View Full Version : Triumph Trident 660
Τελικά πήγα με το trident κυρίως για οικονομικούς λόγους. Η μηχανή είναι πιο μεγάλη από κοντά και σίγουρα πιο ωραία. Σαν μέγεθος είναι σαν το striple.
Ποιότητα υλικών μοιάζει πολύ καλή αν και έχει σημεία που θα ηθελα παραπάνω προσοχή. Πεντάλ φρένου π.χ.
Δεν μοιάζει όμως με μηχανή 8κ. Δείχνει πιο ακριβή. Διάλεξα το ασημί χρωμα που έχει ακόμα 200€ Θα βάλω διαφορα έξτρα και θα επανέλθω μετά από μερικα χιλιόμετρα.
Καλορριζικο και καλοτάξιδο! Περιμένουμε φωτό :beer:
doctor_john
10/04/2021, 09:27
Με 'γειές! Καλοτρεχούμενη! :a46:
Δεν ξέρω τι αξεσουαρ έχεις υπόψιν.. βλέπω όμως ότι υπάρχει μέριμνα (https://www.artonworks.com/en/triumph-trident-660-neptune-fairing/) :a01:
Με 'γειές! Καλοτρεχούμενη! :a46:
Δεν ξέρω τι αξεσουαρ έχεις υπόψιν.. βλέπω όμως ότι υπάρχει μέριμνα (https://www.artonworks.com/en/triumph-trident-660-neptune-fairing/) :a01:
Engine guard, frame protection, fly screen και μπορεί quickshifter. Αυτά νομίζω. Το ειδα και το λινκ ωραίο κονσεπτ.
Χθές έπεσε στο μάτι μου και φαίνεται πολύ καλή περίπτωση .
Καλές βόλτες να το χαρείς!
zannisvel
10/04/2021, 10:54
Καλοτάξιδο!!!:beer:
Καλοτάξιδη φίλε μου, με το καλό να την πάρεις και να τη χαρείς! Πάντα όρθιος! :beer:
RaGe_Raptor
10/04/2021, 12:12
Θρεντ "καλορίζικων” χωρίς φωτογραφία,βρε? Εδώ φτάσαμε? :D
Καλορίζικη η τρίαινα.
Βαλε και καμιά φωτό!καλορίζικο!
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
12/04/2021, 05:16
Καλορίζικο καλοτάξιδο :beer:
giannis21
12/04/2021, 07:21
Καλοταξιδο φίλος! Να το χαρείς!! Το ζαχαρωνω και γω είναι η αλήθεια.. ακούω γενικά καλά πράγματα για το συγκεκριμένο. Φωτό και εντυπώσεις με την πρώτη ευκαιρία πλζ:beer:
Καλημέρα! Σωστά έκανα βλακεία. Σόρυ. :) :)
427081427082
lleonidas
12/04/2021, 09:54
Πολύ όμορφο και σε normal τιμή...καλές ανοιξιάτικες βόλτες!
doctoras
12/04/2021, 09:58
πολύ όμορφο καλορίζικο να είναι!
doctor_john
12/04/2021, 10:01
χμ.. καλα δείχνει :hmm:
:beer:
giorgosb
12/04/2021, 10:36
Καλόβολτο, πολύ όμορφο!
zannisvel
12/04/2021, 10:40
Από ότι μπορώ να καταλάβω έχει λίγο sport θέση οδήγησης, δεν είναι τύπου bonnevilλe. Σωστά?
Βλέπω λίγο ψηλά τα πατάκια και ελαφρώς μπροστά το τιμόνι, πρέπει να είναι πολύ ωραίο και στην οδήγηση.
Περιμένουμε και λεπτομέρειες μετά το στρώσιμο.
Από ότι μπορώ να καταλάβω έχει λίγο sport θέση οδήγησης, δεν είναι τύπου bonnevilλe. Σωστά?
Βλέπω λίγο ψηλά τα πατάκια και ελαφρώς μπροστά το τιμόνι, πρέπει να είναι πολύ ωραίο και στην οδήγηση.
Περιμένουμε και λεπτομέρειες μετά το στρώσιμο.
