View Full Version : ΑΓΟΡΑ NC 750X DCT - ΓΝΩΜΕΣ
panavour
16/06/2021, 14:07
Πάμε άλλη μια φορά,απλά,ευγενικά και κατανοητά
να τεκμηριώσουμε τη μοναδικότητα του NC στο ολιγομελές κλαμπ των μοτό υψηλού τουρισμού (400κιλα με 150αρες+) με μονό δίσκο μπροστά:
Α:Αν υποθετικά μπορούσαμε να προσθέσουμε άλλη μια δισκοπλακα (ίδια φυσικά)μπροστά και κάναμε τον ίδιο αριθμό φρεναρίσματων,με το ίδιο(400κιλα ας πούμε)φορτίο από τις ίδιες ταχυτητες(150+) σε ποιο ΝC από τα δύο θα υπήρχε μεγαλύτερη φθορά σε τακακι-δισκο;σε αυτό με τις δύο δισκοπλακες ή σε αυτό με τη μια;
Β: Μπορείτε εσείς να μου θυμίσετε κάποια μοτοσυκλέτα των τελευταίων ,ας πούμε,30 ετών ικανή για φορτίο 400κιλα και 150αρες(+) με μονό δίσκο μπροστά;(να μαθαίνουμε κάτι και μεις τα δεκαεξάχρονα)
1)Σε θεωρητικο επιπεδο μπορει να εχεις και το πιθανωτερο εχεις δικιο σ αυτα που λες.Ομως σε πρακτικο επιπεδο οι κατοχοι ολων αυτων των NC παγκοσμιως σπανια θα αντιμετωπισουν αυτο το προβλημα γιατι σπανια θα βρεθουν στις συνθηκες αυτες που περιγραφεις
2)η χοντα πολλες φορες αποδεικνυει οτι υπερβαινει το αυτονοητο που περιγραφεις ,στην πραξη γι αυτο και πουλαει χωρις οι εν δυναμει αγοραστες να συμμεριζονται τις πιθανως δικαιολογημενες αμφιβολιες σου.
3)πολλες φορες οι προδιαγραφες ΔΕΝ επιβεβαιωνονται στην πραξη.
karellen
16/06/2021, 14:40
Απορώ γιατί εξακολουθείτε και ασχολείστε με το θέμα.
Αυτοί οι οποίοι δυστυχώς θα πληρώσουν στο μέλλον το γεγονός ότι το εν λόγο τρολ παραμένει ενεργό είναι όσοι τυχόν θέλουν απόψεις κατόχων διότι προσωπικά όσο υπάρχει τέτοια ειρωνεία ούτε καν θα ασχοληθώ ξανά να φθείρω το πληκτρολόγιό μου.
Παύση παρακολούθησης θέματος λοιπόν και καλή συνέχεια σε όλους σας.
Όχι αγαπητέ,τα θέματα αυτά χρειάζονται τις γνώμες των κατόχων και δεν παύουν να παρακολουθούνται.;)
σταματας μαλακα
Πες τα χρυσοστομε!
Tallyban
17/06/2021, 09:18
Ευτυχώς αρχίζει να αχνοφενεται η επικρατηση της λογικής από πλευράς σας...
Στα λεγόμενά σας αναφέρομαι,ότι το NC δε φτιάχθηκε για το Στέλβιο,ότι ποτέ οι αναβάτες του ΝC δε θα κάνουν αυτή τη χρήση,κλπ...
Σημαντική εξέλιξη στη κουβέντα μας αυτές οι παραδοχές ,ιδιαιτερα σε θέματα που άπτονται της ασφάλειας των αναβατών...
PaNick67
17/06/2021, 09:25
Ευτυχώς αρχίζει να αχνοφενεται η επικρατηση της λογικής από πλευράς σας...
Στα λεγόμενά σας αναφέρομαι,ότι το NC δε φτιάχθηκε για το Στέλβιο,ότι ποτέ οι αναβάτες του ΝC δε θα κάνουν αυτή τη χρήση,κλπ...
Σημαντική εξέλιξη στη κουβέντα μας αυτές οι παραδοχές ,ιδιαιτερα σε θέματα που άπτονται της ασφάλειας των αναβατών...
Μπορει να μην εισαι 16 αλλα τα επιχειρηματα σου ειναι 16χρονου και βγαλε. Αυτο καταλαβες;
Ξερεις τι θα πει "παω αεροπορια"; Οχι δεν ειναι τα 70 χαω που πιανει το 250ρι σου...
