View Full Version : leaning & counter leaning
Σε πρόσφατο video ο FortNine αναφέρει ότι στην καθημερινή οδήγηση το counter leaning είναι ασφαλέστερο. Θεωρεί ότι το κρέμασμα του οδηγού στο εσωτερικό της στροφής, χρειάζεται κυρίως σε πίστα, όπου θέλεις να μεγιστοποιήσεις τη γωνιακή ταχύτητα.
Θεωρεί ότι στις περισσότερες από τις υπόλοιπες περιπτώσεις, το counter leaning σου παρέχει περισσότερη ασφάλεια. Υψηλότερο κέντρο βάρους, άρα καλύτερο χειρισμό σε περίπτωση απώλειας πρόσφυσης, γρηγορότερη εναλλαγή κλίσης στη μοτοσυκλέτα και καλύτερη ορατότητα.
Motorcycle Riders - You're Leaning the Wrong Way (https://www.youtube.com/watch?v=U1mSavQ_DXs)
RaGe_Raptor
14/09/2021, 20:00
Σε πρόσφατο video ο FortNine αναφέρει ότι στην καθημερινή οδήγηση το counter leaning είναι ασφαλέστερο. Θεωρεί ότι το κρέμασμα του οδηγού στο εσωτερικό της στροφής, χρειάζεται κυρίως σε πίστα, όπου θέλεις να μεγιστοποιήσεις τη γωνιακή ταχύτητα.
Θεωρεί ότι στις περισσότερες από τις υπόλοιπες περιπτώσεις, το counter leaning σου παρέχει περισσότερη ασφάλεια. Υψηλότερο κέντρο βάρους, άρα καλύτερο χειρισμό σε περίπτωση απώλειας πρόσφυσης, γρηγορότερη εναλλαγή κλίσης στη μοτοσυκλέτα και καλύτερη ορατότητα.
Motorcycle Riders - You're Leaning the Wrong Way (https://www.youtube.com/watch?v=U1mSavQ_DXs)
Όντως, σε πολύ μικρές ταχύτητες το counter leaning δουλεύει.
Αν το επιχειρήσεις σε οτιδήποτε πάνω από 40 χλμ, χαιρετίσματα στον Άγιο Πέτρο:cry:
Ωραίος ο fortnine,και συμφωνεί και ο έταιρος ωραίος MotoJitsu (https://www.youtube.com/watch?v=FwOTovVqlq0)
Χαμηλές ταχύτητες εντός πόλης, counterleaning μόνο και είναι και απόλαυση (α λα μοτάρντ κ΄έτσ).
Παραέξω λίγο βγαίνει το κεφάλι/σώμα, λίγο το γόνατο, λίγο ξύνει το σκουλάρικι, ξέρετε, τα γνωστά :tooth:
L.omerta
14/09/2021, 23:34
Η τέχνη του click bait από τον πολύ καλό σε αυτό Καναδό. Αν οδηγάμε 300kg "μηχανάκια" και επίσης σε πολύ μικρές ταχύτητες προφανώς κάνεις και τον Ταρζάν για ισορροπία. Είναι σαν το βίντεο με το gsxr K5 να είναι το καλύτερο μηχάνημα έβερ....
Εμενα σαν τροπος στριψιματος δε μ αρεσει,το κανω πολυ σπανια(το counter leaning) και μονο τον τελευταιο χρονο που οδηγω on/off...Και τις σπανιες φορες που το κανω το βρισκω αστειο μιας κα ιαναγκαζομαι να το κανω σε κατι γλιστερα roundabouts,με γεματο ντεποζιτο με μηχανακι χωρις αναρτησεις και ειμαι σε φαση ''βαριεμαι να μου γλιστρησει και να χρειαστω να κανω διορθωσεις με μολις 30km/h,στριψτο σα τσολιας αλα μοταρντ να τελειωνουμε''.Και ναι βοηθαει και ναι ειναι πιο ασφαλες στην συγκεκριμενη περιπτωση που ανεφερα αλλα οπως ειπα ακομα κι εκει σπανια το κανω.
RaGe_Raptor
15/09/2021, 07:02
Η τέχνη του click bait από τον πολύ καλό σε αυτό Καναδό. Αν οδηγάμε 300kg "μηχανάκια" και επίσης σε πολύ μικρές ταχύτητες προφανώς κάνεις και τον Ταρζάν για ισορροπία. Είναι σαν το βίντεο με το gsxr K5 να είναι το καλύτερο μηχάνημα έβερ....
Ένα ωραίο βίντεο για το clickbait (https://youtu.be/S2xHZPH5Sng)
Το βίντεο του Κ5 είχε hard facts (πίστα,χρονους) και το μόνο που μας έλεγε ήταν ότι οποιοδήποτε μηχανάκι 200 kg κ 150 HP είναι υπεραρκετό για τον "μέσο" τρακντεά. Βέβαια μας βολεύει εμάς τους κατόχους του legendary το ότι διάλεξαν το Κ5 για το βίντεο εκείνο . :D
telegonos
15/09/2021, 07:45
οποιοδήποτε μηχανάκι 200 kg κ 150 HP
Αν τα 200kg και 150HP είναι ''μηχανάκι'', με ''άκι'' υποκοριστικό στο τέλος δλδ, που δείχνει μικρή κατάσταση, το υποβιβάζει και το υποτιμά σε σχέση με κάποιο άλλη κατάσταση που εκείνη είναι η κανονική...
