Σύνδεση

View Full Version : ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΝΟΤΙΑ ΕΥΒΟΙΑ 15/5



airmav
26/05/2021, 10:38
Η εβδομαδα φορτικη οπως και οι τελευταιες. η αν θελετε καλυτερα οπως ολες οι εβδομάδες που ζουμε με στυλ διαφορετικο απο αυτο που μας αρεσει και έχουμε συνηθισει... το αιμα εχει φτασει στο κεφάλι που λενε...προσπαθεις να χωνεψεις οτι τα χομπυ σου αλλος τα οριζει και τα καθοδηγει....
οι βολτες μας ελαχιστες και μονοημερες ως επι το πλειστον..
η ρουτινα μας κανει ανατριχιαστικα αποκοσμους σε σημείο που οταν ελευθερωθουμε να μην μπορουμε να το διαχειριστουμε..ολες αυτες οι σκεψεις σε βαραινουν και σε αγχωνουν...ετσι την παταω και εγω...
βεβαια απο την στιγμη που άνοιξαν και οι νομοί υπάρχει και έντονη κινητικότητα στους δρομους σε σημειο που σε φοβίζει...
η παρέα δεν ακολουθουσε και έψαχνα να βρω τι και πως για μια εξορμηση καπου που να μην πετυχω κοσμο να χαρω την βολτα χωρις κινηση...
ειδα καποιες βολτες και εδω αλλα και σε γειτονικα φορουμ...ομως και παλι δεν ηθελα να πάω με μεγαλη παρεα...μ αρεσει να βολταρω με λιγους και γνωστους...εχω ιδιαιτεροτητα στο στυλ μου και δεν μου αρεσει να καθυστερω....
κάπου διαβασα σε σχολια για μια βολτα στην Κυμη και Αλιβερι και επιστροφη...μου άρεσε...
ξεκινημα απο την βάση μου μεσω Δερβενοχωρίων.
1η σταση στην Στενη 2η στην κυμη, 3η Αλιβερι και πισω....εξοπλισμενος με καφε και σνακ ξεκίνησα και χάρηκα οδηγηση. αν εξαιρεσεις την κίνηση στο πέρασμα απο Χαλκιδα δεν συναντησα αλλου συνωστισμο.
η διαδρομη μεχρι Στενη πολυ ομορφη, την ηξερα άλλωστε. η επόμενη απο Στενη για Κυμη μοναδικη...πλατανι και ελατο σε ένα μοναδικο παντρεμα Ελληνικο. η θέα του Αιγαίου μόλις έπεφτες προς Κυμη τέλεια...λιγο πιο αδιάφορες οι διαδομες απο Κυμη για Αλιβερι και πισω απο εθνικη.
περιπου 300 χλμ και αποσυμπίεση απο την καθημερινοτητα

https://www.google.gr/maps/dir/%CE%95%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%AF%CE%BD%CE%B1/%CE%A3%CE%BA%CE%BF%CF%8D%CF%81%CF%84%CE%B1/%CE%A3%CF%84%CE%B5%CE%BD%CE%AE+%CE%94%CE%AF%CF%81%CF%86%CF%85%CE%BF%CF%82+340+14/%CE%9A%CF%8D%CE%BC%CE%B7/%CE%91%CE%BB%CE%B9%CE%B2%CE%AD%CF%81%CE%B9/%CE%95%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%AF%CE%BD%CE%B1/@38.3512873,23.545031,10z/data=!4m45!4m44!1m5!1m1!1s0x14a1afc4491427bb:0x5edb2b3507294bd1!2m2!1d23.5417553!2d38.0412852!1m5!1m 1!1s0x14a1079f2ee500fb:0x83b82710011b5c1b!2m2!1d23.552688!2d38.2138341!1m5!1m1!1s0x14a146699df51e19: 0x661d9e4667b98de9!2m2!1d23.8379926!2d38.581347!1m5!1m1!1s0x14a15692cf9bb937:0x400bd2ce2b98670!2m2!1 d24.1027745!2d38.636131!1m10!1m1!1s0x14a15dfa6fb9bc65:0x41d3d57b479da3f8!2m2!1d24.0400763!2d38.40927 22!3m4!1m2!1d23.6945707!2d38.252815!3s0x14a10c6cfb10e789:0x84f544d76643022a!1m5!1m1!1s0x14a1afc44914 27bb:0x5edb2b3507294bd1!2m2!1d23.5417553!2d38.0412852!2m1!2b1!3e0?hl=el

airmav
26/05/2021, 10:59
ξεκίνημα γυρω στις 9 το πρωι kαι σταση μετα τα Σκουρτα για φωτο. ο καιρος συννεφιασμενος αλλα ιδανικος χωρις ζεστη

428213

μετα το γρηγορο περασμα απο Χαλκιδα ανεβασμα Στενη και καφεδακι στην βρυση του Νταβελη

