PDA

View Full Version : Μηχανή για αρχάριο γνώμες



panosp77
02/07/2021, 18:14
καλησπέρα φόρουμ με την σειρά μ κ εγω θα ηθελα να μ πείτε γνώμες για μηχανή είμαι αρχάριος πανω στο θέμα αυτό. Σαν πληροφορίες είμαι 23 ετών, έχω μαζέψει για την ώρα 2000 ευρώ στην άκρη, μ αρέσουν οι naked πιο πολύ κ είμαι 1,78 και 60 κιλά. Έχω δει κάτι τύπου κτμ Ντιουκ 390, έχω δει κ κάτι κινέζικα voge, cfmoto κλπ, θα το ήθελα για καθημερινή χρήση και καμιά βόλτα μακρινή είμαι από Πάτρα οπότε βόλτες τύπου να μπορώ να πηγαίνω Ναύπακτο καμία Αθήνα σαν εξορμήσεις τι μου προτείνεται να κάνω;
Υ. Γ σκεφτόμουν να βάλω και μερικές δόσεις αν γίνεται.

panavour
02/07/2021, 18:31
καλησπέρα φόρουμ με την σειρά μ κ εγω θα ηθελα να μ πείτε γνώμες για μηχανή είμαι αρχάριος πανω στο θέμα αυτό. Σαν πληροφορίες είμαι 23 ετών, έχω μαζέψει για την ώρα 2000 ευρώ στην άκρη, μ αρέσουν οι naked πιο πολύ κ είμαι 1,78 και 60 κιλά. Έχω δει κάτι τύπου κτμ Ντιουκ 390, έχω δει κ κάτι κινέζικα voge, cfmoto κλπ, θα το ήθελα για καθημερινή χρήση και καμιά βόλτα μακρινή είμαι από Πάτρα οπότε βόλτες τύπου να μπορώ να πηγαίνω Ναύπακτο καμία Αθήνα σαν εξορμήσεις τι μου προτείνεται να κάνω;
Υ. Γ σκεφτόμουν να βάλω και μερικές δόσεις αν γίνεται.

αν βαλεις και δοσεις αυτα στην πατρα

https://www.car.gr/used-bikes/voge.html?condition=new&make=6876&model=10264&model=10266&model=10267&pg=1&prefecture=18&rg=8

panosp77
02/07/2021, 18:39
τα έχω δει αλλα δεν ξέρω κατά πόσο έμπιστα είναι και αν αξίζει να πάρω καινούργιο στην φάση που είμαι. επίσης πιστεύω το 300αρι θα το βαρεθώ γρήγορα και δεν κάνει κ τόσο για μακρινές εξορμήσεις

panavour
02/07/2021, 18:50
τα έχω δει αλλα δεν ξέρω κατά πόσο έμπιστα είναι και αν αξίζει να πάρω καινούργιο στην φάση που είμαι. επίσης πιστεύω το 300αρι θα το βαρεθώ γρήγορα και δεν κάνει κ τόσο για μακρινές εξορμήσεις

ΤΟ καινουργιο εχει εγγυηση ,και ολα τα συγχρονα καλουδια ABS ,ηλεκτρονικο ψεκασμο 2-3 χρονια εγγυηση κλπ.