PDA

View Full Version : Απο τα 250 στα… 250.



ptc
17/02/2021, 18:21
Πριν κανα διμηνο ειχα παει το GSX250 για πλυσιμο και κερωμα. Όταν γυρισα σπιτι λεω «δεν το βγαζεις καμια φωτογραφια ετσι όπως είναι καθαρο, να βρισκεται;». Μεσα μου ηξερα τι σημαινει αυτο, το εχω ξανακανει. Είναι το πρωτο βημα πριν να παρω αποφαση να παω στο επομενο μηχανακι. Θα μου πεις σε τι σου εφταιξε το καημενο το σουζουκακι; Σε τιποτα, είναι πραγματικα ενα εξαιρετικο μηχανακι. Το μεγαλο του μειονεκτημα ομως ηταν οτι ηξερα πως οποτε ηθελα μπορουσα να παρω πισω τα λεφτα που ειχα δωσει κατα την αγορα. Καθοταν εκει σαν μια επιταγη ετοιμη για εξαργυρωση δηλαδη.

Χαζευοντας όπως παντα τις αγγελιες του car καποια στιγμη πριν κανα μηνα βλεπω μια αγγελια για ενα Ζ250SL που ηταν πολυ συμφερουσα περιπτωση. Ηταν καλη η τιμη, προσεγμενη η μηχανη και ερχοταν και με αρκετη προικα (καποια πραγματα που τα ηθελα, αλλα που μπορουσα να τα πουλησω και να μου ριξουν το κοστος αγορας). Οποτε μου μπαινει η σκεψη… Δεν το παιρνω να το δοκιμασω λιγο πώς ειναι; Ειχα οδηγησει παλιοτερα το Ninja 250SL και το ειχα βρει εξαιρετικο (αν και λιγο στριμωχτο για μενα). Η σκεψη ηταν να αφησω το GSX στο παρκινγκ και για κανα μηνα να χρησιμοποιω το Z, δοκιμαστικα. Αν μου αρεσε το Ζ εδινα το άλλο (χωρις να χασω λεφτα). Αν δε με βολευε το Ζ, το εβαζα εκεινο αγγελια και επαιρνα πισω τα περισσοτερα από τα λεφτα μου, ενώ ταυτοχρονα θα ειχα ξυσει και τη φαγουρα της αλλαγης που με πιανει κάθε χρονο. Το συζητησα και με καποιους φιλους, ολοι συμφωνησαν πως στεκει σαν σκεψη (για τα δεδομενα τα δικα μου παντα) και τελικα το προχωρησα…

Τα δυο μηχανακια είναι χωρις υπερβολη τα δυο ακρα της κατηγοριας των 250 κυβικων. Το σουζουκι ειναι ενα «500αρι» με μοτερ 250. Μεγαλη σε διαστασεις, μεταξονιο και βαρος , που της δινουν εμφανιση αλλα και οδικη συμπεριφορα μεγαλυτερης μηχανης. Το μοτερ αν και δικυλινδρο εχει σχεδιαστει για ροπη χαμηλα και οχι για επιδοσεις. Αυτο δινει ευκολια στη καθημερινη μετακινηση αλλα και οικονομια. Στο αλλο ακρο το Ζ250SL είναι ένα «125αρι» με μοτερ 250. Κυριολεκτικα η μηχανη διαφερει με το Ζ125 μονο στον κυβισμο του μοτερ (με τα δυο μοντελα να εχουν 2-3 κιλα διαφορα). Διαστασεις, μεταξονιο και βαρος πατινιου λοιπον, λαστιχα από 125αρι και ένα μονοκυλινδρο μοτερ που δουλευει σαν δικυλινδρο. Χαιρεται να δουλευει πανω από τις 6-7Κ στροφες (μαλιστα κατω από τις 5 δυσανασχετει), ενώ η μεγιστη δυναμη ερχεται σχεδον στον κοφτη. Περιεργα πραγματα για έναν κυλινδρο, αλλα το αποτελεσμα είναι ένα μοτερ που σου λεει κυνηγησε με.

