View Full Version : Gsxr 1000 k6 πιστόνια εκκεντροφοροι
Καλησπέρα στην παρέα. ..
Έχω ένα gsxr 1000 σκέφτομαι να το πειράξω λίγο. ..Θέλω να βάλω πιστόνια σφυριλατα je και εκκεντροφορους piper...
Θα ήθελα να ακούσω γνώμες και απόψεις πάνω στο θέμα αν είναι καλή επιλογή αν τα εχει δουλεψει καποιος η αν εχει κάποιος κάτι άλλο να προτεινει....
ΓιώργοςΤΤ
19/04/2021, 19:09
Το να του αλλάξεις τα σώθηκα δεν είναι το πειράζω λίγο.
Σε τι κατάσταση είναι αυτή την στιγμή;
Αδερφέ αυτή τη στιγμή το μηχανάκι είναι υπό γενική κατασκευη στροφαλοι και λοιπά πράγματα στο μοτέρ θα μπούνε καινουργια όλα σε φάση το μοτέρ θα θέλει στρώσιμο φαντάζομαι μόλις βγει απλά θέλω να το αναβαθμίσω. Πριν ξεκινήσω την ανακατασκευή το μόνο που είχε ητανα ολοσωμη ακραποβιτς φίλτρο dna ψιλή φλάντζα για μεγαλύτερη συμπίεση κομμένες πεταλούδες εκκεντροφορους δεν θυμάμαι τώρα αλλά δεν είχε τους μαμά και πιστόνια από κ 8 θέλω να το πάω πιο πάνω από ότι ήταν πριν και σκεφτόμουν σφυριλατα πιστόνια γιατι παίζει να μπει τούρμπο στην πορεία (μια σκέψη είναι αυτό οΧι κατι στανταρ)το προηγούμενο μοτερ βάρεσε για αυτό μπαίνω σε περιπέτειες και απλά λέω να το κάνω να ξυρίζει. ..
Κάνεις παρέα με τον Dald0n;
Τι εννοεις κομμενες πεταλουδες και τι κερδιζουμε με αυτο?Αν θες να το τουρμπισεις αργοτερα,θα πρεπει να ριξεις την συμπιεση και λογικα δεν θα κανουν αυτα που θες να βαλεις τωρα,τα οποια φανταζομαι οτι θα σηκωσουν κι αλλο την συμπιεση
Κάνεις παρέα με τον Dald0n;
Χλωμό.... Αυτός ψωνίζει μόνο μεταχείρο και από σβέρκο:cry::bawl:
Καμιά ιδέα πάνω σε αυτά που σκέφτομαι η κάτι έξτρα που να ξέρει καποιος
Κάνεις παρέα με τον Dald0n;
Ποιος είναι αυτος
Τι εννοεις κομμενες πεταλουδες και τι κερδιζουμε με αυτο?Αν θες να το τουρμπισεις αργοτερα,θα πρεπει να ριξεις την συμπιεση και λογικα δεν θα κανουν αυτα που θες να βαλεις τωρα,τα οποια φανταζομαι οτι θα σηκωσουν κι αλλο την συμπιεση
ΦΊΛΕ δεν ξέρω ακριβώς από ότι μου είπαν αφερουνε τις δύο πεταλούδες τώρα δεν ξέρω και γω περισσότερο...
Τώρα την συμπίεση την σηκώνει μόνο η φλάντζα νομίζω και λίγο τα μπιστονια το τούρμπο μια σκέψη είναι προς το παρόν. .
Χλωμό.... Αυτός ψωνίζει μόνο μεταχείρο και από σβέρκο:cry::bawl:
Όχι εγώ σίγουρα καινούργια από Αμερική γιατί εδώ Ελλάδα άστα τιμές στο θεο
Περα από το τούρμπο γενικότερα τα συγκεκριμένα πράγματα τα έχει χρησιμοποιησεί κάποιος υπάρχει κάποια γνωμη??
ΦΊΛΕ δεν ξέρω ακριβώς από ότι μου είπαν αφερουνε τις δύο πεταλούδες τώρα δεν ξέρω και γωνία περισσότερο...
Τώρα την συμπίεση την σηκώνει μόνο η φλάντζα νομίζω και λίγο τα μπιστονια το τούρμπο μια σκέψη είναι προς το παρόν. .
Α για την καταργηση των δευτερων πεταλουδων λες.Οκ!
ΓιώργοςΤΤ
19/04/2021, 22:45
Τα πιστόνια JE είναι γνωστά και είναι ποιοτικά και αξιόπιστα. Είναι μια καλή επιλογή.
Εκκεντροφόρους piper για GSXR δεν έχω ιδέα. Δες μήπως φοράς κανένα Yoshimura που είναι πολλοί γρήγοροι.
Αν θες να βάλεις τούρμπο, κάνε το τώρα, μετά θα είναι αργά. Χρειάζεσαι άλλους εκκεντροφόρους, αλλά πιστόνια άλλες φλάντζες κλπ.
Επίσης μετά ξέχασε την οποία πρακτικότητα υπάρχει σε μια τέτοια μοτοσυκλέτα.
Αν δεν τρέχεις σε dragster, κάνε την ανακατασκευή με σωστά ανταλλακτικά, σωστό στρώσιμο μετά, σερβίς τακτικά και θα ε,εις μοτοσυκλέτα για πάνω από 150.000 χλμ, δοκιμασμένα.
Α για την καταργηση των δευτερων πεταλουδων λες.Οκ!
ΦΊΛΕ μάλλον δεν ξέρω ακριβως
Τα πιστόνια JE είναι γνωστά και είναι ποιοτικά και αξιόπιστα. Είναι μια καλή επιλογή.
Εκκεντροφόρους piper για GSXR δεν έχω ιδέα. Δες μήπως φοράς κανένα Yoshimura που είναι πολλοί γρήγοροι.
Αν θες να βάλεις τούρμπο, κάνε το τώρα, μετά θα είναι αργά. Χρειάζεσαι άλλους εκκεντροφόρους, αλλά πιστόνια άλλες φλάντζες κλπ.
Επίσης μετά ξέχασε την οποία πρακτικότητα υπάρχει σε μια τέτοια μοτοσυκλέτα.
