View Full Version : Γυμνό άνω των 1200
Υπάρχουν αυτές οι δύο σκέψεις στο μυαλό μου
Η μία ειναι να βαφτεί στα χρώματα της repsol και η δεύτερη να γίνει σε χρυσό μαύρο, αλλά ακομα δεν έχω αποφασίσει πιο από τα δύο θα της ταιριάζει καλύτερα, έχω βρει τον κατάλληλο άνθρωπο που μπορεί να το αναλάβει και στις δύο περιπτώσεις εκτός από τις ζάντες που λογικά θα θέλουν ηλεκτροστατικη βαφή για να γίνει σωστή δουλεια.
doctoras
07/08/2022, 12:42
Αν είχες το cbr600rr , θα έλεγα είναι διαφορετικές κατηγορίες
Το hornet από το cbr600f διαφέρουν στο fairing και στο πιο ροπάτο μοτέρ του 900
Όμως ρετρό κλασικ δε θα γίνει, θα είναι ένα sport naked του ‘00
Αλλά αν είσαι αποφασισμένος είναι περιττό οτιδήποτε περεταίρω σχόλιο
dankannn
07/08/2022, 13:36
To 600 θα παραμείνει οπότε το άλλο το θελω με πιο κλασσικες γραμμές, στρογγυλό φανάρι και αναλογικά όργανα, το 1000 τα έχει όλα πιο σύγχρονα και ίσως και πιο προηγμένα αλλά ξεφεύγει από την λογική μου.
Κοίτα να δεις, αν δεν σε νοιάζουν τα κυβικά τότε κάνε την χάρη στον εαυτό σου και πάρε αυτό, κλασικό.
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/318935006-honda-cb-400
Κοίτα να δεις, αν δεν σε νοιάζουν τα κυβικά τότε κάνε την χάρη στον εαυτό σου και πάρε αυτό, κλασικό.
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/318935006-honda-cb-400
Και να το βάψει repsol? :lol:
dankannn
08/08/2022, 11:34
Και να το βάψει repsol? :lol:
Το βασικό ρε viper1 είναι να αποφασίσει το τι ακριβός θέλει o ίδιος. Τώρα το repsol άστο, μην το σχολιάσω σαν χρώμα γιατί θα φανώ κακός.
Από ποτε το hornet είναι κάτι εντελώς διαφορετικό από το cbr600f ? Απλά είναι γυμνό.
Ο doctoras του έκανε πολύ ωραίες προτάσεις και έβαλα και εγώ αυτό που είναι μπιμπελό.
Βασικά ,αν είχα τα χρήματα και αυτό που έβαλα και ένα cb750 four θα τα ειχα παρει με την μια.
Πραγματικά ωραίες μοτοσυκλέτες , αλλά αυτά είναι γούστα
DoctoR_k6
08/08/2022, 11:55
Αν δεν ειναι το αρκουδομοτερ του CB1300 τι να λεμε τωρα...
Αφου ηθελε γυμνο ανω των 1200cc.
Γενικα ειμαι υπερμαχος του οτι το γουστο ειναι καθαρα υποκειμενικο θεμα αλλα το repsol hornet ειναι πραγματικα εγκληματικο. :uplate:
Καλά κάνεις και μου είπες για το χρώμα γιατί θέλω να ακούσω απόψεις και αν κατι το βλεπω λάθος να μην το κάνω, παντως επειδη έκανα μια μεγάλη βολτα με το 900 σε σχέση με το 600 είχε αρκετή διαφορά στη θέση οδήγησης και ο κινητήρας τραβούσε σημαντικά πιο χαμηλά από το 600 και νομιζω μου έβγαζε και λιγότερη ζέστη. Ο doctoras σωστά τα λέει και θα δω μήπως από Σεπτέμβρη βγουν κάποιες αγγελίες επιπλέον σε 1300.
Απλα το 900 για εμπορικούς λόγους πιστεύω έχει πολύ καλές τιμές.
dankannn
08/08/2022, 12:43
Καλά κάνεις και μου είπες για το χρώμα γιατί θέλω να ακούσω απόψεις και αν κατι το βλεπω λάθος να μην το κάνω, παντως επειδη έκανα μια μεγάλη βολτα με το 900 σε σχέση με το 600 είχε αρκετή διαφορά στη θέση οδήγησης και ο κινητήρας τραβούσε σημαντικά πιο χαμηλά από το 600 και νομιζω μου έβγαζε και λιγότερη ζέστη. Ο doctoras σωστά τα λέει και θα δω μήπως από Σεπτέμβρη βγουν κάποιες αγγελίες επιπλέον σε 1300.
Απλα το 900 για εμπορικούς λόγους πιστεύω έχει πολύ καλές τιμές.
Φυσικα θα τραβαει καλυτερα και θα εχει μεγαλυτερη ροπη απο το cbr600f , εχουν τοσα κυβικα διαφορα.
alexis72
08/08/2022, 12:54
κατι τετοιο ισως...https://stefanis-moto.car.gr/bikes/view/27367746/
η αυτο https://stefanis-moto.car.gr/bikes/view/27071168/
η αυτο ....https://stefanis-moto.car.gr/bikes/view/35328803/
Μου αρέσει το ρεψωλ σε CBR1000R, αλλά όχι σε γυμνό.
Συμφωνώ πάντως να μη χαθεί ο αρχικός στόχος για τα 1300-1400cc.
Ειδικά το λευκό-μπλε Suzuki GSX 1400 θα ήθελα να το οδηγήσω, έτσι για να νιώσω την υπερβολή. Αντίστοιχα και τα Yanaha V-Max και Triumph Rocket III.
