View Full Version : HONDA CB350RS
dankannn
19/02/2021, 12:22
Απλα επεσα επανω του και ειπα να το βαλω
HONDA CB350RS , ωραιο μοτοσυκλετακι για καθε μερα ειναι , αν φυσικα το φερουν Ελλαδα
https://www.zougla.gr/automoto/moto/nea/article/stin-india-ekane-ntempouto-to-neo-honda-cb350rs
motojojo
19/02/2021, 12:31
Αφου πληροι τις προδιαγραφές ρύπων δεν υπάρχει λόγος να μην έρθει
dankannn
19/02/2021, 12:44
Αφου πληροι τις προδιαγραφές ρύπων δεν υπάρχει λόγος να μην έρθει
Λογο Σαρακακη , χαχαχα , για να δουμε , απο παπι και σκουτερ 1000 φορες καλυτερο
Kas_Tracer
19/02/2021, 13:02
Ομορφο ,αλλά το CB Four του 70' που προσπαθεί να μοιάσει ήταν τετρακύλινδρο
doctoras
19/02/2021, 13:04
πολύ όμορφο μηχανάκι μαρέσει (ειδικά το πρώτο), αν έρθει ελλάδα, αυτός που ενδιαφέρεται θα πρέπει να έχει στο μυαλό του οτι λειτουργεί και οδηγείται σαν ενα μικρότερο σε κυβικά cruiser, μονο βόλτα, μονο ρολάρισμα, καθόλου βιασύνη και υποψία σπορ ανησυχιών
διαφορετικά θα "πάει κουβά" για την επιλογή του
τα σχετικά βίντεο στο youtube για το μοντέλο με την κατάληξη acceleration ή top speed είναι απογοητευτικά..παίζει κυριολεκτικά να κοντράρεται στα ίσα με A1 15hp
KAWAMANRIDER
19/02/2021, 13:06
και πόσο θα κοστίζει άραγε ?
doctoras
19/02/2021, 13:14
και πόσο θα κοστίζει άραγε ?
εικάζω 6-6,5 δεν στοιχηματίζω πιο κάτω
KAWAMANRIDER
19/02/2021, 14:42
εικάζω 6-6,5 δεν στοιχηματίζω πιο κάτω
ακριβό ή νορμάλ ?
sapila racing
19/02/2021, 15:19
Το έχουμε ξαναδεί το μηχανακι αυτό στο moto.gr
Δεν πρόκειται να έρθει στην Ελλάδα, ειναι φτιαγμένο για την Ινδική αγορά και γι αυτό και τόσο χαμηλή ισχύς και ροπή απο πολύ χαμηλα.
Προσομοιάζει τις επιδόσεις των αντίστοιχων Ινδικών RE.
dankannn
19/02/2021, 15:27
Το έχουμε ξαναδεί το μηχανακι αυτό στο moto.gr
Δεν πρόκειται να έρθει στην Ελλάδα, ειναι φτιαγμένο για την Ινδική αγορά και γι αυτό και τόσο χαμηλή ισχύς και ροπή απο πολύ χαμηλα.
Προσομοιάζει τις επιδόσεις των αντίστοιχων Ινδικών RE.
Αυτό που μένει να δούμε είναι αν το εξαιρετικό CB350RS θα έρθει στην Ευρώπη και κατ' επέκταση στην Ελλάδα. Ο κινητήρας περνάει τις προδιαγραφές Euro5 άρα δεν βρίσκουμε το λόγο να μην το δούμε στην Ευρώπη.
sapila racing
19/02/2021, 15:38
Αυτό που μένει να δούμε είναι αν το εξαιρετικό CB350RS θα έρθει στην Ευρώπη και κατ' επέκταση στην Ελλάδα. Ο κινητήρας περνάει τις προδιαγραφές Euro5 άρα δεν βρίσκουμε το λόγο να μην το δούμε στην Ευρώπη.
Από το zougla.gr οι πληροφορίες.
μαλιστα. :D
dankannn
19/02/2021, 16:52
Από το zougla.gr οι πληροφορίες.
μαλιστα. :D
Καλα βρε και εσυ , χάχα :lol:
Μια παραπομπή κάναμε, σιγά μην κάτσω να ψάξω σε όλο το internet
stefanos
19/02/2021, 17:18
20 άλογα από μηχανάκι 350...
best seller θα γίνει στην Ευρώπη αν τολμήσουν και το φέρουν.
Θα γελάνε και οι πέτρες.
