PDA

View Full Version : Απώλεια παραφλου



Nitse3
09/12/2020, 19:12
Καλησπέρα στο φόρουμ. Η ερώτηση μπορεί να είναι λίγο ηλίθια αλλά είμαι άσχετος εντελώς οπότε θα την κάνω. Η μηχανή (zzr 600) τον Οκτώβριο μου πέταξε τα νερά σκίζοντας και το κολάρο. Ο μηχανικός άλλαξε κολλαρο και έβαλε παραφλου μόνο και μου είπε να το παρακολουθήσω γιατί μπορεί να είναι από θερμοστάτη, κύκλωμα του ψυγείου μέχρι και φλάντζα. Δεν είχα και λεφτά εκείνη τη στιγμή οπότε δεν ήμουνα για πολλά πολλά και το άφησα. Οι επόμενες διαδρομές λόγω και λοκνταουν ήταν σπίτι γραφείο διαδρομή είκοσι χλμ μάξιμουμ με τις στροφές να μην ξεπερνάνε τις 6000/7000. Μέχρι προχθές που είμαι στην παραλιακή και αποφασίζω δεύτερα και τρίτη να τις τραβήξω λίγο παραπάνω από ότι συνήθως οπότε μισό χιλιόμετρο πριν το σπίτι βλέπω νερά πάνω στο ρεζερβουάρ. Τη γαμησαμε λέω αλλά το πήγα μέχρι το σπίτι σιγά σιγά. Το όργανο θερμοκρασίας δεν κουνήθηκε καθόλου ενώ εγώ δεν είχα νερά πάνω μου ούτε στο παντελόνι ούτε στο μπουφάν. Το λέω αυτό γιατί την προηγούμενη φορά που μου τα είχε πετάξει πάλι χωρίς να ανέβει το όργανο είχε βγει πρώτα καπνός/ατμός μετά συντριβάνι με νερά πάνω στο ρεζερβουάρ και τα υπόλοιπα έτρεξαν από κάτω. Το παραφλου είχε αδειάσει όλο. Τώρα τι παίζει; Το κολάρο που είχε σκιστεί πριν τώρα είναι εντάξει. Παίζει να μην έχει χάσει όλο το παραφλου αυτή τη φορά και πως το ελέγχω αυτό; Αν δεν το έχει χάσει και συμπληρώσω μπορώ να το πάω συνεργείο η καλύτερα οδική;; Και κυρίως παίζει να είμαι τόσο ηλίθιος που τα νερά στο ρεζερβουάρ που είδα ξαφνικά να μην ήταν από αυτό;; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

typhoon
09/12/2020, 21:15
Τα "νερά" του ψυγείου που λες συνήθως έχουν κάποιο χρωματισμό, συνήθως τα παλαιότερα πράσινο . Υπάρχουν και παραλλαγές σε μπλέ, κόκκινα, ροζ, πορτοκαλί. Επίσης η υφή τους δεν έχει σχέση με αυτή του νερού, είναι λίγο πιο λιπαρή.
Οπότε τα νερά που βρήκες στο ρεζερβουαρ τσέκαρε τα για χρώμα και υφή (βουτάς τα δάχτυλά σου και τα τρίβεις, θα καταλάβεις.)