moto.gr >
Μοντέλα >
Suzuki >
Suzuki Bandit > 1250 k8 ΒΟΗΘΕΙΑ,,,,,,,,,,,,
View Full Version : 1250 k8 ΒΟΗΘΕΙΑ,,,,,,,,,,,,
TONYBANDIT
10/12/2020, 08:38
Ζητώ από κάποιο φίλο από Αθήνα με 1250 k8 και μετά να συναντηθούμε να αλλάξουμε ηλεκτρονική καθώς έχω ένα θέμα με την νεκρά.Ευχαριστω προκαταβολικά.τηλ 6939361434 Αντώνης.
Ζητώ από κάποιο φίλο από Αθήνα με 1250 k8 και μετά να συναντηθούμε να αλλάξουμε ηλεκτρονική καθώς έχω ένα θέμα με την νεκρά.Ευχαριστω προκαταβολικά.τηλ 6939361434 Αντώνης.
Εχεις καθαρίσει τον διακόπτη?
https://m.youtube.com/watch?v=MlUcBfRjHzs
TONYBANDIT
10/12/2020, 14:54
Φίλε έχω το ακριβώς ανάποδο πρόβλημα δεν σβήνει η νεκρά έχουμε δοκιμάσει τα πάντα να αλλάξουμε όπως βαλβίδα νεκρας, σταντ, ρελε σταντ, όργανα, και το λαμπάκι εκεί.
Το άσχημο είναι ότι δεν σβήνει η μηχανή με σταντ ανοιχτό όταν βάζεις ταχύτητα και είναι επικίνδυνο να το ξεχάσω κάποια στιγμή.
Έχουμε καταλήξει στον εγκέφαλο αλλά πριν τον αγοράσω θα ήθελα να δοκιμάσω με κάποιο φίλο τον δικό του να σιγουρευτώ.
Εννοείται ότι αν βρεθεί κάποιος επειδή λόγω καραντίνας υπαρχει πρόβλημα πηγαίνω εγώ στον χώρο του. 5 λεπτά είναι αρκετά.
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.
εισαι σιγουρος οτι το λαμπακι περναει απ τον εγκεφαλο;
TONYBANDIT
10/12/2020, 17:15
Σύνδεσα εγκέφαλο από gsr 600, φυσικά δεν παίρνει εμπρός, αλλά και το λαμπάκι σβήνει και όταν ανοίγει το πλαϊνό Σταντ δεν πατιεται η μιζα
Ο μονος τροπος που μπορει η ecu να παρεμβει στο αν θα ξεκινησει ο κινητηρας η οχι, ειναι μεσω του immobilizer.
Δεδομενου οτι λειτουργει κανονικα και διαβαζει το κλειδι, θεωρω απιθανο σεναριο να φταιει η ECU.
Θεωρω λιγο χλωμο με μια προχειρη ματια που εριξα σε ηλεκτρικα διαγραμματα να ταιριαζει "γαντι" η ECU του GSR (και στη θεση σου θα απεφευγα να κανω κατι τετοιο δια ροπαλου!!!!) αλλα ακομα και ετσι, το γεγονος οτι το λαμπακι εσβησε μπορει να οφειλεται σε βραχυκυκλωμα που δεν συμβαινει με αλλο εγκεφαλο επειδη το Pin readout μπορει να μην ειναι ιδιο!
Χωρις την ecu συνδεδεμενη, τι συμβαινει;;
Οι ασφαλειες ειναι ελεγμενες;
Η Suzuki οριζει τι μετρησεις πρεπει να παιρνεις σε καθε pin του εγκεφαλου. (κλειστο η ανοικτο κυκλωμα, ωμικη, volt κλπ...)
Ενα καλο πολυμετρο μαζι με αντιστοιχα μικρους ακροδεκτες, ενα ζεστο καφε και μεθοδικα ελεγχο μια μια τις επαφες.
