View Full Version : Παλιό ON/OFF για δεύτερο?
haga1981
11/04/2021, 19:21
Επειδή πολύ με έχει χαλάσει που έμεινα χωρίς μηχανή μετά την πώληση του TRK και επειδή καλώς ή κακώς παρείχε μια ψυχολογική βοήθεια και μια διέξοδο από τα προβλήματα που συνεχίζουν να υπάρχουν, έχω αρχίσει να σκέφτομαι εναλλακτικές.
Παρ' όλα αυτά, με το TRK έγινε επώδυνα αισθητό πόσο λίγος ελεύθερος χρόνος υπάρχει δυστυχώς και πόσο λίγη χρήση θα δεί μια δεύτερη μηχανή. Για τον λόγο αυτό δεν προτίθεμαι να ξοδέψω πολλά αλλά το πολύ 1,5k για μια πιθανή αγορά ώστε ακόμα και αν χρειαστεί να το σκοτώσω αργότερα για να φύγει, η χασούρα δεν θα είναι μεγάλη.
Προδιαγραφές δεδομένου της τιμής χώμα το ελάχιστο δυνατό:
Σχετική αξιοπιστία
Όχι πολλά κυβικά και λογικά αλογάκια για τα βασικά αξιοπρεπώς
Όρθια θέση οδήγησης
Βάρος ιδανικά κάτω απο 200 κιλά
Να έχει δείκτη βενζίνης
Να την παλεύει για καμια εξόρμηση εκτός πόλης
Άν κάτι χαλάσει, να υπάρχουν ανταλλακτικά και να φτιάχνεται φτηνά
Με μια πρόχειρη αναζήτηση είδα το XF650 Freewind που επειδή έτυχε να το δω στον δρόμο και από κοντά μπορώ να πω μου άρεσε.
Απόψεις, αντιρρήσεις, συμβουλές, προτάσεις, αφορισμοί όλα δεκτά ευχαρίστως.
Κάτοχος μια πενταετία του συγκεκριμένου,μόνο καλά έχω να πώ.
Έχει όλα αυτά που ζητάς,σύν τη χαμηλή κατανάλωση και την αξιοπιστία suzuki.
Μόνο μείον οτι είναι σχετικά βαρύ για μονοκύλινδρο θα έλεγα.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
11/04/2021, 20:48
Προχωρά χθες.
doctoras
11/04/2021, 21:36
Νομιζω η καλύτερη περιπτωση που μπορεις να δεις ειναι το freewind, οπως και κανενα klr650
Αλλα με το 1500 εγω θα πήγαινα για 125-βαρια250 μικρότερα παγια
Το πρωτο που εχεις τι είναι?
Επισης αν θελεις πες μας την εμπειρία σου απο το trk251, θυμαμαι το thread που ειχες ανοιξει και κατέληξες στο trk.
Οπως και ποσο το πούλησες τελικα, απο αποψη αξιας μεταπώλησης.
Ειναι σημαντικες οι πληροφορίες απο πρωην κατόχους
CorpseAlive
11/04/2021, 21:39
Επειδή πολύ με έχει χαλάσει που έμεινα χωρίς μηχανή μετά την πώληση του TRK και επειδή καλώς ή κακώς παρείχε μια ψυχολογική βοήθεια και μια διέξοδο από τα προβλήματα που συνεχίζουν να υπάρχουν, έχω αρχίσει να σκέφτομαι εναλλακτικές.
Παρ' όλα αυτά, με το TRK έγινε επώδυνα αισθητό πόσο λίγος ελεύθερος χρόνος υπάρχει δυστυχώς και πόσο λίγη χρήση θα δεί μια δεύτερη μηχανή. Για τον λόγο αυτό δεν προτίθεμαι να ξοδέψω πολλά αλλά το πολύ 1,5k για μια πιθανή αγορά ώστε ακόμα και αν χρειαστεί να το σκοτώσω αργότερα για να φύγει, η χασούρα δεν θα είναι μεγάλη.
Προδιαγραφές δεδομένου της τιμής χώμα το ελάχιστο δυνατό:
Σχετική αξιοπιστία
Όχι πολλά κυβικά και λογικά αλογάκια για τα βασικά αξιοπρεπώς
Όρθια θέση οδήγησης
Βάρος ιδανικά κάτω απο 200 κιλά
Να έχει δείκτη βενζίνης
Να την παλεύει για καμια εξόρμηση εκτός πόλης
Άν κάτι χαλάσει, να υπάρχουν ανταλλακτικά και να φτιάχνεται φτηνά
Με μια πρόχειρη αναζήτηση είδα το XF650 Freewind που επειδή έτυχε να το δω στον δρόμο και από κοντά μπορώ να πω μου άρεσε.
Απόψεις, αντιρρήσεις, συμβουλές, προτάσεις, αφορισμοί όλα δεκτά ευχαρίστως.
Transalp 650 μοντέλα του 2000-2004 νομίζω βρίσκεις κοντά σε αυτές τις τιμές που ψάχνεις και κάποια 400ρια επίσης σε παλαιότερα μοντέλα.
Το 400 είναι πιο ''χωμάτινο'' από το 650 αλλά το 650 είναι πιο All around .
Τυχαία αγγελία https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/37151598-honda-xlv-transalp
Τυχαία αγγελία https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/36826733-honda-transalp
haga1981
11/04/2021, 22:27
Ευχαριστώ για τις μέχρι τώρα απαντήσεις.
