Σύνδεση

View Full Version : CB500X euro5



GeorgeG69
03/02/2021, 20:32
Γεια χαρά σε όλους! Ξαναμπαίνω στο χώρο της μοτοσυκλέτας και λέω να ξεκινήσω με το συγκεκριμένο μετά από χρόνια απραξίας. Τελευταίο οχημα cm500 του 1990! Μου φανηκε πολύ εύχρηστο και ευέλικτο το cb500x. Το ερώτημα ειναι ομως μήπως πρέπει να πάω μια κατηγορία πάνω; Μήπως δηλ.το βαρεθώ σε 6 μήνες. Δε θέλω να πάω σε βαριά και πολύ μεγάλη μηχανή. Σκεφτόμουν για το νέο tracer 700 που είναι στα ίδια κιλά, φαίνεται ευέλικτο και χαμηλό (ειμαι 175cm) και μπορώ να δώσω τη διαφορά. Δε μπoρω ομως να το δοκιμασω καθως εδω η αντιπροσωπεία δεν εχει test ride.Τί λέτε; Με ενδιαφέρει η γνωμη μας (ιδιαιτέρα οσοι καβαλατε οχηματα 500-700cc.και ειδικά όσοι έχετε γνώμη για τα δύο οχήματα :)

Panos76
03/02/2021, 20:41
Καλησπέρα. Το βασικό είναι να γνωρίζει κανείς τις πραγματικές του ανάγκες.

Δεν παίρνεις τρακτέρ για να οργωσεις ζαρντινιέρα και δεν παίρνεις ηλεκτρική φρεζα για 5 στρέμματα χωράφι.

Χρυσή τομή cc, οικονομίας κ επιδόσεων αλλά και ευκολίας δείχνει και το nc πάντως.

Tallyban
04/02/2021, 07:33
Tracer με κλειστά μάτια,και σίγουρα θα κρατήσει και καλή τιμή μεταπώλησης.

GeorgeG69
04/02/2021, 15:55
Nc με συμπλέκτη φαντάζομαι...

panavour
04/02/2021, 17:46
Nc με συμπλέκτη φαντάζομαι...

αν διαθετεις το παραπανω χιλιαρικο , ΧΩΡΙΣ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ

νεοσσός
05/02/2021, 09:08
Καλώς ήρθες στο forum Γιώργο!

Για τι χρήση το θέλεις; Έχεις δίπλωμα Α κατηγορίας;

GeorgeG69
05/02/2021, 13:18
Καλώς σας βρήκα! Περιαστικες διαδρομές (Όχι πόλη), ταξιδάκια στη Κρήτη (που ζω μονιμα) αλλά και πιο μακριά τα καλοκαιρία (κωρονοιου επιτρεποντως). Τα ταξιδια δικαβαλος. Όπως έγραψα παραπάνω κοιτάζω το NC και το tracer 700, euro 5.

doctoras
06/02/2021, 09:27
Καλώς σας βρήκα! Περιαστικες διαδρομές (Όχι πόλη), ταξιδάκια στη Κρήτη (που ζω μονιμα) αλλά και πιο μακριά τα καλοκαιρία (κωρονοιου επιτρεποντως). Τα ταξιδια δικαβαλος. Όπως έγραψα παραπάνω κοιτάζω το NC και το tracer 700, euro 5.

το αν θα σε φτάσει θα το ξέρεις μόνο εσύ
εγώ λέω οτι για δικάβαλο και ταχύτητες ταξιδιού εώς 120km/h είναι τέλειο ακόμη και για round the world
αν τα 120 δε σε καλύπτουν πήγαινε στο tracer700
Αμφότερα και τα δύο στα 200kg
για το nc θα πρέπει να υπολογίζεις +20kg για το μηχανικό και +30kg για το dct

jimsakpt3
06/02/2021, 09:46
Είμαι και εγώ σε παρόμοιο φάση... η διαφορά μας βέβαια είναι οτι εγώ δεν έχω καθόλου εμπειρία με συμπλέκτη...

Είχα καταλήξει στο CBX αλλά τώρα κλείνω περισσότερο στο NC με συμπλέκτη...
το Tracer πιστεύω οτι είναι για πιο επιθετική οδήγηση και όχι τόσο για τουριστική...

εντωμεταξύ το cbx το euro5 με το euro4 δεν έχει καμία διαφορά, σωστά?

νεοσσός
06/02/2021, 10:11
Καλώς σας βρήκα! Περιαστικες διαδρομές (Όχι πόλη), ταξιδάκια στη Κρήτη (που ζω μονιμα) αλλά και πιο μακριά τα καλοκαιρία (κωρονοιου επιτρεποντως). Τα ταξιδια δικαβαλος. Όπως έγραψα παραπάνω κοιτάζω το NC και το tracer 700, euro 5.

Για τη χρήση που θέλεις, καλά είναι το Honda NC 750, το Suzuki V-Strom 650 (και το 1000), το Yamaha Tracer 900 και ίσως το Tracer 700.

