PDA

View Full Version : Bajaj Dominar 250 και 400 2021



lleonidas
02/06/2021, 21:23
Το Bajaj Dominar 400 κυκλοφορεί από το 2018 στην Ελλάδα.Τώρα ο κινητήρας του(ίδιος με αυτόν της σειράς 390 της ΚΤΜ) προσαρμόζεται στις Euro 5 προδιαγραφές, έχοντας ισχύ 41 ίππων.

Για το 2021 ο εξοπλισμός του Dominar 400 περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων, ανασχεδιασμένη εξάτμιση και φωτιστικά σώματα LED. Η αναβαθμισμένη ανάρτηση αποτελείται από ανεστραμμένο πιρούνι 43mm και αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου με διάμετρο 110mm.

Δύο δισκόφρενα με δικάναλο σύστημα ABS, ρεζερβουάρ των 13 λίτρων. Βάρος: 187 κιλά. Διαθέσιμο σε πράσινο και μαύρο χρώμα.


Στην αγορά διατίθεται πλέον και το Dominar 250 με μονοκύλινδρο, υδρόψυκτο, τετραβάλβιδο κινητήρα 248,8cc, με ισχύ 29 ίππων και ροπή 23,5 Nm. Διαθέτει χαλύβδινο περιμετρικό πλαίσιο, συνδυασμένο με ανεστραμμένο πιρούνι 37mm και μονό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο σε προφόρτιση σε εννέα θέσεις. Δισκόσφρενα της Bybre, με την μπροστινή δαγκάνα να διαθέτει ακτινική στήριξη. Τα φωτιστικά σώματα LED, το ABS και οι αλουμινένιες ζάντες 17 ιντσών περιλαμβάνονται στον standard εξοπλισμό. Κιβώτιο 6 σχέσεων, βάρος:180 κιλά. Το Dominar 250 είναι διαθέσιμο σε κόκκινο χρώμα.

Τιμή: 4.290€ για το 400 και 3.890€ για το 250. Οδηγούνται με δίπλωμα Α2.

428522

428523



Πηγή (https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/irthan-stin-ellada-ta-bajaj-dominar-250400)

Nitse3
02/06/2021, 21:30
Μόνο 4 κατοσταρικα διαφορά μεταξύ τους;; Περίεργο.

doctoras
02/06/2021, 22:19
Αυτο που πρεπει να αναγνωρισουμε για τους ανταγωνιστές κινας - ινδιας ειναι οτι το dominar 400 προσφέρει περισσοτερα κυβικα /αλογα αναλογικά με το μπατζετ των 4000 €

panavour
03/06/2021, 02:46
αυτο με την ποδια ,σιτα,ψυγειο,η οτι αλλο στο διαολο ειναι σε αποσταση 5 ποντους απ την ροδα και το εδαφος ΔΕΝ το εχω καταλαβει τι εξυπηρετει.

Kickstart
03/06/2021, 08:15
αυτο με την ποδια ,σιτα,ψυγειο,η οτι αλλο στο διαολο ειναι σε αποσταση 5 ποντους απ την ροδα και το εδαφος ΔΕΝ το εχω καταλαβει τι εξυπηρετει.

λογικά, ψυκτρα είναι που στελνει αεράκι στο καρτερ του λαδιου.

motojojo
03/06/2021, 10:01
Το πράσσινο καβασακιζει λίγο και καλά κάνει, ωραίο φαίνεται.

Για πειτε σε μένα τον ασχετο, είναι αλλη μια κινέζικη μηχανη?

Nitse3
03/06/2021, 10:23
Ινδικό του ομίλου ΚΤΜ.

telegonos
03/06/2021, 10:49
αυτο με την ποδια ,σιτα,ψυγειο,η οτι αλλο στο διαολο ειναι σε αποσταση 5 ποντους απ την ροδα και το εδαφος ΔΕΝ το εχω καταλαβει τι εξυπηρετει.