Το βασικό μέσο καθημερινής μετακίνησης είναι ένα 300άρι SYM.
To TRK251 ήταν μια χαρά για αυτά που προσφέρει και κυρίως την τιμή του, το θεωρώ ακόμα και τώρα ενα ιδανικό εργαλείο πόλης ή π.χ. νησιού.
Το δικό μου λάθος ήταν ότι δεν είχα προβλέψει το πόσο λίγο θα είχα την δυνατότητα να το κινώ (ειδικά εν μέσω καραντίνας) πράγμα που έκανε την αρχική επένδυση μη συμφέρουσα δεδομένης της σταδιακής απαξίωσης του. Τουλάχιστον μπορώ να πω ότι η χασούρα ήταν μικρή με μια απώλεια της τάξης του 15% από την αρχική τιμή αγοράς που σε αυτή την κατηγορία τιμής δεν είναι κάτι τραγικό.
Το προτεινόμενο KLR650 to θεωρώ ακατάλληλο γιατί αφενός είναι πολύ ψηλό για μένα αφετέρου νομίζω δεν έχει καν λαμπάκι για την βενζίνη (πόσω μάλλον δείκτη). Το ίδιο ισχύει και για τα παλιότερα transalp 400-600
To λίγο νεότερα transalp 650 εκτός από βαρύτερα πιστεύω θα είναι και πιο κοστοβόρα σε συντήρηση αφού είναι δικύλινδρα (εκτός αν κάνω λαθος) αλλά ανεξάρτητα απο αυτό ξεφεύγουν σε τιμή. Δεν θέλω να ανέβω γιατί η όποια επιλογη στάνταρ θα θέλει και τα μαζέματα της και ένα ζευγάρι λάστιχα θεωρώ.
προσωπικα δεν εχω καταλαβει τι παραπανω περιμενεις να κανεις απο το sym με μια μηχανη του χιλιαρικου
και επισης αν υπαρχει οικονομικη δυσκολια γιατι να εχεις δυο μηχανακια
Ποιο οικονομικο απο ενα παπι,δεν υπαρχει..Εχεις ενα παπι για τις δουλειες σου τα πηγαινε-ελα στην δουλεια κτλ και εχεις και ενα μηχανακι μεγαλυτερο του σαββατοκυριακου ας πουμε
haga1981
12/04/2021, 07:03
προσωπικα δεν εχω καταλαβει τι παραπανω περιμενεις να κανεις απο το sym με μια μηχανη του χιλιαρικου
και επισης αν υπαρχει οικονομικη δυσκολια γιατι να εχεις δυο μηχανακια
Με την ελάχιστη εμπειρία μου στα δίκυκλα μπορώ να πω πως scooter και μηχανή δεν είναι το ίδιο. Το SYM είναι πολύ καλό για αυτό που το θέλω αλλά ποτέ δεν γούσταρα την οδήγηση του όσο με το TRK. Παρόμοια το TRK για μένα δεν θα ήταν τόσο βολικό για μέσα στην πόλη όσο το Scooter. Εξυπηρετούν διαφορετικές ανάγκες οπότε και με μια μηχανή του χιλιάρικου περιμένω να ικανοποιήσω το δεύτερο μέρος που τώρα δεν μπορώ.
Δεν έχω αναφερθεί σε οικονομικό πρόβλημα. Αν υπήρχε προφανώς και δεν θα συζητάγαμε για ένα δεύτερο μηχανάκι το οποίο θα είναι ξεκάθαρα μια πολυτέλεια. Αυτό που είπα ειναι πως επειδή ξέρω ότι η χρήση θα είναι ελάχιστη δεν σκοπεύω να ξοδέψω ενα ποσο όσο πχ έδωσα για το TRK
Δες και KLE500 τότε.Δεν έχεις πολλές επιλογές σε αυτά τα χρήματα και στυλ μηχανής,κανένα bmw 650 ίσως/aprilia pegaso.
Εγώ σε αυτά τα λεφτά θα έπαιρνα ένα ΧΤ600 και ας μην έχει δείκτη-λαμπάκι βενζίνης και φέρινγκ.Με μια ζελατίνα μπροστά είναι οκ.
doctoras
12/04/2021, 07:41
Με την ελάχιστη εμπειρία μου στα δίκυκλα μπορώ να πω πως scooter και μηχανή δεν είναι το ίδιο. Το SYM είναι πολύ καλό για αυτό που το θέλω αλλά ποτέ δεν γούσταρα την οδήγηση του όσο με το TRK. Παρόμοια το TRK για μένα δεν θα ήταν τόσο βολικό για μέσα στην πόλη όσο το Scooter. Εξυπηρετούν διαφορετικές ανάγκες οπότε και με μια μηχανή του χιλιάρικου περιμένω να ικανοποιήσω το δεύτερο μέρος που τώρα δεν μπορώ.