TONYBANDIT
10/12/2020, 19:57
Τα καλώδια από βαλβίδα Σταντ,ρελέ Σταντ,και βαλβίδα Νεκράς καταλήγουν στην ecu.Ο μάστορας μου λέει ότι τα έχει ελενξει όλα ένα προς ένα,και δεν έχω λόγο προς το παρόν τουλάχιστον να διαφωνήσω.
Άλλωστε αυτός μου είπε να μην αγοράσω την ecu πριν δοκιμάσω μια άλλη να σιγουρευτώ.
Πάντως με μια γρήγορη ματιά σε ξένα φόρουμ το πρόβλημα το δημιουργεί ο διακόπτης που σου έστειλα σε videolink
εχει ελεχθει η καλωδιωση απο το λαμπακιου μηπως γειωνει καπου;
Τα καλώδια από βαλβίδα Σταντ,ρελέ Σταντ,και βαλβίδα Νεκράς καταλήγουν στην ecu.Ο μάστορας μου λέει ότι τα έχει ελενξει όλα ένα προς ένα,και δεν έχω λόγο προς το παρόν τουλάχιστον να διαφωνήσω.
Άλλωστε αυτός μου είπε να μην αγοράσω την ecu πριν δοκιμάσω μια άλλη να σιγουρευτώ.
Να το δεχτω και καλα κανουν αλλωστε και καταληγουν στην ECU.
Πολλα μηχανακια εχουν και "χαρτη νεκρας".
Απο την ECU σου ειπε ο μαστοράς σου, η οποια ισχυριζεται οτι ευθυνεται, αν πηγαινει καλωδιο για το λαμπακι του καντραν;
TONYBANDIT
10/12/2020, 23:09
Αν ήταν μόνο το πράσινο λαμπάκι θα μπορούσα να ζήσω με αυτό.
Το πρόβλημα είναι ότι δεν σβήνει αν βάλεις ταχύτητα με το Σταντ ανοιχτό.
Άστα έχω μπλέξει.Φαντασου τα συνεργεία του Σφακιανάκη έχουν σηκώσει τα χέρια ψηλά.
Αν ήταν μόνο το πράσινο λαμπάκι θα μπορούσα να ζήσω με αυτό.
Το πρόβλημα είναι ότι δεν σβήνει αν βάλεις ταχύτητα με το Σταντ ανοιχτό.
Άστα έχω μπλέξει.Φαντασου τα συνεργεία του Σφακιανάκη έχουν σηκώσει τα χέρια ψηλά.
Στον Σφακιανάκη δεν έχουν άλλη ecu να την κουμπώσουν επάνω δοκιμαστικά? Αν όχι δεν νομίζω ότι θα βρεθεί κάποιος να βγάλει την ECU του και να την κουμπώσει σε εσένα. Η επόμενη επιλογή είναι να βρεις αγγελια που να πουλάει κάποιος και να την δοκιμάσεις επιτόπου πριν την αγοράσεις.
Εστίασε πάντως από που έρχεται το σήμα και όχι ποια μονάδα το επεξεργαζεται
Δε σβηνει γιατί συνεχίζει να νομίζει ότι έχει νεκρα
Kickstart
11/12/2020, 07:43
αν δεν σου κάνει κόπο δοκίμασε μια να το πας στο Σταθόπουλο στους Αμπελόκηπους κάθετα στην Αλεξάνδρας ειναι στο ανέβα μετά το πεδίο του Αρεως...(αν δεν το χεις πάει ήδη)
TONYBANDIT
11/12/2020, 07:49
Στον Σφακιανάκη δεν έχουν άλλη ecu να την κουμπώσουν επάνω δοκιμαστικά? Αν όχι δεν νομίζω ότι θα βρεθεί κάποιος να βγάλει την ECU του και να την κουμπώσει σε εσένα. Η επόμενη επιλογή είναι να βρεις αγγελια που να πουλάει κάποιος και να την δοκιμάσεις επιτόπου πριν την αγοράσεις.
