PDA

View Full Version : CB 500X vs NC 750X (χωρίς DCT)



Σελίδες : 1 2 [3]

karateo
30/03/2021, 14:18
Το δικό μου, 7oς 2019 όπως του Panos76, με 13000χλμ έως τώρα, με ελάχιστη όμως οδήγηση σε βροχή, δεν έχει παρουσιάσει την παραμικρή σκουριά πουθενά. Μένω σε παραθαλάσσια πόλη στην Κρήτη και η μηχανή συντηρήται τακτικά και φυλάσσεται σε ανοικτή πυλωτή.

Κρήτη είμαι και εγώ παραθαλάσσια νομό Ηρακλείου
Το πουλάς? :D

Θετικό αυτό.
Αν και το έχετε λίγο καιρό μάλλον η ποιότητα έχει μείνει σταθερή.

Panos76
30/03/2021, 15:02
Όχι, εμφανίζεται με χρονοκαθυστέρηση. Το πόσο είναι αυτή δεν το έχω μετρήσει.

To ιδιο και σε εμένα. Η χρονοκαθυστέρηση αυτή πέφτει αισθητά σε ανοιχτό δρόμο, πχ ΑΟ.

SAVVAS62
30/03/2021, 20:14
Κρήτη είμαι και εγώ παραθαλάσσια νομό Ηρακλείου
Το πουλάς? :D

Θετικό αυτό.
Αν και το έχετε λίγο καιρό μάλλον η ποιότητα έχει μείνει σταθερή.

Καλησπέρα σύντροχε.
Κατ' αρχάς να σου πω και εγώ μετά από 5 χρόνια κατοχής ότι δεν έχω κανένα θέμα σε NC.

Λυπάμαι που τα διαβάζω αυτά για το ΜΤ και εντυπωσιάζομαι.
Αναρωτιέμαι δε αν πήγες στην αντιπροσωπεία στα πλαίσια της εγγύησης και τι απάντησαν - έκαναν σχετικά με την παρουσιασθείσα οξείδωση?

karateo
30/03/2021, 21:46
Καλησπέρα σύντροχε.
Κατ' αρχάς να σου πω και εγώ μετά από 5 χρόνια κατοχής ότι δεν έχω κανένα θέμα σε NC.

Λυπάμαι που τα διαβάζω αυτά για το ΜΤ και εντυπωσιάζομαι.
Αναρωτιέμαι δε αν πήγες στην αντιπροσωπεία στα πλαίσια της εγγύησης και τι απάντησαν - έκαναν σχετικά με την παρουσιασθείσα οξείδωση?

στην αρχή (3 μήνες) είπαν να αλλάξουν δισκόπλακες αλλά λέω δεν πειράζει μήν πετάξουμε ανταλλακτικό για επιφανειακή σκουριά
μετά εμφανίστηκε και το ψαλίδι οπότε είπα να βάλουμε και τις δισκόπλακες στην εγγύηση αλλά μου είπαν ότι άλλαξαν πολιτική και δεν καλύπτουν τις σκουριές...
το ψαλίδι όμως επειδή ήδη το άλλαζαν σε πολλούς το δέχτηκαν

ε μετά τους παράτησα

είναι και αυτό....
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=156174

είναι και η αντιπροσωπεία εδώ ότι νάναι...

Nikos77
31/03/2021, 02:12
Το crypton μου με 70.000χλμ και το sh300 πάλι με 67.000
είχαν λιγότερη σκουριά στα 7 χρόνια απο το MT07 στους 3 μήνες.

Δεν φταίει η Κρήτη αλλά η yamaha.
Το ίδιο και το Hornet 600 που είναι 50 μέτρα απο το κύμα και κάθε μέρα το χειμώνα θέλει ξέπλυμα για να ανέβεις... (δεν έχει κανένα θέμα εκτός απο 1-2 βίδες)
Τα προηγούμενα χρόνια έμενα Ηράκλειο. Το φθινόπωρο του 14 αγόρασα καινούριο το sh 300.
Στο 1ο σέρβις στα 1000 χλμ είδα στίγματα σκουριάς στο σταντ και στα πίσω αμορτισέρ. Αρχές του 15 αλλάχτηκαν τα πίσω αμορτισέρ που σκουριασαν κι άλλο.
Μέχρι το Πάσχα του 15 η σκουριά που έβλεπα στο σταντ επεκτάθηκε στο πλαίσιο.
Βάφτηκε ολο το μηχανάκι στα πλαίσια εγγύησης και πουλήθηκε αμέσως γιατί είχα χάσει την εμπιστοσύνη μου.
Σημειωτέον:είχα Μπέβερλυ 250 7 χρόνων σε πολύ καλύτερη κατάσταση

SAVVAS62
31/03/2021, 06:59
στην αρχή (3 μήνες) είπαν να αλλάξουν δισκόπλακες αλλά λέω δεν πειράζει μήν πετάξουμε ανταλλακτικό για επιφανειακή σκουριά
μετά εμφανίστηκε και το ψαλίδι οπότε είπα να βάλουμε και τις δισκόπλακες στην εγγύηση αλλά μου είπαν ότι άλλαξαν πολιτική και δεν καλύπτουν τις σκουριές...
το ψαλίδι όμως επειδή ήδη το άλλαζαν σε πολλούς το δέχτηκαν

ε μετά τους παράτησα

είναι και αυτό....
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=156174

είναι και η αντιπροσωπεία εδώ ότι νάναι...

Ευχαριστώ φίλε μου.
Να σου πω πάντως πως σε νησί για το επόμενό σου πλέον ίσως νάναι καλή μια επιπλέον προστασία με κεριά και κεραμική επίστρωση όπου γίνεται.
Επίσης στην Αγγλία χρησιμοποιούν πολύ το ACF - 50 αν το θυμάμαι καλά για να μην έχουν θέμα με αλάτια και οξειδώσεις.

karateo
31/03/2021, 08:54
Τα προηγούμενα χρόνια έμενα Ηράκλειο. Το φθινόπωρο του 14 αγόρασα καινούριο το sh 300.
Στο 1ο σέρβις στα 1000 χλμ είδα στίγματα σκουριάς στο σταντ και στα πίσω αμορτισέρ. Αρχές του 15 αλλάχτηκαν τα πίσω αμορτισέρ που σκουριασαν κι άλλο.
Μέχρι το Πάσχα του 15 η σκουριά που έβλεπα στο σταντ επεκτάθηκε στο πλαίσιο.
Βάφτηκε ολο το μηχανάκι στα πλαίσια εγγύησης και πουλήθηκε αμέσως γιατί είχα χάσει την εμπιστοσύνη μου.
Σημειωτέον:είχα Μπέβερλυ 250 7 χρόνων σε πολύ καλύτερη κατάσταση

Πρέπει να σε είχα πετύχει στο scooterclubhellas :)
Τί να σου πώ. Τα αμορτισέρ όντως είχαν σκουριές αλλά στο πλαίσιο δεν είχα θέμα.
Αυτό φοβάμαι, ότι έχουν αλλάξει τις βαφές/μέταλλα στα νεότερα μοντέλα για προστασία του περιβάλλοντος/οικονομικούς λόγους και βλέπουμε αυτά τα αποτελέσματα.

