View Full Version : Going to the dark side. Αγορα σκουτερ (εκει καταντησαμε)...
Nostradamus
17/06/2022, 22:16
Well done Πέτρο! Φαντάζομαι κοιτάς βόρεια Ελλάδα για να μην τραβιεσαι μέχρι Αθήνα για να βρεις.
Θέλει τσεκ σίγουρα. Δεν έβγαινε έτσι. Εχει βάλει και αυτά τα αυτοκόλλητα και πάντα με υποψιάζουν τέτοιες πρακτικές.
Ναι τα αυτοκόλλητα με χαλάνε κι εμένα. Είναι μοντέλο που δε θα έπρεπε να ασχολούμαι με χιλιόμετρα; Πχ ένα καθαρό (https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/321817454-honda-integra-700) μαμά που έχει 70-80Κ το προτιμώ από ένα σαν αυτό; Ξέρω ότι το μοτέρ είναι αυτοκινητιστικό αλλά απ την άλλη ένα μηχανάκι δεν είναι μόνο μοτέρ.
Well done Πέτρο! Φαντάζομαι κοιτάς βόρεια Ελλάδα για να μην τραβιεσαι μέχρι Αθήνα για να βρεις.
Ευχαριστώ.
Ναι γενικά πάντα αγόραζα από εδώ γύρω αν γινόταν, πλην εξαιρετικών περιπτώσεων.
Ναι τα αυτοκόλλητα με χαλάνε κι εμένα. Είναι μοντέλο που δε θα έπρεπε να ασχολούμαι με χιλιόμετρα; Πχ ένα καθαρό (https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/321817454-honda-integra-700) μαμά που έχει 70-80Κ το προτιμώ από ένα σαν αυτό; Ξέρω ότι το μοτέρ είναι αυτοκινητιστικό αλλά απ την άλλη ένα μηχανάκι δεν είναι μόνο μοτέρ.
Ευχαριστώ.
Ναι γενικά πάντα αγόραζα από εδώ γύρω αν γινόταν, πλην εξαιρετικών περιπτώσεων.
Το Integra είναι ουσιαστικά ένα NC με μικρότερες διαδρομές και άλλη θέση οδήγησης. Τα υπόλοιπα είναι ίδια, σκελετός, φρένα, μοτέρ κλπ. Συνεπώς τα 80.000km δεν είναι απλά λίγα, είναι ελάχιστα αν κρίνω απο το δικό μου. Βέβαια δεν έχω το DCT το οποίο σε κάποια έχει βγάλει το γνωστό πειράκι το οποίο είναι μια βλάβη της τάξεως των 80-100 ευρώ με εργασία. Γενικά πάντως πέρα απο αυτό δεν έχεις να φοβηθείς κάτι.
Προσωπικά θα προτιμούσα το ''καθαρό'' που παρέθεσες απο το άλλο το οποίο για τα έξτρα που έχει το δινει αρκετά φθηνά και αυτό με βάζει σε υποψίες. Φυσικά όλα αυτά τα λέω εξ αποστάσεως. Μπορεί το ''καθαρό'' να αποδειχτεί πιο βρώμικο απο το άλλο. Καλό θα ήταν να υπάρχει κανένα μαστόρι γνωστό κάπου στη μέση (ο έλεγχος εκεί πρέπει να αποφευχθεί για ευνόητους λόγους).
Συγχαρητήρια για τις επιδόσεις. Τώρα όσον αφορά το δίλημμα, είχα την εντύπωση ότι το σκούτερ ήταν κάτι προσωρινό μέχρι να βγει η διετία της σχολής και μετά θα ξαναγύριζες σε μοτοσυκλέτα. Μήπως να περιμένεις ένα χρόνο ακόμα;; Εκτός αν γλυκαθηκες από τα σκούτερ και θέλεις να μείνεις στην κατηγορία.
Συγχαρητήρια για τις επιδόσεις. Τώρα όσον αφορά το δίλημμα, είχα την εντύπωση ότι το σκούτερ ήταν κάτι προσωρινό μέχρι να βγει η διετία της σχολής και μετά θα ξαναγύριζες σε μοτοσυκλέτα. Μήπως να περιμένεις ένα χρόνο ακόμα;; Εκτός αν γλυκαθηκες από τα σκούτερ και θέλεις να μείνεις στην κατηγορία.
Ευχαριστώ Νίκο.
Όπως είχα γράψει και στην αρχή του νήματος το Integra ήταν το ιδανικό για μένα αφού θα συνδύαζε προστασία και ευκολία σκούτερ με κάποιες δυνατότητες μοτοσυκλέτας. Έχω οδηγήσει το nc700 και μου είχε αρέσει πολύ οπότε αν όντως το Integra είναι παρόμοιο θα μου κάτσει κουτί πιστεύω. Σκέφτομαι επίσης πως θα γλυτώσω και κάποια ταλαιπωρία και έξοδα απ τα συχνά και ακριβά σέρβις του σκούτερ.
Η σχολή είναι τρία χρόνια πάντως, οπότε έχω άλλα δύο χρόνια.
Μμμ αν μένουν ακόμα δύο χρόνια ίσως αξίζει. Το Integra είναι εμπορικό μοντέλο και θα φύγει γρήγορα αν δεν σου κάνει ή το βαρεθεις. Βέβαια δεν ξέρω αν κινδυνεύει με το πάρκινγκ στο δρόμο.
Πολύ ξεχωριστό και όμορφο μηχανάκι. Όποτε το πετυχαίνω στο δρόμο το χαζεύω. Από εμένα είναι ναι :D
Θεωρείται όντως εμπορικό; Εγώ το βλέπω στο δρόμο μια φορά το μήνα (και αν) εδώ πάνω. Το είχα και στα θετικά του το ότι δεν έχει πουλήσει μιας και παρκάρω έξω.
Προσωπικά και εγώ δεν το βλέπω κάθε μέρα, αλλά το βλέπω (κυρίως τα πρώτα μοντέλα).
Δεν είναι και της φθήνιας να κατακλύσει τους δρόμους.
Θεωρείται η στρητ έκδοση του 750 adv και τοποθετείται μεταξύ αυτού (του 750 adv) και του NC.
Απλά να γνωρίζεις ότι το Integra δεν έχει τον ίδιο αποθηκευτικό χώρο με το NC λόγω της 17αρας πίσω (αυτό διορθώθηκε με το Xadv που έχει μικρότερη ζαντα πισω)
Απλά να γνωρίζεις ότι το Integra δεν έχει τον ίδιο αποθηκευτικό χώρο με το NC λόγω της 17αρας πίσω (αυτό διορθώθηκε με το Xadv που έχει μικρότερη ζαντα πισω)
Το εχω υποψιν Βασιλη. Βασικα βλεπω εχει 15 λιτρα χωρο (πες να εχεις μεσα γαντια, ενα αδιαβροχο, ενα χταποδι). Αρα μαζι με μια 56αρα βαλιτσα παμε στα 71 λιτρα. Το δικο μου αυτη τη στιγμη εχει 41 λιτρα χωρο και 39αρα βαλιτσα, οποτε ειμαι στα 80 συνολο. Δεν ειναι και τοσο μεγαλη η διαφορα, πιστευω θα με καλυψει.
