PDA

View Full Version : Suzuki GSX-S 950 2021



lleonidas
16/06/2021, 15:34
Μετά το θηρίο GSX-S 1000, έρχεται και το θηριάκι GSX-S 950(Euro 5) για να αντικαταστήσει το GSX-S 750(Euro 4)... φοράει το μοτέρ του GSX-R 1000 του 2005 το οποίο εδώ αποδίδει 95 ίππους στις 7.800 σ.α.λ. με ροπή 92Νm/6.500 σ.α.λ.
Αντιγράφω μέρος από το δελτίο τύπου...
Νέος προβολέας τύπου LED
3 διαθέσιμα χρώματα Metallic Triton Blue (YSF), Pearl Brilliant White (YUH) και Metallic Mat Black N°2. (YKV).

Ο τετρακύλινδρος κινητήρας των 999cm3 είναι κατάλληλα ρυθμισμένος για ομαλή απόκριση στο φάσμα των χαμηλομεσαίων στροφών.
Νέος ψεκασμός που μεγιστοποιεί την αποδοτικότητα και βελτιστοποιεί την χαμηλή κατανάλωση ταυτόχρονα.
Σύστημα Suzuki Clutch Assist System (SCAS) που παρέχει ήπια επιβράδυνση και καλύτερο έλεγχο στα κατεβάσματα σχέσεων με ελαφριά αίσθηση στο συμπλέκτη.
Ψαλίδι αλουμινίου από το GSX-R1000.
Ανεστραμμένο πιρούνι ø43mm KYB
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση.
Ζάντες αλουμινίου 6 ακτινών.
Ελαστικά Dunlop SPORTMAX Roadsport2.
Ρεζερβουάρ 19L.
Antilock Brake System (ABS).
4-πίστονες mono-block δαγκάνες Tokico σε συνδυασμό με πλευστούς δίσκους ø310mm
LED πίσω φώτα.
Full-LCD πίνακας οργάνων.
Βάρος γεμάτο: 214 κιλά.
Αναμένεται στην Ελλάδα το τέταρτο τρίμηνο του έτους.

Πηγή (https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Sthn-Ellada-to-Suzuki-GSX-S950_133832.asp)

Mπροστά μου θυμίζει τα ΜΤ του 2021..

428840

428841

428842

428843

McGyver
16/06/2021, 15:59
Σα να ξέχασαν να του βάλουν "μούτρο" μου φαίνεται...

...πάει γεροπαραξένεψα κι εγώ.

karellen
16/06/2021, 16:03
Για να δούμε πως θα τσουλήσει κι αυτό.

PS Το κατεβατό της οθόνης μού θυμίζει την εντολή dir. :smokin:

lospsi
16/06/2021, 16:15
PS Το κατεβατό της οθόνης μού θυμίζει την εντολή dir. :smokin:

Χαχαχαχα χαχαχαχαχχα!

McGyver
16/06/2021, 16:40
Trip A / Odo: 305 χλμ
Distance to empty: 145 χλμ
Μέση καταλάνωση: 7,3 lt/100

Αυτό μας κάνει τεπόζιτο 32+ λίτρα ή δεν τα έχω υπολογίσει σωστά;

:bawl:

aris19
16/06/2021, 16:55
Traction control γιοκ? Μόνο για ABS είδα να γίνεται λόγος, ούτε στο άρθρο του περιοδικού moto λέει κάτι.

Edit: Άκυρο, βρήκα αυτό εδώ (https://www.bikeit.gr/nea-montela-suzuki/item/27165-suzuki-gsx-s950-2021-oikonomikotero-montelo-sti-basi-tou-gsxs1000) που λέει ότι θα έχει.

Viking
16/06/2021, 16:57
Εμένα πολύ μΕ αρέσει αυτή η κατηγορία των ~900 κυβικών και των 100 γαϊδουριών.

Και μου αρέσουν και τα σουτΖούκια γιατί γενικά είναι ξουράφια.

Το άλιεν λουκ δεν το έχω χωνέψει ακόμα πολύ καλά αλλά εντάξει, θα γίνει κι αυτό...

νεοσσός
16/06/2021, 17:08
1000cc 95 ίππους, ροπή χαμηλά. Λέτε να δουλεύει σαν το Bandit 1250;

lospsi
16/06/2021, 17:44
Πώς στο καλό κατάφεραν να κάνουν αυτή τη μοτεράκλα να βγάλει 95 άλογα?

Και αυτά τα καβαλέτα συν τιμόνι, αμάν πιο νυσάφι εν έτη 2021...

