PDA

View Full Version : Honda ADV 350 2022



lleonidas
27/05/2021, 17:36
Από τις αρχές του νέου έτους θα είναι διαθέσιμο στην ευρωπαϊκή αγορά το ADV 350 το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο 2021.


Από τον Οκτώβριο του 2020 πληροφορίες που προέρχονταν από την Ταϊλάνδη προέβλεπαν τον ερχομό του ADV 350. Τώρα πλέον το τοπίο είναι πιο ξεκάθαρο, αφού η έλευσή του ως μοντέλο 2022 θα ανακοινωθεί σύντομα ενώ οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν στις αρχές του νέου έτους.

Επιπλέον είναι πολύ πιθανό να δούμε στην Ευρώπη και το ADV 150 το οποίο κυκλοφορεί ήδη στην Ασία.

Το ADV 350, σχεδιαστικά θα είναι πιο κοντά στο ADV 150, θα είναι δηλαδή «πιο scοοter» από το X-ADV, με το μοτέρ και την εξάτμιση να βρίσκονται στην τυπική θέση για τέτοιου είδους δίκυκλο.

Θα βασίζεται στην πλατφόρμα του νέου Forza 350.

Ο μονοκύνδρος, τετραβάλβιδος, κινητήρας προδιαγραφών Euro5 έχει χωρητικότητα 330 κ.εκ. Η ιπποδύναμη στο Forza 350 είναι 29,2 στις 7.500 σ.α.λ. και η ροπή 3,2 kgm στις 5.250 σ.α.λ.

Αναμένεται να είναι εξοπλισμένο με το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης HSTC, που μπορεί να απενεργοποιηθεί και φυσικά ABS.

Το πλαίσιο είναι χαλύβδινο αποτελούμενο από σωλήνες στρογγυλής διατομής. Οι αναρτήσεις θα έχουν μεγαλύτερες διαδρομές, τονίζοντας έτσι τον χαρακτήρα on off του ADV 350.

Θα αποτελέσει έκπληξη αν δεν διαθέτει ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα και αν δεν τοποθετηθεί η οθόνη TFT που φέρουν τα X-ADV και Forza 750. Αν συμβεί αυτό τότε θα είναι εξοπλισμένο και με το Smartphone Voice Control.

Το «έξυπνο κλειδί» του Forza 350, θα βρίσκεται στην λίστα του στάνταρ εξοπλισμού. Ο κεντρικός διακόπτης ανάφλεξης απ’ όπου ξεκλειδώνει το τιμόνι και ο χώρος αποσκευών - διαχειρίζεται επίσης το προαιρετικό top box 45 λίτρων. Με το έξυπνο κλειδί στην τσέπη του αναβάτη, η μπαγκαζιέρα ξεκλειδώνει και κλειδώνει αυτόματα όταν ο αναβάτης απομακρύνεται. Μπορεί επίσης να κλειδωθεί από το κλειδί. Τα φλας θα έχουν τη λειτουργία στάσης έκτακτης ανάγκης. Μόλις ο αισθητήρας ABS ανιχνεύσει ξαφνικό φρενάρισμα, τα αλάρμ αναβοσβήνουν για να προειδοποιήσουν άλλα οχήματα.

Πηγή (https://www.2wo.gr/news/nea-montela/6638-honda-adv-350-2022)

yannis24
28/05/2021, 08:25
Ενδιαφερον ακουγεται !

Αλλα αμα ειναι να ειναι κοντα στα €8.000...τι να το κανεις ?

lleonidas
28/05/2021, 08:33
Σίγουρα ακριβότερο από τα 6-6,5 του Forza 350... άγνωστο ακόμα πόσο ακριβότερο..
Θα βρει το κοινό του, όπως και το X ADV.

kordix
28/05/2021, 09:03
Από το κακό στο χειρότερο αυτή η εταιρεία:facepalm:

lleonidas
20/10/2021, 12:54
Το X-ADV350 θα βασίζεται στο Forza 350, από το οποίο θα δανείζεται μεγάλο μέρος των εξαρτημάτων του, συμπεριλαμβανομένου του μονοκύλινδρου κινητήρα των 330 κ.εκ., με απόδοση 29 hp / 7.500 rpm.

