View Full Version : Tracer 7
πυξιδας990
03/12/2021, 10:22
φιλος το πηρε καινουριο και οντως το κιβωτιο ειναι κουτσουρο,του ειπαν θα στρωσει
basilis_k6
03/12/2021, 17:45
ενα σφικτο κιβωτιο θα μεινει σφικτο πολλα χλμ αλλα δεν θα ειναι παντα προβληματικο. το να μην κατεβαζεις ολες τις ταχυτητες σταματημενος δεν ειναι ενδειξη κακου κιβωτιου.
μετα τα πρωτα λάδια το μηχανακι που εχει χ αριθμο χιλιωμέτρων στα δικα μου χερια θα εχει κανει 4.000 αλλαγες ταχυτητων, στου διπλα 6.000 αλλαγες και σε εναν τριτο 10.000 αλλαγες. άλλη οδηγηση, άλλοι δρομοι κτλ.
τα κιβωτια ειναι στρωμένα μετα τις 5κ. ακομα ειναι νωρις για κλαμματα.
Έλεγχος σε ρεγουλατόρους συμπλέκτη (πάνω και κάτω) και στο τέντωμα της αλυσίδας άμεσα, πριν γίνει καμιά άλλη ζημιά. Αν το πρόβλημα δεν είναι εκεί στην αντιπροσωπεία μέχρι να το πάρεις σωστό.
Αν επιτρέπετε από που αγοράστηκε η μοτουσκλέτα;
ioannispar
03/12/2021, 20:34
Αν επιτρέπετε από που αγοράστηκε η μοτουσκλέτα;
Μόλις σκεφτόμουν να κάνω την ίδια ερώτηση.
Έλεγχο σου έκαναν πριν το παραλάβεις;;;
kyriakosrod
04/12/2021, 08:02
Από μια σύντομη αναζήτηση στο ίντερνετ είδα ότι όλα τα μοντέλα με αυτό το μοτέρ μπορεί να έχουν θέμα με την αλλαγή των σχέσεων. Είτε από δισκάκια είτε από το ένα ελατηριακι detent spring αναφέρεται νομίζω για την επιστροφή του λεβιέ είναι. Ψαχτο λίγο σε πιο συγκεκριμένα φόρουμ
torototo
04/12/2021, 08:54
Από μια σύντομη αναζήτηση στο ίντερνετ είδα ότι όλα τα μοντέλα με αυτό το μοτέρ μπορεί να έχουν θέμα με την αλλαγή των σχέσεων. Είτε από δισκάκια είτε από το ένα ελατηριακι detent spring αναφέρεται νομίζω για την επιστροφή του λεβιέ είναι. Ψαχτο λίγο σε πιο συγκεκριμένα φόρουμ
Βροχερες καλημερες στην παρεα . Τι ακριβως να ψαξω ? οι περισσοτεροι ειπαν οτι φταιω εγω λογο απειριας .Κανεις δεν με πιστεψε .Καποιος μαλιστα με εκοψε για νεο οδηγο και τον ευχαριστω. Ενας φιλος μου υποδειξε να μην κατεβαζω σταματημενος, ενας αλλος φιλος να δινω γκαζι, ενας αλλος φιλος με συμβουλεψε να αφομοίωσω οσα με συμβουλεψαν και να ξαναερθω με νεα δεδομενα !!!!!! ενας αλλος φιλος μου προτεινε να το δωσω σε καποιον πιο εμπειρο να το δοκιμασει , σε μια αλλη απαντηση καποιος εντυπωσιαστικε που ξεκιναω με 3η ...-αφου δεν κατεβαζει ξεκινησα και με 5η - Να κοψουν λιγο οι βροχες να παω αντιπροσωπια να δουμε...
zannisvel
04/12/2021, 11:04
Φίλε ξέρεις πως είναι, ο καθένας που θέλει να βοηθήσει λέει τη γνώμη του. Δεν έχουν όλοι τον ίδιο τροπο για να πουν κάτι, επηρεάζονται και λίγο από τα γραφόμενα του προηγούμενου και καταλήγεις εσυ να εξηγείς αλλά από το πραγματικό σου πρόβλημα.
Μπορεί να σε μπέρδεψα τώρα και εγώ με τις αμπελοφιλοσοφίες μου….
Νομίζω η αντιπροσωπεία θα πρέπει να το δει και να σου απαντήσει, αλλιώς πας σε άλλη μέχρι να φτάσεις σε επικοινωνία με τη Yamaha Ευρώπης εφόσον δεν είσαι ευχαριστημένος από τη μηχανή που αγόρασες.
Αφήνεις τον ποδομοχλό να επιστρέψει πλήρως πάνω, πριν τον ξαναπατήσεις;
Από μια σύντομη αναζήτηση στο ίντερνετ είδα ότι όλα τα μοντέλα με αυτό το μοτέρ μπορεί να έχουν θέμα με την αλλαγή των σχέσεων. Είτε από δισκάκια είτε από το ένα ελατηριακι detent spring αναφέρεται νομίζω για την επιστροφή του λεβιέ είναι. Ψαχτο λίγο σε πιο συγκεκριμένα φόρουμ
Αυτό ίσως επιβεβαιώνει την υποψία μου. Μία πιθανή δοκιμή, π.χ. κατά το κατέβασμα ταχυτήτων εν κινήσει, θα ήταν ήταν να πατάς τον ποδομοχλό για να κατεβάσεις ταχύτητα, κατόπιν να τον ανεβάζεις λίγο με το πόδι (όχι όμως τόσο, ώστε να ανεβάσει ταχύτητα) και αμέσως μετά να τον ξανακατεβάζεις για να αλλάξεις πάλι προς τα κάτω. Αν αυτό σου δίνει 100% επιτυχία στις αλλαγές εν κινήσει, τότε κάτι φταίει στην επαναφορά του ποδομοχλού.