Αν δεν τρέχεις σε dragster, κάνε την ανακατασκευή με σωστά ανταλλακτικά, σωστό στρώσιμο μετά, σερβίς τακτικά και θα ε,εις μοτοσυκλέτα για πάνω από 150.000 χλμ, δοκιμασμένα.
ΦΊΛΕ μου θα σου πω το το τούρμπο το χώ σαν σκέψη στο πίσω μέρος του μυαλού μου αλλα δεν θέλω να χαλάσω το μηχανάκι όπως λες και συ συν ότι την μηχανή την κυκλοφορώ πολύ και σε μακρη νέΣ αποστάσεις επεισεις. .το μηχανακι ηταν αρκετα γρηγορο αλλα ειχε θεμα στα χαμηλα ηταν ψοφιο τελειως μετα τις 8 στην ουσια απογειωνοτανε αυτος που το πηρα ελεγε οτι ηταν 190 αλογα τροχο ειχε και χαρτι απο δυναμομετρηση(ούτε 190 μουλαρια δεν ηταν εντελη αλλα μην γινομε κακος βραδιατικα)ο μάστορας που το πήγα τέλος πάντων μου συστήσε τα je μου είπε ότι θα σηκώσουν κι άλλο την συμπίεση συν ότι είναι πιο ασφαλές γιατί φοράνε τα μαμά ελατήρια κάτι τέτοιο και εκκεντροφορους του είπα για yoshimura και μου είπε καλύτερα τους άλλους που σου είπα....Με αυτά μου είπε ότι θα καλυτερεύει στα χαμηλά το μηχανάκι αλλα όχι τρελα πράγματα...Δεν ξέρω μήπως κάνας παράλληλος εγκέφαλος η λιγο κοντιτερο γραναζομα βοηθήσει κάπως τα χαμηλά του...
Θα φαει καλα λεφτα ο μαστορας...
Κάνεις παρέα με τον Dald0n;
Τι να κάνει αυτη η ψυχή.................
Τι να κάνει αυτη η ψυχή.................
Φήμες λένε ότι προσπαθεί να ταιριάξει αναρτήσεις/φρένα από R1 με πλαίσιο από CBR900 RR και μοτέρ GXSR1100.... Κοινώς, να βγάλει έναν Φρανκενστάιν:cry::lol:
Θα φαει καλα λεφτα ο μαστορας...
Σίγουρα θα φάει θα πάει αρκετά το μαλλί τουλάχιστον θα είναι καινούργιο και λογικά θα πηγαίνει θέλω να πιστεύω το θέμα με τα χαμηλά με απασχολεί που δεν ξέρω πως να το βελτιώσω. ...
Φήμες λένε ότι προσπαθεί να ταιριάξει αναρτήσεις/φρένα από R1 με πλαίσιο από CBR900 RR και μοτέρ GXSR1100.... Κοινώς, να βγάλει έναν Φρανκενστάιν:cry::lol:
Μάλλον είναι άλλο λεβελ ο τύπος! !!!!
Μάλλον είναι άλλο λεβελ ο τύπος! !!!!
Είναι, είναι! :lol:
Ψάξε τα θέματα που έχει ανοίξει κατά καιρούς και θα καταλάβεις....
Σίγουρα θα φάει θα πάει αρκετά το μαλλί τουλάχιστον θα είναι καινούργιο και λογικά θα πηγαίνει θέλω να πιστεύω το θέμα με τα χαμηλά με απασχολεί που δεν ξέρω πως να το βελτιώσω. ...
Και την πίτα γερή και τον σκύλο χορτάτο, πολύ δύσκολο και κοστοβόρο.
Να πω ότι το θες να κάνεις χρόνους στην πίστα, κλπ να το δεχτώ.
Στον δρόμο; Πεταμένα λεφτά......
Αυτή η χεχε-ας πούμε -έλλειψη ροπής χαμηλά δεν βελτιώνεται με άλλο χάρτη/κάποιο power commander σε μάστορα με δυναμόμετρο;
Επίσης σου φαίνεται λίγη σε σχέση με άλλα χιλιάρια ή γενικά δεν σου φτάνει ;
Και την πίτα γερή και τον σκύλο χορτάτο, πολύ δύσκολο και κοστοβόρο.
Να πω ότι το θες να κάνεις χρόνους στην πίστα, κλπ να το δεχτώ.
Στον δρόμο; Πεταμένα λεφτά......
Φίλε μαλάκια στο κεφάλι,λόξα πες το όπως θέλεις απλά στις ευθείες κυρίως θέλω να το σκίζω στροφές πάω σαν κοτόπουλο τόσο αργά που έχει τύχει να ακούσω Παναγίες.....
Αλλά λόξα είναι αλλοι τα τρώνε στα ναρωσικά άλλοι στις γυναίκες άλλοι τα κάνουν μασουρι κάτω από το στρώμα εμείς τα πετάμε στις μηχανές μας.....:-)
DoctoR_k6
21/04/2021, 08:42
Λογικα ο προηγουμενος ιδιοκτητης πρεπει να ηταν πολυ σχολαστικος κ προσεκτικος με το μοτο που αγορασες...
Αυτή η χεχε-ας πούμε -έλλειψη ροπής χαμηλά δεν βελτιώνεται με άλλο χάρτη/κάποιο power commander σε μάστορα με δυναμόμετρο;
Επίσης σου φαίνεται λίγη σε σχέση με άλλα χιλιάρια ή γενικά δεν σου φτάνει ;
Γενικοτερα είμαι άπληστος σε θέμα γκάζι θέλω δεύτερες τρίτες να έρχετε στον αέρα με γκάζι μόνο χωρίς πολλά πολλά για αυτό σκέφτομαι και το γρανάζομα μέσα σε ολα
Λογικα ο προηγουμενος ιδιοκτητης πρεπει να ηταν πολυ σχολαστικος κ προσεκτικος με το μοτο που αγορασες...