Σαν θέση είναι κοντά στο street triple αλλά πιο όρθιο. Ίσως κάτι ανάμεσα στο street twin & street triple αν βγάζει νόημα αυτό που λέω... Και θα στείλω update σύντομα.
Άντε και κανά καινούργιο, γιατί μυρίσαμε ναφθαλίνη εδώ μέσα. Καλορίζικο!
doctor_john
12/04/2021, 14:10
:D ακούγεται καλά για την συγκεκριμένη
KAWAMANRIDER
12/04/2021, 14:37
καλορίζικος και καλοτάξιδος :beer:
Πήγα να βάλω βενζίνη χεσμενος μην κάνω μαλακία με την νέα μηχανή και κατέληξα να κάνω 35χλμ βόλτα. Μόλις την είχαν φέρει ξέχασα να πω και ήμουν χεσμενος...
ΤΙ ΜΗΧΑΝΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ!!!???!?!?
Ο ήχος της φανταστικός σαν street triple, χαμηλά τραβάει, ψηλά τραβάει, βουτυρο μπαίνουν οι ταχύτητες, βουτυρο βγαίνουν. Απιστευτη μηχανή.
Δεν εχω εμπειρία με μηχανές και μπορεί να λέω μαλακίες. Αλλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ! πάω να κοιμηθω κάτω μαζί της τα λέμε.
Grafton 505
15/04/2021, 19:12
:beer:
lykourgi
15/04/2021, 19:48
ΤΙ ΜΗΧΑΝΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ!!!???!?!?
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ! πάω να κοιμηθω κάτω μαζί της τα λέμε.
Ωραίες στιγμές.
Καλούς δρόμους.
Καλορίζικο το κορίτσι, να το χαρείς όσο δεν πάει!
I love Στρογγυλοφάναρα!
bros 650
16/04/2021, 23:18
Καλές και όμορφες βόλτες να έχεις και να σε χαρίζει μεγάλα χαμόγελα.
Ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια.
Λοιπόν ένα σαν ριβιου κάπως μετά από μερικές βόλτες. Για νέο αναβάτη σαν εμένα η μηχανή είναι απίστευτα εύκολη. Και τρομερά δυνατή. Έχει 81 άλογα που είναι τρομερά αρκετά για μέσα στην πόλη. Δεν έχω καταφέρει να ανεβάσω στροφές μια και είναι στο στρώσιμο ακόμα. Αλλά καταλαβαίνεις ότι έχει πολύ να δώσει. Είναι η πρώτη φορά που τα ριβιουζ του εξωτερικού είναι ακριβώς σωστά και όσα υπόσχεται η triumph αυτά ακριβώς δίνει. Δηλαδή τελεια για νέο αναβάτη αλλά και ένας φίλος με μεγάλη εμπειρία ετών, που πήρε μια για μεγάλη βόλτα πριν μέρες ερωτεύτηκε και αγοράζει και αυτός. Νομίζω αν είσαι έμπειρος είναι ακόμα καλύτερη γιατί σαν χειρισμός μηχανής είναι άψογος. Μπαίνει τελεια στις στροφές χωρίς να πρέπει να ξαπλωσεις και διορθώνεις λάθη εύκολα. Για εμένα σαν νέος αναβάτης στο rain mode γίνεται σαν σκούτερ (κάπως) η μηχανή και όλα κυλάνε τέλεια και απαλά. Γενικά νευρική δεν την λες αλλά όπως είπα αν γυρίσεις το γκάζι δίνει πολύ πόνο. Και αυτός ο ήχος... πφφφφ
Αυτά για αρχή θα γράψω κι αλλά όσο την μαθαίνω.
doctor_john
17/04/2021, 15:56
Nασσο χωρίς παρεξήγηση λείπουν φωτό. Καινούργια μοτό, εμφανώς καλλίγραμμη και γυμνασμένη...
Nασσο χωρίς παρεξήγηση λείπουν φωτό. Καινούργια μοτό, εμφανώς καλλίγραμμη και γυμνασμένη...
Καμία παρεξήγηση. Έχω βάλει στην αρχή του θρεντ από όταν πήγα στην έκθεση. Δεν έχω βγάλει άλλες. Ίσως σήμερα που θα κάνω μια μεγάλη βόλτα.
