View Full Version : Προτάσεις για εξάτμιση και γενική βελτιώση.
CorpseAlive
01/06/2021, 12:06
Καλησπέρα, έχω μια Transalp 700 και σκέφτομαι να αλλάξω την εξάτμιση της και το φίλτρο αέρα σε (DNA KN ) για να έχω λίγο παραπάνω ροπή στα χαμηλά ?
Επειδή είμαι ψιλό άσχετος σε ένα λογικό πλαίσιο Budget etc τι θα προτείνατε από εταιρείες ή από έλληνες κατασκευαστές?
sapila racing
01/06/2021, 12:18
Η δικη μου πρόταση ειναι να την αφήσεις στην ησυχία της.
Ειδικά επειδή λες οτι θέλεις ροπή χαμηλα.
CorpseAlive
01/06/2021, 12:44
Μάλλον το εξέφρασα λάθος γιατι είμαι άσχετος με το θέμα.
Εννοώ ότι θέλω να τραβάει και να μην σκορτσάρει στις χαμηλές στροφές. (Μέσα στην πόλη είναι σχετικά ενοχλητικό.)
Αλλά και για να πάρει λίγο μια ανάσα νεύρου σαν μηχανή.
Δοκίμασε ένα δόντι μικρότερο μπροστά, το πολύ πολύ να χάσεις 20 Ευρώ αν δε σου αρέσει...
Πριν κανεις οτιδηποτε, τεντωσε καλα την αλυσιδα ..
(και σφιξε τα silent blocks του πισω γραναζιου, αν εχει..)
o_gavros
01/06/2021, 13:02
σάιλεντ μπλοκς...πςςςς...τι ειπε ρε το ατομο!
κορψ, μέχρι γρανάζι και πολύ ασχολήθηκες. Αν φτασεις να μη σε φτανει, άλλαχτο.
σάιλεντ μπλοκς...πςςςς...τι ειπε ρε το ατομο!
Το ατομο ειπε (πολυ ευγενικα) αυτο που λενε οι περισσοτεροι μαστορες οταν τους πας τον ματρακα σου παραπονούμενος οτι σκορτσαρει στο ανοιγμα του γκαζιου..
o_gavros
01/06/2021, 13:10
παει η τσοντα σαμπρέλας σύννεφο ξερεις στους εν λογω
CorpseAlive
01/06/2021, 13:11
Έχω σκεφτεί να την αλλάξω ρε παιδιά αλλά αυτό που σκέφτομαι (έντονα) είναι τα εξής:
Στα 3500χλ που θα πουληθεί και άντε να ρίξω και άλλα 2000 ευρώ δεν βρίσκω κάτι που να μου αρέσει και οπτικά και σε κατάσταση και για το All around που την χρειάζομαι ενώ δεν με ψήνει να μπω σε διαδικασία χρηματοδότησης και να πληρώσω το 20% της αξίας της σε κερατιάτικα (τόκους)
(Κρυφός μου πόθος είναι ένα Ducati Monster 600 2002-2005 στρογγυλό αλλά για μπιμπελό τύπου σχεδόν σαλόνι σαν δεύτερη μηχανή κάποια στιγμή )
Αφου δεν πλερουα ιτσ μπιτ τπτ..
CorpseAlive
01/06/2021, 13:14
Αφου δεν πλερουα ιτσ μπιτ τπτ..
ή είμαι πολύ μεγαλός για να το καταλάβω ή πολύ νέος :D
o_gavros
01/06/2021, 13:19
δεν αν θα (που θα) εκπλαγείς με το γρανάζι,οπότε μην προτρέχεις.
sapila racing
01/06/2021, 13:19
(Κρυφός μου πόθος είναι ένα Ducati Monster 600 2002-2005 στρογγυλό αλλά για μπιμπελό τύπου σχεδόν σαλόνι σαν δεύτερη μηχανή κάποια στιγμή )
Βασικά το μηχανακι σκορτσαρει επειδή εχεις λάθος ταχυτητα στο κιβωτιο και ανοίγεις το γκάζι με πολύ χαμηλές στροφές.
Αν σου σκορτσάρει το Transalp το Monster θα το είχες ήδη παρει στο χέρι.
CorpseAlive
01/06/2021, 13:27
Από εξατμίσεις τι έχετε να προτείνετε (οκ το ψάχνω το θέμα γρανάζι )
CorpseAlive
01/06/2021, 13:30
Βασικά το μηχανακι σκορτσαρει επειδή εχεις λάθος ταχυτητα στο κιβωτιο και ανοίγεις το γκάζι με πολύ χαμηλές στροφές.
Αν σου σκορτσάρει το Transalp το Monster θα το είχες ήδη παρει στο χέρι.
