Σύνδεση

View Full Version : Κόστος επισκευής,τσιμπημένο η όχι.



rainmike
20/12/2020, 19:01
Καλησπέρα Μαγκες θα ήθελα απλά τη γνώμη σας για το κόστος επισκευής σε ένα gilera runner 2001 180cc με 92000 χλμ.
Το μηχανάκι το έχει ένα καλό φιλαράκι και πριν κάποιες βδομάδες είχε πάει το scooteraki του για service.
Το μηχανάκι κάθησε στο μηχανικό παραπάνω απο 6 βδομάδες ένεκα που έπεσε και το lockdown στη μέση και καθυστέρησε η όλη φάση.
Τελικά ο μηχανικός του ζήτησε 900 ευρώ για το service αρχικά και τελικά το φιλαράκι επειδή γνωρίζει πως και να πουλήσει το μηχανάκι 900 δύσκολα θα πιάσει το
έριξε στα 700.Παρακάτω παραθέτω τη λίστα μετα αναλώσιμα αναφέροντας παράλληλα ότι τα εργατικά ήταν 230 ευρώ.
Λάδια 15 ευρώ (σορρυ παιδιά δεν ήμουν παρών και δεν ξέρω λεπτομέρειες)
Μπουζί 8.5
Φιλτρο Λαδιού 6
Φιλτρο αέρος 9
Φιλτρο Βενζίνης 4.9
Βαλβολίνη Διαφορικού 4
Ιμάντας 88.5
Βαριατόρ κομπλέ 72
Ρουλεμάν Καμακιού 5.5
Ραουλο Ιμαντα 39.7
Παξιμάδι Συμπλέκτη 8.5
4 πειράκια δισκου 4
Βαση ελατηριου 19
Οring αναθυμιάσων 1
Κολάρο αναθυμιάσεων 6.7
κολάρο Νερου 10
Παραφλού 10
Καπάκι Μετάδοσης+3 λάστιχα 2.5
2 Τσιμούχες δισκου 12
Πολλαπλασιαστής 17
Σωληνάκια Βενζίνης 10
Καθρέπτες ζέυγος 20
2 oring δίσκου συμπλέκτη 1
Μεμβράνη καρμπυρατερ slide 67.7
Μεμβράνη καρμπύρατέρ μικρή 20
Οποιος θέλει ας αφήσει μία γνώμη σχετικά με το κόστος των ανταλλακτικών.
Θεωρώ και τα 700 πολλά για ένα scooteraki του 2001 αλλά μπορεί να κάνω και λάθος.
Υποψιν πως τπ μηχανάκι κυκλοφορεί μόνο σε κοντινές αποστάσεις μέσα στην πόλη

ΓιώργοςΤΤ
20/12/2020, 19:16
Αν όντος άλλαξε όλα αυτά η τιμή είναι λογική. Τα γνήσια ανταλλακτικά είναι πάντα ακριβά. Και η τιμή για εργατικά καλή είναι.

Σκέψου ότι έχει κάνει όλο το σύστημα τροφοδοσίας και μετάδοσης κίνησης καινούργιο.

Δυστυχώς το κόστος ενός σέρβις δεν συμβαδίζει με την εμπορική αξία της μοτοσυκλέτας.

Υγ. Τα δίτροχα οχήματα δεν έχουν διαφορικό.

viper1
20/12/2020, 19:45
Η διαφορά των 200 ευρώ το ήταν? Παζάρι?

o_gavros
20/12/2020, 19:45
Αναφέρεις σχεδόν 500€ αξία ανταλλακτικών, των οποίων οι τιμές που παραθέτεις είναι λογικές.
Δεδομένου ότι τα σκουτερ έχουν πολύ λύσε δέσε, νομίζω ότι το 200αρι είναι οκ. Ίσως να μπορούσε να του έκοβε κάνα 50ρικο λόγω των 6 εβδομάδων που το κράτησε, αλλά κλάιν.
Δεν τον δάγκωσε πάντως.
Τωρα το αν άξιζε ή όχι αυτη η επισκευή, δεν το κρίνουμε εμείς αλλά αυτός που την χρηματοδότησε.

