View Full Version : CFMOTO 650MT
PortisHead
31/07/2025, 13:06
Πολυ προχειρα,
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/46121024-cfmoto-800-mt
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/48011059-cfmoto-700-mt
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/48012989-cfmoto-300-sr
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/48083310-cfmoto-450-sr
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/48046110-cfmoto-450-mt
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/47722997-cfmoto-450-mt
μηχανακια του 24-25 με λιγοτερα απο 1000!!! χλμ στο κοντερ.....το βρισκεις λογικό ?
DoctoR_k6
31/07/2025, 13:12
Πολυ προχειρα,
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/46121024-cfmoto-800-mt
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/48011059-cfmoto-700-mt
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/48012989-cfmoto-300-sr
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/48083310-cfmoto-450-sr
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/48046110-cfmoto-450-mt
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/47722997-cfmoto-450-mt
μηχανακια του 24-25 με λιγοτερα απο 1000!!! χλμ στο κοντερ.....το βρισκεις λογικό ?
Μπορει να μην αντεξαν τοσο γκαζι και τεχνολογια...δεν ξερεις ποτε. :p
PortisHead
31/07/2025, 13:17
Μπορει να μην αντεξαν τοσο γκαζι και τεχνολογια...δεν ξερεις ποτε. :p
Μα αν δεν ημασταν κομπλεξαρες, θα μιλουσαμε ανοιχτα σε forums και groups για αυτο το θεμα και θα ενημερωνοντοσαν και οι υπολοιποι.
Δλδ. γιατι ρε φιλε πηρες το MT-800 8.5 χιλιαρικα και σε 600χλμ μεσα πας και το πουλας ? Τι ειδες ? Τι εγινε ? Δεν σου αρεσε η σελα.
Και τωρα που κοιταω το search (εβαλα μον 5-6) ειναι ΟΛΑ ετσι.
Τοσο ευκολα σκαει ο αλλος 8 χηνες και το πουλαει με 600 χλμ μες την ιδια χρονια ?
sanctusan
31/07/2025, 13:19
Συγνώμη, με πιο σκεπτικό και τι αναζητήσεις είναι αυτές που κάνετε;
Διαλέξατε κάποια brand που σας ενδιαφέρει, τα βάλατε στη λίστα και επιλέξατε χρονολιγία από το 2023 και μετά;
Ασχέτως κυβικών, ασχέτως κατηγορίας, απλά τι πουλάει στο car ως μεταχειρισμένο;
Και τι συμπέρασμα μπορεί να δώσει αυτό;
patsavour
31/07/2025, 13:20
Μπορει να φταινε και τα φιλτρα που βαζω στην αναζητηση αλλα και χωρις απολυτους αριθμους να στο πω αλλιως.
Βλεπω τα ιαπωνικα μηχανακια που πωλουνται να ειναι μοντελα του 2000, 2003, 2006 κλπ.
Με 100.000 χλμ και βαλε.
Ενδειξη οτι τα πηραν καποιοι, τα χαρηκαν, τα ελιωσαν, τα πουλανε.
Ενω στα κινεζικα, βλεπω πολυ προσφατα μοντελα, να βγαινουν αμεσα στην πωληση.
Με την "ιαπωνικη" λογικη, θα επρεπε να δουμε τις πρωτες πωλησεις κινεζικων γυρω στο 2030 κι οχι αγορασμενο το '24, πώληση το '25.
Αυτο λεω.
1)Έχουν αλλάξει οι εποχές.Πλεον λίγοι παίρνουν μηχανές για να τις κρατήσουν 20 και 30 χρόνια.
2)) Όπως είδες η αναλογία για μετά το 23 (που γιγαντώθηκε και η πώληση κινεζικών)
είναι 1/1 στις πωλήσεις μεταχειρισμένων .Άρα όσα γιαπωνέζικα τόσα και κινέζικα.
3) οι Κινέζοι βελτιώνονται συνεχώς ,και ήρθαν για να μείνουν όπως και οι Γιαπωνέζοι 60 χρόνια πριν.
4)Τα σημερινά μηχανάκια ουδεμίαν σχεσιν έχουν στα οδηγικά και άλλα χαρακτηριστικά με αυτά 10-20-30 χρόνια πριν,ούτε στην οικονομία βενζίνης,ούτε στην ασφάλεια,και όσο και να σου φαίνεται περίεργο είναι και πιο αξιόπιστα στους κινητήρες στον μέσο όρο τους.Να μην μιλήσω για ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά καλούδια.Εκει που μπορεί ίσως να πάσχουν είναι στην ποιότητα των πλαστικών,λόγω λεπτών ανακυκλωμένων πλαστικών.
5)Και μένα μετά από 3 χρόνια και μετά από 48000 απροβληματιστα χιλιόμετρα (voge500ds) με τρώει ο κώλος μου να την πουλήσω γιατί την βαρέθηκα,για κάτι (πάλι κινέζικο) μεγαλύτερο σε κυβικά.Γκυκαθηκε βλέπεις η γριά στο μέλι ,που λέει κι ο λαός.ΙΔΩΜΕΝ.
PortisHead
31/07/2025, 13:23
Και για να μην νομιζετε, δεν ειμαι καθολου πολεμιος των κινεζικων.
Ισα-ισα που λεω, οτι στα δικα μου χερια δεν θα παθει τιποτα, γιατι δεν ειμαι σιδεροφαγος, δεν τα σκιζω, τα προσεχω κλπ.
Αλλα ειναι καποιες ενδειξεις που σου προκαλουν μεγαλες αμφιβολιες.
Υ.Γ.
Εχω σκοπο να παρω 2 αντιπροσωπους και να τους ζητησω παραγγελια (και καλα) για περσινα-προπερσινα μοντελα, πλαστικο κουστουμι, ψυγειο, αντλια βενζινης και μιζα, να δω τι θα μου πουν για επαρκεια και χρονο παραδοσης ανταλλακτικων.
PortisHead
31/07/2025, 13:25
Συγνώμη, με πιο σκεπτικό και τι αναζητήσεις είναι αυτές που κάνετε;
Διαλέξατε κάποια brand που σας ενδιαφέρει, τα βάλατε στη λίστα και επιλέξατε χρονολιγία από το 2023 και μετά;
Ασχέτως κυβικών, ασχέτως κατηγορίας, απλά τι πουλάει στο car ως μεταχειρισμένο;
Και τι συμπέρασμα μπορεί να δώσει αυτό;
Οτι καποιος πηρε ενα Varadero καποτε, το κρατησε 23 χρονια και τωρα το πουλαει.
Και η πλειοηφια των κινεζικων τα πηραν και τα κρατησαν 23 μερες (λογου χαρη) και τα πουλανε σε λιγοτερο απο χρονο.