428214

μετα απο καμια ωρα ξεκινησα για Κυμη

428215

Ελατα και Πλατανια συντροφια σε ολο το μηκος της διαδρομης

428217

στο υψωμα καθως πέφτεις για Κυμη

428219

airmav
26/05/2021, 11:08
η Κυμη δεν με εντυπωσιασε μπορω να πω....φωτο στην παραλια Σουτσίνι και εφυγα για Αλιβερι ο καιρος γκρίζαρε ολοενα και πιο πολυ

428220

περασμα μέσα απο τον Κάραβο Αλιβερίου και καφε στην παραλία του Καραβου

428222

εκει επεσαν οι πρωτες ψιχάλες

428224

ντυθηκα εφυγα οι ψιχάλες με ακολουθησαν μεχρι Σχηματάρι και γυρω στις 4 παρα εφτασα στεγνος σπιτι....

να ειμαστε καλα και να ταξιδευουμε νοερα με το μυαλο μας εκει που δεν μπορουμε λογω των συνθηκων να φτασουμε

ΚΑΛΗ ΛΕΦΤΕΡΙΑ

Panos76
26/05/2021, 11:28
All time classic αγαπημένη Εύβοια αλλά και το μηχανάκι όνειρο :beer:

typhoon
26/05/2021, 12:44
Κι εγώ τώρα που το είδα θα ήθελα αν έχεις την διάθεση να έγραφες και δυο λόγια για το μηχανάκι. Δεν κυκλοφορούν πολλά εκεί εξω και θεωρητικά πρέπει να είναι ιδανικό μηχάνημα για τα ελληνικά δεδομένα

billy84
26/05/2021, 13:43
Απο τις καλύτερες βόλτες απο άποψη εικόνων και διαδρομών που μπορεί να κάνει κανείς σε 300km με επιστροφή στην Αθήνα.:beer:

harris_x
26/05/2021, 14:24
:beer:

Kas_Tracer
26/05/2021, 14:37
Το πρώτο μισό της διαδρομής μέχρι Στενή-Κύμη είναι απλά μαγεία.
Απλά εκεί είναι η κεντρική Εύβοια (καλά μην βαράτε , αλλά έτσι είναι) .
Εν τω μεταξύ το κομμάτι Κύμη-Αλιβέρι-Χαλκίδα πρέπει να είναι από τα πιο άσχημα , επικίνδυνα (λόγω οδηγών) και γλιστερά χιλιόμετρα πανελληνίως.

Dr.Monty
26/05/2021, 16:23
Τελειες εικονες! Μπράβο!
Για εμας τους ασχετους, γραψε τι μηχανη ειναι.

panavour
26/05/2021, 16:26
Τελειες εικονες! Μπράβο!
Για εμας τους ασχετους, γραψε τι μηχανη ειναι.

honda VFR1200X crosstourer.

panavour
26/05/2021, 16:27
γραψε μας την μεση καταναλωση του οδοιπορικου αν θες.

lospsi
26/05/2021, 16:59
Ωραίος!
Η Εύβοια πραγματικά δίνει πάντα όμορφες και χορταστικές διαδρομές!

kordix
26/05/2021, 18:19
γραψε μας την μεση καταναλωση του οδοιπορικου αν θες.

Όταν παίζει μοτερουκλα φοβερά ροπατη v4 1200 cc καταναλώσεις και τα σχετικά περνάνε σε δεύτερη μοίρα σε σχέση με τη χαρά που σου χαρίζει.

Δεν ειναι nc 750 αλλά επειδή έχει ροπή από χαμηλά ως τις 6500 στροφές δεν καίει πολύ. Υπάρχει μια ελάχιστη διαφορά από τις υπόλοιπες λοιπές μοτό της παρέας αλλά όχι κάτι άξιο λόγου.

panavour
26/05/2021, 18:23
Όταν παίζει μοτερουκλα φοβερά ροπατη v4 1200 cc καταναλώσεις και τα σχετικά περνάνε σε δεύτερη μοίρα σε σχέση με τη χαρά που σου χαρίζει.

Δεν ειναι nc 750 αλλά επειδή έχει ροπή από χαμηλά ως τις 6500 στροφές δεν καίει πολύ. Υπάρχει μια ελάχιστη διαφορά από τις υπόλοιπες λοιπές μοτό της παρέας αλλά όχι κάτι άξιο λόγου.

γνωστα και μη εξαιρετεα αλλα θελω ακριβη απαντηση αν γινεται απ τον χρηστη για το συγκεκριμενο προφιλ διαδρομης.
εκτος βεβαια αν ξερει καποιος αλλος να μας πει.

kordix
26/05/2021, 18:25
γνωστα και μη εξαιρετεα αλλα θελω ακριβη απαντηση αν γινεται απ τον χρηστη για το συγκεκριμενο προφιλ διαδρομης.
εκτος βεβαια αν ξερει καποιος αλλος να μας πει.

Κάτσε να το δει ο Τάσος λοιπόν.

