PDA

View Full Version : Moto Guzzi V7 2021



lleonidas
14/12/2020, 15:56
Moto Guzzi V7 2021
Ο δικύλινδρος κινητήρας των 850cc προέρχεται από το V85 και έχει ισχύ 65 hp / 6.800RPM(52hp το απερχόμενο μοντέλο) και ροπή 7,44kgm/5.000rpm. Νέο πλαίσιο, LED φώτα, traction control, φαρδύτερο πίσω λάστιχο, Kayba πίσω αμορτισέρ.
Διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, Stone(μαύρο, μπλε, πορτοκαλί) και Special(μπλε, γκρι). Θα υπάρχει και φιμωμένη έκδοση για διπλώματα Α2.

Πηγή (https://www.insella.it/news/nuova-moto-guzzi-v7-il-motore-sale-850-dati-tecnici-e-caratteristiche-157781)

423591

423592

423595

423593

423594

Nitse3
14/12/2020, 19:06
+13 άλογα το φάγε το μπονεβιλ

doctoras
14/12/2020, 19:14
Ταυλα!!
το βελτίωσαν κιάλλο αισθητικά! μαρέσει

BabisStinson
14/12/2020, 19:29
Δεν μας αφήνεις ν' αγιάσουμε ρε Guzzi..! :cool:

giorgosb
14/12/2020, 20:18
Πολύ όμορφο, ειδικά η έκδοση Special. Αισθητικά του πάει πολύ το φαρδύτερο πίσω λάστιχο. Στέκονται ακριβώς απέναντι από Street twin και Τ100..

nikonian
14/12/2020, 21:04
Αχ, αυτό το κατίμαυρο!

panavour
15/12/2020, 02:44
ποσο θα παει το μαλλι στην δυση στην ανατολη???

doctoras
15/12/2020, 07:20
Πολύ όμορφο, ειδικά η έκδοση Special. Αισθητικά του πάει πολύ το φαρδύτερο πίσω λάστιχο. Στέκονται ακριβώς απέναντι από Street twin και Τ100..

:a10:
:a013:

lleonidas
15/12/2020, 07:24
ποσο θα παει το μαλλι στην δυση στην ανατολη???

9.100€ το V7 Stone και 10.100€ το V7 Special. Τιμές Γερμανίας.
Διαθέσιμο από Φεβρουάριο.

sapila racing
15/12/2020, 08:09
Πολύ καλή κίνηση απο την Guzzi που έβαλε το μοτέρ του V85.
Το σημαντικό μειονέκτημα του παλιου V7 ηταν οτι ηταν πολύ ψόφιο και τώρα διορθώνεται.
Επίσης βλέπω πολλές άλλες αλλαγές προς το καλύτερο πέραν των εμφανισιακών αλλαγών..
πχ τα αμορτισέρ έχουν αποκτήσει αρκετή κλίση πλέον για να αποκτήσει μεγαλύτερη διαδρομή πίσω.

Juohmaru!
15/12/2020, 12:02
Πάντως το βαθύ μπλε Special με την καφέ σέλα και τους ασημένιους ακτινωτούς τροχούς είναι λουκούμι!!! :a8:

Parking
15/12/2020, 12:16
65 άλογα 200 κιλά είχαν οι γιαπωνέζοι στα 80ς
με τα 550 ή κάνω λάθος ?
Ωραίο σίγουρα είναι αλλά για μένα όχι
(για μένα)
Σε 50 χρόνια που θα πάρω σύνταξη θα το σκεφτώ

panavour
15/12/2020, 12:20
65 άλογα 200 κιλά είχαν οι γιαπωνέζοι στα 80ς
με τα 550 ή κάνω λάθος ?
Ωραίο σίγουρα είναι αλλά για μένα όχι
(για μένα)
Σε 50 χρόνια που θα πάρω σύνταξη θα το σκεφτώ

τι θα παρεις σε 50 χρονια ειπαμε ?????:cry::lol:

panavour
15/12/2020, 12:23
εγω δεν καταλαβα γιατι στα χυτοζαντα εχει φυσουνες στο πηρουνι,και στο ακτινωτο οχι.