Ευχαριστω και για ολες τις πληροφοριες. :beer:
Δευτέρα βράδυ ανέβασα την αγγελία, σήμερα το πρωί ήρθε το είδε ο πρώτος υποψήφιος και μου έδωσε προκαταβολή για να κατεβάσω την αγγελία. Το καλό είναι ότι η μεταβίβαση θα γίνει από βδομάδα οπότε θα έχω λίγο χρόνο να κινηθώ για το Integra.
Οριακά πέρασα το over under του οκτάμηνου που είχα προβλέψει. :p
karellen
22/06/2022, 11:06
Πετράν συγχαρητήρια για τις σπουδαστικές σου επιδόσεις και καλή σταδιοδρομία!
ΥΓ έχω χάσει επεισόδια,τι μηχανάκι πούλησες?
ΥΓ2 έχει ένα Ιντέγκρα στην Τρίπολη,πάνω στην πλατεία Άρεως,κατηφόρισε καμμιά βόλτα! :lol:
Αυτό έχει βαλίτσες Honda, εξάτμιση και είναι Θεσσ/νικη https://www.mototriti.gr/data/usedbikes/metaxeirismenh/motosykleta/HONDA-INTEGRA-700-ABS-2013_145668.asp δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα η αγγελία.
και αυτό δείχνει μια χαρά https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/321817454-honda-integra-700
άντε με το καλό!
doctoras
22/06/2022, 12:10
Δεν υπαρχεις λεμε!
Με το καλο το επόμενο, που θα ειναι η νοερή αλλα και πρακτικη εισαγωγη στα τουριστικά μηχανάκια!
Εν τω μεταξύ από τότε που έγινε κουβέντα για το integra πλέον βλέπω κάθε μέρα στο δρόμο :lol:
Αυτό έχει βαλίτσες Honda, εξάτμιση και είναι Θεσσ/νικη https://www.mototriti.gr/data/usedbikes/metaxeirismenh/motosykleta/HONDA-INTEGRA-700-ABS-2013_145668.asp δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα η αγγελία.
και αυτό δείχνει μια χαρά https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/321817454-honda-integra-700
άντε με το καλό!
Το δευτερο θα το δω το Σαββατο και ειναι το κυριως υποψηφιο. Το αλλο εχει φυγει.
Να ζητησω και μια χαρη σε οποιον εχει διαθεση. Επειδη δεν εχω facebook και απ'οσο ξερω υπαρχουν αγγελιες που ανεβαινουν μονο εκει και οχι στο car. Αν μπορει κανεις ας ριξει μια ματια και στο fb αν υπαρχει καμια αγγελια που φαινεται ενδιαφερουσα σε Integra 700. Μερσι. :beer:
Μπα δεν παίζει κάτι στο marketplace αυτή τη στιγμή σε μια ακτίνα 250χλμ ας πούμε.
Προσωπικά θα κοιτούσα και εκτός νομού αν έβλεπα κάτι που θα μου έκανε κλικ.
Μια πρώτη επαφή από το τηλέφωνο μπορεί να μας πει αρκετά για το αν αξίζει η μετακίνηση.
δυο ακριβά
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/322580372-honda-integra-750
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/312358710-honda-integra-750
ένα τίμιο
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/322799412-honda-integra-700
και για το πρώτο μπάξιμο :D
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/324292692-honda-integra-700
Πανο το φτηνο 750 δεν το κοιταω γιατι ειναι εισαγωγη απο αγνωστο εμπορο στις Σερρες. Οποτε αντε βγαλε ακτη τι και πώς μπορει να ειναι. Το αλλο ξεφευγει πολυ σε τιμη,δεν μπορω να φτασω εκει. Παμε στο ζουμι... Σημερα ειδα το "τιμιο" οπως γραφεις, αυτο απο τα Γιαννιτσα.
Θετικα: Η μηχανη φαινεται καθαρη και σε καλη κατασταση. Ο ιδιοκτητης μου εκανε πολυ καλη εντυπωση, πενηνταρης παλιος μοτοσυκλετιστης ηρθε με καλοκαιρινο τζακετ και κρανος. Τον ειδα μερακλη γενικα, τα αυτοκολλητα τα εβαλε για να σπασει λιγο το μαυρο και απο κοντα δεν ειναι ασχημα. Αλλαγη μπροστινης αναρτησης γιατι δεν του αρεσε πώς βυθιζοταν στα φρενα, βολτομετρο. Γενικα σοβαρος και συνειδητοποιημενος.
Αρνητικα: Το σημαντικοτερο, η μηχανη ειναι εισαγωγης απο εμπορο. Κοινως αγνωστο τι χιλιομετρα εχει στην πραγματικοτητα και κανενα ιστορικο συντηρησης πριν απο τον τελευταιο κατοχο. Του το ειπα αυτο και μου λεει κι εγω το σκεφτηκα αλλα απο την αλλη ειδα μια καθαρη μηχανη σε καλη κατασταση και την πηρα. Δευτερο, στην οδηγηση οταν αφησα τα χερια δυο φορες αρχισε να συντονιζει και να κουναει. Δεν το εκανε παντα και εκεινη την ωρα ειχε πολυ δυνατο αερα οποτε παιζει να ηταν και απο αυτο. Κατα τ'αλλα ωραιο στην οδηγηση, καλες οι αλλαγες του κιβωτιου ολα κομπλε. Τριτο και τελευταιο, στο βιβλιο σερβις εχει στο τελευταιο σερβις στο Δαβανοπουλο σημειωση "Αρχικοποιηση σασμαν - μηδενισμος εγκεφαλου". Τον ρωτησα γι'αυτο, μου ειπε οτι δεν ειχε καποιο θεμα αλλα του το εκαναν αυτοι χωρις να ξερει το λογο (σας λεω ο,τι μου ειπε). Στο συνεργειο που το πηγαινε στα Γιαννιτσα εκανε αλλαγη το πειρακι που βγαζει προβλημα σε αυτα τα κιβωτια (προληπτικα μου ειπε). Να εχει να κανει με αυτο; Δεν ξερω, ας πει κανενας αν ξερει τι μπορει να ειναι.
Κατα τ'αλλα η μηχανη εχει τις αναρτησεις, το βολτομετρο, καινουρια αλυσιδογραναζα, μπαγκαζιερα 46αρα. Εχει κανει σερβις το Φεβρουαριο του '22 και θα παραδοθει με περασμενο ΚΤΕΟ (ληγει τωρα). Τα λαστιχα ειναι Dunlop Sportmax του '19, τα εβαλε οταν το πηρε και λογω λιγων χιλιομετρων δεν τα εχει αλλαξει. Εχουν οντως πελμα αλλα σιγουρα θα εχουν ξεραθει (μου ειπε κι αυτος οτι απο Φθινοπωρο καλο θα ηταν να αλλαχτουν). Οποτε υπολογιζω και ενα ζευγαρι λαστιχα σε κανα τριμηνο. Κατα τ'αλλα μια μηχανη πληρης.