Αφηνω λοιπον το GSX στο παρκινγκ και πλεον χρησιμοποιω το Ζ. Από την πρωτη βδομαδα με ειχε ηδη κερδισει. Δεν τιθεται θεμα συγκρισης αναμεσα στα δυο μοντελα, είναι τοσο διαφορετικα που παρα τον κοινο κυβισμο είναι σα να συγκρινουμε μηλα με πορτοκαλια. Το θεμα είναι τι θα ταιριαζε περισσοτερο σε μενα τη δεδομενη στιγμη. Αυτό ηταν το Ζ λοιπον. Παιρνω ετσι την αποφαση οτι κραταω αυτο. Βαζω τα s22 του Suzuki στο Ζ (ειχα κρατησει τα μαμα λαστιχα του) , βγαζω τη σχαρα (την εδωσα χωριστα) και καθομαι να γραψω την αγγελια. Ανεβαινει το κειμενο στο car, ερχεται η ωρα να προσθεσω τις φωτογραφιες. Ανεβαζω τις μισες και μετα ψαχνω στο τηλεφωνο να βρω και τις παλιοτερες που ειχα βγαλει τοτε για να συμπληρωσω καμια ακομα. Χτυπαει το τηλεφωνο, αγνωστο κινητο. Εχουν περασει κυριολεκτικα 3 λεπτα απ΄οταν ανεβηκε η αγγελια… Για να μην τα πολυλογω παραπανω, αυτος ηταν ο αγοραστης της μηχανης. Την επομενη μερα πηγε για ελεγχο σε συνεργειο και κατεβηκε και η αγγελια. Ντραπηκα να βαλω τιμη μεγαλυτερη απ’οσο την αγορασα, αν και η αγορα μου εδειχνε ότι θα μπορουσα ανετα να το κανω. Την προηγουμενη βδομαδα ειχαν φυγει μηχανακια που ηταν στα 3300 και 3500. Δεν ηθελα να το κανω, χωρις να κατακρινω καποιον άλλο που θα το εκανε. Κι ετσι κερδισμενος βγηκα, στην ουσια η σουζουκι μου εκανε δωρο τη χαρα του να αγορασω για πρωτη φορα μια καινουρια μηχανη και να την εχω για 7,5 μηνες. Η μηχανη πηγε σε ένα πολύ καλο παιδι που την παιρνει για τη γυαικα του ως πρωτη. Ειμαι σιγουρος πως θα την καταχαρει και πως θα δεχτω κι απο εκει μονο θετικη ενεργεια.



*(το Ζ τη μερα που το πηρα, εδω φοραει ακομα τα pilot street)

425609

ptc
17/02/2021, 18:23
Ολα καλα λοιπον, προχωραμε ακαθεκτοι στην ενατη μηχανη σε εφτα χρονια κατοχης διπλωματος μοτο (τρεμε Blitzer) και περιμενουμε να ξανανοιξουν οι πιστες για να χαρουμε το καινουριο μας παιχνιδι. Με την αλλαγη εχουν περισσεψει και καποια λεφτα (το κοστος του Ζ μου βγαινει αρκετα κατω από την τιμη πωλησης του GSX) και αυτα λεω να τα ριξω στο Ζ. Πρωτο βημα το μπροστινο φρενο (αυτο ειναι το 250αρι για το οποιο ψαχνω για τρομπα) το οποιο δε με ευχαριστησε, αφου από μια μηχανη που ζυγιζει 147 κιλα γεματη θα περιμενα περισσοτερα. Δευτερο βημα θα ειναι οι μπροστινες αναρτησεις. Το περιεργο (για την κατηγορια) ειναι οτι η πισω αναρτηση ειναι πολυ καλη με καθαρα σπορ προσανατολισμο (τοσο σφιχτη μονο σε ss εχω ξαναπετυχει). Γενικα παντως το πλαισιο μαζι με το μοτερ δινουν μια εξαιρετικη βαση. Με τα S22 ηδη πανω εχω δει τι μπορει να κανει σε σφιχτο στροφιλικι και μου εχει ανοιξει η ορεξη. Γενικα, ωραιο πραγμα το ελαφρυ μηχανακι…


