PDA

View Full Version : Eσεις τι θα παιρνατε ;



Lioulios
23/09/2021, 12:56
Ο λογος γινεται για το africa με τα 1000cc μεταχειρισμενο και το δείλημα ειναι μεταξυ των μοντελων 2016-17 πρωτης γενιας με τα μεταγενεστερα 2018-19 με τα πολλα ηλεκτρονικα .

Τι θα παιρνατε και γιατι αν υποθεσουμε οτι βρισκεται κατι σε καλη κατασταση και σε νορμαλ τιμη συνυπολογιζοντας πως τα 2018+ εχουν και μια διαφορα +2Κ περιπου σαν μτχ .

thunder ace
23/09/2021, 13:06
Ο λογος γινεται για το africa με τα 1000cc μεταχειρισμενο και το δείλημα ειναι μεταξυ των μοντελων 2016-17 πρωτης γενιας με τα μεταγενεστερα 2018-19 με τα πολλα ηλεκτρονικα .

Τι θα παιρνατε και γιατι αν υποθεσουμε οτι βρισκεται κατι σε καλη κατασταση και σε νορμαλ τιμη συνυπολογιζοντας πως τα 2018+ εχουν και μια διαφορα +2Κ περιπου σαν μτχ .

Συνήθως στη δεύτερη γενιά "διορθώνουν" και κάποιες "ατέλειες".....οπότε μάλλον την πιο καινούργια.

PaNick67
23/09/2021, 13:10
Για ασφαλτινα ταξιδια με λιγο χωμα, αυτο με τα ηλεκτρονικα.
Για χωματινα ταξιδια με λιγη ασφαλτο, το χωρις. ( Ως γνωστον, στο χωμα ο,τι δεν υπαρχει δεν χαλαει )

nickald
23/09/2021, 13:46
Μετά του '16 και το big tank αν έβρισκα

Lioulios
23/09/2021, 14:04
Τα δυο που με ενδιαφερουν ενα 2017 και ενα 2018 ,εχουν κοντα στα 3.000 ευρω διαφορα και αν υπολογισουμε το γεγονος πως και τα χρηματα ειναι μαζεμενα σιγα σιγα και οχι ολα ,με κανουν να τεινω προς το 17 αρι το οποιο ειναι ιδιο στην ουσια με του16.
Αλλα θα ηθελα και αλλες γνωμες , ειδικα απο κατοχους .
Δεν υπαρχει περιπτωση να παω σε dct και οχι επειδη δεν μου αρεσει.
Απλα δεν το θελω για εμενα.

teogtp
23/09/2021, 14:41
Τα δυο που με ενδιαφερουν ενα 2017 και ενα 2018 ,εχουν κοντα στα 3.000 ευρω διαφορα και αν υπολογισουμε το γεγονος πως και τα χρηματα ειναι μαζεμενα σιγα σιγα και οχι ολα ,με κανουν να τεινω προς το 17 αρι το οποιο ειναι ιδιο στην ουσια με του16.
Αλλα θα ηθελα και αλλες γνωμες , ειδικα απο κατοχους .
Δεν υπαρχει περιπτωση να παω σε dct και οχι επειδη δεν μου αρεσει.
Απλα δεν το θελω για εμενα.

Τα πρώτα μοντέλα είχαν εμφανίσει πρόβλημα στα μπροστινά καλάμια αλλά και στις ακτίνες των τροχών.

OldMan
23/09/2021, 14:51
Τι θα παιρνατε

Καμμια 10αρια τρομπες βενζινης σαν spares..

Lioulios
23/09/2021, 17:05
Τα πρώτα μοντέλα είχαν εμφανίσει πρόβλημα στα μπροστινά καλάμια αλλά και στις ακτίνες των τροχών.

Nαι . Αυτα τα χω δει .
Για τις ακτινες δεν με ενδιαφερει , αλλα αυτο με την ανοδιωση στα καλαμια με απασχολει .
Βασικα ειναι το μονο που με απασχολει

billy84
23/09/2021, 23:45
Ουσιαστικά μιλάμε για το ίδιο μηχανάκι οπότε τα 2 και 3 χιλιάρικα διαφορά είναι αρκετά.Θα πήγαινα στο φθηνότερο και θα κράταγα τη διαφορά για βόλτες ή κάποια βελτίωση-μάζεμα αν χρειαστεί.

Lioulios
24/09/2021, 00:14
Να ρωτήσω κατι αλλο.

Για το θεμα με το εσωτερικο στις μποτες στα καλαμια στα πρωτα μοντελα.
Ετσι οπως το εχω δει το προβλημα και εδω απο καποιους σε αλλο θεμα , αλλα και σε ξενα φορουμ ,παρουσιαζεται το φαινομενο να φθηρεται το εσωτερικο σε συγκεκρημενο σημειο και αυτο δειχνει αστοχια που θα συμβει μαλλον σε ολα τα μηχανακια (αργα ή γρηγορα).
Τι ζημια μπορει να προκαλεσει μια τετοια φθορα ;
Οντως βιλλυ απο τη μια τα 3κ ειναι υπολογισιμα και απο την αλλη τα εξτρα ηλεκτρονικα που εχουν τα μεταγενεστερα εγω δεν τα θελω .

stefanos
26/09/2021, 10:47
Να ρωτήσω κατι αλλο.