Η αλλαγή πρέπει να γίνεται βάση μοντέλου (άλλο το MT-07 και άλλο το ΜΤ-10 υποθέτω...) και κάποιας ημερομηνίας (άλλο το SH300 του 2011 και άλλο του 2014 εκτός αν έτυχε αστοχία στο δικό σου).

Μπράβο πάντως στη Honda που στο έβαψε! Στου Δεληγιάννη?

Nikos77
31/03/2021, 11:12
Πρέπει να σε είχα πετύχει στο scooterclubhellas :)
Τί να σου πώ. Τα αμορτισέρ όντως είχαν σκουριές αλλά στο πλαίσιο δεν είχα θέμα.
Αυτό φοβάμαι, ότι έχουν αλλάξει τις βαφές/μέταλλα στα νεότερα μοντέλα για προστασία του περιβάλλοντος/οικονομικούς λόγους και βλέπουμε αυτά τα αποτελέσματα.

Η αλλαγή πρέπει να γίνεται βάση μοντέλου (άλλο το MT-07 και άλλο το ΜΤ-10 υποθέτω...) και κάποιας ημερομηνίας (άλλο το SH300 του 2011 και άλλο του 2014 εκτός αν έτυχε αστοχία στο δικό σου).

Μπράβο πάντως στη Honda που στο έβαψε! Στου Δεληγιάννη?
Όντως η χοντα εξηγήθηκε χαρτί.
Ναι Δεληγιάννη.
Ίσως ήταν το μοντέλο. Το 15 αφού πουλήθηκε το sh 300 πήρα το sh 150 και δεν είχα κανένα θέμα με σκουριες

jimsakpt3
10/05/2021, 10:21
Μιας και εγώ το είχα ανοίξει και αυτό το θέμα...
να ενημερώσω την παρέα οτι έκλεισα το TRACER 7 στο μαυρο-γκρι ματ χρώμα τελικά!
Σας ευχαριστώ όλους για τη βοήθειά σας!

SAVVAS62
10/05/2021, 10:25
Μιας και εγώ το είχα ανοίξει και αυτό το θέμα...
να ενημερώσω την παρέα οτι έκλεισα το TRACER 7 στο μαυρο-γκρι ματ χρώμα τελικά!
Σας ευχαριστώ όλους για τη βοήθειά σας!

Καλορίζικο και καλοτάξιδο νάναι ! :beer:

ILouloudakis
10/05/2021, 11:48
Το ίδιο έχουμε φίλε μου!!! Αντε με το καλό!!!

ILouloudakis
10/05/2021, 11:52
Ρε παιδιά πως βάζουμε φώτο??? Δεν μπορώ να το βρω με τίποτα... Επιλέγω γρήγορη απάντηση αλλά δεν μου βγάζει επιλογή για επισύναψη... Πρέπει να επιλέξω διαφορετικο τρόπο μηνύματος για να εμφανιστεί επιλογή επισύναψης???

doctoras
10/05/2021, 12:11
Ρε παιδιά πως βάζουμε φώτο??? Δεν μπορώ να το βρω με τίποτα... Επιλέγω γρήγορη απάντηση αλλά δεν μου βγάζει επιλογή για επισύναψη... Πρέπει να επιλέξω διαφορετικο τρόπο μηνύματος για να εμφανιστεί επιλογή επισύναψης???

https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=129391

karellen
10/05/2021, 12:14
Ρε παιδιά πως βάζουμε φώτο??? Δεν μπορώ να το βρω με τίποτα... Επιλέγω γρήγορη απάντηση αλλά δεν μου βγάζει επιλογή για επισύναψη... Πρέπει να επιλέξω διαφορετικο τρόπο μηνύματος για να εμφανιστεί επιλογή επισύναψης???

Αν είσαι από κινητό και mobile version πήγαινε κάτω κάτω και επίλεξε Πλήρες Site.Κατόπιν πατάς το εικονίδιο Insert Image και επιλέγεις τη φωτό από το κινητό σου From computer -> Επιλογή αρχείου-> Ανέβασμα Αρχείων.
Εναλλακτικά (From URL) την φορτώνεις από κάποιο server που είναι ήδη ανεβασμένη πχ imgur ή postimage.
Πρόσεχε όμως αν την ανεβάσεις κατευθείαν από το κινητό σου πρέπει το μέγεθός της να είναι το πολύ μέχρι 1 ΜΒ.

Το ίδιο ισχύει και για το pc.

427908

ILouloudakis
11/05/2021, 10:27
Οκ το βρήκα, ευχαριστώ! Είναι μεγάλες σε μέγεθος ή φώτο και δεν ανεβαίνουν... Κρίμα...

Kickstart
11/05/2021, 10:38
Οκ το βρήκα, ευχαριστώ! Είναι μεγάλες σε μέγεθος ή φώτο και δεν ανεβαίνουν... Κρίμα...

καντη 800Χ600 κι ανεβαίνει.

καλοτάξιδο το άτι

ILouloudakis
11/05/2021, 10:46
καντη 800Χ600 κι ανεβαίνει.

καλοτάξιδο το άτι

Ευχαριστώ πολύ! Μια κουβέντα είναι να την κάνω μικρότερη όντας άσχετος με αυτά... Τέλος πάντων κάποια στιγμή θα τα καταφέρω...