ΥΓ: Τωρα φανταζομαι καποιοι θα κουνατε το κεφαλι σας και θα λετε ασε μας κουκλιτσα μου που καθεσαι κι ασχολεισαι με τα παπακια. Εχετε ενα δικιο κι εσεις, οπως ειχατε και δικιο στο οτι δεν μπαινει μπαγκαζιερα στο gixxer. Δειξτε κατανοηση... Αλλοι τη βρισκουν να παλευουν με αγελαδες των 250 κιλων στο χωμα, εγω τωρα τη βρισκω ετσι. No kink shaming παρακαλω. :p

karellen
17/02/2021, 18:27
:beer:

giorgosb
17/02/2021, 18:45
Πολύ όμορφο το Ζ, καλόβολτο! :beer:

Lioulios
17/02/2021, 19:38
Εμενα μου αρεσει ο τροπος που κινήσαι .
Βεβαια ετσι κινδυνευεις να χασεις καποιο καλο μηχανακι που σου αρεσει μονο και μονο επειδη μπορεις να παρεις πισω τα χρηματα σου .
Το χω παθει.

νεοσσός
17/02/2021, 19:47
Με γεια!

Δε στο 'χα να γίνεις Ζητάς. :p

Kickstart
17/02/2021, 20:03
Με γεια φίλος. Καλόβολτο το νέο αλογάκι.

Αχ αυτό το car μας έχει καταστρέψει όλους. :tooth:

Grafton 505
17/02/2021, 20:26
:beer:

zannisvel
17/02/2021, 20:58
Με ‘γεια φίλε!!! Ελπίζω αυτό να σου κλείσει όλα τα κενά και να το κρατήσεις τουλάχιστον 1 χρόνο!!!!:lol:
Περιμένουμε long term review!!!

alexis72
17/02/2021, 21:34
καλορίζικο κ καλές βόλτες ,
αφού ειχες 250 κ ηθελες αλλαγή ....εγω θα πήγαινα σε αυτό.....το εχει πάρει γνωστο μου ατομο κ ειναι πολύ ευχαριστημένος εως τώρα εχοντας κάνει περίπου 4.000 χλμ ,εχει abs κ 45 αλογα ....(δεν το εχω οδηγήσει αλλά τον εμπιστεύομαι στην γνώμη του για το z400)
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/33331369-kawasaki-z-400

giorgos.boun
17/02/2021, 21:42
καλορίζικο κ καλές βόλτες ,
αφού ειχες 250 κ ηθελες αλλαγή ....εγω θα πήγαινα σε αυτό.....το εχει πάρει γνωστο μου ατομο κ ειναι πολύ ευχαριστημένος εως τώρα εχοντας κάνει περίπου 4.000 χλμ ,εχει abs κ 45 αλογα ....(δεν το εχω οδηγήσει αλλά τον εμπιστεύομαι στην γνώμη του για το z400)
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/33331369-kawasaki-z-400

μην κανεις τετοια γιατι δεν το εχει σε τιποτα...
Ειναι που ειναι το αγαπημενο του site μην του το δινετε και εσεις στο πιατο!

ptc
17/02/2021, 21:59
Ένα Ninja 400 είναι στα μελλοντικά σχέδια. Αλλά πρέπει να πέσουν πρώτα οι τιμές λίγο.

Ευχαριστώ για τις ευχές παιδιά.

doctoras
17/02/2021, 23:56
:beer:
Καλοριζικο Πετραν!!
αν και το ποσο θα ριζώσει ενας θεος το ξερει :lol:

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
18/02/2021, 06:14
Καλορίζικο μπρο.Να το χαρείς.
Τελικά αυτη η τζινι σου άφησε το σημάδι της. Δε μπόρεσες να τη ξεπεράσεις ποτέ και γυροφέρνεις στα παπάκια :lol:

Lord84
18/02/2021, 09:16
Καλοριζικο με πολλα χλμ και στο επομενο που θα σου γυαλισει ορμα

sapila racing
18/02/2021, 09:23
Μεγειά σου. Καλά έκανες αφού αυτό σου ταιριάζει καλύτερα. :beer:

giorgos.boun
18/02/2021, 09:42
φωτο με σουζα, ορθιος και με μπαγαζιερα θα υπαρξει ή θα παραμεινουμε μονο στα ευχολογια?