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/35719672-honda-cb-1300
Εμένα πάντως μου αρέσει αυτό https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/315575197-honda-cb-1300s
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/35719672-honda-cb-1300
Εμένα πάντως μου αρέσει αυτό https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/315575197-honda-cb-1300s
Συμφωνώ αλλά ειναι τώρα 8500 ευρώ λογική τιμή για μηχανή 16 ετών η οποία κόστιζε περίπου 11.000 αν θυμάμαι καλά στην εποχή της?
Nostradamus
08/08/2022, 19:12
Εμένα πάντως μου αρέσει αυτό https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/315575197-honda-cb-1300s
Αυτό πραγματικά περίμενα κάποιος να το βάλει.. Μαζί με το σουζουκι (σε ασπρο/μπλε) και το πράσινο Kawa με bikini fairing είναι απίστευτα.
panavour
08/08/2022, 19:50
Δεν υπαρχει λογικη στις αγοραπωλησιες,ολα ειναι προσφορα και ζητηση.Μια τελευταια συμβουλη θα σου δωσω -αν και διαφωνω με την επικειμενη αγορα σου-ειδικα στις εποχες που ζουμε.Παρε το 1300 της χοντα σε οσο καλυτερη κατασταση το βρεις,και μην μπλεκεις με τα υπολοιπα καρμπυρατεράτα.Η χοντα ειναι ΚΟΡΥΦΗ.Οτι παρεις καλος ελεγχος,οδηγησε το αν μπορεις,και στιβαρη διαπραγματευση.Οι καιροι ειναι δυσκολοι για βιαστικες -συναισθηματικες αποφασεις.
τα μηχανακια αυτα ειναι ειδος προς εξαφανιση
αν καποιος τα γουσταρει πραγματικα και θα σκοπευε να περασει την υπολοιπη ζωη του με ενα τετοιο (οπως εγω πχ) τα 1000 ευρω πανω κατω δε λενε κατι
αυτο που εχει σημασια ειναι να ειναι γνησιο και σε καλη κατασταση με λιγα χλμ
καποια στιγμη θα υπαρχουν μονο σε φωτο χωρις αντικαταστατη
Συμφωνώ αλλά ειναι τώρα 8500 ευρώ λογική τιμή για μηχανή 16 ετών η οποία κόστιζε περίπου 11.000 αν θυμάμαι καλά στην εποχή της?
Όχι δεν είναι.
Δεν χάνεις όμως τπτ να μιλήσεις με τον ιδιοκτήτη και ίσως ρίξεις λίγο την τιμή.
Τα τελευταία χρόνια οι τιμές των μεταχειρισμένων δεν έχουν λογική. Μερικοί πουλάνε όσο τα αγορασανε και κάποιοι και παραπάνω ακόμα.
Στην αναζήτηση σου εγώ θα έκανα, ακόμα μια φορά, το σκατό παξιμάδι και θα αγόραζα το super duke ή το mt10 ,και fuck the rest.
Θα το κρατούσα μέχρι να ψοφισω.
Εδώ και τα γκάζια cbr που έχω τώρα ειναι στιγμές που μου φαίνονται πάρα πολλά για τις ικανότητες μου, δεν νομίζω ότι θα μπορούσα να αξιοποιήσω μηχανές σας το sd, δεν μου ταιριάζουν πλέον.
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/324391501-kawasaki-zrx-1200-
Αυτό σαν παράδειγμα πέρυσι τέτοιο καιρό το έδινε ιδιώτης 5.000 ευρώ και με 54.000 χλμ
Ξαφνικα φέτος έχει 5.700 και περίπου 40.000 χλμ λιγότερα, δεν βγάζεις άκρη.
Ειναι η ίδια μηχανή 100%
alexis72
08/08/2022, 23:40
ειχα παει πριν λιγες ημερες σε φιλο που ασχολειται ερασιτεχνικα με απλα service σε moto φιλων του (λαδια φιλτρα φρενα κλπ )
και του ειχαν παει αυτο για λαδια κ φιλτρο λαδιου ,επαθα την πλακα μου μολις το ειδα κ το ακουσα να δουλευει ο κινητηρας του,μιλαμε για μοντελο του 2010 1700κυβικα με 73 αλογα ,μου ειπε ειναι σε αψογη κατασταση κ μαλιστα το πουλαει κιολας https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/323152451-kawasaki-vn-1700
ειχα παει πριν λιγες ημερες σε φιλο που ασχολειται ερασιτεχνικα με απλα service σε moto φιλων του (λαδια φιλτρα φρενα κλπ )
και του ειχαν παει αυτο για λαδια κ φιλτρο λαδιου ,επαθα την πλακα μου μολις το ειδα κ το ακουσα να δουλευει ο κινητηρας του,μιλαμε για μοντελο του 2010 1700κυβικα με 73 αλογα ,μου ειπε ειναι σε αψογη κατασταση κ μαλιστα το πουλαει κιολας https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/323152451-kawasaki-vn-1700
Νομίζω ότι θα την πουλάει για πολλά χρόνια, οι μόνοι άνθρωποι που γνωρίζω να έχουν μηχανή σε αυτά τα κυβικά είναι κάποιοι άρρωστοι γνωστοί μου με v max και αυτοί ακόμα ζοριζονται κάπου καπου με τα εξοδα
ειχα παει πριν λιγες ημερες σε φιλο που ασχολειται ερασιτεχνικα με απλα service σε moto φιλων του (λαδια φιλτρα φρενα κλπ )
και του ειχαν παει αυτο για λαδια κ φιλτρο λαδιου ,επαθα την πλακα μου μολις το ειδα κ το ακουσα να δουλευει ο κινητηρας του,μιλαμε για μοντελο του 2010 1700κυβικα με 73 αλογα ,μου ειπε ειναι σε αψογη κατασταση κ μαλιστα το πουλαει κιολας https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/323152451-kawasaki-vn-1700
:uplate: τι ροπή έχει αυτό το πράμα;;
Δεν μπορείς να το χαρείς Ελλάδα, μόνο σε καμιά Εγνατία ίσως.