basilis_k6
04/12/2021, 12:04
αν ειναι προβλημα συμπλέκτη το καταλαβαινεις πολύ ευκολα με δοκιμή στο κεντρικο σταντ. αν δεν εχεις βάλε ενα διπλο πίσω. αν η ροδα γυριζει με τερμα πατημενο κάτι δεν παει καλα. Μια τάση να γυρισει πολύ αργα ειναι λογικο να την εχει. ομως αν βάλεις το χερι σου θα πρεπει να μπορεις να την σταματήσεις. βαζεις ταχυτητα και με πατημενο τον συμπλέκτη η ροδα ειτε θα δεν θα γυριζει ειτε θα γυριζει πολύ αργα. αυτο ειναι σωστο και λογικο. μετα ειναι κιβωτιο. ξαναλεω, με 1000-2000χλμ δεν εχει νοημα να ασχοληθεις. κανε 4-5κ και δες πως ειναι τοτε. ειναι πολύ λογικο σε yamaha αστρωτο να ειναι έτσι το κιβωτιο.
Vassilis
05/12/2021, 12:13
Να πω την δική μου εμπειρία σχετικά σαν νέος αναβάτης, είχα γράψει ότι και εγώ είχα προβλήματα να κατεβάσω σε 1η σταματημένος. Κάποια στιγμή δοκίμασα να κουνήσω ελάχιστα την μηχανή στο φανάρι με τα πόδια και αμέσως μπήκε. Έπειτα άλλαξα συνήθεια, έμαθα να βρίσκομαι στην σωστή σχέση ώστε να μην χρειάζεται να κατεβάσω σταματημένος (ή και κατέβαζα απανωτά μέχρι να σταματήσω και απλά κράταγα συμπλέκτη) και δεν ξαναείχα πρόβλημα. Κάπου εκεί βέβαια έγινε και η αλλαγή λαδιών στα 1000 οπότε δεν ξέρω αν σχετίζεται αυτό. Είναι η πρώτη μου μηχανή οπότε δεν έχω εμπειρία από άλλα κιβώτια (οκ εκτός του Hornet του '13 που έμαθα) και το απέδωσα κατευθείαν σε εμένα το πρόβλημα. Η αλήθεια είναι ότι δεν το ανέφερα στην αντιπροσωπεία αλλά αν ξαναγίνει αυτό θα κάνω.
Βροχερες καλημερες στην παρεα . Τι ακριβως να ψαξω ? οι περισσοτεροι ειπαν οτι φταιω εγω λογο απειριας .Κανεις δεν με πιστεψε .Καποιος μαλιστα με εκοψε για νεο οδηγο και τον ευχαριστω. Ενας φιλος μου υποδειξε να μην κατεβαζω σταματημενος, ενας αλλος φιλος να δινω γκαζι, ενας αλλος φιλος με συμβουλεψε να αφομοίωσω οσα με συμβουλεψαν και να ξαναερθω με νεα δεδομενα !!!!!! ενας αλλος φιλος μου προτεινε να το δωσω σε καποιον πιο εμπειρο να το δοκιμασει , σε μια αλλη απαντηση καποιος εντυπωσιαστικε που ξεκιναω με 3η ...-αφου δεν κατεβαζει ξεκινησα και με 5η - Να κοψουν λιγο οι βροχες να παω αντιπροσωπια να δουμε...
Το πρώτο που θα έπρεπε να κάνεις είναι να είσαι επίμονος και απαιτητικός στην αντιπροσωπεία (αν θες μας λες και από που το πήρες). Δεν δίνουν λύσεις πάντα τα forum που και να σου δώσουν θα πρέπει πάλι να κινηθείς.
Δεν έχεις έναν φίλο έμπειρο να δοκιμάσει τη μοτοσυκλέτα να σου πει; Για εμένα όσο άπειρος και να είσαι δεν είναι δυνατό να μην αντιλαμβάνεσαι αν είναι θέμα προβλήματος ή δικής σου υπαιτιότητας. Το ότι ξεκινάς με 3η και 5η είναι τραγικό και τρομερά επώδυνο για τη σύμπλεξη, συμβάλλει στο να χειροτερεύεις τα πράγματα. Μάλλον δίσκοι καπούτ.
Να πω την δική μου εμπειρία σχετικά σαν νέος αναβάτης, είχα γράψει ότι και εγώ είχα προβλήματα να κατεβάσω σε 1η σταματημένος. Κάποια στιγμή δοκίμασα να κουνήσω ελάχιστα την μηχανή στο φανάρι με τα πόδια και αμέσως μπήκε. Έπειτα άλλαξα συνήθεια, έμαθα να βρίσκομαι στην σωστή σχέση ώστε να μην χρειάζεται να κατεβάσω σταματημένος (ή και κατέβαζα απανωτά μέχρι να σταματήσω και απλά κράταγα συμπλέκτη) και δεν ξαναείχα πρόβλημα. Κάπου εκεί βέβαια έγινε και η αλλαγή λαδιών στα 1000 οπότε δεν ξέρω αν σχετίζεται αυτό. Είναι η πρώτη μου μηχανή οπότε δεν έχω εμπειρία από άλλα κιβώτια (οκ εκτός του Hornet του '13 που έμαθα) και το απέδωσα κατευθείαν σε εμένα το πρόβλημα. Η αλήθεια είναι ότι δεν το ανέφερα στην αντιπροσωπεία αλλά αν ξαναγίνει αυτό θα κάνω.
Αυτό το ποστ πρέπει να το διαβάσουν όσοι αρχάριοι ξεκινάνε με οποιοδήποτε μηχανάκι. Δεν ξέρω αν κάποιος σου έδωσε συμβουλή ή απλά λόγω αντίληψης το βρήκες αλλά αυτό είναι το σωστό και το διαπίστωσες στην πράξη.Η μοτοσυκλέτα μπορεί να χρειάζεται να κουνηθεί λίγο για να ''πάρει'' την ταχύτητα.
