View Full Version : Suzuki GSX-S 1000 2021
Tallyban
23/09/2021, 17:50
Συμφωνω,με τη διαφήμιση πας μπροστά, όχι με τη τιμιότητα.
peterTHErider
23/09/2021, 18:28
Συμφωνω,με τη διαφήμιση πας μπροστά, όχι με τη τιμιότητα.
σλογκαν κατακουζινου..."εμπρος-πισω"....
Παραδόξως με αρέσει. Μόνο ψευδοκλιπον θα ήθελα.
contes di Zante
23/09/2021, 20:27
Πάντως όσο και να προσπαθώ να βρω ένα μηχανάκι που έβγαλε αυτή η εταιρεία που να μην ήταν τίμιο σχεδιαστικά και κατασκευαστικά δε βρίσκω.
Το Vstrom 1050 του 2020 με τον a la DrBig σχεδιασμό και τον μεντεσέ για ρύθμιση της ζελατίνας. Τίμιο μηχανάκι για όποιον ζητάει τόσο-όσο, αλλά ο μεντεσές μόνο απορία ή γέλιο μπορεί να προκαλέσει
basilis_k6
23/09/2021, 20:29
Πάντως όσο και να προσπαθώ να βρω ένα μηχανάκι που έβγαλε αυτή η εταιρεία που να μην ήταν τίμιο σχεδιαστικά και κατασκευαστικά δε βρίσκω.
το φινιρισμα τους ειναι μετριο. τα χρωματα το ιδιο. γενικα η ποιοτητα της στα σημεια (οχι σε θεμα αξιοπιστίας) δεν ειναι και η καλυτερη. λειτουργικα ειναι αψογα παντως και τα μοτερ τους σταθερα κορυφαια.
σε σχεδιαση αστο εχουμε χασει το μετρημα απο το Bking και μετα να βλέπουμε εκτρωματα.
Προσωπικη αποψη για το Gsx-S 1000..εκτρωμα.Προσπαθουν να βγαλουν κατι μοντερνο/φουτουριστικο σχεδιαστικα και βγαινει μια παπαρια και μιση...Δεν λεω,δεν ειναι ευκολο να σχεδιασεις κατι απο το μηδεν που να ειναι και ομορφο και καινουργιο.
RaGe_Raptor
24/09/2021, 08:05
Άσχημο κ (κυρίως) χωρίς IMU!
Δεν λέω ότι το χρειάζονται όλοι,όμως με τόσα λεφτά πηγαίνοντας προς το 2022 είναι απλώς απαράδεκτο (βλέποντας κ τον ανταγωνισμό).
Σε όλα τα άλλα, ΜΗΧΑΝΑΡΑ αυτό το μηχανάκι :D
Tallyban
24/09/2021, 08:12
Προτιμώ να αγοράσω μηχανάκι με χρώμα που θαμπώνει πιο γρήγορα(δεν έμεινε ποτέ κανένας στη άκρη του δρόμου από θαμπωμένο χρώμα...),παρά δισκόφρενο μέσα σε... ταμπούρο,και πίσω τακάκια που φεύγουν από τη δαγκάνα μόλις λειώσουν.
DoctoR_k6
24/09/2021, 08:43
το φινιρισμα τους ειναι μετριο. τα χρωματα το ιδιο. γενικα η ποιοτητα της στα σημεια (οχι σε θεμα αξιοπιστίας) δεν ειναι και η καλυτερη. λειτουργικα ειναι αψογα παντως και τα μοτερ τους σταθερα κορυφαια.
σε σχεδιαση αστο εχουμε χασει το μετρημα απο το Bking και μετα να βλέπουμε εκτρωματα.
Εγω εχω ενα μοτο παντως 15ετων κ κατι μηνων στο γκαραζ κ το βαζω σε οποιοδηποτε μοτο διπλα διπλα να συγκρινουμε πλαστικα/ποιοτητα βαφης κ φινιρισμα.
Κ ας μην ειναι 15 το αλλο ας ειναι κ 10ετιας... ;)
doctoras
24/09/2021, 11:39
Γκουγκλαρω και εγω τι το τοσο σημαντικό το imu ειναι....
Σορυ μιλαμε για τραξιον κοντρολ και αντισουζα κοντρολ...
Και οι ιδιοι δοκιμάζουμε αν κατσει μπουσα 2ης γενιάς?
Καλα ολα αυτα τα συστηματα οταν εισαι αμπαλος με μικρή εμπειρία στα δυκικλα αποφασίζεις (γιατι έτσι) να πας σε χιλιαρια. Για τέτοιον ισως και ενα αεροστατο πισω μπορει να βοηθήσει στο ακραιο φρενάρισμα.