Εστίασε πάντως από που έρχεται το σήμα και όχι ποια μονάδα το επεξεργαζεται
Το σήμα έρχεται από 3 πράγματα. Βαλβίδα νεκρας, διακόπτης σταντ, και ρελε σταντ το οποίο είναι και ρελε φλας.
Όλα αυτά έχουν αλλαχτεί. Καλωδίωση μέχρι την ecu έχει ελεγχθεί. Γιαυτό καταλήγω στην ecu. Ο Σφακιανάκης και στην Καλλιρρόης και στον Βοτανικό δεν έχει 1250 ούτε για σέρβις. ECU στην Ελλάδα δεν βρίσκω πουθενά. Έχω βρει από εξωτερικό 150 ευρώ και μάλλον θα την ζητήσω από τον Άγιο Βασίλη.
alexis72
11/12/2020, 14:02
αν πιάνουν λίγο τα χέρια σου (και εχεις και χρόνο ) κάνε το εξής πολύ πολύ απλό ...
ανοιξε προσεκτικά τον χώρο εκει που υπάρχει το λαμπάκι της ενδειξης νεκράς και βγάλε το λαμπάκι που υπάρχει και βάλε αλλο καινούργιο ...
ειχε συμβεί σε aprilia pegaso 650 πριν πολλά χρόνια ,ηταν αναμμένο και εδώ η ενδειξη νεκράς αναμμένο συνέχεια ,το μηχανάκι μιά χαρά στο δρόμο κλπ ,
το θέμα λύθηκε στον τρίτο ηλεκτρολόγο που εκανε το ανωτέρω ,οι 2 προηγούμενοι του ελεγαν αλλαξε απο μπαταρία -καλωδίωση-πηνία-ηλεκτρονική κλπ ,
δεν εχεις να χάσεις κάτι...εκτός απο λίγο χρόνο και ενα λαμπάκι αξίας 1-2 ευρώ...
Δεν φταιει το λαμπακι, διαβασε πιο πανω...
Αν είχε πρόβλημα η ECU δεν θα έβγαζε και κάτι άλλο...?
Περίεργο μου φαίνεται
Αν είχε πρόβλημα η ECU δεν θα έβγαζε και κάτι άλλο...?
Περίεργο μου φαίνεται
Οχι απαραιτητα.
Εαν καει μια διοδος ή καποιο τρανσιστορ ή κατι βραχυκυκλωσει ή ξεκολλησει απο την πλακετα οποιοδηποτε τσιπακι, πυκνωτης κλπ ... τοτε καποια απο τις λειτουργιες (driver) δεν παιζει μπαλα.
Μπορει να μην εχει feedback απο αισθητηρα λ, μπορει να μην λειτουργει ενα μπεκ ή και παραπανω, μπορει οταν ζεσταινεται να μην διαβαζει παραδειγματος χάρη, αισθητηρα θεσης στροφαλου.
Πολλα κουλα μπορει να συμβαινουν.
Δεν ξερω κατα ποσο ισχύει το pin table στα μανουαλια της σουζουκι...
423537
Εδω ενα απο τα σχεδιαγραμματα για το
Bandit 1250
423538
Τι συμβαινει με την ECU αποσυνδεδεμενη TONYBANDIT ?
Με το ηλεκτρικο σχεδιαγραμμα που βλεπω θα βαλω μια αλλη παραμετρο για ελενχο, το GP switch, αυτo εχει μεσα αντιστασεις με διαφορετικη τιμη σε καθε πιν επαφης που ακουμπαει το natural switch ετσι η ecu με βαση την τιμη αντιστασης που διαβαζει βλεπει τι ταχυτητα εχει.
