View Full Version : honda super cub 90
karellen
27/02/2022, 08:56
Καλός ο υπέρηχος αλλά άμα δεν μπει πίεση και σύρμα στις τρυπουλες....
Καλός ο υπέρηχος αλλά πλήρωσα ένα 20ρικο τσάμπα για δαύτον και το Dax πάλι μπέρδευε και σερνόταν."Αποκλείεται ο υπέρηχος καθαρίζει τα πάντα,κάτι άλλο φταίει,να παραγγείλουμε καινούργιο καρμπυρατέρ"! :moutza:
Ο επόμενος μάστορας εξηγήθηκε υπομονετικά συρματάκι και το εργαλείο επανήλθε (φυσικά) στις παλιές καλές εποχές. :smokin:
astrea966
27/02/2022, 10:07
Καλός ο υπέρηχος αλλά άμα δεν μπει πίεση και σύρμα στις τρυπουλες.... Πάρε ένα σπρέι καθαρισμού καρμπ ,ψεκάσε το όλο και μέσα και στις διόδους και δες αν βγαίνει από την άλλη μεριά. (Θέλει εμπειρία, μια μισοβουλομενη δίοδος θα περνάει-ψεκάζει το καθαριστικό αλλά όχι με τόση δύναμη και ευθεία ροή όπως μια καθαρή τρυπα). Επίσης φλογέρα,ζιγκλέρ,προζιγκλερ κοίταγμα απέναντι από φως τις τρύπες τους και καθάρισμα με λεπτό σύρμα, πίεση, τέλος ελενχος στάθμης μπολ,. Αν έχεις ζορισει το φλοτερ θα στραβωσε και η στάθμη δεν θα είναι σωστή,. Ελενχος ρυθμίσεων να είναι σωστές,. Θέση ασφαλείας βελόνας, νούμερα προζιγκλερ, στροφές βιδων αέρα κ ρελαντί,. Αφού το πρόβλημα είναι στα χαμηλά έχει πρόβλημα κάτι που ευθύνεται για την λειτουργία χαμηλά, βίδα αέρα και τρύπα της,προζιγκλερ κτλ
Καλός ο υπέρηχος αλλά πλήρωσα ένα 20ρικο τσάμπα για δαύτον και το Dax πάλι μπέρδευε και σερνόταν."Αποκλείεται ο υπέρηχος καθαρίζει τα πάντα,κάτι άλλο φταίει,να παραγγείλουμε καινούργιο καρμπυρατέρ"! :moutza:
Ο επόμενος μάστορας εξηγήθηκε υπομονετικά συρματάκι και το εργαλείο επανήλθε (φυσικά) στις παλιές καλές εποχές. :smokin:
θα το δω και αυτο μηπως καταφερουμε κατι
astrea966
26/03/2022, 18:02
μια βοηθεια απο οποιον γνωριζει.οταν εγινε η επισκευη στην κεφαλη και πηγαμε να αλλαξουμε τσιμουχες βαλβιδων δεν εκαναν αυτες του 90αριου βαση του part number απο το μοντελο του 93.ηταν διαφορετικες.τελικα βρηκα τσιμουχες που να κανουν οι οποιες ηταν για c50. εδω λοιπον ειναι το ερωτημα μου.παιζει να εχει αλλαχτει η κεφαλη με αλλη απο 50αρι; το παπι το εχω βγαλει στο δρομο αλλα δεν παει οπως θα επρεπε.θυμιζει περισσοτερο 50αρι στην αποκριση του γκαζιου παρα 90αρι.στην κεφαλη πανω υπαρχει απο την πλευρα που ειναι το μπουζι οτι φαινεται στην φωτο και απο την αλλη πλευρα που ειναι το γραναζι εχει τον κωδικο Ε27
434920
Φίλε το δικό μου 90άρι στην πλευρά που είναι το γρανάζι εχει τον κωδικό Ε14 και στην άλλη μεριά κατι αχνοφαίνεται.
astrea966
27/03/2022, 18:49
Φίλε το δικό μου 90άρι στην πλευρά που είναι το γρανάζι εχει τον κωδικό Ε14 και στην άλλη μεριά κατι αχνοφαίνεται.
ευχαριστω.εχω δει αγγελια πωλησης κεφαλης για 90αρι και εχει τους ιδιο κωδικο με το δικο σου και δεν ηξερα αν ειναι γνησια η οχι.για το μοντελο του 93 παντως η κεφαλη βαση του part number ειναι η παρακατω
434929
astrea966
27/03/2022, 18:51
σε μεταγενεστερα μοντελα ειναι οι παρακατω κεφαλες.το θεμα ειναι αυτη που φοραει το δικο μου ειναι για 90αρι;
434930
434931
astrea966
29/03/2022, 10:03
δεν μπορω να βγαλω ακρη με το παπι.
ειχα αναφερει σε παλιοτερο Post οτι ειχα ενα θεμα με το καρμπυρατερ και οτι μπερδευε χαμηλα.ξανακαθαριστηκε και μπηκε παλι πανω αλλα εξακολουθει να μπερδευει στις χαμηλες.βελονα ειναι στη σωστη θεση και τα ζιγκλερ ειναι αυτα που πρεπει.εχει γινει και δοκιμη με αλλα ζιγκλερ αλλα τιποτα.δεν φτανει το προβλημα με το μπερδεμα που κανει αλλα καιει περισσοτερο απο διχρονο.εχει καψει ενα 10αρικο βενζινη και δεν εχει κανει πανω απο 70-80 χιλιομετρα και αυτα σε φαση στρωσιματος.θα βαλω καρμπυρατερ απο astrea πανω να κανω δοκιμη να δω αν δουλευει σωστα και αν στρωσει η καταναλωση.δεν ξερω τι να κανω και με την κεφαλη.να την αλλαξω με αλλη που ειναι αποδεδειγμενα απο 90αρι η ακομα και απο astrea;με προβληματιζει πολυ η αποδοση του κινητηρα.ειχα πανω απο 20 χρονια να οδηγησω τετοιο παπι αλλα σιγουρα το θυμαμαι πιο αποδοτικο και σιγουρα κοντα στην αποκριση με το astrea και οχι με το 50αρι που φερνει τωρα.σκεφτομαι μηπως εχει σχεση που ειναι καινουργιο το πιστονι και ο κυλινδρος απο ρεκτιφιε και λεω μηπως στρωσει με τον καιρο αλλα μου φαινεται υπερβολικη η πτωση της αποδοσης
kostaskk
29/03/2022, 12:17
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αλλάζεις ζιγκλέρ ενώ το πρόβλημα είναι στα χαμηλά, ζιγκλέρ αλλάζει πράματα στις τέρμα στροφές, βελόνα στις μεσαίες. Εσύ που έχεις πρόβλημα στα χαμηλά θα έπρεπε να ψάχνεσαι για προζιγκλερ, βίδα αέρα, στάθμη μπολ καρμπυρατέρ η ότι άλλο ενεργεί στα χαμηλά.
astrea966
29/03/2022, 12:28
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αλλάζεις ζιγκλέρ ενώ το πρόβλημα είναι στα χαμηλά, ζιγκλέρ αλλάζει πράματα στις τέρμα στροφές, βελόνα στις μεσαίες. Εσύ που έχεις πρόβλημα στα χαμηλά θα έπρεπε να ψάχνεσαι για προζιγκλερ, βίδα αέρα, στάθμη μπολ καρμπυρατέρ η ότι άλλο ενεργεί στα χαμηλά.
ισως να μην εγινα κατανοητος γραφωντας το ετσι.οταν λεω ζιγκλερ εννοω και το προζιγκλερ γι`αυτο εβαλα πληθυντικο.
δικαιολογει αυτο την μεγαλη καταναλωση;χθες του εκανα μια βολτα καμια 10αρια χιλιομετρα και επεσε 1/4 η σταθμη της βενζινης.
διαρροη δεν υπαρχει ουτε σταμπες πουθενα εκτος αν την πεταει την βενζινη στο δρομο καθως κινειται
kostaskk
29/03/2022, 13:28
Εάν είχε πολύ πλούσιο μίγμα,μαύρο μπουζί,μπάσο ήχο,υψηλή στάθμη στο μπολ οκ, η θα μπορούσε να πετάει ακαυστο από εξάτμιση,. Εσωτερική υπερχείλιση/διαρροή.