Και νέες φωτόζ. :D
427303
427304
sapila racing
20/04/2021, 13:19
Ωραία μοτοσυκλέτα!
Μεγειά και καλά χιλιόμετρα!! :beer:
Ilias_83
13/02/2022, 00:21
Εδώ είμαι και εγώ. Πρώτη μου μηχανή μετά από πάρα πολλά χρόνια σκέψης.
434048
434049
doctoras
13/02/2022, 08:30
δε παιζουν τα λινκ, μπορει να τις ανεβάσεις στο φορουμ δε χρειάζεται να τις κάνεις mirroring
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=129391
Καλορίζικο!
Ilias_83
13/02/2022, 09:30
δε παιζουν τα λινκ, μπορει να τις ανεβάσεις στο φορουμ δε χρειάζεται να τις κάνεις mirroring
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=129391
Καλορίζικο!
Ευχαριστώ πολύ!
Η δύναμη της συνήθειας τόσα χρόνια σε forum βάζω εξωτερικά link (οι φωτογραφίες δεν έπαιζαν γιατί στο μεταξύ είδα πως ο κώδικας [IMG] έχει απενεργοποιηθεί, οπότε τις διέγραψα από το αντίστοιχο link για να τις ανεβάσω εδώ, με πρόλαβες ωστόσο μέχρι να κάνω το αντίσοτιχο resize και να φτιάξω καφέ!)
Ελπίζω να μαζευτούμε και άλλοι με Trident και να τα λέμε.
Όπως έγραψα και στο πρώτο μου post έφαγα καιρό να το σκέφτομαι.
Συγκεκριμένα νομίζω το παιδεύω στο μυαλό μου από το 2004 ή 2005 για την απόκτηση διπλώματος και αγορά μηχανής.
Το έκανα πριν λίγους μήνες και πλέον μετανιώνω που δεν το είχα κάνει νωρίτερα.
Στα της μηχανής αυτής καθέ αυτής, η χρήση της εντός και εκτός πόλης από έναν αναβάτη με πραγματικά μηδενική εμπειρία είναι αρκετά εύκολη.
Την αγόρασα και την έφερα από Πάτρα έχοντας στην κυριολεξία 8-9 ώρες (τα μαθήματα για το δίπλωμα και τα test drive) και κάποια μέτρα σε ένα πάρκινγκ καθώς και λίγα στο δρόμο στο ιστορικό μου.
Αγοράστηκε όχι σαν καθημερινό μέσω μετακίνησης, αλλά καθαρά για βόλτες και μέχρι τώρα αυτή είναι και η χρήση του.
Με κέρδισε σε εμφάνιση, ήχο (πολύ βασικό) και ευκολία στο να την χειριστώ έναντι των Suzuki SV650 και Honda CB 650R.
Ο κινητήρας είναι πολύ ελαστικός και σε συγχωρεί ακόμα και όταν τον υποβάλεις στην ταλαιπωρία του να τον αφήνεις να δουλεύει σε χαμηλές στροφές.
Ούτως ή άλλως οδηγώ σε Chicken Mode οπότε δουλεύω 3000-6000 rpm και δεν ξέρω τι κάνει πιο πάνω.
Τα φρένα δεν είμαι σε θέση να τα κρίνω καθώς δεν πιέζω καθόλου, οπότε δεν έχει χρειαστεί και να φρενάρω απότομα. Τη μόνη φορά που ξεχάστηκα και πήγα να σταματήσω σε πορτοκαλί φρενάροντας πιο δυνατά, τρόμαξα πως ο πίσω θα έρθει πάνω μου και ας ήταν πολύ πολύ πίσω.
Η ανάρτηση θα μπορούσε μάλλον να είναι πιο φιλική στις εγκάρσεις ανομαλίες και πιστεύω θα με προβληματίσει αρκετά αν και όταν αποφασίσω να ανεβάσω συνεπιβάτη πάνω.
Το βασικό στοιχείο είναι πως παρά τα 189 κιλά της όταν ανεβαίνεις πάνω της νομίζεις πως είναι πολύ λιγότερα. Το τιμόνι είναι μικρό (χωράς να κάνεις διήθηση ανάμεσα στους καθρέφτες των αυτοκινήτων) και το όλο σύνολο ακούει το σώμα σου εντυπωσιακά χωρίς να είναι όμως νευρικό πχ σαν ένα ποδήλατο.