Τα V-Strom και NC750 πλεονεκτούν σε άνεση και αξιοπιστία. Τα άλλα και ειδικά το Tracer 900, πλεονεκτούν σε ισχύ, ώστε να κάνεις άνετα δικάβαλα ταξίδια φορτωμένος.

panavour
06/02/2021, 10:31
για ταχυτητες ταξιδιου (σε επιπεδο αυτοκινητοδρομο εως 150 το nc ειναι μανουλα)

jimsakpt3
11/02/2021, 08:18
εντωμεταξύ το cbx το euro5 με το euro4 δεν έχει καμία διαφορά, σωστά?

κάπου άκουσα οτι το μοντέλο του 21 θα έχει και Traction control...
δεν ισχύει κάτι τέτοιο σωστά?

haga1981
11/02/2021, 09:06
κάπου άκουσα οτι το μοντέλο του 21 θα έχει και Traction control...
δεν ισχύει κάτι τέτοιο σωστά?

Απο όσο γνωρίζω όχι

GeorgeG69
20/02/2021, 09:11
Η ζυγαριά έκλεισε υπέρ tracer 7, Tech Kamo. Ευχαριστώ όλους σας!

jimsakpt3
26/02/2021, 17:43
Η ζυγαριά έκλεισε υπέρ tracer 7, Tech Kamo. Ευχαριστώ όλους σας!

με το καλό και πάντα όρθιος!
περιμένουμε εντυπώσεις!!!

ntakouris
23/10/2021, 19:11
Πρόλαβα; Νέα tenere 700..

stathis78
23/10/2021, 19:51
Όλο και περισσότεροι αναβάτες εκφράζονται ξεκάθαρα ότι δεν θέλουν ογκώδη και βαριές μηχανές. Παίζουν μεταξύ 500cc και 900cc. Άλλαξαν οι εποχές... Καλορίζικη Γιώργη

Kickstart
01/06/2022, 13:07
πήγα και το έκανα τεστ ραϊντ, το καινούργιο με τα ανάποδα μπροστινά.

436198

436199

436200

εντυπώσεις:

Κατ αρχήν πολυ ποιοτική κατασκευη στάσιμα που το περιεργάστηκα...τα πλαστικά του, η συναρμολόγηση κτλ ολα είναι τέλεια.

Αυτό που οδήγησα εγώ είχε σχεδόν 1000 χλμ στο κοντέρ, ουσιαστικά αστρωτο δλδ.

Το οδήγησα για πανω απο μια ωρα μεσα στο κέντρο της Αθήνας και βγήκα και μια βολτα εθνικη μεχρι τη Βαρυμπόμπη και πίσω στην αντιπροσωπεία.

Γραμμικο παντού, μεσα στην πολη κινειται με ανεση παπιού, χωνεται παντού δεν με προβληματισε. Το τιμόνι του κοβει απίστευτα πολύ στα επιτόπια. ΠΑναλαφρη αισθηση ενιωθα σαν να το καβαλαω χρόνια.

Κατάπινε ολες τιςς ανωμαλιες των δρομων (στις οποιες επίτηδες επεφτα) χωρις να με κοπαναει...με δευτερο ατομο που έβαλα για κυκλο μερικών στενών μου φανηκε να ταλαντευεται καπως σαν να τραμπαλίζει καπως η πισω αναρτηση, δεν ξερω με βαλιτσα τι μπορει να γινει μιας και το συγκεκριμενο δεν φοραγε (ουτε βαση κτλ). Βέβαια αυτό μπορεί να ειναι θεμα ρύθμισης αλλα διαβάζω κι άλλου οτι παραπονιέται ο κόσμος για την πισω αναρτηση.

Αφου λοιπον το βολταρα για αρκετή ωρα μεσα στο κέντρο μπορώ να πω μου άρεσαν τα φρένα του το ζύγισμα του το μπόι του (πέρνα άνετα πάνω απο καθρέφτες) και το πολύ εύκολο πάτημα των ποδιών μου (1.82 υψος) στο έδαφος.
Στάση σώματος νορμαλ αντβεντουραδικη (κολοκοτρώνης φάση)
Στις στάσεις στα φανάρια έμπαινε συχνα το βεντιλατερ το οποιο έκανε ενα σφύριγμα το οποίο μου ακουγόταν κάπως, οχι τίποτα εξωφρενικό αλλά το άκουγα.

Μετα απ ολα αυτά το έβγαλα εθνική και πηγα μια γρήγορη μεχρι Βαρυμπόμπη οπως ειπα...Μια χαρα και εκει μου άρεσε η σταθερότητα του και η έλλειψη κραδασμών μεχρι τα 120-130, απο κει και πανω το μηχανάκι αρχίζει πρώτα απο τις αναρτησεις να σου λεει ωπα και μετα απο το μοτερ απο κατω που εμφανως ζοριζεται (τρίξιμο, δονήσεις)...οχι οτι δεν παει αλλα ζοριζεται....ο ήχος της εξάτμισης ενω μεσα στην πόλη μου άρεσε, στην ευθεία της εθνικής που το άνοιξα δεν ακουγόταν τίποτα οπότε δεν είχα και πληροφόρηση για το ζορι του μοτερ απο εκει.