Με το 1/4 θα έπρεπε ο να κάνεις 50 χιλιόμετρα τουλάχιστον. Δλδ με ένα ντεπόζιτο πάνω από 200 χιλιόμετρα... Τώρα είσαι στα 40 χιλιόμετρα /ντεπόζιτο?
Ακόμα η βίδα ρυθμισης του αέρα σε πόσες στροφές είναι?
Το καρμπ θα πρέπει να έχει 2 βίδες ρύθμισης, η μια είναι για το ρελαντί και η άλλη αυτό που λέω κ ρυθμίζει καύσιμο,αέρα στα χαμηλά.
astrea966
29/03/2022, 14:42
Εάν είχε πολύ πλούσιο μίγμα,μαύρο μπουζί,μπάσο ήχο,υψηλή στάθμη στο μπολ οκ, η θα μπορούσε να πετάει ακαυστο από εξάτμιση,. Εσωτερική υπερχείλιση/διαρροή.
Με το 1/4 θα έπρεπε ο να κάνεις 50 χιλιόμετρα τουλάχιστον. Δλδ με ένα ντεπόζιτο πάνω από 200 χιλιόμετρα... Τώρα είσαι στα 40 χιλιόμετρα /ντεπόζιτο?
Ακόμα η βίδα ρυθμισης του αέρα σε πόσες στροφές είναι?
Το καρμπ θα πρέπει να έχει 2 βίδες ρύθμισης, η μια είναι για το ρελαντί και η άλλη αυτό που λέω κ ρυθμίζει καύσιμο,αέρα στα χαμηλά.
καπου στα 50-60 χλμ ανα γεμισμα παει.εκρηξεις η εξατμιση δεν κανει.
οσον αφορα τις στροφες της βιδας αερα ειναι 4 απ`οτι ειδα.(πολλες δεν ειναι);
θα το παω μια βολτα να ζεσταθει και θα παιξω λιγο παλι γιατι δεν το εχω ψαξει εγω καθολου.οτι εγινε στο συνεργειο
434945
astrea966
29/03/2022, 18:11
τελικα οτι και αν εκανα συνεχιζει να μπερδευει.απο φιλτρο αερα φοραει εργοστασιακο και απο εξατμιση sebring με καινουργιο λαιμο χωρις παραμορφωσεις.
ειπα να τ`αναφερω μηπως παιζουν καποιο ρολο.αυριο θα δοκιμασω με αλλο καρμπυρατερ και βλεπουμε
Δοκίμασες χωρίς το φιλτροκούτι;Το καρμπ υποθέτω είναι το γνήσιο 16mm απο c90.Έχεις τα αρχικά ζιγκλέρ ή τα αντικατέστησες με ιμιτασιον κιτ επισκευής ή τα άλλαξες μεμονομένα.4 στροφές στη βίδα αέρα είναι πάρα πολλές.Σε εργοστασιακές ρυθμίσεις είναι πάνω κάτω 1μιση με 2 στροφές.
astrea966
01/04/2022, 14:15
το καρμπυρατερ ειναι το εργοστασιακο.εγω δεν εχω αλλαξει κατι εκτος απο τη φαση των δικιμων που δοκιμαστηκαν διαφορα αλλα ξαναμπηκαν πανω τα δικα του.αν εχει αλλαχτει κατι στο παρελθον δεν το γνωριζω.εβγαλα το μπουζι και ηταν ολομαυρο.χθες δοκιμασα ενα αλλο απο astrea και δουλεψε κανονικα χαμηλα αλλα δεν σηκωνε στροφες με το φιλτρο πανω.επρεπε να το βγαλω κατι μη αποδεκτο.αφησα το παπι στο συνεργειο να δοκιμαστουν 3-4 καρμπυρατερ απο astrea που εχει και να παιξει λιγο και με τα ζιγκλερ να δουμε αν γινει κατι.στη χειροτερη δοκιμαζω και τη λυση των κινεζων στο τελος και βλεπουμε.
Προσπάθησε να καθαρίσεις το δικό του καρμπυρατέρ καμιά σχέση με το καρμπυρατέρ απο astrea. Επειδή έχω και τα δύο απο μαμά το glx παίρνει μπροστά και κρατά κατευθείαν ρελαντί ούτε πνιξίματα τίποτα και ακούει στο γκάζι .Το astrea εάν δεν τραβίξεις το τσοκ δεν κρατά με τίποτα ρελαντί και δεν πάει. Αυτά όταν είναι κρύα και αυτή η συμπεριφορά από καινούρια. Πήγαινε σε κάνα συνεργείο που έχει βούτα με υγρό για καθαρισμό.(πρίν μια εβδομάδα σε φίλου μοτό καθάρισα το καρμπυρατέρ και ενώ έβγαζε από όλες τις διόδους σπρέει και αέρα δεν δούλευε σωστά .Το διέλυσα και πήγε το σώμα μόνο σε συνεργείο με βούτα το έβαλε στο υγρό και δουλεύει σαν καινούριο.
astrea966
02/04/2022, 08:47
Προσπάθησε να καθαρίσεις το δικό του καρμπυρατέρ καμιά σχέση με το καρμπυρατέρ απο astrea. Επειδή έχω και τα δύο απο μαμά το glx παίρνει μπροστά και κρατά κατευθείαν ρελαντί ούτε πνιξίματα τίποτα και ακούει στο γκάζι .Το astrea εάν δεν τραβίξεις το τσοκ δεν κρατά με τίποτα ρελαντί και δεν πάει. Αυτά όταν είναι κρύα και αυτή η συμπεριφορά από καινούρια. Πήγαινε σε κάνα συνεργείο που έχει βούτα με υγρό για καθαρισμό.(πρίν μια εβδομάδα σε φίλου μοτό καθάρισα το καρμπυρατέρ και ενώ έβγαζε από όλες τις διόδους σπρέει και αέρα δεν δούλευε σωστά .Το διέλυσα και πήγε το σώμα μόνο σε συνεργείο με βούτα το έβαλε στο υγρό και δουλεύει σαν καινούριο.
οταν λες "βουτα με υγρο" εννοεις τη συσκευη υπερήχων; αν εννοεις αυτο εχει μπει δυο φορες μεσα και τη δευτερη σε μεγαλυτερη θερμοκρασια απο την πρωτη.
ο φίλος που τοπήγε μου είπε για ένα δοχείο που ειχε υγρό μέσα αλλα πολύ καυστικό δεν ρώτησα περισσότερα.Το καρμπιρατέρ GLX-C90
τα ζιγκλέρ του είναι 40 το pilot 85 το main
Τα καρμπυρατέρ, αν χρονολογούνται από την εποχή των δεινοσαύρων, ξεχειλώνουν (αν είναι επαρκής ο όρος) και δεν δουλεύουν καλά με τίποτα, ότι και αν τους κάνεις.
Αν δεν σε ενοχλεί το μαιμού, υπάρχουν αρκετά κινέζικα που θα δουλέψουν άψογα με μηδενικό κόστος.
Αν πάλι θέλεις μαμά, θα πληρώσεις το αυθεντικό Keihin.
So simple.
Υπάρχει και μτχ γνησιο με περίπου 100€ ή καινούργιο με κάνα 250αρι.
Υπάρχει και μτχ γνησιο με περίπου 100€ ή καινούργιο με κάνα 250αρι.
Μτχ, Το πιθανότερο θα είναι στην ίδια κατάσταση με αυτό που έχει...
Τώρα, γνήσιο 250 ευρώ για παπί 30ετιας, δεν θα έδινα.
astrea966
04/04/2022, 09:43
δοκιμασα ενα απο astrea και δουλεψε καλα χαμηλα και χωρις μπερδεματα και ανεβαζε κανονικα στροφες.το θεμα μου ειναι οτι το επιασα χθες μετα απο 15 λεπτα οδηγησης και κανα 3λεπτο στο ρελαντι και σχεδον καηκα.ο λαιμος του εκαιγε.οποτε ψαχνω να βαλω αυτον τον πλαστικο αποστατη που μπαινει μεταξυ λαιμου και καρμπυρατερ.θα βαλω και τα ζιγκλερ του astrea να δω αν δουλεψει καλυτερα γιατι του εχω βαλει του 90αριου αλλα στο κλεισιμο του γκαζιου δεν ριχνει αμεσως τις στροφες και ειναι σαν να γινονται "καρφωτες"οι αλλαγες των ταχυτητων.
