View Full Version : Φράσεις κλειδιά για bingo στο γλείψιμο
Αν γράφεις review για μοτοσυκλέτα στον έντυπο ή ηλεκτρονικό τύπο και δεν γράψεις την φράση: "Όταν ανεβαίνεις πάνω της δεν αισθάνεσαι το βάρος της καθόλου, δεδομένου του πολύ καλού ζυγίσματος της" σου κόβονται 3 πόντοι απο το τσουτσούνι σου, όλοι το ξέρουν αυτό
:rolleyes:
Ξέχασες και το "στα χαρτιά φαίνεται βαριά αλλά μόλις κυλήσουν οι τροχοί...."
Ξέχασες και το "στα χαρτιά φαίνεται βαριά αλλά μόλις κυλήσουν οι τροχοί...."
Χαχαχαχα σωστός
Να φτιάξουμε θρεντ με τις πάγιες κοινότυπες φράσεις γλυψίματος στις εταιρίες απο τις κριτικές
Εδιτ: προτείνω ο τίτλος να είναι
«Φράσεις κλειδιά για bingo στο γλύψιμο»
Μόλις μου ήρθε άλλη μια
«Στρίβει με τη σκέψη»
gior-gos
27/12/2020, 13:50
"...οι αναρτήσεις φροντίζουν ώστε να γίνονται όλα μαγικό χαλί κάτω από τις ρόδες της..." :lol:
giorgosb
27/12/2020, 14:00
".. η σέλα του θα ικανοποιήσει και τον πιο απαιτητικό αναβάτη.." :p
Η οδική συμπεριφορά είναι πολύ πάνω από τον μέσο όρο................
Τα φρένα τα καταφέρνουν πολύ καλά γιά τα κιλά της μοτοσυκλέτας....
Kas_Tracer
27/12/2020, 14:33
Αρκεί να έχουν αρχικό δάγκωμα
giorgosb
27/12/2020, 14:41
".. φρένα άγκυρες!"
AUFGEBRACHT
27/12/2020, 15:31
"Η συναρμογή και συναρμολόγηση είναι σε υψηλά επίπεδα και χωρίς ψεγάδια"...
AUFGEBRACHT
27/12/2020, 15:32
Τα φρένα τα καταφέρνουν πολύ καλά γιά τα κιλά της μοτοσυκλέτας....
...παρά την αρχική σπογγώδη αίσθηση :lol: Χρόνια προσπαθώ να κωδικοποιήσω τι σχέση έχει ένα σφουγγάρι με την πέδηση...
basilis_k6
27/12/2020, 16:10
"σε αυτο συμβάλουν και τα πολύ καλα ελαστικά που φοράει απο το εργοστάσιο"
2 γλειψίματα σε 1
gior-gos
27/12/2020, 16:42
"τι μας άρεσε"
"- Η θέση οδήγησης και η προστασία από τον αέρα θα καλύψουν απόλυτα τους μετρίου αναστήματος αναβάτες. Όμως, και οι άνω των 200 cm όπως και οι κάτω των 150 cm θα βολευτούν ικανοποιητικά."
"- Η σέλα αγκαλιάζει τα μαλακά μόρια του αναβάτη και τα κρατάει ξεκούραστα..."
"τι θα θέλαμε" ή "τι δε μας άρεσε"
"- Θα θέλαμε ο ανεμοθώρακας να ρυθμίζεται σε 4 θέσεις αντί για 3."
"- Τα φλας είναι πολύ διακριτικά· θα τα θέλαμε λίγο πιο ευδιάκριτα."