Δεν έχω αναφερθεί σε οικονομικό πρόβλημα. Αν υπήρχε προφανώς και δεν θα συζητάγαμε για ένα δεύτερο μηχανάκι το οποίο θα είναι ξεκάθαρα μια πολυτέλεια. Αυτό που είπα ειναι πως επειδή ξέρω ότι η χρήση θα είναι ελάχιστη δεν σκοπεύω να ξοδέψω ενα ποσο όσο πχ έδωσα για το TRK
εφόσον το θέλεις απλώς για παιχνίδι θα σου πρότεινα όπως και πάνω να μη πας πάνω απο 125-250, γιατί θα έχεις μικρότερα πάγια, και οικονομικότερα αναλώσιμα
έχει αρκετά παλιά μοντέλα διαθέσιμα, το θέμα με το κόστος είναι πάντα ρίσκο γιατί το 1500ρι ολο και κάτι θα θέλει απο αναλώσιμα που το 500ρι θα φύγει για πλάκα. Και πάντα με το φόβο να μη χρειαστεί κάτι περισσότερο γιατί απο εκεί και μετά δε συμφέρει βάση του κόστους κτήσης
θα σου πρότεινα απο derbi terra 125 adv, varadero 125, kle250 anhelo, ax1, NX250 dominator, ενώ απο πιο νέα μοντέλα υπάρχει ένα Zongshen RX3 '16, όπως και κάποια nht 125/200
δες εδώ
https://www.car.gr/classifieds/bikes/?category=30&engine_size-from=%3E100&engine_size-to=%3C300&hi=1&onlyprice=1&pg=1&price-from=%3E500&price-to=%3C2000&price=%3E50&significant_damage=f&sort=pra
Ο δείκτης καυσίμου μη σε απασχολεί, δεν είναι τίποτα, για πλέον 100 χρόνια η διαδικασία ήταν και είναι πανεύκολη.
Ο τρόπος μέτρησης είναι ο εξής γεμίζεις ή βάζεις το ποσό που δίνεις συνήθως (10ευρώ για παραδειγμα), ξέρεις οτι η αυτονομία σου είναι παραδειγμα 200km, μηδενίζεις τον μερικό χιλιομετρητή(με αυτόν τον τρόπο τον κάνεις δείκτη βενζίνης) κάπου στα 200 διανυθέντα χλμ (συν / πλην ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης) θα σου κάνει το φαινόμενο βηξίματος που τελειώνει η βενζίνη σε εκείνο το σημείο όπως είσαι εν κινήσει βάζεις το χέρι στο ρουμπινέτο και περιστρέφεις στην θέση res(που είναι η ρεζέρβα) και ανάλογα με το μηχανάκι σου δίνει απο 1,5 με 3 λίτρα που με την αναγωγή κατανάλωσης του μοντέλου σου δίνει απο 20-60 χλμ μέχρι το επόμενο βενζινάδικο.
haga1981
12/04/2021, 08:08
εφόσον το θέλεις απλώς για παιχνίδι θα σου πρότεινα όπως και πάνω να μη πας πάνω απο 125-250, γιατί θα έχεις μικρότερα πάγια, και οικονομικότερα αναλώσιμα
έχει αρκετά παλιά μοντέλα διαθέσιμα, το θέμα με το κόστος είναι πάντα ρίσκο γιατί το 1500ρι ολο και κάτι θα θέλει απο αναλώσιμα που το 500ρι θα φύγει για πλάκα. Και πάντα με το φόβο να μη χρειαστεί κάτι περισσότερο γιατί απο εκεί και μετά δε συμφέρει βάση του κόστους κτήσης
θα σου πρότεινα απο derbi terra 125 adv, varadero 125, kle250 anhelo, ax1, NX250 dominator, ενώ απο πιο νέα μοντέλα υπάρχει ένα Zongshen RX3 '16, όπως και κάποια nht 125/200
δες εδώ
https://www.car.gr/classifieds/bikes/?category=30&engine_size-from=%3E100&engine_size-to=%3C300&hi=1&onlyprice=1&pg=1&price-from=%3E500&price-to=%3C2000&price=%3E50&significant_damage=f&sort=pra
Ο δείκτης καυσίμου μη σε απασχολεί, δεν είναι τίποτα, για πλέον 100 χρόνια η διαδικασία ήταν και είναι πανεύκολη.
Ο τρόπος μέτρησης είναι ο εξής γεμίζεις ή βάζεις το ποσό που δίνεις συνήθως (10ευρώ για παραδειγμα), ξέρεις οτι η αυτονομία σου είναι παραδειγμα 200km, μηδενίζεις τον μερικό χιλιομετρητή(με αυτόν τον τρόπο τον κάνεις δείκτη βενζίνης) κάπου στα 200 διανυθέντα χλμ (συν / πλην ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης) θα σου κάνει το φαινόμενο βηξίματος που τελειώνει η βενζίνη σε εκείνο το σημείο όπως είσαι εν κινήσει βάζεις το χέρι στο ρουμπινέτο και περιστρέφεις στην θέση res(που είναι η ρεζέρβα) και ανάλογα με το μηχανάκι σου δίνει απο 1,5 με 3 λίτρα που με την αναγωγή κατανάλωσης του μοντέλου σου δίνει απο 20-60 χλμ μέχρι το επόμενο βενζινάδικο.
Σε ευχαριστώ για τις προτάσεις. Συμφωνώ απόλυτα με το ότι ένα μικρότερο εργαλείο είναι συνολικά φτηνότερο αλλά επειδή είχα ένα μέχρι πρότινος και μάλιστα κούτα ξέρω πως δεν θα με καλύψει. Δεν είναι θέμα επιδόσεων μιας που είμαι το αντίθετο του γκαζοφονιά αλλά θέλω κάτι που να τσουλάει πιο άνετα σε μια εθνική ακόμα και αν είναι για μικρές σχετικά διαδρομές.