υπαρχει πιθανοτητα να φταιει οτι ζεσταινεται τοσο και γι`αυτο δεν ριχνει αμεσως τις στροφες στο ρελαντι;
ps: η καταναλωση εξακολουθει να μου φαινεται αυξημενη.
Πάρε ένα σετ επισκευής καρμπυρατερ(για το συγκεκριμένο όμως όχι ο,τι να 'ναι) και δοκίμασε τα ζιγκλερ και τη βελόνα στο καρμπ που έχεις το πρόβλημα.
kostaskk
04/04/2022, 18:18
Τι μπήκε ανάμεσα εκεί που είναι το μαύρο πλαστικό? Φλάντζα φτιαχτή; Φλάντζοκόλλα; Τίποτα; Μην περιμένεις να δουλέψει οκ αν παίρνει αερα,κ μπορεί να βγάλει κ βλάβη., όλο το σύστημα πρέπει να είναι ερμητικα κλειστό.
Εμένα 100αρι με καρμπ shark για grand και πατέντα μεγάλη χοάνη από 28αρι καρπυρατερ κ γρανάζωμα 16-34 καεί και κάτω από 2 λίτρα/100.
astrea966
05/04/2022, 07:24
σκετη φλαντζα.αερα δεν τραβαει εχει τσεκαριστει αυτο.
σε περιπτωση που παω στη λυση του κινεζικου υπαρχει καμια προταση η ολα ειναι ιδια;
δοκιμασα ενα απο astrea και δουλεψε καλα χαμηλα και χωρις μπερδεματα και ανεβαζε κανονικα στροφες.το θεμα μου ειναι οτι το επιασα χθες μετα απο 15 λεπτα οδηγησης και κανα 3λεπτο στο ρελαντι και σχεδον καηκα.ο λαιμος του εκαιγε.οποτε ψαχνω να βαλω αυτον τον πλαστικο αποστατη που μπαινει μεταξυ λαιμου και καρμπυρατερ.θα βαλω και τα ζιγκλερ του astrea να δω αν δουλεψει καλυτερα γιατι του εχω βαλει του 90αριου αλλα στο κλεισιμο του γκαζιου δεν ριχνει αμεσως τις στροφες και ειναι σαν να γινονται "καρφωτες"οι αλλαγες των ταχυτητων.
υπαρχει πιθανοτητα να φταιει οτι ζεσταινεται τοσο και γι`αυτο δεν ριχνει αμεσως τις στροφες στο ρελαντι;
ps: η καταναλωση εξακολουθει να μου φαινεται αυξημενη.
Εδώ είσαι για το κόκκαλο του καρμπυρατέρ.
https://www.mixas.gr/antallaktika/category-902/category-613/honda-astrea-roc-el/
Καρμπυρατέρ κάποιο σαν αυτό.
https://www.stelpet.gr/Proion/11419/202/Karmpurater-Honda-Astrea-Grand-100-15mm-Fuego/
Τα sites μπήκαν τυχαία.
astrea966
09/05/2022, 18:34
καλησπερα.θελω τα φωτα σας.δεν μπορω να καταλαβω γιατι το παπι εχει χαμηλη αποδοση.σαν 50αρι μην πω και χειροτερα.απο κινητηρα μερια εχουν μεινει τα καρτερ σασμαν και στροφαλομπιελα που δεν αντικατασταθηκαν.πιστονι και ελατηρια γνησια +0,25 με αντιστοιχο ρεκτιφιε στον κυλινδρο.γραναζωμα εργοστασιακο 15-39. καρμπυρατερ εβαλα γνησιο απο astrea με προζιγκλερ 38αρι του astrea γιατι με το 40αρι του 90αριου δεν εριχνε αμεσως τις στροφες στο κλεισιμο του γκαζιου και ζιγκλερ 85αρι του 90αριου γιατι με το 70κατι (δεν θυμαμαι ακριβως το νουμερο) του astrea δεν σηκωνε στροφες με το φιλτρο αερα του 90αριου.μολις αφαιρουσα το φιλτρο δουλευε κανονικα,μολις εβαζα το φιλτρο δεν σηκωνε απο τις μεσαιες και πανω.αλλαξα και κεφαλη γιατι ειχα ενα ενδοιασμο για αυτην που φορουσε μηπως ηταν απο 50αρι οπως ειχα αναφερει σε προηγουμενο μηνυμα.εβαλα γνησια 90αριου με ρουλεμανατο εκκεντροφορο. απο αποδοση μηδεν η μηχανη.δεν παει και δεν τραβαει οπως πρεπει.να φταιει το σασμαν; δεν ξερω.πρωτη και δευτερα ξεκινανε σαν πενηνταρι και μολις μπει η τριτη ειναι ψοφιο δεν τραβαει.απο χιλιομετρα με το ζορι πανω απο 60.αν ειχε 50αριου σασμαν πιστευω οτι θα τραβουσε ικανοποιητικα γιατι πιστευω θα ηταν πιο κοντες οι σχεσεις και οχι οπως ειναι τωρα και ας μην εβγαζε χιλιομετρα.δεν ξερω τι αλλο να κανω και τι να κοιταξω.
εχει κανεις καμια ιδεα τι μπορει να φταιει;
astrea966
09/05/2022, 18:42
παρακατω μερικες φωτο του παπιου μιας και εξωτερικα δεν προκειται να αλλαξει αλλο.
435734
astrea966
09/05/2022, 18:48
435735
astrea966
09/05/2022, 18:49
435736
astrea966
09/05/2022, 18:50
435737
astrea966
09/05/2022, 18:51
εδω βλεπετε το δικο μου κλειδωμα σελας
435738
astrea966
09/05/2022, 18:52
435739
βολαν και ηλεκτρονικη εχει τα δικα του;
ειναι χρονισμενο σωστα;
kostaskk
09/05/2022, 21:50
Ωραία πατέντα το κλείδωμα σέλας βέβαια αν έχεις τάπα βενζίνης με κλειδαριά δεν χρειάζεται τόσο καθος κλειδώνει η ταπα.
από χώρο δεν έχει να αφήσεις από κάτω έγραφα η κάτι άλλο και θεωρώ κυνδινευουν να πέσουν αν δεν έχουν δεθει- ασφαλιστεί.
Το μεγαλύτερο προζιγκλερ δύσκολα θα επιδράσει στην απόδοση, στα ψηλά τουλάχιστον, μάλιστα το ότι δεν πέφτουν οι στροφές είναι σημάδι ότι το μοτέρ ρουφάει αέρα από κάπου.(,κύλινδρο,κεφαλή από τις φλάντζες, λαιμός καρμπ και φλάντζες του,καπάκι βιδωτο στο καρμπ,slide, η από όπου αλλού μπορεί να τραβήξει αέρα,ίσως λάθος ρύθμιση βίδας αέρα.
η ξαναπεράς καινούριες φλάντζες η με φλάντζοκόλλα η με συμπιεσομετρο μετράς το πόσο κρατάει την πίεση το μοτέρ,,,. Το μπουζί είναι το σωστό και με σωστό διάκενο; Επίσης να μην έχει διαρροή από το σπείρωμα του, τέλος πόσο είναι το διάκενο μεταξύ πιστονιού και κυλίνδρου μετριμενο από εσένα. Όχι όσο λέει ότι είναι το κουτί του που μπορεί ένας μαλαισιανος να πέταξε μέσα ότι βρικε μπροστά του.
Επίσης πόση συμπίεση έχει το μοτέρ, είναι δυνατό όταν πάτας μανιβέλα? Με συμπιεσομετρο μπορείς να δεις με ακρίβεια,.