Μεθαυριο ειναι να δω και το λευκο. Ειναι και ενα που φαινεται ωραιο στην Αθηνα στα 4800 (πρωτο χερι λεει) αλλα εκει που εχει φτασει η βενζινη πού να κατεβαινεις...
doctoras
23/06/2022, 19:25
Τρενάκι Πέτρο, το γρηγορο, η ζωη ειναι ταξίδι. Αν αξιζει και παρει ενα πρωτο οκ απο κανα έμπειρο ματι αφτι εθελοντη συμφορουμιτη ειτε έμπιστου αθηναίου μηχανικού , αξιζει να κατεβεις. Εγω θα πήγαινα
Το λευκο 700αρι δεν το ειδες;
Το Reset δεν είναι κάτι περίεργο. Μπορεί να είχε κολλήσει κάτι στην οθόνη. Συνήθως γίνεται στο μεγάλο σέρβις στις 48.000km.
Μίλησα με φίλο απο πάνω μέσα απο το ncclub. Υπάρχει καθαρό Integra φίλου του με 22.000km το οποίο όμως ξεφεύγει νομίζω απο το μπάτζετ σου. Το δίνει 5.500 ευρώ. Δεν τον ξέρω και δεν έχω ιδέα αν κατεβαίνει πιο κάτω, όπως δεν έχω ιδέα βέβαια και για το αν ανεβαίνεις εσύ τόσο (τα σχεδόν 1000 ευρώ είναι σεβαστή διαφορά). Σε κάθε περίπτωση αν σε ενδιαφέρει σε φέρνω σε επαφή.
Το λευκο 700αρι δεν το ειδες;
Εχουμε κλεισει συναντηση για το Σαββατο Βαγγο.
Το Reset δεν είναι κάτι περίεργο. Μπορεί να είχε κολλήσει κάτι στην οθόνη. Συνήθως γίνεται στο μεγάλο σέρβις στις 48.000km.
Μίλησα με φίλο απο πάνω μέσα απο το ncclub. Υπάρχει καθαρό Integra φίλου του με 22.000km το οποίο όμως ξεφεύγει νομίζω απο το μπάτζετ σου. Το δίνει 5.500 ευρώ. Δεν τον ξέρω και δεν έχω ιδέα αν κατεβαίνει πιο κάτω, όπως δεν έχω ιδέα βέβαια και για το αν ανεβαίνεις εσύ τόσο (τα σχεδόν 1000 ευρώ είναι σεβαστή διαφορά). Σε κάθε περίπτωση αν σε ενδιαφέρει σε φέρνω σε επαφή.
Ευχαριστω Βασιλη για το ενδιαφερον. Εχω βαλει ομως ενα οριο στα 2000€ επιπλεον των χρηματων της πωλησης οποτε ειναι οντως αρκετα εκτος μπατζετ.
Καλο νεο και το οτι το reset ειναι στανταρ διαδικασια. Ηταν η πρωτη φορα που το πηγε σε εξουσιοδοτημενο οποτε μαλλον εχει λογικη να εγινε τοτε.
Αν μιλάει για το dct reset τοτε δεν ειναι θεμα. Εγώ το κάνω 2 φορές τον χρόνο στο NC.
436665
Από χθες που το πήρα έκανα 150 χλμ. Έχω μείνει άφωνος. Σκούτερ και Deauville μαζί, δύο σε ένα. Μοτέρ "ντίζελ", κιβώτιο έκπληξη. Έχω απορία να δω τι κατανάλωση θα βγάζει, 110χαω @~3200 στροφές.
Γενικά ενθουσιασμένος. Και η γυναίκα επίσης. Θα επανέλθω φυσικά. :beer:
Το έκανες ρε φίλε τελικα!!! Καλορίζικο-καλοτάξιδο και αγρατζούνιστο να είναι. :beer:
Εγώ στο είπα υπολόγισε 3.5 λίτρα μέχρι αυτες τις ταχύτητες. Με Ιταλική και Νορβηγική βενζίνη έχω βγάλει και 2,9 μέχρι 110km αλλά οκ εμείς έχουμε και τη χειρότερη βενζίνη της Ευρώπης. Πρωτιά και εκεί!:D
Με γειά,καλά χιλιόμετρα,αυτό έχει κανονικό πηρούνι,με δυο τιμονόπλακες;
Το καλύτερο δώρο για τη γιορτή σου:beer:
Ό,τι καλύτερο εύχομαι!
Μεγείες!! καλοτάξιδη!!!!
Πολύ όμορφη είναι!!
Από βάρος και ευκολία (σε επι τόπου ελιγμούς δλδ) πώς σου φαίνεται σε σχέση με το προηγούμενο;
Φαντάζομαι σε αυτό θα φέρνει κατά κύριο λόγο σε μοτοσυκλέτα και (σχεδόν) καθόλου σε σκούτερ.
Nostradamus
29/06/2022, 18:16
Να το χαρείς με υγεία εύχομαι!
PaNick67
29/06/2022, 18:21
Καλοταξιδο να είναι!
Να το χαρείς.
DoctoR_k6
29/06/2022, 18:33
Καλα χλμ κ απροβληματιστα.
Αυτο ειναι το βασικο να το ευχαριστηθεις.
doctoras
29/06/2022, 21:23
Συνεπής στο χρονικό..:)
Παντως αν βαζαμε κουιζ πριν 2 χρονια για το που θα πήγαινες 2 χρονια μετα, θα πηγαίναμε "κουβα" ολοι :lol:
Ειμαι περιεργος να δω τι εχει το μενου μετα, μεχρι να γίνει αυτό καλοριζικο, καλοταξιδο, να το χαρεις!
φαινεται πολυ ξεχωριστό οχημα κατασκευαστικά, το μονο που εχει απο σκουτερ πανω του ειναι η θεση οδήγησης ολα τα υπόλοιπα μοτοσυκλετα
Καλοταξιδο Πέτρο!!! Αυτό από τα Γιαννιτσά τελικά ε;
stefanos
29/06/2022, 21:45
Το πήγες το dark side στο τέρμα.:lol:
Καλές βόλτες καλορίζικο, πολύ καλή επιλογή.
Με γειά,καλά χιλιόμετρα,αυτό έχει κανονικό πηρούνι,με δυο τιμονόπλακες;
Είναι ένα NC με πλαστικά, σκουτεράδικη θέση οδήγησης και μικρότερες διαδρομές στις αναρτήσεις. Όλα τα υπόλοιπα είναι ίδια.
Αν μπορούσε να ενταχθεί σε κάποια κατηγορία, θα έλεγα ότι είναι ουσιαστικά μια αυτόματη μοτοσυκλέτα με σκουτεράδικη θέση οδήγησης. Περιμένουμε περαιτέρω εντυπώσεις απο τον PTC.
Σας ευχαριστω ολους για τις ευχες! :beer:
Από βάρος και ευκολία (σε επι τόπου ελιγμούς δλδ) πώς σου φαίνεται σε σχέση με το προηγούμενο;
Φαντάζομαι σε αυτό θα φέρνει κατά κύριο λόγο σε μοτοσυκλέτα και (σχεδόν) καθόλου σε σκούτερ.