Δεν νομίζω ότι είναι θέμα ταχύτητας καθώς το καταλαβαίνω μόνο μέσα στην πόλη και το έχω νιώσει και με 1η . (δηλαδή δεν έχω μεγαλύτερη σχέση από αυτή που θα έπρεπε αναγκαστικά)
Οι κατασκευαστές συνήθως έχουν ρυθμίσει τις μοτοσυκλέτες για τη βέλτιστη λειτουργία στις χαμηλές στροφές. Με οτιδήποτε αύτερ μάρκαιτ είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα χάσεις σε ομαλή λειτουργία και ροπή χαμηλά.
PaNick67
01/06/2021, 14:00
Από εξατμίσεις τι έχετε να προτείνετε (οκ το ψάχνω το θέμα γρανάζι )
Λεφτα να εχεις να χωνεις σε εξατμισεις, φιλτρα, κλπ. Την ακριβοτερη να βαλεις το δουλεμα του "μαμα" δεν θα το εχει χαμηλα. Αν δε αλλαξεις και φιλτρο μαλλον ακομα χειροτερο θα γινει. Συν τα σκασιματα στο κλεισιμο του γκαζιου.
Κανε αυτο με το γραναζι που σου ειπαν, βασικα πρωτα απ΄ολα κανε αυτο που ειπε ο ΟldΜan και αν δεν φτιαξει αλλαξε γραναζι.
Αλλιως αν θες να χαλασεις λαφτα το κανεις σωστα ΦΠΕ. Φιλτρο, Προγραμμα, Εξατμιση, που σημαινει παραλληλος εγκεφαλος και καλος προγραμματιστης να τον σεταρει.
CorpseAlive
01/06/2021, 14:46
Λεφτα να εχεις να χωνεις σε εξατμισεις, φιλτρα, κλπ. Την ακριβοτερη να βαλεις το δουλεμα του "μαμα" δεν θα το εχει χαμηλα. Αν δε αλλαξεις και φιλτρο μαλλον ακομα χειροτερο θα γινει. Συν τα σκασιματα στο κλεισιμο του γκαζιου.
Κανε αυτο με το γραναζι που σου ειπαν, βασικα πρωτα απ΄ολα κανε αυτο που ειπε ο ΟldΜan και αν δεν φτιαξει αλλαξε γραναζι.
Αλλιως αν θες να χαλασεις λαφτα το κανεις σωστα ΦΠΕ. Φιλτρο, Προγραμμα, Εξατμιση, που σημαινει παραλληλος εγκεφαλος και καλος προγραμματιστης να τον σεταρει.
φίλτρο αέρα θα αλλάξει στάνταρ στο μεγάλο που θα κάνω μετά το καλοκαίρι. Πρόγραμμα εννοείς commander τύπου?
sapila racing
01/06/2021, 14:49
Δεν νομίζω ότι είναι θέμα ταχύτητας καθώς το καταλαβαίνω μόνο μέσα στην πόλη και το έχω νιώσει και με 1η . (δηλαδή δεν έχω μεγαλύτερη σχέση από αυτή που θα έπρεπε αναγκαστικά)
Εσυ μπορεί να μην το νομίζεις αλλά ισχύει.
Φυσικά θα συμβεί και με πρώτη αν πηγαίνεις με 5 χλμ την ωρα. Σε αυτη την περίπτωση δεν εχεις λαθος σχέση αφού δεν μπορείς να κατεβασεις.
Εχεις ομως κι εναν συμπλέκτη που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να το αποφύγεις.
CorpseAlive
01/06/2021, 15:03
Εσυ μπορεί να μην το νομίζεις αλλά ισχύει.
Φυσικά θα συμβεί και με πρώτη αν πηγαίνεις με 5 χλμ την ωρα. Σε αυτη την περίπτωση δεν εχεις λαθος σχέση αφού δεν μπορείς να κατεβασεις.
Εχεις ομως κι εναν συμπλέκτη που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να το αποφύγεις.
Πιθανό αλλά όχι ακριβώς η απάντηση στην ερώτηση μου.
Αν βάζατε μια εξάτμιση τι εταιρεία θα προτείνατε για την μηχανή που έχω και τι φίλτρο.(Transalp 700)
Φίλε μου το πιο πιθανό είναι να χάσεις στα χαμηλά ( η λεγόμενη τρύπα) και να ξεμπουκώσει/ανοίγει πιο ευχάριστα η μηχανή σου στις ψηλές στροφές.
Θέλει δηλαδή μετά και διόρθωμα στο μείγμα καυσίμου,αυτά που έχουν ψεκασμό νομίζω χρειάζονται ένα έχτρα ηλεκτρονικό νταλαβέρι το power commander και μάστορα με δυναμόμετρο.