ελενξε τις επαφες στην καλωδιωση και μπορεις με ενα πολυμετρο να μετρησεις μια μια τι τιμη αντιστασης δνει με βαση το μανουαλ, εαν χρειαστεις μπορω να σου δωσω τιμες καπου εχω φυλαξει σε αρχειο για το gsxr1300 λογικα θα ειναι ιδιες.
Παρασκευή ειναι και αξιζει να παρει φωτια το τοπικ....
imho θα εκανα 3 πραγματα:
1) Αφαιρεση ECU. ΛΟΓΙΚΑ χωρις ecu επανω, πρεπει να λειτουργει κανονικα η ενδειξη νεκρας. (ειπαμε, το λαμπακι ειναι λειτουργικο!)
2) Μετρηση ΞΑΝΑ στην πλεξουδα
3) Μέτρηση στον περιστροφικο διακοπτη του αισθητηρα ταχυτητας, σε καθε θεση.
Η σουζουκι δινει οδηγιες:
423539
423540
Δεν "ξεσκονισα" τελειως το manual ... οποτε ισως και για side stand να υπαρχουν οδηγιες, επομενως ΕΥΚΟΛΑ μπορεις να αποκλεισεις συμφωνα με τις μετρησεις αν φταιει η οχι η ECU.
Δεν γινεται να μην βρισκουν ακρη....
Παρασκευή ειναι και αξιζει να παρει φωτια το τοπικ....
imho θα εκανα 3 πραγματα:
1) Αφαιρεση ECU. ΛΟΓΙΚΑ χωρις ecu επανω, πρεπει να λειτουργει κανονικα η ενδειξη νεκρας. (ειπαμε, το λαμπακι ειναι λειτουργικο!)
2) Μετρηση ΞΑΝΑ στην πλεξουδα
3) Μέτρηση στον περιστροφικο διακοπτη του αισθητηρα ταχυτητας, σε καθε θεση.
Η σουζουκι δινει οδηγιες:
423539
423540
Δεν "ξεσκονισα" τελειως το manual ... οποτε ισως και για side stand να υπαρχουν οδηγιες, επομενως ΕΥΚΟΛΑ μπορεις να αποκλεισεις συμφωνα με τις μετρησεις αν φταιει η οχι η ECU.
Δεν γινεται να μην βρισκουν ακρη....
δεν φαινονται τα αρχεια που εβαλες στο μεταξυ βρηκα το αρχειο για το GP switch η περιστροφικο διακοπτη του αισθητηρα ταχυτητας οπως το λες εσυ
423541
stefanos
11/12/2020, 19:15
Με το σταντ κατεβασμένο δεν οπλίζει το ρελέ του σταντ που φαίνεται να δίνει ρεύμα στους πολλαπλασιαστές.
Ουσιαστικά λοιπόν η βλάβη προκύπτει επειδή με κάποιο τρόπο οπλίζει το ρελέ άσχετα με την ecu.
TONYBANDIT
11/12/2020, 19:35
Καταρχήν ευχαριστώ όλους για την προσπάθεια που κάνετε να με βοηθήσετε.
Να απαντήσω τώρα σε κάποια ερωτήματα.
Με την ecu εκτός δεν δουλεύει τίποτα.
Το λαμπάκι της Νεκράς δεν είναι λαμπάκι αλλά led.
Και κάτι τελευταίο και εντελώς κουφό.Το λαμπάκι της Νεκράς δουλεύει κανονικά ΜΟΝΟ αν αποσύνδεσω την φίσα του πλαϊνού Σταντ.
Αλλά βέβαια μετά πάλι στο ίδιο σημείο καταλήγω να μην σβήνει με ταχύτητα και το Σταντ ανοιχτό.
Γι'αυτό κατέληξα στην ECU που γεφυρώνει όλα αυτά
Τώρα με την ecu του gsr που δουλεύει κανονικά αν έτυχε τι να πω
δεν φαινονται τα αρχεια που εβαλες στο μεταξυ βρηκα το αρχειο για το GP switch η περιστροφικο διακοπτη του αισθητηρα ταχυτητας οπως το λες εσυ
423541
Τα ανεβαζω και εδω:
https://i.imgur.com/xMh1d6n.jpg
https://i.imgur.com/2atlE28.jpg
Το μανουαλι δεν δινει τιμες με ωμικες στις μετρησεις που πρεπει να γινουν.