Morelo
15/12/2021, 15:33
Καλησπέρα είμαι στο ακριβώς ίδιο δίλλημα. Κάτοχος χρόνια σκουτερ, θέλω να μεταβώ σε μηχανή. Κινούμαι στην Αθήνα και πέριξ. Τι ισχύει πλέον όσα γραφτηκαν εδώ με τα καινούργια μοντέλα;

Είμαι πιο κοντα στο CB και λόγω κόστους αλλά και λόγω δυνατής ανανέωσης που έκανε η Honda στο μοντέλο του 22. Πλέον έχει ανεστραμμένο πιρούνι Showa, διπλό δισκόφρενο, νεα φώτα κλπ. Πραγματικά πολύ καλή ανανέωση σε σχέση με το αντίστοιχο το NC που ναι μεν ανανεώθηκε αλλά οι παραλλείψεις του παρελθόντος είναι ίδιες. Μήπως εν τέλει το μόνο πλεονέκτημα του NC είναι το DCT; Δηλαδή δεν έχει νοήμα να πάρεις τη μηχανή με συμπλέκτη, σε αυτή τη περίπτωση τι πλεονεκτήματα έχει απέναντι σε ένα Vstrom 650 π.χ; Πιστεύω χάνει κατά κράτος.

Επίσης λόγω της δυνατότητας του CB να πάει άνετα σε χώμα του δίνει έξτρα πόντους, πιο παιχνιδιάρικο. Δε ξέρω, είμαι 30, και νομίζω το NC απευθύνεται σε μεγαλύτερης ηλικίας οδηγούς που θέλουν άνεση και ευκολια - χώρος μπροστά + DCT. Είμαι σχεδόν σίγουρος επομένως να πάω στο CB 500X.
Κάποιες γνώμες;

billy84
15/12/2021, 18:10
Καλησπέρα είμαι στο ακριβώς ίδιο δίλλημα. Κάτοχος χρόνια σκουτερ, θέλω να μεταβώ σε μηχανή. Κινούμαι στην Αθήνα και πέριξ. Τι ισχύει πλέον όσα γραφτηκαν εδώ με τα καινούργια μοντέλα;

Είμαι πιο κοντα στο CB και λόγω κόστους αλλά και λόγω δυνατής ανανέωσης που έκανε η Honda στο μοντέλο του 22. Πλέον έχει ανεστραμμένο πιρούνι Showa, διπλό δισκόφρενο, νεα φώτα κλπ. Πραγματικά πολύ καλή ανανέωση σε σχέση με το αντίστοιχο το NC που ναι μεν ανανεώθηκε αλλά οι παραλλείψεις του παρελθόντος είναι ίδιες. Μήπως εν τέλει το μόνο πλεονέκτημα του NC είναι το DCT; Δηλαδή δεν έχει νοήμα να πάρεις τη μηχανή με συμπλέκτη, σε αυτή τη περίπτωση τι πλεονεκτήματα έχει απέναντι σε ένα Vstrom 650 π.χ; Πιστεύω χάνει κατά κράτος.

Επίσης λόγω της δυνατότητας του CB να πάει άνετα σε χώμα του δίνει έξτρα πόντους, πιο παιχνιδιάρικο. Δε ξέρω, είμαι 30, και νομίζω το NC απευθύνεται σε μεγαλύτερης ηλικίας οδηγούς που θέλουν άνεση και ευκολια - χώρος μπροστά + DCT. Είμαι σχεδόν σίγουρος επομένως να πάω στο CB 500X.
Κάποιες γνώμες;


Καλησπέρα φίλε. Οπτικά το CB500X όντως ανανεώθηκε σημαντικά για το 2022. Δηλαδή δείχνει πιο όμορφο και πιο ικανό απο τον προκατοχό του. Είναι όμως? Συνήθως οι εταιρείες κάνουν τέτοιες αλλαγές όμως εσωτερικά στα καλάμια η ποιότητα είναι η ίδια. Θεωρώ απίθανο να τρώνε ποσοστό απο το κέρδος τους και να το μεταφέρουν στον αγοραστή. Ειδικά σε μια κατηγορία που δεν υπάρχει και ουσιαστικός λόγος πέραν της εμφάνισης. Δεν υπάρχουν σοβαρές επιδόσεις δηλαδή ώστε να μπουν και τα ανάλογα περιφερειακά.

Στο θέμα του NC και στο αν έχει πλεονέκτημα έναντι του Vstrom. Έχει σημαντικά μικρότερη κατανάλωση. Πιο ελαφριά αίσθηση λόγω ζυγίσματος. Μεγαλύτερα διαστήματα συντήρησης, πιο αξιόπιστο μοτέρ στα πρότυπα των αυτοκινητάδικων χαμηλόστροφων μοτέρ. 17αρα ζάντα μπροστά και πολύ καλύτερη οδική συμπεριφορά και ασφάλτινες δυνατότητες. Και φυσικά ο κουβάς=σκουτεράδικοι χώροι είναι μεγάλο πλεονέκτημα έναντι οποιασδήποτε μοτοσυκλέτας που αναγκάζεσαι να βάζεις βαλίτσα πίσω ή να κουβαλάς πάντα τσάντα.

To CB500Χ είναι ένα εξαιρετικό μηχανάκι αλλά μικρό συγκριτικά με το NC.Για μένα ουσιαστικά είναι άλλη κατηγορία. Π.χ παίρνεις την κοπέλα σου και πας ταξίδι με το CB, ε δε μπορείς να πηγαίνεις συνέχεια 160 στην εθνική κάτι που με το NC μπορείς να το κάνεις απο εδώ μέχρι τη Νορβηγία χωρίς να το σβήσεις κιόλας :lol: .Σου έφερα ένα ακραίο παράδειγμα για να καταλάβεις ότι τα +250 κυβικά είναι σημαντικά ανεξάρτητα απο την ιπποδύναμη που θεωρητικά είναι κοντά. Τα παλιότερα NC έχουν ικανοποιητική απόσταση απο το έδαφος και μπορείς να πας όπου θες στο χώμα(σε λογικά πλαίσια). Μόνο το 2021 το χαμήλωσαν σημαντικά και όντως δε θα το έβαζα σε χωματόδρομο χωρίς να προβληματιστώ.


Ελπίζω να σε βοήθησα και όχι να σε μπέρδεψα περισσότερο. Σε κάθε περίπτωση το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να πας να οδηγήσεις και τα δύο και να δεις ο ίδιος τις διαφορές και τι ακριβώς χρειάζεσαι.

