό στην Ελλάδα. Κόστη δεν ξέρω να σου πω, θα υπολογιζα όμως κανα 500ρικο την νταλίκα για αρχή, το οποίο εξαρτάται και από τον προορισμό. Άλλη τιμή για Μόναχο, άλλη για Ντύσελντορφ.
Θεωρώ πως οι πινακίδες αλλάζουν πανεύκολα, κρίνοντας από την ευκολία που πολλοί Έλληνες έφεραν τα αυτοκινητα τους εδω (γνωστοί και μη). Η διαδικασία για μοτοσυκλέτα δε νομίζω να διαφέρει.
Εκεί που θα εφιστούσα προσοχή είναι στα τυχόν έξτρα που μπορεί να φέρει η μοτοσυκλέτα σου. Απαραίτητη προϋπόθεση για να βγάλει πινακίδες είναι να περάσει από TÜV (γερμανικό κτεο). Εκεί τα πράγματα είναι αυστηρά και πολλά έξτρα πρέπει να έχουν έγκριση για να πάρει άδεια κυκλοφορίας. Πχ αφτερμαρκετ εξατμίσεις, περίεργες μανετες, φανάρια, φτερά κλπ αν δεν συνοδεύονται από χαρτί καταλληλότητας για χρήση δρόμου, θα σου ζητήσουν να τα ξηλώσεις και να ξαναπεράσεις. Για σιγουριά να την έχεις σε μαμα κατάσταση πριν ξεκινήσεις τη διαδικασία, καλύτερα πριν φύγει από Ελλάδα ωστε να γλυτώσεις το όποιο κόστος "επαναφοράς". Οι μαιμουδιές που κάνουμε στην Ελλάδα και το παίζουμε μάγκες εκεί δεν περνάνε.
Τώρα το αν αξίζει η όλη διαδικασία οικονομικά....δεν μπορώ να στο πω. Γενικότερα η απαξίωση των μοτοσυκλετών στη Γερμανία είναι μικρότερη, θεωρώ ότι δεν αξίζει σε καμία περίπτωση να πας σε ελαφρώς μεταχειρισμένη (1-2 ετων) γιατί η διαφορά με μια καινουργια κουτα είναι αστεία. Επίσης πιο παλιές δίνονται αντίστοιχα και πιο ακριβά. Αλλά γενικά μπορείς να βρεις σε πολύ καλή κατάσταση και με λίγα χλμ για την ηλικία τους.
Η μοτοσυκλέτα στη Γερμανία δεν είναι χρηστικό όχημα όπως το αυτοκίνητο που χρησιμοποιείται καθημερινά για να γράφει χλμ. Είναι περισσότερο χομπυ. Και ως έτσι κοστολογείται.
Οπότε μην περιμένεις να την πουλήσεις στην Ελλάδα και με τα ίδια χρήματα να πάρεις μια ίδια στη Γερμανία. Μάλλον θα χρειαστεί να συμπληρώσεις κάτι. Εκτός αν η δικια σου έχει αρκετά χλμ οπότε υπάρχει το ενδεχόμενο εδω να βρεις παρόμοια με λιγότερα χλμ.
Καλου κακου ρίξε μια ματια σε αγγελίες να πάρεις μια ιδεα. Δεν ξέρω τι ποικιλία υπάρχει τώρα αφου λόγω εποχής πολλές είναι ακινητοποιημένες. Από Μάρτιο-Απρίλιο όμως που ξεκινάει η σαιζόν λογικά θα υπάρχει μεγαλύτερη ποικιλία αλλά θα είναι και οι τιμές πιο τσιμπημένες.