νεοσσός
26/05/2021, 18:51
γνωστα και μη εξαιρετεα αλλα θελω ακριβη απαντηση αν γινεται απ τον χρηστη για το συγκεκριμενο προφιλ διαδρομης.
εκτος βεβαια αν ξερει καποιος αλλος να μας πει.
Αν βοηθάει, το φιούελι δίνει 4,9 έως 6,5 L/100 km (https://www.fuelly.com/motorcycle/honda/vfr1200x_crosstourer). Σε επαρχιακό δρόμο φαντάζομαι ότι θα είναι κοντά στα 5 L/100 km.

airmav
27/05/2021, 07:39
Κι εγώ τώρα που το είδα θα ήθελα αν έχεις την διάθεση να έγραφες και δυο λόγια για το μηχανάκι. Δεν κυκλοφορούν πολλά εκεί εξω και θεωρητικά πρέπει να είναι ιδανικό μηχάνημα για τα ελληνικά δεδομένα

https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=153630&p=2898944&viewfull=1#post2898944

εκτος απο τα παραπάνω που ειχα γραψει καποια στιγμη θα σου πω το εξης.
ηθελα παντα να παρω ενα μεγαλο ον οφ γτ μου αρεσε σαν σουλουπι και γτ θεωρω οτι ταιριαζει στο σωματοτυπο μου (1,86 100+ κιλα). στην εποχη του η τιμη ηταν εκτος συναγωνισμου με οτι αλλο κοιτουσα και ετσι το αποφασισα φευγοντας απο το μεχρι τοτε αγαπημενο μου fazer 600 naked /2005. ειμαι τυπος που δεν αλλαζει συχνα μηχανακι, οποτε ηθελα καποιο να αραξω κατα καποιο τροπο και να ειναι εντος του μπατζετ μου. απο φωτο για να πω την αληθεια δεν μου πολυγεμιζε το ματι ,αλλα απο κοντα μου αρεσε πολυ.
εχοντας το στην κατοχη μου ακριβως 7 χρονια ειμαι ενθουσιασμενος ακομα με το συγκεκριμενο μηχανημα. προφανως και δεν ειμαι ο πλεον απαιτητικος στην οδηγηση ουτε και κανα χερι τρελο ετσι?? μου αρεσει να ταξιδευω και το μηχανακι κανει μονο αυτο το πραγμα...δεν του κανω αλλη χρηση. κοντα στα 55000 χλμ αυτα τα χρονια λοιπον το μηχανακι με εχει παει απροβληματιστα και το κυριοτερο ακουραστα οπουδηποτε κ αν εχω οδηγησει. ειμαι λατρης του επαρχιακου δικτυου στο οποιο στριβει για τα δεδομενα μου τελεια...δεν ξυνω και γονατα κατω.. εχω οδηγησει σερι 1200 χλμ σε 15 ωρες χωρις να πω οτι τα παρατάω και δεν συνεχιζω (με τις απαραιτητες στασεις εννοειται).. στην εθνικη ταξιδευεις ανετα και με 170 χλμ/ω αλλα με μεση ω.τ. 140-150 η ειναι οτι πιο οικονομικο εχω δει στην ενδειξη καταναλωσης που εχει.
στην πολη μεσα η λειτουργια του δυσκολευει γ αυτο δεν το προτιμω....εχω δει βεβαια οτι εχουν βγει καποια κιτ που ρυθμιζουν τις χαμηλες του και δεν χαρχαλευει στην 1η και 2α.
εδω να πω οτι του κανω αποκλειστικα ασφάλτινη χρηση.
απο σερβις κατα τα κλασικα και ενα θεμα που εχει με το δεξι καλαμι λογω του μονου σταντ απ οτι εχω διαβασει (εχανε η τσιμουχα). απο εξτρα χρειαζεται κατατην γνωμη μου μονο το διπλο σταντ και την πιο ψηλη ζελατινα (puig) . μπαρες προστασιας μπαγκστερ και προβολακια απλα μου αρεσαν και τα εβαλα...
οσον αφορα τις αποσκευες μου ειχαν κανει δωρο ενα top case givi trekker 52lt. το οποιο χρησιμοποιησα μολις σε 2-3 ταξιδια και το πουλησα καθως δεν μου αρεσε οπτικα και νομιζα οτι με κουνουσε και λιγο. πλεον ταξιδεω με 2 side cases και οτι αλλο προκυψει σε σακκο..

ελπιζω να σε καλυψα

airmav
27/05/2021, 07:46
Το πρώτο μισό της διαδρομής μέχρι Στενή-Κύμη είναι απλά μαγεία.
Απλά εκεί είναι η κεντρική Εύβοια (καλά μην βαράτε , αλλά έτσι είναι) .
Εν τω μεταξύ το κομμάτι Κύμη-Αλιβέρι-Χαλκίδα πρέπει να είναι από τα πιο άσχημα , επικίνδυνα (λόγω οδηγών) και γλιστερά χιλιόμετρα πανελληνίως.