Εχει αισθητη διαφορα με το σκουτερ, δεν το συζηταω. Το βαρος στατικα δεν κρυβεται, αν και πρεπει να εχει χαμηλο κεντρο βαρους γιατι βλεπω οτι δεν εχει την ταση να παρει κλιση αν σου φυγει προς τη μια ή την αλλη πλευρα. Μια επιπλεον διαφορα ειναι το μικροτερο κοψιμο του τιμονιου σε σχεση με το σκουτερ.
Καλοταξιδο Πέτρο!!! Αυτό από τα Γιαννιτσά τελικά ε;
Ναι Νικο, αυτο ειναι. Ηρθε ο πωλητης Θεσσαλονικη και πηγαμε σε εξουσιοδοτημενο για ελεγχο (Γιαννης Κλαφας στη Νεαπολη, που μου φανηκε και ωραιος τυπος). Βρηκε τη μηχανη σε εξαιρετικη κατασταση με μονη παρατηρηση την εντυπωση οτι του ακουγονται λιγο οι βαλβιδες. Πραγμα που δεν ειναι και τιποτα φοβερο βεβαια, απλα το κραταμε υποψιν για το επομενο σερβις σε καμια δεκαρια χιλιαδες χλμ. Το κουνημα του τιμονιου που εντοπισα ειναι τελικα απο τη μπαγκαζιερα σε συγκεκριμενη ταχυτητα (60-65χαω). Το reset του κιβωτιου στανταρ διαδικασια οπως σωστα ειπωθηκε. Κατα τ'αλλα μια μηχανη με λιγα χιλιομετρα και απο εναν ιδιοκτητη που τα τελευταια τρια χρονια ηταν υπερ του δεοντος τυπικος σε ολα του. Ολα τα αναλωσιμα σε αριστη κατασταση με μονη παρατηρηση τα λαστιχα που εχουν μεν μονο 3000χλμ, ειναι ομως φορεμενα σχεδον πριν απο τρια χρονια. Δε μου φαινονται τοσο ασχημα απο κρατημα. Σκοπευω κιολας συντομα να μπω ενα Ρυσιο για να τα αγριεψω λιγο και να φαγωθει το γυαλισμενο εξωτερικο.
Ειναι παντως μηχανη φτιαγμενη για τη χρηση που κανω. Μετακινηση για πολλα καθημερινα χιλιομετρα σε αυτοκινητοδρομο (και οχι μονο) και με καθε καιρο.
Καποια πραγματακια που εχω ηδη εντοπισει:
- Αν και ειναι πιο φαρδια απο ενα μεσο σκουτερ, οι καθρεφτες περνανε πανω απο αυτους των αυτοκινητων οποτε στη διηθηση ειναι ικανοτατο. Παρεμπιπτοντως οι καθρεφτες εχουν σωστο μηκος και θεση, δινοντας εξαιρετικη εικονα προς τα πισω.
- Προσωπικα με βαζει σε κατασταση ζεν με τις αλλαγες ταχυτητων σε τοσο χαμηλες στροφες και το ολο χαλαρο στιλ που υπαγορευει η σταση οδηγησης. Εχω παρατηρησει οτι κινουμαι πιο ηρεμα τωρα απ'ο,τι με το Kymco.
- Το κιβωτιο ειναι πραγματικα ενα θαυμα της τεχνολογιας, δεν μπορω να φανταστω πώς θα ειναι το συγχρονο DCT μετα απο αλλα δεκα χρονια εξελιξης αν απο το 2012 ηταν τοσο καλο. Tο εχω ηδη συνηθισει. Βασικα δεν κανεις τιποτα, αντε αν θες λιγο γκαζι παραπανω για καμiα προσπεραση ή λιγο φρενο κινητηρα πλησιαζοντας ενα φαναρι να κατεβασεις με το (-) καμια ταχυτητα (πραγμα που γινεται σε ολα τα mode, οχι μονο στο manual).
- "Αυτο ρε συ ειναι σαν αμαξι" (ταδε εφη συζυγος). Πραγματικα χαιρεσαι να γραφεις χιλιομετρα.
- Ακομα και με τη μαμα εξατμιση εχει πολυ ωραιο ηχο που παραπεμπει σε V διαταξη (στροφαλος 270°).
Εύγε Πέτρο, καλορίζικο και καλά χλμ! Από ένα μικρό τεστ που έκανα στο DCT σε ένα Crosstourer 1200 έχω να πω κι εγώ πως είναι πολύ ωραίο σύστημα που σε βάζει σε μια ζεν κατάσταση, ότι πρέπει για αστικά χλμ.
Χρόνια πολλά για χθες, έκανες ωραίο δώρο στον εαυτό σου!
Dr.Monty
01/07/2022, 13:13
Καλοτάξιδο να είναι!
Καλορίζικο και καλοτάξιδο!
Καλοταξιδο να ειναι και χρονια σου πολλα!
Ωραίο, δεν το λες και κλασσικό σκούτερ,το καβαλούσα άνετα,καλές βόλτες :wave2:
Για την κουβέντα,είδα τυχαία από κοντά ένα forza 750,με εντυπωσίασε,από την μέση και πίσω σαν σπορ μοτοσυκλέτα είναι !
karellen
02/07/2022, 08:11
Καλοτάξιδο Πετράν,άπεφτο και με πολλά καλά χιλιόμετρα! :beer:
Καλοτάξιδο φίλε και πάντα όρθιος!
Καλοτάξιδο Πέτρε! Με γεια!
"Going to the dark side. Αγορά δεύτερου σκούτερ (εκεί καταντήσαμε)..."
Με τέτοια που ακούω για το DCT θέλω κι εγώ. Ίσως στο Forza που ανέφερε ο katsar πιο πριν, διότι μου αρέσει πολύ εμφανισιακά και για χρήση πόλης.
Αυτό που με εντυπωσιάζει, αν και λογικά αναμενόμενο καθώς μεγαλώνουμε, είναι ότι διαβάζω από πισταδόρους μηχανόβιους για την αξία της ζεν κατάστασης άνεσης. Εδώ και πολλά χρόνια έχω κάτι τέτοιο σχετικά ψηλά στις προτεραιότητές μου, αλλά κι εσείς εκεί καταντήσατε; :p
Εσύ πρέπει να πάρεις πρώτα ένα Ι4 δηλαδή CBR 650 τώρα που προλαβαίνεις ακόμα να μπεις στην οικογένεια της Honda και μετά το Forza μήπως το προλάβεις και ηλεκτρικό.
:beer: :beer: :beer:
Καλοτάξιδο Πέτρε! Με γεια!
" Going to the dark side. Αγορά δεύτερου σκούτερ (εκεί καταντήσαμε)..."
Αυτό που με εντυπωσιάζει, αν και λογικά αναμενόμενο καθώς μεγαλώνουμε, είναι ότι διαβάζω από πισταδόρους μηχανόβιους για την αξία της ζεν κατάστασης άνεσης. Εδώ και πολλά χρόνια έχω κάτι τέτοιο σχετικά ψηλά στις προτεραιότητες, αλλά κι εσείς εκεί καταντήσατε; :p
Είναι καθαρά θέμα χρήσης/αναγκών φίλε μου. Όταν δε χρειαζόμουν μηχανή για καθημερινή μετακίνηση οι προτεραιότητες ήταν άλλες. Έκανα ~2000 χλμ το χρόνο κυρίως χομπίστικη χρήση. Τώρα με σχολή και δουλειά στην άλλη άκρη της πόλης περνάω τα 1000 χλμ το μήνα. Θα έπρεπε να είναι κανείς χαζός ή απλά φανατικός για να εμμένει στις προηγούμενες αντιλήψεις.
