View Full Version : CFMOTO 800MT 2021
giannis323
08/11/2021, 14:16
Ω ρε λεφτά υπάρχουν τελικά!! Χαχα
Μπράβο ο Έλληνας 9+ Χιλ. για κινεζικό χωρίς καν να το έχει δει από κοντά όχι να το έχει καβαλήσει-οδηγησει.Αν και μπορεί να είναι εκθεσιακά κόμματια για διεύρυνση στο δίκτυο συνεργατών,στην ταξινόμηση θα φανεί.
doctoras
08/11/2021, 14:21
Ω ρε λεφτά υπάρχουν τελικά!! Χαχα
Μπράβο ο Έλληνας 9+ Χιλ. για κινεζικό χωρίς καν να το έχει δει από κοντά όχι να το έχει καβαλήσει-οδηγησει.Αν και μπορεί να είναι εκθεσιακά κόμματια για διεύρυνση στο δίκτυο συνεργατών,στην ταξινόμηση θα φανεί.
κανένας απο απο τους παλιούς εδώ δεν πρόκειται να αγοράσει κανένα απο τα καινουργια μηχανάκια της επικαιρότητας
το ντιλ σχολιάζουμε με αποψεις οι οποίες επιχειρηματικά είναι βάσιμες, μη το κάνετε μπουρλότο το θέμα
basilis_k6
08/11/2021, 14:31
Ω ρε λεφτά υπάρχουν τελικά!! Χαχα
Μπράβο ο Έλληνας 9+ Χιλ. για κινεζικό χωρίς καν να το έχει δει από κοντά όχι να το έχει καβαλήσει-οδηγησει.Αν και μπορεί να είναι εκθεσιακά κόμματια για διεύρυνση στο δίκτυο συνεργατών,στην ταξινόμηση θα φανεί.
δεν υπαρχουν εκθεσιακα γιατι γενικα η ζητηση ειναι πολύ μεγαλυτερη απο την παραγωγη σε παγκοσμιο επιπεδο. η τιμη οντως θα ανέβει.
panavour
08/11/2021, 18:40
η οποίο δεν θα συνέβαινε με tubeless;
ΟΧΙ σε τετοιο βαθμο,αλλα στο 10% .τεραστια ασφαλεια,ασε που αν εχεις μια τρομπα ,το πας στο βουλκανιζατερ ,ενω στην σαμπρελλα εμεινες επιτοπου.
panavour
08/11/2021, 18:44
Ω ρε λεφτά υπάρχουν τελικά!! Χαχα
Μπράβο ο Έλληνας 9+ Χιλ. για κινεζικό χωρίς καν να το έχει δει από κοντά όχι να το έχει καβαλήσει-οδηγησει.Αν και μπορεί να είναι εκθεσιακά κόμματια για διεύρυνση στο δίκτυο συνεργατών,στην ταξινόμηση θα φανεί.
ε φυσικα λεφτα υπαρχουν ,αλλα οχι για ολους βεβαια,ασε που αμα ξαναβγει ο ΓΑΠ,θα βγουμε ολοι με ομπρελλες αναποδα για να μαζευουμε το χρημα που θα πεφτει απ τον ουρανο.:lol::bawl:
Η ποιότητα κατασκευης απο τα βίντεο μου φαίνεται καλή.
Πώς κατάλαβες από τα video την ποιότητα κατασκευής;
Πώς κατάλαβες από τα video την ποιότητα κατασκευής;
Ήταν ολόκληρο μετά από 3 λεπτά βίντεο.
ΟΧΙ σε τετοιο βαθμο,αλλα στο 10% .τεραστια ασφαλεια,ασε που αν εχεις μια τρομπα ,το πας στο βουλκανιζατερ ,ενω στην σαμπρελλα εμεινες επιτοπου.
εχω πάθει λάστιχο (όντας με πτυχίο toefl) σε εθνική και με tubless και με σαμπρέλα. Το αποτέλεσμα το ίδιο. Η κούραση για την επισκευή διαφορετική
πυξιδας990
09/11/2021, 07:46
η οποίο δεν θα συνέβαινε με tubeless;
το tubeless δεν χανει το αερα ακαριαια..τελος παντων μην χαλαμε το θεμα.
οσον αφορα το 800αρι,οι ντηλερ που δεν ειναι αποκλειστικοι cfmoto,εχουν παραγγειλει πολλα κομματια τηρουμενων των αναλογιων
panavour
09/11/2021, 12:50
εχω πάθει λάστιχο (όντας με πτυχίο toefl) σε εθνική και με tubless και με σαμπρέλα. Το αποτέλεσμα το ίδιο. Η κούραση για την επισκευή διαφορετική
Το πτυχίο σ έσωσε,αν δεν είχες πτυχίο θα ήταν διαφορετικά.
Το πτυχίο σ έσωσε,αν δεν είχες πτυχίο θα ήταν διαφορετικά.
Δεν φαντάζεσαι ποσο δίκιο έχεις (τουλάχιστον σε μεταφορικό επίπεδο)
fatsas35
11/11/2021, 08:37
Πώς κατάλαβες από τα video την ποιότητα κατασκευής;
Εγραψα οτι από τα βίντεο ΦΑΙΝΕΤΑΙ ποιοτική και όχι οτι ΕΙΝΑΙ. Απο κοντά φυσικα θα βγούνε ασφαλή συμπεράσματα
lleonidas
12/02/2022, 18:23
Κοντά στο διχίλιαρο πιο ακριβό το κορίτσι στην Ιταλία (https://www.motociclismo.it/prezzo-cfmoto-800mt-touring-sport-2022-80105) συγκριτικά με την τιμή του εδώ...και στις δύο εκδόσεις.
Κοντά στο διχίλιαρο πιο ακριβό το κορίτσι στην Ιταλία (https://www.motociclismo.it/prezzo-cfmoto-800mt-touring-sport-2022-80105) συγκριτικά με την τιμή του εδώ...και στις δύο εκδόσεις.
Οπότε αναμφίβολα έχουμε μια εξαιρετική τιμολογιακή πολιτική από την εδώ αντιπροσωπεία.