DoctoR_k6
09/08/2022, 09:09
:uplate: τι ροπή έχει αυτό το πράμα;;
Δεν μπορείς να το χαρείς Ελλάδα, μόνο σε καμιά Εγνατία ίσως.
13 κιλα πανω κατω...αλλα τι να το κανεις?
Ειναι κ 400 κιλα. Για καμια Αμερικα η Αυστραλια καλο θα ηταν.
:uplate: τι ροπή έχει αυτό το πράμα;;
Δεν μπορείς να το χαρείς Ελλάδα, μόνο σε καμιά Εγνατία ίσως.
Εγνατία και Αττική οδό δεν κυκλοφορούν αυτά.
alexis72
09/08/2022, 23:05
13 κιλα πανω κατω...αλλα τι να το κανεις?
Ειναι κ 400 κιλα. Για καμια Αμερικα η Αυστραλια καλο θα ηταν.
ανεβηκα επανω κ ηταν κυριολεκτικα σαν τανκς,
παρα πολυ βαρυ προσπαθησα να το κουνησω λιγο εμπρος πισω κ οντως ειναι πολυ επικινδυνο κ τρεμεις μην σε πλακωσει ,ο φιλος μου που του αλλαξε τα λαδια (και οντως εβαλε τα ipone katana 10w40 που γραφει στην αγγελια ο τυπος και πηρε γυρω στα 5 λιτρα μαζι με το φιλτρο λαδιου) το εκανε βολτα στην βουλιαγμενης κ στο δρομο μου ειπε ειναι πολυ ανετο κ σταθερο κ δεν καταλαβαινεις τα 400 κιλα γεματο υγρα που ζυγιζει ,αλλα σταματωντας σε φαναρι αμεσως καταλαβαινεις το βαρος του ,καλα για να πηγαινεις αναμεσα στα αυτοκινητα αυτο το ξεχνας μου ειπε..:uplate:
kostaskk
09/08/2022, 23:34
73 άλογα και μάλλον όχι τροχό από 1700 κυβικά?
Όταν το nsr το 1992 έβγαζε 72 τροχό με το hrc Κιτ και ήταν μόλις 250 κυβικά, και 132 κιλά. Αυτό μετατρέπει την βενζίνη σε ήχο και θερμότητα,και όχι σε έργο. Κ που να πας με 400 κιλά; Άμα σβήσει σε κάνα φανάρι η μπεις σε κάνα στενό με λακούβες η απότομες στροφές;
Για την αγγελία πάνω πάνω το zxr πιθανών το πήρε έμπορος, με τα παζάρια θα το πήρε 4000 μπορεί κ ποιο κάτω, οπότε να μην βγάλει κοντά 2000 αφού το κρατάει μέσα στο μαγαζί και το κοιτάει? Επίσης το κατέβασμα χιλιομέτρων είναι πάγια τακτική των εμπόρων,. Ποιο εύκολα θα βρεις παρθένα σε ρδελο παρά μηχανάκι με πραγματικά χιλιόμετρα σε έμπορο,. Ίσως η καταγραφή χιλιομέτρων στα ΚΤΕΟ μειώσει το πρόβλημα αλλά όλο κ κάποιο τρόπο θα έχουν βρει να το παρακάμψουν,( πχ εικονικη αλλαγή κοντέρ λόγο φθοράς)
alexis72
10/08/2022, 07:59
απλα τερας μηχανη 400 κιλων 1700 κυβικων κ 73 ιππων....:eyepop:
doctoras
10/08/2022, 08:25
επειδή η διαδρομη των πιστονιών είναι καισαριανή - παγκράτι η ροπή είναι τεράστια και πικάρει στις 2000-3000 rpm ενώ στις 1500rpm έχει ήδη 8 κιλά ροπής! τα 400kg τα έχει για πλάκα αυτό το μοτέρ, και φυσικά λόγω αυτής την δομής δεν σκορταρουν πουθενά, αντί αυτού θα μπορούσε να κοτσάρουν τρέιλερ πίσω να το τραβάει κανονικά απο το ρελαντί με δευτέρα χωρίς να κάνει κιχ
437385
το κάθε μοτερ έχει την φάση του
ποση υπομονη χρειαζεται για να εχεις κανει 120000χλμ με αυτο το πραγμα;:p
απλα τερας μηχανη 400 κιλων 1700 κυβικων κ 73 ιππων....:eyepop:
επειδή η διαδρομη των πιστονιών είναι καισαριανή - παγκράτι η ροπή είναι τεράστια και πικάρει στις 2000-3000 rpm ενώ στις 1500rpm έχει ήδη 8 κιλά ροπής! τα 400kg τα έχει για πλάκα αυτό το μοτέρ, και φυσικά λόγω αυτής την δομής δεν σκορταρουν πουθενά, αντί αυτού θα μπορούσε να κοτσάρουν τρέιλερ πίσω να το τραβάει κανονικά απο το ρελαντί με δευτέρα χωρίς να κάνει κιχ
437385
το κάθε μοτερ έχει την φάση του
Tα νούμερα είναι εντυπωσιακά, αλλά στην πράξη δεν καταλαβαίνω πως βγαίνουν στο δρόμο και σε τι χρησιμεύουν (πρακτικά δηλ.).
Λογικά είναι για φορτίο/τρέηλερ και ατελείωτες ευθείες - δηλ. μόνο για αγορά Αμερικής/Αυστραλίας - όπως ειπώθηκε παραπάνω - από ό,τι καταλαβαίνω.