Για το θεμα με το εσωτερικο στις μποτες στα καλαμια στα πρωτα μοντελα.
Ετσι οπως το εχω δει το προβλημα και εδω απο καποιους σε αλλο θεμα , αλλα και σε ξενα φορουμ ,παρουσιαζεται το φαινομενο να φθηρεται το εσωτερικο σε συγκεκρημενο σημειο και αυτο δειχνει αστοχια που θα συμβει μαλλον σε ολα τα μηχανακια (αργα ή γρηγορα).
Τι ζημια μπορει να προκαλεσει μια τετοια φθορα ;
Οντως βιλλυ απο τη μια τα 3κ ειναι υπολογισιμα και απο την αλλη τα εξτρα ηλεκτρονικα που εχουν τα μεταγενεστερα εγω δεν τα θελω .

Να πω την αλήθεια δεν έχω ασχοληθεί και ο όγκος των πληροφοριών είναι τεράστιος αλλά πρόκειται για μετρήσιμη φθορά ή απλά φεύγει η ανοδίωση?
Και η ανοδίωση αυτή έχει κάποιο σκοπό πέραν της αισθητικής?
Αναρωτιέμαι γιατί στα λίγα μηχανάκια που είχα η μόνη επίστρωση ήταν το χρώμιο στο καλάμι.

Lioulios
29/09/2021, 10:39
Στο εσωτερικο ειναι το θεμα .
Καποιοι καταλαβαινουν την διαφορα στην αισθηση οταν παρουσιαστει και καποιοι οχι.
Αλλος παλι στο ανβ ριντερ λεει πως σε καποια φαση η μοτο ηταν μη οδηγησιμη.
Δεν εχω εικονα και δεν ξερω , αλλα ειναι κατι που με απασχολει με το συγκεκρημενο μοντελο.
Η χοντα απο το 2018 αλλαξε τελειως το μπροστινο και φαινεται και απο το χρωμα (πιο καφε).

...ειναι η ανωδιωση ; ειναι τα δαχτυλιδια ; δεν εχω ιδεα τι το προκαλει , αλλα οσοι πανε να τσεκαρουν μετα το θορυβο που εχει δημιουργηθει ή πανε για αλλαγη στα λαδια , στο ανοιγμα βλεπουν σχεδον το ιδιο χαλι .
Καθετες γρατζουνιες και τοπικα σημαδια σαν λεκεδες .
Αυτο στα 2016 και 17 μοντελα.

Juohmaru!
29/09/2021, 12:15
Δεν έχει γίνει καμία ανάκληση από την Honda σχετικά;
Πόσο συχνό είναι το φαινόμενο; Εμφανίζεται απαρέγκλιτα σε όλα τα μοντέλα 16-17 ή αναλόγως της (σκληρής) χρήσης;
Σε μηχανάκια που εμφανίστηκε (εντός ή εκτός εγγύησης), η αντιπροσωπία τι έπραξε;
Τα μηχανάκια που κοιτάς έχουν κάνει σέρβις (έστω και προληπτικά) του μπροστινού;
Δεν ξέρω, ήρεμα ρωτάω...




Υ.Γ. Κι εγώ, αν το φαινόμενο είναι περιστασιακό και δεν επηρεάζει την λειτουργία (το "μη οδηγήσιμο" που φαίνεται παρατραβηγμένο), σε μοντ. 16-17 θα πήγαινα...

kons
29/09/2021, 12:38
Να πω την αλήθεια δεν έχω ασχοληθεί και ο όγκος των πληροφοριών είναι τεράστιος αλλά πρόκειται για μετρήσιμη φθορά ή απλά φεύγει η ανοδίωση?
Και η ανοδίωση αυτή έχει κάποιο σκοπό πέραν της αισθητικής?
Αναρωτιέμαι γιατί στα λίγα μηχανάκια που είχα η μόνη επίστρωση ήταν το χρώμιο στο καλάμι.

H ανοδίωση πέραν του χρώματος και του αισθητικού μέρους είναι μια μεταλλική επιφάνεια που γίνεται μετά από ειδική επεξεργασία και προστατεύει το μέταλλο από οξείδωση. Η χρήση της ανωδίωσης γίνεται κυρίως στο αλουμίνιο καθώς η οξείδωση του αλουμινίου είναι ένα πολύ άτιμο πράμα που δεν γίνεται άμεσα αντιληπτή και όταν πλέον την δείς θα είναι αργά καθώς θα έχουν δημιουργηθεί πόροι στο μέταλλο.

Lioulios
29/09/2021, 12:52
Eδω ο δικος μας ο ggs περιγραφει το προβλημα ακριβως.
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=156018

Απο τα λινκ που βρηκα στο τοπικ αυτο ,μπηκα στο Advrider και ασχοληθηκα αρκετα.
Ειναι πολλες οι περιπρωσεις .

Η χοντα δεν εχει ακουστει καθολου σε ολο αυτο.

Καποιοι καταφεραν και αντικατεστησαν καλαμια , αλλα ειναι λιγοι ,καθως η ζημια φαινεται αφου ανοιχτει το μπροστινο ,δηλ μετα απο καιρο που η εγγυηση παει περιπατο.
Οσοι τα τσεκαραν προληπτικα ειναι και αυτοι που τους τα αντικατεστησαν .
Οι περισσοτεροι κατοχοι δεν εχουν ιδεα.Μονο οσοι ασχολουνται περισσοτερο ή ειναι σε τιποτα φορουμ (καλη ωρα) εχουν δει προκοπη.

Εχω επικοινωνησει και με επισημους και με την αντ/πεια και οπως φανταζεστε...

" πρωτη φορα ακουμε κατι τετοιο "