Με αισιόδοξο κοντέρ παίζει να πιάνει και πάνω από 100.
sapila racing
19/02/2021, 17:42
Καλα βρε και εσυ , χάχα :lol:
Μια παραπομπή κάναμε, σιγά μην κάτσω να ψάξω σε όλο το internet
Ναι βρε απλά το είχαμε ξανασυζητησει καπου εδω μέσα για το απλό CB350 που ειναι ιδιο στην ουσία.
20 άλογα από μηχανάκι 350...
best seller θα γίνει στην Ευρώπη αν τολμήσουν και το φέρουν.
Θα γελάνε και οι πέτρες.
Με αισιόδοξο κοντέρ παίζει να πιάνει και πάνω από 100.
Εμένα που είχα CB250RS με 26 ιππους το 1985 μου την σπάει και μόνο που το ονόμασαν CB350RS.
Το RS στα Honda παραδοσιακά παει σε sport μηχανακια, ενω αυτό είναι για άλλη δουλειά.
panavour
19/02/2021, 17:51
Επειδη αν ερθει (που μαλλον ΔΕΝ)ο σαραβαλάκης θα φερει λιγα,παρακαλουνται οι σπορτσμαν του φορουμ ,ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΟΥΝ,για να μεινει κανενα κομματι για μας τους κουλούς.
motojojo
19/02/2021, 18:32
20 άλογα από μηχανάκι 350...
best seller θα γίνει στην Ευρώπη αν τολμήσουν και το φέρουν.
Θα γελάνε και οι πέτρες.
Με αισιόδοξο κοντέρ παίζει να πιάνει και πάνω από 100.
Ναι αλλά euro5!
Είτε μας αρέσει είτε όχι αυτή είναι η εξέλιξη δυστηχώς...
Αυτή είναι η ευρώπη μας! (μη χ€σω) :yuck:
doctoras
19/02/2021, 20:01
Ναι αλλά euro5!
Είτε μας αρέσει είτε όχι αυτή είναι η εξέλιξη δυστηχώς...
Δεν οφείλεται στον περιορισμό euro5 αλλα στα καθε αυτου του τεχνικα χαρακτηριστικά
Κυρίως στο : Bore 70 mm × Stroke 90.5 mm
η διαδρομή του πιστονιου(stroke) ειναι αναλογη με harley
Αν πανω σε αυτο πρόσθεσεις λιγα κυβικα(για το ειδος), ανάλογο στροφαλο σε βαρύτητα, διβαλβιδη κεφαλη, sohc , aero..η αποδοση ειναι αναμενόμενη
Ειναι ενα καθαρα cruiser μοτερ.
Εχει την χαρη του σε ρολαρισμα στην κυριακατικη βολτα ειναι απολαυστικό μηχανακι οπως και το RE bullet.
Αν ομως ειναι το μοναδικο μηχανακι και βιαζεσαι να μετακινηθείς απο σημειο σε σημειο ειτε εντός πολης ειτε εκτός, εχασες..
Παντως απο ομορφια ειδικα το τυπου scrambler παιρνει αριστα (10').
Υπάρχει πιθανότητα να έρθει τελικά https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Honda-CB350RS-Bomba-gia-afiksh-sthn-Eyrwph_132654.asp
(με συμπλέκτη ολίσθησης, ABS δύο καναλιών & Traction Control το κόβω - αν έρθει - να είναι κοντά στο 6χίλιαρο :( )
παντως για καποιον που ψωνιζει συνειδητοποιημενα ειναι μηχανακι για 3 ζωες
doctoras
02/03/2021, 13:56
Παντως ειχαν καιρο να σχεδιάσουν ενα καθημερινό τοσο αρτιο αισθητικά όχημα.
Πάντως αν δε το οδηγήσει καποιος δε πρεπει να προχωρήσει σε παραγγελια..
Τα λιγα βιντεο που ειδα δε με πείθουν.
Αν τελικα ανεβάζει άκοπα και ευκολα τα 100km/h θα ειναι οκ, αν δυσκολεύεται ομως για μενα θα ειναι ενα τεράστιο fail.
Και δε με πειραζει που η τελική του μοτερ ειναι στα 130km/h(κοντερισια).
Μοντέλο για την ινδική αγορά λογικά σημαίνει και ποιότητα κατασκευής για την ινδική αγορά. 2300€ βλέπω ότι κάνει στην Ινδία, αν καταφέρει να έρθει εδώ με τιμή γύρω στις 4000€ έχει καλές προοπτικές ακόμα κι αν σκουριάζει με το που το κοιτάς.
doctoras
02/03/2021, 17:06
Μοντέλο για την ινδική αγορά λογικά σημαίνει και ποιότητα κατασκευής για την ινδική αγορά. 2300€ βλέπω ότι κάνει στην Ινδία, αν καταφέρει να έρθει εδώ με τιμή γύρω στις 4000€ έχει καλές προοπτικές ακόμα κι αν σκουριάζει με το που το κοιτάς.