Βέβαια για να ακούγεται συχνά το θέμα λογικά κάπου μπορεί να υπάρχει και μια δυσλειτουργία σε κάποια έστω μοντέλα. Σε κάθε περίπτωση παρακολούθησέ το και αν διαπιστώσεις πρόβλημα τρέξε το ενώ είσαι εντός εγγύησης.
Vassilis
06/12/2021, 23:02
Αυτό το ποστ πρέπει να το διαβάσουν όσοι αρχάριοι ξεκινάνε με οποιοδήποτε μηχανάκι. Δεν ξέρω αν κάποιος σου έδωσε συμβουλή ή απλά λόγω αντίληψης το βρήκες αλλά αυτό είναι το σωστό και το διαπίστωσες στην πράξη.Η μοτοσυκλέτα μπορεί να χρειάζεται να κουνηθεί λίγο για να ''πάρει'' την ταχύτητα.
Βέβαια για να ακούγεται συχνά το θέμα λογικά κάπου μπορεί να υπάρχει και μια δυσλειτουργία σε κάποια έστω μοντέλα. Σε κάθε περίπτωση παρακολούθησέ το και αν διαπιστώσεις πρόβλημα τρέξε το ενώ είσαι εντός εγγύησης.
:) Να σαι καλά. Να σου πω την αλήθεια απλά είχα προσέξει ότι όταν κινιοταν έστω και λίγο δεν είχε πρόβλημα να μπει η ταχύτητα όποτε είπα να το δοκιμάσω. Να πω επίσης ότι ακόμα και σταματημένος, αν περίμενα μερικά δευτερόλεπτα και δοκίμαζα πάλι, έμπαινε. Δεν ξέρω τι σημαίνει βέβαια αυτό αν σημαίνει κάτι.
Εντωμεταξύ, άσχετο, και εγώ του ‘84 :lol:
Εντωμεταξύ, άσχετο, και εγώ του ‘84 :lol:
Βασίλης του '84 και ο άλλος, αλλά σας ξεχωρίζουμε επειδή εκείνος κάνει περισσότερα χιλιόμετρα. :p
:) Να σαι καλά. Να σου πω την αλήθεια απλά είχα προσέξει ότι όταν κινιοταν έστω και λίγο δεν είχε πρόβλημα να μπει η ταχύτητα όποτε είπα να το δοκιμάσω. Να πω επίσης ότι ακόμα και σταματημένος, αν περίμενα μερικά δευτερόλεπτα και δοκίμαζα πάλι, έμπαινε. Δεν ξέρω τι σημαίνει βέβαια αυτό αν σημαίνει κάτι.
Εντωμεταξύ, άσχετο, και εγώ του ‘84 :lol:
Οι 84αρηδες είμαστε μαγική γενιά!!!!:D
basilis_k6
07/12/2021, 17:40
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/318441891-yamaha-tracer-700
κάποιος δεν άντεξε το κιβώτιο και λεει θέλω αμάξι και καλα :lol:
ioannispar
07/12/2021, 17:43
Ή για να πάρει το 900 χαχαχα
πάντως έτσι πρέπει να είναι το σωστό το μοτοσυκλετιστικό thread.
Ένα μοντέλο όλα τα θέματα μαζεμένα για να μαθαίνουμε απο πρώτο χέρι οτι βασανίζει τον χρήστη στη καθημερινότητα. Η μόνη αξιόπιστη πραγματικά χρήσιμη πληροφορία για τους ενδιαφερόμενους αγοραστες.
βέβαια παίζει τελικά μόνο η Yamaha να πουλάει τον τελευταίο καιρό, αλλά άλλο αυτό :bawl:
ioannispar
20/01/2022, 08:31
Ήρθε η ώρα να πω την άποψή μου για τη μηχανή. Έχω φτάσει σχεδόν Τα 2.000 χιλιόμετρα και την αισθάνομαι σαν παπί. Είναι πολύ ευέλικτη μέσα στην πόλη και για να είμαι πιο συγκεκριμένος ανάμεσα από τα αυτοκίνητα περνάς άνετα (όλοι το κάνουμε).
Από θέμα κατανάλωσης είμαι πολύ ευχαριστημένος, 5,5 lt και οι αποστάσεις που κάνω είναι 7km + 7km πήγαινε-έλα στη δουλειά. Εκτός πόλης έχω δει και 4lt χοντρικά.
Η θέση οδήγησης για εμένα που είμαι 1,74 είναι πολύ καλή χωρίς πιασίματα. Η σέλα δεν με ενοχλεί, αρκετά μαλακή, και γενικότερα είναι πολύ εύκολη στην οδήγηση.
Όσον αφορά τα φρένα, νομίζω πως είναι αρκετά καλά και να σημειώσω ότι δεν είχα ξανά οδηγήσει με ABS το οποίο θέλει λίγο συνήθεια στην αρχή αλλά μέσα στις πρώτες δύο μέρες συνηθίζεις.
Όσον αφορά το κιβώτιο για το οποίο γίνεται λόγος από πολλούς, μέχρι στιγμής δουλεύει άψογα ακόμα και τις κρύες ημέρες που διανύουμε.
Έναν μικρό προβληματισμό έχω μόνο με τα φώτα της. Για εντός πόλης είναι όλα τέλεια ακόμα και στο απόλυτο σκοτάδι, αλλά εκτός πόλης νομίζω ότι δεν αρκούν. Το διαπίστωσα στην Παλιά Εθνική προς Κόρινθο όπου υπάρχει ελλιπής φωτισμός σε πολλά σημεία του δρόμου και όταν πλαγιάζεις έστω και λίγο χάνει τον ορίζοντα λόγω της δέσμης που έχουν τα φώτα. Αυτό νομίζω διορθώνεται με προβολάκια για τα οποία δεν είμαι θετικός ακόμα.