Πάντως μετά και τη σημερινή βόλτα στα Πετροκέρασα, σκούτερ δε λέγεται αυτό το μηχάνημα σε καμία περίπτωση. Είναι σα να λες ιταλικό το Benelli. ;)
:beer: :beer: :beer:
Είναι καθαρά θέμα χρήσης/αναγκών φίλε μου. Όταν δε χρειαζόμουν μηχανή για καθημερινή μετακίνηση οι προτεραιότητες ήταν άλλες. Έκανα ~2000 χλμ το χρόνο κυρίως χομπίστικη χρήση. Τώρα με σχολή και δουλειά στην άλλη άκρη της πόλης περνάω τα 1000 χλμ το μήνα. Θα έπρεπε να είναι κανείς χαζός ή απλά φανατικός για να εμμένει στις προηγούμενες αντιλήψεις.
Πάντως μετά και τη σημερινή βόλτα στα Πετροκέρασα, σκούτερ δε λέγεται αυτό το μηχάνημα σε καμία περίπτωση. Είναι σα να λες ιταλικό το Benelli. ;)
Εντάξει προφανώς δεν είναι σκούτερ! :lol: Το ερώτημα δεν ήταν ποτέ αυτό άλλωστε. Όποιος βλέπει ξέρει, όποιος το οδηγήσει ξέρει καλύτερα!;)
Αναμένουμε εντυπώσεις απο τη βόλτα!
Στο τέλος όλοι με Honda μισό κινητήρα Jazz (https://www.bikeit.gr/on-off-honda/item/27640-test-honda-nc750x-dct-2021) θα καταλήξουμε. :p
Στο τέλος όλοι με Honda μισό κινητήρα Jazz (https://www.bikeit.gr/on-off-honda/item/27640-test-honda-nc750x-dct-2021) θα καταλήξουμε. :p
Εν τω μεταξύ τι γράφει ο τύπος κάτω απο το ανεκδιήγητο ''τον κόψαμε στη μέση κλπ'' ?
''Ακόμα θυμάμαι τα γραφήματα που μας έδειξαν με το πόσο μακρύτερες ήταν οι σχέσεις στο NC σε σχέση με ένα Hornet 600''!!!! Που το 700 είναι υπέρ-κοντό και θέλει 3η για τα 100km. Αυτοί πληρώνονται τώρα ας πούμε και γράφουν ότι να ναι.
δε συζητάω καν το ''τερμα γκάζι'' αλλά κατανάλωση 4 λίτρα στα 100km. Λες και γράφει κάποιος που δεν την οδήγησε ποτέ...
Tallyban
02/07/2022, 21:19
Καλοταξιδο, καλά χιλιόμετρα, πρόσεχε μη σου βάλουν πετρέλαιο στο βενζινάδικο τόσο αργοστροφο που είναι.
Σοβαρά τώρα,TDM850 που είχα σε χρήση αυτοκινητόδρομου με 4500σαλ 4.5λιτ/100χλμ(μόνοκαβαλο+σαμαρια.)
Μετρημένο παράλληλα στις , απόλυτως ίδιες συνθήκες (μόνοκαβαλο,σαμαρια)F650GS 3.5λιτ/100χλμ!!
Καλοβολτο.
Πολύ άνετο μηχανάκι με δυνατά φρένα!
Εν τω μεταξύ τι γράφει ο τύπος κάτω απο το ανεκδιήγητο ''τον κόψαμε στη μέση κλπ'' ?
''Ακόμα θυμάμαι τα γραφήματα που μας έδειξαν με το πόσο μακρύτερες ήταν οι σχέσεις στο NC σε σχέση με ένα Hornet 600''!!!! Που το 700 είναι υπέρ-κοντό και θέλει 3η για τα 100km. Αυτοί πληρώνονται τώρα ας πούμε και γράφουν ότι να ναι.
Υπολογίζεις στο σκεπτικό σου ότι το ενσί έχει κόφτη στις 6.500 rpm, ενώ το χώρναιτ στις 13.500 rpm;
Εννοώ ότι δεν μπορείς να συγκρίνεις τις σχέσεις με τα χιλιόμετρα ανά ώρα που φθάνει κάθε μοτοσυκλέτα, αν η μία φθάνει τις διπλάσιες rpm.
Αναμένουμε εντυπώσεις απο τη βόλτα!
Μολις ξεκινησε το στροφιλικι το γυρισα στο manual και απο αυτοματο "σκουτερ" εγινε μια μηχανη με quickshifter σε up και downshift. Το χαρηκα πολυ, η αληθεια ειναι με το που ξεκινησα τη σχολη ειχα πιστεψει οτι θα αργησω πολυ να ξαναοδηγησω μηχανη. :)
Σημερα εκανα γεμισμα και μετρησα καταναλωση. 3,7λτ/100χλμ με οχι και τοσο οικονομικη οδηγηση (εκανα αρκετα "αχρειαστα" ανοιγματα στο sport που δε θα τα εκανα αν δεν ηταν καινουρια η μηχανη, συν τη βολτα στα Πετροκερασα με οδηγηση στο manual οπου ανεβαζα στροφες και ημουν γκαζι-φρενο συνεχως). Με τη νορμαλ οδηγηση που κανω στην καθημερινοτητα μου πιστευω πως θα ειμαι γυρω στα 3,5 που ειχες προβλεψει.
giorgosb
03/07/2022, 23:11
Ήδη έχεις αρχίσει και το χαίρεσαι.. Καλορίζικο!
:beer:
zannisvel
04/07/2022, 10:26
Καλορίζικο να είναι φίλε και να το χαρείς!!!!!
Υπολογίζεις στο σκεπτικό σου ότι το ενσί έχει κόφτη στις 6.500 rpm, ενώ το χώρναιτ στις 13.500 rpm;
Εννοώ ότι δεν μπορείς να συγκρίνεις τις σχέσεις με τα χιλιόμετρα ανά ώρα που φθάνει κάθε μοτοσυκλέτα, αν η μία φθάνει τις διπλάσιες rpm.
Δηλαδή αυτός με τι το συγκρίνει και λέει ότι έχει μακριες σχέσεις?:lol: Βασικά τυπογραφικό έχει γίνει απλά είναι και αυτό μέσα στο ''ο,τι να ναι'' των περιοδικών γενικότερα.
Μολις ξεκινησε το στροφιλικι το γυρισα στο manual και απο αυτοματο "σκουτερ" εγινε μια μηχανη με quickshifter σε up και downshift. Το χαρηκα πολυ, η αληθεια ειναι με το που ξεκινησα τη σχολη ειχα πιστεψει οτι θα αργησω πολυ να ξαναοδηγησω μηχανη. :)
Σημερα εκανα γεμισμα και μετρησα καταναλωση. 3,7λτ/100χλμ με οχι και τοσο οικονομικη οδηγηση (εκανα αρκετα "αχρειαστα" ανοιγματα στο sport που δε θα τα εκανα αν δεν ηταν καινουρια η μηχανη, συν τη βολτα στα Πετροκερασα με οδηγηση στο manual οπου ανεβαζα στροφες και ημουν γκαζι-φρενο συνεχως). Με τη νορμαλ οδηγηση που κανω στην καθημερινοτητα μου πιστευω πως θα ειμαι γυρω στα 3,5 που ειχες προβλεψει.