Το τιμολογιακο καθεστώς των τριτων χωρων δεν προς σύγκριση με Ευρώπη. Οπως επισης το τιμολογιακο καθεστώς στην ινδια δε δείχνει οτι η ποιοτητα θα ειναι χαμηλή.
Η ποιότητα εικαζω θα ειναι τυπικη χοντα, συνολικά πανω απο τον μ.ο. της εποχης του.
Οσο αναφορα το κόστος κτήσης προβλέπω πανω απο 6 κατω απο 7. οσο και και να σας κάθεται δυσκολοπεπτο(εγω συνήθισα).
Kas_Tracer
03/03/2021, 12:51
Εδώ δίνουν μερικές απαντήσεις και γοα το κόστος.
https://www.motomag.gr/news/epikairotita/honda-cb-350-350rs-se-diadikasia-exagogis-stin-eyropi
Πάντως και στο γερμανικό motorrad γράφουν για την πιθανότητα να έρθει Ευρώπη.
Και για να γράφεται από το γνωστότερο περιοδικό της γερμανικής αγοράς μάλλον σημαίνει ότι οι αντιδράσεις του κόσμου είναι θετικές , άρα έρχεται .
Το μηχανάκι απλά είναι όμορφο. Μάλλον ο κόσμος έχει βαρεθεί ήδη τις μουτσούνες τύπου πολέμου των άστρων
Kickstart
03/03/2021, 13:21
426008
Μου θυμίζει όμορφες εποχές. Μου αρέσει που είναι αερόψυκτο.
Αν είχε και 500άρι μοτέρ θα ήταν πραγματικά μηχανάκι για μια ζωή. Ειδικά το μπορδοροδοκόκκινο με πάει σε 70ς - 80ς.
Με 15lt ρεζερβουάρ λογικά θα έχει αυτονομία πάνω από 300km.
Δεν πιστεύω ότι θα πιάσει τη νεολέα (πλην εξαιρέσεων), αλλά θα το αγαπήσει αρκετός κόσμος.
doctoras
03/03/2021, 14:34
426008
Ολα ειναι σουπερ γαματα και καποια νουμερα απλως αποδεκτά
Το 0-100χαω 12" ομως ειναι dealbreaker για μενα..
Το αργο και βαρυ gsx250r μου τα εχει σε 8.5"
Νομιζω ειναι απόδοση μοτοσυκλετας 125cc με βαρος 300cc σκούτερ
Πρεπει να ληφθεί σοβαρα υπόψη απο αυτους που δίνουν σημασια μονο στο αισθητικο κομμάτι
motojojo
03/03/2021, 14:48
Η ιπποδύναμη του μπορεί να είναι οκ για την ινδία, για την ευρώπη ουτε καν αποδεκτή. Δεν ξέρω για ποιο λόγο την παρέβλεψαν οι αντιπρόσωποι.
Αλλά όλα θα εξαρτηθούν από το πως θα διαμορφωθει η τιμή.
Το αρθρο αναφέρει και μια τραγική αλήθεια στο τέλος, αν αυτό που λέει για την πόρσε ισχύει. Κάτι που εμένα μου φαίνεται τρελά ρεαλιστικό.
Το bS6 σαν προδιαγραφή
Bharat Stage VI (BS6)
EURO 6
2020
θα κλείσει πολλές φορές το μάτι προς Ευρώπη μεριά, χαίρομαι που το είδαν έξυπνα οι Ινδοί
Πολύ ωραία κίνηση αν έρθει το μηχανάκι , απευθύνεται σε πιο ώριμες ηλικίες που θέλουν μια μικρή κλασική αξιόπιστη μοτοσυκλέτα σε προσιτό κόστος
Αν έρθει σε τιμή γύρω στα 5Κ , θα είναι ιδανικά.
για τα 30Νm στις 3000 δε μιλαει κανεις ενω λεει πολλα για τη λειτουργια του μοτερ
γρηγορο ουτε ειναι ουτε θα γινει αλλα αυτη τη ροπη το ktm 390 τη βγαζει στις 7000
doctoras
04/03/2021, 07:39
για τα 30Νm στις 3000 δε μιλαει κανεις ενω λεει πολλα για τη λειτουργια του μοτερ
γρηγορο ουτε ειναι ουτε θα γινει αλλα αυτη τη ροπη το ktm 390 τη βγαζει στις 7000
είναι αναμενόμενο δεν είναι κάτι μοναδικό, τα 30nm είναι συνυφασμένα των cc(τόσο έχει ένα xt350 "91), οι χαμηλές στροφές λόγω σχεδιάσης του μοτερ.