Εσενα δε σου λεει τιποτα αυτο ?
DoctoR_k6
31/07/2025, 13:36
Οτι καποπιος πηρε ενα Varadero καποτε, το κρατησε 23 χρονια και τωρα το πουλαει.
Και η πλειοηφια των κινεζικων τα πηραν και τα κρατησαν 23 μερες (λογου χαρη) και τα πουλανε σε λιγοτερο απο χρονο.
Εσενα δε σου λεει τιποτα αυτο ?
Πολλοι εχουνε/με κανει μαλακιες και προσπαθησανε/με να τις διορθωσουνε/με γρηγορα-γρηγορα.
Να μειωσεις την χασουρα.
sanctusan
31/07/2025, 13:36
Κοίτα, γενικά, είναι κάτι που το παρατηρώ και εγώ αυτό. Απλά δεν υπαρχει στάνταρ έρευνα σε αυτό.
1)Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε έτσι το σύνολο των αγορών. Π.χ. Δεν υπάρχουν καν Κινεζικα SS, και αυτα που υπάρχουν δεν έχουν πουλήσει. Βάζουμε στην ίδια λίστα Κινέζικά παπιά και σκούτερ να τα συγκρίνουμε με Ιαπωνικά SS σε πωλήσεις;
2)Οι τιμές είναι τόσο χαμηλές, πολλοί χειριστές μοτοσυκλετών εμφανίστηκαν (όχι μοτοσυκλετιστές), που τα πήραν έκανα την καυλα τους και τα στέλνουν να πάρουν κανένα σκούτερ.
3) Επίσης έχουν κάνει τόσες κόπιες που τα πουλάνε πολύ φθηνά γιατί δεν υπάρχει ζήτηση.
Γενικά θέλω να πω, πως απλά το σύνολο των πολούμενων Κινεζικων σε σύγκριση με των Ιαπωνικών είναι κάπως άτοπη.
patsavour
31/07/2025, 13:53
Καθόλου άτοπη.Η αγορα είναι συγκεκριμένη και το ίδιο διαρθρωνενη και ποσοστικοποιημενη και στα κινέζικα και στα γιαπωνέζικα.Το 90% αυτών που πωλούνται είναι μικρά σκούτερ και μικρές μοτό μέχρι 500 κυβικά λόγω του Α2 διπλώματος.Απο κει και πέρα και η αγορά μτχ σ' αυτούς τους ρυθμούς κινείται.Οπως είπαμε λοιπόν η αναλογία σε μεταχειρισμένα μέχρι 3 ετών είναι η ίδια.Τα υπόλοιπα είναι για να γίνεται κουβέντα.Το αν τώρα υπάρχει κάποιος πήρε κινέζικο, και νόμισε ότι πήρε honda goldwing και φυσικά απογοητεύτηκε ,και το πουλάει, δεν αλλάζει το γενικό συμπέρασμα.
Tallyban
31/07/2025, 14:14
Οι ιδιωτες και οι μαντραδες,γυρίζουν τα χιλιόμετρα προς τα πίσω,οι εισαγωγείς προς τα μπροστά.. συμβαίνει σε πολλά προϊόντα αυτό..
patsavour
31/07/2025, 14:30
Οι ιδιωτες και οι μαντραδες,γυρίζουν τα χιλιόμετρα προς τα πίσω,οι εισαγωγείς προς τα μπροστά.. συμβαίνει σε πολλά προϊόντα αυτό..
Το πρώτο το κατάλαβαΤο δεύτερο όχι.Για σπαστό λίγο και ξαναριχτο.
sanctusan
31/07/2025, 15:07
Καθόλου άτοπη.Η αγορα είναι συγκεκριμένη και το ίδιο διαρθρωνενη και ποσοστικοποιημενη και στα κινέζικα και στα γιαπωνέζικα.Το 90% αυτών που πωλούνται είναι μικρά σκούτερ και μικρές μοτό μέχρι 500 κυβικά λόγω του Α2 διπλώματος.Απο κει και πέρα και η αγορά μτχ σ' αυτούς τους ρυθμούς κινείται.Οπως είπαμε λοιπόν η αναλογία σε μεταχειρισμένα μέχρι 3 ετών είναι η ίδια.Τα υπόλοιπα είναι για να γίνεται κουβέντα.Το αν τώρα υπάρχει κάποιος πήρε κινέζικο, και νόμισε ότι πήρε honda goldwing και φυσικά απογοητεύτηκε ,και το πουλάει, δεν αλλάζει το γενικό συμπέρασμα.
Για να κάνεις τέτοια σύγκριση πρέπει να συμπεριλαβεις και τις ταξινομήσεις και να βρεις και μία αναλογία πόσα ταξινομήθηκαν και πόσα μεταπωλούνται. Και γενικά είναι πολλά που πρέπει να συγκρίνεις πέρα από απλά νούμερα.
Τώρα, αν εσύ παίρνεις το αποτέλεσμα που γουστάρεις τσουβαλιάζοντας, κατηγορίες, μοντέλα, κυβικά,χιλιόμετρα, παπιά, GT, SS κ.α. πάω πάσο.
Ποιος είμαι εγώ που θα κάτσω να σου αλλάξω γνώμη; :nono:
Και ποιος είμαι εγώ που θα κάτσω να κάνω συζήτηση με κάποιον που δεν θέλει να κάνει συζήτηση αλλά θέλει να μας πει οτι μόνο αυτός ξέρει;
Σγνώμη αδερφέ, αλλά δεν είσαι συζητήσιμος
patsavour
31/07/2025, 15:26
Για να κάνεις τέτοια σύγκριση πρέπει να συμπεριλαβεις και τις ταξινομήσεις και να βρεις και μία αναλογία πόσα ταξινομήθηκαν και πόσα μεταπωλούνται. Και γενικά είναι πολλά που πρέπει να συγκρίνεις πέρα από απλά νούμερα.
Τώρα, αν εσύ παίρνεις το αποτέλεσμα που γουστάρεις τσουβαλιάζοντας, κατηγορίες, μοντέλα, κυβικά,χιλιόμετρα, παπιά, GT, SS κ.α. πάω πάσο.
Ποιος είμαι εγώ που θα κάτσω να σου αλλάξω γνώμη; :nono:
Και ποιος είμαι εγώ που θα κάτσω να κάνω συζήτηση με κάποιον που δεν θέλει να κάνει συζήτηση αλλά θέλει να μας πει οτι μόνο αυτός ξέρει;
Σγνώμη αδερφέ, αλλά δεν είσαι συζητήσιμος
Οτι πεις.Οι αριθμοι ομως λενε την αληθεια.Ψαξτο και θα το δεις.Η αναλογια ειναι 1=1.Η στατιστικη ειναι μαθηματικη επιστημη και δεν κανει λαθος.Δεν εχει υποκειμενικοτητα,ουτε προτιμισεις.:wave2:
Nostradamus
31/07/2025, 15:29
Θεωρω ότι η πλειοψηφία αναβατων ανω των 35 - 40+ δεν θα κανουν ευκολα μεταβαση σε κινεζικα ακομη. Έχουμε παγιωμένες απόψεις, κολλήματα, εμπειρία σε «δεν τα κανουν όπως παλιά» και έναν σχετικό φανατισμο με τις καθιερωμένες μάρκες.