Γιωργοττ μη το λες.
Το πασίγνωστο ταουν μεητ ή τα μαστόδοντα με την προπέλα, με τετοιο δεν κινούνται;

telegonos
20/12/2020, 19:49
Οι τιμές δεν είναι εξωφρενικές, αλλά είναι με μια πρώτη ματιά που τις βλέπω, προς το ''αισιόδοξο'' όλες. Για τον μάστορα αισιόδοξο.

Προυπόθεση ότι ΟΛΑ αυτά, μπήκαν αντιπροσωπείας, κι όχι aftermarket που συνήθως είναι αρκετά φτηνότερα.

Αν θες, πάρε ένα τηλέφωνο κάποιο μαγαζί π.χ. Stelpet και ρώτα τιμές για τα ακριβότερα πράγματα της λίστας π.χ. για malosi βαριατόρ να δεις και μόνος σου.

Τα 230 ευρώ για όλα αυτά, είναι επίσης ''αισιόδοξο'' νούμερο, δεδομένο ότι ΟΛΑ αυτά είναι εύκολες δουλειές για επαγγελματία μάστορα, ένα μεσημέρι ή ένα απόγευμα δουλειά δλδ τα αλλάζει όλα αυτά που γράφεις.

Γενικά 700 ευρώ, για βεσπάκι του 2001, και χωρίς να έγινε κάτι πραγματικά μηχανικό στο μοτέρ π.χ. επισκευή μοτέρ με αλλαγή κυλίνδρου-πιστονιού ή φτιάξιμο βαρεμένου στρόφαλου, είναι ''κάπως'' σαν νούμερο. Αν δλδ ήθελε και μια επανακατασκευή το μοτέρ, τι θα ζήταγε, 2000 ευρώ;


Α και δεν έχει διαφορικό, τελική μετάδοση-μειωτήρα στον τροχό έχει, φτάνει μωρέ με το διαφορικό πια.

ΓιώργοςΤΤ
20/12/2020, 19:59
Telegonos: Λογικό οι τιμές να είναι αισιόδοξες προς τον μάστορα, κανένας δεν πουλάει ανταλλακτικά όσο τα αγοράζει. Είναι και αυτό μέσα στο κέρδος.

ΓιώργοςΤΤ
20/12/2020, 20:02
Επίσης είναι σημαντικό το πώς θα πάει ένα μηχανάκι σε συνεργείο. Άλλο είναι να πάμε με μια λίστα από εργασίες που θέλουμε να κάνουμε και άλλο να πάμε στον μάστορα και να του πούμε δες τι δεν δουλεύει και άλλαξε το.

viper1
20/12/2020, 20:09
Όταν ένα μηχανάκι φτάσει να κοστίζει παραπάνω από την αξία του το φτιάχνεις για 2 λόγους
1. Συναισθηματικους
2. Δεν ξέρω τι να κάνω τα λ7 μου

rainmike
20/12/2020, 20:19
Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις απαντήσεις.
Και εγώ νομιζω πως τα 230 ευρώ για τα περαστικά ίσως ειναι λίγο τσιμπημένα,ειδικά για την εποχή.
Τώρα για τα αναλώσιμα ηθελά απλά και μιά δεύτερη γνώμη.

toyar
20/12/2020, 20:23
200 ευρω η μεταδοση και 100 το καρμπυρατερ μονο τα ανταλλακτικα

rainmike
20/12/2020, 20:42
Όχι ήταν απο service που μπορεί να περιμένει απο οτι μου είπε το φιλαρακι.Τα 900 του φάνηκαν υπερβολικά και του είπε απλα οτι δεν πρεπει να γίνει άμεσα ,το αφηνουμε

Parkaki
20/12/2020, 22:55
Διχρονο η τετραχρονο; Εαν διχρονο τοτε εχω να πω οτι σας πηρε παρα πολλα για ολα αυτα α ανταλλακτικα. Ξαταρχας γιατι να τα αλλαξεις ολα αυτα; Μονο το καρμπ 100 ευρω; Με 35 βρικα εγω σε αριστη κατασταση μεταχειρισμενο. Γενικα αλλαζεις μονο οσα χρειαζονται, οχι πουλας οτι εχεις στην αποθηκη. Αμα σου εκανε επισκευη ποσα θα σου επαιρνε δηλαδη; 1500; Αν ειναι δυνατον.

