View Full Version : κρασπεδα, ξεπαρκαρισμα, ευαγγελισμος, και αλλα τετοια ομορφα...
CorpseAlive
08/07/2021, 11:07
Αυτό νομίζω δεν το αμφισβητεί κανείς.
Τα θέμα είναι τι πρέπει να γίνει μέχρι να αποκτηθεί αυτή η ρημαδα η παιδεία από όλους , δηλαδή ποτέ.
Ποια παιδεία μωρέ...ο άλλος έλεγε κάτι για Youtubers που λένε το κράνος είναι μαγκιά και στα καπάκια ανεβάζει ο άλλος Video με 10 μηχανές να πηγαίνουν με 300χλμ στην αττική οδό.
Απλά λέμε για να λέμε
Οσοι εχετε παει εξωτερικο πιθανον να εχετε δει οτι κολονακια...σαμαρακια δεν υπαρχουν.
Εδιμβουργο που πηγα...οριο ταχυτητας 25 μιλια και το τηρουσαν ολοι μα ολοι ευλαβικα.
Αποτελεσμα αυτου ειναι να μην εχει μποτιλιαρισμα ουτε για δειγμα πουθενα.
Οποτε η παιδεια μας λειπει και δεν μας φταινε τα σαμαρακια.
Δεν υπάρχουν στο Εδιμβούργο σαμαράκια; Ποτε τα έβγαλαν; Γιατί εγώ που ζούσα εκεί μέχρι το 2019, υπήρχαν.
Να συμπληρώσω ότι όντως έχουν τσουχτερά πρόστιμα για παραβάτες. Επίσης, ναι μέσα στο Εδιμβούργο και γενικά στις μεγάλες πόλεις όντως τηρούνται ευλαβικά, αλλά αν πας πιο έξω, ειδικά σε επαρχιακούς δρόμους γίνεται της τρελής. Βέβαια, υπάρχουν κάμερες ελέγχου ταχύτητας, αλλά οι ντόπιοι ξέρουν που είναι τοποθετημένες, καθώς και που τη στήνουν οι τροχαιοι και σ όλο τον υπόλοιπο δρόμο πάνε κομμάτια.
Τέλος, το ότι δεν έχει μποτιλιάρισμα οφείλεται σε 2 λόγους:
1. Υπάρχουν ΜΜΜ που σε πάνε παντού σε ανθρώπινες συνθήκες
2. Δεν μπορεί να παρκάρεις πουθενά στο κέντρο του εδιμβουργου, όποτε φυσικό κι επόμενο να μην κυκλοφορούν πολλά αυτοκίνητα
Το θέμα «δίνω προτεραιότητα στον πεζό» είναι μεγάλη συζήτηση.
Αν δείτε τις χώρες που θεωρούμε πολιτισμένες ως προς την οδήγηση θα δείτε που λένε ΜΗΝ δίνετε προτεραιότητα σε πεζό ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ σε σημείο που δεν επιτρέπεται, και ο λόγος είναι ακριβώς αυτό που έγινε στο συγκεκριμένο παράδειγμα.
Ποιος φταίει ή δεν φταίει δευτερεύουσα συζήτηση, το πρώτο μέλημα πρέπει να είναι να μην γίνει το ατύχημα.
Στο συγκεκριμένο δεν είναι άσπρο μαύρο. Το παιδί πετάγεται χωρίς καν να κοιτάξει, ο φίλος του από πίσω στάματησε, από το βίντεο που έχω δει δεν ξέρω αν το αμάξι σταματάει για να περάσουν ή είναι διπλοπαρκαρισμένο, η μηχανή περνάει διπλή απρόσεκτα και γενικά το όλο σκηνικό είναι μια κλασσική ιστορία από όλες τις πλευρές έτσι γουστάρω έτσι κάνω και για τους τρεις συμμετέχοντες
Οσοι εχετε παει εξωτερικο πιθανον να εχετε δει οτι κολονακια...σαμαρακια δεν υπαρχουν.
Εδιμβουργο που πηγα...οριο ταχυτητας 25 μιλια και το τηρουσαν ολοι μα ολοι ευλαβικα.
Αποτελεσμα αυτου ειναι να μην εχει μποτιλιαρισμα ουτε για δειγμα πουθενα.
Οποτε η παιδεια μας λειπει και δεν μας φταινε τα σαμαρακια.
Άσε τη Σκωτία, η Σκωτία στο θέμα νοοτροπίας οδήγησης τόσο από τους οδηγούς όσο και από την αστυνομία είναι σε άλλο επίπεδο. Ειδικά εκτός μεγάλων πόλεων που δεν έχεις και την πολύ κίνηση. Έχω κάνει σχεδόν 10.000 χιλιόμετρα εκεί (με αμάξι) και το απόλαυσα πραγμστικά. Α και το 25 που λες είναι μίλια και είναι μια χαρά λογική ταχύτητα για κάποια σημεία.