Φίλε θα σου πω την ιστορία. ..Το μότο το είχε αγοράσει ένα τυπακι το είχε στείσει για κόντρες αρκετά μερακλιδικα. ...Σε ούτε μισό χρόνο έμεινε η κοπελιά του έγκυος και τον βάλανε να την πουλήσει την πήρε ένας φίλος που επειδή τον ξέρω η μόνη διαδρομή που έκανε ήταν 1 χιλιόμετρο την μέρα πήγαινε σε ένα παρκακι και την έκανε μόστρα δεν το έβγαζε το μηχανάκι γενικότερα ούτε το άνοιγε το μηχανάκι ήταν μπουκομενο τέρμα! !!Έτσι εξατσε και το πήρα εγώ και από μαλάκια την πάτησα και βαριέσαι το μοτέρ του
..Το μηχανάκι δεν είχε ούτε γρατζουνιά και το σασί του ειναι στην πένα είχε την ενίσχυση από την σουζουκι! !!!συν ότι είχε άπειρα έξτρα ram air yoshimura carbon shifter και πολλά αλλα
Εγώ λέω να το κάνεις μαμά και τα ρέστα να τα φας σε κάποιο σχολείο να μάθεις τι μπορεί να κάνει το μηχανάκι.
Έτσι και αξιόπιστο θα είναι και θα μάθεις να οδηγείς.
Εγώ λέω να το κάνεις μαμά και τα ρέστα να τα φας σε κάποιο σχολείο να μάθεις τι μπορεί να κάνει το μηχανάκι.
Έτσι και αξιόπιστο θα είναι και θα μάθεις να οδηγείς.
Προσυπογράφω:beer:
Εγώ λέω να το κάνεις μαμά και τα ρέστα να τα φας σε κάποιο σχολείο να μάθεις τι μπορεί να κάνει το μηχανάκι.
Έτσι και αξιόπιστο θα είναι και θα μάθεις να οδηγείς.
Παιδιά είναι και αυτό στα άμεσα σχέδια μου γιατί θέλω να μάθω λίγο να στρίβω..Γενικά το πλαγιαζω αρκετά το μηχανάκι αλλά γενικότερα έχω θέμα με τις γωνίες μου γιαυτό και δεν το πολυζοριζώ σε κλειστές στροφές. ....
Γενικότερα οδηγαω αρκετό καιρό αλλα λόγο ότι τον περισσότερο καιρό είμαι Αθήνα δεν έχω επαφή με απότομες στροφές μόνο όταν βγαίνω εκτός πηγαίνω αλλα δεν είναι συχνά και για αυτό δεν έχω εξηκιωθει. ...
TONYBANDIT
21/04/2021, 15:39
Φίλε μου φέρε το μηχανάκι στην εργοστασιακή κατάσταση με γνήσια ανταλλακτικά κάνε ένα σέρβις σε αναρτήσεις φρένα και βάλε ένα ζευγάρι σπορ λάστιχα και βουρ.
Με αυτά που σκέφτεσαι να κάνεις ο μόνος κερδισμένος θα είναι ο μάστορας
TONYBANDIT
21/04/2021, 15:42
Το μηχανάκι αυτό είχε γύρω στα 150 άλογα τροχό.Αν σου φαίνεται ψοφιο μήπως να δοκίμαζες την τύχη σου στους αγώνες???
το μηχανακι ηταν αρκετα γρηγορο αλλα ειχε θεμα στα χαμηλα ηταν ψοφιο τελειως μετα τις 8 στην ουσια απογειωνοτανε αυτος που το πηρα ελεγε οτι ηταν 190 αλογα τροχο ειχε και χαρτι απο δυναμομετρηση(ούτε 190 μουλαρια δεν ηταν εντελη αλλα μην γινομε κακος βραδιατικα)
Αν ο προηγουμενος φιλε μου το μηχανακι το ειχε μονο για κοντρες,δεν τον ενδιαφερει τι κανει στα χαμηλα το μηχανακι,θελει στα ψηλα να χει δυναμη αφου μονο τερμα γκαζι θα πηγαινε.Μπορει οντως να ειχε 190 αλογα.Που τα ειχε ομως?Σε τι στροφες τα εβγαζε?Τερμα ψηλα λογικα εξου και η ψοφια αισθηση στα χαμηλα που σου εδινε..Το θεμα ειναι οι εκκεντροφοροι που σκεφτεσαι να βαλεις που αποδιδουν?Μηπως κι αυτοι αποδιδουν τερμα ψηλα?Η αυξηση της ιπποδυναμης μεσω των εκκεντροφορων επιτυχανετε με μετατοπιση της καμπυλης ιπποδυναμης προς τις ψηλες στροφες.Οσο δλδ ποιο ''αγρια'' εκκεντρα βαζεις τοσο ποιο ψηλα βγαινει η δυναμη και ανεβαινουν τα αλογα αλλα παραλληλα χανεις απο χαμηλα και μεσαια.Για σουζες με 2α 3η που λες,μαμα το κ5 με δευτερα σηκωνεται και με τριτη σηκωνεται μη σου πω.Κατι αλλο,το μηχανακι λογικα ειναι τεζα χαμηλωμενο?Αν ειναι πως να σηκωθει?Ανακατασκευη μοτερ+τουρμπο το κοστος θα ξεφυγει παααρα πολυ!Πιστευω παντως πως αν το κανεις παλι μαμα αντε με λιγο συμπιεση παραπανω και κοντυτερο γραναζωμα το μηχανακι θα κανει για πλακα σουζες με 2α και ευκολα με 3η.Μαμα κ3 εχω με 2α σηκωνεται και το χω σηκωσει και με 3η,βοηθησε βεβαια ο δρομος οπου ειχε υψωμα και μετα κατηφοριζε.Μπηκα για πολυ λιγο στο τριπακι του να το πειραξω λιγο αλλα μετα εδωσα μια σφαλιαρα τον εαυτο μου και ειπα οτι το μηχανακι εχει πολυ περισσοτερο γκαζι απ οσο μπορω εγω να αξιοποιησω,επισης δεν το στριβω καν,τι να το πειραξω?Καλυτερα τα λεφτα αυτα να τα φαω σε βενζινες και λαστιχα.