Την διαδικασία για το καύσιμο την έχω υπόψην αλλά δεν με τρελαίνει γιατι διάφορα μπορούν να πάνε στραβά.
doctor_john
12/04/2021, 08:55
Eμένα μου δείχνεις ότι μάλλον χρειάζεσαι κατι κοντά στους 50hp και το μόνο ανασταλτικό είναι η διαθεση σου να ανησυχείς για το αν θα "χασεις" στην μεταπώληση..
Θα έλεγα να εστιάσεις καλύτερα σε αυτές που σου αρέσουν με την προοπτική ότι εφόσον σου αρέσουν θα απομακρυνθεί ή μεταπώληση.
Επίσης να υπολογίζεις στο κόστος κτήσης ότι χρειάζεται για να βγει στο δρόμο έχοντας το σύνολο υπόψιν σε περίπτωση που βρεις
οικονομικά κάποια που σου αρέσει.
Συγκρίσεις - εκτιμήσεις που στηρίζονται σε αξία μεταπώλησης ή στο πόσο θα κοστίσει σε σχέση με.. την τιμή αγοράς :confused:
Θα σου στερήσουν περισσότερα απο όσα σου προσφέρουν.
haga1981
12/04/2021, 10:24
Eμένα μου δείχνεις ότι μάλλον χρειάζεσαι κατι κοντά στους 50hp και το μόνο ανασταλτικό είναι η διαθεση σου να ανησυχείς για το αν θα "χασεις" στην μεταπώληση..
Θα έλεγα να εστιάσεις καλύτερα σε αυτές που σου αρέσουν με την προοπτική ότι εφόσον σου αρέσουν θα απομακρυνθεί ή μεταπώληση.
Επίσης να υπολογίζεις στο κόστος κτήσης ότι χρειάζεται για να βγει στο δρόμο έχοντας το σύνολο υπόψιν σε περίπτωση που βρεις
οικονομικά κάποια που σου αρέσει.
Συγκρίσεις - εκτιμήσεις που στηρίζονται σε αξία μεταπώλησης ή στο πόσο θα κοστίσει σε σχέση με.. την τιμή αγοράς :confused:
Θα σου στερήσουν περισσότερα απο όσα σου προσφέρουν.
Θα συμφωνήσω με τους προτεινόμενους ίππους. Για αυτό και στην αρχή σκεφτόμουν για ένα CB500X ή αν πραγματικά προσανατολιζόμουν καθαρά με το συναίσθημα κάτι τέτοιο (https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/36214001-bmw-f-650-gs) (τυχαία αγγελία) και ας ξέφευγε σε hp.
Δυστυχώς όμως η πραγματικότητα/καθημερινότητα δεν αλλάζει και οτιδήποτε και αν αγοραστεί θα κάθεται πάρα πολύ. Για αυτό και βρίσκω πιο λογικό να είναι μια πρόταση οικονομική και αυτό καθαρά σαν τιμή αγοράς και χρήσης/συντήρησης. Η μεταπωλιτική αξία δεν έχει τόση σημασία αυτή τη στιγμή.
Αν το σκούτερ δεν μπορεί να σου καλύψει τις ανάγκες της μηχανής υπάρχουν ωραιότερες μηχανές που μπορούν να καλύψουν και τις ανάγκες του σκουτερ
Οπότε πουλάς το σκούτερ προσθέτεις το χιλιαρικο και αγοράζεις μια αξιοπρεπή μεσαία μηχανή με την οποία κάνεις τα πάντα χωρίς διπλα πάγια εξοδα
Αλλιώς με δύο 300αρια κάνεις περίπου τα ίδια πράγματα με χαμηλό ταβάνι και δίπλα εξοδα
CorpseAlive
12/04/2021, 13:27
Θα συμφωνήσω με τους προτεινόμενους ίππους. Για αυτό και στην αρχή σκεφτόμουν για ένα CB500X ή αν πραγματικά προσανατολιζόμουν καθαρά με το συναίσθημα κάτι τέτοιο (https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/36214001-bmw-f-650-gs) (τυχαία αγγελία) και ας ξέφευγε σε hp.
Δυστυχώς όμως η πραγματικότητα/καθημερινότητα δεν αλλάζει και οτιδήποτε και αν αγοραστεί θα κάθεται πάρα πολύ. Για αυτό και βρίσκω πιο λογικό να είναι μια πρόταση οικονομική και αυτό καθαρά σαν τιμή αγοράς και χρήσης/συντήρησης. Η μεταπωλιτική αξία δεν έχει τόση σημασία αυτή τη στιγμή.
Πάντως On/off με ζάντες αλουμινίου είναι meh κατά την άποψη μου.
To λίγο νεότερα transalp 650 εκτός από βαρύτερα πιστεύω θα είναι και πιο κοστοβόρα σε συντήρηση αφού είναι δικύλινδρα (εκτός αν κάνω λάθος) αλλά ανεξάρτητα από αυτό ξεφεύγουν σε τιμή. Δεν θέλω να ανέβω γιατί η όποια επιλογή στάνταρ θα θέλει και τα μαζέματα της και ένα ζευγάρι λάστιχα θεωρώ.