Οι νεότεροι αναβάτες και οι χρήστες είναι αυτοι που ευκολότερα θα ξεκινήσουν με έναν κινεζο για μια σειρα από διαφορετικους λογους. Και γι αυτό θα τα στείλουν ευκολά και άμεσα γιατί δεν ήταν η όλη έμπειρα αυτό που περίμεναν. Αρκετοι επισης ξεκινανε με πρωτο στα 300-350 και μεσα σε 6 μηνες καταλαβαινουν το λαθος και διπλασιαζουν η και τριπλασιαζουν κυβικα και ίππους.
Δεν αμφιβάλλω ότι ήρθαν για να μείνουν, αλλα εχουν ακομη να λύσουν αρκετά, μικρά χαζά θέματα (οι σοβαροί κινέζοι) πριν καθιερωθούν στην αγορά. Μερικά από τα βασικότερα θέματα που εγώ προσωπικά έχω εντοπίσει (υποκειμενικά κάποια) σε ότι έχω δοκιμάσει είναι το βάρος, το ζύγισμα, η γεωμετρία, ρυθμίσεις ψεκασμών, λειτουργία/ήχος κινητήρα, ποιότητα σε δευτερεύοντα σημεία, design (τα περισσότερα έχουν μια συγκεκριμένη αισθητική), Οθόνες και μπλιμπλικια… Και όταν ζητανε 10 -12 Κ πλεον στα μεγαλα τους, τοτε δυσκολα θα τα δωσει κανεις για την ωρα και δεν θα επιλεξει ένα μεταχειρο 5ετιας καταξιωμένης εταιρειας.
Εχω ένα κινεζικο σκουτερ και ένα ταιβανεζικο παπι που δεν τα ξερει ουτε η μανα τους και μια χαρα είναι στον 1 χρονο.. Αλλα κατσε να δουμε… Καλοβλεπω τα 900 και το 800 voge , αλλα στο ταμειο για την ωρα παλι σε κανενα tenere θα τα εσπρωχνα if you know what i mean...
sanctusan
31/07/2025, 15:38
Οτι πεις.Οι αριθμοι ομως λενε την αληθεια.Ψαξτο και θα το δεις.Η αναλογια ειναι 1=1.Η στατιστικη ειναι μαθηματικη επιστημη και δεν κανει λαθος.Δεν εχει υποκειμενικοτητα,ουτε προτιμισεις.:wave2:
Το είπες μόνος σου, η στατιστική είναι επιστήμη, δεν μπορεί ο κάθε μπακάλης σαν εμένα να βγάλει συμπεράσματα από 2 αναζητήσεις στο car.
patsavour
31/07/2025, 15:41
Θεωρω ότι η πλειοψηφία αναβατων ανω των 35 - 40+ δεν θα κανουν ευκολα μεταβαση σε κινεζικα ακομη. Έχουμε παγιωμένες απόψεις, κολλήματα, εμπειρία σε «δεν τα κανουν όπως παλιά» και έναν σχετικό φανατισμο με τις καθιερωμένες μάρκες.
Οι νεότεροι αναβάτες και οι χρήστες είναι αυτοι που ευκολότερα θα ξεκινήσουν με έναν κινεζο για μια σειρα από διαφορετικους λογους. Και γι αυτό θα τα στείλουν ευκολά και άμεσα γιατί δεν ήταν η όλη έμπειρα αυτό που περίμεναν. Αρκετοι επισης ξεκινανε με πρωτο στα 300-350 και μεσα σε 6 μηνες καταλαβαινουν το λαθος και διπλασιαζουν η και τριπλασιαζουν κυβικα και ίππους.
Δεν αμφιβάλλω ότι ήρθαν για να μείνουν, αλλα εχουν ακομη να λύσουν αρκετά, μικρά χαζά θέματα (οι σοβαροί κινέζοι) πριν καθιερωθούν στην αγορά. Μερικά από τα βασικότερα θέματα που εγώ προσωπικά έχω εντοπίσει (υποκειμενικά κάποια) σε ότι έχω δοκιμάσει είναι το βάρος, το ζύγισμα, η γεωμετρία, ρυθμίσεις ψεκασμών, λειτουργία/ήχος κινητήρα, ποιότητα σε δευτερεύοντα σημεία, design (τα περισσότερα έχουν μια συγκεκριμένη αισθητική), Οθόνες και μπλιμπλικια… Και όταν ζητανε 10 -12 Κ πλεον στα μεγαλα τους, τοτε δυσκολα θα τα δωσει κανεις για την ωρα και δεν θα επιλεξει ένα μεταχειρο 5ετιας καταξιωμένης εταιρειας.
Εχω ένα κινεζικο σκουτερ και ένα ταιβανεζικο παπι που δεν τα ξερει ουτε η μανα τους και μια χαρα είναι στον 1 χρονο.. Αλλα κατσε να δουμε… Καλοβλεπω τα 900 και το 800 voge , αλλα στο ταμειο για την ωρα παλι σε κανενα tenere θα τα εσπρωχνα if you know what i mean...
Η συζητηση ΔΕΝ ηταν αυτο που αναφερεις σωστα σε γενικες γραμμες.Η συζητηση θερμανθηκε οταν ο portishead μιλησε για αναλογια 7 προς 1, σε πωλησεις κινεζικων εναντι ιαπωνικων σε διαστημα κατοχης 3 ετων,πραγμα που ΔΕΝ ισχυει,βασει μιας απλης αναζητησης στο CAR.GR.