Το μεταξόνιο ανακοινώνεται στα 1.520 mm, 10 mm περισσότερα από ότι στο Forza, κάτι που πιθανώς να προέρχεται από τη χρήση πιρουνιού με μεγαλύτερη διαδρομή, ή από τροχούς μεγαλύτερης διαμέτρου για το απαραίτητο Off-Road look.

Μεγαλύτερο είναι και το συνολικό μήκος του scooter στα 2.200mm, από 2.147 mm, αλλά και το πλάτος στα 895 mm από 754 mm, πιθανώς χάρη στο φαρδύτερο τιμόνι.

Παράλληλα, το X-ADV350 θα είναι και ελαφρώς βαρύτερο στα 185 kg, από 184, ενώ η Honda κατοχύρωσε και μια δεύτερη, ακόμα βαρύτερη έκδοση στα 186 kg, δίχως να γνωρίζουμε τι θα περιλαμβάνει αυτή,πιθανώς αυξημένο επίπεδο εξοπλισμού, όπως top-box, κ.α..

Ελαφρώς μικρότερο είναι το μέγιστο ύψος του X-ADV350 στα 1.295 mm, αντί για τα 1.430 mm, χάρη στη ρυθμιζόμενη ζελατίνα του.

Όσο για την τιμή του, αν λάβουμε υπόψη πως στην Ελλάδα το Forza 750 κοστίζει 12.190€ και το X-ADV 13.790€, κι αν το Forza 350 κοστίζει 6.250 – 6.770€ ανάλογα την έκδοση (έχει 4), τότε το X-ADV 350 αναμένεται να έρθει στην Ελλάδα σε τιμή κοντά στα 7.070 - 7.658€.

Πιθανή η επίσημη παρουσίασή του στη φετινή EICMA.

Πηγή (https://www.bikeit.gr/nea-montela-honda/item/28521-honda-x-adv350-2022-eginan-gnosta-ta-vasika-texnika-tou-xaraktiristika?m=1)

Panos76
20/10/2021, 14:07
Πολύ ακριβό, καλύτερα το cb στα ίδια σχεδόν χρήματα αν θες off road φάση, ή αν θες σκούτερ, ένα sh 350 ελαφρύτερο στην ίδια ιπποδύναμη στα 5.650€.

Vstrommer71
20/10/2021, 14:27
Εγώ πάντως με την ευκολία που παρέχει ένα τέτοιο σκούτερ,δεν θα με χάλαγε ένα τέτοιο για χρήση πόλης και να περάσουμε και γιατί όχι και κανέναν πατημένο χωματόδρομο.

Δεν εξετάζω μόνο τιμή.Το σκούτερ σε χρήση πόλης-ταξιδιού έχει αρκετά πλεονεκτήματα.Ειδικά το concept X-Adv είναι εξαρχής πολύ ενδιαφέρον.

Ατυχώς στην Ελλάδα έχουν πέσει στα χέρια των κλαρινογαμπρών.

basilis_k6
20/10/2021, 18:04
Πολύ ακριβό, καλύτερα το cb στα ίδια σχεδόν χρήματα αν θες off road φάση, ή αν θες σκούτερ, ένα sh 350 ελαφρύτερο στην ίδια ιπποδύναμη στα 5.650€.

με 7-7μιση παει για best seller αααααανετα.

doctoras
21/10/2021, 06:36
Το σκούτερ σε χρήση πόλης-ταξιδιού έχει αρκετά πλεονεκτήματα.Ειδικά το concept X-Adv είναι εξαρχής πολύ ενδιαφέρον.