Αυτο για το σουζα με 3η μην παρεξηγηθω,ειχε υψωμα ο δρομος και σηκωθηκε διαφορετικα δεν σηκωνεται,τουλαχιστον απο μενα :D
Φίλε μου φέρε το μηχανάκι στην εργοστασιακή κατάσταση με γνήσια ανταλλακτικά κάνε ένα σέρβις σε αναρτήσεις φρένα και βάλε ένα ζευγάρι σπορ λάστιχα και βουρ.
Με αυτά που σκέφτεσαι να κάνεις ο μόνος κερδισμένος θα είναι ο μάστορας
Δηλαδή πιστευείς δεν θα βελτιωθεισχύει καθολου η απόδοση σε μπαμ πάντα μιλαμε
Το μηχανάκι αυτό είχε γύρω στα 150 άλογα τροχό.Αν σου φαίνεται ψοφιο μήπως να δοκίμαζες την τύχη σου στους αγώνες???
Φίλε δεν είμαι καλός στην νευρική οδήγηση υπό διάφορες συνθήκες. ..
Μου αρέσει να το σπάω στην ευθεία και ναι μου πέφτει λίγο εκεί θέλω κάτι παραπανω ..Και να το χώνω σε χαλαρα μακρινές βόλτες! !!
Αν ο προηγουμενος φιλε μου το μηχανακι το ειχε μονο για κοντρες,δεν τον ενδιαφερει τι κανει στα χαμηλα το μηχανακι,θελει στα ψηλα να χει δυναμη αφου μονο τερμα γκαζι θα πηγαινε.Μπορει οντως να ειχε 190 αλογα.Που τα ειχε ομως?Σε τι στροφες τα εβγαζε?Τερμα ψηλα λογικα εξου και η ψοφια αισθηση στα χαμηλα που σου εδινε..Το θεμα ειναι οι εκκεντροφοροι που σκεφτεσαι να βαλεις που αποδιδουν?Μηπως κι αυτοι αποδιδουν τερμα ψηλα?Η αυξηση της ιπποδυναμης μεσω των εκκεντροφορων επιτυχανετε με μετατοπιση της καμπυλης ιπποδυναμης προς τις ψηλες στροφες.Οσο δλδ ποιο ''αγρια'' εκκεντρα βαζεις τοσο ποιο ψηλα βγαινει η δυναμη και ανεβαινουν τα αλογα αλλα παραλληλα χανεις απο χαμηλα και μεσαια.Για σουζες με 2α 3η που λες,μαμα το κ5 με δευτερα σηκωνεται και με τριτη σηκωνεται μη σου πω.Κατι αλλο,το μηχανακι λογικα ειναι τεζα χαμηλωμενο?Αν ειναι πως να σηκωθει?Ανακατασκευη μοτερ+τουρμπο το κοστος θα ξεφυγει παααρα πολυ!Πιστευω παντως πως αν το κανεις παλι μαμα αντε με λιγο συμπιεση παραπανω και κοντυτερο γραναζωμα το μηχανακι θα κανει για πλακα σουζες με 2α και ευκολα με 3η.Μαμα κ3 εχω με 2α σηκωνεται και το χω σηκωσει και με 3η,βοηθησε βεβαια ο δρομος οπου ειχε υψωμα και μετα κατηφοριζε.Μπηκα για πολυ λιγο στο τριπακι του να το πειραξω λιγο αλλα μετα εδωσα μια σφαλιαρα τον εαυτο μου και ειπα οτι το μηχανακι εχει πολυ περισσοτερο γκαζι απ οσο μπορω εγω να αξιοποιησω,επισης δεν το στριβω καν,τι να το πειραξω?Καλυτερα τα λεφτα αυτα να τα φαω σε βενζινες και λαστιχα.
Φίλε πολύ σωστά όλα αυτά και όντος το μηχανάκι ήταν χαμηλωμένο τέρμα κάί λίγο τραβηγμένο ο τροχοΣ το σήκωσα το μηχανάκι μόλις το πηρα σαν πρώτη κίνηση τον τροχό δεν τον πείραξα αλλά το θέμα ήταν ότι είχε πολύ γραμικό άνοιγμα δεν άνοιγε απότομα ώστε να σηκωθεί και τέρμα ψιλά πριν τον κόφτη άνοιγε τόσο που κάτι φορές δεν πρόλαβε να να αλλάξω ταχύτητα βαραγε κόφτη. ..βαραγε τιμόνια από τρίτη σε Τετάρτη με σφιγμένα τέρμα το σταμπιλιζατερ. ..Όσο για τα άλογα που έλεγε ο άλλος πιστεύω δεν είναι στραγάλια 190 άλογα τροχό.Αν ειχε 190 ένα μηχανάκι χωρίς ηλεκτρονική υποβοήθηση όπως έχουν ας πούμε τα καινούργια θα έπρεπε να σκότωνε δεν θα κρατιέται πουθενά έτσι πιστεύω. ..Μια δυναμό μέτρηση δεν μου λέει κάτι ο μάστορας για να ευχαριστήσει οπτικά τον πελάτη μπορεί να το κάνει να δείξει πολύ παραπάνω από ότι είναι! !!γνώμη μου όλα αυτά χωρίς να ξέρω πάρα πολλά! !!
Αυτο για το σουζα με 3η μην παρεξηγηθω,ειχε υψωμα ο δρομος και σηκωθηκε διαφορετικα δεν σηκωνεται,τουλαχιστον απο μενα :D
Νταξι με το ανηφορικο δρομο και ξαφνικά κατηφόρα το είχα πάθει με το Cbr που ειχα μου τείχε με πολλά χιλιομετρα δεν το περίμενα και χεστηκα και πάνω μου!!!
Απλα τα πραματα φιλε..Δωστο το ψοφιμι και παρε μπουσα.Μπουσα τουρμπο!:lol:
Απλα τα πραματα φιλε..Δωστο το ψοφιμι και παρε μπουσα.Μπουσα τουρμπο!:lol:
Χαλαρά θα γίνει και αυτό κάποια στιγμη αδερφέ μόλις αλλάξω κατηγορία αλλά μάλλον προς zzr 1400 με βλέπω που του χώρου και αδυναμία! !!