Τέλος το ποιο μεγάλο ζιγκλέρ επιδρά αρνητικά στην δύναμη, ειδικά αν είναι Ίδη πλούσιο από το εργοστάσιο( κόβει στροφαρισμα κ δύναμη) και αν έχεις σχετικά μικρό παπά, κλειστό φίλτρο με αντίσταση εισροής,. Η βελόνα του καρμπ σε ποια θέση είναι? Το χρώμα του μπουζί λέει μια εικόνα για το πώς είναι το μίγμα, υπερβολικά σκούρο η μαύρο σημαίνει πλούσιο κ θέλει μικρότερο ζιγκλέρ,ενώ ανοικτό χρώμα η άσπρο σημαίνει φτωχό κ θέλει μεγαλητερο ζιγκλέρ, η άλλη θέση στην βελόνα.,. Κεραμίδι χρώμα είναι το ιδανικό. Πόσα κυβικά είναι? Φαντάζομαι 90;. Το δικό μου περίπου 100 και με γρανάζομα 16-35 η τρίτη τέρμα βγάζει 100 στο κοντέρ κ Τετάρτη πάνω από 110, κάπου εκεί κόβει κ ντιζα κοντέρ, στα 60 πάει χαλαρά ταχύτητα ταξιδιού πολύ άνετα κ χαμηλές στροφές. Σε μεγάλες ανηφόρες δεν μασάει ανεβαίνει με 4η ( υποτετραγωνο μοτέρ, 54 στρόφαλος με κάπου στα 50 κυλινδρο).
Άρα κάτι πάει λαθος, στα 90cc θα έπρεπε να βγάζει 85-100 km/h
astrea966
10/05/2022, 10:52
βολαν και ηλεκτρονικη εχει τα δικα του;
ειναι χρονισμενο σωστα;
ναι απ`οτι ειδα.δεν ειδα κατι παραξενο σε αυτα
Ωραία πατέντα το κλείδωμα σέλας βέβαια αν έχεις τάπα βενζίνης με κλειδαριά δεν χρειάζεται τόσο καθος κλειδώνει η ταπα.
από χώρο δεν έχει να αφήσεις από κάτω έγραφα η κάτι άλλο και θεωρώ κυνδινευουν να πέσουν αν δεν έχουν δεθει- ασφαλιστεί.
Το μεγαλύτερο προζιγκλερ δύσκολα θα επιδράσει στην απόδοση, στα ψηλά τουλάχιστον, μάλιστα το ότι δεν πέφτουν οι στροφές είναι σημάδι ότι το μοτέρ ρουφάει αέρα από κάπου.(,κύλινδρο,κεφαλή από τις φλάντζες, λαιμός καρμπ και φλάντζες του,καπάκι βιδωτο στο καρμπ,slide, η από όπου αλλού μπορεί να τραβήξει αέρα,ίσως λάθος ρύθμιση βίδας αέρα.
η ξαναπεράς καινούριες φλάντζες η με φλάντζοκόλλα η με συμπιεσομετρο μετράς το πόσο κρατάει την πίεση το μοτέρ,,,. Το μπουζί είναι το σωστό και με σωστό διάκενο; Επίσης να μην έχει διαρροή από το σπείρωμα του, τέλος πόσο είναι το διάκενο μεταξύ πιστονιού και κυλίνδρου μετριμενο από εσένα. Όχι όσο λέει ότι είναι το κουτί του που μπορεί ένας μαλαισιανος να πέταξε μέσα ότι βρικε μπροστά του.
Επίσης πόση συμπίεση έχει το μοτέρ, είναι δυνατό όταν πάτας μανιβέλα? Με συμπιεσομετρο μπορείς να δεις με ακρίβεια,.
Τέλος το ποιο μεγάλο ζιγκλέρ επιδρά αρνητικά στην δύναμη, ειδικά αν είναι Ίδη πλούσιο από το εργοστάσιο( κόβει στροφαρισμα κ δύναμη) και αν έχεις σχετικά μικρό παπά, κλειστό φίλτρο με αντίσταση εισροής,. Η βελόνα του καρμπ σε ποια θέση είναι? Το χρώμα του μπουζί λέει μια εικόνα για το πώς είναι το μίγμα, υπερβολικά σκούρο η μαύρο σημαίνει πλούσιο κ θέλει μικρότερο ζιγκλέρ,ενώ ανοικτό χρώμα η άσπρο σημαίνει φτωχό κ θέλει μεγαλητερο ζιγκλέρ, η άλλη θέση στην βελόνα.,. Κεραμίδι χρώμα είναι το ιδανικό. Πόσα κυβικά είναι? Φαντάζομαι 90;. Το δικό μου περίπου 100 και με γρανάζομα 16-35 η τρίτη τέρμα βγάζει 100 στο κοντέρ κ Τετάρτη πάνω από 110, κάπου εκεί κόβει κ ντιζα κοντέρ, στα 60 πάει χαλαρά ταχύτητα ταξιδιού πολύ άνετα κ χαμηλές στροφές. Σε μεγάλες ανηφόρες δεν μασάει ανεβαίνει με 4η ( υποτετραγωνο μοτέρ, 54 στρόφαλος με κάπου στα 50 κυλινδρο).
Άρα κάτι πάει λαθος, στα 90cc θα έπρεπε να βγάζει 85-100 km/h
εχω κολλησει στη σελα θηκη για τα εγγραφα γιατι στο πλαινο καπακι εχω παρατηρησει οτι περνανε νερα.
προζιγκλερ το 90αρι εχει 40αρι και το astrea 38.δεν θεωρω οτι τραβαει αερα απο καπου γιατι με ενα κινεζικο καρμπυρατερ που δοκιμασα δουλευε κανονικα χωρις θεματα.
σκεφτομαι αυριο που εχω ρεπο να αφαιρεσω εντελως το φιλτρο να δω αν στρωσει καθολου.μηπως μου δημιουργει αυτο το προβλημα.το μειγμα ειναι ενταξει αν προλαβω θα βγαλω το μπουζι μια φωτο.μπουζι μπηκε καινουργιο ngk C7HSA.η βελονα του καρμπυρατερ ειναι στη μεσαια θεση.κυβικα ειναι 90 +0,25 το νεο πιστονι με τα ελατηρια με το αντιστοιχο ρεκτιφιε στον κυλινδρο.ειναι τριταχυτο.δεν θυμαμαι το συγκεκριμενο να βγηκε ποτε με 4 ταχυτητες τουλαχιστον τη 10ετια του 90.
πιστονι (https://www.motosp.gr/part.php?sc=%20201%206%20&partcat=CRANKSHAFT/PISTON&model=C90%20(GR)&id=420059&partno=13102-GT0-305&year=1993#content)
ελατηρια (https://www.motosp.gr/part.php?sc=%20201%206%20&partcat=CRANKSHAFT/PISTON&model=C90%20(GR)&id=420054&partno=13012-GT0-305&year=1993#content)
(https://www.motosp.gr/part.php?sc=%20201%206%20&partcat=CRANKSHAFT/PISTON&model=C90%20(GR)&id=420054&partno=13012-GT0-305&year=1993#content)
αν τα μειγματα σου ειναι σωστα παντου (που δεν ειναι σιγουρο γιατι δεν εχεις το εργοστασιακο καρμπυρατερ) και αν ο χρονισμος σου ειναι σωστος (που παλι ο εκκεντροφορος δεν ειναι εργοστασιακος) θα πρεπει να κοιταξεις την ηλεκτρονικη και ειδικα το αβανς που δινει (το οποιο επηρεαζεται και απο το βολαν)
θεωρωντας οτι εχεις σωστη συμπιεση παντα
kostaskk
10/05/2022, 17:10
Το τριταχιτο, τουλάχιστον ένα c50 μοτέρ που είχα δεν έχει κ τρελές διάφορες με το 4αρι. Πάλι και αυτό έβγαζε πάνω από 85km/h και ήταν κάπου στα 100-110cc. Για τον χρονισμό θα πρότεινα + - ένα δόντι άλλη ρύθμιση στα σημάδια του γραναζιού εκκεντροφόρου για να δεις αν θα πάει ποιο καλά αλλά αυτό είναι πολύ επικίνδυνο (ανατίναξη,να βρουν οι βαλβίδες στο πιστόνι). Όπως είπαν και το βολάν να κοιτάξεις μήπως δίνει πολύ λάθος μοίρες ανάφλεξης όπως κ την ηλεκτρονική,
astrea966
11/05/2022, 12:10
για αρχη να ξεκαθαρισω κατι γιατι μαλλον εχει γινει καποια παρανοηση.το παπι ειχε αυτη την αποδοση πριν ξεκινησω την επισκευη.με το εργοστασιακο καρμπυρατερ και την κεφαλη που ειχε.αυτος ηταν ο λογος που πηρα νεο πιστονι-ελατηρια θεωρωντας οτι οφειλεται εκει.δεν επεσε η αποδοση μετα την επισκευη.τωρα οσον αφορα την αλλαγη κεφαλης δεν βρισκω κατι το μεμπτο απο τη στιγμη που ειναι γνησια εργοστασιακη 90αριου.οσον αφορα τον εκκεντροφορο και αυτος ειναι ο εργοστασιακος της συγκεκριμενης κεφαλης οποτε εμενα αυτο το συνολο μια χαρα εργοστασιακο μου φαινεται.