Και η Ελλάδα έχει πλέον ατελείωτες ευθείες αν
αυτό ψάχνει κάποιος :wave2:
Κατά τα άλλα είναι ιδιαίτερη μοτοσυκλέτα,δεν έχω καβαλήσει V τόσα κυβικά αλλά στα 1100 ήταν απόλαυση ο τρόπος που τσουλάει,που ανταποκρίνεται στο άνοιγμα του γκαζιού και ο ΗΧΟΣ.
Κάποιοι την βρίσκουμε και έτσι :wave2:
73 άλογα και μάλλον όχι τροχό από 1700 κυβικά?
Όταν το nsr το 1992 έβγαζε 72 τροχό με το hrc Κιτ και ήταν μόλις 250 κυβικά, και 132 κιλά. Αυτό μετατρέπει την βενζίνη σε ήχο και θερμότητα,και όχι σε έργο. Κ που να πας με 400 κιλά; Άμα σβήσει σε κάνα φανάρι η μπεις σε κάνα στενό με λακούβες η απότομες στροφές;
Για την αγγελία πάνω πάνω το zxr πιθανών το πήρε έμπορος, με τα παζάρια θα το πήρε 4000 μπορεί κ ποιο κάτω, οπότε να μην βγάλει κοντά 2000 αφού το κρατάει μέσα στο μαγαζί και το κοιτάει? Επίσης το κατέβασμα χιλιομέτρων είναι πάγια τακτική των εμπόρων,. Ποιο εύκολα θα βρεις παρθένα σε ρδελο παρά μηχανάκι με πραγματικά χιλιόμετρα σε έμπορο,. Ίσως η καταγραφή χιλιομέτρων στα ΚΤΕΟ μειώσει το πρόβλημα αλλά όλο κ κάποιο τρόπο θα έχουν βρει να το παρακάμψουν,( πχ εικονικη αλλαγή κοντέρ λόγο φθοράς)
Συγκρίνεις nsr με chopper?
Στα 120000χλμ στο nsr θα είχε ανατιναχτεί το μοτέρ 3 φορές αν έκανες την χρήση του chopper . Με hrc kit πάντα
DoctoR_k6
10/08/2022, 10:29
Συγκρίνεις nsr με chopper?
Στα 120000χλμ στο nsr θα είχε ανατιναχτεί το μοτέρ 3 φορές αν έκανες την χρήση του chopper . Με hrc kit πάντα
Η συγκριση ηταν καπως...:bawl:
120Κ το nsr μπορει να μην εβλεπε κ με 5 μοτερ οχι 3...
Μπορείς να φτιάξεις γυμνό όμως. Και αν πιάνουν τα χέρια σου ξέρεις που να ψωνίσεις ανταλλακτικα για την μετατροπή και ψαχτεις στο νέτ για λύσεις ενδεχομένως να σου έρθει φτηνότερα και να έχεις ένα γυμνό μοναδικό και πολύ πιο δυνατό από τα εργοστασιακά
Μπορείς να φτιάξεις γυμνό όμως. Και αν πιάνουν τα χέρια σου ξέρεις που να ψωνίσεις ανταλλακτικα για την μετατροπή και ψαχτεις στο νέτ για λύσεις ενδεχομένως να σου έρθει φτηνότερα και να έχεις ένα γυμνό μοναδικό και πολύ πιο δυνατό από τα εργοστασιακά
Μην ξεφευγουμε απ΄το θεμα παρακαλω. Μην μπερδευεσαι απ΄τον τιτλο, εδω συζηταμε για την κλασικη συγκριση VN1700 vs NSR250. Ευχαριστω.
73 άλογα και μάλλον όχι τροχό από 1700 κυβικά?
Όταν το nsr το 1992 έβγαζε 72 τροχό με το hrc Κιτ και ήταν μόλις 250 κυβικά, και 132 κιλά. Αυτό μετατρέπει την βενζίνη σε ήχο και θερμότητα,και όχι σε έργο. Κ που να πας με 400 κιλά; Άμα σβήσει σε κάνα φανάρι η μπεις σε κάνα στενό με λακούβες η απότομες στροφές;
Για την αγγελία πάνω πάνω το zxr πιθανών το πήρε έμπορος, με τα παζάρια θα το πήρε 4000 μπορεί κ ποιο κάτω, οπότε να μην βγάλει κοντά 2000 αφού το κρατάει μέσα στο μαγαζί και το κοιτάει? Επίσης το κατέβασμα χιλιομέτρων είναι πάγια τακτική των εμπόρων,. Ποιο εύκολα θα βρεις παρθένα σε ρδελο παρά μηχανάκι με πραγματικά χιλιόμετρα σε έμπορο,. Ίσως η καταγραφή χιλιομέτρων στα ΚΤΕΟ μειώσει το πρόβλημα αλλά όλο κ κάποιο τρόπο θα έχουν βρει να το παρακάμψουν,( πχ εικονικη αλλαγή κοντέρ λόγο φθοράς)
Ο πωλητής επειδή τον είχα πιεσει αρκετά πέρυσι δεν έπεφτε ούτε 100 ευρώ και του είχα πει πως αν δεν βρει κάτι να με πάρει για να την πάρω στα 4500 του ζητάγα αλλά δεν..
Το πιο πιθανό είναι απλά να την διαχειρίζεται ο έμπορος και να κρατήσει ότι παραπάνω βγάλει, οι έμποροι πλέον δεν τις αγοράζουν οι πιο πολλοί τις κρατάνε στην έκθεση για να έχουν καλύτερη προβολή.
panavour
10/08/2022, 11:35
Ο πωλητής επειδή τον είχα πιεσει αρκετά πέρυσι δεν έπεφτε ούτε 100 ευρώ και του είχα πει πως αν δεν βρει κάτι να με πάρει για να την πάρω στα 4500 του ζητάγα αλλά δεν..