Ελπίζω να βοήθησα και θα επανέλθω με ότι νεότερο. Κάθε άποψη και σχόλιο δεκτό!
Vassilis
20/01/2022, 10:48
Φίλε σαν να βαδίζουμε παράλληλα είναι. Τις πήραμε σχεδόν μαζί και βρίσκομαι και εγώ περίπου στα 2000 χλμ. Να πάμε καμία βολτίτσα ;)
Ήρθε η ώρα να πω την άποψή μου για τη μηχανή. Έχω φτάσει σχεδόν Τα 2.000 χιλιόμετρα και την αισθάνομαι σαν παπί. Είναι πολύ ευέλικτη μέσα στην πόλη και για να είμαι πιο συγκεκριμένος ανάμεσα από τα αυτοκίνητα περνάς άνετα (όλοι το κάνουμε).
Από θέμα κατανάλωσης είμαι πολύ ευχαριστημένος, 5,5 lt και οι αποστάσεις που κάνω είναι 7km + 7km πήγαινε-έλα στη δουλειά. Εκτός πόλης έχω δει και 4lt χοντρικά.
Η θέση οδήγησης για εμένα που είμαι 1,74 είναι πολύ καλή χωρίς πιασίματα. Η σέλα δεν με ενοχλεί, αρκετά μαλακή, και γενικότερα είναι πολύ εύκολη στην οδήγηση.
Όσον αφορά τα φρένα, νομίζω πως είναι αρκετά καλά και να σημειώσω ότι δεν είχα ξανά οδηγήσει με ABS το οποίο θέλει λίγο συνήθεια στην αρχή αλλά μέσα στις πρώτες δύο μέρες συνηθίζεις.
Όσον αφορά το κιβώτιο για το οποίο γίνεται λόγος από πολλούς, μέχρι στιγμής δουλεύει άψογα ακόμα και τις κρύες ημέρες που διανύουμε.
Έναν μικρό προβληματισμό έχω μόνο με τα φώτα της. Για εντός πόλης είναι όλα τέλεια ακόμα και στο απόλυτο σκοτάδι, αλλά εκτός πόλης νομίζω ότι δεν αρκούν. Το διαπίστωσα στην Παλιά Εθνική προς Κόρινθο όπου υπάρχει ελλιπής φωτισμός σε πολλά σημεία του δρόμου και όταν πλαγιάζεις έστω και λίγο χάνει τον ορίζοντα λόγω της δέσμης που έχουν τα φώτα. Αυτό νομίζω διορθώνεται με προβολάκια για τα οποία δεν είμαι θετικός ακόμα.
Ελπίζω να βοήθησα και θα επανέλθω με ότι νεότερο. Κάθε άποψη και σχόλιο δεκτό!
Μια χαρά! Πολύ θετικό το ότι σε έχει βολέψει. Εκεί που θέλω να εστιάσουμε είναι στα φώτα. Κάποτε μου έλεγε το ίδιο ένας φίλος για το δικό του μηχανάκι(ενα Ninja 250 τότε). Μου είχε κάνει εντύπωση μιας και έχοντας οδηγήσει το δικό του θεωρούσα πως είχε επαρκέστατα φώτα. Τελικά αποδείχτηκε ότι εσφαλμένα δε χρησιμοποιούσε ποτέ τη μεγάλη σκάλα στα επαρχιακά και περίμενε απο τη μεσαία να κάνει τη δουλειά. Δε γνωρίζω αν κάνεις το ίδιο λάθος αλλά εννοείται όπου δεν υπάρχει όχημα που έρχεται αντίθετα ΠΑΝΤΑ χρησιμοποιούμε μεγάλη σκάλα το βράδυ η οποία ακόμα και πάνω στη στροφή φωτίζει πολύ πιο μέσα απο τη μεσαία.
Αν δεν κάνεις αυτο το λάθος τότε όντως ίσως έχει αδύναμα φώτα.
Μια χαρά! Πολύ θετικό το ότι σε έχει βολέψει. Εκεί που θέλω να εστιάσουμε είναι στα φώτα. Κάποτε μου έλεγε το ίδιο ένας φίλος για το δικό του μηχανάκι(ενα Ninja 250 τότε). Μου είχε κάνει εντύπωση μιας και έχοντας οδηγήσει το δικό του θεωρούσα πως είχε επαρκέστατα φώτα. Τελικά αποδείχτηκε ότι εσφαλμένα δε χρησιμοποιούσε ποτέ τη μεγάλη σκάλα στα επαρχιακά και περίμενε απο τη μεσαία να κάνει τη δουλειά. Δε γνωρίζω αν κάνεις το ίδιο λάθος αλλά εννοείται όπου δεν υπάρχει όχημα που έρχεται αντίθετα ΠΑΝΤΑ χρησιμοποιούμε μεγάλη σκάλα το βράδυ η οποία ακόμα και πάνω στη στροφή φωτίζει πολύ πιο μέσα απο τη μεσαία.
Αν δεν κάνεις αυτο το λάθος τότε όντως ίσως έχει αδύναμα φώτα.