...απορώ τι θα ήταν ''μηχανή'' (χωρίς υποκοριστικό, το κανονικό μέγεθος δλδ) και ακόμα πιο περίεργος για το υπερθετικό ''μηχανάρα'', που ''λογικά'' και αναλογικά του ''150HP=μηχανάκι'' θα πρέπει να έχει κανά κινητήρα μικρού πλοίου με 7000HP.
Επίσης απορία έχω πάντα αναλογικά με το ''150HP=μηχανάκι'', πως αποκαλείτε ένα 50ρι
Αν τα 200kg και 150HP είναι ''μηχανάκι'', με ''άκι'' υποκοριστικό στο τέλος δλδ, που δείχνει μικρή κατάσταση, το υποβιβάζει και το υποτιμά σε σχέση με κάποιο άλλη κατάσταση που εκείνη είναι η κανονική...
...απορώ τι θα ήταν ''μηχανή'' (χωρίς υποκοριστικό, το κανονικό μέγεθος δλδ) και ακόμα πιο περίεργος για το υπερθετικό ''μηχανάρα'', που ''λογικά'' και αναλογικά του ''150HP=μηχανάκι'' θα πρέπει να έχει κανά κινητήρα μικρού πλοίου με 7000HP.
Επίσης απορία έχω πάντα αναλογικά με το ''150HP=μηχανάκι'', πως αποκαλείτε ένα 50ρι
Για εμάς τους παγκόσμιους όλα μηχανάκια είναι :smokin:
Εκτός από τα σκούτερ :D
RaGe_Raptor
15/09/2021, 08:17
Εγώ όλα μηχανάκια τα λέω:bawl:
AristidisZ
15/09/2021, 08:42
μηχανάκι:
430666
μηχανή:
430667
:D:D:D:D
RaGe_Raptor
15/09/2021, 09:25
ΜΗΧΑΝΑΡΑ
430668
zannisvel
15/09/2021, 09:40
Όλα μηχανάκια.
Σκουτεράκια τα scooter.
Μηχανή λέω το μοτέρ.
Όταν μιλάω στον πεθερό μου, το λέω μοτοσυκλέτα (3-4 φορές μέχρι να το ακούσει).
:bawl:
DoctoR_k6
15/09/2021, 10:33
Κ γω σε κουβεντες με ''γρηγορους κ που τα ξερουν ολα'' που δεν ημουν το Κ τους ελεγα εχω κ γω ενα μηχανακι ετσι για την βολτα. :lol:
Αν ξαναβρεθουμε να ανοιξουμε λιγακι...(πανε αυτα τωρα βεβαιως βεβαιως)
ΜΗΧΑΝΑΡΑ
430668
Μηχανή
430670
telegonos
15/09/2021, 13:58
Χαχαχαχχαχαχαχαχαχχαχα
Το ακι το χρησιμοποιουμε και οταν εχουμε οικειοτητα-συμπαθεια προς καποιον-κατι δεν το χρησιμοποιουμε για να προσδιορισουμε το μεγεθος.Εχω φιλο Γιαννακη που ειναι 2 μετρα και 140 κιλα
Σε πρόσφατο video ο FortNine αναφέρει ότι στην καθημερινή οδήγηση το counter leaning είναι ασφαλέστερο. Θεωρεί ότι το κρέμασμα του οδηγού στο εσωτερικό της στροφής, χρειάζεται κυρίως σε πίστα, όπου θέλεις να μεγιστοποιήσεις τη γωνιακή ταχύτητα.
Θεωρεί ότι στις περισσότερες από τις υπόλοιπες περιπτώσεις, το counter leaning σου παρέχει περισσότερη ασφάλεια. Υψηλότερο κέντρο βάρους, άρα καλύτερο χειρισμό σε περίπτωση απώλειας πρόσφυσης, γρηγορότερη εναλλαγή κλίσης στη μοτοσυκλέτα και καλύτερη ορατότητα.
Motorcycle Riders - You're Leaning the Wrong Way (https://www.youtube.com/watch?v=U1mSavQ_DXs)
Κλασσικό clickbait ανούσιο βιντεάκι όπως είπε και ένας φίλος πιο πάνω.Βλέπεται ευχάριστα και είναι καλοφτιαγμένο αλλά δεν προσφέρει τίποτα ουσιαστικό.Όταν μιλάμε για χαμηλές ταχύτητες και αργή οδήγηση είναι αστείο να μιλάμε για τεχνική με απώτερο σκοπό την ασφάλεια.Είναι σαν να βλέπεις ένα βίντεο για το πως να περπατάς αργά με ασφάλεια!:lol:
Σε κάθε περίπτωση το σημαντικότερο αξεσουάρ ασφαλείας για οδήγηση μέσα στην πόλη είναι τα μαλακά ελαστικά.
Το ακι το χρησιμοποιουμε και οταν εχουμε οικειοτητα-συμπαθεια προς καποιον-κατι δεν το χρησιμοποιουμε για να προσδιορισουμε το μεγεθος.Εχω φιλο Γιαννακη που ειναι 2 μετρα και 140 κιλα
Γνωστός και ως Little John (https://youtu.be/2OsRePNS4pk); :p
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.