Κοστίζει ,άποψη μου αξίζει.Δεν θα γίνει πύραυλος η Χόνδα αλλά στρώνει τον τρόπο λειτουργίας.
Από εκεί και πέρα δεν νομίζω πως υπάρχει αυτό που λέμε η κατάλληλη συγκεκριμένη,υπάρχουν αρκετές επιλογές.
Κατασκευαστές στην Ελλάδα που θα σου δείξουν κάποια σχέδια και θα την τοποθετήσουν ( raceguns,racetech) και οι ακριβές γνωστές.
Προσωπικά έχω βάλει αυτές https://www.dominator-exhausts.nl/exhausts/honda-exhausts/dominator-exhausts-honda-transalp-xl-700 και είμαι ευχαριστημένος.
Στα του φίλτρου πάλι κάτι από τα γνωστά, DNA-ελληνικό ή K&N.
Για το γεγονός πως η μηχανή σου ''σκορτσάρει'' στα πολύ λίγα θα έλεγα όπως σου είπαν και πιο πάνω πως πρέπει να δουλέψεις και συμπλέκτη.
DoctoR_k6
01/06/2021, 16:59
Για να βρεις μια ακρη στο θεμα σου κοιτας να ειναι η αλυσιδα σωστη/τεντωμενη κλπ κλπ...δοκιμαζεις ενα δοντι κατω κ μαθαινεις να δουλευεις τον συμλεκτη στα χαμηλα ωστε να μην σκορτσαρει. Οτι ειπωθηκε προηγουμενως.
Ροπη χαμηλα να διορθωσεις βαζοντας εξατμιση κ φιλτρο δεν προκειται να γινει.
Τωρα αν θες βρουμ βρουμ κ τα συναφη ειναι αλλο θεμα.
Η δικη μου πρόταση ειναι να την αφήσεις στην ησυχία της.
Ειδικά επειδή λες οτι θέλεις ροπή χαμηλα.
:a013:
Για να βρεις μια ακρη στο θεμα σου κοιτας να ειναι η αλυσιδα σωστη/τεντωμενη κλπ κλπ...δοκιμαζεις ενα δοντι κατω κ μαθαινεις να δουλευεις τον συμλεκτη στα χαμηλα ωστε να μην σκορτσαρει. Οτι ειπωθηκε προηγουμενως.
Ροπη χαμηλα να διορθωσεις βαζοντας εξατμιση κ φιλτρο δεν προκειται να γινει.
Τωρα αν θες βρουμ βρουμ κ τα συναφη ειναι αλλο θεμα.
:a013:
stefanos
01/06/2021, 22:11
Πιθανό αλλά όχι ακριβώς η απάντηση στην ερώτηση μου.
Αν βάζατε μια εξάτμιση τι εταιρεία θα προτείνατε για την μηχανή που έχω και τι φίλτρο.(Transalp 700)
Το ΤΑ κατά τη γνώμη μου δεν το κολακεύουν οι εξατμίσεις αισθητικά.
Οι aftermarket ουσιαστικά είναι όλες ίδιας σχεδίασης οπότε δεν αξίζει τον κόπο
να ψαχτείς στον τομές επιδόσεων.
Από εκεί και πέρα είναι τι σου ταιριάζει στο μάτι ,να είναι πιστοποιημένη για θόρυβο
και να είναι στην κατάλληλη τιμή.
Αν η μαμά είναι βαριά θα ελαφρύνει και το μηχανάκι.
Τη μαμά βέβαια δεν την πετάς γιατί πιθανόν να την ξαναβάλεις.
Φίλτρο dna θα έλεγα ,πάρε και σετ καθαρισμού για το πλύσιμο.
Κατά τα άλλα οι από πάνω έχουν δίκιο.
Ίσως δεις διαφορά στις μεσαίες.
doctor_john
02/06/2021, 00:44
Πιθανό αλλά όχι ακριβώς η απάντηση στην ερώτηση μου.
Αν βάζατε μια εξάτμιση τι εταιρεία θα προτείνατε για την μηχανή που έχω και τι φίλτρο.(Transalp 700)
Ντρέπονται να σου πουν ότι έχει φτιαχτεί να κερδίζει τα diesel για να γυρνάς τον κόσμο και όχι για επιδόσεις σε ταχύτητα.
Εμένα θα μου άρεσε μια HP corse ή μια Zard, φίλτρο DNA.-
καταλαβαίνεις όμως τα βασικά της λειτουργίας που αλλάζεις;
Αν ελευθερώσεις την εξαγωγή θα ρουφά παραπάνω η εισαγωγή, έτσι θα έχεις την ίδια ποσότητα καυσιμου με περισσότερο αέρα.