Tallyban
15/12/2021, 20:22
Κλαίω #2.
NC750,αυτό, το ταξιδιαρικο με τα τριβαλιτσα και 150αρες,αλυσιδιτσα 520.
CBF500 αλυσίδα 525.
Τι πίνουνε στη Doha και δε μας δίνουν και εμας;

stefanos
15/12/2021, 21:14
Κλαίω #2.
NC750,αυτό, το ταξιδιαρικο με τα τριβαλιτσα και 150αρες,αλυσιδιτσα 520.
CBF500 αλυσίδα 525.
Τι πίνουνε στη Doha και δε μας δίνουν και εμας;

520 και 525 έχουν διαφορά στο πλάτος.
Και είναι αστείο και να συζητάμε για τις απαιτήσεις των συγκεκριμένων μοτοσυκλετών σε αλυσίδα.

billy84
15/12/2021, 21:18
Κλαίω #2.
NC750,αυτό, το ταξιδιαρικο με τα τριβαλιτσα και 150αρες,αλυσιδιτσα 520.
CBF500 αλυσίδα 525.
Τι πίνουνε στη Doha και δε μας δίνουν και εμας;



Αστα φίλε έχω βαρεθεί να αλλάζω αλυσίδες. Όλο τις κόβει το θηρίο!:lol:

Aris98
16/12/2021, 08:44
Καλησπέρα είμαι στο ακριβώς ίδιο δίλλημα. Κάτοχος χρόνια σκουτερ, θέλω να μεταβώ σε μηχανή. Κινούμαι στην Αθήνα και πέριξ. Τι ισχύει πλέον όσα γραφτηκαν εδώ με τα καινούργια μοντέλα;

Είμαι πιο κοντα στο CB και λόγω κόστους αλλά και λόγω δυνατής ανανέωσης που έκανε η Honda στο μοντέλο του 22. Πλέον έχει ανεστραμμένο πιρούνι Showa, διπλό δισκόφρενο, νεα φώτα κλπ. Πραγματικά πολύ καλή ανανέωση σε σχέση με το αντίστοιχο το NC που ναι μεν ανανεώθηκε αλλά οι παραλλείψεις του παρελθόντος είναι ίδιες. Μήπως εν τέλει το μόνο πλεονέκτημα του NC είναι το DCT; Δηλαδή δεν έχει νοήμα να πάρεις τη μηχανή με συμπλέκτη, σε αυτή τη περίπτωση τι πλεονεκτήματα έχει απέναντι σε ένα Vstrom 650 π.χ; Πιστεύω χάνει κατά κράτος.

Επίσης λόγω της δυνατότητας του CB να πάει άνετα σε χώμα του δίνει έξτρα πόντους, πιο παιχνιδιάρικο. Δε ξέρω, είμαι 30, και νομίζω το NC απευθύνεται σε μεγαλύτερης ηλικίας οδηγούς που θέλουν άνεση και ευκολια - χώρος μπροστά + DCT. Είμαι σχεδόν σίγουρος επομένως να πάω στο CB 500X.
Κάποιες γνώμες;

Έχω το cb του 21 έχω κάνει σχεδόν 19 χιλιάδες χιλιόμετρα. Το μηχανάκι είναι πολύ ωραίο για αυτό που είναι σε ταξίδι οι ταχύτητες που πάει είναι 120-140. Άμα έρθει η στιγμή να πάρω άλλο μηχανακι με αυτά τα δεδομένα που υπάρχουν τώρα στην αγορά , θα έδινα βάρος στο nc λόγο μεγαλύτερης άνεσης στο ταξίδι(Δεν το έχω οδηγήσει σύμφωνα με ότι διαβάζω ) . Αν δεν έφταναν τα χρήματα εννοείτε πως θα ξαναεπερνα το cb με κλειστά μάτια

DoctoR_k6
16/12/2021, 08:55
Αστα φίλε έχω βαρεθεί να αλλάζω αλυσίδες. Όλο τις κόβει το θηρίο!:lol:

Νταξει δεν εχει κ το αρκουδογκαζο του CBF500...ωστε να θελει 525. :lol:

Morelo
16/12/2021, 09:40
Σαν χρήση πιο πολύ προορίζεται για μέσα στην Αθήνα και στα πέριξ μικρές εκδρομούλες. Αν δεν είχα στο μυαλό μου το fun κομμάτι, δηλαδή πάω Πάρνηθα ή Υμηττό και βλέπω ένα χωματόδρομο και θέλω να κάνω διέλευση και να βγάλω γουστα, το CB είναι ταμάμ, και ελαφρύ και μεγάλη μπροστινή ρόδα και καλές αναρτήσεις. Ενώ και μέσα στη πόλη έχω διαβάσει ότι είναι σαν παπί.

To ΝC δε μπορεί να μου χαρίσει τέτοιες απολάυσεις. Άρα θα έχω ναι μεν μια μεγαύτερη μηχανή αλλά πόσα ταξίδια με μηχανή μεγάλα θα κάνεις; Εχω το αμάξι για μεγάλα ταξίδια βασικά, και η κοπέλα μου δεν είναι και το καλύτερό της να ταξιδευει με μηχανή πολλή ώρα. Άρα θα έχω μια μηχανή που στο 90% της χρήσης που θέλω θα είναι πιο 'ζόρικη' από ότι με το CB.

Εγώ το σκέφτομαι ως εξής: Να προχωρήσω τώρα στην αγορά του CB, ως προερχόμενος από scooter είναι απο τις καλύτερες επιλογές για να μπείς σταδιακά στο κοσμο της μοτοσυκλέτας, να δω κιόλας αν όντως μου αρέσουν και μου κάνουν οι μηχανές, και μετά από 2-3 χρόνια, αν έχει δεήσει η Honda να αναβαθμίσει το NC όπως χρειάζεται ή αν έχει βγεί κάποιο άλλο καλό on-off στα 700-800cc να κάνω τότε τη μετάβαση. πιστεύω ότι σε αυτό το αρχικό σταδιο το CB θα με καλύψει.

Aris98
16/12/2021, 09:46
Σαν χρήση πιο πολύ προορίζεται για μέσα στην Αθήνα και στα πέριξ μικρές εκδρομούλες. Αν δεν είχα στο μυαλό μου το fun κομμάτι, δηλαδή πάω Πάρνηθα ή Υμηττό και βλέπω ένα χωματόδρομο και θέλω να κάνω διέλευση και να βγάλω γουστα, το CB είναι ταμάμ, και ελαφρύ και μεγάλη μπροστική ρόδα και καλές αναρτήσεις. Ενώ και μέσα στη πόλη έχω διαβάσει ότι είναι σαν παπί.

To ΝC δε μπορεί να μου χαρίσει τέτοιες απολάυσεις. Άρα θα έχω ναι μεν μια μεγαύτερη μηχανή αλλά πόσα ταξίδια με μηχανή μεγάλα θα κάνεις; Εχω το αμάξι για μεγάλα ταξίδια βασικά, και η κοπέλα μου δεν είναι και το καλύτερό της να ταξιδεέυει μη μηχανή πολλή ώρα.

