PDA

View Full Version : Επιλογή πρώτου enduro..παιδια βοήθεια!



odysseas1995
13/03/2021, 18:33
Καλησπέρα σε όλους και όλες! θα ήθελα να μου προτείνετε τι enduro να παρω..λοιπόν τα χρήματα που θέλω να διαθέσω είναι μέχρι 2000 ευρώ μόνο για την μηχανή. Πρώτα απ' όλα θέλω να έχει πινακίδα οπωσδήποτε για να μπορώ εύκολα να μεταβαίνω με την παρέα μου στο βουνό. Επίσης δεν το θέλω για extreme καταστάσεις..ίσα ίσα κανένα εύκολο μονοπάτι και χωματόδρομους. Επειδή είμαι εντελώς άσχετος δεν θα ήθελα μεγάλο κυβισμό οπότε πιστεύω τα 250cc 4t η τα 125cc 2t θα ήταν ότι πρέπει για μένα. Καταλαβαίνω πως με αυτά τα χρήματα δεν κοιτάω κάτι καινούριο οπότε αναγκαστικά πάμε δεκαετία 90'. Κάτι σημαντικό όσον αφορά τα σέρβις, θα το φτιάχνω μόνος μου καθώς υπάρχει τεχνογνωσία και εργαλεία. Τώρα θα ήθελα κάτι αξιόπιστο που να μην χαλάει εύκολα και να έχει ανταλλακτικά. Έχω κοιτάξει τα εξής μοντέλα : yamaha wr200, dt 200, ttr 250, honda xlr250, xlr 250 baja, xr 250.. Παρακαλώ πολύ κατατοπίστε με! Ευχαριστώ πολυ!! Ακούω γνώμες!! :cool:

raccoon
14/03/2021, 02:09
Αν το θέλεις μόνο για βουνό, πάρε δίχρονο. Με ένα πιστόνι γίνεται καινούριο, είναι πιο ελαφρύ, άρα πιο ευέλικτο, πιο πολύ γκάζι, πιο άγριο γκάζι, νιώθεις περισσότερη καύλα. Φυσικά βρωμάει λαδιλα. Από αυτά που έγραψες, δίχρονα είναι τα Yamaha wr 200 & dt200. Από τα δύο, πιο στημένο είναι το wr. Έχει πιο άγριο μοτέρ, καλύτερες αναρτήσεις. Εκείνα τα μοτέρ είναι άσπαστα, 200 κυβικά, καρμπυρατέρ, δίχρονο, απλά θα πετάς στο βουνό. Βάλε εξοπλισμό και ξεκινά, χαλαρά για αρχή

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
14/03/2021, 10:20
Συμφωνώ με τον αποπάνω με μία επισήμανση ίσως ότι λόγω απειρίας τα 200cc να είναι λίγο too much.

Στις επιλογές σου για τετράχρονο ξέχασες και το dr.

billyka
14/03/2021, 14:11
Λιγο ασχετο σχετικα με την ερωτηση σου αλλα σχετικο για εντουρο.Ποτε δε θα βγαινεις μονος εντουρο.Αυτο

stefanos
14/03/2021, 14:36
To 2021 δεν μπορεί να κοιτάμε μηχανάκια του 90 και να θέμε να έχουν και ανταλλακτικά και να πηγαίνουμε και βουνό.

Kickstart