BabisStinson
24/02/2022, 14:18
Το είδε κανείς από κοντά, το οδήγησε να μας πει εντυπώσεις;
Το είδε κανείς από κοντά, το οδήγησε να μας πει εντυπώσεις;
Το είδα εγώ από κοντά όταν πήγα να παραλάβω το voge, πήγαινε για παράδοση σε πελάτη και αυτό.
Όμορφο, πολύ καλό φινίρισμα και υπερπλήρες ...
πυξιδας990
03/03/2022, 18:15
η απλη εκδοση με διαφορα αξεσουαρ φορτωμενο και με την ακραπα..που ομως δεν την δειχνει καθαρα...
τα καγκελα μαυρα και του πανε αρκετα...ωραιο βιντεακι
https://www.youtube.com/watch?v=DoRisAV8oHk
Ποιος το εχει φερει στην Αθηνα;
Ποιος το εχει φερει στην Αθηνα;
http://www.fanmoto.gr
https://motojapan.car.gr/bikes/
http://www.factorymoto.gr
Αντε περιμένουμε πως και πως έρθει, τέλη Μαρτίου είπαν, γμτ, δεν μπορούσαν να το κάνουν λίγο νωρίτερα ; Φαγουρίζομαι άσχημα!
AUFGEBRACHT
09/03/2022, 21:52
Είναι αυτή που είχαν "παρουσιάσει" στο MOTO, με τον όρο να μην κάνουν κριτικά σχόλια λόγω μοντέλου προπαραγωγής;...
panavour
10/03/2022, 02:22
Ναι
basilis_k6
30/03/2022, 14:44
https://motoandbiketv.gr/stin-ellada-ta-prota-cfmoto-800mt/
εφτασεεε
doctor_john
31/03/2022, 11:11
Αν γίνεται όποιος επικοινωνήσει να ρωτήσει
κόστος για σετ τροχών. Ευχαριστώ!
Lioulios
31/03/2022, 16:26
Εμενα αυτο μου αρεσει .
434971
Ειναι πιο φθηνο απο τους ακτινωτους τροχους ;
πυξιδας990
31/03/2022, 17:00
Εμενα αυτο μου αρεσει .
434971
Ειναι πιο φθηνο απο τους ακτινωτους τροχους ;
περιπου 1000ε κατω
giannis323
31/03/2022, 19:49
Ωραίο φαίνεται αλλά από αύριο ακριβαινει λίγο.
Lioulios
31/03/2022, 23:51
Εν το μεταξύ ,ενω ειναι φουτουριστικο , είναι πολύ πιο όμορφο απο το 890
Το κακό είναι ότι στο "απλό" με τις χυτές ζάντες, λείπουν και αρκετά χρήσιμα έξτρα που φαντάζομαι ότι για να μπούν θα κοστίσουν αρκετά παραπάνω από την διαφορά των δυο εκδόσεων.
AUFGEBRACHT
08/05/2022, 16:10
Μέχρι τώρα το είχα δει σε βιτρίνα καταστήματος, σήμερα το είδα και από κοντά. Ιδιοκτήτης 50άρης plus, στυλ κλαρινογαμπρέ και ύφος "κοιτάτε τι καβαλάω", τουλάχιστο εγώ έτσι τον ψυχογράφησα... αντικειμενικά η μηχανή σε κάνει να γυρίσεις να την κοιτάξεις, ένας άσχετος μπορεί να κάνει και "ουάου" -όπως οι θαμώνες της καφετέριας. Προσωπικά, αυτό το οποίο δεν μου άρεσε καθόλου ήταν ο ήχος του κινητήρα, έχω αναφέρει κι άλλες φορές ότι η μηχανολογία δεν είναι το φόρτε μου, αλλά στα δικά μου αυτιά θα τον χαρακτήριζα ως ήχο κινητήρα με... αρρυθμίες. Γενικά σήμερα είδα πολύ κόσμο σε δίτροχη βόλτα και αρκετές CFM μεταξύ αυτών.
basilis_k6
30/08/2022, 22:47
https://www.motomag.gr/news/epikairotita/cfmoto-neos-timokatalogos
9400ε η βασικη έκδοση!
Έχει ακόμη να ανεβεί.. Έχει πάρει είδη δύο αυξήσεις..Ως του χρόνου θα φτάσει το 10αρικο το απλό.. Τυχεροί όσοι το πήραν με το που βγήκε..
basilis_k6
30/08/2022, 23:58
Έχει ακόμη να ανεβεί.. Έχει πάρει είδη δύο αυξήσεις..Ως του χρόνου θα φτάσει το 10αρικο το απλό.. Τυχεροί όσοι το πήραν με το που βγήκε..
ειχαν πει απο την αρχη οτι ηταν -500ε προσφορά γνωριμίας. λογικο.
τωρα πηρε λογω της καταστασης 400ευρω. μικρη ειναι η αυξηση. αν δεις κατι σκουτερ πηγαν απο 5 στα 6κ. παλι vfm ειναι και εχει κυκλοφορησει οποτε οι ενδιαφερομενοι μπορουν να μαθουν και 5-10 πραματα για την αξιοπιστία του.
ειχαν πει απο την αρχη οτι ηταν -500ε προσφορά γνωριμίας. λογικο.
τωρα πηρε λογω της καταστασης 400ευρω. μικρη ειναι η αυξηση. αν δεις κατι σκουτερ πηγαν απο 5 στα 6κ. παλι vfm ειναι και εχει κυκλοφορησει οποτε οι ενδιαφερομενοι μπορουν να μαθουν και 5-10 πραματα για την αξιοπιστία του.
Σίγουρα είναι value for money..Τα πρώτα νόμιζα είχαν 8400€ κ πρέπει να είχαν κ δώρο το TBOX που από ότι θυμάμαι κοστίζει κ αυτό 4-5 εκατοσταρικα..
doctoras
31/08/2022, 09:36
προσωπικά μιλώντας πως το βλέπω εγώ
9,5-10k δεν είναι προσφορά που θα με έβαζε σε πειρασμό. γιατί τα 10k είναι επένδυση, δεν είναι 3k τι είχα τι έχασα.
Τι και αν αγοράζεις περισσότερη μοτοσυκλέτα για τα λεφτά της, 11 κάνει το T7 και 12k το tracer900 η διαφορά του 10 απο το 12 που κάνει το tracer900 είναι 20%. Προσωπικά θα προτιμούσα ακόμη και τα μικρότερα vstrom650 / tiger660 και ας είναι συγκριτικά μικρότερη κατηγορία. Θα με ταξίδευαν επίσης και θα πήγαιναν όπου και το 800mt και ίσως χωρίς καμια υποψία σε κάποια δυσλειτουργία λόγω των πολλών ηλεκτρονικών στον εξοπλισμό.