τα 12" στα 100χαω όμως τα έχει ένα μαμά corolla 1.3 25ετίας και απο εκεί και μετά του ρίχνει λογω μεγαλύτερης τελικής, δηλαδή για σβέλτη μετακίνηση στην δουλεια πχ κηφισιας θα πηγαίνει μαζί με τα αυτοκίνητα
Επειδή μου αρέσει και εμένα πολύ είδα πολλά ινδικά βίντεο και είναι απογοητευτικό, ψάξε το, αν σε καλύπτει, πάσο.
Κρατάω μια μικρή επιφύλαξη για αυτό που θα έρθει ελλάδα και απο κάποια δοκιμή μηπως και αλλάζει κάτι
Σίγουρα όμως για χαλαρή βολτα εντός πολης και ρολάρισμα θα είναι απολαυστικό, απο εκεί και μετά ο ενδιαφερόμενος δεν πρεπει να έχει πολλές αξιώσεις
και μετά έρχεται το ερώτημα γιαυτούς που ενδιαφέρονται για αγορά γιατί να μη προτιμήσει να παρει κάποιος ένα ρετρο μοτοσυκλετάκι στα 125cc που θα είναι και 50kg ελαφρύτερο πιο μανιτζέβελο και στο 1/3 της τιμής
panavour
04/03/2021, 10:17
είναι αναμενόμενο δεν είναι κάτι μοναδικό, τα 30nm είναι συνυφασμένα των cc(τόσο έχει ένα xt350 "91), οι χαμηλές στροφές λόγω σχεδιάσης του μοτερ.
τα 12" στα 100χαω όμως τα έχει ένα μαμά corolla 1.3 25ετίας και απο εκεί και μετά του ρίχνει λογω μεγαλύτερης τελικής, δηλαδή για σβέλτη μετακίνηση στην δουλεια πχ κηφισιας θα πηγαίνει μαζί με τα αυτοκίνητα
Επειδή μου αρέσει και εμένα πολύ είδα πολλά ινδικά βίντεο και είναι απογοητευτικό, ψάξε το, αν σε καλύπτει, πάσο.
Κρατάω μια μικρή επιφύλαξη για αυτό που θα έρθει ελλάδα και απο κάποια δοκιμή μηπως και αλλάζει κάτι
Σίγουρα όμως για χαλαρή βολτα εντός πολης και ρολάρισμα θα είναι απολαυστικό, απο εκεί και μετά ο ενδιαφερόμενος δεν πρεπει να έχει πολλές αξιώσεις
και μετά έρχεται το ερώτημα γιαυτούς που ενδιαφέρονται για αγορά γιατί να μη προτιμήσει να παρει κάποιος ένα ρετρο μοτοσυκλετάκι στα 125cc που θα είναι και 50kg ελαφρύτερο πιο μανιτζέβελο και στο 1/3 της τιμής
γιατι θα ειναι τσινγκ-τσενγκ,και οχι χοντα.
είναι αναμενόμενο δεν είναι κάτι μοναδικό, τα 30nm είναι συνυφασμένα των cc(τόσο έχει ένα xt350 "91), οι χαμηλές στροφές λόγω σχεδιάσης του μοτερ.
τα 12" στα 100χαω όμως τα έχει ένα μαμά corolla 1.3 25ετίας και απο εκεί και μετά του ρίχνει λογω μεγαλύτερης τελικής, δηλαδή για σβέλτη μετακίνηση στην δουλεια πχ κηφισιας θα πηγαίνει μαζί με τα αυτοκίνητα
Επειδή μου αρέσει και εμένα πολύ είδα πολλά ινδικά βίντεο και είναι απογοητευτικό, ψάξε το, αν σε καλύπτει, πάσο.
Κρατάω μια μικρή επιφύλαξη για αυτό που θα έρθει ελλάδα και απο κάποια δοκιμή μηπως και αλλάζει κάτι
Σίγουρα όμως για χαλαρή βολτα εντός πολης και ρολάρισμα θα είναι απολαυστικό, απο εκεί και μετά ο ενδιαφερόμενος δεν πρεπει να έχει πολλές αξιώσεις
και μετά έρχεται το ερώτημα γιαυτούς που ενδιαφέρονται για αγορά γιατί να μη προτιμήσει να παρει κάποιος ένα ρετρο μοτοσυκλετάκι στα 125cc που θα είναι και 50kg ελαφρύτερο πιο μανιτζέβελο και στο 1/3 της τιμής
αυτο ηθελα να τονισω
+ το οτι ειναι honda κι οχι κινεζικο φασον
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.