Τελικα τρολ εισαι. :wave2:
Καλημέρα σε όλους.
Με ενδιαφέρει πολύ το συγκεκριμένο μηχανάκι αλλά για χρήση αποκλειστικά σε ταξίδια.
Χαίρομαι που διαβάζω καλά σχόλια για χώρους, φόρτωμα και οδική συμπεριφορά, ενώ στο κομμάτι της κατανάλωσης πραγματικά παίζει χωρίς αντίπαλο.
DoctoR_k6
17/06/2021, 10:52
Στο Stelvio οποιος ανεβει κορυφη με ενα δισκοφρενο καλουν οδικη να τον κατεβασουν...
Εχει κ ταμπελα κατω χαμηλα πριν αρχισουν τα φιδια...μονο με 2 δισκοφρενα.
Στο Stelvio οποιος ανεβει κορυφη με ενα δισκοφρενο καλουν οδικη να τον κατεβασουν...
Εχει κ ταμπελα κατω χαμηλα πριν αρχισουν τα φιδια...μονο με 2 δισκοφρενα.
Ο Βασίλης έχει λάστιχα με τακούνια που κόβουν με την αεροδυναμική τριβή. Γι' αυτό δε μασάει. :p
TONYBANDIT
19/06/2021, 11:35
Η Honda ρε παιδιά δεν είχε ποτέ πρόβλημα με τα φρένα με τα άλογα είχε πάντα θεμα
Σκέφτομαι την αλλαγή απο το MT-07 2018 στο NC750 κυρίως λόγο άνεσης (είμαι 1.90) και αξιοπιστίας (σκουριές).
Αξίζει αυτό? Έχει κάποια σημαντική διαφορά απο τα νεότερα μοντέλα εκτός απο το τελευταίο?
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/314635629-honda-nc-750
Το DCT δε με ενδιέφερε αλλά δε με χαλάει να πώ την αλήθεια.
Όχι ότι έχω κάποιο άλλο πρόβλημα με το ΜΤ εκτός απο ότι σε 3 χρόνια θα φαίνεται >10ετίας.
Βλέπω έχουν ξεθωριάσει τα πλαστικά και έχει σκουριάσει η σχάρα της GIVI αλλά με €100 φτιάχνονται αυτά.
Στα χιλιόμετρα αν είναι πραγματικά (θα το δώ και απο το ΚΤΕΟ) είναι καινούργιο οπότε μόνο τις φθορές του χρόνου πρέπει να υπολογίζω.
Το μεγάλο μείον που σκέφτομαι είναι ότι δεν καίγομαι να το αλλάξω και θα πάω σε ένα μεταχειρισμένο που δε ξέρω τί του έχει κάνει.
Οπότε πιο πολύ γέρνω στο να μείνω στα αυγά μου και να περιμένω ένα πιο κοντά μου για να μπορώ να το πάω και σε έμπιστο μηχανικό.
Σκέφτομαι την αλλαγή απο το MT-07 2018 στο NC750 κυρίως λόγο άνεσης (είμαι 1.90) και αξιοπιστίας (σκουριές).
Αξίζει αυτό? Έχει κάποια σημαντική διαφορά απο τα νεότερα μοντέλα εκτός απο το τελευταίο?
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/314635629-honda-nc-750
Το DCT δε με ενδιέφερε αλλά δε με χαλάει να πώ την αλήθεια.
Όχι ότι έχω κάποιο άλλο πρόβλημα με το ΜΤ εκτός απο ότι σε 3 χρόνια θα φαίνεται >10ετίας.
Βλέπω έχουν ξεθωριάσει τα πλαστικά και έχει σκουριάσει η σχάρα της GIVI αλλά με €100 φτιάχνονται αυτά.
Στα χιλιόμετρα αν είναι πραγματικά (θα το δώ και απο το ΚΤΕΟ) είναι καινούργιο οπότε μόνο τις φθορές του χρόνου πρέπει να υπολογίζω.
Το μεγάλο μείον που σκέφτομαι είναι ότι δεν καίγομαι να το αλλάξω και θα πάω σε ένα μεταχειρισμένο που δε ξέρω τί του έχει κάνει.