Για τα υπολοιπα εχουμε αφιερωσει χιλιαδες σελιδες με διαφορετικες αποψεις και επιχειρηματα.:a3:
Πέρα από την οποία αξιοπιστία αν υπάρχει ή δεν υπάρχει αρκετοί τα βάζουν για πώληση καθώς οι ίδιες οι εταιρίες (στην δική μου περίπτωση cfmoto) ανταγωνιζονται τα ίδια τους τα μοντέλα σε κάποιες κατηγορίες . Συγκεκριμένα, εγώ εγώ πάρει ένα 650mt κούτα το 2022,μοντελο Που ήταν Ελλάδα κάνα 2-3 χρόνια. Το 2023 προς τα τέλη η εταιρεία καταργεί το δικό μου και βγάζει το 700mt και προς το τέλος του 24 καταργεί το streetαδικο 700mt και βγάζει το ίδιο αλλά να μοιάζει με το 800ρι.Και οι φήμες λένε ότι street touring θα βγάλει το 675 το τρικυλινδρο. Σε βάθος 5 ετών οι ιδιοκτήτες 2 μοντέλων στην ίδια κατηγορία ξαφνικά βλέπουν τα μηχανάκια τους να χάνονται. Να μην βάλουμε μέσα την ανασφάλεια για τα ανταλλακτικά καθώς εγώ πχ έχω μοντέλο του 22 και βάση ευρωπαϊκής νομοθεσίας είναι υποχρεωμένη η εταιρεία να με καλύπτει σε ανταλλακτικά μεχρι το 32,μετα ας πρόσεχα.αρκετοι είχαν και στο μυαλό τους "κινέζικο άρα φτηνο σέρβις" και μετά κατάλαβαν ότι δεν πάειετσι. επίσης όσο ισχύει η εγγύηση όλα κομπλέ καλύπτει η εταιρεία άσχετα τις καθυστερήσεις λόγω εισαγωγών, μετά την εγγύηση είναι άλλο καπέλο.
Υ.Γ. Εκείνη την περίοδο που το πήρα ήθελα να πάρω μηχανή και τα χρήματα έφταναν για τέτοια επιλογή νέτα σκέτα. Ούτε να προσπαθήσω να πείσω κανέναν ότι είναι η καλύτερη επιλογή ούτε ότι είναι το μελλον(που μπορεί να είναι κιόλας, δεν ξέρω). Σόρυ για το μακρινάρι
patsavour
31/07/2025, 18:02
Αυτά που λες και που έχεις δικηο είναι κοινός τόπος πλέον στις αγορές.Σιγα σιγά ακολουθούν όλοι στον καταιγισμό νέων μοντέλων,διότι ο ανταγωνισμός δεν περιμένει,και οι εταιρίες προχωρούν στον κανιβαλισμό και την απαξίωση των προηγούμενων μοντέλων εις βάρος του παλαιού καταναλωτη αλλά και προς όφελος του νεου.Αυτο γίνεται σε όλα τα προϊόντα.Γι αυτό το να λέμε σήμερα ότι θα πάρω μια μηχανή και θα την κρατήσω 30 χρόνια είναι ουτοπία.Ολες οι εταιρείες έχουν την υποχρέωση για 10 έτη κάλυψη ανταλλακτικων.Τωρα ποιες θα τα καταφέρουν είναι άλλο θεμα
Πέρα από την οποία αξιοπιστία αν υπάρχει ή δεν υπάρχει αρκετοί τα βάζουν για πώληση καθώς οι ίδιες οι εταιρίες (στην δική μου περίπτωση cfmoto) ανταγωνιζονται τα ίδια τους τα μοντέλα σε κάποιες κατηγορίες . Συγκεκριμένα, εγώ εγώ πάρει ένα 650mt κούτα το 2022,μοντελο Που ήταν Ελλάδα κάνα 2-3 χρόνια. Το 2023 προς τα τέλη η εταιρεία καταργεί το δικό μου και βγάζει το 700mt και προς το τέλος του 24 καταργεί το streetαδικο 700mt και βγάζει το ίδιο αλλά να μοιάζει με το 800ρι.Και οι φήμες λένε ότι street touring θα βγάλει το 675 το τρικυλινδρο. Σε βάθος 5 ετών οι ιδιοκτήτες 2 μοντέλων στην ίδια κατηγορία ξαφνικά βλέπουν τα μηχανάκια τους να χάνονται. Να μην βάλουμε μέσα την ανασφάλεια για τα ανταλλακτικά καθώς εγώ πχ έχω μοντέλο του 22 και βάση ευρωπαϊκής νομοθεσίας είναι υποχρεωμένη η εταιρεία να με καλύπτει σε ανταλλακτικά μεχρι το 32,μετα ας πρόσεχα.αρκετοι είχαν και στο μυαλό τους "κινέζικο άρα φτηνο σέρβις" και μετά κατάλαβαν ότι δεν πάειετσι. επίσης όσο ισχύει η εγγύηση όλα κομπλέ καλύπτει η εταιρεία άσχετα τις καθυστερήσεις λόγω εισαγωγών, μετά την εγγύηση είναι άλλο καπέλο.
Υ.Γ. Εκείνη την περίοδο που το πήρα ήθελα να πάρω μηχανή και τα χρήματα έφταναν για τέτοια επιλογή νέτα σκέτα. Ούτε να προσπαθήσω να πείσω κανέναν ότι είναι η καλύτερη επιλογή ούτε ότι είναι το μελλον(που μπορεί να είναι κιόλας, δεν ξέρω). Σόρυ για το μακρινάρι
Σωστός σε όλα, το ίδιο κάνει και η VOGE με τα διάφορα 500, 525, 625 και πάει λέγοντας, χώρια η απαξίωση που μου "έριξε" όταν αγόρασα το AC 500 6.500 €, μια βδομάδα μετά το έβγαλε "προσφορά" στα 6.000 €....
Ανταλλακτικά (σχετικά) φτηνά ναι, όχι όμως και η εργατοώρα (στα εξουσιοδοτημένα, τουλάχιστον) δεν είμαστε Κίνα.
Αυτή ακριβώς η απαξίωση, (τιμές αγοράς, συχνή αλλαγή μοντέλων) και οι πολλές αγγελίες πώλησης των ήταν που με έβαλε σε 2ες σκέψεις και μόλις βρέθηκε η ευκαιρία, το έδωσα ανταλλαγή με δυσκολία κιόλας, καθώς τα περισσότερα μαγαζιά ΔΕΝ το έπαιρναν λόγω δυσκολίας μεταπώλησης για Γιαπωνέζο.....
Για να λέμε, όμως, και του στραβού το δίκιο, στα 2,5 χρόνια και 25k χλμ. το μηχανάκι (όπως και το 300 AC που επίσης είχα) δεν έκαναν κιχ....
PaNick67
31/07/2025, 18:22
Η συζητηση ΔΕΝ ηταν αυτο που αναφερεις σωστα σε γενικες γραμμες.Η συζητηση θερμανθηκε οταν ο portishead μιλησε για αναλογια 7 προς 1, σε πωλησεις κινεζικων εναντι ιαπωνικων σε διαστημα κατοχης 3 ετων,πραγμα που ΔΕΝ ισχυει,βασει μιας απλης αναζητησης στο CAR.GR.