εχεις δικιο κεντρικη λοιπον ευβοια, σκεφτηκα να παω μεχρι Καρυστο αλλα φοβηθηκα τον καιρο...το γλιστερο κομματι ηταν αυτο που λες με το τελευταιο να φαινεται πιο πολυ απο το 1ο. προσοχη θελει ολη η Ελλαδα στους δρομους της γτ κρυβουν παγιδες

airmav
27/05/2021, 09:09
γραψε μας την μεση καταναλωση του οδοιπορικου αν θες.

οπως αναφερει ο συντροχος Κωστας λογω του κινητηρα V η μεση καταναλωση ειναι περιπου 6,5 lt/100km. τωρα αν το ματσουκωνεις στις ευθειες μπορει να φτασει και μεχρι το 6,8. νομιζω οτι καπου εκει ηταν και η καταναλωση μου στην συγκεκριμενη βολτα.

panavour
27/05/2021, 09:55
οπως αναφερει ο συντροχος Κωστας λογω του κινητηρα V η μεση καταναλωση ειναι περιπου 6,5 lt/100km. τωρα αν το ματσουκωνεις στις ευθειες μπορει να φτασει και μεχρι το 6,8. νομιζω οτι καπου εκει ηταν και η καταναλωση μου στην συγκεκριμενη βολτα.

Ευχαριστω για την απαντηση
Η ερωτηση μου εγινε γιατι ,το συγκεκριμμενο μηχανακι το θεωρω ισως το πιο υποτιμημενο στην κατηγορια του στην Ελλαδα,λογω ΙΣΩΣ της αναφερομενης ΠΟΛΥ υψηλης καταναλωσης του απο τον ''ειδικο'' ηλεκτρονικο και εντυπο ''τυπο''.
Εβλεπα στην στιγμιαια καταναλωση στο κοντερ στην εθνικη σε καποιο βιντεο στα 190 να εχει 14,5 λιτρα/100 ,και ομολογουμενως ειχα ''φρικαρει''.
ΔΕΝ γνωριζω αν ''αποτυπωνεται'' με ακριβεια τελικα στην ΣΥΝΟΛΙΚΗ καταναλωση ,η συγκεκριμμενη ενδειξη γι αυτο ρωτησα.
Ειναι αποριας αξιον,ΓΙΑΤΙ ενα τετοιο μηχανακι,αυτης της ποιοτητας κατασκευης και αυτου του βαρεος ονοματος ,να ΜΗΝ εχει τυχει της ΑΠΟΔΟΧΗΣ που αξιζει,εφ οσον μαλιστα ειναι και σημαντικα φθηνοτερο απ τους ανταγωνιστες του,εχει ''ασπαστο'' αξονα,αξιοπιστο ABS,και βελουδινο και αξοπιστο κινητηρα.
Ας υποθεσουμε οτι εχει και 2 λιτρα μεση καταναλωση περισσοτερο απο τους ανταγωνιστες του,ποσα εχει γλυτωσει κανεις ΟΜΩΣ απο την ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΧΟΝΤΑ εν σχεσει με τους ανταγωνιστες του??
Δηλαδη στην συγκεκριμμενη διαδρομη που εκανες ,εαν ερχοταν μαζι σου καποιος με μια αντιστοιχου χαρακτηρα μοτο, και πηγαινοντας διπλα σου με τον ιδιο τροπο οδηγησης ,ποσα λιτρα λιγωτερο θα εκαιγε/100?
Αυτα τα ολιγα.
Ευχαριστω και παλι.

airmav
27/05/2021, 10:34
Ευχαριστω για την απαντηση
Η ερωτηση μου εγινε γιατι ,το συγκεκριμμενο μηχανακι το θεωρω ισως το πιο υποτιμημενο στην κατηγορια του στην Ελλαδα,λογω ΙΣΩΣ της αναφερομενης ΠΟΛΥ υψηλης καταναλωσης του απο τον ''ειδικο'' ηλεκτρονικο και εντυπο ''τυπο''.
Εβλεπα στην στιγμιαια καταναλωση στο κοντερ στην εθνικη σε καποιο βιντεο στα 190 να εχει 14,5 λιτρα/100 ,και ομολογουμενως ειχα ''φρικαρει''.
ΔΕΝ γνωριζω αν ''αποτυπωνεται'' με ακριβεια τελικα στην ΣΥΝΟΛΙΚΗ καταναλωση ,η συγκεκριμμενη ενδειξη γι αυτο ρωτησα.
Ειναι αποριας αξιον,ΓΙΑΤΙ ενα τετοιο μηχανακι,αυτης της ποιοτητας κατασκευης και αυτου του βαρεος ονοματος ,να ΜΗΝ εχει τυχει της ΑΠΟΔΟΧΗΣ που αξιζει,εφ οσον μαλιστα ειναι και σημαντικα φθηνοτερο απ τους ανταγωνιστες του,εχει ''ασπαστο'' αξονα,αξιοπιστο ABS,και βελουδινο και αξοπιστο κινητηρα.
Ας υποθεσουμε οτι εχει και 2 λιτρα μεση καταναλωση περισσοτερο απο τους ανταγωνιστες του,ποσα εχει γλυτωσει κανεις ΟΜΩΣ απο την ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΧΟΝΤΑ εν σχεσει με τους ανταγωνιστες του??
Δηλαδη στην συγκεκριμμενη διαδρομη που εκανες ,εαν ερχοταν μαζι σου καποιος με μια αντιστοιχου χαρακτηρα μοτο, και πηγαινοντας διπλα σου με τον ιδιο τροπο οδηγησης ,ποσα λιτρα λιγωτερο θα εκαιγε/100?
Αυτα τα ολιγα.
Ευχαριστω και παλι.