Να θυμίζει ΚΤΜ

https://etimg.etb2bimg.com/photo/66766123.cms

Acacius
03/06/2021, 17:19
Το προηγούμενο μοντέλο στα 4000€ το θεωρούσα ένα πολύ τίμιο universal μηχανάκι για λίγα χρήματα. Στο νέο μοντέλο ούτε το ανάποδο μου αρέσει ιδιαίτερα ούτε η εξάτμιση, και δε θα έβλαπτε αν έβαζαν κανένα χρώμα παραπάνω στη γκάμα.


Ινδικό του ομίλου ΚΤΜ.

Για την ακρίβεια το 48% της KTM ανήκει στη Bajaj οπότε είναι ινδικό με κινητήρα ο οποίος είναι κατά βάση ίδιος με τα KTM 390

lleonidas
28/10/2021, 01:34
Bajaj Dominar 400 2022 (https://www.2wo.gr/news/nea-montela/7449-bajaj-dominar-400-2022)

Ο κινητήρας παραμένει ίδιος...Euro 5 373cc με ισχύ 41 hp/8.800rpm και ροπή 35 Nm/6.500 rpm αλλά πλέον εξοπλίζεται με ψηλή ζελατίνα, χούφτες, ποδιά κινητήρα, προστατευτικά κάγκελα, σχάρα, βάση υποδοχής για σύστημα πλοήγησης (GPS), θύρα USB.

Όλα τα παραπάνω περιλαμβάνονται στο βασικό εξοπλισμό της μοτοσυκλέτας η οποία είναι ήδη διαθέσιμη στην αγορά της Ινδίας και αναμένεται στην Ευρώπη εντός των επόμενων μηνών.

431485

431486

431484

peterTHErider
28/10/2021, 11:20
Για τα χρηματα που ζηταει ειναι πολυ αξιολογη προταση.

νεοσσός
28/10/2021, 12:34
Μακάρι να βγουν ποιοτικά, διότι είναι από τα λίγα που είναι οικονομικά προσιτά. Το φανάρι δεν μου αρέσει.



αυτο με την ποδια ,σιτα,ψυγειο,η οτι αλλο στο διαολο ειναι σε αποσταση 5 ποντους απ την ροδα και το εδαφος ΔΕΝ το εχω καταλαβει τι εξυπηρετει.
Είναι μόδα, η οποία θεωρώ ότι μειώνει την πρακτικότητα του μοντέλου και αυξάνει τις πιθανότητες φθοράς, λόγω μικρής απόστασης από το έδαφος. Αντίστοιχη παραφωνία με τεράστιο ψυγείο που χτενίζει το δρόμο έχει η Ducati στο Streetfighter (https://www.roadrunner.travel/wp/wp-content/uploads/Ducati-DSC05771-772x515.jpg). Σαν τη μόδα με τους χαμηλούς προφυλακτήρες και τα spoiler στα αμάξια. Ακατάλληλα για χρήση στο μέσο ελληνικό δρόμο, όπου οι κακοτεχνίες είναι συχνές, όπως άλλωστε και τα λάστιχα χαμηλού προφίλ, αφού καταστρέφονται εύκολα.

doctor_john
28/10/2021, 17:34
Ακόμα και με το φτερό μακρύ όπως είναι, η κίνηση σε χωματόδρομο με 50-60κμ βρέχει πέτρες στο σημείο.
Αν έχεις δεδομένα καθημερινό χωματόδρομο θα βάλεις σχάρα ή εξάτμιση.
Ε θα ναι που το λένε τουρισμού και την έκαναν σαν καρίνα.

doctoras
28/10/2021, 18:16
Ενω ειναι το πιο vfm, ενω αγοραζεις περισσοτερη μοτο για κυβικά στην κατηγορία του. Ενω δεν ειναι ασχημο, οι κινεζοι κατασκευαστές μου φαίνονται πιο θελκτικοι απο την bajaj..τοσο ποιοτικά κατασκευαστικά οσο και αισθητικά