Με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο, στην συγκεκριμένη μηχανή ακόμα και από του αυτοκινήτου μου (με εργοστασιακά bi-xenon) η μεσαία σκάλα είναι δυνατότερη. Σε σύγκριση με της προσωπική μου μηχανής δε είναι σαν να έχω λάμπα ασετιλίνης..
ioannispar
21/01/2022, 07:24
Φίλε σαν να βαδίζουμε παράλληλα είναι. Τις πήραμε σχεδόν μαζί και βρίσκομαι και εγώ περίπου στα 2000 χλμ. Να πάμε καμία βολτίτσα ;)
Κανένα πρόβλημα, να το κανονίσουμε. Να φτιάξει λίγο ο καιρός γιατί με τόσο κρύο μας βλέπω για παγοκολώνες :lol:
ioannispar
21/01/2022, 07:31
Μια χαρά! Πολύ θετικό το ότι σε έχει βολέψει. Εκεί που θέλω να εστιάσουμε είναι στα φώτα. Κάποτε μου έλεγε το ίδιο ένας φίλος για το δικό του μηχανάκι(ενα Ninja 250 τότε). Μου είχε κάνει εντύπωση μιας και έχοντας οδηγήσει το δικό του θεωρούσα πως είχε επαρκέστατα φώτα. Τελικά αποδείχτηκε ότι εσφαλμένα δε χρησιμοποιούσε ποτέ τη μεγάλη σκάλα στα επαρχιακά και περίμενε απο τη μεσαία να κάνει τη δουλειά. Δε γνωρίζω αν κάνεις το ίδιο λάθος αλλά εννοείται όπου δεν υπάρχει όχημα που έρχεται αντίθετα ΠΑΝΤΑ χρησιμοποιούμε μεγάλη σκάλα το βράδυ η οποία ακόμα και πάνω στη στροφή φωτίζει πολύ πιο μέσα απο τη μεσαία.
Αν δεν κάνεις αυτο το λάθος τότε όντως ίσως έχει αδύναμα φώτα.
Φυσικά και όταν δεν έρχεται διερχόμενο αυτοκίνητο ανάβω τα μεγάλα. Το πρόβλημα το έχω όταν έρχονται άλλα αυτοκίνητα και ο δρόμος στην Κακιά Σκάλα για παράδειγμα, έχει πολλές στροφές. Η μεσαία σκάλα είναι αρκετά δυνατή αλλά επειδή δεν έχει κάτοπτρο είναι σαν δέσμη με αποτέλεσμα να μην βλέπεις εκτός της δέσμης, δηλαδή δεν διαχέεται το φως σε όλο το δρόμο. Αν λοιπόν έρχονται αυτοκίνητα από την αντίθετη κατεύθυνση δεν μπορείς να έχεις την μεγάλη σκάλα με αποτέλεσμα να μην βλέπεις τη συνέχεια του δρόμου. Πρέπει να είσαι συνέχεια με τον διακόπτη στο δάχτυλο για να αλλάζεις από μεσαία σε μεγάλη σκάλα.
Φυσικά και όταν δεν έρχεται διερχόμενο αυτοκίνητο ανάβω τα μεγάλα. Το πρόβλημα το έχω όταν έρχονται άλλα αυτοκίνητα και ο δρόμος στην Κακιά Σκάλα για παράδειγμα, έχει πολλές στροφές. Η μεσαία σκάλα είναι αρκετά δυνατή αλλά επειδή δεν έχει κάτοπτρο είναι σαν δέσμη με αποτέλεσμα να μην βλέπεις εκτός της δέσμης, δηλαδή δεν διαχέεται το φως σε όλο το δρόμο. Αν λοιπόν έρχονται αυτοκίνητα από την αντίθετη κατεύθυνση δεν μπορείς να έχεις την μεγάλη σκάλα με αποτέλεσμα να μην βλέπεις τη συνέχεια του δρόμου. Πρέπει να είσαι συνέχεια με τον διακόπτη στο δάχτυλο για να αλλάζεις από μεσαία σε μεγάλη σκάλα.
Έπιασες πολύ δύσκολη διαδρομή για νύχτα με ελλιπή σήμανση και τη διπλή διαχωριστική να έχει ξεθωριάσει πλέον. Δεν ξέρω πόση διαφορά θα δεις με προβόλια ειδικά σε αυτόν τον δρόμο. Όσο έχει κίνηση και δε μπορείς να ανοίξεις τα μεγάλα δυστυχώς είναι πρόβλημα.
ioannispar
21/01/2022, 18:10
Έπιασες πολύ δύσκολη διαδρομή για νύχτα με ελλιπή σήμανση και τη διπλή διαχωριστική να έχει ξεθωριάσει πλέον. Δεν ξέρω πόση διαφορά θα δεις με προβόλια ειδικά σε αυτόν τον δρόμο. Όσο έχει κίνηση και δε μπορείς να ανοίξεις τα μεγάλα δυστυχώς είναι πρόβλημα.
Ευτυχώς ξέρω τον δρόμο και δεν πήγαινα εντελώς στα τυφλά. Δεν είμαι θετικός στα προβολάκια αλλά αν είναι να τα βάλω θα πρέπει να βάλω και τα κάγκελα...
Ευτυχώς ξέρω τον δρόμο και δεν πήγαινα εντελώς στα τυφλά. Δεν είμαι θετικός στα προβολάκια αλλά αν είναι να τα βάλω θα πρέπει να βάλω και τα κάγκελα...
Το σημαντικότερο είναι οτι γνωρίζεις τη διαδρομή. Συνιστώ βέβαια πάντα να αποφεύγεται ο επαρχιακός τη νύχτα και να προτιμάται η νέα Εθνική. Ούτως ή άλλως δε μπορείς να πας όπως πας τη μέρα ώστε να ευχαριστηθείς τη διαδρομή.
ioannispar
21/01/2022, 19:06
Σωστός, έχεις δίκιο, αλλά ήθελα να πάω χαλαρά και με καμιά αλλαγή γιατί ακόμα το έστρωνα.
ioannispar
15/04/2022, 07:31
Κατασκευή η επέκταση του πίσω λασπωτήρα για να μην τρώει πολύ νερό και λερώνει. Είναι ότι μου αρέσει και πάρα πολύ το carbon :D
435211
435212
435213
ioannispar
15/04/2022, 07:33
Και πως φαίνεται τοποθετημένο
435214
435215
435216
Vassilis
16/04/2022, 11:37
Παρα πολυ ωραιο! Για πες περισσοτερα. Απο πού το πηρες κλπ
doctor_john
16/04/2022, 12:35
Ωραία δουλειά! μπράβο!