"- Θα θέλαμε περισσότερους χρωματικούς συνδυασμούς."
giorgosb
27/12/2020, 17:19
"..ακόμα και υπό πίεση δείχνει ουδέτερη συμπεριφορά"
"..οι γωνίες τοποθέτησης του τιμονιού δημιουργούν φυσική θέση στα χέρια που δεν κουράζει σε πολύωρες διαδρομές"
"..φώτα που κάνουν την νύχτα μέρα"
".. η Χ,Υ κινέζικη εταιρεία, η οποία είναι ένας πραγματικός κολοσσός"
Triathlon 7
27/12/2020, 17:27
"Η εταιρεία ενσωματώνει στη νέα βελτιωμένη έκδοση, όλες αυτές τις αλλαγές που ζητούσαν επίμονα οι αγοραστές. Έτσι το νέο μοντέλο έχει νέα χρώματα, 20 χιλιοστά ψηλότερα τοποθετημένο τιμόνι και 3% περισσότερη ροπή στις χαμηλομεσαίες στροφές, κάτι που γίνεται αμέσως αντιληπτό κατά την οδήγηση" (αφού αλλάχθηκαν καμιά 50ρια εξαρτήματα με νέους κωδικούς). "Ακόμα έχει εξαλειφθεί το γνωστό φαινόμενο με τα σκορτσαρίσματα, τα σβησίματα και τους κραδασμούς κάτω από τις 5.000 σαλ" (τόσο γνωστό που δεν χρειαζόταν να το αναφέρουμε όταν κάναμε τεστ το προηγούμενο μοντέλο).
"Νομίζουμε ότι όλες αυτές οι αλλαγές δικαιολογούν απόλυτα την μικρή αύξηση στην τιμή (2.000 - 3.000 euro) και δεν πρόκειται να επηρεάσουν την πετυχημένη πορεία του μοντέλου στην αγορά".
Τα σχόλιά σας είναι πολύ εύστοχα. Πραγματικά είναι να απορεί κανείς τι ουσιαστικές πληροφορίες μπορείς να αποσπάσεις από τέτοια κείμενα.
Ως προς τα vlogs, θα πω ότι ο δοκιμαστής πρέπει να δείχνει ενθουσιασμένος, λίγο τρομαγμένος από το δέος που του προκαλεί η επιτάχυνση και να να δείχνει απόλυτα ικανοποιημένος από την οδήγηση του μοτοσακού.
Πρέπει να παρουσιάζει τη μοτοσυκλέτα σαν τέρας δύναμης, που τιθασεύεις εύκολα και σε κάνει να ξεχνάς όλα τα προβλήματα. Αν σε πείσει πλαγίως ("τραβάει τα βλέμματα του αντίθετου φύλου") ότι παίζει και να ζευγαρώσεις αγοράζοντάς την, τότε έχει σιγουράκι την εύνοια της αντιπροσωπείας.
karellen
27/12/2020, 17:38
...πλήρες καντράν με επάρκεια ενδείξεων και όλες τις πληροφορίες με μια ματιά.
(κι ας είναι η οθόνη σαν αρχαίο game boy, πχ Zontes).
antonis_fr4-4
27/12/2020, 20:55
"ζωηρός και ροπατος κινητήρας"
Μπλα μπλα μπλα Yamaha tracer μπλα μπλα μπλα
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
28/12/2020, 05:40
Οι αναρτήσεις μπορούν να δουλεύουν υπερωρίες χωρις να παραπονεθουν.
Lioulios
28/12/2020, 07:09
Βασιλικη θεση συνεπιβάτη.
Ασχημα ομορφη μοτοσυκλετα.
RaGe_Raptor
28/12/2020, 09:02
"Cool factor 11/10"
Κι ενώ σε όλες τις αντικειμενικες κατηγορίες/μετρήσεις είχε φάει ξύλο, άσε που το πρωί με την ψυχρα μετά βίας έπαιρνε μπρος
Λευκάδιος
28/12/2020, 09:21
"Επαναπροσδιορίζει την κατηγορία"
"Αναγκάζει τις άλλες εταιρείες να τρέξουν πίσω στα σχεδιαστήρια τους"
"λειτουργία ψεκασμού σαν καλορυθμισμενο καρμπυρατέρ"
"το πλαίσιο της είναι βράχος και αντέχει άνετα ακόμα 20 άλογα"
:D
Αμα είναι γρανιτένιο κιόλας αντέχει 30 άλογα!!!