Δεν είχα αμφιβολία επ'αυτου. Και σκέψου τώρα με μούφα βενζίνες ε? Με Ιταλική εύκολα 3-3,2 θα βλέπαμε. Το χειμώνα η κατανάλωση θα ανέβει αλλά θα κρατηθεί στο 4 πιστεύω.
Δηλαδή αυτός με τι το συγκρίνει και λέει ότι έχει μακριες σχέσεις?:lol: Βασικά τυπογραφικό έχει γίνει απλά είναι και αυτό μέσα στο ''ο,τι να ναι'' των περιοδικών γενικότερα.
Δεν είχα αμφιβολία επ'αυτου. Και σκέψου τώρα με μούφα βενζίνες ε? Με Ιταλική εύκολα 3-3,2 θα βλέπαμε. Το χειμώνα η κατανάλωση θα ανέβει αλλά θα κρατηθεί στο 4 πιστεύω.
Νομίζω ότι η κατανάλωση τον χειμώνα μειώνεται.
Πυκνωτερος αέρας λιγότερο καύσιμο στο μίγμα
Νομίζω ότι η κατανάλωση τον χειμώνα μειώνεται.
Πυκνωτερος αέρας λιγότερο καύσιμο στο μίγμα
Για πολλους λογους συμβαινει το ακριβως αντιθετο:
1) φωτα πιο συχνα αναμενα = ενεργεια χαμενη, που πρεπει να την αναπληρωσει η γεννητρια και να φορτισει τη μπαταρια
2) κρυα και σκληροτερα ελαστικα τα οποια εχουν μεγαλυτερη αντισταση κυλισης
3) κρυος κινητηρας προφανως, για μεγαλυτερο χρονικο διαστημα, με τον ψεκασμο αντιστοιχα να ριχνει παραπανω καυσιμο μεχρι να ερθει σε θερμοκρασια λειτουργιας.
4) κρυος αερας στην εισαγωγη = περισσοτερο οξυγονο ανα κυκλο = ο αισθητηρας λ διαβαζει φτωχο μειγμα με αποτελεσμα η διαρκεια ψεκασμου, να μεγαλωνει!
5) ανυπομονησια να φτασεις σπιτι καθως κρυωνεις ή οι συνθηκες δεν ειναι ιδανικες = παραπανω γκαζι ή ισως και πιο νευρικη οδηγηση.
6) μικροτερες και πιο συντομες διαδρομες = ο κινητηρας δεν ζεσταινεται, οποτε ειναι σε fuel enrichment mode.
7) κρυα λαδια! Ο ιδιος ο κινητηρας περιστρεφει την αντλια λαδιου, ζοριζεται να κινησει το λαδι μεχρι αυτο να ερθει σε θερμοκρασια λειτουργιας.
8) πυκνοτερος αερας το χειμωνα = μεγαλυτερη αεροδυναμικη αντισταση! ΝΑΙ!
Αυτα μου ερχονται στο μυαλο! Ολα παιζουν το ρολο τους αθροιστικα! :)
Για τους αστικούς μοτοσικλετιστές, ο κύριος παράγοντας είναι η κίνηση. Το καλοκαίρι είναι μειωμένη στις πόλεις και μειώνεται αισθητά η κατανάλωση. Έχω βγάλει σχεδόν ολόκληρη τη διαδρομή γραφείο->σπίτι με 6η συνέχεια στο κιβώτιο Αυγουστιάτικα.
Νομίζω ότι η κατανάλωση τον χειμώνα μειώνεται.
Πυκνωτερος αέρας λιγότερο καύσιμο στο μίγμα
Επειδή ταξιδεύω όλες τις εποχές, το χειμώνα είναι τόσο αισθητή η διαφορά που σπάνε τα νεύρα μου με τους ανεφοδιασμούς στα ταξίδια. Το καλοκαίρι με την ίδια χρήση βγάζω 20-30Km περισσότερα συνέχεια.
Παίζουν σίγουρα ρόλο όλα αυτά που έγραψε ο Pew και να συμπληρώσω και το οτι με πυκνότερο αέρα έχεις μεγαλύτερη αντίσταση ειδικά σε πιο υψηλές ταχύτητες.
DoctoR_k6
07/07/2022, 10:32
Το μονο σιγουρο ειναι οτι τον χειμωνα εχουμε καλυτερες επιδοσεις.
Οποτε κοντρες με το κρυο κ οχι με την ζεστη... :lol:
Το μονο σιγουρο ειναι οτι τον χειμωνα εχουμε καλυτερες επιδοσεις.
Οποτε κοντρες με το κρυο κ οχι με την ζεστη... :lol:
Γενικά οι κινητήρες έχουν καλύτερη επίδοση σε χαμηλές θερμοκρασίες με χαμηλή υγρασία και υψόμετρο.
Τώρα για τα υπόλοιπα οκ
zannisvel
07/07/2022, 13:11
Επιβεβαιώνω τη μείωση της κατανάλωσης το καλοκαίρι στο NC.
Είναι τουλάχιστον 0.6 - 0.8l/100km χαμηλότερη το καλοκαίρι.
Η κίνηση στην Ακρόπολη και στον Πειραιά που κινούμαι είναι σαφώς περισσότερη από το χειμώνα, οπότε σίγουρα δεν οφείλεται σε αυτό.
basilis_k6
07/07/2022, 17:13
Σε μεγαλες διαδρομες δεν εχω δει ποτε διαφορά. Οι επιδοσεις λογω κρυου εξισωνουν το αργο ζεσταμα και τον πυκνο αερα. Σε μικρες εχω αυξημενη το χειμωνα. Σε ταξιδι ιιιισως να ειναι λιγο καλυτερα καλοκαιρι.
Για πείτε ρε παιδιά εσείς που το κατέχετε πιο πολύ το μηχανολογικό, τι θέλει να πει ο ποιητής εδώ;
Honda designed the engine with a uniaxial primary balancer even though the primary vibration of the crankshaft could have been balanced perfectly using a biaxial balance shaft.
Για πείτε ρε παιδιά εσείς που το κατέχετε πιο πολύ το μηχανολογικό, τι θέλει να πει ο ποιητής εδώ;
Honda designed the engine with a uniaxial primary balancer even though the primary vibration of the crankshaft could have been balanced perfectly using a biaxial balance shaft.
Εννοει πως θα μπορουσαν να χρησιμοποιησουν 2 "αντικραδασμικους".
Περισσότερα, εδώ:
https://pdfs.semanticscholar.org/fbc2/fb948e41f1d4bc5d48d8fbd8eba9f914950c.pdf
Μια περιπτωση που μου ερχεται στο μυαλο ειναι ο κινητηρας του TDM!