Kickstart
16/04/2022, 15:14
Παρά πολύ ωραίο!! Σχεδόν το λυπάμαι που θα λερώνεται από βρωμόνερα :)
ioannispar
18/04/2022, 08:00
Παρα πολυ ωραιο! Για πες περισσοτερα. Απο πού το πηρες κλπ
Βασίλη δεν το αγόρασα, εγώ το έφτιαξα.
ioannispar
18/04/2022, 08:05
Και εγώ το λυπάμαι που θα λερώνεται, αλλα πλένω την μηχανή πολύ συχνά!!!
Και μια φωτό απο την κατασκευή του....
435299
sapila racing
18/04/2022, 08:17
Πολυ ωραία ιδέα και ακομα καλύτερη η εκτέλεση!
Μπραβο, φαίνεται πολυ ωραιο πανω στην μηχανη. :beer:
Vassilis
18/04/2022, 09:51
Και εγώ το λυπάμαι που θα λερώνεται, αλλα πλένω την μηχανή πολύ συχνά!!!
Και μια φωτό απο την κατασκευή του....
435299
Ωωωωραιος! Να υποθεσω εχεις φουρνο κλπ; Πώς και ετσι γενικα; Ασχολεισαι με κατι σχετικο;
ioannispar
18/04/2022, 19:37
Ωωωωραιος! Να υποθεσω εχεις φουρνο κλπ; Πώς και ετσι γενικα; Ασχολεισαι με κατι σχετικο;
Οχι δεν εχω φουρνο αλλα χρησιμοποιω ρητινη που δεν θελει φουρνο αλλα θελει περιπου βδομαδα για να σταθεροποιηθεί σωστα και μετα βερνικι. Δεν ασχολουμαι με κατι σχετικο ως προς το επαγγελμα μου,απλα το εχω σαν χομπυ τον μοντελισμο και απο εκει εχω μαθει πολλα.
Γεια σας και απο μενα!Καινουριος στην ομαδα κατοχος tracer 7 του 21.Η ερωτηση μου ειναι η εξης:πηγαινοντας το μηχανακι για το 1ο service (και γενικα για καθε service) πρεπει να το βαζει ο μαστορας στον υπολογιστη για καταγραφη και εκει του service,η δεν ειναι απαραιτητο;
Θα απαντήσω ανάποδα, επειδή είχα ψάξει κάποτε για μεταχειρισμένο, πήγαμε σε εξουσιοδοτημένο κ εκτός των ελέγχων μπήκαμε στον υπολογιστή κ είδαμε τα σέρβις της μηχανής κ τι είχε αλλαχθεί κάθε φορά.
Οπότε ιδανικό θα ήταν να καταγράφονται τα σέρβις
Καλησπερα σας, και εγω πλεον κατοχος καινουργιου, ακομα στα 800χλμ δεν εχω κανει πρωτο σερβις.
Παρατηρησα απο σχετικα νωρις (200χλμ περιπου) οτι μολις ζεσταθει ακουγεται ενας μηχανικος ηχος πισω αριστερα σαν να βρισκει η αλυσιδα.
Αυτο το ακουγα κυριως με 4τη ταχυτητα φορωντας το κρανος παντα οποτε δεν ειχα εικονα ακριβως για το σημειο ακριβως που ακουγεται.
Δεν εχω δοκιμασει ουτε να καθαρισω/επαναλιπανω την αλυσιδα, ουτε να την σφιξω/ξεσφιξω καθως ειμαι παντελως ασχετως και δεν θελω να κανω κατι χειροτερο. (πρωτη μηχανη, γενικα)
Χθες στην ευθεια προς το σπιτι μου 1 χλμ πριν χρειαστηκε να κανω σταση και να βγαλω κρανος για να χαιρετησω ενα φιλο και οδηγησα το υπολοιπο της διαδρομης χωρις αυτο.
Ε λοιπον το μηχανακι ακουγοταν σαν να περνουσε ο παλιατζης με αυτα τα τρικικλα τα πεθαμενα τα παπια. Ιδιαιτερα εντονος θορυβος (κλικλικλικλικλικλικι) στην 3η και 4η.
Δοκιμασα να παταω συμπλεκτη τν ωρα που το εκανε να δω αν εχει να κανει με σαζμαν αν σταματουσε δλδ ο ηχος αλλα δεν αλλαξε κατι.
Ειπα σαν πρωτη φαση να σας στειλω και σας, μιας και ειναι λιγο πεθαμενο και το θεμα, να ξεθαφτει.
ioannispar
29/06/2022, 15:31
Μπορεί και να θέλει σφίξιμο η αλυσίδα σου. Στο δικό μου την έσφιξαν στο πρώτο service, αλλά εγώ κάθε 500χλμ την λυπαίνω και κάθε 1000χλμ την καθαρίζω και μετά την λυπαίνω αυστηρά! Επίσης στο πρώτο service ελέγχουν για τυχόν σφυξίματα που θα χρειαστούν γενικά στην μοτό. :wave2:
mFilippism
01/07/2022, 12:25
Μπορεις επίσης να αφήνεις σιγα σιγα τον συμπλέκτη. Έτσι κουμπώνει η ταχύτητα κ συνεχίζεις να κατεβάζεις με τον ίδιο τρόπο. Εμένα τουλάχιστον δουλεύει ετσι. Ωστόσο επειδή δεν μ φαίνεται κ ο πιο σωστός τρόπος, όπως ανέφεραν κ προηγούμενοι κατεβάζω μια μια πριν φτάσω στο φανάρι κ σταματήσω.
doctor_john
02/07/2022, 15:28
Με πολύ χαμηλή ταχύτητα, σε χαλαρό σταμάτημα για παράδειγμα, μάλλον δεν έχει πρόβλημα αυτό που κάνεις.