εβγαλα το φιλτρο σημερα να δω μηπως παιζει κατι με αυτο αλλα το μονο που εγινε ειναι να δω μικρη βελτιωση στο αρπαγμα της μηχανης.σαν 50αρι ακριβως.τιποτα παραπανω οποτε μαλλον δεν οφειλεται στο φιλτρο.η μηχανη στην επιταχυνση φαινεται σαν να πνιγεται να μην μπορει να αποδώσει.υπαρχει περιπτωση να φταιει και η sebring; απ`οσο θυμαμαι δεν ειχαμε ποτε πτωση αποδοσης με αυτη την εξατμιση στα χρονια μου.
απο συμπιεση στη μανιβελα δεν βλεπω κατι το ανησυχητικο.εχει την συμπιεση που εχει ενα παπι της εποχης εκεινης.θα ρωτησω το μηχανικο αν εχει συμπιεσομετρο να το δουμε και εκει
astrea966
11/05/2022, 12:11
ηλεκτρονικη που φοραει.οποιος γνωριζει ας πει αν ειναι εργοστασιακη
435762
astrea966
11/05/2022, 12:12
435763
astrea966
11/05/2022, 12:17
και παρακατω το μπουζι.εχει κανει γυρω στα 650 χιλιομετρα
435764
astrea966
11/05/2022, 12:18
435765
borgiriadis1
12/05/2022, 19:49
Δεν μπορώ να καταλάβω καλά αλλά νομίζω ότι είναι λίγο φτωχό το μείγμα σου.
Κάνε μια δοκιμή στο διπλό Σταντ να να δεις αν πνίγεται χωρίς φορτίο. Έχω δει να συμβαίνει και ενώ χωρίς φορτίο να μην κομπιαζει μετά να πνίγεται και να ξεγελάει ότι έχει πρόβλημα το καρμπ ενώ τλκ είχε θέμα στις βαλβίδες εισαγωγής (ήταν 4βαλβιδο)γτ δεν είχαν σωστό διάκενο. Καλού κακού τσεκαρε το.
andreaspetr
13/05/2022, 00:41
ηλεκτρονικη που φοραει.οποιος γνωριζει ας πει αν ειναι εργοστασιακη
435762
αυτο δεν ειναι ηλεκτρονικη αλλα ρελε μιζας αν δεν κανω λαθος.
η ηλεκτρονικη ειναι πανω αριστερα απο την μπαταρια κανονικα
435789
αυτο δεν ειναι ηλεκτρονικη αλλα ρελε μιζας αν δεν κανω λαθος.
η ηλεκτρονικη ειναι πανω αριστερα απο την μπαταρια κανονικα
435789
Είναι ίδια με του Lifan 110, αν υπάρχει δυσκολία εύρεσης της αυθεντικής.
astrea966
13/05/2022, 17:37
αυτο δεν ειναι ηλεκτρονικη αλλα ρελε μιζας αν δεν κανω λαθος.
η ηλεκτρονικη ειναι πανω αριστερα απο την μπαταρια κανονικα
435789
Είναι ίδια με του Lifan 110, αν υπάρχει δυσκολία εύρεσης της αυθεντικής.
435791
astrea966
13/05/2022, 17:39
οτι φαινεται στην παραπανω φωτο.εγω ξερω οτι στη λαστιχενια θηκη ειναι η ηλεκτρονικη και το μεταλικο πισω απο την ασφαλεια ειναι ο ανορθωτης.αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος
kostaskk
13/05/2022, 18:54
Το μπουζί φαίνεται λιγο πλούσιο μίγμα,η ηλεκτρονική έχει πάνω κωδικό για να καταλάβεις αν είναι η γνήσια 90αριου
astrea966
13/05/2022, 20:27
αν κρινω απο το σχεδιαγραμμα ειναι οντως ρελε μιζας αυτο που φαινεται στη φωτογραφια.η ηλεκτρονικη πιθανοτατα ειναι μεσα στο σκελετο κατω απο το τεποζιτο.
αριθμος 3
435795
ρελε μιζας ειναι στη λαστιχενια βαση......
astrea966
25/01/2023, 07:25
δεν καθομαι ησυχος
440996
astrea966
25/01/2023, 07:25
440997
astrea966
25/01/2023, 07:26
440998
astrea966
25/01/2023, 07:26
440999
astrea966
25/01/2023, 07:28
441000
μολις το παραλαβω θα σταλει και το δευτερο ωστε να υπαρχει για μελλοντικη χρηση
kostaskk
25/01/2023, 07:44
Με 10-15€ υπάρχουν ιμιτασιον με ένδειξη μόνο σε km/h που δείχνουν μέχρι τα 100km/h και αντέχουν μια χαρά στον χρόνο (κ σε νερά) δλδ με 10€θα έχεις κοντέρ για χρόνια.
astrea966
25/01/2023, 08:24
Με 10-15€ υπάρχουν ιμιτασιον με ένδειξη μόνο σε km/h που δείχνουν μέχρι τα 100km/h και αντέχουν μια χαρά στον χρόνο (κ σε νερά) δλδ με 10€θα έχεις κοντέρ για χρόνια.
τα εχω δει αλλα δεν θελω ημιτασιον.το ηθελα οπως ακριβως ηταν.
30 χρονων που ειναι αυτο και οσο κρατησει ακομα δε νομιζω κανενα κινεζικο να κρατησει.
σε περιπτωση που τα φτυσει υπαρχει και 2ο γνησιο να μπει πανω.
Christos ktm R
26/01/2023, 10:02
Μπραβο για την πολυ ωραια κ μερακλιδικη δουλεια!
Εχω κ εγω ενα αγορασμενο καινουργιο το 2000.Ειναι λειτουργικό αλλα σκέφτομαι να του κανω μια ολική ανακατασκευη.
Μηπως θα μπορουσες να μου πεις ποιος εφτιαξε την σελα?Μου αρεσε γιατι φερνει πολυ κοντα στην δικια του.
Christos ktm R
26/01/2023, 10:23
Α!επισης κ το κοντερ?το εχεις βαψει το καντραν?
astrea966
29/01/2023, 11:30
Μπραβο για την πολυ ωραια κ μερακλιδικη δουλεια!
Εχω κ εγω ενα αγορασμενο καινουργιο το 2000.Ειναι λειτουργικό αλλα σκέφτομαι να του κανω μια ολική ανακατασκευη.
Μηπως θα μπορουσες να μου πεις ποιος εφτιαξε την σελα?Μου αρεσε γιατι φερνει πολυ κοντα στην δικια του.
Η σελα ειναι η γνησια η μεταλικη.το κάλυμμα δυστυχως δεν ειναι γνησιο αλλα δεν εχει καμια σημασία.ειναι αγορασμένο απο αντιπροσωπία του ρεθυμνου
Α!επισης κ το κοντερ?το εχεις βαψει το καντραν?
Το panel του κοντερ ειναι φτιαγμενο απο την αρχη.δεν το εφτιαξα εγω. Το εστειλα σε ενα τυπο στην αθηνα και το έφτιαξε εξολοκλήρου απο την αρχη.δεν ξερω αν μπορω να βαλω τ'ονομα του αν και οι περισσότεροι ξερουν σε ποιον αναφερομαι.
dumutrus
29/01/2023, 21:31
Γεία σου astrea966 η επισκεύη έγινε με βινύλιο ή με βαφή; Ευχαριστώ.