Τα Transalp σαν αξιοπιστία είναι άλλο level. Το μεγάλο σέρβις κοστίζει 250 πάνω κάτω και είναι στα 23.000 και στα 60.000 χλμ αν δεν κάνω λάθος. Το Transalp 650 του 2000-2004 είναι το ''παλιό 650'' και οι διαφορές είναι ελάχιστες με το νεότερο. Σε εθνική είναι αξιοπρεπές νυν 5τάχυτο και σε χώμα είναι μια χαρά .Γενικά τα Transalp είναι καλοζυγισμένα μηχανάκια και εύκολα στην οδήγηση. Οι τιμές είναι 1700-2200 για παλιά 650 και τα πιο νέα. Σαν κόστος συντήρησης και αξιοπιστία και μεταπωλητική είναι από τις καλύτερες επιλογές που έχεις για έμενα.
Ολα τα παραπάνω στα λέω έχοντας μάθει να οδηγάω σε 650 του 2005 και ως κάτοχος του 700 τώρα.
tzimidis
12/04/2021, 14:00
Σαν κάτοχος και τρανσαλπ και (παροπλισμένου) freewind, έχω να πω ότι αν μπορούσα να τα συντηρώ και τα δύο, θα επέλεγα το freewind για μέσα στην πόλη, και το τρανσαλπ αποκλειστικά για ταξίδια άνω των 150 χλμ.
Μέσα στην πόλη σαν την ευκινησία του σουζουκι δεν έχει.
Παπι εντελώς.
Ούτε το κόστος συντήρησης έχει καμία σχέση το ένα με το άλλο, ούτε η κατανάλωση.
Αφού το σκέφτομαι μερικές φορές να επαναφέρω το freewind και να πουλήσω το χοντα.
CorpseAlive
12/04/2021, 14:08
Σαν κάτοχος και τρανσαλπ και (παροπλισμένου) freewind, έχω να πω ότι αν μπορούσα να τα συντηρώ και τα δύο, θα επέλεγα το freewind για μέσα στην πόλη, και το τρανσαλπ αποκλειστικά για ταξίδια άνω των 150 χλμ.
Μέσα στην πόλη σαν την ευκινησία του σουζουκι δεν έχει.
Παπι εντελώς.
Ούτε το κόστος συντήρησης έχει καμία σχέση το ένα με το άλλο, ούτε η κατανάλωση.
Αφού το σκέφτομαι μερικές φορές να επαναφέρω το freewind και να πουλήσω το χοντα.
Συμφωνώ πάνω κάτω αλλά επειδή το παιδί θέλει 2η μηχανή για εκδρομική (από όσα κατάλαβα) το Transalp είναι θεωρητικά πιο οκ από το Freewind όπως λες και εσύ.
fatsas35
13/04/2021, 09:38
Aprilia Pegaso
haga1981
13/04/2021, 11:06
Γνωρίζει κανένας αν υπάρχει κάποια ουσιαστική διαφορά ανάμεσα στην πρώτη γενιά του Freewind και την δεύτερη που νομίζω ξεκίνησε από το 2001?
Μόνο το νέο φως μπροστά έχω παρατηρήσει.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
13/04/2021, 11:27
Γνωρίζει κανένας αν υπάρχει κάποια ουσιαστική διαφορά ανάμεσα στην πρώτη γενιά του Freewind και την δεύτερη που νομίζω ξεκίνησε από το 2001?
Μόνο το νέο φως μπροστά έχω παρατηρήσει.
Το φώς ειναι και ότι κουμπωνει πιο καλά η σελα στο τεπόζιτο. Αυτές είναι η διάφορες.
Πάντως απο πιγασο και φριγουιντ θα προτιμούσα το δεύτερο. Είναι πιο δουλεμένο μηχανάκι και φτηνότερα ανταλλακτικά ακόμα και στα περίπτερα.
haga1981
13/04/2021, 11:35
Το φώς ειναι και ότι κουμπωνει πιο καλά η σελα στο τεπόζιτο. Αυτές είναι η διάφορες.
Πάντως απο πιγασο και φριγουιντ θα προτιμούσα το δεύτερο. Είναι πιο δουλεμένο μηχανάκι και φτηνότερα ανταλλακτικά ακόμα και στα περίπτερα.
Σε ευχαριστώ. Έλπιζα μήπως είχαν διορθωθεί και τπτ θέματα που διάβαζα αλλού για την τσιμούχα πίσω από το γρανάζι κίνησης ή ενα θέμα με τις βίδες στον εσωτερικό διακόπτη νεκράς.
Πήγασο δεν θα έπαιρνα. Αφενός δεν γνωρίζω τπτ απο θέματα αξιοπιστίας και ανταλλακτικών, αφετέρου έχει το κλασικό λαμπάκι για τα καύσιμα που πραγματικά δεν γουστάρω.
tzimidis
13/04/2021, 12:19
Σε ευχαριστώ. Έλπιζα μήπως είχαν διορθωθεί και τπτ θέματα που διάβαζα αλλού για την τσιμούχα πίσω από το γρανάζι κίνησης ή ενα θέμα με τις βίδες στον εσωτερικό διακόπτη νεκράς.
Πήγασο δεν θα έπαιρνα. Αφενός δεν γνωρίζω τπτ απο θέματα αξιοπιστίας και ανταλλακτικών, αφετέρου έχει το κλασικό λαμπάκι για τα καύσιμα που πραγματικά δεν γουστάρω.
Σε ποια περιοχή βρίσκεσαι?
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
13/04/2021, 13:50
Σε ευχαριστώ. Έλπιζα μήπως είχαν διορθωθεί και τπτ θέματα που διάβαζα αλλού για την τσιμούχα πίσω από το γρανάζι κίνησης ή ενα θέμα με τις βίδες στον εσωτερικό διακόπτη νεκράς.