η παρεα που ταξιδευουμε απαρτιζεται απο super tenere 1200 xt , africa twin cfr1000, bmw 1150gs, multistrada 1100 και το δικο μου. αν εξαιρεσεις το μουλτι που δεν εχει αξιοπιστο οργανο συμφωνα με τον κατοχο του οι υπολοιποι σε μικτους δρομους με ταχυτητες ταξιδιου εχουμε καταναλωσεις που παιζουν απο 5,7 ως 6,5 lt/100km. θεωρω οτι οι αποκλισεις ειναι μικροτερες καθως υπαρχει και ο παραγοντας χερι-αναβατης με πολυ διαφορετικα οδηγικα στυλ...πχ αλλα κατεβασματα αλλα φρενα αλλα γκαζια κλπ. οποτε μια αυξομειωση της ταξης του 0,5 λιτρου στα 100 χλμ για τα μηχανακια μας μιλαμε για 1 ντεποζιτο περιπου σε ενα ταξιδι 5000χλμ. νομιζω δεν ειναι αξιο συζητησης και συγκρισης. οπως και να χει αν η κυρια λειτουργια του ειναι για λογους αναψυχης και οχι εργασιας ,οποτε θα κανεις και περισσοτερα χλμ και πιο πολλα πολεως ενδεχομενως , δεν υπαρχει νομιζω διαφορα μπατζετ σε μια εκδρομη....

αν το χρειαστω για δουλεια θα το κανω αεριο.....

Panos76
27/05/2021, 11:21
Ευχαριστω για την απαντηση
Η ερωτηση μου εγινε γιατι ,το συγκεκριμμενο μηχανακι το θεωρω ισως το πιο υποτιμημενο στην κατηγορια του στην Ελλαδα,λογω ΙΣΩΣ της αναφερομενης ΠΟΛΥ υψηλης καταναλωσης του απο τον ''ειδικο'' ηλεκτρονικο και εντυπο ''τυπο''.
Εβλεπα στην στιγμιαια καταναλωση στο κοντερ στην εθνικη σε καποιο βιντεο στα 190 να εχει 14,5 λιτρα/100 ,και ομολογουμενως ειχα ''φρικαρει''.
ΔΕΝ γνωριζω αν ''αποτυπωνεται'' με ακριβεια τελικα στην ΣΥΝΟΛΙΚΗ καταναλωση ,η συγκεκριμμενη ενδειξη γι αυτο ρωτησα.
Ειναι αποριας αξιον,ΓΙΑΤΙ ενα τετοιο μηχανακι,αυτης της ποιοτητας κατασκευης και αυτου του βαρεος ονοματος ,να ΜΗΝ εχει τυχει της ΑΠΟΔΟΧΗΣ που αξιζει,εφ οσον μαλιστα ειναι και σημαντικα φθηνοτερο απ τους ανταγωνιστες του,εχει ''ασπαστο'' αξονα,αξιοπιστο ABS,και βελουδινο και αξοπιστο κινητηρα.
Ας υποθεσουμε οτι εχει και 2 λιτρα μεση καταναλωση περισσοτερο απο τους ανταγωνιστες του,ποσα εχει γλυτωσει κανεις ΟΜΩΣ απο την ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΧΟΝΤΑ εν σχεσει με τους ανταγωνιστες του??
Δηλαδη στην συγκεκριμμενη διαδρομη που εκανες ,εαν ερχοταν μαζι σου καποιος με μια αντιστοιχου χαρακτηρα μοτο, και πηγαινοντας διπλα σου με τον ιδιο τροπο οδηγησης ,ποσα λιτρα λιγωτερο θα εκαιγε/100?
Αυτα τα ολιγα.
Ευχαριστω και παλι.