ptc
18/02/2021, 09:59
Τελικά αυτη η τζινι σου άφησε το σημάδι της. Δε μπόρεσες να τη ξεπεράσεις ποτέ και γυροφέρνεις στα παπάκια :lol:

Κωστη εχεις απολυτο δικιο σ'αυτο που λες, περα απ΄την πλακα. Η εμπειρια της παναλαφρης μηχανης ηταν αποκαλυψη για μενα. Πρωτη φορα που μπηκα σε στροφιλικι με το GN επαθα ενα μικρο σοκ, απ΄το ποσο ευκολο και ευχαριστο ηταν στην αλλαγη κατευθυνσης. Και ολα αυτα με ενα μηχανακι που για αναρτησεις ειχε σουμιεδες και η γεωμετρια του ηταν ενος ψευτοτσοπερ. Και καπου εκει σκεφτηκα, δηλαδη αν ειχα και κανονικες αναρτησεις και πλαισιο ποσο γαματα θα ηταν; Ετσι μπηκα στο τριπακι των μικρων. Μετα ειδα και τον φιλο Γιωργο με το RS125 στο Ρυσιο -που κυριολεκτικα γαζωνε- και οι υποψιες μου επιβεβαιωθηκαν.

Το μειονεκτημα του gixxer ηταν οτι ενω ηταν μικρο σε κυβισμο ειχε κιλα και μεγεθος μεγαλης μηχανης. 181 γεματο, καπου 185 με τη σχαρα που του ειχα βαλει. Πιο βαρυ απο το ΜΤ-07 που ειχα παλιοτερα δηλαδη. Τωρα στο Ζ με βαρος κατω απο 150 κιλα, ενα πολυ ωραιο πλαισιο και ενα μοτερακι πολυ ευχαριστο η φαση εχει γινει πολυ διασκεδαστικη. Δε βλεπω την ωρα να το βαλω και στο Ρυσιο οταν με το καλο ανοιξει παλι.

Παρακαλω ολα αυτα που γραφω τωρα να μη χρησιμοποιηθουν εναντιον μου στο (πιθανως κοντινο) μελλον που θα αρχισω παλι να λοξοκοιταω. :lol:
Απλα λεω τι σκεφτομαι αυτη τη στιγμη. Νομιζω οτι πολλοι περναμε τετοιες φασεις, που βλεπεις πχ ενα stunt bike και λες "Κι αυτο πρεπει να εχει τη φαση του, θελω να το δοκιμασω καποια στιγμη". Ε, εγω ως ενα βαθμο αυτη τη σκεψη την κανω και πραξη.

:beer: σε ολους!

BLiTzER
18/02/2021, 10:52
Ολα καλα λοιπον, προχωραμε ακαθεκτοι στην ενατη μηχανη σε εφτα χρονια κατοχης διπλωματος μοτο (τρεμε Blitzer) και περιμενουμε να ξανανοιξουν οι πιστες για να χαρουμε το καινουριο μας παιχνιδι.

Εννοείται ότι θα με περάσεις, αφού εγώ τα βαρέθηκα (στα 11 μηχανάκια :p) και σταμάτησα.



Μεγειές κι από δω! Παίρνε ό,τι σου κάνει κέφι και μην ακούς κανέναν! :beer:

rainmike
18/02/2021, 11:27
Εννοείται ότι θα με περάσεις, αφού εγώ τα βαρέθηκα (στα 11 μηχανάκια :p) και σταμάτησα.



Μεγειές κι από δω! Παίρνε ό,τι σου κάνει κέφι και μην ακούς κανέναν! :beer:
Δηλαδή δεν θα πάρεις ντουκάτι?:sad:

doctoras
18/02/2021, 11:41
εγώ που είμαι σατανάς:evil: να σου βάλω διαόλια για "το μετά"..?
mt03 (I2) , είναι στο μέγεθος του z250sl σε δικύλινδρο με 10κιλά / 10αλόγατα παραπάνω και χορταστικό στροφάρισμα ψηλά αλά μικρό SS

motojojo
18/02/2021, 11:48
Καλοριζικο και καλοταξιδο!