Αν ελευθερώσεις και τον αέρα θα έχεις ακόμα περισσότερο. Ο λάμδα θα κάνει πιστολάκι και θα φωνάζει και άλλο κάρβουνο
αλλά πως; έχει όρια η χαρτογράφιση... Θες λοιπόν περισσότερο καύσιμο.
Θα είσαι κοντά στα 1000ε, θα καίει 1.5lt παραπάνω και πόση διαφορά θα έχεις πετύχει;
Μήπως την πετυχαίνεις με γρανάζι;
Προσπαθώ να σου πω ότι κάθε κινητήρας έχει μια γεωμετρία που ορίζει πάνω κάτω την χρήση του.
Ψάξε να βρεις κάποιους που το έχουν κάνει, δες τι έκαναν και τι κέρδισαν.
Απ΄τη μια το κοντο γραναζωμα σου δινει αυτο που θες οικονομικα, απο την αλλη εχεις και πενταρι κιβωτιο. Σου "περισσευουν" 500-600 στροφες σε ταχυτητα ταξιδιου ή θα μπεις σε φασμα στροφων που κουραζει; Μια δοκιμη ειναι οικονομικη παντως, δε χανεις κατι.
Εξατμισεις, προγραμματα, κτλ σε τετοια μηχανη ψιλοπεταμενα λεφτα μου φαινονται, αλλα ΟΚ δικα σου ειναι.
CorpseAlive
02/06/2021, 02:46
Ντρέπονται να σου πουν ότι έχει φτιαχτεί να κερδίζει τα diesel για να γυρνάς τον κόσμο και όχι για επιδόσεις σε ταχύτητα.
Εμένα θα μου άρεσε μια HP corse ή μια Zard, φίλτρο DNA.-
καταλαβαίνεις όμως τα βασικά της λειτουργίας που αλλάζεις;
Αν ελευθερώσεις την εξαγωγή θα ρουφά παραπάνω η εισαγωγή, έτσι θα έχεις την ίδια ποσότητα καυσιμου με περισσότερο αέρα.
Αν ελευθερώσεις και τον αέρα θα έχεις ακόμα περισσότερο. Ο λάμδα θα κάνει πιστολάκι και θα φωνάζει και άλλο κάρβουνο
αλλά πως; έχει όρια η χαρτογράφιση... Θες λοιπόν περισσότερο καύσιμο.
Θα είσαι κοντά στα 1000ε, θα καίει 1.5lt παραπάνω και πόση διαφορά θα έχεις πετύχει;
Μήπως την πετυχαίνεις με γρανάζι;
Προσπαθώ να σου πω ότι κάθε κινητήρας έχει μια γεωμετρία που ορίζει πάνω κάτω την χρήση του.
Ψάξε να βρεις κάποιους που το έχουν κάνει, δες τι έκαναν και τι κέρδισαν.
Αυτό που λες είναι το μόνο που σκέφτομαι για το πείραμα αυτό όχι τόσο για την κατανάλωση όσο για τα όρια του κινητήρα και τις αντοχές του. Ξέρω τι μηχανή έχω και πράγματι είναι σκυλί απλά ήθελα να την κάνω περισσότερο ''δική μου'' με την έννοια να ξεχωρίζει τόσο οπτικά όσο και λειτουργικά . Επίσης το κοντό γρανάζωμα είναι θέμα με 5ρι κιβώτιο σε ταξίδι.
panavour
02/06/2021, 06:10
εγω οτι και να μου λετε θα την βαλω ,θα την βαλω ,θα την βαλω ,θα την βαλω.
παλιοπαιδα δεν σας ξαναπαιζω.:a11::a11::a11::a26::a26::a26::a02::moutza:
Καλησπέρα, έχω μια Transalp 700 και σκέφτομαι να αλλάξω την εξάτμιση της και το φίλτρο αέρα σε (DNA KN ) για να έχω λίγο παραπάνω ροπή στα χαμηλά ?
Επειδή είμαι ψιλό άσχετος σε ένα λογικό πλαίσιο Budget etc τι θα προτείνατε από εταιρείες ή από έλληνες κατασκευαστές?
Το σκορτσαρισμα δεν εχει να κανει με την ροπη στα χαμηλα αλλα με τον τροπο που δουλευει ο ψεκασμος προσπαθωντας να κρατησει το μειγμα φτωχο καθως ανοιγεις το γκαζι, σε συνδυασμο με την σχεδιαση της στοκ εξατμισης που εξαναγκαζει τα καυσαερια σε μια περιπλοκη διαδρομη. Δευτερευοντως εχει να κανει και με την ταση της αλυσιδας.
Με ελευθερη εξατμιση πιθανοτατα θα μειωθει το σκορτσαρισμα και παραλληλα θα χασεις ροπη στα χαμηλα.