Αν έπρεπε να βρω μειονεκτήματα για έναν νέο οδηγό, το πρώτο θα ήταν το Shift Assist (ή Quick Shifter) το οποίο κάνει την αίσθηση εμπλοκής της 1ης ταχύτητας αρκετά σπογγώδη και μάλιστα με αποτέλεσμα πολλές φορές να προσπαθείς και να ξαναπροσπαθείς χωρίς αποτέλεσμα (βλέπεις την ηλεκτρινική ένδειξη να πηγαίνει στο 1 και ξανά στο N).
Η λύση είναι να βεβαιωθείς πως ο συμπλέκτης είναι τέρμα τραβηγμένος και να πατήσεις πιο αποφασιστικά τον επιλογέα (ή απλά να βάλεις 2α και να ξεκινήσεις)
Το δεύτερο έχει να κάνει με την θέση της κόρνας που λόγω των χειριστηρίων σε σχήμα σταυρού για να χειριστείς τις επιλογές στο κοντερ σου, είναι μετατοπισμένη αρκετά χαμηλά και προσωπικά δεν την βρίσκω ποτέ (αν και γενικά ούτε στο αυτοκίνητο κορνάρω)
Τέλος το γεγονός πως δεν μπορείς να κάνεις σινιάλο είναι λίγο ενοχλητικό (τα μεγάλα φώτα είναι On ή Off χωρίς κάτι ενδιάμεσο, οπότε χρειάζεται να πιέσεις την σκανδάλη δύο φορές).
Dr.Monty
13/02/2022, 10:27
Η μηχανή ειναι κούκλα!
Ειμαι ακριβώς στη θεση που περιγράφεις και σε νοιωθω απόλυτα. Κυριως αυτο που εγραψες για την ηλικια. Στου φιλους μου λεω "χασαμε τα χρονια μας στο αμαξι".
Σημ: εισαι μεγαλο μαχιμι που την πηγες μονος στην Πατρα. Εγω, τωρα που εφτασα τα 1,5 σκεφτομαι να κανω 300κμ ταξιδι απο μεγάλο - ασφαλή δρομο. Μια φορά ειχα βγει για 30 χλμ και ειχα πιαστει απο το αγχος.
Καλορίζικη και παντα όρθιος!!
Με γεια το μοτοσακό! Πολύ όμορφο. Μην ξεχάσεις να μας γράψεις περισσότερες εντυπώσεις, καθώς ωριμάζετε και δύο στην οδήγηση. Συμπεριφορά, αξιοπιστία, ευκολία χρήσης.
Μεγάλος πήρα κι εγώ δίπλωμα και μοτοσυκλέτα, αλλά με τη διαφορά ότι η επιθυμία απόκτησης ήταν 2 χρόνια πριν, δεν ήταν απωθημένο ετών, αλλά προέκυψε αργότερα.
Πράγματι, μεγάλο βήμα το ταξίδι από Πάτρα σαν πρώτη κίνηση. Να θυμάσαι όμως ότι οι περισσότεροι κίνδυνοι ελλοχεύουν στο αστικό περιβάλλον και όχι στον σχετικά προβλέψιμο αυτοκινητόδρομο. Και μάλιστα αυτοί εμφανίζονται κυρίως μόλις ξεθαρρέψεις και ανεβάσεις ρυθμό.
Έχεις πάρει πλήρη προστατευτικό εξοπλισμό; Κράνος, ζακέτα (!) με προστασίες, μοτοσυκλετιστικό παντελόνι, μπότες/μποτάκια, γάντια;
Ως προς την αίσθηση των κιλών, μόνο οι μοτοσυκλέτες 20ετίας και πάνω έχουν ζύγισμα που κάνει αισθητή την αδράνειά τους. Η φράση "τα κιλά εξαφανίζονται μόλις κινηθεί" έχει γίνει πλέον δημοσιογραφικό κλισέ που προκαλεί γέλιο, αφού είναι δεδομένο. Στις σύγχρονες μοτοσυκλέτες, τα κιλά γίνονται αισθητά σε επιτόπιους ελιγμούς. Ειδικά αν χρειαστεί να κάνεις όπισθεν σε ανηφόρα θα αισθανθείς κάθε γραμμάριο. Επίσης θα καταλάβεις το βάρος, αν σου πάρει κλίση ενώ είσαι σταματημένος.