Το πιο πιθανό είναι απλά να την διαχειρίζεται ο έμπορος και να κρατήσει ότι παραπάνω βγάλει, οι έμποροι πλέον δεν τις αγοράζουν οι πιο πολλοί τις κρατάνε στην έκθεση για να έχουν καλύτερη προβολή.
μην ασχολεισθε πλεον με εμπορους,και τα χρεπια σαπακια 15ετιας που πουλανε.η αγορα θα τους τιμωρησει συντομα.λογω ρυπων και λοιπων αιτιων ,συντομα θα τα βαλουν ΟΛΑ στον κωλ.......... τους,ειδικα με την ηλεκτροκινηση που ερχεται,και ειδικα τα μαστοδοντα που πουλανε σαν βιντατζ.ο καιρος γαρ εγγυς,και θα φανε αγρια ψωλ...............................
Με την ηλεκτροκίνηση που έρχεται μην πάρουν και άλλο πάνω οι τιμές των μεγάλων τετρακύλινδρων γιαπωνέζικών φοβάμαι εγώ.
panavour
10/08/2022, 13:58
Με την ηλεκτροκίνηση που έρχεται μην πάρουν και άλλο πάνω οι τιμές των μεγάλων τετρακύλινδρων γιαπωνέζικών φοβάμαι εγώ.
ναι ειδικα με τις τιμες της βενζινης και τα νεα τελη που ερχονται για τα παλαια ρυπογονα οχηματα,ολοι θα κανουν ουρες να τα αγορασουν.αστο κατω ,εγω το ειδα πρωτος θα λενε.:lol:
doctoras
10/08/2022, 14:07
μην ασχολεισθε πλεον με εμπορους,και τα χρεπια σαπακια 15ετιας που πουλανε.η αγορα θα τους τιμωρησει συντομα.λογω ρυπων και λοιπων αιτιων ,συντομα θα τα βαλουν ΟΛΑ στον κωλ.......... τους,ειδικα με την ηλεκτροκινηση που ερχεται,και ειδικα τα μαστοδοντα που πουλανε σαν βιντατζ.ο καιρος γαρ εγγυς,και θα φανε αγρια ψωλ...............................
Ευκαιρία θα είναι να δημιουργηθούν πολλές μίνι έκθεση ιδιωτών μερακληδων μοτοσικλετών
Όνειρο ζωής όταν έρθει η ώρα να πάρω το εφάπαξ να αγοράσω καμία 10 μοντέλα να τα βάλω στο σπίτι μέσα να τα χαζεύω
panavour
10/08/2022, 14:11
Ευκαιρία θα είναι να δημιουργηθούν πολλές μίνι έκθεση ιδιωτών μερακληδων μοτοσικλετών
Όνειρο ζωής όταν έρθει η ώρα να πάρω το εφάπαξ να αγοράσω καμία 10 μοντέλα να τα βάλω στο σπίτι μέσα να τα χαζεύω
οταν θαρθει αυτη η ωρα του εφ απαξ ,σε παω στοιχημα οτι η τελευταια σου προτεραιοτητα θα ειναι να αγορασεις τα 10 μοντελα που λες.θυμισου με οταν το παρεις.:lol::lol:
Ευκαιρία θα είναι να δημιουργηθούν πολλές μίνι έκθεση ιδιωτών μερακληδων μοτοσικλετών
Όνειρο ζωής όταν έρθει η ώρα να πάρω το εφάπαξ να αγοράσω καμία 10 μοντέλα να τα βάλω στο σπίτι μέσα να τα χαζεύω
Δύσκολο να πάρουμε εφάπαξ, εδώ παίζεται η σύνταξη.
Οι μερακλήδες δεν θα ζουν ή θα ζουν λίγοι και κάθε χρόνο όλο και θα λιγοστεύουν.
Αν χρειαστεί να χαζέψουμε μια τέτοια μινι έκθεση υπάρχει άνθρωπος που το τρώει ήδη για εμάς ώστε εμείς να απολαύσουμε. Γενικά καλύτερα να έχουν οι φίλοι σου παρά εσύ (σκάφος, εξοχικό, κλπ).
:D
doctoras
10/08/2022, 16:25
αν τους πιάσει καμιά μανία να σκοτώνουν οτιδήποτε καλοσυντήρημενο εργαλείο υπάρχει σήμερα και πωλείται "μονο σε γνώστες" και κοστίζει όσο ένα kidney
τότε θα βάλω πλάτη όπως το γνωστό τραγούδι των κατσιμιχαίων:
:a49: Μένω μονάχος στο παρόν μου
να σώσω οτιδήποτε μηχανάκι και αν σώζεται
κι ας έχω τις συνέπειες του νόμου
συνένοχο στο φόνο κυλίνδρων δε θα μ' έχετε :whistle:
και θα τους βγάλω απο την δυσκολία της κατάστασης να τους το αγοράσω όσο όσο, win-win που λένε και οι χαρτογιακάδες
:D
...το εκανε βολτα στην βουλιαγμενης κ στο δρομο μου ειπε ειναι πολυ ανετο κ σταθερο κ δεν καταλαβαινεις τα 400 κιλα γεματο υγρα που ζυγιζει...
Αυτό το υπερπροφανές συμπέρασμα, κάποια στιγμή δεν θα πρέπει να σταματήσουμε να το αναφέρουμε τουλάχιστον εμείς; Από τον ειδικό τύπο που κάνει διαφήμιση δεν το περιμένω φυσικά.
Σαν να λες ότι έχει πολύ σκοτάδι τη νύχτα στο δωμάτιο, αλλά μόλις ανάψεις φως βλέπεις κανονικά.