Το λαμπάκι της Νεκράς δουλεύει κανονικά ΜΟΝΟ αν αποσύνδεσω την φίσα του πλαϊνού Σταντ.
Τοτε θα σου προτεινουν τα παιδια εναν αρχιδάτο ηλεκτρολογο οχηματων (μοτοσυκλετων) εδω περα και θα πας να σου βρει το προβλημα στην καλωδιωση επανω, γιατι η ECU απ'οτι φαινεται ειναι κουκλα.
TONYBANDIT
11/12/2020, 19:38
Την βαλβίδα Νεκράς η οποία λέγεται Gear Position Sensor την έχω αλλάξει με καινούργια.
TONYBANDIT
11/12/2020, 19:44
Η καλωδίωση έχει ελεγχθεί ένα προς ένα τα καλώδια καί είναι εντάξει.
Πριν αρχίσει η καραντίνα μπήκε η μηχανή συνεργείο και ακόμα δεν έχω βγάλει άκρη.
οι διοδοι που παρεμβαλλονται μεταξυ διακοπτη σταντ και λαμπακι εχουν ελεχθει;
μηπως εκει στη γεφυρα το λαμπακι σου παιρνει μονιμα γειωση απο το σταντ;
TONYBANDIT
13/12/2020, 09:22
οι διοδοι που παρεμβαλλονται μεταξυ διακοπτη σταντ και λαμπακι εχουν ελεχθει;
μηπως εκει στη γεφυρα το λαμπακι σου παιρνει μονιμα γειωση απο το σταντ;
Τι εννοείς δίοδοι? Η βαλβίδα του Σταντ η βαλβίδα ταχυτήτων το ρελέ του Σταντ είναι ένα κύκλωμα το οποίο ελέγχεται από την ecu.Σου το λέω αυτό γιατί όταν έχεις το Σταντ κατεβασμένο με ταχύτητα μέσα δεν δουλεύει η τρόμπα βενζίνης,δεν πατιεται η μιζα και γράφει στο όργανο check.
Τώρα που δεν σβήνει το λαμπάκι παίρνει εμπρός κανονικά.
stefanos
13/12/2020, 11:23
δεν φαίνεται ένα κύκλωμα αλλά 2 .
Αν δουλεύει το gps και είσαι στη νεκρά το κύκλωμα δεν βλέπει την ECU οπότε από εκεί δεν γίνεται να βλέπει γείωση το λαμπάκι...
O μόνος τρόπος να κλείσει κύκλωμα το λαμπάκι είναι από τον σταντ αλλά εκεί έχει δίοδο.
Όταν λοιπόν βγάζεις τη βαλβίδα του σταντ φυσικά χάνει τη γείωση το λαμπάκι και σβήνει.
Από όσο καταλαβαίνω δηλαδή.423574
Να υποθέσω ότι άλλαξες είναι τα σωστά ανταλλακτικά από το σωστό μοντέλο της σωστής χρονιάς
το λαμπακι παιρνει μονιμο + απο την ecu και περιμενει γειωση για να αναψει
κανονικα παιρνει γειωση μονο απο τη βαλβιδα των ταχυτητων κι οχι απο την ecu
stefanos
13/12/2020, 12:26
το λαμπακι παιρνει μονιμο + απο την ecu και περιμενει γειωση για να αναψει
κανονικα παιρνει γειωση μονο απο τη βαλβιδα των ταχυτητων κι οχι απο την ecu
+από το διακόπτη
ναι σωστα απο τον διακοπτη μαζι με την ecu
θελω να πω οτι το λαμπακι στην ecu αποτελει εισοδο κι οχι εξοδο
Kas_Tracer
13/12/2020, 13:55
Αν καταφέρεις να βγάλεις το καλώδιο από την φίσα στο 53 και βάλεις μπροστά θα καταλάβεις αν η ECU εχει πρόβλημα. ΔΕΝ πρέπει να πάρει μπροστά το μηχανάκι με το καλώδιο στον αέρα.