Christos ktm R
30/01/2023, 07:16
Η σελα ειναι η γνησια η μεταλικη.το κάλυμμα δυστυχως δεν ειναι γνησιο αλλα δεν εχει καμια σημασία.ειναι αγορασμένο απο αντιπροσωπία του ρεθυμνου
Το panel του κοντερ ειναι φτιαγμενο απο την αρχη.δεν το εφτιαξα εγω. Το εστειλα σε ενα τυπο στην αθηνα και το έφτιαξε εξολοκλήρου απο την αρχη.δεν ξερω αν μπορω να βαλω τ'ονομα του αν και οι περισσότεροι ξερουν σε ποιον αναφερομαι.
σε ευχαριστώ πολυ!μπορεις να στειλεις p.m αν δεν θελεις να θεωρηθεί διαφήμιση.Θα με ενδιεφεραν κ οι 2 επαγγελματίες.
astrea966
30/01/2023, 13:07
Γεία σου astrea966 η επισκεύη έγινε με βινύλιο ή με βαφή; Ευχαριστώ.
η αληθεια ειναι οτι δεν γνωριζω με ποιο τροπο εγινε.μου αρκει που εγινε
dumutrus
30/01/2023, 14:54
Ευχαριστώ για την απάντηση θα μπορούσες να μου στείλεις τα στοιχεία του μάστορα να επικοινωνήσω;
doctor_john
30/01/2023, 18:47
η αληθεια ειναι οτι δεν γνωριζω με ποιο τροπο εγινε.μου αρκει που εγινε
για την ιστορία (και την τεχνολογία) δείχνει να είναι τυπωμένο με UV μελάνια.
Ωραία δουλειά, το προσπάθησε πολύ, μπράβο του!
astrea966
30/01/2023, 20:50
για την ιστορία (και την τεχνολογία) δείχνει να είναι τυπωμένο με UV μελάνια.
Ωραία δουλειά, το προσπάθησε πολύ, μπράβο του!
Μου αρεσει που δεν φαινεται λειο αλλα φαινεται να εχει μια αναγλυφη υφη
astrea966
21/02/2023, 12:44
εχω μια ερωτηση που εχει να κανει με τα φωτα.εχω βαλει μπροστα λαμπα 30 watt απο 25 που εχει εργοστασιακα αλλα επειδη ψιλοκιτρινιζει λιγο δεν φωτιζει καλα.αν βαλω καμια απο αυτες τις αλογονου-ιωδιου στα 30-35 watt θα δουλεψει η θα ζεσταινει περισσοτερο και θα δημιουργησει προβλημα στον καθρεφτη-πλαστικο του φαναριου;
εχω μια ερωτηση που εχει να κανει με τα φωτα.εχω βαλει μπροστα λαμπα 30 watt απο 25 που εχει εργοστασιακα αλλα επειδη ψιλοκιτρινιζει λιγο δεν φωτιζει καλα.αν βαλω καμια απο αυτες τις αλογονου-ιωδιου στα 30-35 watt θα δουλεψει η θα ζεσταινει περισσοτερο και θα δημιουργησει προβλημα στον καθρεφτη-πλαστικο του φαναριου;
Να βάλεις αλογόνου στα watt που λέει ο κατασκευαστής. Έχει λόγο που λέει "τόσα watt" δεν νομίζεις; αλλιώς όλοι θα βάζαμε ότι μεγαλύτερο χωράει για να "βλέπουμε".
Δεν είναι τόσο ο καθρέφτης του προβολέα (είναι μικρή η διαφορά στην θερμότητα για να τον επηρεάσει) όσο η μακροπρόθεσμη ζημιά που θα προκληθεί σε πηνία, ανορθωτή κ.λ.π.
Το ηλεκτρικό σύστημα του κάθε οχήματος έχει σχεδιαστεί να σηκώνει συγκεκριμένες καταναλώσεις.
astrea966
22/02/2023, 07:50
Να βάλεις αλογόνου στα watt που λέει ο κατασκευαστής. Έχει λόγο που λέει "τόσα watt" δεν νομίζεις; αλλιώς όλοι θα βάζαμε ότι μεγαλύτερο χωράει για να "βλέπουμε".
Δεν είναι τόσο ο καθρέφτης του προβολέα (είναι μικρή η διαφορά στην θερμότητα για να τον επηρεάσει) όσο η μακροπρόθεσμη ζημιά που θα προκληθεί σε πηνία, ανορθωτή κ.λ.π.
Το ηλεκτρικό σύστημα του κάθε οχήματος έχει σχεδιαστεί να σηκώνει συγκεκριμένες καταναλώσεις.
δεν λεω οτι εχεις αδικο.δοκιμες κανω για να δω αν μπορω να βελτιωσω εστω και λιγο την φωτεινοτητα. εχει δοκιμασει κανεις και να εχει καταληξει σε καποια λαμπα led; ειχα δοκιμασει μια παλιοτερα αλλα ηταν σχετικα μακρια και το φως δεν επιανε καθολου στον καφρεφτη οποτε δεν φωτιζε σχεδον καθολου
δεν λεω οτι εχεις αδικο.δοκιμες κανω για να δω αν μπορω να βελτιωσω εστω και λιγο την φωτεινοτητα. εχει δοκιμασει κανεις και να εχει καταληξει σε καποια λαμπα led; ειχα δοκιμασει μια παλιοτερα αλλα ηταν σχετικα μακρια και το φως δεν επιανε καθολου στον καφρεφτη οποτε δεν φωτιζε σχεδον καθολου
Λογικό, ο προβολέας είναι σχεδιασμένος για λάμπα πυρακτώσεως, όταν βγήκε αυτό το παπί οι led υπήρχαν (αν κιόλας) μόνο σε μεγάλες και ακριβές μηχανές. Κάνε αυτό που είπα πιο πάνω, δεν υπάρχει κάτι καλύτερο να κάνεις, τουλάχιστον όχι χωρίς να ρισκάρεις την υγεία του κυκλώματος...
doctor_john
22/02/2023, 08:27
Υπάρχουν λάμπες led που ρυθμίζεται η θέση τους μπροστά - πίσω. Με αυτό τον τρόπο μπορείς να εστιάσεις την δέσμη και να εκμεταλλευτείς
τον καθρέπτη που έχεις.
Αν ολόκληρο το εσωτερικό του φαναριού σου υπάρχει με καθρέπτη για led μπορείς να το αλλάξεις με μεγαλύτερο κόστος από της λάμπας.
Το καλύτερο θα ήταν να βρεις στο νούμερο σου εσωτερικό για led που αλλάζει η λάμπα.
astrea966
22/02/2023, 12:03
στο crypton της γυναικας που ειναι ηδη 16 χρονων εβαλα μια led η οποια ειναι οπως στη φωτογραφια και φωτιζει μια χαρα.υποθετω οτι επειδη το φως βγαινει μεσα απο το κρυσταλο που εχει μπροστα δεν χρησιμοποιει τον καθρεφτη.ψαχνω αλλα δεν εχω βρει για το honda κατι παρομοιο.απο αγγλια εχω πετυχει κατι αλλα δεν συμφερει καθολου οικονομικα.
441537
astrea966
03/03/2023, 13:10
επανερχομαι στο θεμα του φωτισμου.τοποθετησα την παρακατω λαμπα και βελτιωθηκαν πολυ τα φωτα της παπιας.το μονο θεμα ειναι οτι η μεγαλη σκαλα φεγγει πολυ ψηλα νομιζω (δεν εχω δοκιμασει σε σκοτεινο δρομο να δω γι`αυτο και λεω νομιζω).δεν ρυθμιζει ιδιαιτερως η δεσμη αφου το φως διαχεεται απ`ευθειας απο τον καθρεφτη της λαμπας παρακαμπτοντας τον καθρεφτη του φαναριου.η μικρη σκαλα φωτιζει μια χαρα και δεν σκοτεινιαζει στο κλεισιμο του γκαζιου πλεον.εχω βεβαια παραγγειλει αλλη μια στο ιδιο στυλ αλλα με επιπλεον led περιμετρικα του κορμου της λαμπας για να δοκιμασω μηπως το φως τους εκμπεταλευτει τον καφρεφτη του φαναριου επιπλεον.οταν παραλαβω θα κανω τη δοκιμη.