Ολα ομως ειναι θεμα κοστους και η δευτερη λυση ειναι η πιο ακριβη! Εκτος απο το κοστος ομως, μιλαμε για περισσοτερα κινουμενα μερη, με περισσοτερες πιθανοτητες για βλαβη.
Με μπέρδεψε λίγο το λινκ γιατί μιλάει για μονοκύλινδρο.
Δλδ η Honda έβαλε έναν αντικραδασμικο αντί για δύο που θα κάναν καλύτερη δουλειά στην εξάλειψη των δονήσεων; Σχετίζεται αυτό κάπως με το ότι είναι 270°;
Επειδη δεν γινεται να γραφω σεντονια και γουσταρεις οπως και 'γω το διαβασμα, παρε αυτο το αρχειάκι :)
https://1drv.ms/b/s!AqYT6cHKGd94lg-xBI-aZkr-2-ou?e=Q3yMAe
Tallyban
07/07/2022, 20:25
Μάλλον έλλειψη χώρου λόγω dct,και η αντλία νερού στη κεφαλή δε είναι σε αυτά;
Με μπέρδεψε λίγο το λινκ γιατί μιλάει για μονοκύλινδρο.
Δλδ η Honda έβαλε έναν αντικραδασμικο αντί για δύο που θα κάναν καλύτερη δουλειά στην εξάλειψη των δονήσεων; Σχετίζεται αυτό κάπως με το ότι είναι 270°;
Η Honda έβαλε έναν αντικραδασμικό στο 700 και στο 750 έβαλε και 2ο για ακόμα πιο smooth λειτουργία (που ισχύει και στην πράξη για οποιον οδηγήσει και τα δύο). Βέβαια τα μειονεκτήματα του 750 τα έχω ξαναπεί, έπρεπε να κρατήσουν τον κυβισμό στα 670cc. Δεν υπήρχε κανένας λόγος για αύξηση κυβισμού και κατανάλωσης σε μια κατηγορία που ούτως ή άλλως το NC παίζει μόνο του (προς τα κάτω :lol:).
Υποψιάζομαι ότι το εμπορικό τμήμα ζήτησε αυξημένη ιπποδύναμη για να πουλήσει περισσότερο.
Εδώ και δεκαετίες μας έχουν κάνει πλύση εγκεφάλου για την αξία των πολλών ίππων. Δύσκολα αλλάζει η μάζα των καταναλωτών για να καταλάβει τα προτερήματα του συγκεκριμένου κινητήρα. Κάπως έτσι χαντακώθηκε και το πανέμορφο FMX.
Υποψιάζομαι ότι το εμπορικό τμήμα ζήτησε αυξημένη ιπποδύναμη για να πουλήσει περισσότερο.
Εδώ και δεκαετίες μας έχουν κάνει πλύση εγκεφάλου για την αξία των πολλών ίππων. Δύσκολα αλλάζει η μάζα των καταναλωτών για να καταλάβει τα προτερήματα του συγκεκριμένου κινητήρα. Κάπως έτσι χαντακώθηκε και το πανέμορφο FMX.
Δε νομίζω γιατί απο 52 πήγε 55 και πάλι ήταν πολύ αργό για αυτά τα κυβικά. Που δεν πρέπει να κρίνεται βάσει κυβικών βέβαια η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα αλλά λέμε...
Ίσως ήθελαν να το διαχωρίσουν πιο ξεκάθαρα απο το CB500X. Mόνο αυτό έχει λογική.
basilis_k6
08/07/2022, 13:55
Υποψιάζομαι ότι το εμπορικό τμήμα ζήτησε αυξημένη ιπποδύναμη για να πουλήσει περισσότερο.
Εδώ και δεκαετίες μας έχουν κάνει πλύση εγκεφάλου για την αξία των πολλών ίππων. Δύσκολα αλλάζει η μάζα των καταναλωτών για να καταλάβει τα προτερήματα του συγκεκριμένου κινητήρα. Κάπως έτσι χαντακώθηκε και το πανέμορφο FMX.
Αυξανουν ολοι τα κυβικα λιγω euro5. Μεσαία κυβικα πλέον ειναι τα 900-1000. Οι μεγαλες πάνε στα 1200-1300
SeniorCanardo
08/07/2022, 14:38
Κάπως έτσι χαντακώθηκε και το πανέμορφο FMX.
Όχι γιατί ήταν 165κιλά άδειο, 5 τάχυτο, 30 σκάρτα άλογα, κινητήρα της δεκαετίας του 80, πιο ψόφιο από τον προκάτοχο του;
Έμοιαζε με supermoto αλλά δεν ήταν και ακόμα και η honda δήλωνε πως δεν είναι supermoto, αλλά funbike. WTF?
Δεν μιλάμε καν για το τι έβγαζε ο ανταγωνισμός τότε.
Καλά τώρα η ομορφιά...(beauty is in the eye of the beholder)...
Προσωπικά μου φαίνεται άσχημο, πέρα από σχεδιαστικά "ασυνεπές".
Βέβαια σε θρεντ για integra είμαστε, οπότε όλα τα άλλα λογικό να φαίνονται όμορφα. :bawl:
1000 χλμ σε μισό μήνα. :)
Και κατά τ'άλλα κάνουμε οικονομία σε καύσιμο λόγω μικρής κατανάλωσης... :lol:
1000 χλμ σε μισό μήνα. :)
Και κατά τ'άλλα κάνουμε οικονομία σε καύσιμο λόγω μικρής κατανάλωσης... :lol:
Ακριβώς αυτό! Πριν πάρω το NC έκανα καμια 20αρια χιλιάδες ετησίως στο R1. Και με το NC τα πρώτα χρόνια έγραφα 55.000km μέσο όρο το χρόνο!:lol: Βέβαια είχα να κάνω πολλά πράγματα που δε μπορούσα να κάνω με το R1 τότε και απλά περίμενα. Η δίκαιη σύγκριση φυσικά γίνεται στα ίδια km!
Κλείσαμε μισό χρόνο με 8000 χλμ μέχρι τώρα. Άλλαξα μια λάμπα θέσεως πίσω και ένα απ τα λαστιχοπαξίμαδα που κρατάνε τη ζελατίνα. Το δεύτερο μάλλον χάλασε από δικό μου λάθος, όταν έβαλα την aftermarket ζελατίνα είχα σφίξει τέρμα τις βίδες γιατί δεν ήξερα.
Το χειμώνα έχει ανέβει η κατανάλωση στα ~4,3. Νομίζω παίζει μεγάλο ρόλο η πραγματικά τεράστια ζελατίνα με το έξτρα φρύδι. Η πλήρης ανεμοκάλυψη όμως (ειδικά για το ύψος μου) είναι άλλη φάση και δεν την αλλάζω με τίποτα. Με χαμηλότερες ταχύτητες (μέχρι 110) η κατανάλωση πέφτει αισθητά, οπότε ο ένοχος είναι όντως ο πυκνός κρύος αέρας σε συνδυασμό με τη μεγάλη επιφάνεια της πρόσοψης.
