View Full Version : ΕΠΙΛΟΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΓΙΑ F650 DAKAR
AUFGEBRACHT
12/06/2021, 15:11
Φίλος αγόρασε μεταχειρισμένο Dakar μοντ. 2004. Θέλει να του κάνει ένα service και να αλλάξει λάδια, αν κ ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έμοιαζε τυπικός σε αυτά. Ο ίδιος, του συνέστησε να βάλει τα Valvoline Durablend 15W-50, επειδή τα δούλευε χρόνια στο μοτέρ. Ο φίλος, κάτοχος Aprilia Pegaso, ορκίζεται στα ιταλικά λάδια και προτιμά τα Eni I-Ride Street&Touring 15W-50. Και για να δέσει το κερασάκι, ο μάστορας προτείνει ημισυνθετικό Motorex 15-50 που δουλεύει.
Γνώμες για τα παραπάνω λάδια; (Η δική μου γνώμη είναι ό,τι και να βάλει, αφού είναι εντός προδιαγραφών, καλό θα είναι...)
panavour
13/06/2021, 10:54
οτι δουλευει καλυτερα στο μοτερ,αφου δουλευε με του προηγουμενου καλα,ας βαλει του προηγουμενου.
AUFGEBRACHT
13/06/2021, 11:14
οτι δουλευει καλυτερα στο μοτερ,αφου δουλευε με του προηγουμενου καλα,ας βαλει του προηγουμενου.
Κοίτα, εγώ στο δικό μου δουλεύω χρόνια τα Castrol, ούτε που θέλει να τα ακούει όμως, του δίνουν την εντύπωση ότι μετά τα 3.000 χλμ. "σπάνε" απότομα... εγώ δεν έχω παρατηρήσει κάτι.
Μάλλον τα Eni θα βάλει τελικά, τα Valvoline δεν νομίζω να έχω ακούσει ή διαβάσει άνθρωπο να τα έχει χρησιμοποιήσει...
panavour
13/06/2021, 11:21
Κοίτα, εγώ στο δικό μου δουλεύω χρόνια τα Castrol, ούτε που θέλει να τα ακούει όμως, του δίνουν την εντύπωση ότι μετά τα 3.000 χλμ. "σπάνε" απότομα... εγώ δεν έχω παρατηρήσει κάτι.
Μάλλον τα Eni θα βάλει τελικά, τα Valvoline δεν νομίζω να έχω ακούσει ή διαβάσει άνθρωπο να τα έχει χρησιμοποιήσει...
οταν υπηρχαν τα VALVOLINE οι περισσοτερες εταιρειες που ακους σημερα δεν ηταν ουτε στ @ρμυδια του πατερα τους.:lol:
AUFGEBRACHT
13/06/2021, 11:32
οταν υπηρχαν τα VALVOLINE οι περισσοτερες εταιρειες που ακους σημερα δεν ηταν ουτε στ @ρμυδια του πατερα τους.:lol:
Βρε δεν εννοώ ότι είναι άγνωστη εταιρεία.... κι η Castrol αρχαία είναι, αλλά είναι πολλοί που δεν θέλουν να την ακούνε. Σε αμάξι πάντως που είχα -ή μάλλον αυτά έβαζε η αντιπροσωπεία λόγω εγγύησης- μου ελιχαν φανεί αδιάφορα έως μέτρια.
panavour
13/06/2021, 11:41
Ας βαλει τοτε αυτα που συνιστα η εταιρεια,αλλιως ας βαλει κατοπιν πειραματισμου ,οτι του κανει τηρωντας το ιξωδες της εταιρειας.Καθε μηχανακι αντιδρα διαφορετικα στην καθε μαρκα.
Εγω καποτε που ειχα το XJ 900 δεν ανεχοταν με τιποτε τα MOTUL.
Tι να πω. :lol:
ΓιώργοςΤΤ
13/06/2021, 13:32
Ότι είπε ο Panavour για την valvoline, σε επαγγελματικά οχήματα χρησιμοποιείται κατά κόρον.
Επίσης έχει δώσει το όνομα της στην βαλβολίνη!!!!