Τώρα σαμαράκια θα βρεις και σε Λουξεμβούργο και σε Βέλγιο και Γαλλία και γενικά τριγύρω αλλά λίγα και μόνο σε εισόδους/εξόδους δρόμων με όριο 30 (χιλ) αυτό που κάνουν και εννίοτε είναι επικίνδυνο (κι ανάλογα την κίνηση ενοχλητικό) είναι σε εισόδους/εξόδους οικισμών/χωριών ερχόμενος από επαρχιακούς δρόμους (με όριο 90 κατά κανόνα) είναι στενώματα οπότε αναγκάζεσαι να κόψεις ή και να σταματήσεις εντελώς αν έρχεται άλλως από απέναντι. Κάποια είναι καλοφτιαγμένα κάποια αν δεν το γνωρίζεις και παίζει τίποτα περίεργος καιρός μπορεί και να καρφωθείς πάνω τους γιατί θα το δεις στα 3-4 μέτρα (δεν τα φτιάχνουν κι όλα τέλεια).
Αυτό που παίζει πολύ τάκτικά και είναι ωραίο είναι τα «vous roulez» (αλλιώς λέγονται αλλά δεν ξέρω πώς) που τέλος πάντων σου δείχνουν πόσο πας, τα συναντάς συχνά σε εισόδους σε οικισμούς/χωριά οπότε σχεδόν πάντα όταν σε πιάνει είσαι σαφώς πάνω από 50 καθώς είσαι ακόμα στο όριο των 90 ή 70 οπότε έμμεσα (το ευγενικά εξαρτάται από το δήμο έχουν διάφορα που βάζουν) σου θυμίζει πόσο είμαι το όριο καιμσε «ξυπνάει» αν είσαι παραπάνω χωρίς την απειλή κλήσης.
Τώρα βέβαια θα μου πεις στα δικά μας χωριά θα το πατάνε και θα το χρησιμοποιούν σαν απόδειξη του πόσα πιάνει το πειραγμένο παπί, μπορεί και να γράφουν το «ρεκόρ» στην κολώνα, αλλά σαν ιδέα είναι καλή.
429352
429353
ποιος παλαιουρας θυματε τον διαχωρισμο των λεωφορειοδρομων με την ΣΚΛΗΡΗ κιτρινη υπερυψωμενη λωριδα πλαστικου?
Εκει τσακιστικα το 92 και εσπασα το γονατο με αποτελεσμα 3 μηνες ταλαιπωρια.
Πω πω πολύ ηλίθιο σύστημα το θυμάμε. Ευτυχώς που το έβγαλαν
ποιος παλαιουρας θυματε τον διαχωρισμο των λεωφορειοδρομων με την ΣΚΛΗΡΗ κιτρινη υπερυψωμενη λωριδα πλαστικου?
Εκει τσακιστικα το 92 και εσπασα το γονατο με αποτελεσμα 3 μηνες ταλαιπωρια.
Εγώ ... Κάπου εκεί έφαγα χύμα ευτυχώς χωρίς παραλειπόμενα και άλλη μια κόντεψα να πέσω μετά από τζαρτζάρισμα αμαξιού.
Μακράν γ πιο ηλίθια ιδέα....
tzimidis
08/07/2021, 15:45
ποιος παλαιουρας θυματε τον διαχωρισμο των λεωφορειοδρομων με την ΣΚΛΗΡΗ κιτρινη υπερυψωμενη λωριδα πλαστικου?
Εκει τσακιστικα το 92 και εσπασα το γονατο με αποτελεσμα 3 μηνες ταλαιπωρια.
Η οποία μαλακία ωστόσο δεν έχει καμία σχέση με τα χαμηλά, ομαλά, οριζόντια σαμαρακια, τοποθετημένα κάθετα στην κίνηση..
Η οποία μαλακία ωστόσο δεν έχει καμία σχέση με τα χαμηλά, ομαλά, οριζόντια σαμαρακια, τοποθετημένα κάθετα στην κίνηση..
Είναι δύο διαφορετικές ηλιθιότητες όπου το ένα είναι πολύ πιο επικίνδυνο από το άλλο.
Αυτό δε ν σημαίνει ότι τα σαμαράκια είναι σωστά.
stefanos
08/07/2021, 19:09
Τα σαμαράκια χαθήκαν από τους δρόμους
επειδή προξένησαν ατυχήματα , τα θύματα δικαιώθηκαν στα δικαστήρια, αποζημιώθηκαν,
βγήκαν προδιαγραφές για την χρήση τους και τέρμα.
Χρησιμοποιούνται πλέον μόνο εκεί που πρέπει.