Αυξηση ροπης στα χαμηλα και μειωμενο σκορτσαρισμα θα πετυχεις με στοκ εξατμιση και αφαιρεση του αισθητηρα λαμδα (η ακομα καλλιτερα αλλα ακριβοτερα, αλλη χαρτογραφηση). Θα αυξηθει ομως η καταναλωση.
Με μικροτερο γραναζι μπροστα το σκορτσαρισμα θα χειροτερεψει.
Με φιλτρο μην ασχοληθεις διολου.
CorpseAlive
02/06/2021, 10:38
εγω οτι και να μου λετε θα την βαλω ,θα την βαλω ,θα την βαλω ,θα την βαλω.
παλιοπαιδα δεν σας ξαναπαιζω.:a11::a11::a11::a26::a26::a26::a02::moutza:
Όχι και έτσι σύντροχε! Ελπίζω να μην έδωσα αυτή την εντύπωση.
CorpseAlive
02/06/2021, 10:39
Το σκορτσαρισμα δεν εχει να κανει με την ροπη στα χαμηλα αλλα με τον τροπο που δουλευει ο ψεκασμος προσπαθωντας να κρατησει το μειγμα φτωχο καθως ανοιγεις το γκαζι, σε συνδυασμο με την σχεδιαση της στοκ εξατμισης που εξαναγκαζει τα καυσαερια σε μια περιπλοκη διαδρομη. Δευτερευοντως εχει να κανει και με την ταση της αλυσιδας.
Με ελευθερη εξατμιση πιθανοτατα θα μειωθει το σκορτσαρισμα και παραλληλα θα χασεις ροπη στα χαμηλα.
Αυξηση ροπης στα χαμηλα και μειωμενο σκορτσαρισμα θα πετυχεις με στοκ εξατμιση και αφαιρεση του αισθητηρα λαμδα (η ακομα καλλιτερα αλλα ακριβοτερα, αλλη χαρτογραφηση). Θα αυξηθει ομως η καταναλωση.
Με μικροτερο γραναζι μπροστα το σκορτσαρισμα θα χειροτερεψει.
Με φιλτρο μην ασχοληθεις διολου.
Ο αισθητήρας L δεν είναι φίλτρο καυσαερίων/βλαβερών ουσιών ή λέω μ@λ@κίες?
Καλησπέρα, έχω μια Transalp 700 και σκέφτομαι να αλλάξω την εξάτμιση της και το φίλτρο αέρα σε (DNA KN ) για να έχω λίγο παραπάνω ροπή στα χαμηλά ?
Επειδή είμαι ψιλό άσχετος σε ένα λογικό πλαίσιο Budget etc τι θα προτείνατε από εταιρείες ή από έλληνες κατασκευαστές?
Οποιαδήποτε "βελτίωση" - ακόμα και αν αυτή τελικά πετύχει τον στόχο της αύξησης απόδοσης - την όποια αύξηση θα την δεις στις ψηλές στροφές και κατά πάσα πιθανότητα θα συνοδεύεται από αντίστοιχη ΜΕΙΩΣΗ στις χαμηλές. Οπότε άραξε εκεί που είσαι...
'Ενα μικρό κόντυμα της μετάδοσης είναι ο μόνος πρακτικά εφικτός, λειτουργικός, και οικονομικός τρόπος να πετύχεις αυτό που θες (με κάποια μειονεκτήματα στην κατανάλωση και στις αυξημένες στροφές στο σβέλτο ταξίδι...)
PaNick67
02/06/2021, 10:50
Ο αισθητήρας L δεν είναι φίλτρο καυσαερίων/βλαβερών ουσιών ή λέω μ@λ@κίες?
Αισθητηρας οξυγονου ειναι. Ελεγχει αν αυτο που καιγεται εχει σωστη αναλογια αερα - καυσιμου
CorpseAlive
02/06/2021, 11:53
Αισθητηρας οξυγονου ειναι. Ελεγχει αν αυτο που καιγεται εχει σωστη αναλογια αερα - καυσιμου
Άρα λέω βλακείες.Οκ το τσεκάρω και αυτό!
KAWAMANRIDER
02/06/2021, 12:03
Το σκορτσαρισμα δεν εχει να κανει με την ροπη στα χαμηλα αλλα με τον τροπο που δουλευει ο ψεκασμος προσπαθωντας να κρατησει το μειγμα φτωχο καθως ανοιγεις το γκαζι, σε συνδυασμο με την σχεδιαση της στοκ εξατμισης που εξαναγκαζει τα καυσαερια σε μια περιπλοκη διαδρομη. Δευτερευοντως εχει να κανει και με την ταση της αλυσιδας.
Με ελευθερη εξατμιση πιθανοτατα θα μειωθει το σκορτσαρισμα και παραλληλα θα χασεις ροπη στα χαμηλα.