Για τα υπολοιπα εχουμε αφιερωσει χιλιαδες σελιδες με διαφορετικες αποψεις και επιχειρηματα.:a3:
Εστω οτι η αναλογια μεταχειρισμενων ειναι 1:1 στο car. Επι ποιων πωλησεων ομως; Ποσες γιαπωνεζικες μοτο πουληθηκαν στην τριετια και ποσες κινεζικες; Ξερουμε; Οχι
Διοτι αν δεν γνωριζεις ποσα απο τα πχ 650ΜΤ ταξινομηθηκαν και ποσα απο αυτα πωλουνται σημερα, οπως και ποσα V-strom αντιστοιχα, τοτε η στατιστικη ειναι απλα μπακαλιστικη.
Αυτά που λες και που έχεις δικηο είναι κοινός τόπος πλέον στις αγορές.Σιγα σιγά ακολουθούν όλοι στον καταιγισμό νέων μοντέλων,διότι ο ανταγωνισμός δεν περιμένει,και οι εταιρίες προχωρούν στον κανιβαλισμό και την απαξίωση των προηγούμενων μοντέλων εις βάρος του παλαιού καταναλωτη αλλά και προς όφελος του νεου.Αυτο γίνεται σε όλα τα προϊόντα.Γι αυτό το να λέμε σήμερα ότι θα πάρω μια μηχανή και θα την κρατήσω 30 χρόνια είναι ουτοπία.Ολες οι εταιρείες έχουν την υποχρέωση για 10 έτη κάλυψη ανταλλακτικων.Τωρα ποιες θα τα καταφέρουν είναι άλλο θεμα
Συμφωνώ ο ανταγωνισμός δεν περιμένει αλλο όμως το σε βάθος 5ετιας 7ετιας αλλάζω το μοντέλο και άλλο σε ούτε 5 χρόνια καταργω το 650mt και σε ούτε 1 χρόνο το 700mt. Ειδικά όταν θέλεις να δημιουργήσεις πελατολόγιο αυτές οι κινήσεις είναι red flag
@bowleno Και καλά έκανες εφόσον έτσι ένιωθες. Θα πω το κλασσικό "όλα χαλάνε", στην περίπτωση μου έχω πηνεια εντός εγγύησης στις 20χιλιαδες, 3 κόρνες εντός εγγύησης, ρουλεμάν τιμονιού εκτός εγγύησης στις 40 χιλιάδες και τέταρτη κορνα (μας άφησε στην επιστροφή απο εξωτερικό) εκτός εγγύησης την Δευτέρα. Α και μου είπαν από το συνεργείο ότι στο επόμενο σέρβις των 50 χιλιάδων (Σεπτέμβριο δηλαδή) θα χρειαστεί να κάνω σέρβις στο σασμάν.
Για άλλους είναι πολλά αυτά για άλλους είναι "παιδικά".
taisteal
31/07/2025, 18:59
Τι εννοείς σέρβις στο σασμάν;;
Θεωρω ότι η πλειοψηφία αναβατων ανω των 35 - 40+ δεν θα κανουν ευκολα μεταβαση σε κινεζικα ακομη. Έχουμε παγιωμένες απόψεις, κολλήματα, εμπειρία σε «δεν τα κανουν όπως παλιά» και έναν σχετικό φανατισμο με τις καθιερωμένες μάρκες.
Οι νεότεροι αναβάτες και οι χρήστες είναι αυτοι που ευκολότερα θα ξεκινήσουν με έναν κινεζο για μια σειρα από διαφορετικους λογους. Και γι αυτό θα τα στείλουν ευκολά και άμεσα γιατί δεν ήταν η όλη έμπειρα αυτό που περίμεναν. Αρκετοι επισης ξεκινανε με πρωτο στα 300-350 και μεσα σε 6 μηνες καταλαβαινουν το λαθος και διπλασιαζουν η και τριπλασιαζουν κυβικα και ίππους.
Δεν αμφιβάλλω ότι ήρθαν για να μείνουν, αλλα εχουν ακομη να λύσουν αρκετά, μικρά χαζά θέματα (οι σοβαροί κινέζοι) πριν καθιερωθούν στην αγορά. Μερικά από τα βασικότερα θέματα που εγώ προσωπικά έχω εντοπίσει (υποκειμενικά κάποια) σε ότι έχω δοκιμάσει είναι το βάρος, το ζύγισμα, η γεωμετρία, ρυθμίσεις ψεκασμών, λειτουργία/ήχος κινητήρα, ποιότητα σε δευτερεύοντα σημεία, design (τα περισσότερα έχουν μια συγκεκριμένη αισθητική), Οθόνες και μπλιμπλικια… Και όταν ζητανε 10 -12 Κ πλεον στα μεγαλα τους, τοτε δυσκολα θα τα δωσει κανεις για την ωρα και δεν θα επιλεξει ένα μεταχειρο 5ετιας καταξιωμένης εταιρειας.
Εχω ένα κινεζικο σκουτερ και ένα ταιβανεζικο παπι που δεν τα ξερει ουτε η μανα τους και μια χαρα είναι στον 1 χρονο.. Αλλα κατσε να δουμε… Καλοβλεπω τα 900 και το 800 voge , αλλα στο ταμειο για την ωρα παλι σε κανενα tenere θα τα εσπρωχνα if you know what i mean...
Ότι λέει ο Άκης είναι οι απλές αλήθειες. Κι εγώ σε αυτούς που τις αντιμετωπίζουν με σκεπτικισμό είμαι για τους λόγους που ανέφερε ο Άκης. Ας πούμε μου αρέσει πολύ το KOVE 800X (ειδικά στην έκδοση Rally που θα έρθει). Όταν βάζω τον εαυτό μου στη σκέψη αν θα πήγαινα ταμείο... δεν... Κουβαλάω πολλές αρνήσεις, πολλών ετών και μου είναι κάπως δύσκολο να αλλάξω στα 54 μου. Δεν κατηγορώ κανέναν που τα παίρνει για οποιοδήποτε λόγο.
Στα σημαντικότερα πλεονεκτήματα των Κινέζων, βάζω ότι άρχισα να βλέπω -ξανά- νέα παιδιά να αγοράζουν μοτοσυκλέτες. Η φιλοσοφία έχει αλλάξει, ναι αλλά έτσι είναι η ίδια η ζωή, τα πράγματα αλλάζουν. Δε μπορώ να αξιολογήσω αν είναι καλύτερη ή χειρότερη, ως συνήθως κάπου στη μέση είναι η αλήθεια.