Κοίτα να δεις ούτε το cb είναι το κατσίκι.Μια ήπια δήελευση θα την κάνεις ειδικά αν βάλεις ένα πιο χωμάτινο λάστιχο. Να σου πω την αλήθεια το λυπάμαι να το βάλω χωμα + ότι δεν έχω εμπειρία. Μέσα στην Αθήνα είναι πολύ εύκολο. Εγώ έχω βγάλει μέχρι 400-500 χιλιόμετρα ημερήσια. Για το cb αν μπεις χώμα θεές σίγουρα ποδιά από κάτω. Επίσης θα σου πρότεινα και μια αλλαγή σέλας γιατί είναι σκληρή.

AristidisZ
16/12/2021, 09:47
Iσχύει ότι είναι απίστευτα ευέλικτο μέσα στην πόλη

Βέβαια από την άλλη, εγώ αν έκανα μεγάλες διαδρομές με πολύ κίνηση, θα καλοέβλεπα και το DCT...

Aris98
16/12/2021, 09:51
Iσχύει ότι είναι απίστευτα ευέλικτο μέσα στην πόλη

Βέβαια από την άλλη, εγώ αν έκανα μεγάλες διαδρομές με πολύ κίνηση, θα καλοέβλεπα και το DCT...

Εγώ κάνω,δεν με έχει ενοχλήσει ο συμπλέκτης του καθόλου βέβαια το dct ότι και να λέμε βοηθάει. Το nc για μένα απλά σου παρέχει ότι το cb + καλύτερα ταξίδια και μεγαλύτερος χώρος αναβάτη συνεπιβάτη.

Morelo
16/12/2021, 10:45
Κοίτα να δεις ούτε το cb είναι το κατσίκι.Μια ήπια δήελευση θα την κάνεις ειδικά αν βάλεις ένα πιο χωμάτινο λάστιχο. Να σου πω την αλήθεια το λυπάμαι να το βάλω χωμα + ότι δεν έχω εμπειρία. Μέσα στην Αθήνα είναι πολύ εύκολο. Εγώ έχω βγάλει μέχρι 400-500 χιλιόμετρα ημερήσια. Για το cb αν μπεις χώμα θεές σίγουρα ποδιά από κάτω. Επίσης θα σου πρότεινα και μια αλλαγή σέλας γιατί είναι σκληρή.

Για κάτσε γιατί σιγά σιγά, αν βάλεις το κόστος της μοαγκαζιέρας που δεν μπορείς να το αποφύγεις, + σελα, τότε το έξτρα κοστος απόκτησης του NC manual είναι γύρω στα 700-800E. Τίποτα δηλαδή.

billy84
16/12/2021, 10:45
Σαν χρήση πιο πολύ προορίζεται για μέσα στην Αθήνα και στα πέριξ μικρές εκδρομούλες. Αν δεν είχα στο μυαλό μου το fun κομμάτι, δηλαδή πάω Πάρνηθα ή Υμηττό και βλέπω ένα χωματόδρομο και θέλω να κάνω διέλευση και να βγάλω γουστα, το CB είναι ταμάμ, και ελαφρύ και μεγάλη μπροστινή ρόδα και καλές αναρτήσεις. Ενώ και μέσα στη πόλη έχω διαβάσει ότι είναι σαν παπί.

To ΝC δε μπορεί να μου χαρίσει τέτοιες απολάυσεις. Άρα θα έχω ναι μεν μια μεγαύτερη μηχανή αλλά πόσα ταξίδια με μηχανή μεγάλα θα κάνεις; Εχω το αμάξι για μεγάλα ταξίδια βασικά, και η κοπέλα μου δεν είναι και το καλύτερό της να ταξιδευει με μηχανή πολλή ώρα. Άρα θα έχω μια μηχανή που στο 90% της χρήσης που θέλω θα είναι πιο 'ζόρικη' από ότι με το CB.

Εγώ το σκέφτομαι ως εξής: Να προχωρήσω τώρα στην αγορά του CB, ως προερχόμενος από scooter είναι απο τις καλύτερες επιλογές για να μπείς σταδιακά στο κοσμο της μοτοσυκλέτας, να δω κιόλας αν όντως μου αρέσουν και μου κάνουν οι μηχανές, και μετά από 2-3 χρόνια, αν έχει δεήσει η Honda να αναβαθμίσει το NC όπως χρειάζεται ή αν έχει βγεί κάποιο άλλο καλό on-off στα 700-800cc να κάνω τότε τη μετάβαση. πιστεύω ότι σε αυτό το αρχικό σταδιο το CB θα με καλύψει.


Όπου θα πας με ένα NC (όχι του 2021) θα πας και με το CB500x. Γούστα δεν πρόκειται να βγάλεις με κανένα από τα δύο πέρα από διελεύσεις. Για γούστα και γρήγορη κίνηση σε χωματόδρομο πας σε Africa η Tenere η τέτοιου τύπου μοτο.

Ξαναλεω μη μπερδεύεσαι και βλέπεις 19αρα ζάντα και νομίζεις ότι θα πας αρχοντας στα χώματα. Ειδικά στον Υμηττό που είπες μιας και τον έχω χτενισει, πέφτει πολύ ξύλο και το Cb παραμένει ένα ασφαλτινο ουσιαστικά μηχανάκι. Αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάς και στο λέω για να μην απογοητευτεις.

Για του λόγου το αληθές, με το Cb500x δε θα κάνεις ποτέ κάτι περισσότερο από αυτό



https://youtu.be/51nCPPy3f-U




Εννοείται ότι παίρνεις ότι γουστάρεις απλά μην τρελαίνεσαι και κολλάς με τις θεωρίες "το ένα κάνει το άλλο δεν κάνει". Αν θες πραγματικά το κάτι παραπάνω πας στα μηχανάκια που σου είπα. Κατά τα άλλα όλα τα ασφαλτινα στο ίδιο καζάνι βράζουν είτε έχουν usd είτε 19 μπροστά. Το μοναδικό σοβαρο πλεονέκτημα της 19αρας είναι ότι βρίσκεις εύκολα τακουνατο ελαστικο.