Δεν ξέρω αν αυτό που αναφέρεις για την επιλογή της πρώτης ταχύτητας είναι θέμα σχεδιασμού ή χειρισμού. Πολλές φορές βοηθάει να αφήνεις το συμπλέκτη όταν έχεις νεκρά, να κινείς ελάχιστα τη μοτοσυκλέτα προς τα μπροστά και να ξαναπροσπαθείς. Επίσης δεν θα πρέπει να αλλάζεις πολλές ταχύτητες απανωτά, ενώ είσαι σταματημένος. Αν δηλαδή σταματήσεις στο φανάρι με 5η, είναι λογικό να μην μπορείς να κατεβάσεις μέχρι 1η.
Στα Suzuki SV650 και Honda CB 650R τι χειρότερο βρήκες;
doctor_john
13/02/2022, 11:04
Nα είσαι καλά Ηλία, να την χαρείς!
telegonos
13/02/2022, 11:53
Είχα Street Triple 675F του 2008 για τρία χρόνια, δεν είναι το ίδιο ακριβώς σαν μοτοσυκλέτα, αλλά είναι αρκετά ''συγγενικό'' με το δικό σου. Ξέρω από πρώτο χέρι δλδ τι πάει να πει τρικύλινδρο Triumph αυτής της κατηγορίας.
Να το χαρείς και καλοτάξιδο. Και προσοχή, δεν είναι μικρή μοτοσυκλέτα, έχει δύναμη να σε πάει πιο γρήγορα απόσο περίμενες και να βρεθείς προ εκπλήξεως λόγω απειρίας.
Οταν θα νομίσεις ότι το έμαθες, τότε πρόσεχε ακόμα πιο πολύ. Δεν θα έχεις μάθει τίποτα στην πραγματικότητα, και το ξεθάρεμα χωρίς πραγματική γνώση, είναι επικίνδυνος συνδυασμός. Η γνώση έρχεται με την εμπειρία πιο αργά από ότι νομίζεις. Κάνε κανά σχολείο τύπου Χούνδρας, θα σε βοηθήσει πολύ στην επιτάχυνση της γνώσης.
Πράγματα τύπου ''τι κάνει όταν είσαι πλαγιασμένος και ανακαλύπτεις ότι δεν σε παίρνει η στροφή; Πως αντιδράει στο φρένο ψιλοπανικού ενώ είναι πλαγιασμένο, σηκώνεται; θέλει κάποιο αντίμετρο στο τιμόνι; σε μια οριακή κατάσταση τάδε πως συμπεριφέρεται και τι πρέπει να κάνεις ώστε να κάνει αυτό που θες; κ.ο.κ.'' είναι πράγματα που πρέπει να κάνει ''ετοιμη αντίδραση'' ο εγκεφαλός σου, σιγά-σιγά, και πιέζοντας λίγο-λίγο να τα νοιώσεις όλα αυτά. Εκεί ακριβώς είναι η παγίδα του να νομίζεις ότι έμαθες την μηχανή: Δεν σου έχει τύχει μια έκτακτη κατάσταση, την έχεις πάει μόνο σε εύκολες καταστάσεις μέχρι τώρα, και νομίζεις ότι αυτό είναι όλο, αλλά όταν θα έρθει η έκτακτη...δεν θα έχεις ακόμα γνώση πως να την χειριστείς. Ευχή και κατάρα λοιπόν σε κάθε νέο οδηγό, η παραπάνω bold πρόταση.
Ζηλεύω σε κάθε περίπτωση την επιλογή σου, το δικό μου δεν το έδωσα γιατί το ήθελα, το έδωσα για την τρέλα της αλλαγής και για οικονομικούς λόγους, οπότε το μετάνοιωσα και μου λείπει.