Αυξηση ροπης στα χαμηλα και μειωμενο σκορτσαρισμα θα πετυχεις με στοκ εξατμιση και αφαιρεση του αισθητηρα λαμδα (η ακομα καλλιτερα αλλα ακριβοτερα, αλλη χαρτογραφηση). Θα αυξηθει ομως η καταναλωση.
Με μικροτερο γραναζι μπροστα το σκορτσαρισμα θα χειροτερεψει.
Με φιλτρο μην ασχοληθεις διολου.
κι εγώ αυτό ήθελα να προτείνω, άλλη χαρτογράφηση, χωρίς να είμαι σίγουρος για το τελικό αποτέλεσμα
doctor_john
02/06/2021, 12:05
Δες αν υπάρχουν ευχαριστημένοι με το παρακάτω, μπορείς να τους γράψεις και τον αρχικό προβληματισμό σου να δεις τι θα που οι ίδιοι.
https://www.magnumtuning.com/en/detail/dyno-boost-motorcycle-performance-chip/honda/xl700v-transalp"[/COLOR]]https://www.magnumtuning.com/en/detail/dyno-boost-motorcycle-performance-chip/honda/xl700v-transalp ([COLOR="#FF0000)
ΑΚΥΡΟ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ, ΔΕΝ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ, ΤΟ ΑΦΗΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΛΕΧΘΕΙ ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ
Που ειναι και εκεινος ο παλικαρος ο Βαντας και το κωλοφτιαγμενο TA να μας πει καμια γνωμη,...??:D
Που ειναι και εκεινος ο παλικαρος ο Βαντας και το κωλοφτιαγμενο TA να μας πει καμια γνωμη,...??:D
Πότε πήρε 700άρι;;;
ΠΟΤΕ, επισημα..
αλλα απο τις ανοχες θαχει γινει 720-730..
CorpseAlive
02/06/2021, 15:08
Δες αν υπάρχουν ευχαριστημένοι με το παρακάτω, μπορείς να τους γράψεις και τον αρχικό προβληματισμό σου να δεις τι θα που οι ίδιοι.
https://www.magnumtuning.com/en/detail/dyno-boost-motorcycle-performance-chip/honda/xl700v-transalp
+15% Hp μόνο με πρόγραμμα? Είδα καλα?
Κατα την γνωμη μου μια καλη λυση ειναι τα μπλιμπλικια τυπου booster plug.
https://www.boosterplug.com/shop/boosterplug-honda-xl700v-321p.html
Αυτα συνδεονται με πολυ απλο τροπο σε σειρα με τον ηδη υπαρχοντα αισθητηρα λαμδα και παραλλασουν το σημα του προς την ηλεκτρονικη ωστε να την ξεγελουν για να κανει το μειγμα στα χαμηλα λιγο πιο πλουσιο. Δεν εχω ιδεα πως δουλευει συγκεκριμενα στο ΤΑ700 αλλα σε αλλα μηχανακια που εχει τυχει κατα καιρους να διαβασω, δουλευει.
Ενα απο τα καλα ειναι και το οτι ειναι καπως universal, δηλαδη το ιδιο μπορει να δουλεψει και σε αλλα μηχανακια.
Μιας που άνοιξε το συγκεκριμένο θέμα, θα ήθελα να κάνω και εγώ μια ερώτηση: Αν θέλω για οποιοδήποτε λόγο να βάλω ένα τελικό σε καινούργιο/σύγχρονο μηχανάκι, χρειάζεται επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου ή κάποια άλλη παρέμβαση; Αν το πάρω απόφαση εννοείται πως θα ρωτήσω και στην αντιπροσωπεία (μην έχουμε και θέματα με την εγγύηση), αλλα προς το παρόν δεν το σκέφτομαι καθόλου, ρωτάω καθαρά από περιέργεια. Αν έχει σημασία το μοντέλο αναφέρεται στο προφίλ μου.
Για το ΤΑ700 μήπως υπάρχει "πρόβλημα" όντως στο ψεκασμό και κάνει αυτά τα σκορτσαρίσματα. Όπως υπήρχε σε διάφορα μηχανάκια. Με επαναπρογραμματισμό σίγουρα θα υπαρχει μια ομαλοποίηση για όλα αυτά. Το θέμα είναι αν γίνεται στον υπάρχον εγκέφαλο οπότε είναι και προσιτό η πρέπει να πάς σε παράλληλο ( τύπου commander ) οπότε ανεβαίνει το κόστος.
Κανονικά με αλλαγή εξάτμισης η αλλαγή φίτρου η και τα δυο, για να αποδώσουν σωστά , χρειάζεται επαναπρογραμματισμός για να πάρεις οτι μπορείς απο ροπή,δύναμη και κατανάλωση.