Πήγασο δεν θα έπαιρνα. Αφενός δεν γνωρίζω τπτ απο θέματα αξιοπιστίας και ανταλλακτικών, αφετέρου έχει το κλασικό λαμπάκι για τα καύσιμα που πραγματικά δεν γουστάρω.
Τη τσιμουχα εγώ την έχω αλλάξει. Δυστυχώς το έμαθα με το χειρότερο τρόπο. Για το καινούριο φριγουιντ δε γνωρίζω αν έχει διορθωθεί το πρόβλημα. Σε ενα Τεύχος του μοτο πάντως πού είχε αφιέρωμα στα φριγουιντ αυτες τις 2 διάφορες που σου προείπα είχαν επισημάνει.
haga1981
13/04/2021, 18:58
Τη τσιμουχα εγώ την έχω αλλάξει. Δυστυχώς το έμαθα με το χειρότερο τρόπο. Για το καινούριο φριγουιντ δε γνωρίζω αν έχει διορθωθεί το πρόβλημα. Σε ενα Τεύχος του μοτο πάντως πού είχε αφιέρωμα στα φριγουιντ αυτες τις 2 διάφορες που σου προείπα είχαν επισημάνει.
Δέν ξέρω αν το έχεις ακόμα το freewind αλλά διάβασα για ένα ανταλλακτικό που έβγαλε η Suzuki για το πρόβλημα της τσιμούχας. Αν σε ενδιαφέρει και επιτρέπεται να βάλω το link για να υπάρχει σαν πληροφορία και για άλλους ενδιαφερόμενους.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
13/04/2021, 19:33
Δέν ξέρω αν το έχεις ακόμα το freewind αλλά διάβασα για ένα ανταλλακτικό που έβγαλε η Suzuki για το πρόβλημα της τσιμούχας. Αν σε ενδιαφέρει και επιτρέπεται να βάλω το link για να υπάρχει σαν πληροφορία και για άλλους ενδιαφερόμενους.
Εγώ το άλλαξα. Ο γαμπρός μου όμως έχει μια εβδομάδα το φριγουιντ και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης δεν είχε ιδέα αν είχε αλλαχτεί όταν τον ρώτησα. Εμενα θα με ενδιέφερε να το ποστάρεις αν δεν έχουν πρόβλημα οι διαχειριστές για να το πω στο γαμπρό μου.
contes di Zante
14/04/2021, 06:21
Δεν ξέρω άν το έχετε παρατηρήσει κ΄ εσείς αλλά τα τελευταία χρόνια παρατηρώ μεγάλο ποσοστό Transalp 650 να βολτάρουν/ταξιδεύουν και μάλιστα δικάβαλα. Το παρατήρησα πρώτη φορά πρν 4-5 χρόνια και έκτοτε επιβεβαιώνομαι όταν κινούμαι στους επαρχιακούς της Πελοποννήσου κ' Στερεάς
:a012:
Tallyban
14/04/2021, 07:34
Φρηγουϊντ υπάρχουν πρώτοι ιδιοκτήτες με καμμιά διακοσαρια χιλιάδες χιλιόμετρα και δεν έχουν αλλάξει κάποια τσιμουχα.
Αυτό συνέβαινε σε κάποιους άσχετους ιδιοκτήτες (και μηχανικούς...)που παρά το ότι βλέπανε ένα τεράστιο ψυγείο λαδιου βάζανε καταχείμωνο λαδι 20w50 και ούτε καν ζεσταιναν πριν ξεκινήσουν.
Τι Ντι Εμ 850 καιει λιγότερη βενζίνη από Τρανσαλπ 600-650.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
14/04/2021, 22:47
Φρηγουϊντ υπάρχουν πρώτοι ιδιοκτήτες με καμμιά διακοσαρια χιλιάδες χιλιόμετρα και δεν έχουν αλλάξει κάποια τσιμουχα.
Αυτό συνέβαινε σε κάποιους άσχετους ιδιοκτήτες (και μηχανικούς...)που παρά το ότι βλέπανε ένα τεράστιο ψυγείο λαδιου βάζανε καταχείμωνο λαδι 20w50 και ούτε καν ζεσταιναν πριν ξεκινήσουν.
Τι Ντι Εμ 850 καιει λιγότερη βενζίνη από Τρανσαλπ 600-650.
Πιστεύω δε το λες σοβαρά έτσι?
Ιδιοκτήτης κοντά 6 χρόνια με 90.000 χλμ με λάδι πάντα στην ώρα του και πάντα 10-40 με ζέσταμα ΠΆΝΤΑ πρίν ξεκινήσω και όμως μου συνέβη να φύγει η τσιμουχα και να βγάλει ενα λίτρο λάδι.
Δε νομίζω ότι υπάρχουν πολλοί ιδιοκτήτητες Freewind που να έχουν μετανιώσει για την αγορά του. Απλό, αξιόπιστο, παπί στην πόλη, σε πάει παντού με τις ανάλογες παραχωρήσεις. Τα 100Κ χιλιόμετρα τα έχει για ζέσταμα. αλλά πλέον είναι τόσο παλιό που μπορεί να βγάζει προβληματάκια γύρω-γύρω.