Είναι απλά η καλύτερη μηχανή που είχα ποτέ στη κατοχή μου. Δεν υπήρξε ξανά εργαλείο που να μου καλύπτει σε τέτοιο βαθμό τις τρέχουσες ανάγκες μου. Έχω σταματήσει να χαζεύω αγγελίες στο car και είναι πρώτη φορά που μου συμβαίνει.
Nostradamus
30/12/2022, 18:22
Ένας εσύ και ένας ο billy και όλοι θα κοιτάμε για honda στο τέλος.
skritikos
30/12/2022, 18:33
Ακριβώς αυτό! Πριν πάρω το NC έκανα καμια 20αρια χιλιάδες ετησίως στο R1. Και με το NC τα πρώτα χρόνια έγραφα 55.000km μέσο όρο το χρόνο!:lol: Βέβαια είχα να κάνω πολλά πράγματα που δε μπορούσα να κάνω με το R1 τότε και απλά περίμενα. Η δίκαιη σύγκριση φυσικά γίνεται στα ίδια km!
Να ξέρεις πως με αυτά που διαβάζω από σένα για το NC αντί για downsizing θα το πάω σε upsizing... :D
Κλείσαμε μισό χρόνο με 8000 χλμ μέχρι τώρα. Άλλαξα μια λάμπα θέσεως πίσω και ένα απ τα λαστιχοπαξίμαδα που κρατάνε τη ζελατίνα. Το δεύτερο μάλλον χάλασε από δικό μου λάθος, όταν έβαλα την aftermarket ζελατίνα είχα σφίξει τέρμα τις βίδες γιατί δεν ήξερα.
Το χειμώνα έχει ανέβει η κατανάλωση στα ~4,3. Νομίζω παίζει μεγάλο ρόλο η πραγματικά τεράστια ζελατίνα με το έξτρα φρύδι. Η πλήρης ανεμοκάλυψη όμως (ειδικά για το ύψος μου) είναι άλλη φάση και δεν την αλλάζω με τίποτα. Με χαμηλότερες ταχύτητες (μέχρι 110) η κατανάλωση πέφτει αισθητά, οπότε ο ένοχος είναι όντως ο πυκνός κρύος αέρας σε συνδυασμό με τη μεγάλη επιφάνεια της πρόσοψης.
Είναι απλά η καλύτερη μηχανή που είχα ποτέ στη κατοχή μου. Δεν υπήρξε ξανά εργαλείο που να μου καλύπτει σε τέτοιο βαθμό τις τρέχουσες ανάγκες μου. Έχω σταματήσει να χαζεύω αγγελίες στο car και είναι πρώτη φορά που μου συμβαίνει.
Φαντάζει αστείο σε όσους δεν το έχουν ζήσει αυτό το μηχανάκι αλλά συμφωνώ απόλυτα. Βέβαια πάντα μιλάμε να είσαι συνειδητοποιημένος και χορτασμένος απο γκάζια. Και εσύ έχεις περάσει απο διάφορα δυνατά μηχανάκια, έκανες τον κύκλο σου. Αν το έπαιρνες για 1η-3η μηχανή θα το είχες δώσει στον χρόνο πάνω και πολύ λέω. Όλα παίζουν τον ρόλο τους. Εύχομαι να συνεχίσεις να έχεις piece of mind!!!:beer:
Ένας εσύ και ένας ο billy και όλοι θα κοιτάμε για honda στο τέλος.
Όλοι στη φτερούγα θα καταλήξετε, δε γλιτώνετε!!:lol:
Να ξέρεις πως με αυτά που διαβάζω από σένα για το NC αντί για downsizing θα το πάω σε upsizing... :D
:lol: Πάντα πρέπει να αξιολογείς τις ανάγκες σου και να επιλέγεις βάσει αυτών (όταν είσαι νέος επιλέγεις με καύλα και καλά κάνεις). Αν ξέρεις τι θες και τι παίρνεις, το συγκεκριμένο μηχανάκι είναι μανούλα καημένη. Αν ψάχνεις άλλα πράγματα που δε μπορεί να στα δώσει θα το βαρεθείς γρήγορα.
Εγώ μάλλον θα έκανα ότι κάνω και με άλλα μηχανάκια της κατηγορίας. Τώρα το πόσο θα άντεχαν και πόσες φορές θα έμενα πάνω στα βουνά είναι ένα άλλο θέμα!:bawl:
skritikos
02/01/2023, 15:03
:lol: Πάντα πρέπει να αξιολογείς τις ανάγκες σου και να επιλέγεις βάσει αυτών (όταν είσαι νέος επιλέγεις με καύλα και καλά κάνεις). Αν ξέρεις τι θες και τι παίρνεις, το συγκεκριμένο μηχανάκι είναι μανούλα καημένη. Αν ψάχνεις άλλα πράγματα που δε μπορεί να στα δώσει θα το βαρεθείς γρήγορα.
Εγώ μάλλον θα έκανα ότι κάνω και με άλλα μηχανάκια της κατηγορίας. Τώρα το πόσο θα άντεχαν και πόσες φορές θα έμενα πάνω στα βουνά είναι ένα άλλο θέμα!:bawl:
Κοίτα έχοντας κάνει όλους σχεδόν τους μοτοσυκλετιστικούς κύκλους στην ζωή μου, ξέρω πως όταν η Honda σχεδίαζε το τελευταίο NC750X είχε κάτι σαν εμένα στο μυαλό της. Κολλάει απόλυτα με όσα κάνω και θέλω.
Αν δεν είχα το κόλλημα τελευταία να πηγαίνω προς τα κάτω στα κυβικά αντί προς τα πάνω νομίζω θα ήταν εύκολα η επόμενη μου. Ειδικά με το DCT gearbox.
Για την ώρα είμαι σε φάση περισυλλογής, έρευνας, σκέψης, δοκιμών. Όταν έρθει η ώρα να φύγει το CB500X μου θα έχει βγει και η τελική απόφαση.
Κοίτα έχοντας κάνει όλους σχεδόν τους μοτοσυκλετιστικούς κύκλους στην ζωή μου, ξέρω πως όταν η Honda σχεδίαζε το τελευταίο NC750X είχε κάτι σαν εμένα στο μυαλό της. Κολλάει απόλυτα με όσα κάνω και θέλω.
Αν δεν είχα το κόλλημα τελευταία να πηγαίνω προς τα κάτω στα κυβικά αντί προς τα πάνω νομίζω θα ήταν εύκολα η επόμενη μου. Ειδικά με το DCT gearbox.
Για την ώρα είμαι σε φάση περισυλλογής, έρευνας, σκέψης, δοκιμών. Όταν έρθει η ώρα να φύγει το CB500X μου θα έχει βγει και η τελική απόφαση.
Αν τελικά πας σε DCT και έχεις μπάτζετ, πήγαινε σε NC750 απο 2016 και μετά γιατί έχει βελτιώσεις.
skritikos
03/01/2023, 16:46
Αν τελικά πας σε DCT και έχεις μπάτζετ, πήγαινε σε NC750 απο 2016 και μετά γιατί έχει βελτιώσεις.
Σε ευχαριστώ. Αν πάω θα είναι μόνο για καινούργιο. Έχω μεγαλώσει πια αρκετά για να έχω χρόνο/ενέργεια για ατελείωτη αναζήτηση καλού μεταχειρισμένου.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.