Να φτιάξει λίγο ο καιρός, να είναι πιο ευχάριστη η βόλτα, και θα ρίξω πρόταση για Σουνιάδα ή ότι άλλο, να έρθετε να τα χαζέψω κι εγώ.
telegonos
13/02/2022, 11:59
Α, και για την πρώτη που δυσκολεύεται κάποιες φορές, με συμπλέκτη τραβηγμένο τέρμα, την ώρα το πόδι σου πάει να κάνει την κίνηση της αλλαγής, δώσε λίγο γκάζι στιγμιαία, να ανεβάσει λίγο στροφές την ώρα που πάει να κάνει την αλλαγή, να πάει 2500-3000 στροφές. Θα εκπλαγείς όταν πετύχεις τον χρονισμό, πόσο εύκολα θα μπαίνει τότε η πρώτη.
Ilias_83
13/02/2022, 18:49
Παιδιά σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια!
Εννοείται πως έχω πάντα στο μυαλό μου αυτό που αρκετοί πολύ πιο έμπειροι αναβάτες μου έχουν αναφέρει, δηλαδή πως κινδυνεύω περισσότερο όταν νομίζω πως της έχω πάρει τον αέρα.
Από εξοπλισμό επιδίωξα και πέτυχα να παραλάβω τη μηχανή μια εβδομάδα μετά το Black Friday, οπότε πήγα πριν και τα έσκασα, αλλά με σοβαρή έκπτωση. Μέχρι τώρα είμαι με μπουφάν, κράνος, γάντια, μποτάκια, λεπτή μπαλακάβα για να προστατεύω το κράνος και τα μαλλιά μου και ένα πραγματάκι της Dainese για το λαιμό, καθώς στην πρώτη βόλτα κατάλαβα πως αυτό είναι το πλέον τρωτό σημείο με αυτή τη μηχανή.
Τέλος επειδή πρακτικά τα μαθήματα για το δίπλωμα της μηχανής είναι διεκπεραιωτικά (τουλάχιστον στη σχολή που έκανα εγώ) μέσα στις άμεσες προτεραιότητές μου είναι να πάω να κάνω κάποιο σχολείο όπως λέτε για να μπορέσω να μάθω χωρίς να πάθω...
Στα υπόλοιπα θα απαντήσω με quote στον κάθε ένα ξεχωριστά:
Εγω, τωρα που εφτασα τα 1,5 σκεφτομαι να κανω 300κμ ταξιδι απο μεγάλο - ασφαλή δρομο. Μια φορά ειχα βγει για 30 χλμ και ειχα πιαστει απο το αγχος.
Αντίστοιχα εγώ όποτε βρεθώ σε ενδοαστικό περιβάλλον σε κάθε στενό κοιτάω λες και είμαι σε εμπόλεμη ζώνη και περιμένω να μου την σκάσει ο άλλος με το sniper.
Αν δεν είμαι σίγουρος δεν προσπαθώ να περάσω ανάμεσα στα αυτοκίνητα, οπότε και σε πιο μεγάλους δρόμους μου είναι ακόμα πιο δύσκολο. Αφενός γιατί αντιλαμβάνομαι πως είναι πιο επικίνδυνο να λειτουργώ σαν αυτοκίνητο (οι οδηγοί των αυτοκινήτων στην Αθήνα δεν αναμένουν τέτοια συμπεριφορά και έτσι κινδυνεύεις χωρίς λόγο) και αφετέρου δεν θέλω με τίποτα να είμαι ο σπαστικός που έχει μείνει ανάμεσα στα αυτοκίνητα και δεν προσπερνάει δημιουργώντας ουρά από πίσω του.
Στα Suzuki SV650 και Honda CB 650R τι χειρότερο βρήκες;
Δεν ήταν χειρότερα, ίσα ίσα μου άρεσαν και τα τρία.