Το θέμα με την τσιμούχα στον άξονα του μπροστινού γραναζιού την έχουν και τα DR650 και αν θυμάμαι καλά οφείλεται σε φράξιμο της διόδου εξαέρωσης του στροφάλου που προκαλεί αυξημένη πίεση εκ των έσω. Η Suzuki προσφέρει για το DR ένα λαμάκι συγκράτησης (https://www.google.com/search?q=DR+650+drive+shaft+oil+seal+retainer), υποθέτω είναι το ίδιο που βάζουν και στα Freewind.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
15/04/2021, 05:57
Δε νομίζω ότι υπάρχουν πολλοί ιδιοκτήτητες Freewind που να έχουν μετανιώσει για την αγορά του. Απλό, αξιόπιστο, παπί στην πόλη, σε πάει παντού με τις ανάλογες παραχωρήσεις. Τα 100Κ χιλιόμετρα τα έχει για ζέσταμα. αλλά πλέον είναι τόσο παλιό που μπορεί να βγάζει προβληματάκια γύρω-γύρω.
Το θέμα με την τσιμούχα στον άξονα του μπροστινού γραναζιού την έχουν και τα DR650 και αν θυμάμαι καλά οφείλεται σε φράξιμο της διόδου εξαέρωσης του στροφάλου που προκαλεί αυξημένη πίεση εκ των έσω. Η Suzuki προσφέρει για το DR ένα λαμάκι συγκράτησης (https://www.google.com/search?q=DR+650+drive+shaft+oil+seal+retainer), υποθέτω είναι το ίδιο που βάζουν και στα Freewind.
Ναι το ίδιο είναι. Αυτό έβαλα.
Tallyban
16/04/2021, 07:46
Τουλάχιστον δύο ιδιοκτήτες που γνωρίζω με άπειρα χιλιόμετρα δεν έχουν αλλάξει/προσθεσει τίποτα(το ήξεραν για το λαμάκι,ούτε καν ασχολήθηκαν).
Αυτό το σύστημα με τη διπλή τσιμουχα δίοδο λαδιού στον άξονα εξόδου τον έχουν τα ζούκι από τη δεκαετία του 70-80 και σε κινητήρες με κουζινετα στο στρόφαλο ,αν δε βάλεις ανάποδα τη τσιμουχα δεν έχεις ποτέ πρόβλημα.
Μάλλον κάποια παρτίδα τσιμουχες ήταν λαθος στο εργοστάσιο και πιο εύκολη λύση ήταν το λαμάκι από την ανάκληση.
haga1981
16/04/2021, 09:06
Τουλάχιστον δύο ιδιοκτήτες που γνωρίζω με άπειρα χιλιόμετρα δεν έχουν αλλάξει/προσθεσει τίποτα(το ήξεραν για το λαμάκι,ούτε καν ασχολήθηκαν).
Αυτό το σύστημα με τη διπλή τσιμουχα δίοδο λαδιού στον άξονα εξόδου τον έχουν τα ζούκι από τη δεκαετία του 70-80 και σε κινητήρες με κουζινετα στο στρόφαλο ,αν δε βάλεις ανάποδα τη τσιμουχα δεν έχεις ποτέ πρόβλημα.
Μάλλον κάποια παρτίδα τσιμουχες ήταν λαθος στο εργοστάσιο και πιο εύκολη λύση ήταν το λαμάκι από την ανάκληση.
Όπως τα λές "άπειρα χιλιόμετρα". Δύσκολο να βρείς με λογικά km (τεκμηριωμένα) σε καλή κατάσταση και πλήρες ιστορικό του σέρβις. Με τα χρόνια αυτά ψιλά γράμματα θα μου πεις..τουλάχιστον να ήταν φτηνά αλλά ούτε και αυτό θα έλεγα ισχύει ιδιαίτερα.
doctoras
16/04/2021, 11:00
Όπως τα λές "άπειρα χιλιόμετρα". Δύσκολο να βρείς με λογικά km (τεκμηριωμένα) σε καλή κατάσταση και πλήρες ιστορικό του σέρβις. Με τα χρόνια αυτά ψιλά γράμματα θα μου πεις..τουλάχιστον να ήταν φτηνά αλλά ούτε και αυτό θα έλεγα ισχύει ιδιαίτερα.
haga αν είναι "παλτό" το μηχανάκι, δε θα σου κάνει αίσθηση να το προτιμάς έναντι του σκουτερ σου ακόμη και στα ταξιδάκια. Γιατί όλατα λεφτά μετά την κύλιση των τροχών είναι η αίσθηση.
για να έχεις καλή όσο δυνατό εμπειρία είτε θα πας σε ένα όσο δυνατό καλύτερη κατάσταση και σχετικό ιστορικό όπου θα επενδύσεις λεφτά για να το φέρεις εκει που θέλεις είτε θα πας σε κάτι πιο μικρό και πιο καινούργιο που θα ζητάει σημαντικά λιγότερα
ή θα πάρεις πισω το trk251
doctoras
16/04/2021, 11:05
ίσως άξιζε να μάθεις περισσότερα για αυτό
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/32998469-suzuki-xf-650-freewind
haga1981
16/04/2021, 11:35
ίσως άξιζε να μάθεις περισσότερα για αυτό
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/32998469-suzuki-xf-650-freewind
Ναι το έχω δεί. Αν και δεν ξέρω πως μπορεί μια μηχανή 20 ετών να έχει 25k χιλιόμετρα...