Στο θέμα: Fuchs silkolene, Bel ray exp και Motul 5100 δουλεύουν δοκιμασμένα σωστά στο συγκεκριμένο μοτέρ.
Tallyban
14/06/2021, 08:06
Αν θυμάμαι καλά το συγκεκριμένο έχει ξηρό Κάρτερ(=χαμηλότερη θερμοκρασια λιπαντικού) οπότε χειμώνα,και ειδικά αν κάνει μικροδιαδρομές,καλό είναι να μπαίνει 10w40.
Στο θέμα της μάρκας,οποίο δουλεύει καλά ο συμπλέκτης,συμφέρει στα λεφτά και έχει ωραίο.. μπουκάλι μια χαρά είναι.
Kickstart
14/06/2021, 10:44
οταν το ειχα (δις) στο παρελθόν του βάζαμε valvoline και αργότερα motul εντός προδιαγραφών παντα..
καλή τύχη με τις αλλαγές λαδιών και προσοχή στο γέμισμα του καρτερ...(αν αποφασίσει να τα κάνει μόνος του)
έχει κάνει τρελή πατέντα ο γερμανός για να στέλνει στον ψυχίατρο όσους τ αλλάζουν μόνοι τους.
bmwr1100gs
14/06/2021, 18:19
Ο Αυστριακός κατ ουσία...
AUFGEBRACHT
14/06/2021, 18:55
οταν το ειχα (δις) στο παρελθόν του βάζαμε valvoline και αργότερα motul εντός προδιαγραφών παντα..
καλή τύχη με τις αλλαγές λαδιών και προσοχή στο γέμισμα του καρτερ...(αν αποφασίσει να τα κάνει μόνος του)
έχει κάνει τρελή πατέντα ο γερμανός για να στέλνει στον ψυχίατρο όσους τ αλλάζουν μόνοι τους.
Σε μάστορα θα γίνει η αλλαγή γτ θέλει και κάτι μικρομαζεματάκια, από περιέργεια, ποια είναι η δυσκολία στο γέμισμα που λες;...
Έχει και βιδα για να αδειάσεις και το λάδι από το σκελετό, που λειτουργεί και σαν ψυγείο λαδιου,πανω απο τους λαιμους της εξατμισεις βρίσκεται, αν κοιτάξεις θα δεις τη βίδα, πρωτα αδειαζεις το Κάρτερ, μετά το σκελετό και τελευταία βγάζεις το φίλτρο λαδιου, περνει μέσα 2,150 ml, οποιαδήποτε 10w-40 ημισυνθετικο,, θα ρίξεις μέσα 1,500 ml θα βάλεις μπροστά να τραβήξει να κυκλοφορήσει το λάδι και μετά θα συμπληρώσεις την ποσοτητα που χρειάζεται, και κάτι τελευταίο η στάθμη λαδιου στα rotax αυτά μοτέρ τη μετράς μετά από μια μικρή βόλτα 5 λεπτών , για να έχουν ανέβει τα λάδια στο πανω δοχείο από όπου έχει τη τάπα- δείκτη.
bmwr1100gs
15/06/2021, 22:10
Νομίζω αυτό ισχύει για το funduro , το dakar όπως και το gs, έχουν δοχείο λαδιού μέσα στο ψευδορεζερβουαρ και όχι στον σκελετό. Κατά τα άλλα αυτή η διαδικασία, αλλά η ποιότητα με αλλαγή φίλτρου λαδιού είναι στα 2,3 λίτρα.
Ναι για το funduro και για pegaso λέω, έχεις δίκιο, δε προσεξα καλά ότι ρωτουσε για το dakar.
AUFGEBRACHT
20/06/2021, 18:47
Νομίζω αυτό ισχύει για το funduro , το dakar όπως και το gs, έχουν δοχείο λαδιού μέσα στο ψευδορεζερβουαρ και όχι στον σκελετό. Κατά τα άλλα αυτή η διαδικασία, αλλά η ποιότητα με αλλαγή φίλτρου λαδιού είναι στα 2,3 λίτρα.
Και λάδι 15W-50 κατά προτίμηση....ημισυνθετικό.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.