Aris98
16/12/2021, 12:08
Όπου θα πας με ένα NC (όχι του 2021) θα πας και με το CB500x. Γούστα δεν πρόκειται να βγάλεις με κανένα από τα δύο πέρα από διελεύσεις. Για γούστα και γρήγορη κίνηση σε χωματόδρομο πας σε Africa η Tenere η τέτοιου τύπου μοτο.

Ξαναλεω μη μπερδεύεσαι και βλέπεις 19αρα ζάντα και νομίζεις ότι θα πας αρχοντας στα χώματα. Ειδικά στον Υμηττό που είπες μιας και τον έχω χτενισει, πέφτει πολύ ξύλο και το Cb παραμένει ένα ασφαλτινο ουσιαστικά μηχανάκι. Αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάς και στο λέω για να μην απογοητευτεις.

Για του λόγου το αληθές, με το Cb500x δε θα κάνεις ποτέ κάτι περισσότερο από αυτό



https://youtu.be/51nCPPy3f-U




Εννοείται ότι παίρνεις ότι γουστάρεις απλά μην τρελαίνεσαι και κολλάς με τις θεωρίες "το ένα κάνει το άλλο δεν κάνει". Αν θες πραγματικά το κάτι παραπάνω πας στα μηχανάκια που σου είπα. Κατά τα άλλα όλα τα ασφαλτινα στο ίδιο καζάνι βράζουν είτε έχουν usd είτε 19 μπροστά. Το μοναδικό σοβαρο πλεονέκτημα της 19αρας είναι ότι βρίσκεις εύκολα τακουνατο ελαστικο.
Βρίσκεις εύκολα τακουνατο βέβαια χάνεις σε ασφάλτινα ελαστικά. Οι επιλογές σε ελαστικά είναι λίγες για το cb σε όλα τα άλλα συμφωνώ απόλυτα

Aris98
16/12/2021, 12:17
Όπου θα πας με ένα NC (όχι του 2021) θα πας και με το CB500x. Γούστα δεν πρόκειται να βγάλεις με κανένα από τα δύο πέρα από διελεύσεις. Για γούστα και γρήγορη κίνηση σε χωματόδρομο πας σε Africa η Tenere η τέτοιου τύπου μοτο.

Ξαναλεω μη μπερδεύεσαι και βλέπεις 19αρα ζάντα και νομίζεις ότι θα πας αρχοντας στα χώματα. Ειδικά στον Υμηττό που είπες μιας και τον έχω χτενισει, πέφτει πολύ ξύλο και το Cb παραμένει ένα ασφαλτινο ουσιαστικά μηχανάκι. Αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάς και στο λέω για να μην απογοητευτεις.

Για του λόγου το αληθές, με το Cb500x δε θα κάνεις ποτέ κάτι περισσότερο από αυτό



https://youtu.be/51nCPPy3f-U




Εννοείται ότι παίρνεις ότι γουστάρεις απλά μην τρελαίνεσαι και κολλάς με τις θεωρίες "το ένα κάνει το άλλο δεν κάνει". Αν θες πραγματικά το κάτι παραπάνω πας στα μηχανάκια που σου είπα. Κατά τα άλλα όλα τα ασφαλτινα στο ίδιο καζάνι βράζουν είτε έχουν usd είτε 19 μπροστά. Το μοναδικό σοβαρο πλεονέκτημα της 19αρας είναι ότι βρίσκεις εύκολα τακουνατο ελαστικο.

Εγω αυτό που ήθελα να σε ρωτήσω αν έχεις οδηγήσει το dct μιας και εχείς το manual. Αν το ξαναεπερνες θα προτιμούσες το dct?

billy84
16/12/2021, 12:32
Εγω αυτό που ήθελα να σε ρωτήσω αν έχεις οδηγήσει το dct μιας και εχείς το manual. Αν το ξαναεπερνες θα προτιμούσες το dct?


Manual θα ξαναέπαιρνα ότι και να γινόταν. DCT έχω δουλέψει στο X-ADV που έκανα δοκιμή στην Πεντέλη αλλά και φίλων που έχω πάρει κάποιες φορές. Προσωπικά δε μου αρέσει γιατί δε μπορεί να καταλάβει τι θέλω οπότε αναγκαστικά το γυρνάω στο χειροκίνητο όπως κάνουν και όλοι οι κάτοχοι DCT. Στο χειροκίνητο ομως δε μπορώ να κάνω τα βίαια κατεβάσματα που κάνω με τον συμπλέκτη. Στη γρήγορη και τεχνική οδήγηση ο συμπλέκτης δεν έχει αντίπαλο(ακόμα). Θα μου πεις γρήγορη οδήγηση με το NC? Ναι, μπορεί να την υποστηρίξει για αυτό το έχω κρατήσει και τόσα χρόνια εκτός των άλλων.

Πέρα όμως απο την προσωπική προτίμηση οφείλω να είμαι ειλικρινής για αυτό το μοναδικό σύστημα. Είναι ένα φανταστικό κιβώτιο για το σκοπό που κατασκευάστηκε και λύνει τα χέρια των ανθρώπων που θέλουν αυτόματη μοτοσυκλέτα χωρίς να έχει τα μειονεκτήματα των CVT σε χρήση και συντήρηση. Οπότε ναι μεν προτιμώ πάντα συμπλέκτη, απο την άλλη όμως οι πωλήσεις δείχνουν ότι το DCT έχει το κοινό του. Βέβαια είναι 50-50 σχεδόν παγκοσμίως μη φανταστείς ότι ο κόσμος παίρνει μόνο DCT.

Morelo
16/12/2021, 13:08
Καλησπέρα, μόλις γύρισα από test drive στο Σαρακάκη.

Πρώτο πήρα το CB 500X.
Απίστευτα άνετο, δεν νιώθεις πουθενά κανένα βάρος, πούπουλο και πραγματικά παπάκι. Πολύ ευκολοοδήγητο, αρκετή ροπή, συμπλέκτης βούτυρο και πολύ καλά φρένα.
Παρότι είμαι 1.82, μου φάνηκε αρκετά ψηλό. Είναι μεν ροπάτο, ωστόσο μικρό το μοτέρ τελικά. Δεν πιάνει εύκολα γρήγορες ταχύτητες. Φαίνεται καθαρά εκεί η χαμηλή ιπποδύναμη που έχει. Επίσης δεν σου δίνει αίσθηση στιβαρής μηχανής και την αυτοπεποιήθηση που θα ήθελα.