Μπορείς να το αναλύσεις λίγο αυτό για να καταλάβουμε τι εννοείς πλεονεκτήματα

turogalos
21/10/2021, 08:05
Ελπίζω να κάνουν κάτι για τον αποθηκευτικό χώρο κάτω από την σέλα. Το 150άρι (όπως και το PCX) έχει πολύ μικρό χώρο στην κατηγορία.

panavour
21/10/2021, 09:03
Μπορείς να το αναλύσεις λίγο αυτό για να καταλάβουμε τι εννοείς πλεονεκτήματα

Τα ενδεχόμενα πλεονεκτήματα ,και μειονεκτήματα των σκούτερ είναι μια συζήτηση που έχει χιλιοειπωθει,και αναλυθει και είναι υποκειμενικη για τον καθένα.Π.χ. για μένα που είμαι ηλικιωμένος και υπέρβαρος,εκτιμώ ότι με το σκούτερ ΔΕΝ σηκώνω το πόδι για να καβαλησω την σέλλα,δεν αλλάζω ταχύτητες(ειδικά στην πόλη) και έχω και τα δύο φρένα στο ΧΕΡΙ,που έχει πολύ καλύτερη αίσθηση από το πόδι.Επισης ένα σχετικά δυνατό σκούτερ έχει λόγω συνεχούς εμπλοκής καλύτερες (εύκολες) ρεπριζ από μια αντίστοιχου κυβισμού μηχανή λόγω του ότι μέχρι ν αλλαξεις ταχύτητες στην μηχανή με το σκούτερ έχεις φύγει μπροστά.Αυτα για μένα.Για κάποιον άλλο ,αυτά είναι ασήμαντα.Αυτη η συζήτηση ΔΕΝ τελειώνει ποτέ.Παντως το γεγονός είναι ότι με τα χρόνια η αγορά των σκούτερ γιγαντώνεται,και αυτό κάτι λέει .

peterTHErider
21/10/2021, 10:12
Τα ενδεχόμενα πλεονεκτήματα ,και μειονεκτήματα των σκούτερ είναι μια συζήτηση που έχει χιλιοειπωθει,και αναλυθει και είναι υποκειμενικη για τον καθένα.Π.χ. για μένα που είμαι ηλικιωμένος και υπέρβαρος,εκτιμώ ότι με το σκούτερ ΔΕΝ σηκώνω το πόδι για να καβαλησω την σέλλα,δεν αλλάζω ταχύτητες(ειδικά στην πόλη) και έχω και τα δύο φρένα στο ΧΕΡΙ,που έχει πολύ καλύτερη αίσθηση από το πόδι.Επισης ένα σχετικά δυνατό σκούτερ έχει λόγω συνεχούς εμπλοκής καλύτερες (εύκολες) ρεπριζ από μια αντίστοιχου κυβισμού μηχανή λόγω του ότι μέχρι ν αλλαξεις ταχύτητες στην μηχανή με το σκούτερ έχεις φύγει μπροστά.Αυτα για μένα.Για κάποιον άλλο ,αυτά είναι ασήμαντα.Αυτη η συζήτηση ΔΕΝ τελειώνει ποτέ.Παντως το γεγονός είναι ότι με τα χρόνια η αγορά των σκούτερ γιγαντώνεται,και αυτό κάτι λέει .

Επιπροσθετα σε αυτα,
Δεν βρεχεσε σε νερολακους,εχεις πατωμα να βαλεις ψωνια με βαρος χωρις να επηρεαζεις το κεντρο βαρους γεμιζοντας ενα top case.και τελευταιο,δεν εχεις ζεστη απο μοτερ στα ποδια ειδικα το καλοκαιρι.
Οδικη συμπεριφορα και στριψιμο ΔΕΝ εχεις αλλα δεν ειναι ζητουμενο σε σκουτερ.σε σκουτερ ζητας ευκολια καθημερινης μετακινησης και πρακτικοτητα.

panavour
21/10/2021, 10:24
Οδικη συμπεριφορα και στριψιμο ΔΕΝ εχεις .

Έχεις και παραέχεις,ΑΝ συνειδητοποιήσεις τι οδηγείς.Τα σημερινά σκούτερ έχουν εξελιχθεί απίστευτα,και ΥΠΕΡΚΑΛΥΠΤΟΥΝ τις ανάγκες του ΜΕΣΟΥ σύγχρονου αναβάτη,και σ αυτόν τον τομέα.Φυσικα ΔΕΝ είναι γιαμαχα R1.

peterTHErider
21/10/2021, 23:04
Έχεις και παραέχεις,ΑΝ συνειδητοποιήσεις τι οδηγείς.Τα σημερινά σκούτερ έχουν εξελιχθεί απίστευτα,και ΥΠΕΡΚΑΛΥΠΤΟΥΝ τις ανάγκες του ΜΕΣΟΥ σύγχρονου αναβάτη,και σ αυτόν τον τομέα.Φυσικα ΔΕΝ είναι γιαμαχα R1.

