PDA

View Full Version : Τοποθέτηση προβολάκια



sapphire
23/06/2021, 16:42
Καλησπέρα,

Έχω παραγγείλει τα συγκεκριμένα προβολάκια https://www.skroutz.gr/s/26212982/Led-%CE%A0%CF%81%CE%BF%CE%B2%CE%BF%CE%BB%CE%AC%CE%BA%CE%B9%CE%B1-Mini-Lens-Moto-Double-12W-1200lm-450686.html?from=catspan

και θέλω να τα τοποθετήσω σωστά στο cbf125 .
To διαγραμμά για το cbf 125 ειναι αυτό 428977

Βρήκα στο ίντερνετ αυτό το διάγραμα για γενική σύνδεση
428978

Tο πρόβλημα που έχω είναι ότι τα προβολάκια έχουν 2 λειτουργείες κίτρινο φώς για κοντά και λευκό φώς για μακριά .Υπάρχουν δηλαδή 3 καλώδια και όχι 2 όπως στο διάγραμμα.Υποθέτω πως θα χρειαστώ ρελέ με ένα παραπάνω pin oπώς και άλλο διακόπτη ;
Aν μπορούσε κάποιος να μου δώσει τα φώτα του μιας και είμαι άσχετος απο ήλεκτρολογικά θα του ήμουν υπόχρεος!

toyar
23/06/2021, 21:08
περαν της αστειας κινεζικης ποιοτητας της δεσμης οτι ναναι και τις αλλαγες χρωματος αναλογα με την αποσταση τα συγκεκριμενα ειναι χαμηλης ισχυος οποτε δεν χρειαζονται καν ρελε
χρειαζονται εναν διακοπτη 3 θεσεων (off+δυο σκαλες)
εγω δεν θα εσφαζα την πλεξουδα σε ψεκαστο μηχανακι για να βαλω λαμπακια που θα κρατησουν για 3 τεποζιτα

sapphire
23/06/2021, 22:51
περαν της αστειας κινεζικης ποιοτητας της δεσμης οτι ναναι και τις αλλαγες χρωματος αναλογα με την αποσταση τα συγκεκριμενα ειναι χαμηλης ισχυος οποτε δεν χρειαζονται καν ρελε
χρειαζονται εναν διακοπτη 3 θεσεων (off+δυο σκαλες)
εγω δεν θα εσφαζα την πλεξουδα σε ψεκαστο μηχανακι για να βαλω λαμπακια που θα κρατησουν για 3 τεποζιτα

Θεωρείς ότι είναι ασφαλές χωρίς ρελέ ασφάλεια να τα βάλω έτσι;
Για τα λεφτά τους είναι πολύ καλά , σε γνωστό μου τα είδα που τα πήρε από aliexpress και η δέσμη είναι παραπάνω από ικανοποιητική . Όσο για την ποιότητα θα δείξει .. εκείνος τα έχει κάνα χρόνο πάντως και δουλεύουν κομπλέ.

Nostradamus
23/06/2021, 23:31
Ο γνωστός σου πως τα έβαλε? Δεν θα βοηθούσε να τα βάλετε παρέα αφού το έκανε ήδη, με τα ίδια?

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
24/06/2021, 05:44