Αυτο για το σουζα με 3η μην παρεξηγηθω,ειχε υψωμα ο δρομος και σηκωθηκε διαφορετικα δεν σηκωνεται,τουλαχιστον απο μενα :D
Κρίμα.....νέο παιδί....
:tooth:
DoctoR_k6
22/04/2021, 10:28
Αυτο για το σουζα με 3η μην παρεξηγηθω,ειχε υψωμα ο δρομος και σηκωθηκε διαφορετικα δεν σηκωνεται,τουλαχιστον απο μενα :D
Σηκωνεται κ με 3η απλα πρεπει να εισαι 170+ για να ερθει. :D
Κρίμα.....νέο παιδί....
:tooth:
Θα μαθει ρε συ... :lol:
Σηκωνεται κ με 3η απλα πρεπει να εισαι 170+ για να ερθει. :D
Θα μαθει ρε συ... :lol:
Θέλει τράβηγμα τιμόνια να φανταστώ για να έρθει
DoctoR_k6
22/04/2021, 11:32
Θέλει τράβηγμα τιμόνια να φανταστώ για να έρθει
Ενα μικρο τραβηγματακι μετα απο το ανοιγοκλειμα του γκαζιου κ γεια σας...
Απλα να ξερεις μετα τα 210-220 κουναει αρκετα.
Ενα μικρο τραβηγματακι μετα απο το ανοιγοκλειμα του γκαζιου κ γεια σας...
Απλα να ξερεις μετα τα 210-220 κουναει αρκετα.
Η αλήθεια είναι έχω πρόβλημα με το αριστερό χέρι είναι ατροφικο έχω κοντά δάχτυλα στην ουσία στο 1/2 του κανονικου δεν μπορώ να το τραβήξω για κανένα λόγο. ..
Για αυτό θέλω να το γραναζωσώ για να έρχετε χωρίς τραβηγμα
DoctoR_k6
22/04/2021, 11:58
Ασε αυτη την συζητηση γι αυριο καλυτερα...
Ασε αυτη την συζητηση γι αυριο καλυτερα...
Με εκαψες τι εννοείς? ?
Ρε παλικάρι... Με όσα διάβασα ως τώρα, μόνο καλά μυαλά και καλή τύχη μπορώ να ευχηθώ. Κάνε ότι καταλαβαίνεις...:wave2:
Ρε παλικάρι... Με όσα διάβασα ως τώρα, μόνο καλά μυαλά και καλή τύχη μπορώ να ευχηθώ. Κάνε ότι καταλαβαίνεις...:wave2:
Τι εννοείς για το χέρι που έγραψα. ...σκέψου φίλε οδηγαω 2 Χρόνια και ss με συμπλέκτη μπορώ αλλάζω ταχύτητες άνετα και έχω αρκετή σταθερότητα όταν κρατάω το τιμόνι αλλά επειδή είναι μικρά τα δάχτυλα μου αποφεύγω να κάνω απότομες κινήσεις για να μην έχω παρατράγουδα απλώς και να συμπλεχταρω σουζα αποφεύγω γιατί δεν ξέρω πως θα αντιδράσουν στο απότομο....Το Cbr που ειχα πριν για να καταφέρω να το σηκώσω σκέψου κόλαγα την πρώτη ή την Δευτέρα αντίστοιχα τέρμα γκάζι σε δρόμο που να γλιστράει το μηχανάκι έγραφε ξαφνικά γάντζονε το λάστιχο και σηκωνόταν. ..Δεν σηκωνόταν αλλιώς δεν είχε πολύ νευρο...
TONYBANDIT
22/04/2021, 17:39
Αλήθεια φίλε μου πόσο χρονών είσαι??
DoctoR_k6
22/04/2021, 18:56
427443
zannisvel
22/04/2021, 19:31
Τι εννοείς για το χέρι που έγραψα. ...σκέψου φίλε οδηγαω 2 Χρόνια και ss με συμπλέκτη μπορώ αλλάζω ταχύτητες άνετα και έχω αρκετή σταθερότητα όταν κρατάω το τιμόνι αλλά επειδή είναι μικρά τα δάχτυλα μου αποφεύγω να κάνω απότομες κινήσεις για να μην έχω παρατράγουδα απλώς και να συμπλεχταρω σουζα αποφεύγω γιατί δεν ξέρω πως θα αντιδράσουν στο απότομο....Το Cbr που ειχα πριν για να καταφέρω να το σηκώσω σκέψου κόλαγα την πρώτη ή την Δευτέρα αντίστοιχα τέρμα γκάζι σε δρόμο που να γλιστράει το μηχανάκι έγραφε ξαφνικά γάντζονε το λάστιχο και σηκωνόταν. ..Δεν σηκωνόταν αλλιώς δεν είχε πολύ νευρο...
Αυτο δε το καταλαβαίνω με τίποτα.:confused:
doctor_john
22/04/2021, 19:40
Φίλε Πανάγο δες το λογικά, φαντάζομαι καταλαβαίνεις ότι δεν είναι μόνο οι συντηρητικοί που σε αποτρέπουν αλλα και
αρκετοί που έχουν την εμπειρία να σε "βοηθήσουν" και δεν μιλάνε.
Το σίγουρο είναι πως οι περισσότεροι έχουν πολλές χιλιάδες χλμ και εμπειρία βελτιώσεων.
Το GSXR είναι υπέροχη μοτοσυκλέτα σε όλα της και εσύ δεν ζητάς απο αυτήν περισσότερα αλλά εστιάζεις σε χαρακτηριστικά
που συναντάμε σε μοτό επιδείξεων. Δεν τρέχει κατι, δικαίωμα σου.
απλά δεν χρειάζεται να ρισκάρεις την αξιοπιστία της και να ξοδευτείς. Πολύ πιθανά αυτό που θες "ρυθμίζεται" με χαρτογραφήσεις
- περιφερειακά και το πας στα όρια με αλλαγές στην μετάδοση.
Στήσε το μοτερ σου με τις αρχές του εργοστασίου και ρύθμισε το όπως χρειάζεται για να αποδίδει όπως θες.
Κατι που με απασχολεί και θέλω να σου πω, άσχετα με την μοτό, είναι ότι μου δίνεις την εντύπωση πως μεταφέρεις την ένταση σου στην οδήγηση.