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση
contes di Zante
06/12/2020, 08:50
Επειδή μέχρι και Σεπτέμβρη του 2019 παρακολουθούσα την αγορά Ελλάδας κ' Γερμανίας συγκεκριμμένα για adv 1290s (για ένα φεγγάρι κ' 1290 SD GT) και έχοντας 2-3 γνωστούς που έκαναν αγορά απο εκεί θεωρώ ότι ισχύει ακριβώς το ανάποδο....οι τιμές των μτχ στη Γερμανία ειδικά 1-3 ετών είναι οι πιο συμφέρουσες. Με κριτήριο τα έτη 1-3 και τα χλμ 4000-10000 οι τιμές στην Γερμανία ήταν -30% έχοντας μάλιστα αρκετά έξτρα, όταν στην Ελλάδα μηχανάκι 2ετίας με το ζόρι το έβρισκες -20% χωρίς βαλίτσες και με περισσότετα χλμ. Ακόμα και τώρα στο φουλ της πανδημίας/κρίσης θα το βρείς από 12+ στην Γερμανία ενώ Ελλάδα υπάρχει ένα στα 14 και τα υπόλοιπα από 15+.
Γενικά σε Γερμανία αλλά και Αγγλία, επειδή όπως πολύ σωστά γράφτηκε παραπάνω η μηχανή είναι χόμπυ σε μεγαλύτερο ποσοστό από εδώ, βρίσκεις μηχανάκια 1-4 ετών με πολύ λίγα χλμ, τα οποία θεωρώ ΑΡΙΣΤΕΣ αγορές....πήρα το multi 25μηνών με 3300km -30% της τιμής του. Επομένως θεωρώ ότι άν δεν είσαι συναισθηματικά δεμένος με το μηχανάκι σου καλύτερα το πουλάς εδώ και αγοράζεις εκεί το ίδιο ή αντίστοιχο ή γιατί όχι και νεώτερο/καλύτερο
GogosLux
06/12/2020, 15:59
Χαιρετώ την παρέα. Θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει η δυνατότητα μεταφοράς της μηχανής στο εξωτερικό για μόνιμη μετεγκατάσταση.
Με ενδιαφέρει για εντός Ευρώπης και πιο συγκεκριμένα για Γερμανία αν γνωρίζει κανείς,
Ευχαριστώ
Μπορούν να αλλαχτούν οι πινακίδες με ντόπιες εκει?
Υπάρχει κόστος εκτελωνισμού (Ευρώπη)?
Πολυ ευκολα ΧΩΡΙΣ το τελος εκτελωνισμου που εχει η Ελλαδα, αν κρινω απο διπλανη χωρα που ειμαι το κοστος να ειναι κανα 150-200αρι.
ΑΛΛΑ προσεχε τι αξεσουαρ φορας επανω στο μηχανακι μιας και μπορει να σου κοστήσει ο κουκος αηδόνι.
ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ δεν εχει hοmlogation (νουμερο χτυπημενο πανω στο αξεσουαρ) τοτε θεωρειται custom και πληρωνεις.
Ακομα και αν εχεi TUV αλλα οχι homologation.
Προσωπικο παραδειγμα απο μηχανακι που εφερα, οχι γερμανια, πληρωσα 180€ για LSL μανιταρια και ΜRΑ ζελατινα και γραφτηκαν στις σημειωσεις της αδειας.
Σε αμαξι που εβαλα ανταλλακτικα με TUV επισης επρεπε να πληρωσω - λιγοτερο απο οτι θα πληρωνα αν δεν ειχαν TUV.
Για αυτο θα δεις στο εξωτερικο τα περισσοτερα οχηματα ειναι "μαμα" μιας και οι μετατροπες κοστιζουν και στο ΚΤΕΟ.
Αξίζει η διαδικασία απο χρηματικής άποψης ή συμφέρει να αγοράσεις απο εκεί?
Εξαρταται απο το μηχανακι που σκεφτεσαι να παρεις.
Επίσης εχε υποψη σου οτι η χρηματοδοτηση για νεο ή μεταχειρο μηχανακι απο μαγαζι παιζει μεταξυ 0%-2% οποτε η αγορα καινουργιου απο ναγαζι πολλες φορες συμφερει περισσοτερο απο αγορα μεταχειρο απο ιδιωτη.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.