Πολύ ωραία τοποθέτηση και να συμπληρώσω πως το θεωρώ ένα από τα πιο σικάτα μηχανάκια της κατηγορίας.

doctoras
27/05/2021, 12:11
και όχι μονο ακολούθησαν την διάταξη και κυλινδρισμό οι ιταλοί των ducati multi & aprilia

το μηχανάκι δεν ξέρω πως τα πηγε στην ευρώπη αλλά στην ελλάδα ήρθε σε λάθος εποχή, την πενταετία 2005-2010 θα πουλούσε παντού, οι φανς του βαραντερο και χοντα γενικότερα το '12 με τα μνημόνια μετακινηθήκαν χαμηλότερα, ενώ οι φανς των gs ξαναγόρασαν gs ή μετακινήθηκαν το πολύ μέχρι 1190 αντβε


Ωραία βόλτα!
:beer:

gior-gos
27/05/2021, 13:02
Ειναι αποριας αξιον,ΓΙΑΤΙ ενα τετοιο μηχανακι,αυτης της ποιοτητας κατασκευης και αυτου του βαρεος ονοματος ,να ΜΗΝ εχει τυχει της ΑΠΟΔΟΧΗΣ που αξιζει,εφ οσον μαλιστα ειναι και σημαντικα φθηνοτερο απ τους ανταγωνιστες του,εχει ''ασπαστο'' αξονα,αξιοπιστο ABS,και βελουδινο και αξοπιστο κινητηρα.

Νομίζω αυτό που το χαντάκωσε είναι το μεγάλο βάρος του και ο v4. Προσωπικά μου κάνει περισσότερη εντύπωση το ότι δεν πούλησε το τενερέ.

panavour
27/05/2021, 13:19
και όχι μονο ακολούθησαν την διάταξη και κυλινδρισμό οι ιταλοί των ducati multi & aprilia

το μηχανάκι δεν ξέρω πως τα πηγε στην ευρώπη αλλά στην ελλάδα ήρθε σε λάθος εποχή, την πενταετία 2005-2010 θα πουλούσε παντού, οι φανς του βαραντερο και χοντα γενικότερα το '12 με τα μνημόνια μετακινηθήκαν χαμηλότερα, ενώ οι φανς των gs ξαναγόρασαν gs ή μετακινήθηκαν το πολύ μέχρι 1190 αντβε


Ωραία βόλτα!
:beer:

Εαν ισχυε αυτο που λες δεν θα ταβανιαζαν τα BMW 1200-1250 GS που εχουν απο 5-15 χιλιαρικα περισσοτερο απο το χοντα,και με την μιση αξιοπιστια παντου.Απλως λεφτα ΥΠΑΡΧΟΥΝ για ΠΟΥΛ-ΜΟΥΡ, που αυτο ειναι και το ζητουμενο αλλωστε, στις ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ (και οχι μονο )εισοδηματικες ταξεις.Και ΔΕΝ το παρεχει η χοντα

billy84
27/05/2021, 13:26
Εαν ισχυε αυτο που λες δεν θα ταβανιαζαν τα BMW 1200-1250 GS που εχουν απο 5-15 χιλιαρικα περισσοτερο απο το χοντα,και με την μιση αξιοπιστια παντου.Απλως λεφτα ΥΠΑΡΧΟΥΝ για ΠΟΥΛ-ΜΟΥΡ, που αυτο ειναι και το ζητουμενο αλλωστε, στις ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ (και οχι μονο )εισοδηματικες ταξεις.Και ΔΕΝ το παρεχει η χοντα

Εκτός απο το πουλ μουρ μην ξεχνάς το χρηματοδοτικό της BMW που αν δεν υπήρχε θα έβλεπες στο δρόμο τόσα GS όσα και VFR1200.

panavour
27/05/2021, 13:36
Εκτός απο το πουλ μουρ μην ξεχνάς το χρηματοδοτικό της BMW που αν δεν υπήρχε θα έβλεπες στο δρόμο τόσα GS όσα και VFR1200.

Συμφωνω εν μερει,το χρηματοδοτικο ΔΕΝ ειναι πανακεια,οι τραπεζες ΔΕΝ σε χρηματοδοτουν ΑΝ ΔΕΝ εχεις το ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ.

lospsi
27/05/2021, 16:46
Επειδή το έκανα πρόσφατα τεστ ράιντ, μπορώ να πω πως είναι ένα υπέροχο εργαλείο για να καταπίνει χλμ στην Εθνική. Πολύ άνετο, ένα μοτέρ που δεν δείχνει να λαχανιάζει πουθενά και σου δίνει μια αίσθηση ώθησης πολύ ιδιαίτερη, σταθερό.
Επίσης το DCT είναι χάρμα για τουρισμού.
Όμως είναι βαρύ και του φαίνεται, ο Σαρακάκης Honda είναι λίγο αρτηριοσκληρωτικός και δεν κάνει παροχές. Γενικά, νομίζω πως δεν είναι τόσο ισορροπημένο όσο τα άλλα onoff για all round χρήση, βάλε και το πουλ Μουρ που αναφέρθηκε. Στην Ελλάδα από πάντα είναι συγκεκριμένα τα μηχανάκια που πουλάνε πολύ.