Ps: φετος εκανα ολικη ανακατασκευη το δικο μου το 180 αρα κατι ξερω. Αυτες τις τιμες απο κωλο του τις εβγαλε; 88 ευρω για ιμαντα; Εγω βρηκα με 30 εναν αφτερμαρκετ εφαμιλλο του μανησιου πχ.

Ps: ραουλα ιμαντα δηλαδη μπιλιες; 40 ευρω για μπιλιες; Οι pulley που ειναι τοπ κανουν ενα 20ρικο..
Ps: για να λες μεμβρανη καρμπυρατερ μαλλον το τετραχρονο θ εννοεις;

typhoon
20/12/2020, 23:40
Εμένα γιατί μου φαίνεται κάπως περίεργη η όλη φάση?
Τι "σερβις" είναι αυτό που μπορεί να περιμένει, αλλά ήθελε κολαρο νερού, πολλαπλασιαστή, μεμβράνες καρμπυρατέρ, slide κ καθρέπτες ζεύγος?
Οι τιμές σαν τιμές είναι ελαφρώς τσιμπημένες προς τα πάνω χωρίς όμως κάτι εξωφρενικό.
Το ότι μπορεί κάποιος να εντοπίσει συγκεκριμένα κομμάτια πολύ πολύ φθηνότερα, προϋποθέτει προσωπική ενασχόληση, χρόνο κ γνώση. Όταν δεν τα διαθέτεις αυτά, τα πληρώνεις κ δεν διαμαρτυρεσαι γιατί στο ebay πουλάει στην Μαλαισία ένας το τάδε ανταλλακτικό μισή τιμή. Πάρτο, φέρτο, να κάνει κιολας κ στο βάζει ο μαστορας μόνο εργατικά.

Αν καταλαβαίνω σωστά πήγε στο συνεργείο ένα μηχανάκι μπρδλο, κατά πάσα πιθανότητα ασυντηρητο με την συμφωνία ξανακαντο μηχανάκι.

Βέβαια ο σωστός ο μαστορας όφειλε να ενημερώσει εκ των προτέρων ότι το κόστος είναι περίπου τόσο, θέλεις να συνεχίσω? Κι όχι να στο φτιάξει με κουβέντες τύπου "θα τα βρούμε"

Μάλλον εκατέρωθεν έχουν φάουλ.
Αλλά αφού έχει γίνει η δουλειά κ στα έχει με τιμολόγια κ αποδείξεις για ποιον λόγο να παζαρεψεις?

Καλά κι άλλος για να δέχτηκε 200€κάτω, μάλλον πήγε να δαγκώσει κ σου λέει όσο μπορώ.

Parkaki
21/12/2020, 00:15
Οι τιμές δεν είναι εξωφρενικές, αλλά είναι με μια πρώτη ματιά που τις βλέπω, προς το ''αισιόδοξο'' όλες. Για τον μάστορα αισιόδοξο.

Προυπόθεση ότι ΟΛΑ αυτά, μπήκαν αντιπροσωπείας, κι όχι aftermarket που συνήθως είναι αρκετά φτηνότερα.

Αν θες, πάρε ένα τηλέφωνο κάποιο μαγαζί π.χ. Stelpet και ρώτα τιμές για τα ακριβότερα πράγματα της λίστας π.χ. για malosi βαριατόρ να δεις και μόνος σου.

Τα 230 ευρώ για όλα αυτά, είναι επίσης ''αισιόδοξο'' νούμερο, δεδομένο ότι ΟΛΑ αυτά είναι εύκολες δουλειές για επαγγελματία μάστορα, ένα μεσημέρι ή ένα απόγευμα δουλειά δλδ τα αλλάζει όλα αυτά που γράφεις.