Dant3
16/06/2021, 17:52
Αστειο ειναι ρε παιδια μοτερ 1000 κυβικα 95 ιππους...
Πηραν ενα μοτερ του 2005 και το πετσοκοψαν για να περασει ευρο 5.
Τι τους εχει ξεμεινει στο ραφι αλλο,ελεος.
Και απο την αλλη η γιαμαχα που απο τη μια γενια στην αλλη,αλλαζει ολο το μοντελο.

toyar
16/06/2021, 18:17
λιγα αλογα απο πολλα κυβικα σημαινουν ροπατη ευχαριστη οδηγηση
4κ σημαινει γραμμικη και ομαλη λειτουργια
μοτερ του 2005 χωρις πιεση σημαινει εγγυημενη αξιοπιστια
δεν βλεπω κατι κακο αρκει να ξερεις τι ψωνιζεις

lospsi
16/06/2021, 18:28
λιγα αλογα απο πολλα κυβικα σημαινουν ροπατη ευχαριστη οδηγηση
4κ σημαινει γραμμικη και ομαλη λειτουργια
μοτερ του 2005 χωρις πιεση σημαινει εγγυημενη αξιοπιστια
δεν βλεπω κατι κακο αρκει να ξερεις τι ψωνιζεις

Σωστά, να δούμε και τι χρήματα θα ζητήσει. Λογικά, θα πρέπει να είναι αντίστοιχη τιμή από όσο κόστιζε το bandit 1250

lleonidas
16/06/2021, 18:50
Υπολογίζω κοντά στα 8,5-9 χιλιάρικα.

Grafton 505
16/06/2021, 19:19
Ωρε ... τι κινεζιά είναι αυτή ;

ΤάκηςΜπ
16/06/2021, 19:36
Και αυτά τα καβαλέτα συν τιμόνι, αμάν πιο νυσάφι εν έτη 2021...

Ίδια με xt600 :lol:

νεοσσός
16/06/2021, 19:36
λιγα αλογα απο πολλα κυβικα σημαινουν ροπατη ευχαριστη οδηγηση
4κ σημαινει γραμμικη και ομαλη λειτουργια
μοτερ του 2005 χωρις πιεση σημαινει εγγυημενη αξιοπιστια
δεν βλεπω κατι κακο αρκει να ξερεις τι ψωνιζεις
Θεωρώ ότι τέτοια χαρακτηριστικά ταιριάζουν γάντι σε γυμνό. Βέβαια ως τετρακύλινδρο θα έχει αυξημένη κατανάλωση και κόστος συντήρησης, οπότε δεν θα είναι κατάλληλο για καθημερινό.

DrBig
16/06/2021, 20:09
Θα προτιμουσα να εξελιχθει το 750 που ηταν εξαιρετικο μηχανακι παρα να βγει ενα ακομα πιο φτηνο 1000. Η σουζουκι το παρακανε με τον συντηρητισμο και εικαζω πως το z900 θα ειναι πιο ελκυστικη προταση.

doctoras
16/06/2021, 21:49
Η suzuki θεωρω οτι ασπαζεται την πολιτικη της honda με το μοτερ cbr1000rr 2005 που το εκανε detuned και το εβαλε σε ενα σωρό μοντελα οπως cbf1000, cb1000r οπου συνεχίζει ακαθεκτα και ανεπηρέαστα την πορεια του ενω ηδη θα το φορεσει στο νεο cbr1000r

Στο 950 οπως και στο 1000 εχει καποια κομμάτια αλουμινίου στα πλαινά στη περιοχή του ψυγείου
Αν "κολλουσαν" ενα μοντερνο στρογγυλό φανάρι οπως του cb1000r θεωρω οτι θα κολουσε πιο πολυ απο την πολυ alien μουρη αλλα κυνηγός με τον σβατζο
Ομως ολα θα κριθουν στο πλασάρισμα
Αν πλασαριστει στα ιδια φραγκα με το 750cc δηλαδη στα 9.5k πιστευω θα ανταγωνιστεί το z900 σε πωλησεις επαξια