Προσφορά ικανή να σε δελεάσει ήταν(γιατί τώρα δεν είναι πια) το 250nk στα 2990 τι στιγμή που το mt03 κόστιζε 5300 διαφορά ύψους 43%, ή του 650mt που κόστιζε 5700 ενώ το versys 8700 (35% διαφορά)
Πέραν όλων είναι η γ@μημένη αίγλη ενός κατασκευαστή, η ιστορία του και η υποστήριξη του προιόντος έχουν σημασία.
Παρατηρείται επίσης, πως στην αγορά της μοτοσυκλέτας στα παραδοσιακά εργοστάσια έχουν αυξήσεις μικρότερες σε σχέση με τους αυτών των κινέζικών μοτοσυκλετών που αναθεωρούν καθημερινά καταλόγους αποδιδόμενο της αυξημένης ζήτησης..
Μη πάμε απο την άλλη μεριά...
προσωπικά μιλώντας πως το βλέπω εγώ
9,5-10k δεν είναι προσφορά που θα με έβαζε σε πειρασμό. γιατί τα 10k είναι επένδυση, δεν είναι 3k τι είχα τι έχασα.
Τι και αν αγοράζεις περισσότερη μοτοσυκλέτα για τα λεφτά της, 11 κάνει το T7 και 12k το tracer900 η διαφορά του 10 απο το 12 που κάνει το tracer900 είναι 20%. Προσωπικά θα προτιμούσα ακόμη και τα μικρότερα vstrom650 / tiger660 και ας είναι συγκριτικά μικρότερη κατηγορία. Θα με ταξίδευαν επίσης και θα πήγαιναν όπου και το 800mt και ίσως χωρίς καμια υποψία σε κάποια δυσλειτουργία λόγω των πολλών ηλεκτρονικών στον εξοπλισμό.
Προσφορά ικανή να σε δελεάσει ήταν(γιατί τώρα δεν είναι πια) το 250nk στα 2990 τι στιγμή που το mt03 κόστιζε 5300 διαφορά ύψους 43%, ή του 650mt που κόστιζε 5700 ενώ το versys 8700 (35% διαφορά)
Πέραν όλων είναι η γ@μημένη αίγλη ενός κατασκευαστή, η ιστορία του και η υποστήριξη του προιόντος έχουν σημασία.
Παρατηρείται επίσης, πως στην αγορά της μοτοσυκλέτας στα παραδοσιακά εργοστάσια έχουν αυξήσεις μικρότερες σε σχέση με τους αυτών των κινέζικών μοτοσυκλετών που αναθεωρούν καθημερινά καταλόγους αποδιδόμενο της αυξημένης ζήτησης..
Μη πάμε απο την άλλη μεριά...
Μα σε λίγο μόνο η άλλη πλευρά θα υπάρχει,με αυτοκόλλητα honda, ktm,Yamaha, cfmoto,voge κτλ,όλα κινέζικα θα είναι..Κ ήδη οι Κινέζοι έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν κορυφαία περιφερειακά,δεν θα υστερούν σε τίποτα, άλλωστε θα μοιράζονται πολλά Ιάπωνες, Ευρωπαίοι, Κινέζοι..
stefanos
31/08/2022, 14:49
δεν θα υστερούν σε τίποτα, άλλωστε θα μοιράζονται πολλά Ιάπωνες, Ευρωπαίοι, Κινέζοι..
Και τώρα Ευρωπαίοι και Ιάπωνες χρησιμοποιούν αναρτήσεις φρένα πλαίσια κλπ από κοινούς πολλές φορές προμηθευτές αλλά τα μηχανάκια που πουλάνε έχουν
πολύ διαφορετική συμπεριφορά και στήσιμο στο δρόμο που εμφανώς ορίζεται από την εμπειρία και την πολιτική μάρκετινγκ ίσως του κάθε εργοστασίου.
Στους Ιάπωνες πήρε δεκαετίες για να αποκτήσουν ανταγωνιστική ή έστω υποφερτή συμπεριφορά στο δρόμο.
αν οι κινεζοι κατασκευαζουν τα μηχανακια τους οπως αλλα προιοντα τους επιτηδες με μικρο κυκλο ζωης δεν ειναι καλα τα πραγματα
κι αν τους ακολουθησουν οι ιαπωνες ειναι ακομα χειροτερα
για τους ευρωπαιους δε μιλαμε γιατι δεν απεκτησαν ποτε μεγαλο κυκλο ζωης:p
panavour
31/08/2022, 21:15
αν οι κινεζοι κατασκευαζουν τα μηχανακια τους οπως αλλα προιοντα τους επιτηδες με μικρο κυκλο ζωης δεν ειναι καλα τα πραγματα
κι αν τους ακολουθησουν οι ιαπωνες ειναι ακομα χειροτερα
για τους ευρωπαιους δε μιλαμε γιατι δεν απεκτησαν ποτε μεγαλο κυκλο ζωης:p
Τίποτα πια δεν έχει μεγάλο κύκλο ζωής, γιατί θα κλείσουν όλα τα εργοστάσια.Η εποχή του ψυγείου ΙΖΟΛΑ,που το έπαιρνες το 60 και το άλλαζες το 2010 όχι γιατί χάλασε, αλλά γιατί το βαρέθηκες (εγώ) έχει περάσει ανεπιστρεπτί.
Αυτό με τις ηλεκτρικές συσκευές ξαναπές το. Ψυγεία και κουζίνες κρατούσαν 40 χρόνια χωρίς να πάθουν κάτι και τώρα στη δεκαετία είναι ασύμφορη η επισκευή τους.
Τίποτα πια δεν έχει μεγάλο κύκλο ζωής, γιατί θα κλείσουν όλα τα εργοστάσια.Η εποχή του ψυγείου ΙΖΟΛΑ,που το έπαιρνες το 60 και το άλλαζες το 2010 όχι γιατί χάλασε, αλλά γιατί το βαρέθηκες (εγώ) έχει περάσει ανεπιστρεπτί.