Πάντως ούτε τρέμουλο στο τιμόνι ούτε καθρέφτες με παρκινσον ούτε τίποτα, ακομα και στα...πολλά. Η σέλα απρόσμενα καλή δεν με κούρασε καθόλου και ήμουν πάνω για παραπάνω από μια ώρα.

Kickstart
01/06/2022, 13:11
κατανάλωση οπως και να το πηγα δεν εδειξε πάνω απο 3,7 λιτρα...νταξ μπορεί να πιανει και τα δεδομενα της βολτας του προηγουμενου δεν ξερω...πάντως το πηρα με δυο παύλες στο καντραν (καυσιμο εννοω) και το γύρισα μετα απο 80+ χλμ πεσμένο κατα μια παυλα...δεν καίει πιστεύω

προστασια απο το μαμα ζελατινάκι μπροστα εμενα μου αρεσε, με λιγο σκύψιμο στα γρηγορα κομματια της εθνικης ο αερας περναγε πάνω από το κράνος μου. Πιστευω με 120-130 ταξιδευει ανετότατα για ωρες και εχει και ενα κλικ για καποια γρηγορη προσπεραση, τι αλλο να ζητησει κανεις απο ενα 500αρι 45 αλογα άλλωστε.

Μπαίνει στα υπόψιν..αν παρω αποφαση να σπρωξω το σκουτερ με το οποιο συμβιωνω εδω και δυο χρόνια...

τιμη 7700 ευρω και από οτι μου είπαν οι ευγενέστατοι ανθρωποι της αντιπροσωπειας θα τσιμπησει προσεχως προς τα πανω κατιτις...παραδοση 2 και μηνες....

ευχαριστω τα κεντρικα της Χοντα για την ευκαιρία που μου εδωσαν να το δοκιμάσω.

οτι θελετε ρωτάτε.

doctoras
01/06/2022, 17:37
πληθωρισμός στο +10 απο πέρσι, θα ανέβουν όλα, συνεπώς και τα μηχανάκια
με το καλό, ψήθηκες βλέπω

Panos76
01/06/2022, 18:10
Πολύ ωραίο μεστό review.
Θα είχε ενδιαφέρον αν μπορούσες να μας πεις διαφορά με το προηγούμενο μοντέλο, σε περίπτωση που το έχεις οδηγήσει!

Kickstart
01/06/2022, 18:29
Πολύ ωραίο μεστό review.
Θα είχε ενδιαφέρον αν μπορούσες να μας πεις διαφορά με το προηγούμενο μοντέλο, σε περίπτωση που το έχεις οδηγήσει!

Το προηγούμενο όχι δεν το έχω οδηγήσει, δεν είχε τύχει.
Να προσθέσω κάποια επιπλέον που ξέχασα στα όσα είπα παραπάνω.. Παιδιά ο συμπλέκτης!!!! Τιναφτορέ; Νόμιζα ότι έχει κοπεί η ντίζα... Μιλάμε και χεράκι παιδικό να έχεις συμπλεκταρεις όλη μέρα..

Απίστευτο βούτυρο..

Επίσης πολύ θετικό κιβώτιο ταχυτήτων, δεν έχασα σχέση πουθενά και νεκρά βρήκα όλες τις φορές που χρειάστηκε.. Το γραναζωμα είναι σωστό όπως είναι μαμά κατά την γνώμη μου. Ίσως αν κάτι (λέμε τώρα) θα έπαιρνε λίγο διόρθωση θα ήταν η εξαιρετικά κοντή πρώτη.. Δηλαδή αρκετές φορές με έπιασα να ξεκινάω και να κούμπωνω δευτέρα σε χιλιοστό του δευτερολέπτου γιατί είχα αίσθηση ότι το σπάω.
Λόγος έχει γίνει στα περιοδικά και για τα όργανα του, ότι τη μέρα δεν είναι πολύ ευδιάκριτα και διάταξη τους είναι μπερδεμένη κτλ.. Εμένα δεν με χάλασαν. Με ντάλα ήλιο μια χαρά έβλεπα τα πάντα.. Ίσως λίγο μεγαλύτερη απεικόνιση του στροφόμετρου θα ήθελα κατά τ άλλα σούπερ.

Πολύ καλό μηχανάκι παιδιά. Πραγματικά αυτήν την αίσθηση μου αφησε. Σκοπεύω να κάνω ένα κύκλο μέσα στο μήνα να δοκιμάσω βερσις 300 και κάνα δυο από τα κινέζικα τα 500αρια και ίσως και το τρακοσαρι που έχει ο φίλος ο μπολενο εδώ μεσα