Γενικά 700 ευρώ, για βεσπάκι του 2001, και χωρίς να έγινε κάτι πραγματικά μηχανικό στο μοτέρ π.χ. επισκευή μοτέρ με αλλαγή κυλίνδρου-πιστονιού ή φτιάξιμο βαρεμένου στρόφαλου, είναι ''κάπως'' σαν νούμερο. Αν δλδ ήθελε και μια επανακατασκευή το μοτέρ, τι θα ζήταγε, 2000 ευρώ;


Α και δεν έχει διαφορικό, τελική μετάδοση-μειωτήρα στον τροχό έχει, φτάνει μωρέ με το διαφορικό πια.


Ναι εχει τον μειωτηρα, και εδω ο μαστορας ηθελε να πει οτι μετα απο 92.000 χιλιομετρα το μονο που ηθελε αλλαγη εκει μεσα ηταν η βαλβολινη, οχι οτι ηθελε αλλαγη ολο το σετ γραναζιων που μαλλον εχουν μεινει με τα μισα δοντια. κλαμα δηλαδη.

dorso
21/12/2020, 02:44
Οι τιμές για τα ανταλλακτικά είναι φυσιολογικότατες,ναι εννοείται ότι αν έψαχνες στο ίντερνετ και τα αγόραζες από 4-5 καταστήματα θα γλιτώνες αρκετά χρήματα,αλλά αυτή την δουλειά δεν στην κάνει κανένα συνεργείο και εδώ που τα λέμε δεν είναι δουλειά του.. Επόμενος οποίος είναι της νοοτροπίας το πάω συνεργείο και λέω του μάστορα κάντο μου μηχανάκι, πρέπει να πληρώσει κ το αναλόγω κόστος..Εγώ προσωπικά αν πήγαινα συνεργείο και μου έλεγαν 700€ για αυτό το μηχανάκι θα του έβγαζα ένα 50€ να μου κάνει την χάρη να του το χαρίσω..

doctor_john
21/12/2020, 09:00
Μην το λες, υπάρχουν συνεργεία που τα παραγγέλνουν απέξω, σου δείχνουν αποδείξεις και μερικοί
δημιουργούν πρόβλημα για τα μεταφορικά που χρεώνει ο κάθε πωλητής..

sapila racing
21/12/2020, 09:53
Ps: φετος εκανα ολικη ανακατασκευη το δικο μου το 180 αρα κατι ξερω. Αυτες τις τιμες απο κωλο του τις εβγαλε; 88 ευρω για ιμαντα; Εγω βρηκα με 30 εναν αφτερμαρκετ εφαμιλλο του μανησιου πχ.


Parkaki οι εκφράσεις που χρησιμοποιείς ξεπερνούν το όριο νομίζω.
Για ηρέμησε λίγο! :nono:

Επίσης το οτι εσυ επιλέγεις να αγοράσεις τον aftermarket ιμάντα φτηνά και να τον βάλεις στο μηχανάκι σου δεν υποχρεώνει το οποιοδήποτε συνεργείο να κάνει το ίδιο.
Ισα ίσα που αν δεν υπάρχει πρότερη συνεννόηση με τον πελάτη για χρήση ιμιτασιόν ανταλλακτικού το λογικό είναι να μπεί το original.

DoctoR_k6
21/12/2020, 10:39
Πως γινεται καποιος να παει το μοτο σου για service κ να το αφηνει εκει για ποσο καιρο ξερω γω κ να μην ενημερωνετε για τα κοστη η τι θα χρειαστει για επισκευες/ανταλλακτικα?
Απ οτι καταλαβαινω τα ηθελε κ τα επαθε ο ιδιοκτητης αλλα κ ο μαστορας πριν κανει οτι κανει θεωρητικα τον καλει στο τηλεφωνο κ του λεει την σουμα πριν προχωρησει. Αλλιως μετα θα εχει τα γνωστα...δεν εχω, πολυ πηγε κ δεν ηξερα κλπ κλπ.
Δηλαδη ο ενας δεν νοιαστηκε για το ποσο (εκτος κ αν ειπε προχωρα χωρις φοβο κ παθος) κ ο αλλος αγοραζε τα ανταλλακτικα κ τα εβαζε απανω χωρις προτερη συνεννοηση? :confused:

Ρε Parkaki με 30ε ιμαντα τον κανεις φυτιλια σε 5Κ χιλομετρα. Οι τιμες ειναι νορμαλ για genuine ανταλλακτικα.