Ελπίζω να το κράτησες κάπου το Ιζολα σε περίπτωση που χαλάσει το καινούριο.:D
doctoras
01/09/2022, 12:16
Ελπίζω να το κράτησες κάπου το Ιζολα σε περίπτωση που χαλάσει το καινούριο.:D
αφενός..αφετέρου το ιζόλα μπορεί να καταναλώνει περισσότερο ρευμα απο ηλεκτρική κουζίνα...
panavour
01/09/2022, 12:31
αφενός..αφετέρου το ιζόλα μπορεί να καταναλώνει περισσότερο ρευμα απο ηλεκτρική κουζίνα...
Εννοείται για αυτό και έφυγε εν ειρήνη.τα καινούργια ηλεκτρικά σκεύη είναι μονόδρομος.οπως και τα σύγχρονα μηχανάκια που καταναλώνουν λιγότερο
Εγώ θα διαφωνήσω. Τα μέταλλα πλέον είναι πολύ καλύτερα, οι ψεκασμοί σε υψηλό επίπεδο που συνεπάγεται πολύ καλύτερη κάυση, και φυσικά επιστρώσεις σε κυλίνδρους και πιστόνια που κάποτε δεν υπήρχαν. Η τεχνολογία υπάρχει και οι Γιαπωνέζικες εταιρείες δεν κάνουν σκόντο σε θέματα αξιοπιστίας με μπροστάρα τη Honda φυσικά (με το ανάλογο τίμημα σε έλλειψη ιπποδύναμης πάντα). Το ερώτημα είναι αν θα ακολουθήσουν οι Κινέζοι την ίδια λογική (μέχρι τώρα δε φαίνεται κάτι τέτοιο με τις επιλογές τους σε μοτέρ).
stefanos
01/09/2022, 14:32
Εγώ θα διαφωνήσω. Τα μέταλλα πλέον είναι πολύ καλύτερα, οι ψεκασμοί σε υψηλό επίπεδο που συνεπάγεται πολύ καλύτερη κάυση, και φυσικά επιστρώσεις σε κυλίνδρους και πιστόνια που κάποτε δεν υπήρχαν. Η τεχνολογία υπάρχει και οι Γιαπωνέζικες εταιρείες δεν κάνουν σκόντο σε θέματα αξιοπιστίας με μπροστάρα τη Honda φυσικά (με το ανάλογο τίμημα σε έλλειψη ιπποδύναμης πάντα). Το ερώτημα είναι αν θα ακολουθήσουν οι Κινέζοι την ίδια λογική (μέχρι τώρα δε φαίνεται κάτι τέτοιο με τις επιλογές τους σε μοτέρ).
Η τεχνολογία των μετάλλων μπορεί να έχει φτάσει σε πολύ υψηλό επίπεδο αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι εφαρμόζεται στις μοτοσυκλέτες. Αντίθετα νομίζω ότι η παραγωγή έχει γυρίσει στην τεχνολογία του 70, χαλύβδινα χιτώνια χυτά πιστόνια κλπ.
Βέβαια οι εργαλειομηχανές και η ακρίβεια στις κατεργασίες έχουν προχωρήσει και εκεί ουσιαστικά κρύβεται η πρόοδος. Από κεί και πέρα μπορεί οι επιστρώσεις στους κυλίνδρους να έριχναν το βάρος και να εξασφαλίζανε μακροβιότητα και αντοχή αλλά σε περίπτωση "ατυχήματος" πήγαινες για καινούργιο κύλινδρο. Επί πλέον οι παραγωγή της χαλυβουργίας από την Ευρώπη και την Αμερική έχει μεταφερθεί στην Ασία, ουσιαστικά ολόκληρα εργοστάσια αγοράστηκαν και μετακόμισαν.
Όχι απαραίτητα κακό, ειδικά αν αναλογιστούμε την μείωση του κόστους των προϊόντων , αλλά δεν νομίζω να μετακόμισαν και οι ποιοτικοί έλεγχοι ή το know how των εργαζομένων και των επιστημόνων μαζί τους.
η αξιοπιστια και η η αντοχη στο χρονο δεν ειναι θεμα τεχνολογιας αλλα επιλογης και κοστους
δυστυχως σημερα ολα κατασκευαζονται με ημερομηνια ληξης και φτηνα για να τα αλλαζεις ευκολα
motojojo
01/09/2022, 14:55
Ξεχνατε εναν ακομα πιο καθοριστικό παράγοντα. Τη συντηρηση.
Γιατι στη μειωση του κόστους εντάσεται και η αραιότερη συντήρηση. Πιο αραιες αλλαγες λαδιων, πιο αραιά σερβις κοκ.
doctoras
01/09/2022, 14:56
η αξιοπιστια και η η αντοχη στο χρονο δεν ειναι θεμα τεχνολογιας αλλα επιλογης και κοστους
δυστυχως σημερα ολα κατασκευαζονται με ημερομηνια ληξης και φτηνα για να τα αλλαζεις ευκολα
λέγεται και οικονομικοπολιτικό φαινόμενο
Επί πλέον οι παραγωγή της χαλυβουργίας από την Ευρώπη και την Αμερική έχει μεταφερθεί στην Ασία, ουσιαστικά ολόκληρα εργοστάσια αγοράστηκαν και μετακόμισαν.
Όχι απαραίτητα κακό, ειδικά αν αναλογιστούμε την μείωση του κόστους των προϊόντων , αλλά δεν νομίζω να μετακόμισαν και οι ποιοτικοί έλεγχοι ή το know how των εργαζομένων και των επιστημόνων μαζί τους.
Αυτό αναλογιζόμαστε όλοι εδώ και 30 χρόνια... που όλες οι "μεγάλες" εταιρείες στράφηκαν στη Κίνα, πόσο πολύ κακό ήταν που μείωσαν το κόστος με όφελος ΜΟΝΟ δικό τους και με μείωση ποιότητας του τελικού προϊόντος ΜΟΝΟ για εμάς με τη γνωστή καραμέλα περί "σταθερών τεχνικών προδιαγραφών". Γιατί δεν ένιωσα ποτέ από τις επώνυμες εταιρείες η μείωση κόστους να ωφελεί τη τσέπη τη δική μας.