Parking
15/12/2020, 13:15
τι θα παρεις σε 50 χρονια ειπαμε ?????:cry::lol:
παπουδιέρα και σύνταξη (ελπίζω)

εγω δεν καταλαβα γιατι στα χυτοζαντα εχει φυσουνες στο πηρουνι,και στο ακτινωτο οχι.
Δεν έχεις αρκετό πασιόνε για αυτό δεν μπορείς να καταλάβεις
τη λεπτή τέχνη των Ιταλών
:lol:

Grafton 505
19/12/2020, 20:35
Δεν κακό !

atom_smasher
20/12/2020, 21:39
Ωπ!ωπ!

zannisvel
21/12/2020, 11:12
Πολύ καλή κίνηση της MG να βάλει τον 850. Δεν ξέρω αν το έκανε για λόγους euro x αλλά αν είναι το ίδιο σύνολο με του v85tt τότε θα του πηγαίνει πολύ.
Δε πολύ συμφωνώ με τα full ψηφιακά όργανα σε ένα classic look μηχανάκι.

Acacius
21/12/2020, 14:04
Όμορφη, κλασικού σχήματος μοτοσυκλέτα. Μόνη, ας πούμε, προσωπική ένσταση οι "αετοί" στο φανάρι και τα όργανα. Δεν είναι ακριβώς value for money, αλλά η τιμή είναι νομίζω νορμάλ.

alex14
21/12/2020, 15:00
Το θέλω....
Το μπλε

doctor_john
21/12/2020, 17:58
To μπλέ που θες έχει τα αναλογικά όργανα που είχαν τα προηγούμενα μοντέλα και όχι τα ψηφιακά που δείχνει το απλό. ;)

doctoras
21/12/2020, 18:19
To μπλέ που θες έχει τα αναλογικά όργανα που είχαν τα προηγούμενα μοντέλα και όχι τα ψηφιακά που δείχνει το απλό. ;)

γιαυτό το θέλει επειδή έχει αναλογικά όργανα :wave2:

alex14
21/12/2020, 23:37
γιαυτό το θέλει επειδή έχει αναλογικά όργανα :wave2:

Ακριβως

Nassosa
18/12/2021, 09:36
Καλημέρα, μπορείτε να δείτε εδώ το βίντεο από μια βόλτα με το V7 Stone. Είμαι νέος αναβάτης και νέος στα βίντεο. Ελπίζω να αρέσει. https://www.youtube.com/watch?v=LBRhUyYDSZ8

zannisvel
18/12/2021, 10:49
Φίλε, πολύ καλό το video!!!!

Nassosa
18/12/2021, 17:36
Φίλε, πολύ καλό το video!!!! σε ευχαριστώ. Δεν την είχα για πολύ αλλά ήταν ωραία βόλτα. Είχε ήλιο και το βίντεο σε σημεία δεν είναι τόσο καλό τώρα όμως πήρα φίλτρα ειδικ και νέο μικρόφωνο ελπίζω να βγει καλύτερο το επόμενο. Ετοιμάζω ένα για το tiger 1200 θα το βάλω σε λίγες μέρες

AUFGEBRACHT
20/11/2022, 12:35
Από καιρό ζαχάρωνα το V7 Special, ειδικά στο μπλε χρώμα, κι όλο έλεγα ότι θα το κάνω test ride με την πρώτη ευκαιρία. Τελικά χτες εδέησα και έκανα test ride το Stone, το οποίο ήταν διαθέσιμο για δοκιμή και...δυστυχώς απογοητεύτηκα. Έκανα μια μικρή βόλτα 10-15 λεπτών, σε αστικό περιβάλλον και σε μια μεγάλη ευθεία που είχα την ευκαιρία, το άνοιξα ελαφρώς (αλλά πολύ ελαφρώς).