Εμενα μου αρεσει το μοτερ στο 950 επειδη το ξερω απο αναλογη εμπειρία με cbf1000

strokt up
16/06/2021, 23:28
Άσχετο με το σουζούκι του θέματος (καλούτσικο φαίνεται , ανάλογα και την τιμή βεβαια) αλλά γιατί τα μηχανάκια της κατηγορίας είναι τόσο άχρηστα;; Θέλω να πω, αυτό λένε θα βγει έκδοση με fairing να μπορείς να πας και ένα ταξιδάκι ρε αδερφέ. Ωραία! Το τριβάλιτσο που θα το βάλω; Έστω τα σαμάρια! Στον πάτο μου; Θέλω να πω ότι πάντα έβγαιναν μηχανάκια γυμνά να ούμε αλλά είχαν χώρο να βάλεις έναν άνρθωπο κανονικό πίσω, αυτά δεν μπορείς να βάλεις ούτε κορίτσι λυκείου πάνω. Δεν ξέρω ίσως είναι λάθος ο προβληματισμος μου, πάντως δεν είμαι γεροπερίεργος σίγουρα.

panavour
17/06/2021, 04:41
Άσχετο με το σουζούκι του θέματος (καλούτσικο φαίνεται , ανάλογα και την τιμή βεβαια) αλλά γιατί τα μηχανάκια της κατηγορίας είναι τόσο άχρηστα;; Θέλω να πω, αυτό λένε θα βγει έκδοση με fairing να μπορείς να πας και ένα ταξιδάκι ρε αδερφέ. Ωραία! Το τριβάλιτσο που θα το βάλω; Έστω τα σαμάρια! Στον πάτο μου; Θέλω να πω ότι πάντα έβγαιναν μηχανάκια γυμνά να ούμε αλλά είχαν χώρο να βάλεις έναν άνρθωπο κανονικό πίσω, αυτά δεν μπορείς να βάλεις ούτε κορίτσι λυκείου πάνω. Δεν ξέρω ίσως είναι λάθος ο προβληματισμος μου, πάντως δεν είμαι γεροπερίεργος σίγουρα.

τωρα τα κοριτσια του λυκειου,ή gs1250 θελουν ή αμαξι. :lol:

katsar
17/06/2021, 06:35
Ειλικρινά εδώ ταιριάζει αυτό που λένε ''που πας με αυτά τα μούτρα'' :cry:

lospsi
17/06/2021, 06:40
Άσχετο με το σουζούκι του θέματος (καλούτσικο φαίνεται , ανάλογα και την τιμή βεβαια) αλλά γιατί τα μηχανάκια της κατηγορίας είναι τόσο άχρηστα;; Θέλω να πω, αυτό λένε θα βγει έκδοση με fairing να μπορείς να πας και ένα ταξιδάκι ρε αδερφέ. Ωραία! Το τριβάλιτσο που θα το βάλω; Έστω τα σαμάρια! Στον πάτο μου; Θέλω να πω ότι πάντα έβγαιναν μηχανάκια γυμνά να ούμε αλλά είχαν χώρο να βάλεις έναν άνρθωπο κανονικό πίσω, αυτά δεν μπορείς να βάλεις ούτε κορίτσι λυκείου πάνω. Δεν ξέρω ίσως είναι λάθος ο προβληματισμος μου, πάντως δεν είμαι γεροπερίεργος σίγουρα.

Προφανώς και έχει να κάνει με την εξέλιξη των ΟΝ off για αυτή τη δουλειά. Μηχανές τύπου Bandit/VFR κτλ τείνουν να εκλείψουν.

sapila racing
17/06/2021, 09:42
Σωστά, να δούμε και τι χρήματα θα ζητήσει. Λογικά, θα πρέπει να είναι αντίστοιχη τιμή από όσο κόστιζε το bandit 1250

Τι σχέση εχει αυτό με το Bandit που ειναι ολο σίδερο?


Υπολογίζω κοντά στα 8,5-9 χιλιάρικα.

Μπα, λιγο παραπάνω σιγουρα.

Τα νούμερα ειναι πολύ παραπλήσια με το Hornet 900 του 2005 που έχω το οποίο ειναι πολύ ροπάτο απο πολύ χαμηλα.
Λιγο πιο ψοφιο το Suzuki σε ιπποδύναμη αλλά την εχει ακόμα πιο χαμηλα, η μεγιστη ροπή ιδια και στις ιδιες σχεδόν στροφές.
Πολυ χαμηλα στροφαρει για 4κυλινδρο.

rainmike
17/06/2021, 12:27
Πω, η μουρη του ειναι σαν τον predator οταν εβγαλε τη μασκα.
Απλά άθλια

doctoras
17/06/2021, 12:42
επίσης αν όντως αποδειχθεί σε πλάστιγγα το παρακάτω
Βάρος γεμάτο: 214 κιλά.