"δεν υπάρχει νικητής σε αυτό το συγκριτό, όποιο και να επιλέξεις θα το ευχαριστηθείς"
α. είναι ένα τίμιο μηχανάκι
β. η επιλογή δική σας
(Το ZX10 r απουσιάζει από πολλά τεστ μεγάλων όχι μόνο Ελλάδα)
telegonos
28/12/2020, 12:38
Το τάδε έχει καλύτερα φρένα.
Το ίδιο τάδε έχει πιο γραμμικό μοτέρ και αποδίδει καλύτερα την δύναμη στην πίστα, γράφοντας και λίγο καλύτερο χρόνο.
Το ίδιο τάδε έχει καλύτερη εργονομία.
Το ίδιο τάδε μπλα μπλα μπλα...
Και στο τέλος του συγκριτικού,
Νικητής στο τέλος το ΑΛΛΟ, γιατί έχει καλύτερη ''αίσθηση''.
Ωραίες εποχές συγκριτικών 1000ριων κάπου εκεί στο 2004.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
28/12/2020, 16:50
Το καλυτερο που εχω ακούσει.
Ήρθε το ταδε μηχανάκι για να σε σηκώσει απτό καναπέ σου.
......................................
Η ροπή του είναι ικανή να κολλήσει το στομάχι σού στη πλάτη σού.
.............................................
Όσο για το καναπέ σού....μπορεί ακόμα να δει λίγο τηλεόραση.
Βέβαια δεν είναι και παπάκι στην κατανάλωση, αλλά γι' αυτά που προσφέρει....................
(Θέλει να σου κάνει ο βενζινάς πρόταση να σου δώσει την κόρη του - τέτοιος καλός πελάτης....)
GogosLux
28/12/2020, 18:01
Το τάδε έχει καλύτερα φρένα.
Το ίδιο τάδε έχει πιο γραμμικό μοτέρ και αποδίδει καλύτερα την δύναμη στην πίστα, γράφοντας και λίγο καλύτερο χρόνο.
Το ίδιο τάδε έχει καλύτερη εργονομία.
Το ίδιο τάδε μπλα μπλα μπλα...
Και στο τέλος του συγκριτικού,
Νικητής στο τέλος το ΑΛΛΟ, γιατί έχει καλύτερη ''αίσθηση''.
Ωραίες εποχές συγκριτικών 1000ριων κάπου εκεί στο 2004.
και τωρα το ίδιο κανουν στο εξωτερικο, πχ βλεπε Αγγλους "44" που σε δοκιμη SS βγαλαν καλυτερο την προπελα και ας το σουπιάσανε στην δοκιμή και ας μην είχαν τιποτε να πουν για αυτο :lol:
και τωρα το ίδιο κανουν στο εξωτερικο, πχ βλεπε Αγγλους "44" που σε δοκιμη SS βγαλαν καλυτερο την προπελα και ας το σουπιάσανε στην δοκιμή και ας μην είχαν τιποτε να πουν για αυτο :lol:
με το οποίο σαβουριάστηκε κι όλας γιατί βασίστηκε πολύ
στα τέλεια ηλεκτρονικά
(χωρίς νίντζα ξέρω γω γιατί είναι πολύ πίστας)
Γελάω ακόμα με το τεστ
Μαθήματα 1ου εξαμήνου φοίτησης στη σχολή δημοσιογραφίας:
1. "Φράσεις κλειδιά για bingo στο γλείψιμο"
2. "Πώς γεμίζουμε μία σελίδα Α4 χωρίς να λέμε τίποτα"
3................................................................................................