karellen
27/05/2021, 18:44
Εαν ισχυε αυτο που λες δεν θα ταβανιαζαν τα BMW 1200-1250 GS που εχουν απο 5-15 χιλιαρικα περισσοτερο απο το χοντα,και με την μιση αξιοπιστια παντου.Απλως λεφτα ΥΠΑΡΧΟΥΝ για ΠΟΥΛ-ΜΟΥΡ, που αυτο ειναι και το ζητουμενο αλλωστε, στις ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ (και οχι μονο )εισοδηματικες ταξεις.Και ΔΕΝ το παρεχει η χοντα

Τα 15χιλιαρικα παραπάνω πως ακριβώς προκύπτουν? 16-17.000 κοστίζει το VFR στη βασική έκδοση.
Όσο για τη μισή αξιοπιστια των BMW (ή τη διπλάσια της Honda) πως ακριβώς συνάγεται το συμπέρασμα αυτό? Υπάρχει καμμιά εμπεριστατωμένη αξιολόγηση ή ομιλούμε γενικώς?

panavour
27/05/2021, 19:03
Τα 15χιλιαρικα παραπάνω πως ακριβώς προκύπτουν? 16-17.000 κοστίζει το VFR στη βασική έκδοση.
Όσο για τη μισή αξιοπιστια των BMW (ή τη διπλάσια της Honda) πως ακριβώς συνάγεται το συμπέρασμα αυτό? Υπάρχει καμμιά εμπεριστατωμένη αξιολόγηση ή ομιλούμε γενικώς?

https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/312828681-bmw-r-1250-gs
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/13035337-honda-vfr-1200

Σου εβαλα οτι τιμες βρηκα στο car την φτηνοτερη απο την χοντα και την ακριβωτερη απο την μπεμπα.καινουργιες παντα
Δεν αναφερομαι στο γεγονος οτι οι περισσοτεροι που πουλουν καινουργιες BMW ΔΕΝ αναφερουν τιμη αλλα το (προσβλητικο για μενα) ρωτηστε τιμη.Εχω δε την εντυπωση οτι η τιμη που βρηκα σαν ακριβωτερη στο BMW δεν ειναι η ακριβωτερη αλλα εχει και πιο πανω (δεν ειμαι ομως σιγουρος).
Οσον αφορα για το 2ο σου ερωτημα ,στο καθ υπερβολην αναφερομενο απο εμενα ποσοστο αναξιοπιστιας του συγκεκριμμενου BMW σχετικα με το συγκεκριμμενο χοντα,δεν νομιζω να υπαρχει πουθενα στοιχειοθετημενο επιχειρημμα για το αντιθετο,ουτε ακομα στα BMW forum.Ειναι σαν να αμφισβητησουμε οτι αυριο ο ηλιος θα ανατειλλει απο την ανατολη και θα δυσει στην δυση.

gior-gos
27/05/2021, 19:05
Τα 15χιλιαρικα παραπάνω πως ακριβώς προκύπτουν? 16-17.000 κοστίζει το VFR στη βασική έκδοση.
Όσο για τη μισή αξιοπιστια των BMW (ή τη διπλάσια της Honda) πως ακριβώς συνάγεται το συμπέρασμα αυτό? Υπάρχει καμμιά εμπεριστατωμένη αξιολόγηση ή ομιλούμε γενικώς?

Επειδή οι κάτοχοι ευλογάνε τα γένια τους (άρα δεν είναι αντικειμενικοί)
εννοείται ότι τη γνώση για τη συγκεκριμένη μάρκα (αλλά και για άλλες μάρκες) την κατέχουν αυτοί που ούτε τα έχουν ούτε ποτέ τα είχαν.

:bawl:

panavour
27/05/2021, 19:08
Επειδή οι κάτοχοι ευλογάνε τα γένια τους (άρα δεν είναι αντικειμενικοί)
εννοείται ότι τη γνώση για τη συγκεκριμένη μάρκα (αλλά και για άλλες μάρκες) την κατέχουν αυτοί που ούτε τα έχουν ούτε ποτέ τα είχαν.

:bawl:

προφανως συμβαινει και αυτο που λες,αλλα ευτυχως στην εποχη μας υπαρχουν πολλες πηγες πληροφορησης,και δεν χρειαζεται να εχεις δικο σου αροτρο και γαιδαρο για να μαθεις για τα προβληματα που παρουσιαζει

Kepler Fun
27/05/2021, 19:21
Το VFR/DCT είναι πράγματι μια εξαιρετική μοτοσυκλέτα και όποιος την οδηγήσει το αντιλαμβάνεται αμέσως.

Η κατηγορία όμως που ανήκει είναι κατειλημμένη παγκοσμίως εδώ και χρόνια από την BMW (δικαίως κατ' εμε) και η όποια χρηματική υπεροχή δεν μπορεί να αλλάξει γνώμη σε κάποιον που έχει αποφασίσει να πληρώσει +25κ για δίτροχο.

Ανάλογα κατειλημμένες εμπορικά κατηγορίες είναι π.χ. τα τσόπερ (harley) τα καθαρά (KTM) κ.ο.κ. Και για να το πω απλα όσες βελτιώσεις και εκπτώσεις να κάνει η Yamaha στο Valkyrie, Harley δεν γίνεται.........