το κακο σε αυτη τα λαμπα ειναι οτι η μικρη σκαλα εχει κιτρινο φως και η μεγαλη ασπρο
astrea966
03/03/2023, 13:10
441752
antonispl
26/09/2023, 13:01
Ξέρεις κάποιος το γνήσιο κωδικό χρώματος από τα καπάκια μοτέρ, κέντρων ζάντας και προστατευτικά αλυσίδας;;
antonispl
26/09/2023, 13:02
Τα εισαγωγής με την κόντρα μπροστά σε τι χρώματα έβγαινε ;
astrea966
01/12/2023, 14:32
ευελπιστω να ειναι τα τελευταια εξοδα.
448643
astrea966
12/12/2023, 11:48
Μπορει καποιος να μου πει γιατι και απο που περναει υγρασια στο κοντερ; το τζαμι εχει αγοραστει γνησιο και το κοντερ ειναι γνησιο, 30 χρονων αλλα γνησιο.οταν ειναι εξω στη βροχη την επομενη μερα εχει υγρασια μεσα.
448982
doctor_john
12/12/2023, 14:10
Η υγρασία μαζεύεται εκει με την διαφορά θερμοκρασίας.
Δηλαδή υπάρχει ήδη η υγρασία από τις πολλές οδούς που έχει για να μπει αλλά όχι από την επάνω μεριά απαραίτητα.
Για την εξάλειψη της θα πρέπει να βρεις μία εξάτμιση στο πάνω μέρος του κοντέρ όσο πιο κοντά γίνεται στο ύψος του πλεξι.
Συνήθως υπάρχει λίγος χώρος να στο πλαϊ επάνω όπως το ανοίγεις που μπορείς να δημιουργήσεις κάτι τέτοιο.
astrea966
12/12/2023, 15:00
Η υγρασία μαζεύεται εκει με την διαφορά θερμοκρασίας.
Δηλαδή υπάρχει ήδη η υγρασία από τις πολλές οδούς που έχει για να μπει αλλά όχι από την επάνω μεριά απαραίτητα.
Για την εξάλειψη της θα πρέπει να βρεις μία εξάτμιση στο πάνω μέρος του κοντέρ όσο πιο κοντά γίνεται στο ύψος του πλεξι.
Συνήθως υπάρχει λίγος χώρος να στο πλαϊ επάνω όπως το ανοίγεις που μπορείς να δημιουργήσεις κάτι τέτοιο.
Να ανοιξω καποια τρυπα εννοεις;
kostaskk
12/12/2023, 16:55
Έτσι είναι, το κοντέρ μπαίνει κουμπωτο από πάνω χωρίς καμία κόλλα οπότε έχει κενά το κοντέρ με το πλαστικό τις μάσκας,, η μάσκα έχει τρύπες παντού, πχ εκεί που περνάνε οι ντιζες, φλας,φανάρι ,ενώσεις πανω με κάτω κομμάτι και αλλού, οπότε ότι υγρασία μπει μέσα μπορεί να εμφανιστεί στο κοντέρ
doctor_john
12/12/2023, 17:14
Ναι εφόσον οδηγεί σε χώρο κλειστό στον μετωπικό αέρα .
Δεν θυμάμαι πως είναι εσωτερικά το όργανο και το κάλυμμα του τιμονιού.
Πιστεύω πως δεν θα σε δυσκολέψει να βρεις κάποιο σημείο.
astrea966
13/12/2023, 08:45
Ναι εφόσον οδηγεί σε χώρο κλειστό στον μετωπικό αέρα .
Δεν θυμάμαι πως είναι εσωτερικά το όργανο και το κάλυμμα του τιμονιού.
Πιστεύω πως δεν θα σε δυσκολέψει να βρεις κάποιο σημείο.
παραθετω 2 φωτο που βρηκα στο δικτυο για να μην βαζω βγαζω το δικο μου και μην ψαχνω στο παταρι για το δευτερο που εχω.που θα φαινοταν λογικο να τρυπηθει; το περιεργο ειναι οτι δεν θυμαμαι ποτε να ειχαμε τετοιο θεμα στα νιατα μας.
449001
449002
το περιεργο ειναι οτι δεν θυμαμαι ποτε να ειχαμε τετοιο θεμα στα νιατα μας.
Εμένα ούτε τώρα έχει παρόλο που το έχω στο χωριό εδώ και κάτι χρόνια με φουλ υγρασία ούτε εμφανίζει μετά από πλυσίματα ή παραμονή στη βροχή.
Προφανώς κάπου από τα πλάγια μπάζει ή από πίσω.
ευελπιστω να ειναι τα τελευταια εξοδα.
448643
Γνήσιο το καρμπ; αν ναι, πόσο κόστισε; (κανένα νεφρό φαντάζομαι....)
Μπορει καποιος να μου πει γιατι και απο που περναει υγρασια στο κοντερ; το τζαμι εχει αγοραστει γνησιο και το κοντερ ειναι γνησιο, 30 χρονων αλλα γνησιο.οταν ειναι εξω στη βροχη την επομενη μερα εχει υγρασια μεσα.
448982
Μάλλον δεν έχεις δει το κοντέρ του Πήγασου που γινόταν ενυδρείο κανονικό...:cry:
Αυτό τώρα, θέλει ΟΛΟ λύσιμο, να μείνει σε κανένα μπωλ με....ρύζι κανένα 2ημερο και κατόπιν μοντάρισμα και πέρασμα σφραγιστικής σιλικόνης στα ύποπτα σημεία εισόδου.
Εγώ αυτό έκανα στον Πήγασο και λύθηκε δια παντός το θέμα.
astrea966
14/12/2023, 19:20
Γνήσιο το καρμπ; αν ναι, πόσο κόστισε; (κανένα νεφρό φαντάζομαι....)
220 απο ελλαδα.θα μπορούσα να το παρω απο Ιαπωνία αλλα λογικα θα κατεβαινε πανω κατω στην ιδια τιμη γιατι θα ετρωγε τελωνείο.
doctor_john
14/12/2023, 19:37
Εννοώ μέσα στο κοντερ, στον θάλαμο που βλέπουμε την υγρασία.
Το έχεις συντηρήσει και στα υπόλοιπα πέραν του dial;
Έχω βρει μια ωραία μαύρη κόλλα της Logo που είναι αρκετά ελαστική στεγνή, διαχειρίσιμη εύκολα νωπή.
Σε περίπτωση που δεν έχεις πρόσβαση γιατί νομίζω υπάρχουν τα λαστιχάκια.
220 απο ελλαδα.θα μπορούσα να το παρω απο Ιαπωνία αλλα λογικα θα κατεβαινε πανω κατω στην ιδια τιμη γιατι θα ετρωγε τελωνείο.
Αούτς....νεφρό, αμφιβληστροειδή και ένα μικρό κομμάτι συκώτι.....:cry:
:lol:
astrea966
15/12/2023, 10:07
Εννοώ μέσα στο κοντερ, στον θάλαμο που βλέπουμε την υγρασία.
Το έχεις συντηρήσει και στα υπόλοιπα πέραν του dial;
Έχω βρει μια ωραία μαύρη κόλλα της Logo που είναι αρκετά ελαστική στεγνή, διαχειρίσιμη εύκολα νωπή.
Σε περίπτωση που δεν έχεις πρόσβαση γιατί νομίζω υπάρχουν τα λαστιχάκια.
αν υποθεσουμε οτι τα λεγομενα του τυπου ευσταθουν, ναι εχει κανει συντηριση και λαδωμα τα κινουμενα μερη οταν το ελυσε.
αν μπει η κολα θα μπορει να βγει το τζαμακι μετα σε περιπτωση που θελω να βαλω το αλλο η παμε για καινουργιο;
astrea966
15/12/2023, 10:08
Αούτς....νεφρό, αμφιβληστροειδή και ένα μικρό κομμάτι συκώτι.....:cry:
:lol:
ελα βρε συ υπερβαλεις λιγο."μονο" 40 ευρω τσιμπησε απο περσι που το κοιταζα.:(
doctor_john
15/12/2023, 11:25
αν υποθεσουμε οτι τα λεγομενα του τυπου ευσταθουν, ναι εχει κανει συντηριση και λαδωμα τα κινουμενα μερη οταν το ελυσε.