Οπότε πιο πολύ γέρνω στο να μείνω στα αυγά μου και να περιμένω ένα πιο κοντά μου για να μπορώ να το πάω και σε έμπιστο μηχανικό.
Αν είναι να πας σε αυτό το 750 καλύτερα να πας σε 700 που ειναι ίδιο εμφανισιακά.Το 750 σε DCT αξίζει περισσότερο απο το 2016 και μετά(και οπτικά).
Αν μεταβείς σε Honda NC 750:
Θετικά:
+ Καλύτερη λειτουργία κινητήρα στις χαμηλές στροφές.
+ Πιο αξιόπιστος κινητήρας.
+ Πολύ καλό αυτόματο κιβώτιο.
+ Ποιότητα κατασκευής όλης της μοτοσυκλέτας.
+ Καλύτερα φρένα. Βέβαια, αν δεν πηγαίνεις τρικάβαλος, φορτωμένος με τριπλέτα, με 150 km/h και χρειαστούν 3 απανωτά φρένα πανικού σε κατηφόρα, επειδή έχει μονό δισκόφρενο μπροστά. :p
+ Καταλληλότερο για το σωματότυπό σου (2 μέτρα Κρητίκαρος).
Αρνητικά:
- Εμφάνιση. Υποκειμενικό, αλλά το MT-07 μού φαίνεται πιο όμορφο.
- Φεύγεις από μοτοσυκλέτα τριετίας που γνωρίζεις και πας σε κάποια επταετίας που δεν ξέρεις τι πρόβλημα μπορεί να έχει.
- Χάνεις σε ισχύ σε μεσαίες και υψηλές στροφές.
- Θα χάσεις χρήματα στη μεταπώληση. Καλύτερα να κρατήσεις το MT-07 μέχρι να γίνει θρύψαλα.
- Πιο φαρδύ και βαρύ το NC, οπότε σε ενδοαστικούς ελιγμούς χάνεις.
Με καλύψατε 100%.
Κάθομαι στα αυγά μου και περιμένω κάποιο πιο φρέσκο :)
Μέχρι να βαρεθώ και να χτυπήσω ένα καινούργιο αλλά λυπάμαι το 2χίλιαρο που θα χάσω αν τα υπολογίζω σωστά.
Αθήνα/Θεσσαλονίκη έχετε πολλές επιλογές. Αν κάτσει ταξίδι μπορεί να το συνδυάσω να δώ μερικά μεταχειρισμένα.
Σας ευχαριστώ
Tallyban
25/07/2021, 13:31
Για απλή χρήση πόλης και κάνα μικροταξιδακι(για αυτό που έχει φτιαχτεί δηλαδή) μια χαρά είναι η μόνη δισκοπλακα και η αλυσιδιτσα 520.Επισης μεγαλο συν ο σκουτοκουβάς σε αυτή τη χρήση.
panavour
25/07/2021, 17:52
Ταχουμε ξαναπει,αν θες να μαθεις για ταξιδακια με το NC ρωτα τον μπιλυ με τα 300000 χιλιομετρα και με αυθημερον ταξιδια 1000 χιλιομετρων.
Μην βασιζεσαι σε γνωμες ανθρωπων που δεν την εχουν ταξιδεψει,και το κυριωτερο δεν την εχουν καβαλησει
ΤΕΛΟΣ.
Για απλή χρήση πόλης και κάνα μικροταξιδακι(για αυτό που έχει φτιαχτεί δηλαδή) μια χαρά είναι η μόνη δισκοπλακα και η αλυσιδιτσα 520.Επισης μεγαλο συν ο σκουτοκουβάς σε αυτή τη χρήση.
Ασε μας κουκλιτσα μου που θα μας πεις τι μπορει να κανει απο τα περιοδικα και τα βιντεακια
https://www.youtube.com/watch?v=MuUkahST5X4
DoctoR_k6
26/07/2021, 17:32
Ασε μας κουκλιτσα μου που θα μας πεις τι μπορει να κανει απο τα περιοδικα και τα βιντεακια
https://www.youtube.com/watch?v=MuUkahST5X4
Με τοσα χλμ που πας απορω τι το θελει κιολας το 1 μπροστα... :lol:
Απορω που βγηκες τοσα χλμ μακρια απο την πολη.
Αφου δεν δημιουργηθηκε για τετοιες εξορμησεις.
Ειναι σαν τα ηλεκτρικα πατινια...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.