Μάλλον θα αγοραστεί αυτό είναι το πιο καθαρό που κατάφερα να βρω στην αγορά και με ένα ιδιοκτήτη.
Το μόνο πρόβλημα που δεν φαίνεται στην φώτο ειναι οτι του έχει πέσει σε στάση από την δεξιά πλευρά και εχει ενα βαθουλωμα στο τεποζιτο λίγο πάνω από το νεύρο.
Η επισκευή που ρώτησα μου είπε ένας σοβαρός μάστορας που έχω δουλέψει ξανά στο παρελθόν για φτερο όμως ότι ειναι περίπου στα 250 ευρώ με το βάψιμο μαζί αλλά μου φαίνονται λίγο υπερβολικά
doctor_john
28/08/2022, 22:15
Σε τόνους του κόκκινου είναι δύσκολο να ταιριάξει κωδικός με φρέσκο χρώμα. Καίγεται πρώτο από τον Ήλιο.
Αν φτιάξει χρώμα για εσένα, τραβήξει - ισιώσει το βαθούλωμα, χωρίς γεμίσματα και με μόνο τον στόκο φινιρίσματος, βάψει το σύνολο
του τεπόζιτου με αυτοκόλλητα, είναι λογική τιμή.
υγ: σόρυ που ρωτάω αλλά εσένα σου αρέσει αυτό το χρώμα;
αν ναι, όλα καλά. Αν όχι όμως μην το φτιάξεις σαν καινούριο δεν χρειάζεται.
Νομίζω αν πας τα κομμάτια σου λυμένα, είναι κανά 350ε να αλλάξεις χρώμα.
Ίσως συν φπα, μη σε πάρω στο λαιμό μου.
Σε τόνους του κόκκινου είναι δύσκολο να ταιριάξει κωδικός με φρέσκο χρώμα. Καίγεται πρώτο από τον Ήλιο.
Αν φτιάξει χρώμα για εσένα, τραβήξει - ισιώσει το βαθούλωμα, χωρίς γεμίσματα και με μόνο τον στόκο φινιρίσματος, βάψει το σύνολο
του τεπόζιτου με αυτοκόλλητα, είναι λογική τιμή.
υγ: σόρυ που ρωτάω αλλά εσένα σου αρέσει αυτό το χρώμα;
αν ναι, όλα καλά. Αν όχι όμως μην το φτιάξεις σαν καινούριο δεν χρειάζεται.
Νομίζω αν πας τα κομμάτια σου λυμένα, είναι κανά 350ε να αλλάξεις χρώμα.
Ίσως συν φπα, μη σε πάρω στο λαιμό μου.
Θα σου πω την αλήθεια δεν είναι και η πρώτη μου επιλογή το συγκεκριμένο χρώμα διότι δεν είναι το κεραμμυδι που είχε το hornet to 600 του 06 αλλά ένα λίγο πιο ανοιχτό, αλλά το συγκεκριμένο μοντελο ήταν το τελευταίο που έβγαλε το 07 και εχει και τον μαύρο κινητήρα που έχουν κυκλοφορήσει ελάχιστα κομμάτια.
doctoras
28/08/2022, 22:33
Αν είναι λειτουργικό μπορεις αντί της επισκευής να προσθέσεις το bagster tank cover και να ξεμπερδέψεις
https://www.silverstonemotor.com/en/tapis-de-reservoir/8768-bagster-motorcycle-tank-cover-for-honda-cb-900-hornet-2002-2006-3661420019958.html
Μπορεί να ρωτήσει και τα καταστήματα που φτιάχνουν τα dents στα αυτοκίνητα.
Εμένα (σε αυτοκίνητο) μου κόστισε 150€ και το αποτέλεσμα βγήκε τέλειο.
doctor_john
28/08/2022, 22:41
Θα σου πω την αλήθεια δεν είναι και η πρώτη μου επιλογή το συγκεκριμένο χρώμα διότι δεν είναι το κεραμμυδι που είχε το hornet to 600 του 06 αλλά ένα λίγο πιο ανοιχτό, αλλά το συγκεκριμένο μοντελο ήταν το τελευταίο που έβγαλε το 07 και εχει και τον μαύρο κινητήρα που έχουν κυκλοφορήσει ελάχιστα κομμάτια.
Σκέψου το γιατί η επιλογή που κάνεις είναι ιδιαίτερη. Δεν υπάρχει λόγος να μην είναι στο χρώμα που σου αρέσει με 4 μονόχρωμα τμήματα..
Σκέψου το γιατί η επιλογή που κάνεις είναι ιδιαίτερη. Δεν υπάρχει λόγος να μην είναι στο χρώμα που σου αρέσει με 4 μονόχρωμα τμήματα..
Αν αλλάξω το χρώμα, μετά λογικά δεν πρέπει να το.δηλωσω και στο υπουργείο για να αλλάξει η άδεια?
Νομίζω πως για όλα τα κομμάτια η βαφή θα είναι πάνω από 500 ευρώ.
Μπορεί να ρωτήσει και τα καταστήματα που φτιάχνουν τα dents στα αυτοκίνητα.
Εμένα (σε αυτοκίνητο) μου κόστισε 150€ και το αποτέλεσμα βγήκε τέλειο.
Στο αυτοκίνητο είχες βαθούλωμα η γρατσουνιές?
Βαθούλωμα.
Έφαγα κουκουνάρι στον ουρανό και άφησε αποτύπωμα καλό.
doctor_john
29/08/2022, 22:01
Αν αλλάξω το χρώμα, μετά λογικά δεν πρέπει να το.δηλωσω και στο υπουργείο για να αλλάξει η άδεια?
Νομίζω πως για όλα τα κομμάτια η βαφή θα είναι πάνω από 500 ευρώ.
