PDA

View Full Version : αισθητηρασ νεκρασ για bandit 650s



billpapas
09/04/2021, 23:22
γεια σας. Μερικεσ φορεσ για να παρει μπροστα πρεπει να την κανω ενα κλικ μπροστα η πισω, λεσ κ πρεπει να βρω το σημειο . Το λαμπακι νεκρας δεν δουλευει,ανοιξα τον αισθητηρα κ τον καθαρησα χωρισ αποτελεσμα.δεν με προβλη/ζει γιατι δεν αναβει το πρασινο τησ νεκρασ αλλα γιατι μερικεσ φορεσ θελει να την κουνησεισ ελλαχιστα εμπροσ η πισω για να παρει.Εαν υπαρχει καποιο σχολιο, καλοδεχουμενο. ευχαριστω

yes-u
10/04/2021, 22:31
Σχετικά με αυτό που περιγράφεις, δεν ξέρω αν έχει σχέση με τον αισθητήρα τής νεκράς. Το θέμα του αισθητήρα είναι γνωστό, αλλά δεν θυμάμαι κάποιον με το θέμα που είπες. Πρόσφατα βρέθηκα στο service της Suzuki στην Καλλιρόης και συζήτησα για τον αισθητήρα. Κόστος αντικατάστασης γύρω στα 120€. Το καθάρισμα δεν είναι αποτελεσματικό, γιατί το πρόβλημα είναι μια αντίσταση που υπερθερμαίνεται. Μού είπαν ότι πέρα από το λαμπάκι της νεκράς, δεν παίζει κάποιον άλλο λειτουργικό ρόλο, οπότε και δεν προχώρησα σε αντικατάσταση...

toyar
11/04/2021, 07:43
Εγώ θα τον έπαιρνα στο χέρι και θα κοιτούσα στην ελεύθερη αγορα
Είναι πολύ απλός υπάρχει παντού και η Suzuki δεν παράγει αισθητήρες αλλά προμηθευεται
Αυτό με την αντίσταση ακούγεται λίγο παραξενο

motojojo
11/04/2021, 11:52
Γιατί να έχει σχέση ο αισθητήρας της νεκράς? Δηλαδή με ταχύτητα μέσα δεν παίρνει μπρος?

Στο δικό μου 600 πρεπει να ειναι οπωσδήποτε "πατημένος" ο συμπλέκτης για να πάρει μπρος αλλιώς δεν γυρνάει η μίζα, έχει αλλάξει αυτό στο 650?

yes-u
11/04/2021, 21:27
Αν έχεις ανεβασμένο σταντ, παίρνει και με ταχύτητα

karellen
11/04/2021, 21:34
Υπάρχει όντως πρόβλημα με τη βαλβίδα της νεκράς.Το έχω δει σε Βαραντέρο που μία έπαιρνε και 10 όχι.
Δεν έχει να κάνει τον μικροδιακόπτη του σταντ.

PortisHead
12/04/2021, 10:54
Ευχομαι να προλαβω κανεναν δυστυχή (εχω και καιρο να μπω)
Πλήρωσα την 100αρα για ΝΕΟ - ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟ αισθητηρα νεκρας, που θα εξαφανιζε το προβλημα.
Μαλιστα ο μηχανικος μου εδειξε και το κωδικο που ειναι διαφορετικος....κι οχι απλα ανταλλακτικος του υπαρχοντος.

Guess what....σε κανα 6-μηνο...παλι τα ιδια.
Παλια....αναβε που και που....τωρα ποτέ.
Απλα ζήστε με αυτο :lol:

Επισης...πλεον σταματησε να δουλευει και ο ενδεικτης ταχυτητων (GiPro) που παιρνει πληροφορια απο το ιδιο μαραφετι.

motojojo
12/04/2021, 11:27
Αν έχεις ανεβασμένο σταντ, παίρνει και με ταχύτητα

Νομίζω τώρα κατάλαβα, το πρόβλημα είναι με κατεβασμένο σταντ, γιατι άμα είναι ανεβασμένο τότε (θεωρητικά) ο αισθητήρας δεν θα έπρεπε να παίζει κανένα ρόλο.