Καλώς ή κακώς δεν μας παίρνει φίλε μου. αν μας αδικήσουν, αν έχουμε στεναχώριες κ.λπ. το να εκφραστούμε με οδήγηση είναι γροθιά σε μαχαίρι..
Δεν έχει μέλλον, πουθενά και υπό οποιεσδήποτε συνθήκες.-
Πρόσεχε τον Πανάγο
Αυτο δε το καταλαβαίνω με τίποτα.:confused:
Τι εννοείς το μηχανάκι ήταν ψόφιο τελείως έβρισκα δρόμο που να ψιλό γλιστράει..Μόλις του άνοιγες τα γκάζια παντιλικονε..Μη φανταστείς απόσταση μεγάλη απλά εκεί που σπάνια ρε γάντζονε το λάστιχο στην άσφαλτο και το μηχανάκι σηκωνόταν σαν ελατηριο..Δεν σας έχει τύχει εκεί που σπινιαρει να γατζωσει και να σηκωθεί? ??
Φίλε Πανάγο δες το λογικά, φαντάζομαι καταλαβαίνεις ότι δεν είναι μόνο οι συντηρητικοί που σε αποτρέπουν αλλα και
αρκετοί που έχουν την εμπειρία να σε "βοηθήσουν" και δεν μιλάνε.
Το σίγουρο είναι πως οι περισσότεροι έχουν πολλές χιλιάδες χλμ και εμπειρία βελτιώσεων.
Το GSXR είναι υπέροχη μοτοσυκλέτα σε όλα της και εσύ δεν ζητάς απο αυτήν περισσότερα αλλά εστιάζεις σε χαρακτηριστικά
που συναντάμε σε μοτό επιδείξεων. Δεν τρέχει κατι, δικαίωμα σου.
απλά δεν χρειάζεται να ρισκάρεις την αξιοπιστία της και να ξοδευτείς. Πολύ πιθανά αυτό που θες "ρυθμίζεται" με χαρτογραφήσεις
- περιφερειακά και το πας στα όρια με αλλαγές στην μετάδοση.
Στήσε το μοτερ σου με τις αρχές του εργοστασίου και ρύθμισε το όπως χρειάζεται για να αποδίδει όπως θες.
Κατι που με απασχολεί και θέλω να σου πω, άσχετα με την μοτό, είναι ότι μου δίνεις την εντύπωση πως μεταφέρεις την ένταση σου στην οδήγηση.
Καλώς ή κακώς δεν μας παίρνει φίλε μου. αν μας αδικήσουν, αν έχουμε στεναχώριες κ.λπ. το να εκφραστούμε με οδήγηση είναι γροθιά σε μαχαίρι..
Δεν έχει μέλλον, πουθενά και υπό οποιεσδήποτε συνθήκες.-
Πρόσεχε τον Πανάγο
Φίλε μου ευχαριστώ για την απάντηση
Θα ρωτήσω περί χαρτογράφησεων μετάδοση να φανταστώ εννοείς σασμάν. ..Τώρα όσο για τα υπόλοιπα ρε φίλε γενικά είμαι άνθρωπος που τραβάω μια κατάσταση στην υπερβολή της κάπως όχι τρελά ακραία πράγματα στην ουσία για αυτό θέλω να φτιάξω κάτι τρελά γρήγορο όσο αφορά τα μπαμ ...Πάντα για ευθείες μιλάω εμένα προσωπικά μου αρέσει να βγαίνω σε ανοιχτούς δρόμους και να το γονατίζει Ανοιχτούς το τονίζω! !!Μέσα στην πόλη είτε σε στροφές πάω σαν κοτόπουλο στην κυριολεξία γιατι με θέλω σωο εμένα και την μηχανή μου για να την χαίρομαι. ...Τώρα αυτό που λες ότι βγάζω την ένταση μου στην οδήγηση δεν το κατάλαβα από που το συμπέρανες άμα θέλεις ξυγησου είτε εδώ είτε σε πμ..
Παρεπιπτωντος για τους εκκεντροφορους που έλεγα στην αρχή μου είπε ο μηχανικός μου λεγοντε rofeo reprofiling...Δεν τους ξέρω δεν τους έχω ξανακούσει
doctor_john
22/04/2021, 20:34
Την τελική εννοώ, γρανάζωμα.
Ίσως κανω λάθος για την διάθεση σου, μακάρι δηλαδή.
Σκέφτομαι το σκίσιμο του θηρίου ταυτόχρονα με την ηλικία σου και την όποια εμπειρία μου απο εμένα.
Ξεκινάς την πέμπτη επταετία σου, γίνονται αλλαγές που τις έχεις ανάγκη είτε είναι συνειδητή είτε όχι.
Στο γραπτό δεν παρασύρεσαι όπως φαίνεται, αν το ΄χεις και στην οδήγηση όλα καλα ;)
TONYBANDIT
22/04/2021, 20:34
Φίλε μου 29
Αυτό που σου είπα πριν για τους αγώνες το εννοούσα.Οι δημόσιοι δρόμοι δεν είναι ποτέ ανοιχτοί .
Υπάρχουν αγώνες dragster που μπορείς να κάνεις το κέφι σου με ασφάλεια.
Φίλε μου ευχαριστώ για την απάντηση
Θα ρωτήσω περί χαρτογράφησεων μετάδοση να φανταστώ εννοείς σασμάν. ..Τώρα όσο για τα υπόλοιπα ρε φίλε γενικά είμαι άνθρωπος που τραβάω μια κατάσταση στην υπερβολή της κάπως όχι τρελά ακραία πράγματα στην ουσία για αυτό θέλω να φτιάξω κάτι τρελά γρήγορο όσο αφορά τα μπαμ ...Πάντα για ευθείες μιλάω εμένα προσωπικά μου αρέσει να βγαίνω σε ανοιχτούς δρόμους και να το γονατίζει Ανοιχτούς το τονίζω! !!Μέσα στην πόλη είτε σε στροφές πάω σαν κοτόπουλο στην κυριολεξία γιατι με θέλω σωο εμένα και την μηχανή μου για να την χαίρομαι. ...Τώρα αυτό που λες ότι βγάζω την ένταση μου στην οδήγηση δεν το κατάλαβα από που το συμπέρανες άμα θέλεις ξυγησου είτε εδώ είτε σε πμ..