Η πρώτη απογοήτευση ήρθε από το κιβώτιο, είχα ακούσει από αρκετά reviews στην αλλοδαπή πως το κιβώτιο δεν είναι αυτό που λέμε βελούδινο κι ήμουν υποψιασμένος. Στα φανάρια είχα πρόβλημα να βρω την πρώτη, και γενικά η αίσθηση που μου άφησε δεν ήταν η καλύτερη. Η αίσθηση του άξονα με παραξένεψε, στο παρελθόν είχα κάνει test ride το 1200GS, το Moto Guzzi με νεκρά και άνοιγμα του γκαζιού κουνιόταν, στο BMW δεν θυμάμαι να είχα προσέξει τέτοια αίσθηση, ή να ήταν τόσο έντονο το φαινόμενο. Εκεί που με απογοήτευσε πολύ ήταν στην οδική συμπεριφορά, δεν ξέρω, μπορεί να φταίω κι εγώ, μου φάνηκε βαρύ στην αίσθηση, με πολλούς κραδασμούς, ενώ το μπροστινό το ένιωθα πολύ σκληρό και "ανεξάρτητο" από την υπόλοιπη μοτοσυκλέτα, ενώ και τα φρένα τα βρήκα μέτρια έως απλά επαρκή και διεκπεραιωτικά. Περίμενα ότι θα πάθω πλάκα με τη συγκεκριμένη, και τελικά απλά ξενέρωσα...καθαρά προσωπική και υποκειμενικότατη γνώμη, αλλά ενώ οπτικά την βρίσκω ίσως το ομορφότερο και πιο ξεχωριστό της κατηγορίας, οδηγικά δεν με κέρδισε...

giorgosb
07/11/2024, 12:15
Νέα έκδοση V7 Sport

"Το V7 Sport του 2025 έχει δεχθεί νέο ανεστραμμένο πιρούνι, δύο δίσκους μπροστά αντί του ενός που είχε, Riding modes με Sport ρυθμίσεις, Cornering ABS, ηλεκτρονική διαχείριση γκαζιού Ride-by-Wire πολλαπλών χαρτών και Cruise Control.

Ο πιο ισχυρός κινητήρας στην ιστορία του μοντέλου εναρμονίζεται με τα νέα πρότυπα των Euro 5+ προδιαγραφών έχοντας ταυτόχρονα ανεβασμένη ισχύς από τους 65 ίππους στις 6,800σ.α.λ στους 67,3 στις 6,900 στροφές ανά λεπτό. Παράλληλα η ροπή έχει αυξηθεί από τα 7,44kg.m στις 5.000σ.α.λ σε 8,0kg.m στις 4.400σ.α.λ., με το 95% της ροπής να είναι διαθέσιμο στις 3.500 στροφές ανά λεπτό.

Διαθέτει μπροστά δύο δίσκους των 320mm με τετραέμβολες ακτινικές δαγκάνες της Brembo."


Από motomag.gr (https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/eicma-2024-moto-guzzi-v7-sport-epistrefei-me-euro5-kinitira) και bikeit.gr (https://www.bikeit.gr/nea-moto-guzzi/item/39921-eicma-2024-moto-guzzi-v7-2025-polles-allages-kai-nea-koryfaia-ekdosi-sport)


457841

457842

457843

Tsber
07/11/2024, 12:43
Overkill τα τετραπίστονα και οι δίσκοι 320mm μπροστά, αν μπορεί να θεωρηθεί κάτι υπερβολή στο θέμα φρένα :D

Nitse3
07/11/2024, 13:53
Βρέχει διπλά δισκόφρενα παντού :lol: Μόνο το καημένο το boneville το 900αρι έμεινε!

giorgosb
07/11/2024, 13:56
Βρέχει διπλά δισκόφρενα παντού :lol: Μόνο το καημένο το boneville το 900αρι έμεινε!

Το "απλό" V7 παραμένει με μονό δισκόφρενο μπροστά.. :tooth:

Nitse3
07/11/2024, 14:04
Ε τίποτα δεν κάνουμε έτσι, τους έβαλε τα γυαλιά η Χοντα με το NC.