Απλα ζήστε με αυτο :lol:


Δηλ παρακάμπτεις το πρόβλημα ανεβάζοντας το σταντ! ;)

billpapas
21/04/2021, 20:34
οταν πατησεις συμπλεκτη ητε εχει ταχυτητα ητε οχι η μηχανη περνει{με ανεβασμενο σταντ φυσικα}.ομως μερικεσ φορες θελει ενα τι μπροστα η πισω για να παρει{γι αυτουσ που καταλαβαν λαθος} το θεμα ειναι μην κουλαθει μετα απο λιγο καιρο κ δεν περνει καθολου,αυτο φοβαμαι. το να την κανω λιγο μπροστα η πισω μερικεσ φορεσ δεν με απασχολει αλλα φοβαμαι μην επιδεινωθει.Τι αλλο να ειναι ;

TONYBANDIT
24/04/2021, 17:29
Αν θέλει με ταχύτητα λίγο μπρος πίσω ετοιμάσου για μίζα. Σε κάποια Bandit ξεκολανε οι μαγνήτες και τα κάνει όλα π... να. Εμένα πάντως με 110000χλμ δεν μου το έχει κανει

TONYBANDIT
24/04/2021, 17:32
Τον αισθητήρα νεκρας τον γράφεις και ζεις με αυτό.

billpapas
24/04/2021, 20:20
παντα βαζω μπροστα με κενο κ ποτε με ταχυτητα . ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΖΑ ΑΛΛΑ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ΠΙΣΤΕΥΩ.Αρκει να μην μου δημι/σει προβλημα κ δεν με πειραζει καθολου

TONYBANDIT
25/04/2021, 18:13
Ο αισθητήρας νεκρας δεν έχει καμία σχέση με την εκκίνηση.Αφου πατάς συμπλέκτη και 6η να έχεις παίρνει μπροστά.
Κοίτα και τον διακόπτη στον συμπλέκτη, καμμία φορά πιάνει μάκα καί κάνει τα δικά του.

PortisHead
27/04/2021, 09:49
To αστειο ειναι τόσοι Ελληνες τεχνικοι, τοσοι πατεντιαρηδες με τα ηλεκτρονικα
κι ΕΝΑΣ δεν μπορει να βρει γιατι δεν δουλευει το λαμπακι της νεκράς στο Bandit
Rocket Science....:lol:

PortisHead
27/04/2021, 13:27
Ευχομαι να προλαβω κανεναν δυστυχή (εχω και καιρο να μπω)
Πλήρωσα την 100αρα για ΝΕΟ - ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟ αισθητηρα νεκρας, που θα εξαφανιζε το προβλημα.
Μαλιστα ο μηχανικος μου εδειξε και το κωδικο που ειναι διαφορετικος....κι οχι απλα ανταλλακτικος του υπαρχοντος.

Guess what....σε κανα 6-μηνο...παλι τα ιδια.
Παλια....αναβε που και που....τωρα ποτέ.
Απλα ζήστε με αυτο :lol:

Επισης...πλεον σταματησε να δουλευει και ο ενδεικτης ταχυτητων (GiPro) που παιρνει πληροφορια απο το ιδιο μαραφετι.