Για το ΤΑ700 μήπως υπάρχει "πρόβλημα" όντως στο ψεκασμό και κάνει αυτά τα σκορτσαρίσματα. Όπως υπήρχε σε διάφορα μηχανάκια. Με επαναπρογραμματισμό σίγουρα θα υπαρχει μια ομαλοποίηση για όλα αυτά. Το θέμα είναι αν γίνεται στον υπάρχον εγκέφαλο οπότε είναι και προσιτό η πρέπει να πάς σε παράλληλο ( τύπου commander ) οπότε ανεβαίνει το κόστος.
Κανονικά με αλλαγή εξάτμισης η αλλαγή φίτρου η και τα δυο, για να αποδώσουν σωστά , χρειάζεται επαναπρογραμματισμός για να πάρεις οτι μπορείς απο ροπή,δύναμη και κατανάλωση.
Με τελικο μονο το πιθανοτερο να μη χρειαζεται αρκει το τελικο να μην ειναι εντελως μπουρι.
Επισης αξιζει να κοιταχτει και η ρυθμιση του tps να ειναι εντος προδιαγραφων.
CorpseAlive
22/06/2021, 14:33
Παίδες τα ''σκορτσαρίσματα'' ήταν τελειωμένη αλυσίδα. Άλλαξα αλυσιδογράναζο , έβαλα μαμα και γλύκανε αμέσως.
Επειδή δεν εμπιστεύομαι τον προηγούμενο κάτοχο από αρχές ιουλίου θα κάνω και το μεγάλο Service με καθαρισμό στο Injection και ρύθμιση βαλβίδων άλλαγμα των υγρών κλπ και ένα φίλτρο DNA και θα το αφήσω το μηχανάκι ως έχει μηχανικά.
Επόμενη βελτίωση θα είναι ένα streetbox της Hyperpro ή αλλαγή των μπροστά μόνο και ρύθμιση/αλλαγή του ελατηρίου πίσω.
Ευχαριστώ πολύ όλους όσους με ψύλλιασαν για το αλυσιδογράναζο και το είδα.
rainmike
23/06/2021, 13:37
Βασικά το μηχανακι σκορτσαρει επειδή εχεις λάθος ταχυτητα στο κιβωτιο και ανοίγεις το γκάζι με πολύ χαμηλές στροφές.
Αν σου σκορτσάρει το Transalp το Monster θα το είχες ήδη παρει στο χέρι.
+10000
Nostradamus
23/06/2021, 21:12
Προσωπικά μιλώντας μια και το θέμα λύθηκε, μου πήρε πολλά χρόνια και χιλιόμετρα, με διαφορετικά μηχανάκια (από μερικές εκατοντάδες έως μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα με το καθένα), για να καταλήξω ότι αν το μοτοσακο είναι συντηρημένο σωστά και δεν έχει επεμβάσεις από "γνώστες" , θα δουλεύει σχεδόν πάντα σωστά, αρκεί να ξέρεις τι θες από αυτό... Συνήθως, όταν κάτι δεν "πάει" όπως νομιζουμε, η κάτι τα έχει "παίξει" η ο αναβάτης του δεν το " 'χει" ακόμη και χρειάζεται ο ίδιος χιλιόμετρα.
Ορεξη και χρήματα να έχεις, και καλοθελητες ένα σωρό να σου τα πάρουν, για να σου λύσουν τις περισσότερες φορές "προβλήματα" που δεν υπάρχουν.
Η βελτίωση είναι πολύ μεγάλο κεφάλαιο προφανώς, για μην παρεξηγηθώ. Θέλει πολύ διάβασμα, θέλεις ανθρώπους που ξέρουν τι κάνουν και έχει και άπειρη τρέλα που βγάζει αριστούργηματα.
Αν το budget σου είναι +2Κ όπως λες, άσε τις εξατμίσεις και τα φίλτρα, πάρε αυτοκόλλητα και καν'το πιο "δικό σου" και προσωπικό (δεν το λέω ούτε υποτιμητικά ούτε προσβλητικά αυτό). Φρόντισε να το μάθεις, να δεις που πονάει, και κοίτα σέρβις και αναλώσιμα στην ώρα τους, για να πάρεις το περισσότερο από αυτά που έχει να σου δώσει.
Φιλικά πάντα.
o_gavros
23/06/2021, 21:26
να προσθέσω στα σωστότατα που λέει ο νοστράδαμος, ότι τώρα που είσαι νουμπάς και δεν κατέχεις και πολλά, αυτό για τον κάθε αετονύχη επαγγελματία του χώρου της μοτοσυκλέτας (εμπορο/μαστορα/λαστιχα/γιουνέημιτ) είναι σαν σταγόνα αίμα στο νερό που την μυρίζεται ο καρχαρίας. Κι ας νομίζεις οτι δείχνεις κουλ.