cityfly
21/12/2020, 10:50
Προσωπικά δεν γνωρίζω τιμές ξέρω όμως ότι δεν μπορείς να πεις ότι το χ ανταλλακτικό είναι ακριβό επειδή το ιμιτασιόν είναι φθηνότερο.
Ο καθένας επιλέγει να βάλει αυτό που θέλει για τον οποιοδήποτε δικό του λόγο

rainmike
21/12/2020, 11:29
Παιδιά μην τρελαινομαστε απλά γνώμες θέλαμε περι των τιμων των αναλωσίμων.
Το θέμα δεν είναι μονο αν τα ανταλλακτικά κοστίζαν τόσο αλλά και αν ήταν απαραίτητο να γίνουν όλες αυτές οι αλλαγές.
Και φυσικά αυτό δεν μπορούμε να το ξέρουμε επαφίεται κυριως στη σχέση εμπιστοσύνης μάστορα-πελάτη.
Τώρα ότι έγινε έγινε απλά πολλές φορές ακούμε 700 ευρώ 900 ευρώ για μηχανάκι με αντικειμενική αξία στο χιλάρικο και λες
ειναι δυνατον ρε πουτη μου.
Μπορει και να ναι ομως.:rolleyes:

Bowleno
21/12/2020, 12:20
Παιδιά μην τρελαινομαστε απλά γνώμες θέλαμε περι των τιμων των αναλωσίμων.
Το θέμα δεν είναι μονο αν τα ανταλλακτικά κοστίζαν τόσο αλλά και αν ήταν απαραίτητο να γίνουν όλες αυτές οι αλλαγές.
Και φυσικά αυτό δεν μπορούμε να το ξέρουμε επαφίεται κυριως στη σχέση εμπιστοσύνης μάστορα-πελάτη.
Τώρα ότι έγινε έγινε απλά πολλές φορές ακούμε 700 ευρώ 900 ευρώ για μηχανάκι με αντικειμενική αξία στο χιλάρικο και λες
ειναι δυνατον ρε πουτη μου.
Μπορει και να ναι ομως.:rolleyes:

Κοίτα.....αυτά όλα είναι σχετικά.
Αξία μοτό στο χιλιάρικο στην αγορά μεν, αλλά με τα ίδια, περισσότερα η λιγότερα ανάλογα θέματα;
ΑΝ έχει κάνει όλα αυτά έχει στην ουσία νέο μηχανάκι εξαιρώντας, βεβαίως κυλινδροπίστονο κ.λ.π. Αλήθεια, σε τι κατάσταση είναι αυτά;

typhoon
21/12/2020, 12:59
Παιδιά μην τρελαινομαστε απλά γνώμες θέλαμε περι των τιμων των αναλωσίμων.
Το θέμα δεν είναι μονο αν τα ανταλλακτικά κοστίζαν τόσο αλλά και αν ήταν απαραίτητο να γίνουν όλες αυτές οι αλλαγές.
Και φυσικά αυτό δεν μπορούμε να το ξέρουμε επαφίεται κυριως στη σχέση εμπιστοσύνης μάστορα-πελάτη.
Τώρα ότι έγινε έγινε απλά πολλές φορές ακούμε 700 ευρώ 900 ευρώ για μηχανάκι με αντικειμενική αξία στο χιλάρικο και λες
ειναι δυνατον ρε πουτη μου.
Μπορει και να ναι ομως.:rolleyes:

Αυτό χρειάζεται να το γνωρίζει ο ιδιοκτήτης και δεν μπορεί κανένας να σου απαντήσει εαν όντως χρειαζόταν όλα αυτά.
Αυτό που καταλαβαίνω πάντως είναι ότι ο φίλος σου δεν είχε ιδέα γιατί πήγε το μηχανάκι στον μάστορα...