Όταν έχεις νεκρά ή σταντ σηκωμένο τότε δημιουργείται "βύθιση" τάσης στο 53 .
Οι εισόδοι γενικότερα στα γιαπωνέζικα είναι τύπου sink (δηλαδή μετρώντας με πολύμετρο στον αέρα σε σχέση μέ την γη σου δείχνει 12V και όταν έχεις νεκρά ή σταντ σηκωμένο πέφτει στο 0).
TONYBANDIT
13/12/2020, 21:56
Αν καταφέρεις να βγάλεις το καλώδιο από την φίσα στο 53 και βάλεις μπροστά θα καταλάβεις αν η ECU εχει πρόβλημα. ΔΕΝ πρέπει να πάρει μπροστά το μηχανάκι με το καλώδιο στον αέρα.
Όταν έχεις νεκρά ή σταντ σηκωμένο τότε δημιουργείται "βύθιση" τάσης στο 53 .
Οι εισόδοι γενικότερα στα γιαπωνέζικα είναι τύπου sink (δηλαδή μετρώντας με πολύμετρο στον αέρα σε σχέση μέ την γη σου δείχνει 12V και όταν έχεις νεκρά ή σταντ σηκωμένο πέφτει στο 0).
Το καλωδιακι να το βγάλω είναι αδύνατο τόσο λεπτό που είναι.Τελικα αρχίζω και το παίρνω απόφαση ότι για ένα διάστημα τουλάχιστον θα ζήσω με αυτό.
Όταν λήξει η καραντίνα θά έχω περισσότερες επιλογές να βρω την λύση.
Δεν κάνει τίποτα άλλο να με εκνευρίσει δουλεύει κανονικά κατά τα άλλα οπότε το αφήνω έτσι μέχρι νεωτέρας.
Ευχαριστώ όλους και πάλι για την βοήθεια.
https://www.car.gr/parts/view/11819335-suzuki-gsf-1250-bandit-07-14-ilektroniki
TONYBANDIT
14/12/2020, 11:53
https://www.car.gr/parts/view/11819335-suzuki-gsf-1250-bandit-07-14-ilektroniki
Thanks. Τον έχω πάρει και την έχει ήδη πουλήσει
προσωπικα πιστευω οτι δεν ειναι θεμα εγκεφαλου
παρ ολα αυτα αν εχεις καταληξει εκει θα σου προτεινα να ψαχτεις για κατι τζιμανια που επισκευαζουν εγκεφαλους και να τους τον πας
TONYBANDIT
24/12/2020, 17:27
Χρόνια πολλά και καλά Χριστούγεννα σε όλους.Επειδη άνοιξα το θέμα πρέπει και να το κλείσω καθώς είχαμε happy end.
Αφού ο μηχανικός μου είχε καταλήξει ότι είναι ECU παραγγειλα χθες το πρωί από Ολλανδία την ECU και μου ήρθε 4 το απόγευμα σήμερα στο σπίτι μου.
Κόστος 125 +17 ευρώ μεταφορικά 142 €συνολο.Μπηκε επάνω και όλα επανήλθαν στην φυσιολογική τους λειτουργία.
Τώρα τι και πώς έγινε δεν ξέρω,και δεν ξέρω αν θέλω να μάθω.
Απλά αν τύχει σε κάποιον τουλάχιστον να ξέρει τι θα αντιμετωπίσει.
Ευχαριστώ πάλι όλους για τις απαντήσεις σας και σας εύχομαι Καλά Χριστούγεννα και καλή χρονιά
wow ενδιαφέρον ... και μπραβο για το feedback.