Η απόλυτη μούφα, έπεσε τόσο πολύ το quality control, αυξήθηκε τόσο πολύ η κερδοφορία που απλά αντί επισκευής -κάποτε- τους συνέφερε η πλήρη αντικατάσταση των προϊόντων. Και αφού μασήσαμε τα αμάσητα τώρα θεωρούμε ότι όλα αυτά είναι μια φυσική και υγιής εξέλιξη,
motojojo
01/09/2022, 16:14
Το κόστος του R&D αυξήθηκε. Οπότε αν πρέπει να περιοριστεί από κάπου το κόστος, αυτό γινεται στην ποιοτητα των υλικών και στο κοστος κατασκευής.
Η κερδοφορία εξαρτάται από τις πωλήσεις.
Στα μικρά οχήματα απαιτείται μεγάλος όγκος πωλήσεων για να καλυφθει το κοστος εξέλιξης και να βγει κέρδος.
Όσο παράδοξο κι αν ακουγεται, το μεγαλύτερο κέρδος προκύπτει από τα ακριβά οχήματα. Πρέπει να πουληθούν άπειρα φτηνά οχήματα για να βγει το κόστος εξέλιξης σε αντίθεση με τα ακριβά που εκ των πραγμάτων..... είναι ακριβά!
πυξιδας990
01/09/2022, 17:37
παντως οτι και να λετε 75 τεμαχια 800αρια εχουν παει σε ιδιοκτητες συμφωνα με τις πωλησεις και 100+ 650αρια...
μια χαρα τα παει και στην ομαδα τους ανεβαζουν φωτο απ ταξιδιωτικα ιταλια ρουμανια,σκ ελλαδα κτλπ
Lioulios
02/09/2022, 00:32
Αυτοι τωρα εχουν βρει αλλο μπελα και ψαχνουν γιατι εφαγε ξαπλα ενας στα ξενα με βαλιτσες στα καλα καθουμενα με τανκσλαπ και σπασμενα καλαμια
AristidisZ
02/09/2022, 06:36
Αυτοι τωρα εχουν βρει αλλο μπελα και ψαχνουν γιατι εφαγε ξαπλα ενας στα ξενα με βαλιτσες στα καλα καθουμενα με τανκσλαπ και σπασμενα καλαμια
Θέλει προσπάθεια για να φας tankslap με δαυτο
doctoras
02/09/2022, 07:38
το έχω δει το βίντεο, παιζουν διάφοροι συσχετισμοί για να εμφανιστεί το φαινόμενο tank slapping. Όπως το λανθασμένο setup αναρτήσεων.
Στις ψηλές μοτοσυκλέτες αν φάνε ενισχυμένες ριπές πλαγιομετωπικών ανέμων σε σχέση με το μαλάκό(χωμάτινα ρυθμισμένο) σεταπ αναρτήσεων και παράλληλα τις υψηλες μ.ο ταχύτητες επιδεινώνεται το φαινόμενο. Θέλει εμπειρία να το επαναφέρεις γιατί επιλύεται με το γκάζι
τα καλάμια υπέστησαν αυτό γιατί σφήνωσαν ανάμεσα στις μεταλλικές μπαριέρες
Δε μπορώ να κατηγορήσω το προιόν για αυτό το βίντεο
panavour
02/09/2022, 08:33
το έχω δει το βίντεο, παιζουν διάφοροι συσχετισμοί για να εμφανιστεί το φαινόμενο tank slapping. Όπως το λανθασμένο setup αναρτήσεων.
Στις ψηλές μοτοσυκλέτες αν φάνε ενισχυμένες ριπές πλαγιομετωπικών ανέμων σε σχέση με το μαλάκό(χωμάτινα ρυθμισμένο) σεταπ αναρτήσεων και παράλληλα τις υψηλες μ.ο ταχύτητες επιδεινώνεται το φαινόμενο. Θέλει εμπειρία να το επαναφέρεις γιατί επιλύεται με το γκάζι
τα καλάμια υπέστησαν αυτό γιατί σφήνωσαν ανάμεσα στις μεταλλικές μπαριέρες
Δε μπορώ να κατηγορήσω το προιόν για αυτό το βίντεο
Ταθελε και ταπαθε,και ήταν και άπειρος,μην κατηγορουμε το μηχανάκι.η οδηγεια της εταιρείας είναι σαφής για τις βαλίτσες.τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κώλους.
AristidisZ
02/09/2022, 09:36
τα μεταξωτά βρακιά
Τα ποια ;;; :bawl:
panavour
02/09/2022, 09:41
Τα ποια ;;; :bawl:
Για cf moto μεταξωτά είναι.Για προπέλα είναι από τραγομαλλο.
Lioulios
02/09/2022, 15:08
Παιδια και γω τα ιδια λεω .
Πολλοι λογοι κτλ κτλ.
Καποια πεφτουν και κοβουν στη μεση ....παλιοτερα κοβοντουσαν στη μεση και gsxr απο απλες σουζες...
Το θεμα ειναι οτι επειδη ειναι κινεζικα ...και τα καλαμια εκοψαν ,υπαρχει κοσμος που κατηγορει την μοτο ...και εχουν μαζευτει οι κατοχοι να την υποστυριξουν με εξισωσεις και σχεδιαγραμματα ,θεωριες και επεξηγησεις τους κτλ κτλ.....
Λες και δεν εχουν αλλη δουλεια να κανουν και μου θυμιζει τις παλιες καλες εποχες που οποιος ζητουσε αποψη για μοτο ,κρανος ,μποτες,γαντια , μπουφαν ,προεκταση σταντ, σωβρακο ....
Ο καθενας πεταγοταν και πρωτεινε αυτο που εχει και ο ιδιος ως το πιο καλό και υπερτατο προοιόν
jpk chios
25/09/2022, 13:55
Καλησπέρα παιδιά. Το έχει αγοράσει κάποιος από το forum? Αν ναι ας γράψει εντυπώσεις....
AUFGEBRACHT
29/12/2022, 19:32
Την πρώτη φορά που είχα δει το 800 MT, πριν 6-7 μήνες, μου είχε κάνει εντύπωση ο άθλιος ήχος από το μοτέρ, δεν έχω ακούσει ειλικρινά τόσο χάλια κινητήρα μοτό...
