Σύνδεση

View Full Version : Φθηνά αδιάβροχα μποτάκια μοτό;

CuckooDestroyer
02/10/2021, 18:42
Καλησπέρα παιδιά. Έχω ένα παπί και θέλω να πάρω αδιάβροχα μποτάκια μιας και μπαίνει χειμώνας και δεν έχω καθόλου αδιάβροχα παπούτσια οπότε επιβάλλεται η αγορά κάποιου ζευγαριού. Το μόνο που με νοιάζει είναι να είναι 100% αδιάβροχα.

Θα ήθελα να είναι όσο πιο φθηνά γίνεται διότι είναι πολύ στριμωγμένος οικονομικά. Έχετε να προτείνετε κάποια μιας και είμαι άσχετος; Θα κάνω κάθε μέρα γύρω στα 15 χλμ για να πηγαίνω στην δουκεια μες την βροχή. Ευχαριστώ

gior-gos
02/10/2021, 20:41
Μπορείς να πάρεις αυτά (https://motokinisi.gr/gr/gketes-520e-tucano-urbano-1287661.html) και να τα βάλεις πάνω απ τα παπούτσια σου.

CuckooDestroyer
02/10/2021, 21:32
Το θέμα είναι να πάρω παπούτσια όμως... Αν είναι να έβαζα αυτά θα έβαζα απλά σακούλες σούπερ μάρκετ

Panos76
02/10/2021, 21:54
Για τί ποσό μιλάμε; Η Forma έχουν αποδεκτή ποιότητα και καλές τιμές.

Bowleno
02/10/2021, 22:19
Το θέμα είναι να πάρω παπούτσια όμως... Αν είναι να έβαζα αυτά θα έβαζα απλά σακούλες σούπερ μάρκετ

Κάπου κάνεις κάποιο λάθος. Οι γκέτες καμία σχέση με... Σακούλες που λες.
2ον ΔΕΝ υπάρχει 100% αδιάβροχο παπούτσι η μπότα. (Και φτηνό κιόλας που θες) Όλα κάποια στιγμή μπάζουν. Τις γκέτες τις έχω κι εγώ και σε διαβεβαιώνω ότι είναι ότι καλύτερο για την βροχή!

CuckooDestroyer
02/10/2021, 23:16
Για τί ποσό μιλάμε; Η Forma έχουν αποδεκτή ποιότητα και καλές τιμές.

Κάνα 100ευρω Μαξ. Τώρα αν παίζει κάτι ακραίο με λίγα λεφτά παραπάνω το οποίο θα κρατήσει και πολύ περισσότερα χρόνια τότε θα μπορώ να το κοιτάξω.

basilis_k6
02/10/2021, 23:55
μποτάκι τυπου αρβυλα στρατου. μαυρο μονοκομματο δερμα και μια αλοιφη αδιαβροχοποιησης. οχι μηχανης, ειτε κασουαλ είτε ορειβασιας/κυνηγιου.
αν εχεις τις αρβυλες του στρατου περνα τες ενα μαυρο χρωμα και μετα αλοιφη αδιαβροχοποιησης και τέλος.

billyka
03/10/2021, 08:25