Αν όμως το συζητάς για να μαζεύεις την μοτό πριν την στροφή, σίγουρα είσαι πολύ έμπειρος αλλά δεν ξέρω αν έχεις
κάποιο κέρδος χωρίς την λειτουργία slip στο συμπλέκτη.
Επίσης νομίζω πως σε αυτό τον τύπο κινητήρα με σασμάν κασέτα (; ), ότι δύναμη εφαρμόζουμε με τον τροχό
προς την πρωτεύουσα ζορίζει ιδιαίτερα την έδραση και τα γρανάζια που είναι πιο κοντά στο γρανάζι της.
ioannispar
25/05/2023, 07:41
Επειδη παντα μου αρεσαν να τα βλεπω, αλλα και να τα εχω, οχι 4 - 6 -8 οπως εχω δει σε αλλα μηχανακια, αλλα 2 προβολακια, πηρα την αποφαση να τα βαλω! Εκτυπωσα σε 3D printer τις βασεις τους γιατι δεν εχω καγκελα και δεν ξερω αν θα βαλω ποτε (δεν μου πολυ αρεσουν) και εφτιαξα την πλεξουδα τους με ρελε και ασφαλειες οπως πρεπει! Το αποτελεσμα στον φωτισμο πραγματικα μου αρεσει πολυ!
Οι βασεις ειναι εκτυπωμενες απο ABS και πιανουν εκει που μπαινουν τα μανιταρια. Σφιγγουν με λαστιχο το οποιο διογκωνεται σφιγκοντας την βιδα alen και στην συνεχεια βιδονεται πανω το προβολακι.
Vassilis
24/10/2023, 10:47
Έχεις βγάλει ποτέ τα πλαϊνά πλαστικά και του ντεπόζιτου; Ή και κάποιος άλλος αν το έχει κάνει
ioannispar
25/10/2023, 07:30
Οχι Βασιλη δεν το εχω προσπαθησει ακομα. Και δεν εχω βρει καποιο βιντεακι που να το δειχνει. Θελω να βγαλω το μουτρο ομως γιατι κανει ξανα το τριξιμο ο μηχανισμος στο κατω σημειο και εχω βγει απο την εγγυηση οποτε πρεπει να το φτιαξω μονος μου!
Αυτό είναι; https://youtu.be/SoO-eJOVnro?si=aFN2e5UwewCOrmVJ
ioannispar
25/10/2023, 08:18
Οχι το επομενο ειναι. Αλλα θα το δω γιατι λογικα παρομοιο θα ειναι και θα με βοηθησει! Θενξ :beer:
ioannispar
25/10/2023, 08:23
Βασιλη δεν ειναι το θεμα που θελεις, αλλα δειχνει πως βγαινουν ντεποζιτο κ.α.
https://www.youtube.com/watch?v=T1dMABOhEQg&ab_channel=NoulasMoto
Vassilis
25/10/2023, 10:22
Εισαι ωραιος. Σ ευχαριστω πολυ!
μιας και πλεον κάτοχος tracer 700 2022,εχω δει οτι εχω average καταναλωση 6,2-6,3 και δεν πέφτει κατω απο τα 6.Οι υπολοιποι κατοχοι τι καταναλωσεις παρατηρουν;
μιας και πλεον κάτοχος tracer 700 2022,εχω δει οτι εχω average καταναλωση 6,2-6,3 και δεν πέφτει κατω απο τα 6.Οι υπολοιποι κατοχοι τι καταναλωσεις παρατηρουν;
Μιλάς για την ένδειξη του κοντέρ, φαντάζομαι.....Αν ναι,
Μόνο γέμισμα μέχρι πάνω, μηδενισμός στον μερικό, κάνεις τις βόλτες σου, ξαναγεμίζεις μέχρι πάνω και διαιρείς τα λίτρα που έβαλες με τα χλμ. στον μερικό. Οτιδήποτε άλλο (σε οποιαδήποτε μοτό) είναι γτπκ.
Κάνε το και πες μας την κατανάλωση που έχεις.
Πάντως, για 700άρι κυβικά μοτέρ νορμάλ την βλέπω, εξαρτάται και που κινείται και πως.....
giannis_angel
28/02/2024, 10:39
εγώ με 7αρι ανάλογα πόσο τρέχω έχω κατανάλωση γύρω στο 6
εγώ με 7αρι ανάλογα πόσο τρέχω έχω κατανάλωση γύρω στο 6
θα παω στον μαστορα να δει μηπως θελει ρυθμιση το μειγμα.
Εχετε να προτεινετε καμια εξατμιση που να εχει ωραιο μπασο ηχο;σκεφτομουν να βαλω ακραποβιτς αλλα το 1κ που θελει ειναι αρκετο ποσο και ελεγα μηπως παρω mivv που την βρισκεις στα 450 ή arrow στα 800 περίπου
basilis_k6
28/02/2024, 21:50
θα παω στον μαστορα να δει μηπως θελει ρυθμιση το μειγμα.
Εχετε να προτεινετε καμια εξατμιση που να εχει ωραιο μπασο ηχο;σκεφτομουν να βαλω ακραποβιτς αλλα το 1κ που θελει ειναι αρκετο ποσο και ελεγα μηπως παρω mivv που την βρισκεις στα 450 ή arrow στα 800 περίπου
Κουμπωνει και απο μτ? Λογικα ναι. Θα επερνα την πιο φθηνη που θα εβρισκα μετοχειρη. Δες τις αγγελιες στο καρ που πουλανε μτ με εξατμιση και στειλε μνμ.