και τωρα το ίδιο κανουν στο εξωτερικο, πχ βλεπε Αγγλους "44" που σε δοκιμη SS βγαλαν καλυτερο την προπελα και ας το σουπιάσανε στην δοκιμή και ας μην είχαν τιποτε να πουν για αυτο :lol:
Το θυμάμαι αυτό. Ουσιαστικά είχαν καταλήξει ότι έχει καλύτερες επιδόσεις, αλλά δεν έχει χαρακτήρα, λόγω ουδετερότητας. Η αλήθεια είναι ότι κάτι τέτοιο αναφέρεται σε πολλές δοκιμές μοτοσυκλετών και το έχω ψιλοπιστέψει. Ότι δηλαδή οι μοτοσυκλετιστές θέλουν τα ξεσπάσματα στην απόδοση και όχι γραμμικά χαρακτηριστικά για να ενθουσιαστούν, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει χαμηλότερες επιδόσεις.
Πάντως πρέπει να μας προβληματίσει το γεγονός ότι με τα σχόλιά μας αποδεικνύουμε ότι αποτελούμε κι εμείς το κοινό τέτοιων αρθρογράφων.
telegonos
28/12/2020, 18:40
αποτελούμε κι εμείς το κοινό τέτοιων αρθρογράφων.
Ναι αλλά μια του κλέφτη, δυο του κλέφτη...
Το τάδε έχει καλύτερα φρένα.
Το ίδιο τάδε έχει πιο γραμμικό μοτέρ και αποδίδει καλύτερα την δύναμη στην πίστα, γράφοντας και λίγο καλύτερο χρόνο.
Το ίδιο τάδε έχει καλύτερη εργονομία.
Το ίδιο τάδε μπλα μπλα μπλα...
Και στο τέλος του συγκριτικού,
Νικητής στο τέλος το ΑΛΛΟ, γιατί έχει καλύτερη ''αίσθηση''.
Ωραίες εποχές συγκριτικών 1000ριων κάπου εκεί στο 2004.
Έτσι και στα 1980, 90 και.....:lol: έπρεπε να φάνε ψωμάκι τα περιοδικά, βλέπεις.....
Εμένα πάντα μου την έσπαγε που οι έβαζαν detuned κινητήρες από super sport κ η καραμέλα ήταν η ίδια "κόψανε 40 άλογα ψηλα για όφελος της ροπής χαμηλά"
Κ πάντα είχα την απορία εάν fazer 1000 μπορούσε να πάρει κεφάλι από r1... Μα έχει ροπή χαμηλά αφού!
Επίσης για γέλια είναι όταν πάνε να πασάρουνε adveture χαρακτηριστικά μοτοσυκλετών 250 κιλών κ 160ιππων.
Αντικειμενικά το χώμα που θα κάνουν οι περισσότεροι ιδιοκτήτες το πέρναγαν κ με ζζρ1400...
Κι όπως πολύ εύστοχα έχω διαβάσει σε κάτι αστεία απόφθεγματα
"adventure biking... The most expensive way to live like homeless"
mia_zoi_kawa
29/12/2020, 04:20
"Πολύ μοτοσυκλέτα για τα λεφτά της"
Όταν όλα είναι σκατα πάνω της και την αντιμετωπίζουν με την λογική αυτουνού που μαζεύει σκραπ
κινηση ματ που στοχευει απευθειας στην κορυφη της κατηγοριας και στελνει τους ανταγωνιστες πισω στα σχεδιαστηρια τους.......
RaGe_Raptor
29/12/2020, 19:48
Το θυμάμαι αυτό. Ουσιαστικά είχαν καταλήξει ότι έχει καλύτερες επιδόσεις, αλλά δεν έχει χαρακτήρα, λόγω ουδετερότητας. Η αλήθεια είναι ότι κάτι τέτοιο αναφέρεται σε πολλές δοκιμές μοτοσυκλετών και το έχω ψιλοπιστέψει. Ότι δηλαδή οι μοτοσυκλετιστές θέλουν τα ξεσπάσματα στην απόδοση και όχι γραμμικά χαρακτηριστικά για να ενθουσιαστούν, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει χαμηλότερες επιδόσεις.