Καλα κανεις και σκεφτεσαι ετσι, μακαρι ΟΛΟΙ οσοι αντιμετωπιζαν προβλημα ζητωντας δημοσιως τα φωτα οποιου μελους γνωριζει, να εδιναν feedback προς οφελος του επομενου ατυχου.
Για 142€ καλα σου εκατσε τετοια βλαβη. Η ECU εχει ιδιο κωδικο με τη δικη σου;
panavour
25/12/2020, 06:54
Χρόνια πολλά και καλά Χριστούγεννα σε όλους.Επειδη άνοιξα το θέμα πρέπει και να το κλείσω καθώς είχαμε happy end.
Αφού ο μηχανικός μου είχε καταλήξει ότι είναι ECU παραγγειλα χθες το πρωί από Ολλανδία την ECU και μου ήρθε 4 το απόγευμα σήμερα στο σπίτι μου.
Κόστος 125 +17 ευρώ μεταφορικά 142 €συνολο.Μπηκε επάνω και όλα επανήλθαν στην φυσιολογική τους λειτουργία.
Τώρα τι και πώς έγινε δεν ξέρω,και δεν ξέρω αν θέλω να μάθω.
Απλά αν τύχει σε κάποιον τουλάχιστον να ξέρει τι θα αντιμετωπίσει.
Ευχαριστώ πάλι όλους για τις απαντήσεις σας και σας εύχομαι Καλά Χριστούγεννα και καλή χρονιά
ΕΝ ΜΕΣΩ κορωνοιου σε 1,5 μερα ηρθε Ελλαδα.:confused::confused:
Με τι το στειλανε με το ΕΝΤΕΡΠΡΑΙΖ.???
TONYBANDIT
25/12/2020, 08:11
Ο κωδικός είναι ο ίδιος 32920-18Η00 όσο για τον χρόνο αποστολής οι τύποι είναι αποθήκη ανταλλακτικών στην Ολλανδία με μεταχειρισμένα ανταλλακτικά σε πολύ καλές τιμές και στέλνουν με dhl με 48 ώρες χρόνο παράδοσης.
Τώρα επειδή παρήγγειλα πρωί Τετάρτης και σήμερα είναι Χριστούγεννα το έφεραν σε 32 ώρες ακριβώς.Τα σχόλια δικά σας.
Αν και δεν μου αρέσει να διαφημίζω κανέναν οι άνθρωποι είναι επαγγελματίες και τις 3 φορές που τους χρειάστηκα ήταν άψογοι.
Το σάιτ τους είναι www.boonstraparts.com/gr.
doctor_john
25/12/2020, 08:35
θα τα συγκράτησαν να φύγουν όλα μαζί :lol: έκανα την αγορά πριν 8 ημέρες και ήρθε προχθές.
Είναι όντως καλοί στην δουλειά τους.
TONYBANDIT
25/12/2020, 08:54
θα τα συγκράτησαν να φύγουν όλα μαζί :lol: έκανα την αγορά πριν 8 ημέρες και ήρθε προχθές.
Είναι όντως καλοί στην δουλειά τους.
Σου δίνουν επιλογές αποστολής.Η πιο γρήγορη με 2 εργάσιμες παράδοση που είναι και η πιο ακριβή και η πιο οικονομική που έχει μια εβδομάδα παράδοση .Εγώ σαν ανυπόμονος που είμαι και τις 3 φορές επέλεξα την πρώτη.
ΕΝ ΜΕΣΩ κορωνοιου σε 1,5 μερα ηρθε Ελλαδα.:confused::confused:
Με τι το στειλανε με το ΕΝΤΕΡΠΡΑΙΖ.???
2 πράγματα που παρήγγειλα από Ιταλία ήρθαν σε λιγότερο από 1 βδομάδα, με UPS όμως.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.