εξαρταται τι εννουμε στριψιμο.επειδη εχω σημερινο αρκετα καλο σκουτερ και ισως ειμαι λιγο πιο προχωρημενος απο τον μεσο αναβατη οταν παω να το στριψω δυνατα σε ταχυτητες πολης η αληθεια ειναι πως μου δημιουργει τεραστια ανασφαλεια να νιωθω να πηγαινει αλλου το μπροστινο και αλλου το πισω...οτι στριβει στριβει αλλα με τι κινδυνους...

doctoras
22/10/2021, 06:53
Το σκούτερ σε χρήση πόλης-ταξιδιού έχει αρκετά πλεονεκτήματα..


ο vstrommer έγραψε πλεονεκτήματα, πόλης το φαντάζομαι, εγώ όμως κόλλησα με το "ταξιδιού" τι πλεονεκτήματα έχει το σκούτερ στο ταξίδι και συγκριτικά με τι?

Panos76
22/10/2021, 08:48
ο vstrommer έγραψε πλεονεκτήματα, πόλης το φαντάζομαι, εγώ όμως κόλλησα με το "ταξιδιού" τι πλεονεκτήματα έχει το σκούτερ στο ταξίδι και συγκριτικά με τι?

Απύθμενη ανία.

Vstrommer71
22/10/2021, 10:49
Προστασία από αέρα και βροχή,άνετη θέση οδήγησης,έτοιμους αποθηκευτικούς χώρους και στα πιο καινούργια μοντέλα καλό γκάζι και οδηγική συμπεριφορά που σου επιτρέπει να παίξεις σε στροφιλίκια.
Κι ενοοείται η αφαίρεση του μηχανικού κιβωτίου και του συμπλέκτη στο χέρι κάνει ακόμη ανετότερο το θέμα.

Parking
22/10/2021, 13:17
ADV σκούTερ?
Μάλιστα το ακούσαμε κι αυτό!

Η μεγάλη περιπέτεια για σουβλάκια στο Λιανκοκλάδ κι ετσ!
Ένα βράδυ που βρεχε πήγα για κοκα κόλες
Καμάκι στις πτνες
και άλλες περιπέτειες !

:lol:

basilis_k6
22/10/2021, 15:40
αν οδηγησεις το 750 θα καταλάβεις γιατι παει τραινο σε πωλησεις ενω κοστιζει οσο μια αφρικα. τα σκουτερ ειναι πανσκληρα και αυτο ειναι σαν μοτοσυκλετα. μαλακο, ανετο, τριβει, ουτε καν θυμιζει σκουτερ. βασικα δεν ειναι καν σκουτερ. ειναι η πιο σημαντικη μοτοσυκλετα των τελευταιων 10ετων χαλαρα. μια κατηγορία μονο του που συντομα -αυτο ειναι προβλεψη- θα μπει σε ολα τα κυβικα και θα αναγκάσει και άλλους να κάνουν ακριβώς το ίδιο στα δικα τους megascooter.

lleonidas
23/11/2021, 09:44
Επίσημη παρουσίαση (https://www.motorbox.com/moto/magazine-moto/moto-novita/honda-adv350-2022-come-x-adv-motore-ciclistica-colori) .

432372

basilis_k6
23/11/2021, 15:23
απογοήτευση. περιμένα 500αρι x-adv. ακομη και στα 350 βεβαια ισως μπορουσε να γινει κατι καλο. εδω εχουμε ενα ποιοτικο σκουτερ, καμια σχεση με το xadv, με τον γνωστο κινητηρα της Honda. ναι θα ειναι καλο σκουτερ, δεν εχει ομως καμια σχεση με αυτο που πολλοι περιμεναν. ισως αν τελικα θελει να βγαλει 500 να το κάνει με παράλληλη αύξηση του 750 σε 800 αφου δωσει πρωτα καποιο χωρο στο 350 να πουλησει.