Σήμερα έπεσα τυχαία σε αυτό, από σελίδα κατόχων CFMoto στο ίντερνετ... ο κάτοχος που το έχει, είχε ανεβάσει και βίντεο με τον κινητήρα στο ρελαντί...
440325
skritikos
29/12/2022, 19:43
Την πρώτη φορά που είχα δει το 800 MT, πριν 6-7 μήνες, μου είχε κάνει εντύπωση ο άθλιος ήχος από το μοτέρ, δεν έχω ακούσει ειλικρινά τόσο χάλια κινητήρα μοτό...
Σήμερα έπεσα τυχαία σε αυτό, από σελίδα κατόχων CFMoto στο ίντερνετ... ο κάτοχος που το έχει, είχε ανεβάσει και βίντεο με τον κινητήρα στο ρελαντί...
440325
Κάνει ακριβώς όπως ένα KTM 790. Ούτε υπέροχο το λες ούτε και χάλια.
Νομίζω έχουν κάποια θέματα υπό επίλυση με νέους χάρτες κτλ. Μπορούμε να δούμε το βίντεο του τύπου γιατί δεν έχουμε FB (και δεν θέλουμε να έχουμε :) );
AUFGEBRACHT
29/12/2022, 19:47
Κάνει ακριβώς όπως ένα KTM 790. Ούτε υπέροχο το λες ούτε και χάλια.
Νομίζω έχουν κάποια θέματα υπό επίλυση με νέους χάρτες κτλ. Μπορούμε να δούμε το βίντεο του τύπου γιατί δεν έχουμε FB (και δεν θέλουμε να έχουμε :) );
Αυτό που είχα ακούσει ΔΕΝ ακουγόταν σαν 790... ειλικρινά...
doctor_john
29/12/2022, 20:04
Mε 435 μοίρες ανάφλεξη; αν δουλεύει και βγάζει όσα λένε τους βγάζω το καπέλο, δεν ήξερα ότι το επέλεξαν για να αποκτήσει δική του χροιά.
Διάβαζα πρόσφατα ότι διαφοροποιείται η πρόσφυση ανάλογα το διάστημα των εκρήξεων, με βάση αυτό θα έχει την καλύτερη πρόσφυση απο άλλα setup
και σίγουρα μου αρέσει περισσότερο απο το βαρετό 180 μοιρών.
karellen
29/12/2022, 20:15
Η αλήθεια είναι ότι κοπανάει λίγο το μοτέρ,δεν το λες και πολιτισμένο σαν 800 gs πχ. Μου είχε κάνει εντύπωση σε ένα test ride προ μηνός.
skritikos
29/12/2022, 20:47
Mε 435 μοίρες ανάφλεξη; αν δουλεύει και βγάζει όσα λένε τους βγάζω το καπέλο, δεν ήξερα ότι το επέλεξαν για να αποκτήσει δική του χροιά.
Διάβαζα πρόσφατα ότι διαφοροποιείται η πρόσφυση ανάλογα το διάστημα των εκρήξεων, με βάση αυτό θα έχει την καλύτερη πρόσφυση απο άλλα setup
και σίγουρα μου αρέσει περισσότερο απο το βαρετό 180 μοιρών.
Που το διάβασες αυτό για το ignition timing;
doctor_john
29/12/2022, 22:11
https://www.youtube.com/watch?v=a9ZFZABaLbg&ab_channel=driving4answers
4:20
skritikos
30/12/2022, 10:52
https://www.youtube.com/watch?v=a9ZFZABaLbg&ab_channel=driving4answers
4:20
Εννοώ για το 800ΜΤ, τι κύκλο ανάφλεξης έχει.
stefanos
31/12/2022, 02:26
To 790 έχει στρόφαλο με κομβία με 75 μοίρες απόσταση μεταξύ τους και 435 μοίρες διαφορά ανάφλεξης οπότε αν υποθέσουμε ότι πρόκειται για τον ίδιο κινητήρα....
Ουσιαστικά είναι "απομίμηση" του ήχου των V κινητήρων τη ΚΤΜ από τους σειρά.
skritikos
02/01/2023, 12:17
To 790 έχει στρόφαλο με κομβία με 75 μοίρες απόσταση μεταξύ τους και 435 μοίρες διαφορά ανάφλεξης οπότε αν υποθέσουμε ότι πρόκειται για τον ίδιο κινητήρα....
Ουσιαστικά είναι "απομίμηση" του ήχου των V κινητήρων τη ΚΤΜ από τους σειρά.
Δυστυχώς δεν φαίνεται να υπάρχει κάπου η ανάλυση και τα τεχνικά στοιχεία του CFMOTO.
Πάντως αν το κάνανε για τον ήχο που λες δεν νομίζω να πέτυχε πολύ, τουλάχιστον με την OEM εξάτμιση. Όσα 790 έχω ακούσει στο ρελαντί κάνουν λες και θα σβήσουν από στιγμή σε στιγμή :lol:
Οι V χτυπάνε πιστονιές σαν ελικόπτερα, άλλη ηχητική απόλαυση στα δικά μου αυτιά.
Βλέπω ένα βίντεο, του https://www.motomag.gr/ https://www.youtube.com/watch?v=-6mvwt3EWDY CFMOTO 800MT 0 - 5.000Km και στα 2.600 μέτρα | MOTOMAG.GR
Αυτό ρε παιδιά κουνάει σαν βάρκα και το λένε και οι ίδιοι (από το 8 λεπτό και μετά).
Από περιέργεια, υπάρχει λόγος που αναφέρεται/-τε ότι η ανάφλεξη είναι ανά 435 μοίρες αντί για 285;
doctor_john
05/01/2023, 20:29
Ναι έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά, δες το βιντεο.