Θα σου ξηγηθώ εγώ, εδώ. Σαζμάν δεν ακουμπάμε (δεν γίνεται κιόλας χωρίς τρελό κόστος) εννοεί γρανάζια μπρος και πίσω.
Τι πάει να πει ανοικτούς δρόμους;:confused:
Δεν κυκλοφορούν άλλοι στους δρόμους αυτούς; Μια τιμόνια από ένα αμάξι που υπολόγισε λάθος την ταχύτητα με την οποία έρχεσαι; Σκυλιά γατιά, λάδια και της Παναγιάς τα μάτια, δεν; Όλοι εδώ προσπαθούμε να σου δώσουμε να καταλάβεις ότι ο δημόσιος δρόμος είτε ανοικτός είτε κλειστός, είτε με κίνηση είτε ερημιά, ΔΕΝ κάνει για αυτό που θες. Η τύχη στην ρωσική ρουλέτα είναι πάντα εναντίον του παίκτη.....:wave2:
[QUOTE=doctor_john;3095892]Την τελική εννοώ, γρανάζωμα.
* μια χαράου κάποιος από γειτονικο φόρουμ νομίζω 16-43 θα κόψει λίγο τελικη αλλά θα δω σημαντική διαφορά. ..
Ίσως κανω λάθος για την διάθεση σου, μακάρι δηλαδή.
* πιθανόν γιατί δεν με ξέρεις
Σκέφτομαι το σκίσιμο του θηρίου ταυτόχρονα με την ηλικία σου και την όποια εμπειρία μου απο εμένα.
* Νομίζω πως όλοι γία να τα σκίσουμε τα παίρνουμε τα ss άλλοι στην πιστα άλλοι στο δρομο όπου θέλει ο καθένας τέλος πάντων. .. αν θέλαμε κατί πιο κυριλέ με πιο ήρεμη οδήγηση θα αναζητουσαμε κάτι άλλο σίγουρα όχι ss γνώμη μου!!!!!
Ξεκινάς την πέμπτη επταετία σου, γίνονται αλλαγές που τις έχεις ανάγκη είτε είναι συνειδητή είτε όχι.
* Φίλε κοίταξε να δεις αν κατάλαβα καλά από αυτό που γράφεις γενικά εκτός από καποια πράγματα που πρέπει να γίνουν με κάποιο συγκεκριμένο τρόπο γενικότερα λειτουργώ με το θέλω και όχι με το πρέπει και με ότι ορίζει η ηλικία ή με το τι θα πει ή θα κατακρίνει ο καθένας γραμμένους τουΣε έχω κανονικά....κάνω στη ζωή μου γενικότερα αυτό που γουστάρω και με ευχαριστεί γενικότερα δεν τα λέω επιθετικά προς σε σένα γενικά απαντάωσύμφωνα με αυτο που καταλαβαίνω απο αύτο που έγραψες αν έχω φύγει εκτός θέματος πες μου...Το σίγουρο είναι πως όλοι αλλαζουμείς όσο μεγαλωνουμε
Στο γραπτό δεν παρασύρεσαι όπως φαίνεται, αν το ΄χεις και στην οδήγηση όλα καλα ;)[/QUOTE]
Φίλε μου κάπου κάπου όλοι θα την κάνουμε την μαλακια εγώ τουλάχιστον προσπαθώ όταν κάνω ότι κάνω να μην ενοχλώ κατά κύριο λόγο και να κοινουμε σε ανοιχτούς δρόμους ώστε να μην μπορεί να δημηουργηθει ατύχημα βέβαια απολυτο δεν είναι ποτέ απλά κοιτάω να προσέχω που ανοίγω προσπαθώντας να ελάχιστο ελαχιστοποιησω τους κινδύνους ....Ελπίζω να σε καλυψα
Σε ευχαριστώ παντός και για τις πληροφορίες για τις συμβουλεΣ που μου προσεφερες
Αυτό που σου είπα πριν για τους αγώνες το εννοούσα.Οι δημόσιοι δρόμοι δεν είναι ποτέ ανοιχτοί .
Υπάρχουν αγώνες dragster που μπορείς να κάνεις το κέφι σου με ασφάλεια.
Σίγουρα όταν λέω ανοιχτοί δρόμοι μιλάω ατικη οδό και σίγουρα χωρίς κίνηση. ..
Τώρα για τα ντραγκστερ φιλαράκι θα το ήθελα πολύ αλλά δεν έχω καλές εκκινήσεις λόγο του χεριού μου...
Θα σου ξηγηθώ εγώ, εδώ. Σαζμάν δεν ακουμπάμε (δεν γίνεται κιόλας χωρίς τρελό κόστος) εννοεί γρανάζια μπρος και πίσω.
Τι πάει να πει ανοικτούς δρόμους;:confused:
Δεν κυκλοφορούν άλλοι στους δρόμους αυτούς; Μια τιμόνια από ένα αμάξι που υπολόγισε λάθος την ταχύτητα με την οποία έρχεσαι; Σκυλιά γατιά, λάδια και της Παναγιάς τα μάτια, δεν; Όλοι εδώ προσπαθούμε να σου δώσουμε να καταλάβεις ότι ο δημόσιος δρόμος είτε ανοικτός είτε κλειστός, είτε με κίνηση είτε ερημιά, ΔΕΝ κάνει για αυτό που θες. Η τύχη στην ρωσική ρουλέτα είναι πάντα εναντίον του παίκτη.....:wave2:
Δεκτό όλα αυτά που λες είναι παράγοντες όταν βλέπω αμάξια πολλά δεν το ρισκάρω τωρα σίγουρα από τη στιγμή που τρέχεις υπέρ του δέοντος εκτέλεσε σε κίνδυνο απλά θεωρώ ότι Αττική οδό είναι πιο ασφαλές μέρος σε αντίθεση με την αθηνα μέσα με κάτι καφρίλες που βλέπω του στιλ κολλάνε 1-2ρες σε σημεία που κινητέ κόσμος αμάξια και λοιπα αυτό όλο και μην τρελαθούμε κανειις δεν πάει πορεία 300 ασταματητα εγώ τουλάχιστον δεν μπορώ μιλάμε για ένα γρήγορο άνοιγμα στην Αττική οδο να τρακοσαρισεις και πάλι κατω!!!