Προσωπικά δεν τις θεωρώ φθηνές (υπάρχουν κάποιες ελάχιστες εξαιρέσεις που θα μπορούσες να τις πεις φθηνές). Είναι ακριβές και οι υπόλοιπες εξ Ιαπωνίας είναι πολύ ακριβές η δε "γνωστές" Ευρωπαϊκές πανάκριβες. Με όλα τα σύγχρονα προβλήματα σε διαθεσιμότητα ανταλλακτικων ακόμη και στις εδραιωμένες εταιρείες η υποστήριξη του παγκόσμιου δικτυού που έχουν αυτές στοιχίζει και στοιχίζει πολύ. Οι Κινέζοι απέχουν πολλοί ακόμη από αυτή τη συνθήκη για αυτό και τις θεωρώ ακριβές και αν σκεφτείς ότι τα μοτέρ τους είναι αντίγραφα σε μεγάλο ποσοστό που σημαίνει πως δεν έχουν δαπανήσει φράγκο για έρευνα και εξέλιξη. Όλο αυτό μου φωνάζει ότι είναι ακριβές και οι Κινέζες.
Τέλος πάντων η αλήθεια είναι πως δεν μπορείς να σταματήσεις τα πράγματα, πολλές από τις Κινέζικες εταιρείες ήρθαν για να μείνουν και στο μέλλον προφανώς θα δούμε και ωραία πράγματα. Ευτυχώς για όσους κουβαλάμε τις αρνήσεις μας πάντα θα υπάρχουν και οι "κλασικές" εταιρείες να έχουμε να επιλέγουμε (και για όσο θα το σηκώνει η τσέπη μας αν και νοίζω πως μετά από 10 χρόνια θα είναι το ίδιο, θα υπάρχουν και από Κίνα μεριά premium μοντέλα και γιατί όχι και premium εταιρείες)
...3 κόρνες εντός εγγύησης...και τέταρτη κορνα (μας άφησε στην επιστροφή απο εξωτερικό) εκτός εγγύησης την Δευτέρα.
Μήπως να το σκεφτόσουν; :D
463978
patsavour
31/07/2025, 19:33
Εστω οτι η αναλογια μεταχειρισμενων ειναι 1:1 στο car. Επι ποιων πωλησεων ομως; Ποσες γιαπωνεζικες μοτο πουληθηκαν στην τριετια και ποσες κινεζικες; Ξερουμε; Οχι
Διοτι αν δεν γνωριζεις ποσα απο τα πχ 650ΜΤ ταξινομηθηκαν και ποσα απο αυτα πωλουνται σημερα, οπως και ποσα V-strom αντιστοιχα, τοτε η στατιστικη ειναι απλα μπακαλιστικη.
Ξέρουμε , και είναι εύκολο να το βρούμε.Δεν αναφέρθηκε ο φίλος σε συγκεκριμένο μοντέλο αλλά στο σύνολο 7/1. Και σε σύνολο τριετίας αν μετρήσουμε όλες τις μοτό έχουν πουληθεί περισσότερες κινέζικες από ιαπωνικές.Συμπεριλαμβανομενων και των σκούτερ.Ψαξτο και θα δεις.
Μα δεν έχει νόημα αυτή η σύγκριση γιατί έτσι και αλλιώς αδικεί τα Κινέζικα. Όταν θα περάσουν 20-30 χρόνια τότε θα δούμε πόσα θα πουλιούνται συγκριτικά.
Τι πάει να πει ότι πουλιούνται Ιαπωνικά 20 ετών από τη στιγμή που δεν υπάρχουν Κινέζικα τόσων ετών για να πουληθούν και να έχουμε απόλυτες συγκρίσεις.
Τα μεταχειρισμένα αργά και σταθερά θα ακολουθήσουν την πορεία των καινούριων. Αυτή τη στιγμή για το πρώτο 5μηνο η CFMOTO είναι 2η στις ταξινομήσεις μοτοσυκλετών πίσω από τη Honda κι εμπρός από τη Yamaha. End of story.
Τι εννοείς σέρβις στο σασμάν;;
Ούτε εγώ κατάλαβα καλά να σε πω την αλήθεια οπότε θα το δω όταν το πάω. Πάντως οι λέξεις ήταν ακριβώς αυτές "σέρβις σασμάν" και κρίνοντας από τα 220€(εργατικα Και ανταλλακτικά) για ρουλεμάν τιμονιού, μάλλον θα πονέσω πάλι
Μήπως να το σκεφτόσουν; :D
463978
Χαχαχαχαχαχαχαχα το έχω σκεφτεί να ξέρεις χαχαχαχαχα
Ούτε εγώ κατάλαβα καλά να σε πω την αλήθεια οπότε θα το δω όταν το πάω. Πάντως οι λέξεις ήταν ακριβώς αυτές "σέρβις σασμάν" και κρίνοντας από τα 220€(εργατικα Και ανταλλακτικά) για ρουλεμάν τιμονιού, μάλλον θα πονέσω πάλι
Δεν υπάρχει αυτό το πράγμα. Στο ξανά έγραψα νομίζω. Άλλαξε μηχανικό.
Δεν υπάρχει αυτό το πράγμα. Στο ξανά έγραψα νομίζω. Άλλαξε μηχανικό.
Έχω την εντύπωση ότι έχει σχέση με αυτό :https://motorbike.gr/%CE%BD%CE%AD%CE%B1/%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/cfmoto-650mt-cl-x-heritage-2022-%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%B1%CF%83%CF%86%CE%B1%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%B1%CF%82/
Και μάλλον κάνει την πάπια η αντιπροσωπεία στην Ελλάδα
patsavour
31/07/2025, 20:06
Έχω την εντύπωση ότι έχει σχέση με αυτό :https://motorbike.gr/%CE%BD%CE%AD%CE%B1/%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/cfmoto-650mt-cl-x-heritage-2022-%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%B1%CF%83%CF%86%CE%B1%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%B1%CF%82/
Και μάλλον κάνει την πάπια η αντιπροσωπεία στην Ελλάδα
αφορα μηχανακια του 22.αν το δικο σου ειναι του 22 μην περιμενεις παρτους τηλεφωνο.δεν μπορουν να σου αρνηθουν.
αφορα μηχανακια του 22.αν το δικο σου ειναι του 22 μην περιμενεις παρτους τηλεφωνο.δεν μπορουν να σου αρνηθουν.
Του 22 είναι, αν δεν έχει ενεργοποιηθεί για την Ελλάδα παλι εγώ θα βάλω το χέρι στην τσέπη. Δεν υπάρχει θέμα άρνησης τα παιδιά είναι φουλ εξυπηρετικά
patsavour
31/07/2025, 20:36
Του 22 είναι, αν δεν έχει ενεργοποιηθεί για την Ελλάδα παλι εγώ θα βάλω το χέρι στην τσέπη. Δεν υπάρχει θέμα άρνησης τα παιδιά είναι φουλ εξυπηρετικά
δεν ειναι θεμα ενεργοποιησης στην ελλαδα. αν δεν αναφερει χωρα, η ανακληση αφορα αυτοματως ολες τις χωρες.σερβις κιβωτιου σαν ορος δεν υφισταται.