Το Suzuki όμως είναι μεγάλο πλέον σε ηλικία και εμφανισιακά, αλλά και σε εξοπλισμό το δείχνει. Ωραίο ήχο, όμορφη εμφάνιση, αλλά όχι TC ούτε άλλα έξτρα που θα θυμίζουν 2021 (1.12.2021 αγόρασα)
Το Honda σε σχέση με το Suzuki πολύ πιο μηχανή (ο τετρακύλινδρος από κάτω δίνει όγκο), αλλά δεν μου άρεσε εμφανισιακά ούτε όσο το Suzuki, ούτε όσο το Triumph. Μόνο το ποίημα αυτό που έχουν κάνει με την εξάτμιση που είναι πραγματικά κόσμημα θα ξεχώριζα. Ωστόσο ο τετρακύλινδρος σχεδόν δεν ακούγεται χαμηλά και φυσικά δυσανασχετεί σχετικώς στις πολύ χαμηλές στροφές που είχα την τάση να οδηγώ αμέσως μόλις πήρα το δίπλωμα.
Η Trident κατά την προσωπική μου άποψη ήταν αυτή που είχε την πιο ωραία εμφάνιση, τον πιο όμορφο ήχο μακράν και τέλος ότι έπιανες και άγγιζες ήταν αρκετά πιο ποιοτικό και premium σε αίσθηση.
Τέλος η μηχανή έχει πιο προηγμένο TC από αυτό της Honda και μάλιστα τόσο με Road, αλλά και Rain Mode που μου δίνει μια ψευδαίσθηση μεγαλύτερης ασφάλειας καθώς και άπειρα άλλα ηλεκτρονικά καλούδια που έλειπαν από τις άλλες.
π.χ. έχω το shift assist που διευκολύνει με τις αλλαγές χωρίς συμπλέκτη όταν θέλεις να επιταχύνεις γρήγορα καθώς και connectivity module ώστε να συνδέω το κινητό και να έχω πλοήγηση στροφή στροφή στην οθόνη του κοντέρ μου, tpms που σου δείχνει πιέσει ελαστικών στην οθόνη κτλ
Δεν ξέρω αν αυτό που αναφέρεις για την επιλογή της πρώτης ταχύτητας είναι θέμα σχεδιασμού ή χειρισμού. Πολλές φορές βοηθάει να αφήνεις το συμπλέκτη όταν έχεις νεκρά, να κινείς ελάχιστα τη μοτοσυκλέτα προς τα μπροστά και να ξαναπροσπαθείς.
Α, και για την πρώτη που δυσκολεύεται κάποιες φορές, με συμπλέκτη τραβηγμένο τέρμα, την ώρα το πόδι σου πάει να κάνει την κίνηση της αλλαγής, δώσε λίγο γκάζι στιγμιαία, να ανεβάσει λίγο στροφές την ώρα που πάει να κάνει την αλλαγή, να πάει 2500-3000 στροφές. Θα εκπλαγείς όταν πετύχεις τον χρονισμό, πόσο εύκολα θα μπαίνει τότε η πρώτη.
Στην αντιπροσωπεία μου είπαν πως είναι αναμενόμενο λόγω του Shift Assist. Μέχρι τώρα κάνω αυτό που λέει ο νεοσσός, λίγο μπροστά και ξανά, ή κουμπώνω δευτέρα να πάει να εμπλακεί και μετά πρώτη (όπως στο αυτοκίνητο αρκετές φορές).
Θα δοκιμάσω εννοείται και αυτό που λέει ο telegonos!!!
Καλημέρα για την ταχύτητα που λες δοκίμασε να αφήσεις και να ξαναπιάσεις τον συμπλέκτη. Θα μπει κανονικά η ταχύτητα, το κάνει και στο δικό μου και πιάνει κάθε φορά. Το να την κουνήσεις μπρος πίσω δεν είναι και τόσο καλό αν είσαι σε φανάρι με κανένα κάγκουρα που πατάει κόρνα ένα σεκ αφού ανάψει πράσινο. Πάτα συμπλέκτη αν δεν μπει η πρώτη, άσε και ξανα πάτα τον.
doctor_john
15/02/2022, 11:17
Σε παλαιότερες bmw έμπαινε με κίνηση καράτε μαζί με το πάτημα του συμπλέκτη.
Πολύ εύκολο απο την πρώτη φορά αρκεί να στο πει κάποιος..
Ilias_83
03/12/2022, 21:39
Σαν πέρσι πριν δύο μέρες έφερα την δική μου από την Πάτρα.
Πρώτη φορά με δίκυκλο στη ζωή μου και 11000km μετά πραγματικά πλέον δεν μπορώ να φανταστώ πως ήταν χωρίς αυτή.