είναι εντυπωσιακό νουμερο για μηχανή δρόμου, λίτρου, Ι4, 43ρι usd, 19lt tank & με κάμποσα ηλεκτρονικά και πλαστικά για την κατηγορία αλλά και συγκριτικά με το άμεσο παρελθόν

panavour
17/06/2021, 13:25
καποτε αυτη η εταιρεια εφτιαχνε τα πιο ομορφα μηχανακια.

Tallyban
17/06/2021, 13:49
Θα διατίθεται και μειωμένης ισχύος 35Kw έκδοση.
Λογικά και αυτή με δύο δίσκους μπροστά και αλυσίδα 525 όπως η έκδοση των 70kw.

sapila racing
17/06/2021, 14:06
επίσης αν όντως αποδειχθεί σε πλάστιγγα το παρακάτω
Βάρος γεμάτο: 214 κιλά.

είναι εντυπωσιακό νουμερο για μηχανή δρόμου, λίτρου, Ι4, 43ρι usd, 19lt tank & με κάμποσα ηλεκτρονικά και πλαστικά για την κατηγορία αλλά και συγκριτικά με το άμεσο παρελθόν

Δεν βλέπω κατι το εντυπωσιακό. Σαν τα υπολοιπα γυμνά της αγορά ειναι αλλά με χαμηλότερη ιππδυναμη.
To CB1000R ειναι λιγο ελαφρυτερο στα 212 κιλα αλλά με 15 λιτρα τεποζιτο, εχει βεβαια καμμια 40ρια αλογα παραπάνω.
To Z900 επίσης λιγο ελαφρυτερο στα 210 με 17 λιτρα με 30 ιππους πανω..

motojojo
17/06/2021, 14:41
Το CB1000R έχει 15 χιλιάρικα.
Το Ζ900 περίπου 11.

Αν το σουτζουκι μείνει κάτω απο τα 10 δεν θα πάει τόσο άπατο. Δεν είναι απίθανο δεδομένου ότι δεν μιλάμε για εντελώς καινουργιο μοτέρ άρα και χαμηλότερο κόστος εξέλιξης. Μόνο το Ζ900 θα έχει να φοβηθεί πρακτικά.

Με 7 χιλιάρικα παίρνεις SV650 με 76 ίππους, με 9 το gsx με 95. Not a bad deal. Η αισθητική βέβαια είναι ένας ακόμη παράγοντας και δεν καταλαβαίνω πως αποφάσισε η σουζουκι να κινηθεί τόσο τολμηρά αισθητικά ακολουθώντας πιο συντηρητικές μηχανολογικές λύσεις.

Έτσι όπως πάνε τα πράματα με τους ρύπους στην ευρώπη της οικολογίας τα κυβικά δεν παίζουν κανένα ρόλο πλέον. Και ο κόσμος μάλλον δεν κοιτάει την ειδική ισχύ. Το ότι μείνανε 2-3 νοματαίοι με υψηλές ιπποδυνάμεις για τα κυβικά τους ή είναι η εξαίρεση στον κανόνα ή είναι θέμα χρόνου να "συνετιστουν" κι εκεινοι.

DoctoR_k6
17/06/2021, 14:49
Μα καλα που αλλου θα μπει αυτη η μοτερουκλα?!! :D

Περιμενω το Τ εγω παντως.
Το 950 περιεργη κινηση.
Αντε να δουμε πως θα το κανεις απο 95-->150 κ οχι Α2. :lol:

sapila racing
17/06/2021, 15:11
Το CB1000R έχει 15 χιλιάρικα.
Το Ζ900 περίπου 11.

Αν το σουτζουκι μείνει κάτω απο τα 10 δεν θα πάει τόσο άπατο. Δεν είναι απίθανο δεδομένου ότι δεν μιλάμε για εντελώς καινουργιο μοτέρ άρα και χαμηλότερο κόστος εξέλιξης. Μόνο το Ζ900 θα έχει να φοβηθεί πρακτικά.

Με 7 χιλιάρικα παίρνεις SV650 με 76 ίππους, με 9 το gsx με 95. Not a bad deal. Η αισθητική βέβαια είναι ένας ακόμη παράγοντας και δεν καταλαβαίνω πως αποφάσισε η σουζουκι να κινηθεί τόσο τολμηρά αισθητικά ακολουθώντας πιο συντηρητικές μηχανολογικές λύσεις.

Έτσι όπως πάνε τα πράματα με τους ρύπους στην ευρώπη της οικολογίας τα κυβικά δεν παίζουν κανένα ρόλο πλέον. Και ο κόσμος μάλλον δεν κοιτάει την ειδική ισχύ. Το ότι μείνανε 2-3 νοματαίοι με υψηλές ιπποδυνάμεις για τα κυβικά τους ή είναι η εξαίρεση στον κανόνα ή είναι θέμα χρόνου να "συνετιστουν" κι εκεινοι.