δεν ειναι θεμα ενεργοποιησης στην ελλαδα. αν δεν αναφερει χωρα, η ανακληση αφορα αυτοματως ολες τις χωρες.σερβις κιβωτιου σαν ορος δεν υφισταται.
ok understood. Αύριο θα τους πάρω ένα τηλέφωνο για να δω τι και πως.
ok understood. Αύριο θα τους πάρω ένα τηλέφωνο για να δω τι και πως.
Αν όντως στο είπε έτσι ακριβώς, "σέρβις σασμάν" άλλαξε μηχανικό asap!
Όλα όσα ανέφερες ΔΕΝ είναι παιδικές ασθένειες!
Δεν νοείται 4 κόρνες, πηνία κ.λ.π. σε καινούργιο, ουσιαστικά μηχανάκι. Τι θα γίνει δηλαδή σε 3-4 χρόνια; το μηχανάκι πάσχει στα ηλεκτρικά του, προφανώς κακοσχεδιασμένα...
Εγώ με όλα αυτά θα του είχα βάλει φωτιά να το κάψω!
Αν όντως στο είπε έτσι ακριβώς, "σέρβις σασμάν" άλλαξε μηχανικό asap!
Όλα όσα ανέφερες ΔΕΝ είναι παιδικές ασθένειες!
Δεν νοείται 4 κόρνες, πηνία κ.λ.π. σε καινούργιο, ουσιαστικά μηχανάκι. Τι θα γίνει δηλαδή σε 3-4 χρόνια; το μηχανάκι πάσχει στα ηλεκτρικά του, προφανώς κακοσχεδιασμένα...
Εγώ με όλα αυτά θα του είχα βάλει φωτιά να το κάψω!
Την κόρνα την έχουν βάλει με ένα πολύ λεπτό λαμάκι ακριβώς μπροστά από τους λαιμούς της εξάτμισης και τον κινητήρα, με την θερμοκρασία και τους κραδασμούς σπάει αυτό το λαμάκι και κρέμεται η κόρνα μετά.
Προφανώς και δεν είναι παιδικές ασθένειες και προφανώς δείχνουν πολλά όλα αυτά. Απλά έχω αποφασίσει ότι θα το κρατήσω μέχρι να ανατιναχθεί(λογικά σε 3-4 χρόνια μαξιμουμ χαχαχαχα) και ταυτόχρονα θα προσπαθήσω να μαζέψω κανα φράγκο ώστε όταν έρθει εκείνη η ώρα να έχω το budget για να πάω εκεί που θέλω. Οκ για να μην λέμε μόνο τα άσχημα, το μηχανάκι μέχρι στιγμής έχει βγάλει 3 ταξίδια εξωτερικό (φέτος δολομιτες και λίγο αυστριακές άλπεις) χωρίς θέμα εκεί. Μετά την επιστροφή το πιάνει ο προβληματισμός.
Διευκρίνηση : δεν το είπε ο μηχανικός το σέρβις σασμαν αλλα από την υποδοχή, οπότε μπορεί και να μην έγινε σωστή μεταφορά προς τα εμένα.Γι αυτό αυριο θα πάρω τηλέφωνο να δω τι παίζει.
doctoras
01/08/2025, 06:42
πάντως με τον προβληματισμό σου, θυμήθηκα μια ψυχή ελλην youtuber που είχε πάρει το 650ΜΤ πρώτης γενιάς και το εκθείαζε σε κάμποσα βιντεάκια μαζί με άλλους ιδιοκτήτες του μοντέλου, αναφέροντας ποσο δικαιωμένοι είναι και κυρίως πόσο κορόιδα ΔΕΝ πιάστηκαν αποφεύγοντας τα ακριβότερα ιαπωνέζικα
Τι να κάνει αυτή η ψυχή άραγε.....δεν μου έχει πετάξει το yt νεότερα του για καιρό...
πάντως με τον προβληματισμό σου, θυμήθηκα μια ψυχή ελλην youtuber που είχε πάρει το 650ΜΤ πρώτης γενιάς και το εκθείαζε σε κάμποσα βιντεάκια μαζί με άλλους ιδιοκτήτες του μοντέλου, αναφέροντας ποσο δικαιωμένοι είναι και κυρίως πόσο κορόιδα ΔΕΝ πιάστηκαν αποφεύγοντας τα ακριβότερα ιαπωνέζικα
Τι να κάνει αυτή η ψυχή άραγε.....δεν μου έχει πετάξει το yt νεότερα του για καιρό...
Μάλλον του έβαλε φωτιά και το έκαψε, πήρε τζαπάν και κρύφτηκε.....:lol:
Ενα θέμα στο οποίο πάσχουν τα κινεζικά κατά τη γνώμη μου, είναι η στρατηγική των εταιρειών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η QJ που έβγαλε το 550 με ρύγχος, σε λιγότερο από ένα χρόνο ξαναβγάζει το 550 σαφέστατα βελτιωμένο, χωρίς ρύγχος με νέο κινητήρα και νέο πλαίσιο στην ίδια τιμή και σε ένα χρόνο ξαναβγάζει τη μηχανή ως 600 στην ίδια πάλι τιμή. Όσοι αγόρασαν το πρώτο έμειναν με ένα μηχανάκι που δεν φεύγει ούτε με τάμα και πιθανότατα το ίδιο θα συμβεί με όσους πήραν το 2ο. Τα ίδια έκανε και η zontes λίγο παλιότερα. Απαράδεκτοι.
doctoras
01/08/2025, 07:35
Μάλλον του έβαλε φωτιά και το έκαψε, πήρε τζαπάν και κρύφτηκε.....:lol:
τελικά τον εντόπισα, έχει πάρει πια bmw (απο εκει που ήταν υπέρμαχος των κινεζικών)....
Πήγα να ακούσω λίγο τους λόγους, μιλάμε για το απόλυτο κάψιμο...shutdown & distroy :a11:
https://www.youtube.com/@v-for-venom/videos
τελικά τον εντόπισα, έχει πάρει πια bmw (απο εκει που ήταν υπέρμαχος των κινεζικών)....