Ε ναι αλλά δεν είναι κάτι να σε προβληματίσει. Νομίζω κανα 2ωρο + 30ε η διαδικασία.
Όσον αφορά την βαφή, ρώτησε επαγγελματία, δεν έτυχε να μάθω τιμές μετά το '18. Υπάρχει περίπτωση να έχουν αναγκαστεί
για να κρατήσουν τις επιχειρήσεις τους. Μου φαίνονται αρκετά για το είδος της βαφής και τον όγκο.
Αν είναι σε καλή δομική κατάσταση η βαφή σου δεν υπάρχει λόγος να φτάσει μέταλλο. κάνει τις διορθώσεις, προετοιμάζει και βάφει.
Καλημέρα το παραπανω ράγισμα εάν κάποιος έχει εικόνα διορθώνεται τοπικά με κάποιους είδους κόλλημα η απαιτει να γίνει από την αρχή με στόκο φινιρίσματος και βάψιμο
Από ότι καταλαβα δεν όπως και να το κολλήσω θα ανοίξει πάλι, από ότι είδα όμως πωλονται στα 70 ευρώ περίπου καινούρια αβαφα που λύνεις το πρόβλημα,
Γνωριζει κανεις αν το φτερο από το 900 to hornet ειναι ίδιο με το αντίστοιχο το 600?
Αυτό είναι το νέο μέλος της ομάδας
DoctoR_k6
29/09/2022, 16:14
Καλα χλμ κ απροβληματιστα (Δεν σπαει αυτο κ να θελεις).
Καλοταξιδο!!
sapila racing
29/09/2022, 16:17
Παρα πολυ καλή μοτο, την εχω απο καινουρια εδω και 17 χρονια και πανω απο 100.000 χλμ
Η σελλα αυτη δεν ταιριάζει καθόλου οπτικά σε αυτην την μοτο κατα την γνωμη μου, ασε που δεν θα μπορείς να μετακινηθείς καθολου πανω της για να στρίψεις οπως πρεπει.
Παντως αυτο που πρεπει να κανεις αμεσα ειναι να βγαλεις τα μανιταρια που πιανουν όπως βλέπω στις βασεις του κινητηρα και να τα βαλεις με ντιζα που θα τα ενωνει στις βασεις ακριβως λιγο πιο μπροστα, στο πλαίσιο.
Δεν θελεις να δεις τι θα γινει αν πεσεις με χλμ με τα μανιταρια οπως ειναι τωρα. Εχει γινει ομως και εχει σπασει το μπλοκ του κινητηρα. Μετα πας για μοτερ! :eek:
Παρα πολυ καλή μοτο, την εχω απο καινουρια εδω και 17 χρονια και πανω απο 100.000 χλμ
Η σελλα αυτη δεν ταιριάζει καθόλου οπτικά σε αυτην την μοτο κατα την γνωμη μου, ασε που δεν θα μπορείς να μετακινηθείς καθολου πανω της για να στρίψεις οπως πρεπει.
Παντως αυτο που πρεπει να κανεις αμεσα ειναι να βγαλεις τα μανιταρια που πιανουν όπως βλέπω στις βασεις του κινητηρα και να τα βαλεις με ντιζα που θα τα ενωνει στις βασεις ακριβως λιγο πιο μπροστα, στο πλαίσιο.
Δεν θελεις να δεις τι θα γινει αν πεσεις με χλμ με τα μανιταρια οπως ειναι τωρα. Εχει γινει ομως και εχει σπασει το μπλοκ του κινητηρα. Μετα πας για μοτερ! :eek:
Ακριβώς αυτό μου είπε ο μάστορας σήμερα που την πήγα να τα βγάλουμε τα μανιτάρια διότι πιάνουν πάνω στον κύλινδρο.
Η σέλα οπτικά όντως είναι άσχημη, από την άλλη ήταν πολύ άνετη σήμερα που έκανα περίπου 100χλμ
sapila racing
29/09/2022, 16:29
Ακριβώς αυτό μου είπε ο μάστορας σήμερα που την πήγα να τα βγάλουμε τα μανιτάρια διότι πιάνουν πάνω στον κύλινδρο.
Η σέλα οπτικά όντως είναι άσχημη, από την άλλη ήταν πολύ άνετη σήμερα που έκανα περίπου 100χλμ
Η κανονικη σελλα του Hornet μια χαρα ειναι και για ταξιδια.
Αφου τα βγαλατε τα μανιταρια ολα καλα. Μπορεις να τα βαλεις εκει που σου ειπα παντως με ντιζα να τα ενωνει.
Να ξερεις οτι η καλυτερη μετατροπή ειναι ενα καλό πισω αμορτισερ γιατι δεν εχει μοχλικό και ολα τα θεματα του original αμορτισερ, που ειναι τελείως low budget, μεγενθυνονται.
Το δικο μου ειναι το μεταγενέστερο μοντελο που έχιε ρυθμίσεις απόσβεσης επαναφοράς εμπρίς και πίσω, το δικο σου εχει ακομα χειροτερο αμορτισερ.
Εγω του εχω βαλει πίσω το απλό Ohlins και αλλαξε τελείως το μηχανακι.