Tallyban
09/07/2021, 07:59
Όταν θα αποκτήσουμε οδηγική παιδεία(δε μπορεί,θα γίνει κάποια στιγμή με τόσα ινστιτούτα οδηγικής ασφαλειας) να καταργήσουμε και τις μπαριερες στις εθνικές,τι θα χρειάζονται πια...
stefanos
09/07/2021, 21:16
Ο οχαδερφισμός η αδιαφορία η έλλειψη τρόπων και σεβασμού ο υπέρμετρος εγωισμός είναι αποτέλεσμα έλλειψης
παιδείας?
panavour
09/07/2021, 21:51
Ο οχαδερφισμός η αδιαφορία η έλλειψη τρόπων και σεβασμού ο υπέρμετρος εγωισμός είναι αποτέλεσμα έλλειψης
παιδείας?
ΚΑΙ,ελλειψη παιδειας.
Ο εγωισμος ειναι εμφυτος σε καθε εμβιο ον,και ειναι η επιβιωση του.Στον ανθρωπο,η διδαχή,αποσκοπει στην,μειωση της υπαρξης του,οχι στην εξαλειψη του προς οφελος συνολικα της κοινωνιας που ειναι καλυτερα να λειτουργει σαν ομαδα παρα σαν ατομο.
Ο οχαδερφισμός η αδιαφορία η έλλειψη τρόπων και σεβασμού ο υπέρμετρος εγωισμός είναι αποτέλεσμα έλλειψης
παιδείας?
Δεν είναι αποτέλεσμα έλλειψης παιδείας, είναι ο ορισμός της έλλειψης παιδείας.
Και δεν αναφέρομαι στην επιστημονική μόρφωση ως παιδεία, αλλά στην αγωγή - τρόπους.
Όταν θα αποκτήσουμε οδηγική παιδεία(δε μπορεί,θα γίνει κάποια στιγμή με τόσα ινστιτούτα οδηγικής ασφαλειας) να καταργήσουμε και τις μπαριερες στις εθνικές,τι θα χρειάζονται πια...
Τα μέτρα πρόληψης, όπως η σχετική παιδεία, συνήθως έχουν διαφορά φάσης κάποια χρόνια μέχρι να λειτουργήσουν καλά, με όρους στατιστικής. Γενικά θεωρούνται καλύτερα.
Τα μέτρα καταστολής έχουν άμεσα θετικά αποτελέσματα, αλλά δεν είναι τόσο καλά όσο τα μέτρα πρόληψης.
Ο συνδυασμός τους δίνει συνολικά καλές λύσεις.
Προσωπικά είμαι υπέρ της εντατικοποίησης της αστυνόμευσης. Είναι μέτρο πιο κοντά στην κατηγορία της πρόληψης, παρόλο που φαίνεται να λειτουργεί κατασταλτικά.
Tallyban
12/07/2021, 07:52
Στη Σόφια που είχα πάει κάποια στιγμή,σε δρόμους με 50 και 60 όριο οι διαβάσεις πεζών ήταν υπερυψωμένες και αναγκαστικά εκοβες ταχύτητα.
Ούτε αστυνομευσεις,ούτε πρόστιμα,ούτε ινστιτούτα ,λίγο μπετό και λίγο άσφαλτος χρειάζεται.
Απλά στην Ελλάδα τσινανε κάποιες επιχειρήσεις και κάποιες επαγγελματικές τάξεις που έχουν τζίρο από τα τροχαία.
Nostradamus
12/07/2021, 09:51
Η Σοφια και η νοοτροπια των ανθρωπων εκει, δεν διαφερει πολυ απο την εδω νοοτροπια. Δεν πιανεις κανενα αλλο κρατος πιο βορεια ?
Γενικα το κρατος ειναι 'ρδελο. Αλλα οσο και να φωναζεις για το κρατος, δεν θα ειναι διαφορετικο αν δεν αλλαξει ο πολιτης. Συγκοινωνουντα δοχεια. Για να αλλαξει ο πολιτης χρειαζεται ΚΑΙ την βοηθεια του κρατους.
Το κρατος φταιει για την ελλιπη αστυνομευση. Και για πολλα και απαραδεκτα πραγματα που συμβαινουν.
Για το αδειο κεφαλι, την αδιαφορια του μεσου μαλακα στον δρομο, για αυτον που σφαζει το κοκκινο, για την ηλιθια που βαφεται οταν οδηγει, για εσενα και εμενα που λεμε, "γαμησε το ρε, 50 λεει αλλα αφου ολοι ετσι κανουν, εγω θα ειμαι μαλακας?" φταινει το κρατος? Η φταιει το ξερο μου το κεφαλι? Βαλκανιος θα εισαι και θα ειμαι οσο και να θες να φωναζεις οτι εισαι ευρωπαιος.