Πήγα να ακούσω λίγο τους λόγους, μιλάμε για το απόλυτο κάψιμο...shutdown & distroy :a11:
https://www.youtube.com/@v-for-venom/videos
Είναι που κορόιδευε όσους παίρναν τα "ακριβότερα" τζαπανέζικα και πήρε BMW που κοστίζει τα τρπλά..... μάλιστα :tooth:
Για γράψε λίγο τους λόγους που αναφέρει να γελάσουμε διότι εγώ δεν το έχω....:D
Ενα θέμα στο οποίο πάσχουν τα κινεζικά κατά τη γνώμη μου, είναι η στρατηγική των εταιρειών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η QJ που έβγαλε το 550 με ρύγχος, σε λιγότερο από ένα χρόνο ξαναβγάζει το 550 σαφέστατα βελτιωμένο, χωρίς ρύγχος με νέο κινητήρα και νέο πλαίσιο στην ίδια τιμή και σε ένα χρόνο ξαναβγάζει τη μηχανή ως 600 στην ίδια πάλι τιμή. Όσοι αγόρασαν το πρώτο έμειναν με ένα μηχανάκι που δεν φεύγει ούτε με τάμα και πιθανότατα το ίδιο θα συμβεί με όσους πήραν το 2ο. Τα ίδια έκανε και η zontes λίγο παλιότερα. Απαράδεκτοι.
Και οσονούπω θα βγάλει το 600 βελτιωμένο πάλι στην ίδια τιμή και θα μείνουν και όσοι πάρουν (πήραν) το 3ο με τα τρία στο χέρι.....:cry::lol:
ΓιώργοςΤΤ
01/08/2025, 08:26
Τί περιμένεις από ενήλικο άνθρωπο που αποκαλεί την μοτοσυκλέτα του Χιονάτη, και δένεται και δίνει ψυχή στα πράγματα και δεν τα αλλάζει αλλά τα βελτιώνει......
SeniorCanardo
01/08/2025, 09:50
Εμένα και το άρθρο μου φαίνεται πίπ@.
"... για πιθανή ρωγμή στην κόλληση του άξονα του κιβωτίου ταχυτήτων."
Ποιος άξονας έχει κόλληση???? :hmm:
Εγώ από τα λίγα που ξέρω ο άξονας είναι ένα ενιαίο, κατεργασμένο μηχανουργικά, τμήμα.
Ας μας πει κάνας "σοφός" τι θέλει να πει ο ποιητής.
Ενα θέμα στο οποίο πάσχουν τα κινεζικά κατά τη γνώμη μου, είναι η στρατηγική των εταιρειών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η QJ που έβγαλε το 550 με ρύγχος, σε λιγότερο από ένα χρόνο ξαναβγάζει το 550 σαφέστατα βελτιωμένο, χωρίς ρύγχος με νέο κινητήρα και νέο πλαίσιο στην ίδια τιμή και σε ένα χρόνο ξαναβγάζει τη μηχανή ως 600 στην ίδια πάλι τιμή. Όσοι αγόρασαν το πρώτο έμειναν με ένα μηχανάκι που δεν φεύγει ούτε με τάμα και πιθανότατα το ίδιο θα συμβεί με όσους πήραν το 2ο. Τα ίδια έκανε και η zontes λίγο παλιότερα. Απαράδεκτοι.
Μα οι κινεζοι βγαζουν μηχανακια με την λογικη που βγαζουν Labubu.
PortisHead
01/08/2025, 13:24
Ενας αλλος ωραιος "δεικτης" περα απο τις σωρηδον πωλησεις στο car.gr ειναι και τα reviews στο Google Maps στον αντιπροσωπο.
Αν και δεν παραπονιεται καποιος για αναξιοπιστια, εντουτοις απαντες γκρινιαζουν για ανυπαρκτο after sales service.
Καινουργιες μηχανες και περιμενουν 3 μηνες ανταλλακτικα :(
taisteal
01/08/2025, 13:43
3 μήνες για ανταλλακτικά..
Παλιά καλή χουσκβαρνα :lol:
Φώκο στην αυλή και θράκα για πρόβατο
PortisHead
01/08/2025, 13:46
3 μήνες για ανταλλακτικά..
Παλιά καλή χουσκβαρνα :lol:
Φώκο στην αυλή και θράκα για πρόβατο
:lol::lol::lol:
patsavour
01/08/2025, 14:04
Ενας αλλος ωραιος "δεικτης" περα απο τις σωρηδον πωλησεις στο car.gr ειναι και τα reviews στο Google Maps στον αντιπροσωπο.
Αν και δεν παραπονιεται καποιος για αναξιοπιστια, εντουτοις απαντες γκρινιαζουν για ανυπαρκτο after sales service.
Καινουργιες μηχανες και περιμενουν 3 μηνες ανταλλακτικα :(
Δεν υπάρχουν σωρηδον πωλησεις στο car.Μην επιμενεις λανθασμενα.Οτι φιλτρο και να βάλεις στην αναζητηση η αναλογία είναι 1/1 και πολλές φορές και κάτω απ' αυτήν.Μην παραπληροφορεις εσκεμμενα.Ψαχτο μόνος σου ,μαθηματικά φαντάζομαι να έκανες στο σχολείο.
Ενα θέμα στο οποίο πάσχουν τα κινεζικά κατά τη γνώμη μου, είναι η στρατηγική των εταιρειών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η QJ που έβγαλε το 550 με ρύγχος, σε λιγότερο από ένα χρόνο ξαναβγάζει το 550 σαφέστατα βελτιωμένο, χωρίς ρύγχος με νέο κινητήρα και νέο πλαίσιο στην ίδια τιμή και σε ένα χρόνο ξαναβγάζει τη μηχανή ως 600 στην ίδια πάλι τιμή. Όσοι αγόρασαν το πρώτο έμειναν με ένα μηχανάκι που δεν φεύγει ούτε με τάμα και πιθανότατα το ίδιο θα συμβεί με όσους πήραν το 2ο. Τα ίδια έκανε και η zontes λίγο παλιότερα. Απαράδεκτοι.
Cfmoto enters the chat and likes this post
grinderx
01/08/2025, 17:29
τελικά τον εντόπισα, έχει πάρει πια bmw (απο εκει που ήταν υπέρμαχος των κινεζικών)....
Πήγα να ακούσω λίγο τους λόγους, μιλάμε για το απόλυτο κάψιμο...shutdown & distroy :a11:
https://www.youtube.com/@v-for-venom/videos
Είναι γνωστός ο τύπος για τις χαριτωμενιές του.
stefanos
01/08/2025, 17:39
Εμένα και το άρθρο μου φαίνεται πίπ@.
Και το άρθρο και η μετάφραση "gear change shaft" και το Rapex που έχει μέσα περίπου ότι κυκλοφορεί.
Επανέρχομαι στο θέμα μετά από επικοινωνία δια ζώσης με το συνεργείο (περασε καιρός ξέρω αλλά λίγο η δουλειά στη τουριστική γαλέρα λίγο οι υποχρεώσεις). Καμία σχέση με σέρβις σασμάν προφανώς, απλά αλλαγή δίσκων συμπλέκτη θα χρειαστεί το οποίο θα γίνει εν ευθέτω χρόνω. Κάπου είχαμε χαθεί στην μετάφραση οπότε τώρα το ξεκαθαρίσαμε.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.