Ως προς τις καταναλώσεις η δική μου εμπειρία λέει ότι τα 5-6 ή 7 λίτρα της συνετής οδήγησης σχεδόν διπλασιάζονται σε αυτοκινητόδρομο με συνεχείς υψηλές ταχύτητες ή με καθημερινή οδήγηση μέσα σε πυκνή κίνηση. Και αυτό ισχύει για όλους Ιάπωνες, Γερμανούς, Αμερικάνους κλπ. Τα άλογα όταν τα ζορίζεις θέλουν φαγητό. Νόμος της φύσης.

karellen
27/05/2021, 19:34
Η παράθεση της πιο ακριβής μοτοσυκλέτας εν συγκρίσει με την πιο φθηνή ακυρώνει a priori το επιχείρημά σου.
Από τη μια έχουμε ένα επετειακό μοντελο (40 χρονια GS) με φουλ εξοπλισμό και όλα τα πακέτα επάνω του και από την άλλη ένα απομεινάρι στοκ γυμνό εντελώς και με τιμή μάλιστα 'συζητησιμη'.

Δεν απαξιωνω το vfr, τουναντίον το θεωρώ από τις ναυαρχίδες της Honda όσον αφορά στην ποιότητα συναρμογής και στον κινητήρα-διαμάντι,αλλα καλόν είναι να συγκρινουμε επί ίσοις όροις.

Όσο για το πουλ μουρ εστω να το δεχθώ για την Ελλάδα, στον υπόλοιπο κόσμο διακατέχονται και εκεί από το σύνδρομο του θεαθήναι? Το GS είναι πρώτο-με διαφορά-στις πωλήσεις ον οφφ επειδή όλοι είναι φιγουρατζήδες?

ΥΓ Ζητώ συγγνώμη από το φίλο που του χαλάσαμε το εκδρομικό και το σταματάω εδώ.

panavour
27/05/2021, 19:47
Η παράθεση της πιο ακριβής μοτοσυκλέτας εν συγκρίσει με την πιο φθηνή ακυρώνει a priori το επιχείρημά σου.
Από τη μια έχουμε ένα επετειακό μοντελο (40 χρονια GS) με φουλ εξοπλισμό και όλα τα πακέτα επάνω του και από την άλλη ένα απομεινάρι στοκ γυμνό εντελώς και με τιμή μάλιστα 'συζητησιμη'.

Δεν απαξιωνω το vfr, τουναντίον το θεωρώ από τις ναυαρχίδες της Honda όσον αφορά στην ποιότητα συναρμογής και στον κινητήρα-διαμάντι,αλλα καλόν είναι να συγκρινουμε επί ίσοις όροις.
Γι αυτο στο αρχικο ποστ ανεφερα απο 5-15 χιλιαδες
Όσο για το πουλ μουρ εστω να το δεχθώ για την Ελλάδα, στον υπόλοιπο κόσμο διακατέχονται και εκεί από το σύνδρομο του θεαθήναι? Το GS είναι πρώτο-με διαφορά-στις πωλήσεις ον οφφ επειδή όλοι είναι φιγουρατζήδες?
Η επιλεκτικη καταναλωση ή το κοινως λεγομενο πουλ μουρ προς ενισχυση του κοινωνικου στατους ειναι παγκοσμιο φαινομενο.Στο εξωτερικο εχουν και το ελαφρυντικο οτι εχουν πραγματικα υψηλωτερο εισοδημα και καλυτερες αντιπροσωπειες-εγγυησεις, τεχνικους,οποτε το δειγμα ειναι πιο αντιπροσωπευτικο εχεις δικηο.Βεβαια γι αυτους οι ενδεχομενες βλαβες θα τους κοστισουν φθηνοτερα ,ειδικα οι εντος εγγυησεως.
ΥΓ Ζητώ συγγνώμη από το φίλο που του χαλάσαμε το εκδρομικό και το σταματάω εδώ.
Αν του χαλασαμε το εκδρομικο του ζητω ταπεινα συγνωμη,αλλα νομιζω οτι κατι μαθαμε παραπανω.

airmav
28/05/2021, 06:33
δεν χαλατε τιποτα... εχετε στο νου σας οτι αν η κουβεντα ειχε ξεκινησει σε καφετερεια σιγουρα τετοια ωρα θα μιλουσαμε για τον νταφυ και την καργιολα την μαρινα.....

θυμηθειτε και το εξης....το καλυτερο μηχανακι ειναι αυτο που καβαλαμε

kordix
28/05/2021, 09:11
panavour κάνε test drive ένα gs 1200 αερόψυκτο ή υδρόψυκτο και θα καταλάβεις γιατί πουλάει τόσο.

Δεν είμαι κολλημένος με την ακατανόμαστη και ας έχω gs1150.

karellen
28/05/2021, 09:19
Κώστα μετάφερέ το στον καφενέ,μην το συνεχίσουμε εδώ. :)