rainmike
21/12/2020, 13:08
Αυτό χρειάζεται να το γνωρίζει ο ιδιοκτήτης και δεν μπορεί κανένας να σου απαντήσει εαν όντως χρειαζόταν όλα αυτά.
Αυτό που καταλαβαίνω πάντως είναι ότι ο φίλος σου δεν είχε ιδέα γιατί πήγε το μηχανάκι στον μάστορα...
Ρε φιλαράκι για σερβις το πήγε το μηχανάκι και εκει ο μηχανικος του έβγαλε ενα καρο πραγματα οτι θελουν αλλαγη.
Λες και ο μέσος αναβάτης σκούτερ γνωρίζει τι συστημα μεταδοσης έχει το σκουτερ του και τι παιζει με το καρμπυρατερ του και τι αναλώσιμα χρειαζεται και ποσο επειγον ειναι να γινει κατι
μην κρινετε ρε μαγκες εξ ιδιων τα αλλοτρια υπάρχει κοσμος που δεν ξερει και ολας.

typhoon
21/12/2020, 13:33
Οκ πάω πάσο.
Πάντως να μην ξαναπάτε στον συγκεκριμένο μάστορα παιδιά...

Πολύ γενικός κανόνας, όσο λειτουργεί κάτι(σωστά) δεν το πειράζουμε.

νεοσσός
21/12/2020, 13:33
Τώρα ότι έγινε έγινε απλά πολλές φορές ακούμε 700 ευρώ 900 ευρώ για μηχανάκι με αντικειμενική αξία στο χιλάρικο και λες
ειναι δυνατον ρε πουτη μου.
Σε όσο πιο κακή κατάσταση είναι μία μοτοσυκλέτα, τόσο πιο πιθανό είναι το κόστος επισκευής να ξεπερνάει το κόστος πώλησής της. Είναι ένας από τους λόγους που κάποια οχήματα δεν επισκευάζονται ποτέ, αφού συμφέρει η αγορά άλλου.

Ως προς το κόστος εργασίας, λογίζεται σαν χρόνος ενασχόλησης, οπότε συνήθως είναι μεγαλύτερο ποσοστό επί του κόστους επισκευής, όσο πιο φθηνή είναι η επισκευή.

Πόσους έχετε δει να επισκευάζουν στην εποχή μας τοστιέρες; Αντί να δώσεις 10€ στο μάστορα για αλλαγή αντίστασης, παίρνεις καινούρια τοστιέρα με 8€.

dorso
21/12/2020, 13:35
Το να μην πάτε στο συγκεκριμένο μάστορα και αυτό πολύ γενικό..Το μηχανάκι είχε 92000χλμ οπότε αν δεν είχε αλλαχτεί τίποτα ποτέ από όλα αυτά δεν είναι περίεργο να χρειαζόταν..

νεοσσός
21/12/2020, 13:36
...
Πάντως να μην ξαναπάτε στον συγκεκριμένο μάστορα παιδιά...

Πολύ γενικός κανόνας, όσο λειτουργεί κάτι(σωστά) δεν το πειράζουμε.
Δεν είναι απαραίτητα κακός. Κατ΄αρχάς δεν ξέρουμε τι εντολές του έδωσε ο ιδιοκτήτης κατά τη διάρκεια επικοινωνίας. Μπορεί να ζήτησε ο μάστορας 20€ για έλεγχο, να του είπε τελική τιμή και να συμφώνησε ο άλλος, κόβοντας περιττές εργασίες με τα 200€.

Θα ήταν καλύτερος κάποιος άλλος μάστορας που θα έκρυβε πιθανά προβλήματα που θα παρουσιάζονταν σύντομα, δίνοντάς του το μισό κόστος;

viper1
21/12/2020, 13:50
Οκ πάω πάσο.
Πάντως να μην ξαναπάτε στον συγκεκριμένο μάστορα παιδιά...

Πολύ γενικός κανόνας, όσο λειτουργεί κάτι(σωστά) δεν το πειράζουμε.