[QUOTE=panagos;3095903]Δεκτό όλα αυτά που λες είναι παράγοντες όταν βλέπω αμάξια πολλά δεν το ρισκάρω τωρα σίγουρα από τη στιγμή που τρέχεις υπέρ του δέοντος εκτέλεσε σε κίνδυνο απλά θεωρώ ότι Αττική οδό είναι πιο ασφαλές μέρος σε αντίθεση με την αθηνα μέσα με κάτι καφρίλες που βλέπω του στιλ κολλάνε 1-2ρες σε σημεία που κινητέ κόσμος αμάξια και λοιπα αυτό όλο και μην τρελαθούμε κανειις δεν πάει πορεία 300 ασταματητα εγώ τουλάχιστον δεν μπορώ μιλάμε για ένα γρήγορο άνοιγμα στην Αττική οδο να τρακοσαρισεις και πάλι κατω!!!
Όπως και να χει ευχαριστώ και σένα για την πληροφορία! !
[QUOTE=panagos;3095903]Δεκτό όλα αυτά που λες είναι παράγοντες όταν βλέπω αμάξια πολλά δεν το ρισκάρω τωρα σίγουρα από τη στιγμή που τρέχεις υπέρ του δέοντος εκτέλεσε σε κίνδυνο απλά θεωρώ ότι Αττική οδό είναι πιο ασφαλές μέρος σε αντίθεση με την αθηνα μέσα με κάτι καφρίλες που βλέπω του στιλ κολλάνε 1-2ρες σε σημεία που κινητέ κόσμος αμάξια και λοιπα αυτό όλο και μην τρελαθούμε κανειις δεν πάει πορεία 300 ασταματητα εγώ τουλάχιστον δεν μπορώ μιλάμε για ένα γρήγορο άνοιγμα στην Αττική οδο να τρακοσαρισεις και πάλι κατω!!!
Όπως και να χει ευχαριστώ και σένα για την πληροφορία! !
ΔΕΝ υπάρχει ασφαλής δημόσιος δρόμος. Τι δεν καταλαβαίνεις; Τέλος από μένα. Μονάχα γράφε όταν βγαίνεις που πας, να πάμε από την άλλη. :wave2:
[QUOTE=panagos;3095904]
ΔΕΝ υπάρχει ασφαλής δημόσιος δρόμος. Τι δεν καταλαβαίνεις; Τέλος από μένα. Μονάχα γράφε όταν βγαίνεις που πας, να πάμε από την άλλη. :wave2:
Έγινε
Επειδή τυνχανει να έχω ένα μηχανάκι με αλλαγμένα πιστόνια, εκκ., προγράμματα, εξατμίσεις κ.ο, η αίσθηση τρομοκρατίας με κυριεύει πάντα
όταν το οδηγάω, νομίζω έχει χάσει αρκετά σε συμπεριφορά γιατί είναι πολύ απότομο και απρόβλεπτο αλλά αυτή είναι και η ομορφιά του.
3 χρόνια κάτοχος, μπορεί και τέσσερα, απροβλημάτιστο εννοητε σαν δεύτερο ή και τρίτο μηχανάκι, όχι για κάθε μέρα γιατί η κατανάλωση σε χαλαρούς ρυθμούς βρίσκετε πάνω από τα 10λιτ/100χιλ. Σε γρήγορους ρυθμούς 15+!
Το πήρα έτοιμο από άνθρωπο που το είχε για τα 400μ, έτοιμο, προσεγμένο και με τα καλύτερα πράγματα φορεμένα. Επομένως αν έχεις σκοπό να το έχει σαν δεύτερο μηχανάκι, έχεις λεφτά, υπολόγισε και φρένα, άνθρωπο που ξέρει και θέλει να ασχοληθεί,
ναι ρε φίλε κάντο και δε θα το μετανιώσεις. Στα υπόψην ότι η θερμοκρασία λειτουργίας θα ανεβεί αρκετά που το κάνει απαγορευτικό για κυκλοφορία το κατακαλόκαιρο.
Επειδή τυνχανει να έχω ένα μηχανάκι με αλλαγμένα πιστόνια, εκκ., προγράμματα, εξατμίσεις κ.ο, η αίσθηση τρομοκρατίας με κυριεύει πάντα
όταν το οδηγάω, νομίζω έχει χάσει αρκετά σε συμπεριφορά γιατί είναι πολύ απότομο και απρόβλεπτο αλλά αυτή είναι και η ομορφιά του.
3 χρόνια κάτοχος, μπορεί και τέσσερα, απροβλημάτιστο εννοητε σαν δεύτερο ή και τρίτο μηχανάκι, όχι για κάθε μέρα γιατί η κατανάλωση σε χαλαρούς ρυθμούς βρίσκετε πάνω από τα 10λιτ/100χιλ. Σε γρήγορους ρυθμούς 15+!
Το πήρα έτοιμο από άνθρωπο που το είχε για τα 400μ, έτοιμο, προσεγμένο και με τα καλύτερα πράγματα φορεμένα. Επομένως αν έχεις σκοπό να το έχει σαν δεύτερο μηχανάκι, έχεις λεφτά, υπολόγισε και φρένα, άνθρωπο που ξέρει και θέλει να ασχοληθεί,
ναι ρε φίλε κάντο και δε θα το μετανιώσεις. Στα υπόψην ότι η θερμοκρασία λειτουργίας θα ανεβεί αρκετά που το κάνει απαγορευτικό για κυκλοφορία το κατακαλόκαιρο.
Αδερφέ ευχαριστώ για την απάντηση έτσι και αλλιώΣ είχα σκοπό να βάλω κάτι απλά ήθελα γνώμες για τα συγκεκριμένα πράγματα. ..Τώρα τα έχω παραγγείλει φρένα έχω σκοπό για μπρεμπο και αναρτήσεις σε κάποια φάση. ..Όπως και να χει σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες!!!
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.