θέλει νταραβέρι για να φτάσεις να καταλαβαίνεις τι χρειάζεσαι και τι σου "πουλάνε".
CorpseAlive
23/06/2021, 21:59
να προσθέσω στα σωστότατα που λέει ο νοστράδαμος, ότι τώρα που είσαι νουμπάς και δεν κατέχεις και πολλά, αυτό για τον κάθε αετονύχη επαγγελματία του χώρου της μοτοσυκλέτας (εμπορο/μαστορα/λαστιχα/γιουνέημιτ) είναι σαν σταγόνα αίμα στο νερό που την μυρίζεται ο καρχαρίας. Κι ας νομίζεις οτι δείχνεις κουλ.
θέλει νταραβέρι για να φτάσεις να καταλαβαίνεις τι χρειάζεσαι και τι σου "πουλάνε".
Δεν διαφωνώ μαζί σας αλλά εγώ πάω στο ATS MOTO συστημένος από τα παιδιά του Club (Hellas Transalp Club) και γενικά μας προσέχει ο συγκεκριμένος σε όλα.
Ο ίδιος μου είπε ουσιαστικά ότι οι αλλαγές δεν έχουν τόσο σημασία σε αυτό το μηχανάκι αλλά αν ντε και καλά θέλω ένα τελικό και ένα φίλτρο θα αλλάξει ελάχιστα την αίσθηση. Ως εκεί όμως , μου είπε ότι ο ίδιος δεν θα έμπλεκε με αυτά. Ισως άλλαζε αναρτήσεις γιατί τριβάλιτσο δικάβαλο κάθεται και οι μπροστά είναι λίγο μεχ σαν κατασκευή .
Τώρα που θα κάνω το μεγάλο Service και θα αλλάξω το Φιλτρο αέρα σε DNA γιατί βγαίνει μακροπρόθεσμα πιο οικονομικό (πλενόμενο) μου είπε θα δω μια μικρή διαφορά αλλά όχι κάτι τρελό.
Σχετικά με τις οδηγικές μου ικανότητες είμαι λίγο άτυχος , είχα κλείσει Χούντρα τον Απρίλιο και βγήκε εσφαλμένο τεστ θετικό για κορονοιο την προηγούμενη μέρα, μετά δεν είχα όυτε χρόνο αλλά και όυτε χρήματα, αλλά ξέρω που βρίσκομαι , δεν είμαι ακόμα σωστός και θέλω δουλεία.
Δεν διαφωνώ μαζί σας αλλά εγώ πάω στο ATS MOTO συστημένος από τα παιδιά του Club (Hellas Transalp Club) και γενικά μας προσέχει ο συγκεκριμένος σε όλα.
Ο ίδιος μου είπε ουσιαστικά ότι οι αλλαγές δεν έχουν τόσο σημασία σε αυτό το μηχανάκι αλλά αν ντε και καλά θέλω ένα τελικό και ένα φίλτρο θα αλλάξει ελάχιστα την αίσθηση. Ως εκεί όμως , μου είπε ότι ο ίδιος δεν θα έμπλεκε με αυτά. Ισως άλλαζε αναρτήσεις γιατί τριβάλιτσο δικάβαλο κάθεται και οι μπροστά είναι λίγο μεχ σαν κατασκευή .
Τώρα που θα κάνω το μεγάλο Service και θα αλλάξω το Φιλτρο αέρα σε DNA γιατί βγαίνει μακροπρόθεσμα πιο οικονομικό (πλενόμενο) μου είπε θα δω μια μικρή διαφορά αλλά όχι κάτι τρελό.
Σχετικά με τις οδηγικές μου ικανότητες είμαι λίγο άτυχος , είχα κλείσει Χούντρα τον Απρίλιο και βγήκε εσφαλμένο τεστ θετικό για κορονοιο την προηγούμενη μέρα, μετά δεν είχα όυτε χρόνο αλλά και όυτε χρήματα, αλλά ξέρω που βρίσκομαι , δεν είμαι ακόμα σωστός και θέλω δουλεία.
Τώρα μιλάς όμορφα και σωστά, το ΤΑ δεν σηκώνει πολλά πολλά από μοτερικής άποψης, είναι χαμένα λεφτά ενώ αναρτήσεις, φρένα πάντα πιάνουν τόπο σε όλα.
Για την τελευταία παράγραφο, κανείς δεν γεννήθηκε Ρόσσι... οδηγώ μΕχανάκια 35+ χρόνια και ακόμα να μάθω να οδηγώ σωστά (τοποθέτηση σώματος κλπ) τουλάχιστον δεν σπάω τα μηχανάκια που καβαλάω και έχω κάπου μια 20ετία να "αγοράσω οικόπεδο" (μακριά από μας) :lol:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.