Πάντως πρέπει να μας προβληματίσει το γεγονός ότι με τα σχόλιά μας αποδεικνύουμε ότι αποτελούμε κι εμείς το κοινό τέτοιων αρθρογράφων.
Έτσι ακριβώς είναι. Η κάποια νευρικότητα στο πλαίσιο και τα ξεσπάσματα του κινητήρα θα ενθουσιάσουν το 90% των μοτοσυκλετιστών.
και τωρα το ίδιο κανουν στο εξωτερικο, πχ βλεπε Αγγλους "44" που σε δοκιμη SS βγαλαν καλυτερο την προπελα και ας το σουπιάσανε στην δοκιμή και ας μην είχαν τιποτε να πουν για αυτο :lol:
με το οποίο σαβουριάστηκε κι όλας γιατί βασίστηκε πολύ
στα τέλεια ηλεκτρονικά
(χωρίς νίντζα ξέρω γω γιατί είναι πολύ πίστας)
Γελάω ακόμα με το τεστ
Σαβουριάστηκε με το Μ που είπε ότι είναι το πιο καλό
Δεν είχε το ZX10 στο τεστ
giorgos.boun
03/01/2021, 11:31
η επιτομη των παραπανω σχολιων αλλα και λιγο παραπανω
https://www.youtube.com/watch?v=ISY2_ROQvqk
''Η τοποθέτηση προιόντων περιέχει εκπομπή''
η επιτομη των παραπανω σχολιων αλλα και λιγο παραπανω
https://www.youtube.com/watch?v=ISY2_ROQvqk
Όντως ρε γαμώτο, έβλεπα το πρωί το βίντεο και σκεφτόμουν πόσο χοντροκομμένα το προμοτάρανε.
RaGe_Raptor
04/01/2021, 06:52
η επιτομη των παραπανω σχολιων αλλα και λιγο παραπανω
https://www.youtube.com/watch?v=ISY2_ROQvqk
Ποιός δουλεύει ποιον? :bawl:
424527
η επιτομη των παραπανω σχολιων αλλα και λιγο παραπανω
https://www.youtube.com/watch?v=ISY2_ROQvqk
Οντως.....Το παραεκαναν με ενα μηχανακι των 35000 ευρω.....
Προσεβαλαν και υποτιμησαν τον ανταγωνισμο που πουλαει μηχανακια με τα μισα λεφτα....!
Θα τους κοροιδευει ο κοσμος....!
Επειδη τα ειπε λιγο chickατα ενας ανθρωπος που η μοτοσυκλετιστικη του εμπειρια ειναι κανταρια ποιο πανω απο πολλων "ειδικευομενων" εδω μεσα .....!
Βρηκες το ευστοχο παραδειγμα...!
ΥΓ Σημειωτεων δεν διαφωνω σχεδον καθολου με τους προλαλησαντες....
Αλλα το παραδειγμα σου.....Ποσο ποιο ασχετο με το θρεντ...??
RaGe_Raptor
04/01/2021, 08:37
Οντως.....Το παραεκαναν με ενα μηχανακι των 35000 ευρω.....
Προσεβαλαν και υποτιμησαν τον ανταγωνισμο που πουλαει μηχανακια με τα μισα λεφτα....!
Θα τους κοροιδευει ο κοσμος....!
Επειδη τα ειπε λιγο chickατα ενας ανθρωπος που η μοτοσυκλετιστικη του εμπειρια ειναι κανταρια ποιο πανω απο πολλων "ειδικευομενων" εδω μεσα .....!
Βρηκες το ευστοχο παραδειγμα...!
ΥΓ Σημειωτεων δεν διαφωνω σχεδον καθολου με τους προλαλησαντες....
Αλλα το παραδειγμα σου.....Ποσο ποιο ασχετο με το θρεντ...??
Όλος ο "κατάλογος" είναι μέσα στο βίντεο, πάντως. :bawl:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.