Μετά ήρθε η αποκάλυψη. NC 750X DCT 2021. Μωρή Hondara τι μηχανή έφτιαξες;;; Έπαθα πλάκα. Σαν scooteras μου φάνηκε απίστευτα βολικό το αυτόματο σασμάν, ούτε συμπλέκτες ούτε τίποτα. Εδώ φαίνονται τα 745cc, πολύ στιβαρή μηχανή, ωραίο ζύγισμα, αισθάνεσαι να είσαι μέσα στη μηχανή και όχι πάνω όπως στο CB. Με βόλεψε πάρα πολύ που είναι κοντίτερα στο δρόμο. Ροπάρα απο χαμηλά και εδώ βρήκα αυτό το έξτρα γκάζι και τη δύναμη που μου έλειπε στο CB. Πραγματικά άλλη κατηγορίας η μηχανή.

Εν ολίγοις, έπαθα πλακάρα με το NC, έδωσα μια προκαταβολή για να κρατήσω το κοκκινό χρώμα και όπως μου είπε αν όχι μέσα στο μηνα, Ιανουάριο περιμένει νέες παραλαβές.

Aris98
16/12/2021, 13:54
Manual θα ξαναέπαιρνα ότι και να γινόταν. DCT έχω δουλέψει στο X-ADV που έκανα δοκιμή στην Πεντέλη αλλά και φίλων που έχω πάρει κάποιες φορές. Προσωπικά δε μου αρέσει γιατί δε μπορεί να καταλάβει τι θέλω οπότε αναγκαστικά το γυρνάω στο χειροκίνητο όπως κάνουν και όλοι οι κάτοχοι DCT. Στο χειροκίνητο ομως δε μπορώ να κάνω τα βίαια κατεβάσματα που κάνω με τον συμπλέκτη. Στη γρήγορη και τεχνική οδήγηση ο συμπλέκτης δεν έχει αντίπαλο(ακόμα). Θα μου πεις γρήγορη οδήγηση με το NC? Ναι, μπορεί να την υποστηρίξει για αυτό το έχω κρατήσει και τόσα χρόνια εκτός των άλλων.

Πέρα όμως απο την προσωπική προτίμηση οφείλω να είμαι ειλικρινής για αυτό το μοναδικό σύστημα. Είναι ένα φανταστικό κιβώτιο για το σκοπό που κατασκευάστηκε και λύνει τα χέρια των ανθρώπων που θέλουν αυτόματη μοτοσυκλέτα χωρίς να έχει τα μειονεκτήματα των CVT σε χρήση και συντήρηση. Οπότε ναι μεν προτιμώ πάντα συμπλέκτη, απο την άλλη όμως οι πωλήσεις δείχνουν ότι το DCT έχει το κοινό του. Βέβαια είναι 50-50 σχεδόν παγκοσμίως μη φανταστείς ότι ο κόσμος παίρνει μόνο DCT.

Επειδη σκέφτομαι να φύγω από το cb σε κάνα χρόνο αν μπορέσω και δεν ξέρω μήπως αυτό το χαμηλοστροφο με ξενησει σε πιο σβέλτη οδήγηση

Aris98
16/12/2021, 13:55
Καλησπέρα, μόλις γύρισα από test drive στο Σαρακάκη.

Πρώτο πήρα το CB 500X.
Απίστευτα άνετο, δεν νιώθεις πουθενά κανένα βάρος, πούπουλο και πραγματικά παπάκι. Πολύ ευκολοοδήγητο, αρκετή ροπή, συμπλέκτης βούτυρο και πολύ καλά φρένα.
Παρότι είμαι 1.82, μου φάνηκε αρκετά ψηλό. Είναι μεν ροπάτο, ωστόσο μικρό το μοτέρ τελικά. Δεν πιάνει εύκολα γρήγορες ταχύτητες. Φαίνεται καθαρά εκεί η χαμηλή ιπποδύναμη που έχει. Επίσης δεν σου δίνει αίσθηση στιβαρής μηχανής και την αυτοπεποιήθηση που θα ήθελα.

Μετά ήρθε η αποκάλυψη. NC 750X DCT 2021. Μωρή Hondara τι μηχανή έφτιαξες;;; Έπαθα πλάκα. Σαν scooteras μου φάνηκε απίστευτα βολικό το αυτόματο σασμάν, ούτε συμπλέκτες ούτε τίποτα. Εδώ φαίνονται τα 745cc, πολύ στιβαρή μηχανή, ωραίο ζύγισμα, αισθάνεσαι να είσαι μέσα στη μηχανή και όχι πάνω όπως στο CB. Με βόλεψε πάρα πολύ που είναι κοντίτερα στο δρόμο. Ροπάρα απο χαμηλά και εδώ βρήκα αυτό το έξτρα γκάζι και τη δύναμη που μου έλειπε στο CB. Πραγματικά άλλη κατηγορίας η μηχανή.

Εν ολίγοις, έπαθα πλακάρα με το NC, έδωσα μια προκαταβολή για να κρατήσω το κοκκινό χρώμα και όπως μου είπε αν όχι μέσα στο μηνα, Ιανουάριο περιμένει νέες παραλαβές.

Με το καλό καλοταξιδο.

billy84
16/12/2021, 16:47
Καλησπέρα, μόλις γύρισα από test drive στο Σαρακάκη.

Πρώτο πήρα το CB 500X.
Απίστευτα άνετο, δεν νιώθεις πουθενά κανένα βάρος, πούπουλο και πραγματικά παπάκι. Πολύ ευκολοοδήγητο, αρκετή ροπή, συμπλέκτης βούτυρο και πολύ καλά φρένα.
Παρότι είμαι 1.82, μου φάνηκε αρκετά ψηλό. Είναι μεν ροπάτο, ωστόσο μικρό το μοτέρ τελικά. Δεν πιάνει εύκολα γρήγορες ταχύτητες. Φαίνεται καθαρά εκεί η χαμηλή ιπποδύναμη που έχει. Επίσης δεν σου δίνει αίσθηση στιβαρής μηχανής και την αυτοπεποιήθηση που θα ήθελα.

Μετά ήρθε η αποκάλυψη. NC 750X DCT 2021. Μωρή Hondara τι μηχανή έφτιαξες;;; Έπαθα πλάκα. Σαν scooteras μου φάνηκε απίστευτα βολικό το αυτόματο σασμάν, ούτε συμπλέκτες ούτε τίποτα. Εδώ φαίνονται τα 745cc, πολύ στιβαρή μηχανή, ωραίο ζύγισμα, αισθάνεσαι να είσαι μέσα στη μηχανή και όχι πάνω όπως στο CB. Με βόλεψε πάρα πολύ που είναι κοντίτερα στο δρόμο. Ροπάρα απο χαμηλά και εδώ βρήκα αυτό το έξτρα γκάζι και τη δύναμη που μου έλειπε στο CB. Πραγματικά άλλη κατηγορίας η μηχανή.