Απ΄ όσο αντιλαμβάνομαι, το διάστημα ανάφλεξης των 285 μοιρών δεν διαφέρει από αυτό των 435 στα δικύλινδρα. 285+435=720, που είναι οι δύο πλήρεις περιστροφές του στροφάλου. Απλά έχω συνηθίσει το διάστημα στην ανάφλεξη των δύο κυλίνδρων να δίνεται με το μικρότερο νούμερο και όχι με το μεγαλύτερο, οπότε ρωτάω γιατί εδώ χρησιμοποιείται το δεύτερο. Μετράμε πάντα έναν από τους δύο κυλίνδρους ως πρώτο; Και με τι κριτήριο;
telegonos
05/01/2023, 21:26
Απ΄ όσο αντιλαμβάνομαι, το διάστημα ανάφλεξης των 285 μοιρών δεν διαφέρει από αυτό των 435 στα δικύλινδρα. 285+435=720, που είναι οι δύο πλήρεις περιστροφές του στροφάλου. Απλά έχω συνηθίσει το διάστημα στην ανάφλεξη των δύο κυλίνδρων να δίνεται με το μικρότερο νούμερο και όχι με το μεγαλύτερο, οπότε ρωτάω γιατί εδώ χρησιμοποιείται το δεύτερο. Μετράμε πάντα έναν από τους δύο κυλίνδρους ως πρώτο; Και με τι κριτήριο;
Είναι το ίδιο ακριβώς πράγμα, απλά αλλάζει το σημείο που θεωρούμε 0. Συμβαση είναι που βάζουμε το 0, ετσι κι αλλιώς.
doctor_john
05/01/2023, 22:23
Μήπως το ονομάζουν έτσι για να δείξουν τις 75 μοίρες offset του στροφάλου; με 285 και 360 + 75 = 435
σόρυ Acacius μπερδεύτηκα με το 270
stefanos
06/01/2023, 10:23
Μήπως το ονομάζουν έτσι για να δείξουν τις 75 μοίρες offset του στροφάλου; με 285 και 360 + 75 = 435
σόρυ Acacius μπερδεύτηκα με το 270
Φαίνεται ότι τα κομβία έχουν. 75 μοίρες διάφορα άλλα με τον ίδιο στρόφαλο μπορεί να έχεις 2 επιλογές για ανάφλεξη στους τετράχρονους ,την παραπάνω 285 και την 75. Δηλαδή μια ανάφλεξη στο 0 μια στις 75 και μετά 645 μοίρες ησυχία μέχρι το επόμενο μπαμ.
telegonos
06/01/2023, 10:37
Φαίνεται ότι τα κομβία έχουν. 75 μοίρες διάφορα άλλα με τον ίδιο στρόφαλο μπορεί να έχεις 2 επιλογές για ανάφλεξη στους τετράχρονους ,την παραπάνω 285 και την 75. Δηλαδή μια ανάφλεξη στο 0 μια στις 75 και μετά 645 μοίρες ησυχία μέχρι το επόμενο μπαμ.
Ανάφλεξη τόσο κοντά στο παράδειγμα των 75, θα στρέσαρε πολύ τα κομβία του στροφαλοφόρου άξονα, το κιβώτιο, την αλυσίδα κ.ο.κ., οπότε και θα έπρεπε να είναι πολύ ενισχυμένος ο άξονας, άρα βαρύς, άρα χάσιμο ενέργειας να τον επιταχύνεις.
Για αυτό και οι κατασκευαστές πολιτικών μοτοσυκλετών, πάντα προσπαθούν να ''απλώνουν'' τις εκρήξεις επιλέγοντας την λύση οπως εδώ στις 285.
doctor_john
06/01/2023, 12:07
Αυτο δεν ειχε ξεκινησει πολυ παλια στους δικιλυνδρους 360; νομίζω οτι πειραματιζοντουσαν για να πετυχουν οταν στον ενα γινεται αναφλεξη
ο δευτερος να ειναι στο ανω νεκρο και να παρασυρει ο ενας τον αλλο ευκολοτερα. Μπορει να γραφω και λαθη καπου το ειχα διαβασει για τις vincent των αρχων του προηγουμενου αιωνα.
stefanos
06/01/2023, 14:01
Είμαι σίγουρος ότι ιστορικά έχουν κατασκευαστεί όλοι οι πιθανοί συνδυασμοί.
Βέβαια υπάρχουν επιλογές που όπως είπε ο telegonos είναι ασυνήθιστες σε καθημερινή χρήση ,
αλλά πάντα θα υπάρχουν ασυνήθιστες εφαρμογές που τα πλεονεκτήματα είναι ζητούμενο ενώ τα μειονεκτήματα δεν έχουν τόση σημασία,
πχ: https://www.mcnews.com.au/harley-davidson-xr750-history/
stefanos
06/01/2023, 19:31
Βλέπω ένα βίντεο, του https://www.motomag.gr/ https://www.youtube.com/watch?v=-6mvwt3EWDY CFMOTO 800MT 0 - 5.000Km και στα 2.600 μέτρα | MOTOMAG.GR
Αυτό ρε παιδιά κουνάει σαν βάρκα και το λένε και οι ίδιοι (από το 8 λεπτό και μετά).
Πιθανόν να μην αρκεί να βιδώνεις επώνυμα εξαρτήματα μεταξύ τους για να δημιουργήσεις μια λειτουργική μοτοσυκλέτα
montechristo
07/01/2023, 20:04
Ταυτόχρονα πάντως γράφουν ότι ρυθμίζοντας την ανάρτηση πιο σφικτά, έλυναν το πρόβλημα. Έτσι τουλάχιστον κατάλαβα εγώ...
panavour
07/01/2023, 20:23
Ταυτόχρονα πάντως γράφουν ότι ρυθμίζοντας την ανάρτηση πιο σφικτά, έλυναν το πρόβλημα. Έτσι τουλάχιστον κατάλαβα εγώ...
Εισαι καλοπροαιρετος ΕΣΥ.
stefanos
07/01/2023, 21:49
Εγώ κατάλαβα ότι ξεκίνησε καλά και στο δρόμο άρχισε να ρίχνει κλικ στην προφόρτιση για να μην ψαλιδίζει.
Και όλα αυτά με 15 κιλά στη θέση του συνεπιβάτη όχι δικάβαλος τριβάλιστος.
Το οποίο δεν είναι μεν δύσκολο στην περίπτωση που έχεις υδραυλική προφόρτιση αλλά δεν φαίνεται και φυσιολογικό,
ούτε είναι και σίγουρο ότι με την προφόρτιση θα λύνεις το πρόβλημα σε όλες τις πιθανές περιπτώσεις φορτώματος καιρικών συνθηκών και ελαστικών που θα συναντήσεις όσο θα έχεις τη μοτοσυκλέτα.