Είναι γιατρού του εμπορικού ναυτικού γι' αυτό :lol: . Λογικά ίσως πέρασε κάποιες περιόδους ακινησίας, πρέπει να το ρωτήσεις στον ιδιοκτήτη για να δεις αν θα σου δώσει αληθοφανή εξήγηση.
haga1981
16/04/2021, 11:57
Είναι γιατρού του εμπορικού ναυτικού γι' αυτό :lol: . Λογικά ίσως πέρασε κάποιες περιόδους ακινησίας, πρέπει να το ρωτήσεις στον ιδιοκτήτη για να δεις αν θα σου δώσει αληθοφανή εξήγηση.
Το αστείο είναι ένα άλλο που είδα κάποια στιγμή και ενώ η αγγελία στο car έγραφε 120,000 χλμ το κοντέρ στην φωτογραφία έγραφε π.χ 20,000 και αυτό πολύ απλά γιατί αν δεν κάνω λάθος η οθόνη δεν έχει χώρο για 6 ψηφία οπότε μάλλον στα 100k μηδενίζει...
doctoras
16/04/2021, 13:48
Το αστείο είναι ένα άλλο που είδα κάποια στιγμή και ενώ η αγγελία στο car έγραφε 120,000 χλμ το κοντέρ στην φωτογραφία έγραφε π.χ 20,000 και αυτό πολύ απλά γιατί αν δεν κάνω λάθος η οθόνη δεν έχει χώρο για 6 ψηφία οπότε μάλλον στα 100k μηδενίζει...
σε τέτοιες μοτοσυκλέτες δε ψάχνεις τι γράφει το κοντέρ, αν στην θητεία του ενώ όπως δηλώνει πχ είχε δυο κατόχους έχει περάσει απο εμπορο για ανταλλαγή και ειδικότερα πριν το 2010 κατα πάσα πιθανότητα έχει πειραχθεί ή έχει μηδενίσει.
πολλοί μπουφοι πειράζουν τα χλμ ακόμη και αν γράφουν κάτω απο 100k (δηλαδή τα 70 τα κάνουν 20) που σε αυτές τις κατηγορίες αν γίνονται οι συντηρήσεις το μηχανάκι δε βγάζει τίποτα.
αλλιώς ψάχνεις μονο απο πρώτο χέρι που θα το πληρώσεις δικαίως παραπάνω
Ναι το έχω δεί. Αν και δεν ξέρω πως μπορεί μια μηχανή 20 ετών να έχει 25k χιλιόμετρα...
Εύκολο: δεν έχει 25K χιλιόμετρα.
Tallyban
17/04/2021, 07:31
Ιστορικό συντήρησης,χιλιόμετρα,κτέα,επιπλέον εξοπλισμός, μου είναι αδιάφορα για να εκτιμήσω ένα μηχανάκι.
Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να είναι σε α-π-ο-λ-υ-τ-ω-ς γνήσια κατάσταση,μέχρι και τη τελευταία βίδα.(και ας μην έχει βάλει το λαμάκι στη τσιμουχα στη περίπτωση μας)
alexis72
17/04/2021, 11:42
αδελφέ ,εγω θα πήγαινα γυρω στα 1500 ευρώ +λιγο παραπάνω μόνο σε αυτό ....
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/26500741-aprilia-pegaso-strada
τυχαία αγγελία - και καμιά σχεση με το suzuki....ανωτερο σε ολα το pegaso strada ,
για λιγότερα χρηματα κ λιγότερα εξοδα φυσικά ,θα χτυπαγα ενα τετοιο ,το εχει φίλος μου (οχι αυτο της αγγελίας) και ειναι απολυτα ευχαριστημένος και το εχει παρει 3ο χερι πριν 6 χρόνια ,και δικαβαλο με την κοπελιά του γυριζουν καθε χρονο την ελλάδα για διακοπές ,πολύ αξιοπιστο μηχανάκι https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/37271323-kawasaki-kle-250-anhelo
To TRK251 ήταν μια χαρά για αυτά που προσφέρει και κυρίως την τιμή του, το θεωρώ ακόμα και τώρα ενα ιδανικό εργαλείο πόλης ή π.χ. νησιού.
Το δικό μου λάθος ήταν ότι δεν είχα προβλέψει το πόσο λίγο θα είχα την δυνατότητα να το κινώ (ειδικά εν μέσω καραντίνας) πράγμα που έκανε την αρχική επένδυση μη συμφέρουσα δεδομένης της σταδιακής απαξίωσης του. Τουλάχιστον μπορώ να πω ότι η χασούρα ήταν μικρή με μια απώλεια της τάξης του 15% από την αρχική τιμή αγοράς που σε αυτή την κατηγορία τιμής δεν είναι κάτι τραγικό.
Μ αυτόν τον τρόπο σκέψης ένα καλό παπί γιαμάχα θα είναι μια χαρά
αυτό που έχουν τα ντελιβεράκια ξέρεις
haga1981
17/04/2021, 13:02
Μ αυτόν τον τρόπο σκέψης ένα καλό παπί γιαμάχα θα είναι μια χαρά
αυτό που έχουν τα ντελιβεράκια ξέρεις
Που κολλάει το παπί τώρα στην κουβέντα?
doctoras
17/04/2021, 15:30
Εναλλακτικά θα μπορούσες να τσεκαρεις αυτο λεει οτι ειναι πρωτο χερι, επαληθεύεται και με τα κτεο
https://www.car.gr/36386220?utm_source=android-app&utm_medium=push-button&utm_campaign=facebook-shareSearchByUrl&utm_content=aggelia
Φαινεται προσεγμένο
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.