Πιστευεις πραγματικά οτι μπορεί να κανει αυτό το μηχανακι 9000 Ευρω στην Ελλάδα?
Παρα πολύ αισιόδοξος εισαι! Εγω το αποκλείω παντως να κανει κατω απο 10000.
Ετσι κι αλλώς βεβαια ειναι και τόσο άσχημο που δεν θα το παρει κανείς, οπότε οταν ερθει η ώρα που η Suzuki ολα τα σφαζει, μπορεί και να το βγαλει προσφορά στα 9000.
Αυτό θα ειναι μετα απο μερικα χρονια ομως.

doctoras
17/06/2021, 15:24
Δεν βλέπω κατι το εντυπωσιακό. Σαν τα υπολοιπα γυμνά της αγορά ειναι αλλά με χαμηλότερη ιππδυναμη.
To CB1000R ειναι λιγο ελαφρυτερο στα 212 κιλα αλλά με 15 λιτρα τεποζιτο, εχει βεβαια καμμια 40ρια αλογα παραπάνω.
To Z900 επίσης λιγο ελαφρυτερο στα 210 με 17 λιτρα με 30 ιππους πανω..

καλά δεν το έγραψα για το Power-to-weight ratio, για τα παραπάνω ο ανταγωνιστής είναι το gsx-s1000

αλλά γενικά ως τετρακύλινδρη μηχανή λίτρου


πάντως μια που τα ανέφερες το gsx-s950 δείχνει πολύ πιο ματσο κατασκευαστικά με τα σύν και πλην, όμως δεν μπορούμε να αγνοήσουμε οτι η σουζι προσφέρει αλουμινένιο πλαισιο&ψαλίδι (και τι ψαλίδι), 43 μπροστινό, ακτινικές δαγκάνες μεγαλύτερο ρεζερβουάρ και περισσότερα πλαστικά τμήματα έναντι σε πιο λιτοδίαιτους ανταγωνιστές σε όλα

γιαυτό είπα αν παιξει στα 9,5 θα είναι σουπερ vfm

428846

νεοσσός
17/06/2021, 15:47
Για 9.500€ το κόβω. Πάντως με εντυπωσίασε θετικά το ντεπόζιτο των 19 λίτρων.

motojojo
17/06/2021, 15:59
Πιστευεις πραγματικά οτι μπορεί να κανει αυτό το μηχανακι 9000 Ευρω στην Ελλάδα?
Παρα πολύ αισιόδοξος εισαι! Εγω το αποκλείω παντως να κανει κατω απο 10000.
Ετσι κι αλλώς βεβαια ειναι και τόσο άσχημο που δεν θα το παρει κανείς, οπότε οταν ερθει η ώρα που η Suzuki ολα τα σφαζει, μπορεί και να το βγαλει προσφορά στα 9000.
Αυτό θα ειναι μετα απο μερικα χρονια ομως.

Μόλις είδα στο ελληνικό σαιτ της σουζουκι το κατάνα στα 13500 περίπου. Ελαφρώς φτηνότερο το s.

Αυτή τη στιγμή το 750 στη γερμανία έχει ενδεικτική τιμή 9000. Άρα στα ίδια λεφτά περιμένω να είναι και το 950 που αντικαθιστά το 750. Άντε Ελλάδα λόγω φορολογίας να πάει 9500 όπως λες.

Άμα ξεπεράσει τα 10 τότε πλησιάζει επικίνδυνα το κατάνα οπότε δεν έχει και λόγο ύπαρξης πια.

Σαν άμεσο ανταγωνιστή εκτός από το Z θα έβαζα το BMW F900. 9000 και αυτό με μόνες διαφορές τα -100κε και +10 άλογα της BMW που ίσως να καλύπτονται από άλλους παράγοντες.