Υπάρχει η προληπτικη συντήρηση (υγρα φρένων υγρά ψύξης ανα τακτά χρονικά διαστήματα , έλεγχος-αντικατασταση μπουζί φίλτρου αέρος, έλεγχος βαλβίδων κλπ).
Και υπάρχει και η συντήρηση δεν πειραζω τίποτα μέχρι να χαλάσει.
Στην δεύτερη περίπτωση η αποκατάσταση βλαβών θα κοστίζει περισσότερο από την αξία της μοτοσυκλέτας :D

Parkaki
21/12/2020, 14:34
https://www.kalemis.gr/product/ιμαντασ-κινησησ-runner-1802t-hex-lxt-180/

α ενταξει εγω ειμαι υπερβολικος , οχι οτι στην αντιπροσωπια κανει 35 ευρω..

typhoon
21/12/2020, 14:51
Ορθότατον Viper!
Στην συγκεκριμένη περίπτωση τι να γράψω...
Εν τω μεταξύ δεν έχουμε και αναλυτικές πληροφορίες τι ειπώθηκε και πως, οπότε εικάζει ο καθένας μας, ανάλογα τις εμπειρίες του.
Σίγουρα δεν θα αφήσω τα λάδια 50.000 χλμ
Αλλά πχ μεμβράνες στο καρμπ, αν δεν χάλαγαν δεν θα τις άλλαζα προληπτικά.
Τελοσπάντων, μεγάλη συζήτηση , δεν έχει και πολύ νόημα στο παρόν νήμα.

DoctoR_k6
21/12/2020, 14:59
https://www.kalemis.gr/product/ιμαντασ-κινησησ-runner-1802t-hex-lxt-180/

α ενταξει εγω ειμαι υπερβολικος , οχι οτι στην αντιπροσωπια κανει 35 ευρω..

Εχω την εντυπωση οτι μιλαμε για 4Τ. Οπου τοσο κανει πανω κατω ο ιμαντας.
Στο 2Τ ειναι καπου στο 35αρι οντως.

92Κ χλμ με το διχρονακι?

Parkaki
21/12/2020, 19:55
Εχω την εντυπωση οτι μιλαμε για 4Τ. Οπου τοσο κανει πανω κατω ο ιμαντας.
Στο 2Τ ειναι καπου στο 35αρι οντως.

92Κ χλμ με το διχρονακι?

Παιζει να λεει για το τετραχρονο ναι, με βαση τα ανταλλακτικα που αλλαξε παντα. Ο μαλοσι ο ιμαντας 72 ευρω εχει παντως για το τετραχρονο, που θεωριτικα ειναι ο καλυτερος. 92κ βγαζει το διχρονο αμα δε το πινεις, αλλα σιγα που δε θα το πινεις χαχα! Τελος παντων γνωμη μου οτι τους πηρε πολλα, αλλαξε ισως πραγματα που δεν επρεπε να αλλαχτουν και δεν αλλαξε σημαντικοτερα πραγματα, εκτως πια αν ηταν τοσο χρεπι που ολα αυτα ηθελαν αλλαγη, αλλα και ετσι να ειναι.. τα γραναζια του μειωτηρα ηταν ζωντανα; Ο στροφαλος η μπιελα το κυλινδροπιστονο; Μηπως δεν αξιζε τελικα αυτη η επισκευη;

borgiriadis1
25/12/2020, 12:37
Για τι κοστος των ανταλακτικων δεν εχω αποψη μπορει εκει να ειναι η τιμη τους ή στην τελικη να ηταν και 70-80€ φνηνοτερα αν τα ψαξεις λιγο ή αν βαλεις aftermarket να ηταν πολυ φθηνοτερα (πραγμα που δεν ξερουμε αν ο μαστορας εβαλε γνησια).
Αλλα 230 επισκευη για αυτα ειναι υπερβολικα πολυ μεγαλο σαν ποσο. Κ χωρις να κοιταχτουν τα βασικοτερα μερη του μοτερ οπως κυλινδρος πιστονι γραναζια.
Δλδ ενας μαστορας χωρις να ανοιξει μοτερ πηρε 230 ευρω?
100 θα ηταν μια λογικη τιμη + το καποιο κερδος απο τα ανταλακτικα. Τα υπολοιπα ειναι αερας κοπανηστος για να πει με περισπουδαστο υφος:

"Μας πεδεψε λιγο το μοτορι σου αλλα τωρα φυσαει. 900 κανονικα θα επερνα αλλα να μην σε σκισω τωρα ειναι και παλιο. Αντε 700 για σενα μονο."