Για τους ματσουρ δικυκλιστες με εμπειρία ειναι μια χαρα.
Η σουζι ειναι τίμια γιατι χρησιμοποιεί παντα δοκιμασμένη τεχνολογία, ειναι λιγο old fusion που λενε. Για μενα αυτο ειναι καλο.
peterTHErider
24/09/2021, 13:10
Γκουγκλαρω και εγω τι το τοσο σημαντικό το imu ειναι....
Σορυ μιλαμε για τραξιον κοντρολ και αντισουζα κοντρολ...
Και οι ιδιοι δοκιμάζουμε αν κατσει μπουσα 2ης γενιάς?
Καλα ολα αυτα τα συστηματα οταν εισαι αμπαλος με μικρή εμπειρία στα δυκικλα αποφασίζεις (γιατι έτσι) να πας σε χιλιαρια. Για τέτοιον ισως και ενα αεροστατο πισω μπορει να βοηθήσει στο ακραιο φρενάρισμα.
Για τους ματσουρ δικυκλιστες με εμπειρία ειναι μια χαρα.
Η σουζι ειναι τίμια γιατι χρησιμοποιεί παντα δοκιμασμένη τεχνολογία, ειναι λιγο old fusion που λενε. Για μενα αυτο ειναι καλο.
επισης επηρεαζει το σωτηριο cornering abs και το λιγοτερο σημαντικο slide control.
IMU based Traction control δεν ειναι λιγο!!!
Το να κλειδωνεις τη γκαζιερα στο τερμα και αυτο γνωριζοντας οτι εισαι στις 50 μοιρες, ειναι μεγαλη υποθεση. Ουτε γρηγορα θα ανοιξει η πεταλουδιερα, ουτε ατσαλα... και με περιορισμο στην ισχυ.
Ενα απλο Traction control, θα επεμβει μονο οταν διαβασει ποσοστο διαφορας γωνιακης ταχυτητας μεταξυ εμπρος και πισω τροχου, εκει ισως ειναι αργα... γιατι το ατσαλο ανοιγμα, ισως απο μονο του να ειναι αρκετο και το κακο να γινει εστω και με πολυ περιορισμενη ολισθηση του πισω.
My 2 cents... απαραιτητο δεν το λες, αλλα πλεον ειναι η νεα γενια ηλεκτρονικων και αν θες να εισαι ανταγωνιστικος, το βαζεις.
Με τετοια τιμη ομως και την απουσια αυτης της μοναδας, εεε... οχι!
PaNick67
24/09/2021, 13:46
Εγω εχω ενα μοτο παντως 15ετων κ κατι μηνων στο γκαραζ κ το βαζω σε οποιοδηποτε μοτο διπλα διπλα να συγκρινουμε πλαστικα/ποιοτητα βαφης κ φινιρισμα.
Κ ας μην ειναι 15 το αλλο ας ειναι κ 10ετιας... ;)
Με οποιοδηποτε HONDA δεκαετιας+, το δικο σου θα ντραπει να βγει απο το γκαραζ :lol:
:p
Ακου φινορισμα τα SUZUKI. Busa εξαιρουμενου
DoctoR_k6
24/09/2021, 14:04
Με οποιοδηποτε HONDA δεκαετιας+, το δικο σου θα ντραπει να βγει απο το γκαραζ :lol:
:p
Ακου φινορισμα τα SUZUKI. Busa εξαιρουμενου
Δεν θα ασχοληθει εννοεις... :lol:
Κ η Η καλη ειναι μωρε. Αν εξαιρεσεις τα Italia που μας παιδεψανε με κατι ψιλοχαζομαρες... :D
Busa κ αυτα αλλη ποιοτητα. Ενα gen1 που εχουμε στην πολυκατοικια κ εχει φαει 15χρονια πιλοτη ειναι σαν καινουριο (οταν το πλενει :lol: ).