439840
439837
439839
439841
439842
439838
Υ.Γ.: Είχα ξεκινήσει να γράφω πολλά για την μηχανή, συμπεριφορά, ανάρτηση, φρένα, κατανάλωση, κόστος service κτλ, extra εξοπλισμό, αλλά προσπαθώντας να ανεβάσω τις φωτογραφίες έχασα το κείμενο.
Συνεπώς μένουμε με τις φωτογραφίες και θα βρω χρόνο να τα ξαναγράψω...
Πολύ ωραίες φωτογραφίες. Να τη χαίρεσαι!
Αν είχα το μαλλί θα την χτυπούσα χωρίς δεύτερη σκέψη!
Θα βολευτώ με κάτι παρόμοιο, σύντομα....
Πολύ ωραίο, να το χαίρεσαι όσο δεν παίρνει! :beer:
Ilias_83
04/04/2023, 13:00
Μετά από 1 χρόνο και 4 μήνες συνύπαρξης και 15000χλμ με το Trident οι δρόμοι μας χωρίστηκαν.
Εξαιρετική εισαγωγική μηχανή για κάποιον εντελώς αρχάριο, με βοήθησε να μπορέσω να κυκλοφορώ καθημερινά από και προς τη δουλειά μου με κίνηση, βροχή, μποτιλιάρισμα, ενώ παράλληλα μπορούσε να σε συγκινήσει χωρίς να σε τρομάξει όταν έβγαινες εκτός πόλης.
Έμεινα σε 3 κυλίνδρους, σε μια αρκετά καλή αναβάθμιση, αφού με μια πολύ μικρή διαδρομή έκανα ανταλλαγή με μια Street Triple R του 2021 με 8500χλμ.
Ωραία αναβάθμιση. Και εγώ πήρα το rs. Τρομερές μηχανές. Καλες βόλτες και πάντα ορθιος.
giorgosb
08/10/2024, 13:34
Αναβάθμιση για το 2025
- Βελτιστοποιημένο Cornering ABS, Triumph Shift Assist και Cruise Control στον βασικό εξοπλισμό
- Νέα χρώματα και σχέδια γραφικών
- Διαθέσιμη στα καταστήματα από τις αρχές Δεκεμβρίου του 2024
Από bikeit.gr (https://www.bikeit.gr/nea-triumph/item/39622-triumhph-trident-2025)
456518
456519
456520
doctoras
08/10/2024, 19:46
Ωραίο ρεζερβουάρ, φανάρι, μπροστινό, ψαλίδι, μοτερ. Παραβλέπω την εξάτμιση και το πισωφαναρο.
Όμως αυτή η κοψωκωλια με τον λασπώτηρα δεν αντέχεται.
doctor_john
08/10/2024, 20:02
Σαν να την ξέχασαν μοιάζει η ουρά..
δεν είναι απαραίτητα άσχημη αλλά δεν ταιριάζει σχεδιαστικά, δείχνει και η πιο φτηνή σε παραγωγή παγκοσμίως..
Μήπως πουλάνε πολλά στην γερμανία; έχουν μια πετριά οι γερμανοί με τα κοψωκώλικα.
motojojo
08/10/2024, 20:05
Θα έλεγα είναι η μόδα με τα cafe racer
σπανια μου αρεσει στρογγυλοφαναρο μοτοσακο,αλλα αυτο ειναι πολυ ωραιο
Manalishi
08/10/2024, 21:26
Ωραίο, σκέψου το και σε 765...
456538
mp-giorgos
01/05/2025, 18:07
Καινουργια χρωματα και κοκκινες ζαντες...
https://www.triumphmotorcycles.gr/motorcycles/roadsters/trident/trident-triple-tribute-edition
grinderx
01/05/2025, 19:16
Το έβλεπα νωρίτερα σήμερα. Το προηγούμενο σε άσπρο μου αρέσει καλύτερα. Εκτός απροόπτου θα πάω το Σάββατο να το κάνω test ride. Έτσι από περιέργεια και για να περάσει η ώρα που λένε. Γιατί αυτή τη στιγμή για αγορά δεν :)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.