Ένα εντιτ, το γερμανικό σαιτ (https://motorrad.suzuki.de/street/gsx-s750-2021#ai8kd7hc5koq) της σουζουκι δείνει το GSX-S750 114ps. Βλέπω άλλο μοντέλο? :confused:

sapila racing
17/06/2021, 16:11
καλά δεν το έγραψα για το Power-to-weight ratio, για τα παραπάνω ο ανταγωνιστής είναι το gsx-s1000

αλλά γενικά ως τετρακύλινδρη μηχανή λίτρου


πάντως μια που τα ανέφερες το gsx-s950 δείχνει πολύ πιο ματσο κατασκευαστικά με τα σύν και πλην, όμως δεν μπορούμε να αγνοήσουμε οτι η σουζι προσφέρει αλουμινένιο πλαισιο&ψαλίδι (και τι ψαλίδι), 43 μπροστινό, ακτινικές δαγκάνες μεγαλύτερο ρεζερβουάρ και περισσότερα πλαστικά τμήματα έναντι σε πιο λιτοδίαιτους ανταγωνιστές σε όλα

γιαυτό είπα αν παιξει στα 9,5 θα είναι σουπερ vfm


Βασικά το αλουμινενιο πλαίσιο δεν ειναι κι απαραίτητο στο γυμνό μηχανακι, το ψαλίδι όμως φυσικά και χρειάζεται και δείχνει και την ποιότητα της κατασκευής.
Αν σκεφτείς λοιπόν οτι το παλιό GSX750S με το σιδερενιο πλαίσιο και ψαλίδι εκανε 9500, αποκλείεται να κοστίζει τα ίδια κι αυτό που ειναι πιο ποιοτικη κατασκευη.
Αν κανει 10.500 παλι καλά καλα θα ειναι.


Για 9.500€ το κόβω. Πάντως με εντυπωσίασε θετικά το ντεπόζιτο των 19 λίτρων.

Δεν θα γινόταν κιόλας να έχει κατι αλλο αφού ηρθε αυτούσιο απο το νέο GSX1000S που εχει το ίδιο ακριβως.
Αυτό το 950 ειναι απλά μια πιο φτηνή εκδοση του 1000. Εχει πιο απλες αναρτήσεις και detuned Μοτερ για ροπή και ιπποδυναμη σε χαμηλές στροφες.
Οσο για τα 9500 Ευρω δες παραπανω γιατί αποκλείεται.

FotisFz1
17/06/2021, 16:32
Θα διατίθεται και μειωμένης ισχύος 35Kw έκδοση.
Λογικά και αυτή με δύο δίσκους μπροστά και αλυσίδα 525 όπως η έκδοση των 70kw.

Ακριβως εκει στοχευει η Σουζουκι
στους νεους αναβατες με Α2
το ιδιο μηχανακι θα ειναι αλλα φιμωμενο


https://www.visordown.com/news/new-bikes/new-2021-suzuki-gsx-s950-a2-compliant-naked-motorcycle-unveiled

Viking
17/06/2021, 17:09
Η κατηγορία έχει για όλα τα γούστα.
Με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, χωρίς ρυθμιζόμενες, με πιο πολλά άλογα, με πιο λίγα .

Για τον ανταγωνισμό και συγκεκριμένα το F900R, είναι καθαρά θέμα προτίμησης 4κυλινδου ή 2κυλινδρου.
Θα τα σημειώσω και στο αντίστοιχο τοπικ, αλλά το F900R έχει ένα βασικό μειονέκτημα για τον χιλιομετροφαγο (εκτός του ότι είναι bmw): τεποζιτο 13 λίτρα μόνο ...

Από την άλλη, αν κάποιος βάλει λίγα παραπάνω χρήματα βάζει έξτρα πίσω ρυθμιζόμενη ανάρτηση ηλεκτρονικά (ESA).

Καλό είναι οι κατασκευαστές να δίνουν την επιλογή για ανώτερες αναρτήσεις και περιφερειακά σαν έξτρα .

Η τελική επιλογή θα πρέπει να είναι θέμα γούστου (οδηγικά/εμφανισιακά).

Κακή μοτοσυκλέτα δεν είναι καμιά στην κατηγορία αυτή.

Tallyban
17/06/2021, 18:13
Δε πιστεύω να κάναν καμιά πατάτα και να μην έχει μοχλικό;;

Kas_Tracer
17/06/2021, 19:05
Στην Γερμανία βγήκε ήδη η τιμή στα 10400 για την έκδοση A2 (48 άλογα)
Οπότε τα 8 και 9 που ονειρευόμασταν να τα αφήσουμε για το mt07 και τα 300αρια σκουτερ

Στο site σε παρένθεση αναγράφεται ότι μπορεί να αυξηθεί η ιπποδύναμη στα 95Ps.
Τώρα γιατί να αγοράσει κάποιος A2 θεωρητικά άποιρος αναβάτης χιλιάρι 215 κιλών (και η ροπή είναι ροπή χιλιαριού, μην ξεχνιόμαστε ) είναι λίγο περίεργο έως υπερβολικό.
Το μέλλον θα δείξει αν το πείραμα πετύχει.

typhoon
17/06/2021, 19:54
Ως καταναλωτικό προϊόν απευθύνεται σε νεότερη ηλικιακά ομάδα υποψηφίων αγοραστών.