KAWAMANRIDER
18/02/2021, 12:11
ρε μην αγοράζετε kawasaki ..........










































............ δεν φτάνουν για όλους :a2:


καλορίζικο και καλοτάξιδο :beer:

SeniorCanardo
18/02/2021, 12:50
Καλορίζικο δεν θα πω, γιατί θα είναι σαν να κοροϊδευόμαστε.:bawl:

Με το καλό να το χαρείς και με το καλό να το δούμε να γαζώνει στο πιστάκι. :beer:

ptc
18/02/2021, 13:01
εγώ που είμαι σατανάς:evil: να σου βάλω διαόλια για "το μετά"..?
mt03 (I2) , είναι στο μέγεθος του z250sl σε δικύλινδρο με 10κιλά / 10αλόγατα παραπάνω και χορταστικό στροφάρισμα ψηλά αλά μικρό SS

Χρήστο μάλλον κάτι έχεις δει λάθος στα νούμερα. Δέκα κιλά διαφορά με τίποτα. Είκοσι μπορεί.

Πριν πάρω το Ζ πήγα και το είδα στη Yamaha, στα 5200 κούτα είναι καλή περίπτωση. Πιο δυνατό σίγουρα, αλλά είναι ένα κλικ πάνω σαν κατηγορία (όγκο, βάρος). Γενικά το sl μόνο με δίχρονο θα το συγκρίνω, αν το δεις από κοντά θα καταλάβεις. Περιέργως στο Ζ χωράω πιο άνετα, το ΜΤ έχει εκείνη την μαλακία ντεπόζιτο σαν του 07 και περισσεύει το γόνατό μου στο πλάι.

toyar
18/02/2021, 14:11
δεν υπαρχει μεγαλυτερη καυλα σε οχημα απο το χαμηλο βαρος........
καλα χλμ:beer:

doctoras
18/02/2021, 19:41
Χρήστο μάλλον κάτι έχεις δει λάθος στα νούμερα. Δέκα κιλά διαφορά με τίποτα. Είκοσι μπορεί.

Πριν πάρω το Ζ πήγα και το είδα στη Yamaha, στα 5200 κούτα είναι καλή περίπτωση. Πιο δυνατό σίγουρα, αλλά είναι ένα κλικ πάνω σαν κατηγορία (όγκο, βάρος). Γενικά το sl μόνο με δίχρονο θα το συγκρίνω, αν το δεις από κοντά θα καταλάβεις. Περιέργως στο Ζ χωράω πιο άνετα, το ΜΤ έχει εκείνη την μαλακία ντεπόζιτο σαν του 07 και περισσεύει το γόνατό μου στο πλάι.

έχεις δίκιο 20 είναι τα κιλά διαφοράς

όντως η σειρά 250SL είναι ξεχωριστή, είναι όντως πακέτο 125 με 250ρι μοτέρ. Δεν πούλησε γιατί εμφανισιακά δεν έπεισε(το ninja ήταν πιο καλαίσθητο), αλλά και απο τον εσωτερικό ανταγωνισμό τα I2 Z300 & ninja. Με βάση τα νούμερα όμως είναι όντως ξεχωριστό μικρομεσαίο με τέτοιο λόγο kW/kg. Η kawa κατάργησε το μοντέλο και στο ίδιο πλαίσιο έβαλε τον 125 για τα Α1.

Αν επιστρέψει το klx300 ως euro5 όπως φημολογείται, τότε ενδέχεται να επιστρέψουν και τα μικρομεσαία SL με το ίδιο μοτερ

kachius
19/02/2021, 10:43
Να τη χαίρεσαι, καλοτάξιδη!!!

btw σε καταλαβαίνω απόλυτα, και εγώ στο 11ο είμαι τώρα :D

ratamahatta
19/02/2021, 13:58
Είναι άλλο πράγμα να έχεις μια ελαφριά μοτοσυκλέτα με καλό στήσιμο και ας μην έχει καμία ιδιαίτερη ιπποδύναμη.
Εγώ πάντως με το 390 την έχω καταβρει εδώ και χρόνια και έχω βελτιωθεί ως οδηγός.