αν μπει η κολα θα μπορει να βγει το τζαμακι μετα σε περιπτωση που θελω να βαλω το αλλο η παμε για καινουργιο;
Την κόλλα την προτείνω αν δεν βρεις τα λαστιχακια για τα καλώδια.
Τα επισκευάζεις εκτός και τα ξαναφοράς.
Δεν έχει πρόβλημα το τζαμί.. αν έχει του βάζεις μια σταγόνα μαύρη σιλικόνη
Είναι αδύνατον να στεγανοποιησουμε τα ηλεκτρικά. Απλά φροντίζεις να υπάρχουν εκροές και εξατμίσεις .
Είναι αδύνατον να στεγανοποιησουμε τα ηλεκτρικά. Απλά φροντίζεις να υπάρχουν εκροές και εξατμίσεις .
Ένα προϊόν σε σπρεϋ που ντύνει τα καλώδια (σαν υγρό καλώδιο - δεν ξέρω πως να το περιγράψω) δεν θα έκανε δουλειά;
Αλλά προσωπικά θα έπαιρνα καινούριο και θα ησύχαζα (κανα 300άρι έχει) :D
doctor_john
15/12/2023, 12:15
Δεν έχει νόημα, κραδασμοί , στρεβλώσεις κ.λπ.
Είναι άστοχο να προσπαθείς στεγανότητα σε τέτοια εφαρμογή.
Το νερό θα βρει τον δρόμο, φροντίζεις να απομακρυνθεί και όλα οκ.
astrea966
15/12/2023, 13:26
Ένα προϊόν σε σπρεϋ που ντύνει τα καλώδια (σαν υγρό καλώδιο - δεν ξέρω πως να το περιγράψω) δεν θα έκανε δουλειά;
Αλλά προσωπικά θα έπαιρνα καινούριο και θα ησύχαζα (κανα 300άρι έχει) :D
αρκει να το βρεις.
Την κόλλα την προτείνω αν δεν βρεις τα λαστιχακια για τα καλώδια.
Τα επισκευάζεις εκτός και τα ξαναφοράς.
Δεν έχει πρόβλημα το τζαμί.. αν έχει του βάζεις μια σταγόνα μαύρη σιλικόνη
Είναι αδύνατον να στεγανοποιησουμε τα ηλεκτρικά. Απλά φροντίζεις να υπάρχουν εκροές και εξατμίσεις .
εννοεις τα λαστιχα που ειναι και ντουι ταυτοχρονα για τα λαμπακια του φωτισμου του κοντερ; αυτα ειναι αρκετα σφιχτα και μπαινουν-βγαινουν με ζορι
Επανέρχομαι καθώς βρήκα το προϊόν
https://www.hydroton.gr/specialties/29400-hydroton-liquid-electrical-tape-en
Το περνάς με πινέλο και είναι στην ουσία σαν να ντύνεις ένα γυμνό καλώδιο (με ελαστικότητα κανονικά και στεγανότητα).
Για το κοντέρ κοίταξα στους Ολλανδούς και δεν υπάρχει πλέον!
(όταν ήθελα να αλλάξω το δικό μου - για λόγους αισθητικής - υπήρχε αλλά τελικά κράτησα το παλιό)
astrea966
15/12/2023, 19:30
Επανέρχομαι καθώς βρήκα το προϊόν
https://www.hydroton.gr/specialties/29400-hydroton-liquid-electrical-tape-en
Το περνάς με πινέλο και είναι στην ουσία σαν να ντύνεις ένα γυμνό καλώδιο (με ελαστικότητα κανονικά και στεγανότητα).
Για το κοντέρ κοίταξα στους Ολλανδούς και δεν υπάρχει πλέον!
(όταν ήθελα να αλλάξω το δικό μου - για λόγους αισθητικής - υπήρχε αλλά τελικά κράτησα το παλιό)
το θεμα ειναι που να το περασω αυτο; τα φισακια με τα λαμπακια σφηνωνουν καλα στις τρυπες.
το θεμα ειναι που να το περασω αυτο; τα φισακια με τα λαμπακια σφηνωνουν καλα στις τρυπες.
Εγώ γιατί πιστεύω ότι το προβλημα βρίσκεται περιμετρικά του κοντέρ, εκεί που πατάει πάνω στο τιμόνι; εκεί, λογικά, σε κάποια σημεία θα έχει πετσικάρει και μπάζει. Βάλε σφραγιστική σιλικόνη από μέσα γύρω όπου πατάει πάνω στο τιμόνι και θα με θυμηθείς...
Υ.Γ. επίσης περιμετρικά και στο Τζαμακι, από μέσα...
Εγώ γιατί πιστεύω ότι το προβλημα βρίσκεται περιμετρικά του κοντέρ, εκεί που πατάει πάνω στο τιμόνι; εκεί, λογικά, σε κάποια σημεία θα έχει πετσικάρει και μπάζει. Βάλε σφραγιστική σιλικόνη από μέσα γύρω όπου πατάει πάνω στο τιμόνι και θα με θυμηθείς...
Υ.Γ. επίσης περιμετρικά και στο Τζαμακι, από μέσα...
Το κοντέρ είναι ένα σώμα μόνο του, σφραγισμένο σαν τον τάφο του τουταγχαμών.
Το τζαμάκι είναι κάτι σαν διακοσμητικό και είναι αυτό που κουμπώνει/εδράζει επάνω στο πλαστικό του τιμονιού.
Προφανώς λόγω παλαιότητας κάπου μπάζει είτε από πίσω είτε από το πλάι. Κάπου στη Θηβών πρέπει να έχει κοντε΄ραδες, να έκανες ένα τηλέφωνο μήπως μπορούν να του ρίξουν μια ματιά.
astrea966
05/01/2024, 12:43
να πω και εδω τα χρονια πολλα και καλη χρονια να εχουμε και να κανω μια ερωτηση.
αν θελησω να βαλω κυλινδροπιστονο απο astrea χωραει στα καρτερ του 90αριου.δεν θελω να τα ανοιξω.
νομιζω οτι ειναι 50χλσ σε αντιθεση με τα 47 του 90αριου.
ο λογος ειναι οτι δεν τραβαει οπως το θυμομουν.νομιζω οτι παει σαν 72αρι στο θεμα τραβηγματος. για να προλαβω μερικους δεν εχω παρει πολλα κιλα απο τοτε που ημουν πιτσιρικας και το οδηγουσα.80 ημουν τοτε 95 τωρα. απο γραναζωμα φοραει 14-39. ειχα παρει 15 μπροστα στην αρχη γιατι αυτο εβγαζαν ολες οι λιστες με τα part number αλλα η κατασταση ηταν τραγικη.στο μηχανικο που ρωτησα μετα απο ψαξιμο μου ειπε οτι η τελικη σχεση μεταδοσης που δηλωνει η honda δεν συμφωνει με το 15αρι μπροστα αλλα με 14.εβαλα το μικροτερο γραναζι βελτιωθηκε λιγο η κατασταση αλλα και παλι δεν παει οπως πρεπει.πιστονι φοραει το γνησιο βαση part number +0,25 ο κυλινδρος ειναι αυτος που φορουσε και απλα εγινε ρεκτιφιε με το πιστονι το συγκεκριμενο.κεφαλη δοκιμαστηκε και αυτη που φορουσε η οποια ηταν η γνησια η παλια χωρις ρουλεμαν και αγοραστηκε και νεα γνησια κεφαλη με ρουλεμανατο εκκεντροφορο γιατι ειχα υποψια μηπως δεν ηταν 90αριου η παλια. τελικα ηταν 90αριου και ειχαν και τον ιδιο θαλαμο καυσης απλα οι βαλβιδες ηταν διαφορετικες και ηθελαν αλλα τσιμουχακια.
τωρα που εχω το xt για φτιαξιμο και το οδηγω εγω καθημερινα τα βλεπω ολα αυτα.η γυναικα απλα βαζει μπρος και φευγει
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.