Όσο κ να μην θέλεις να "τσιμπήσεις" στο παιχνίδι των ιπποδυνάμεων, τα παραπάνω άλογα πάντα ευπρόσδεκτα είναι.
Την καραμέλα "κόψαμε 50 άλογα για να είναι πιο ροπατο χαμηλά" την ακούω εδώ κ 20 χρόνια σε όλα τα detuned δυνατά μοτέρ των εταιρειών.
Δηλαδή πόση ροπή έλειπε χαμηλά στο θρυλικό K5? Ή στην αρκούδα Κ4?
Οι περιορισμοί ρύπων το κατανοώ ότι δεν αφήνουν πλέον περιθώρια σε παλιάς σχεδίασης μοτέρ κ το "κόβω όσο χρειάζεται για να περνάει euro" μέσω του μάρκετινγκ μεταφράζεται σε φιλική συμπεριφορά κ έμφαση στις χαμηλομεσαιες...

doctoras
17/06/2021, 20:05
Αν ειναι ride by wire τα 35kw θα ερθουν μεσω νεου προγραμματισμού και θα εχει τα μισά γκαζια, ισχυς ροπη

lospsi
17/06/2021, 21:08
Τι σχέση εχει αυτό με το Bandit που ειναι ολο σίδερο?


Καμία σχέση, το έγραψα καθαρά σαν τιμολογιακή πολιτική, σε σχέση με τα σχόλια πριν από το δικό μου για το bandit και το δούλεμα detuned I4.

Σωστά πάντως γράφεις περί (πιθανής) τιμής και αυτό προσωπικά με κάνει να μην καταλαβαίνω την κίνηση αυτή της Σουζούκι.

νεοσσός
17/06/2021, 23:11
Ως καταναλωτικό προϊόν απευθύνεται σε νεότερη ηλικιακά ομάδα υποψηφίων αγοραστών.

Όσο κ να μην θέλεις να "τσιμπήσεις" στο παιχνίδι των ιπποδυνάμεων, τα παραπάνω άλογα πάντα ευπρόσδεκτα είναι.
Την καραμέλα "κόψαμε 50 άλογα για να είναι πιο ροπατο χαμηλά" την ακούω εδώ κ 20 χρόνια σε όλα τα detuned δυνατά μοτέρ των εταιρειών.
Δηλαδή πόση ροπή έλειπε χαμηλά στο θρυλικό K5? Ή στην αρκούδα Κ4?
Οι περιορισμοί ρύπων το κατανοώ ότι δεν αφήνουν πλέον περιθώρια σε παλιάς σχεδίασης μοτέρ κ το "κόβω όσο χρειάζεται για να περνάει euro" μέσω του μάρκετινγκ μεταφράζεται σε φιλική συμπεριφορά κ έμφαση στις χαμηλομεσαιες...
Νομίζω ότι προκειμένου να πετύχουν τη μέγιστη ιπποδύναμη στα ss, θυσιάζουν αναγκαστικά από ομαλή λειτουργία και απόδοση σε χαμηλές στροφές. Τα πολλά άλογα πουλάνε πράγματι σαν αριθμός, αλλά και σαν επιδόσεις που ενθουσιάζουν τον αναβάτη, αλλά δεν αξιοποιούνται εύκολα στο δρόμο. Θέλουν ειδικές συνθήκες και ιδανικά πίστα. Σε οδήγηση που ταιριάζει περισσότερο στην καθημερινότητα ή τα σαββατοκύριακα πολλών, η ροπή σε χαμηλές στροφές αποτελεί αξία.

Συμφωνούμε ότι ψάχνουν τρόπο να αξιοποιήσουν ένα κινητήρα παλαιότερης σχεδίασης, αλλά οι αρετές, που διατυμπανίζει το μάρκετινγκ, δεν παύουν να έχουν την αξία τους.

Θέλω ακόμα χρόνο για να συνηθίσω τα φανάρια αυτού του τύπου, προς το παρόν δεν μου αρέσουν. Όμως οι τεχνικές προδιαγραφές κινούν το ενδιαφέρον μου.