Εν ολίγοις, έπαθα πλακάρα με το NC, έδωσα μια προκαταβολή για να κρατήσω το κοκκινό χρώμα και όπως μου είπε αν όχι μέσα στο μηνα, Ιανουάριο περιμένει νέες παραλαβές.



Ρε φίλε εσύ έπαθες πλάκα με το NC όμως εγώ έπαθα πλάκα με το τι μπιστόλι είσαι!:lol: Πρόλαβες πήγες έκανες και τα 2 τεστ ραιντ και έριξες προκαταβολή κιόλας? Ωραίος!

Για αυτό πάντα προτείνω να δοκιμάζει κανείς αν γίνεται ώστε να κρίνει ο ίδιος. Καλά τα Specs αλλά δε λένε όλη την αλήθεια και πολλές φορές είναι παραπλανητικά.

Καλορίζικο και με το καλό να έρθει λοιπόν :beer:


Υ.Γ: Το νου σου είναι χαμηλό θα θέλει προσοχή μη βρίσκει σε χωματόδρομο.Θα περνάει βατούς δρόμους αλλά δεν ξέρω για πιο δύσκολους.




Επειδη σκέφτομαι να φύγω από το cb σε κάνα χρόνο αν μπορέσω και δεν ξέρω μήπως αυτό το χαμηλοστροφο με ξενησει σε πιο σβέλτη οδήγηση



Όπως είπα και στον φίλο πιο πάνω. Η σίγουρη και δοκιμασμένη λύση είναι να πας να δοκιμάσεις ο ίδιος αυτό που σε ενδιαφέρει. Μόνο έτσι θα είσαι σίγουρος. Είδες ότι ο φίλος δεν το είχε σε εκτίμηση το NC λόγω specs τα οποία φαίνονται κοντά στα χαρτιά με το CB500Χ. Μόλις τα δοκίμασε αντιλήφθηκε ότι υπάρχει σεβαστή διαφορά στην πράξη και ας βλέπεις ανάποδα μπροστινά ή διπλά δισκόφρενα στο καινούργιο CB.

Τώρα που υπάρχει ετοιμοπαράδοτο για Test στον Σαρακάκη προτείνω να πας να το δοκιμάσεις ωστε να έχεις μια ιδέα και σε ένα χρόνο θα ξέρεις τι θα κάνεις.

Aris98
16/12/2021, 16:54
Ρε φίλε εσύ έπαθες πλάκα με το NC όμως εγώ έπαθα πλάκα με το τι μπιστόλι είσαι!:lol: Πρόλαβες πήγες έκανες και τα 2 τεστ ραιντ και έριξες προκαταβολή κιόλας? Ωραίος!

Για αυτό πάντα προτείνω να δοκιμάζει κανείς αν γίνεται ώστε να κρίνει ο ίδιος. Καλά τα Specs αλλά δε λένε όλη την αλήθεια και πολλές φορές είναι παραπλανητικά.

Καλορίζικο και με το καλό να έρθει λοιπόν :beer:


Υ.Γ: Το νου σου είναι χαμηλό θα θέλει προσοχή μη βρίσκει σε χωματόδρομο.Θα περνάει βατούς δρόμους αλλά δεν ξέρω για πιο δύσκολους.







Όπως είπα και στον φίλο πιο πάνω. Η σίγουρη και δοκιμασμένη λύση είναι να πας να δοκιμάσεις ο ίδιος αυτό που σε ενδιαφέρει. Μόνο έτσι θα είσαι σίγουρος. Είδες ότι ο φίλος δεν το είχε σε εκτίμηση το NC λόγω specs τα οποία φαίνονται κοντά στα χαρτιά με το CB500Χ. Μόλις τα δοκίμασε αντιλήφθηκε ότι υπάρχει σεβαστή διαφορά στην πράξη και ας βλέπεις ανάποδα μπροστινά ή διπλά δισκόφρενα στο καινούργιο CB.

Τώρα που υπάρχει ετοιμοπαράδοτο για Test στον Σαρακάκη προτείνω να πας να το δοκιμάσεις ωστε να έχεις μια ιδέα και σε ένα χρόνο θα ξέρεις τι θα κάνεις.
Δεν έχω απεριόριστο ακόμα σε 6 μήνες μπορώ και επίσης δεν ξέρω αν θα βρω το manual.

Morelo
16/12/2021, 17:33
Δεν έχω απεριόριστο ακόμα σε 6 μήνες μπορώ και επίσης δεν ξέρω αν θα βρω το manual.

Για test drive δεν εβρισκα πουθενά, πήγα στο Μπαξεβανή και στο Πετσα αλλά τα είχαν μονο εκθεσιακά 1 κομμάτι. Μόνο στο Σαρακάκη βρήκα, ήμουν τυχερός. Δεν ξερω αν είχε και manual βεβαια για test drive.

Morelo
16/12/2021, 18:04
Όπως είπα και στον φίλο πιο πάνω. Η σίγουρη και δοκιμασμένη λύση είναι να πας να δοκιμάσεις ο ίδιος αυτό που σε ενδιαφέρει. Μόνο έτσι θα είσαι σίγουρος. Είδες ότι ο φίλος δεν το είχε σε εκτίμηση το NC λόγω specs τα οποία φαίνονται κοντά στα χαρτιά με το CB500Χ. Μόλις τα δοκίμασε αντιλήφθηκε ότι υπάρχει σεβαστή διαφορά στην πράξη και ας βλέπεις ανάποδα μπροστινά ή διπλά δισκόφρενα στο καινούργιο CB.

Τώρα που υπάρχει ετοιμοπαράδοτο για Test στον Σαρακάκη προτείνω να πας να το δοκιμάσεις ωστε να έχεις μια ιδέα και σε ένα χρόνο θα ξέρεις τι θα κάνεις.


Όντως μάγκες σε οτιδηποτε θέλουμε να πάρουμε οπωσδήποτε test drive. Μπορεί στα χαρτιά και στα βίντεο να φαίνεται αου αου μηχανάρα αλλά μόνο αν το οδηγήσεις θα έχεις real feedback και γνώμη.

dpapag3
17/01/2022, 16:20
Cb 500x για πρώτο... Ευκολοοδηγητο