Και δεν ειναι ντροπη, αρκει να ξερεις τι εισαι. Σε βολευει και με βολευει η κατασταση αυτου του 'ρδελου (η για να μην παρεξηγηθει κανεις, ας πουμε οτι βολευει τους περισσοτερους οποτε η πλεοψηφια σε αυτο θελει να ζει) . Αλλιως θα το ειχαμε καψει προ πολλου και θα ειχαμε φτιαξει αλλο.
Τα μέτρα πρόληψης, όπως η σχετική παιδεία, συνήθως έχουν διαφορά φάσης κάποια χρόνια μέχρι να λειτουργήσουν καλά, με όρους στατιστικής. Γενικά θεωρούνται καλύτερα.
Τα μέτρα καταστολής έχουν άμεσα θετικά αποτελέσματα, αλλά δεν είναι τόσο καλά όσο τα μέτρα πρόληψης.
Ο συνδυασμός τους δίνει συνολικά καλές λύσεις.
Προσωπικά είμαι υπέρ της εντατικοποίησης της αστυνόμευσης. Είναι μέτρο πιο κοντά στην κατηγορία της πρόληψης, παρόλο που φαίνεται να λειτουργεί κατασταλτικά.
Όταν είσαι σε μια κατάσταση σαν τη δική μας θες και τα δύο.
Διότι πες εκπαιδεύεις, όπως θα έπρεπε, από το νηπιαγωγείο για στοπ, φανάρια, προτεραιότητα κλπ κλπ σιγά σιγά, αλλά μέχρι να έρθει η ώρα να έχουν τα παιδάκια τον έλεγχο του πώς και πού κινούνται πρέπει να μάθει κι ο μπαμπάς κι η μαμά να μην κάνουν μαλακίες, και σε συτούς άλλη μέθοδος από την καταστολή δεν υπάρχεο.
Δεν χρειάζονται μεγάλες ποινές, συνέπεια θέλει.
Αλλά τι λέμε, είδαμε όλοι τι έγινε στη Νίκαια και είδαμε και πόσοι στο φέισμπουκ εξακολουθούν να μην βλέπουν τι πραγματικά έφταιγε και ψάχνουν «ελαφρυντικά» από δω κι από εκεί, αυτοί τι λέτε θα κάνουν; Θα περιμένουν στο φανάρι;
Αλλά αν φας πχ μια κλήση πέντε ευρώ (για τους πεζούς λέω), αλλά τη φας και την πρώτη φορά και τη δεύτερη και την τρίτη και ξέρεις ότι θα είναι φανάρι και πεντάευρω θα περιμένεις το πράσινο από ένα σημείο και μετά ή όχι;
Στη Σόφια που είχα πάει κάποια στιγμή,σε δρόμους με 50 και 60 όριο οι διαβάσεις πεζών ήταν υπερυψωμένες και αναγκαστικά εκοβες ταχύτητα.
Ούτε αστυνομευσεις,ούτε πρόστιμα,ούτε ινστιτούτα ,λίγο μπετό και λίγο άσφαλτος χρειάζεται.
Απλά στην Ελλάδα τσινανε κάποιες επιχειρήσεις και κάποιες επαγγελματικές τάξεις που έχουν τζίρο από τα τροχαία.
Και δεν τσινάνε οι ασφαλιστικές που πληρώνουν;
Δεν είναι οικονομικό το θέμα.
Το υπερυψωμένες που λες, αν είναι αυτό που υποθέτω, είναι εντελώς άλλης λογικής από τα σαμαράκια και έχει και να κάνει και με τη διευκόλυνση των πεζών και κυρίως αμαξιδίων, καροτσίων κλπ
panavour
12/07/2021, 10:05
Ετσι ακριβως.στο ελλαδισταν παντα φταιει ο ΑΛΛΟΣ.
Και οποιον ρωτησεις σου λεει ΝΑΙ να τον πιασεις να τον γ@μησεις στα προστιμα,αλλα μολις πιαστει ο ΙΔΙΟΣ στην φακα ,κλαιει σαν μωρη παρθενα,και σαν το παιδακι που του πηρες το παγωτο.
Κατηγορουμε συνεχως ενα απροσωπο κρατος το οποιο στην πραγματικοτητα το θελουμε ετσι αδρανες ωστε να εξυπηρετουμε ο καθενας τα δικα του μικροσυμφεροντα
Augotaraxos
13/07/2021, 20:53
Κατηγορουμε συνεχως ενα απροσωπο κρατος το οποιο στην πραγματικοτητα το θελουμε ετσι αδρανες ωστε να εξυπηρετουμε ο καθενας τα δικα του μικροσυμφεροντα
Αυτό ακριβώς. Θα συμπληρώσω και ότι πάντα δίνουμε συμβουλές οδήγησης που οι ίδιοι ποτέ δεν τηρούμε.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.