Tallyban
18/06/2021, 07:38
Χαμηλότερη ισχύς = χαμηλότερα ασφάλιστρα.
(Το γιατί δεν ισχύει και εδώ αυτό μη ρωτάτε)

sapila racing
18/06/2021, 08:48
Στην Γερμανία βγήκε ήδη η τιμή στα 10400 για την έκδοση A2 (48 άλογα)
Οπότε τα 8 και 9 που ονειρευόμασταν να τα αφήσουμε για το mt07 και τα 300αρια σκουτερ



Μαλιστα... αρα οταν ερθει εδω θα παει και παραπάνω απο 10500 σιγουρα.

Nitse3
18/06/2021, 10:21
Νομίζω ότι προκειμένου να πετύχουν τη μέγιστη ιπποδύναμη στα ss, θυσιάζουν αναγκαστικά από ομαλή λειτουργία και απόδοση σε χαμηλές στροφές. Τα πολλά άλογα πουλάνε πράγματι σαν αριθμός, αλλά και σαν επιδόσεις που ενθουσιάζουν τον αναβάτη, αλλά δεν αξιοποιούνται εύκολα στο δρόμο. Θέλουν ειδικές συνθήκες και ιδανικά πίστα. Σε οδήγηση που ταιριάζει περισσότερο στην καθημερινότητα ή τα σαββατοκύριακα πολλών, η ροπή σε χαμηλές στροφές αποτελεί αξία.

Συμφωνούμε ότι ψάχνουν τρόπο να αξιοποιήσουν ένα κινητήρα παλαιότερης σχεδίασης, αλλά οι αρετές, που διατυμπανίζει το μάρκετινγκ, δεν παύουν να έχουν την αξία τους.

Θέλω ακόμα χρόνο για να συνηθίσω τα φανάρια αυτού του τύπου, προς το παρόν δεν μου αρέσουν. Όμως οι τεχνικές προδιαγραφές κινούν το ενδιαφέρον μου.

Ψήθηκες

DrBig
18/06/2021, 12:01
Το z900 κοστιζει 10900.
Τζαστ σεην...

Nitse3
18/06/2021, 12:17
Πήγε τόσο; Αυτό δεν είχε ξεκινήσει οριακά κάτω από τα 10;;

Dant3
19/06/2021, 10:30
λιγα αλογα απο πολλα κυβικα σημαινουν ροπατη ευχαριστη οδηγηση
4κ σημαινει γραμμικη και ομαλη λειτουργια
μοτερ του 2005 χωρις πιεση σημαινει εγγυημενη αξιοπιστια
δεν βλεπω κατι κακο αρκει να ξερεις τι ψωνιζεις

Αρα με τη λογικη σου μοτερ Κ5 για παντου.Παπι,μεσαιο,τουριστικο κτλ.Γιατι βγαζουν 2Κ,3Κ κτλ αφου μπορουμε να βαλουμε μοτερ Κ5 για ολα αυτα που αναφερεις...

katsar
19/06/2021, 17:25
Άνετα.Με τις κατάλληλες αλλαγές το 4κ μοτέρ έχει απεριόριστες δυνατότητες πχ gsx1400 που δίνει ονομαστικά τουλάχιστον 126nm/5000rpm.
To cbf1000 άλλο ένα παράδειγμα με detuned μοτέρ από cbr,το peak της ροπής του στις 6.500.

RaGe_Raptor
19/06/2021, 19:42
το ίδιο μηχανάκι είναι με περεταίρω detuned μοτέρ κι αναρτήσεις.
ίδια πλαισιάρα και ψαλιδάρα (του προηγούμενου GSX-R 1000,για να μην ξεχνιόμαστε).
με ένα πειραγμένο μοτέρ Κ8 έχεις 180 άλογα ρόδα :bawl:

toyar
19/06/2021, 20:31
Δεν μπορώ να απαντήσω φίλε Dant3 γιατί δεν ξέρω από που να αρχισω.....

lleonidas
04/08/2021, 14:06
9.390€ η τιμή (https://www.motorbox.com/moto/magazine-moto/moto-novita/nuova-suzuki-gsx-s-950-caratteristiche-foto-prezzo) του στην Ιταλία...σε προωθητική προσφορά 1000€ κάτω από την επίσημη τιμή των 10.390€ .
Ακούγεται τίμια τιμή.

lleonidas
15/11/2021, 08:36
11 χιλιάρικα η τιμή (https://www.suzuki.gr/motos/models#) του στην Ελλάδα...

THRESH
15/11/2021, 11:16
για κάποιο διαστροφικό λόγο , μ'αρέσει πολύ :lol:

https://www.youtube.com/watch?v=6bvRE7Bt0mc