Βέβαια αυτά τα καλύτερα τεστ από τα καλύτερα περιοδικά πιθανόν να ψάχνουν προβλήματα για να γκρινιάξουν και να δικαιολογήσουν βαθμολογίες κλπ αλλά προσωπικά αυτό που είδα θα με ενοχλούσε.
doctor_john
08/01/2023, 12:00
Εμένα μου φάνηκε ότι λειτουργούν οι αναρτήσεις αλλά με περίεργη επιλογή σκληρότητας ελατηρίων ή και της γενικότερης λειτουργίας
των αναρτήσεων όσον αφορά και την εμπρός.
Θα ήταν καλό να το δει εξειδικευμένο κατάστημα, έχω την εντύπωση ότι θα δώσει λύσεις λογικά οικονομικές.
Απο την άλλη ποια μοτό παραγωγής δεν θα ήθελε προσεγμένες αναρτήσεις;
Δεν ξέρω, συνεχίζει να μου αρέσει, αν η τιμή του 790 '23 είναι τόσο μεγαλύτερη ώστε να καλύπτει την αναβάθμιση..
Μπορεί και να βολέψει αρκετούς. Και τα δύο μου φαίνονται τσιμπημένα για την κατηγορία αλλά δυσκολεύομαι να συγκρίνω
με το προηγούμενο 790 γιατί η εμφάνιση του το βγάζει απο πιθανή επιλογή για εμένα.
giorgosb
07/11/2023, 18:55
"Με τις πληροφορίες να ρέουν ακόμα με το σταγονόμετρο, μπορούμε να μείνουμε σε αυτά που μαρτυρά ενδεχομένως η εικόνα. Οι διαστάσεις και οι γραμμές της μοτοσυκλέτας παραπέμπουν στο 800ΜΤ, ωστόσο ο προσανατολισμός είναι σαφώς πιο χωμάτινος.
Οι διαφορές σε σχέση με το κανονικό 800ΜΤ παραπέμπουν σε έκδοση Rally, όπως η μονοκόμματη σέλα, τα τρακτερωτά ελαστικά, το εμπρός φτερό, οι αναρτήσεις μεγάλης διαδρομής της ΚΥΒ και της Ohlins πίσω, η μεταλλική ποδιά και η εξάτμιση της Akrapovic.
Λεπτομέρεια-κλειδί που προδίδει και τους δεσμούς της CFMOTO με την ΚΤΜ το ρεζερβουάρ καυσίμου που κατεβαίνει χαμηλά και πλάγια, εκατέρωθεν του κινητήρα, για χαμηλότερη τοποθέτηση του κέντρου βάρους."
https://www.bikeit.gr/nea-montela-cf-moto/item/36233-eicma-2023-cfmoto-mt-x-concept-2024-oionos-rally-ekdosis-tou-800mt?m=1
447840
447841
447842
basilis_k6
07/11/2023, 19:04
πανέμορφη :pink:
AUFGEBRACHT
07/11/2023, 19:17
Πίσω, σέλα είναι αυτό ή σιδερώστρα;
"Με τις πληροφορίες να ρέουν ακόμα με το σταγονόμετρο, μπορούμε να μείνουμε σε αυτά που μαρτυρά ενδεχομένως η εικόνα. Οι διαστάσεις και οι γραμμές της μοτοσυκλέτας παραπέμπουν στο 800ΜΤ, ωστόσο ο προσανατολισμός είναι σαφώς πιο χωμάτινος.
Οι διαφορές σε σχέση με το κανονικό 800ΜΤ παραπέμπουν σε έκδοση Rally, όπως η μονοκόμματη σέλα, τα τρακτερωτά ελαστικά, το εμπρός φτερό, οι αναρτήσεις μεγάλης διαδρομής της ΚΥΒ και της Ohlins πίσω, η μεταλλική ποδιά και η εξάτμιση της Akrapovic.
Λεπτομέρεια-κλειδί που προδίδει και τους δεσμούς της CFMOTO με την ΚΤΜ το ρεζερβουάρ καυσίμου που κατεβαίνει χαμηλά και πλάγια, εκατέρωθεν του κινητήρα, για χαμηλότερη τοποθέτηση του κέντρου βάρους."
https://www.bikeit.gr/nea-montela-cf-moto/item/36233-eicma-2023-cfmoto-mt-x-concept-2024-oionos-rally-ekdosis-tou-800mt?m=1
447840
447841
447842
Αμάν, η CFMOTO έπαθε 80s και μάλιστα βαριάς μορφής.
giorgosb
03/09/2024, 11:06
CFMOTO 800 MT-X: Πρώτες φωτογραφίες των μοντέλων προπαραγωγής (https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/cfmoto-800-mt-x-protes-fotografies-ton-montelon-proparagogis)
"Με νέες φωτογραφίες που ήρθαν στην επιφάνεια, φαίνεται πως και το τελικό μοντέλο θα είναι όπως αυτό που είδαμε από κοντά στην EICMA, τουλάχιστον ως προς την εμφάνιση και με μικρές αλλαγές από εκεί και πέρα, όπως για παράδειγμα στα φρένα που είναι της J. Juan, θυγατρικής της Brembo και όχι της ίδιας της Brembo όπως φορούσε το πρωτότυπο.
Παραμένει επίσης το ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι που τουλάχιστον στην όψη φαίνεται στιβαρό, καθώς και η κάθετα τοποθετημένη έγχρωμη TFT οθόνη 8 ιντσών που ήδη έχουμε δει και σε άλλα μοντέλα της CFMOTO.
Πιο σημαντικό όλων όμως είναι το ρεζερβουάρ, το οποίο χρησιμοποιεί μία λύση κατασκευής που πρώτη φορά είδαμε στο πρώτο 790 Adventure.
Η φωτογραφία που υπάρχει από το πλαίσιο, δηλώνει 235 κιλά βάρος γεμάτο."
455505
455506
455507
455508
giorgosb
15/11/2024, 08:52
CFMOTO 800MT Sport
Η Sport είναι η λιτότερη εκδοχή στην οικογένεια των 800ΜΤ που σήμερα προσμετρά ακόμη τις εκδόσεις 800ΜΤ Touring και 800MT Explore.
Τιμή στα 8.490€
Από bikeit.gr (https://www.bikeit.gr/gia-moto-diafora/item/40102-cfmoto-800mt-sport-irthe-me-aktinotes-zantes-kai-timi-ekpliksi)
458140
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.