Για την ιστορία, επειδή δεν βρηκα τπτ αξιόλογο στην Αθήνα, η μηχανη αγοράστηκε από Κομοτηνή χωρίς να την δω από κοντά αλλά έπεσα σε ενα πολύ καλό άνθρωπο ο οποίος ανέλαβε τα πάντα μέχρι και την μεταφορική για να ερθει που παρεμπιπτόντως εκανε τρομερή δουλειά στο αμπαλαρισμα και με πολύ μικρό κόστος, και έτσι μέσω της μηχανής έκανα και ένα νέο φίλο, πρώτη φορά αγόρασα από απόσταση και υπήρχε ο φόβος για το άγνωστο αλλά με το νέο τρόπο που γίνονται οι μεταβίβασεις πλέον είναι πιο ευκολο
Είναι μοντέλο του 04 μπροστά έχει τις ρυθμιζόμενες αλλά όντως πίσω πιθανόν να παμε σε μια λύση σας αυτή που προτείνεις.
sapila racing
29/09/2022, 16:42
Είναι μοντέλο του 04 μπροστά έχει τις ρυθμιζόμενες αλλά όντως πίσω πιθανόν να παμε σε μια λύση σας αυτή που προτείνεις.
Χμμμ... αν εχει μπροστά ρυθμίσεις απόσβεσης τότε εχει αλλαχτεί το πηρούνι για καποιον λόγο.
Το μοντέλο σου δεν ειχε τετοιο πηρουνι κι αυτό φαίνεται κι απο το χρώμα της μοτο κι απο το χρώμα των δαγκανων κλπ.
Οι ρυθμίσεις εμπρoς και πίσω μπήκαν ταυτόχρονα στα 05 και μετα μοντέλα σαν το δικο μου που εχουν αλλα χρωματα και χρυσες δαγκάνες φρένων.
Μαζί με την μηχανή μου έστειλε και δυο τελικά γνησια acrapovic τα οποία εγώ δεν θα τα βάλω
Η απορία μου είναι αυτά μπορούν να τοποθετηθούν σε άλλη μηχανή με διπλές εξατμίσεις οπως πχ το varadero?
Χμμμ... αν εχει μπροστά ρυθμίσεις απόσβεσης τότε εχει αλλαχτεί το πηρούνι για καποιον λόγο.
Το μοντέλο σου δεν ειχε τετοιο πηρουνι κι αυτό φαίνεται κι απο το χρώμα της μοτο κι απο το χρώμα των δαγκανων κλπ.
Οι ρυθμίσεις εμπρoς και πίσω μπήκαν ταυτόχρονα στα 05 και μετα μοντέλα σαν το δικο μου που εχουν αλλα χρωματα και χρυσες δαγκάνες φρένων.
Θα το ψάξω λίγο αυτό
Μπορεί και να κάνω λάθος αλλά νομίζω τα μοντελα του 02 και 03 δεν είχαν ρυθμιζόμενες μπροστά, θα το δω σε κάποια site που γράφουν ακριβώς τις αλλαγές με τις χρονιές
Είχα αγοράσει καινούργιο του 2004 και είχε τις ρυθμίσεις στις αναρτήσεις, όπως και το (ψευτο)χρωμιωμένο κάλυμμα στα όργανα και μαύρες δαγκάνες.
Πολύ καλό μηχανάκι!
sapila racing
30/09/2022, 09:44
Θα το ψάξω λίγο αυτό
Μπορεί και να κάνω λάθος αλλά νομίζω τα μοντελα του 02 και 03 δεν είχαν ρυθμιζόμενες μπροστά, θα το δω σε κάποια site που γράφουν ακριβώς τις αλλαγές με τις χρονιές
Είχα αγοράσει καινούργιο του 2004 και είχε τις ρυθμίσεις στις αναρτήσεις, όπως και το (ψευτο)χρωμιωμένο κάλυμμα στα όργανα και μαύρες δαγκάνες.
Πολύ καλό μηχανάκι!
Γραψτε λάθος, απο το 2004 μπήκαν οι ρυθμίσεις αναρτησεων!!
Γραψτε λάθος, απο το 2004 μπήκαν οι ρυθμίσεις αναρτησεων!!
Η αλήθεια είναι με ταρακουνήσει λίγο εχθές, διότι όσες φορές σχολιάζεις έχεις δίκιο και λεω την έκανα την πάτατα τώρα και ποιος με ξεπλένει από τον μάστορα όταν το καταλάβει!!!
sapila racing
30/09/2022, 10:40
Η αλήθεια είναι με ταρακουνήσει λίγο εχθές, διότι όσες φορές σχολιάζεις έχεις δίκιο και λεω την έκανα την πάτατα τώρα και ποιος με ξεπλένει από τον μάστορα όταν το καταλάβει!!!
sorry περασαν τα χρονια και αρχισα να ξεχνάω φαίνεται! :uplate:
doctoras
01/10/2022, 00:03
, αλλά με το νέο τρόπο που γίνονται οι μεταβίβασεις πλέον είναι πιο ευκολο
Θέλεις να γράψεις την εμπειρία σου, τι άλλαξε;
Θέλεις να γράψεις την εμπειρία σου, τι άλλαξε;
Η όλη διαδικασία έγινε μέσω του gov.gr όπου κάνει αίτημα πωλησης ο ιδιοκτήτης το οποίο έρχεται στα μυνήματα του αγοραστή ο οποίος κάνει αποδοχή, και δηλώνουμε και από πού θα γίνει η παραλαβή της άδειας, δεν είναι απαραίτητη πλέον η φυσική παρουσία κανενός πλέον σε υπουργειο η διεύθυνση μεταφορών και τα παράβολα πληρώνονται ηλεκτρονικά.
Και τα λεφτά σε ποιο στάδιο δίνονται;;
Και τα λεφτά σε ποιο στάδιο δίνονται;;
Αυτό αφορά την συμφωνία που θα γίνει μεταξύ των δύο.
Στην περίπτωση την δική μου έδωσα τα μισα όταν ολοκληρώθηκε η μεταβίβαση και μπήκα μέσα στο taxis net και είδα πως το όχημα εινια περασμένο στο αφμ μου και έχω το 100% της κυριότητας και τα υπόλοιπα όταν παραδόθηκε στην μεταφορική.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.