ΥΓ. Μετα απο τοσα χρονια οδηγησης χωρις τραξιο,σλαιντ, ΑΒΣ κ αντιγουιλι θα παρουμε κανα καινουριο κ θα την δουμε Μαρκεθ...(προ πτωσεων).
peterTHErider
24/09/2021, 14:04
Με οποιοδηποτε HONDA δεκαετιας+, το δικο σου θα ντραπει να βγει απο το γκαραζ :lol:
:p
Ακου φινορισμα τα SUZUKI. Busa εξαιρουμενου
να σου δειξω χονταρες 8ετιας σε κλειστα γκαραζ ολοσκουριαστα...;
PaNick67
24/09/2021, 15:19
να σου δειξω χονταρες 8ετιας σε κλειστα γκαραζ ολοσκουριαστα...;
Τι να σου πω, η Africa που ειχα απο το 96 μεχρι το 07 παρκαρε σε πιλοτη, βρεχοταν οποτε εβρεχε, κυκλοφορουσε καθημερινα χειμωνα καλοκαιρι, ειχε 120.000 χλμ και οι μονες βιδες που ειχαν σκουριασει ηταν απο τα καγκελα και την τριπλετα της Ιταλικης Givi. :lol:
Aλλα εγω ειπα δεκαετιας +, οχι νεωτερες :rolleyes:
RaGe_Raptor
24/09/2021, 15:32
Δεν έχω πολλά παραδείγματα από προσωπική εμπειρία, το GSX-R μου πάντως κανείς (μη γνωστής χρονολογίας μοντέλων) δεν το κάνει 15ετιας+.
Ξεθώριασαν οι ανοδιωμενοι ριθμιστες προφορτισης στο kayaba,από βαθύ κόκκινο έχουν γίνει ροζ, αυτό μόνο:look:
thunder ace
24/09/2021, 15:38
Δεν έχω πολλά παραδείγματα από προσωπική εμπειρία, το GSX-R μου πάντως κανείς (μη γνωστής χρονολογίας μοντέλων) δεν το κάνει 15ετιας+.
Ξεθώριασαν οι ανοδιωμενοι ριθμιστες προφορτισης στο kayaba,από βαθύ κόκκινο έχουν γίνει ροζ, αυτό μόνο:look:
Άλλαξε γούστα φαινεται
peterTHErider
24/09/2021, 15:57
Τι να σου πω, η Africa που ειχα απο το 96 μεχρι το 07 παρκαρε σε πιλοτη, βρεχοταν οποτε εβρεχε, κυκλοφορουσε καθημερινα χειμωνα καλοκαιρι, ειχε 120.000 χλμ και οι μονες βιδες που ειχαν σκουριασει ηταν απο τα καγκελα και την τριπλετα της Ιταλικης Givi. :lol:
Aλλα εγω ειπα δεκαετιας +, οχι νεωτερες :rolleyes:
οκ,τα παλια πιθανα να ηταν σωστα αλλα εχω πολλα προσφατα παραδειγματα που ειναι να βαζεις τα κλαματα...
basilis_k6
24/09/2021, 16:49
και η χοντα εχει κατεβασει πολύ την πιοτητα στις βαφες και τα περιφεριακα. παρτε ενα 20ετιας χοντα απο γκαραζ και βαλτε το διπλα σε ενα 5 ετιας χοντα απο γκαραζ. κάποτε πηγαινες σε βαφεα με πλαστικο απο cbr και σου ελεγε αστο ετσι, αυτο το χρωμα (σαν ποιοτητα και αντοχη) δεν φτιαχνεται πουθενα.
Σας βρίσκω γενικά λίγο αυστηρούς.
Προσωπικά, θεωρώ ότι στις μέρες μας δύσκολα παίρνεις κάποιο "κακό" μηχανάκι. Όλα τους είναι σε μεγάλο βαθμό ευκολοδήγητα, φιλικά, καλοστημένα.
Στην ποιότητα όλοι οι κατασκευαστές φαίνεται ότι έχουν κάνει τους συμβιβασμούς τους για να κρατήσουν το κόστος χαμηλά.
Ως προς το συγκεκριμένο σουτζούκι:
- οθόνη 6.5 ιντσών με συνδεσιμότητα
- γομαροπλαίσιο/ ψαλίδι/ υποπλαίσιο
- φώτα led
- Suzuki SIRS intelligent riding system electronic suite
- 19 λίτρα ρεζερβουάρ
- προεραιτικά μεγαλύτερη οθόνη και βαλίτσες στο χρώμα της μοτό
Νομίζω μαζί με το Kawasaki 1000SX παίζουν σε μία πολύ ωραία κατηγορία sport touring που είναι πιο προσιτές και αρκετά αξιόπιστες.
Από μένα ναι :cool:
giorgosb
07/02/2022, 16:03
13.495€ για το γυμνό και 14.795€για το GT. Όλα τα μοντέλα του 2022 της Suzuki συνοδεύονται από εγγύηση 4 ετών και οδική βοήθεια 2 ετών.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.