Προσπαθησα να το κανω edit, αλλα μαλλον περασανε οι μερες και δε με αφηνει.
Ακυρο το κοκκινο που εγραψα παραπανω.
Το GiPro παιρνει εντολη απο τη φίσσα που μπαινει και ο εγκεφαλος στο service.
Τωρα αν η πληροφορια της νεκρας που ειναι ο αισθητηρας πισω απο το λεβιε ταχυτητων
και οι ενδειξεις ταχυτηττων που διαβαζει το GiPro απο τη φισσα
εχουν την ιδια πηγη πληροφορησης απο την ECU, δεν το γνωριζω....ας δει καποιος σχετικος το κυκλωμα.
Εμένα παντως με αφησαν χρόνους και τα 2 :lol:

PortisHead
30/08/2021, 01:18
Ξεθαβω...
Βρέθηκε η θεραπεια για το λαμπακι της νεκρας.
Ουτε ανταλλακτικο 100ευρω ουτε καθαρισμος και αηδιες.
Απλα 2 βδομαδες ακινησιας λυνουν το προβλημα...για μερικες μερες

PortisHead
19/07/2024, 07:28
Update.
3 χρονια μετά :lol:
Βοηθάει επίσης στο πρόβλημα οταν η θερμοκρασια ειναι ανω των 40 Βαθμών Κελσίου.

454582

kordix
19/07/2024, 08:35
Το 650 φορτωμένο για μεγάλο ταξίδι με ταχύτητες 140-160 πόσο καίει?

Βλέπω έχει 136542 km ο ληστής, από αξιοπιστία πέρα από το θέμα με τους πολλαπλασιαστές και τη βαλβίδα νεκρας πως τα πήγε ως τώρα?

PortisHead
19/07/2024, 09:21
Το 650 φορτωμένο για μεγάλο ταξίδι με ταχύτητες 140-160 πόσο καίει?

Βλέπω έχει 136542 km ο ληστής, από αξιοπιστία πέρα από το θέμα με τους πολλαπλασιαστές και τη βαλβίδα νεκρας πως τα πήγε ως τώρα?

Eμενα ειναι το 12.5.
Μονο αναλωσιμα, κανενα πρόβλημα.
-Ψυγειο το εσπασα μονος μου
-Κατι ρεταρισματα ηταν απο κακη βενζινη
Οι πολλαπλασιαστες οντως ειχαν προβλημα οι 2 ακριανοι.Οχι τοσο οι ιδιοι απο αποψη λειτουργιας οσο το πλαστικο περιβλημα τους που δεν μονωνε σωστα μετα απο καιρο και περναγαν νερα μεσα.

Εμενα εξ αρχης δεν μου αρεσε εμφανσιακα, λατρεψα τα 11 κιλα ροπης στις 3.500 στροφες κι οτι επαιρνες 16 βαλβιδο 4κυλινδρο full made in japan με κατω απο 9 χιλιαρικα.
Οσο και να παλιωσει, η ροπη του λογω κυβικων παντα θα σε ταξιδευει με οσο γκαζι θες (σε λογικα πλαισια παντα)

kordix
19/07/2024, 09:51
Eμενα ειναι το 12.5.
Μονο αναλωσιμα, κανενα πρόβλημα.
-Ψυγειο το εσπασα μονος μου
-Κατι ρεταρισματα ηταν απο κακη βενζινη
Οι πολλαπλασιαστες οντως ειχαν προβλημα οι 2 ακριανοι.Οχι τοσο οι ιδιοι απο αποψη λειτουργιας οσο το πλαστικο περιβλημα τους που δεν μονωνε σωστα μετα απο καιρο και περναγαν νερα μεσα.

Εμενα εξ αρχης δεν μου αρεσε εμφανσιακα, λατρεψα τα 11 κιλα ροπης στις 3.500 στροφες κι οτι επαιρνες 16 βαλβιδο 4κυλινδρο full made in japan με κατω απο 9 χιλιαρικα.
Οσο και να παλιωσει, η ροπη του λογω κυβικων παντα θα σε ταξιδευει με οσο γκαζι θες (σε λογικα πλαισια παντα)

Μου αρέσουν πολύ και το 650 και το 1250. Επειδή όμως θα κρατήσω και το xrv750 έλεγα να δοκιμάσω πρώτα ένα 650 να δω αν με καλύπτει γθανα περιορίσω λίγο το λειτουργικό κόστος.

Άν δεν, θα πάω για το 1250 .