Vassilis
03/03/2024, 14:30
μιας και πλεον κάτοχος tracer 700 2022,εχω δει οτι εχω average καταναλωση 6,2-6,3 και δεν πέφτει κατω απο τα 6.Οι υπολοιποι κατοχοι τι καταναλωσεις παρατηρουν;
4,7 :eek:
Vassilis
03/03/2024, 14:34
θα παω στον μαστορα να δει μηπως θελει ρυθμιση το μειγμα.
Εχετε να προτεινετε καμια εξατμιση που να εχει ωραιο μπασο ηχο;σκεφτομουν να βαλω ακραποβιτς αλλα το 1κ που θελει ειναι αρκετο ποσο και ελεγα μηπως παρω mivv που την βρισκεις στα 450 ή arrow στα 800 περίπου
Έχω ψάξει κατα καιρούς αλλά η διαφορά στον ήχο για εμένα δεν δικαιολογεί το έξοδο. Παπαγιαννη για κοίταγες;
Καλημέρα κι από εμένα , κάτοχος του Tracer 700 του 2019 κι έχω μια ερώτηση εκτός προς τους κατόχους. Είναι η ιδέα μου η μήπως η ρεζέρβα ανάβει αρκετά γρήγορα. Υπάρχουν 6 γραμμές στον δείκτη και φτάνω τις 2 ( μετά από 120 χλμ με 5.5 κατανάλωση) άρα έχει 5 λίτρα ρεζέρβα ;
Vassilis
22/04/2024, 21:15
3 λίτρα νομίζω είναι η ρεζέρβα. Περίπου 40 χλμ αυτονομία έχει
ioannispar
23/04/2024, 22:37
3 λίτρα νομίζω είναι η ρεζέρβα. Περίπου 40 χλμ αυτονομία έχει
Σωστα!
Overwrite
09/05/2024, 23:12
Βλέπω τη μηχανή την έχουν ως semi-automatic στο cars gr. Αυτό σημαίνει πως μπορείς και να μην χρησιμοποιείς συμπλέκτη στις αυξομειωσεις ταχυτήτων, και ότι δεν σβήνει αν έχεις πρώτη ταχύτητα και είναι σταματημένη(σαν παπί?)?
κάτι τέτοιο πρέπει να είναι ακραία βολικό στην πυκνή κίνηση με τα πολλά σταμάτα-ξεκίνα
Vassilis
09/05/2024, 23:31
Δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Συμπλέκτη γενικά μπορείς να μην χρησιμοποιείς στο ανέβασμα/κατέβασμα αλλά απ' οτι μου ειχαν πει δεν ενδείκνυται. Υπάρχει και το quick shifter ως extra που κανει την διαδικασια πιο αξιοπιστη. Δεν ξερω αν η αγγελια που βρηκες το εχει πανω. Βεβαια μπορει απλα να εκαναν λαθος.
Overwrite
09/05/2024, 23:47
Α οκ τότε θα κάνανε λάθος.
off-road πως τα πάει η μηχανή?
basilis_k6
09/05/2024, 23:51
Δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Συμπλέκτη γενικά μπορείς να μην χρησιμοποιείς στο ανέβασμα/κατέβασμα αλλά απ' οτι μου ειχαν πει δεν ενδείκνυται.
στο ανέβασμα μονο. στο κατέβασμα το κάνεις αν εχεις μεινει απο συμπλέκτη και αυτο πολυ προσεκτικα.
Vassilis
10/05/2024, 00:05
Α οκ τότε θα κάνανε λάθος.
off-road πως τα πάει η μηχανή?
Δεν είναι on-off οποτε οσο επιτρεπουν τα λαστιχα που με τα Road 6 που νομιζω οτι ερχεται τωρα δεν επιτρεπουν και παρα πολυ...
Είμαι αρκετά ευχαριστήμενος με τα συγκεκριμένα μισελέν , το μόνο αρντηικό όλων των μισελεν είναι οτι φθείρονται αρκετά γρήγορα. Στα 2 χρόνια δηλαδή θέλουν αλλαγή εξαρταται βέβαια και απο άλλους παράγοντες αλλα είναι ένα πολύ μαλακό λάστιχο με οτι αυτό συνεπάγεται.
Στο ταξίδι που έκανα σταθερά απο 105 μέχρι 130 η κατανάλωση μου ηταν 4.2. Μετα απο το ξεμπούκωμα που έφαγε μέσα στην πόλη έγω είμαι στα 4.8 με 4.6 δικάβαλος . Το μεγαλύτερο που έχω δεί χωρίς πολλά ζόρια βέβαια είναι 5.6.
Κανα λίνκ για φλασάκια επειδή αυτά της πρώτης γενιάς είναι άσχημα έχουμε?
Barracuda , Rizoma ή κάτι πιο προσιτό ?
Barracuda , Rizoma ή κάτι πιο προσιτό ?
Θα εξετάσω όλες τις επιλογές και οτι μου κάνει καλύτερη εντύπωση σαν ποιότητα και design θα το αγοράσω. Είχα βρεί yamaha αλλά η 4αδα ξεφευγε αρκετά.
Καλησπέρα και από μένα. Καμμιά γνώμη για τα DNA? Γιατί κάτι μου λέει να βάλω .Να βγει σωστή η διαίσθηση? Αυξάνεται το καύσιμο? https://www.motokouskouris.gr/katastima/filtro-aeros-dna-yamaha-tracer-7-2021-2023/?srsltid=AfmBOorbOq1q_haNIDhTRHbgWamqpWS6kdnkibLZRM1v87PyLLJrwJqF
παρόμοιο της K&N έχω στο ΜΤ, ίδιο μοτέρ , δεν νομίζω οτι αύξησε αισθητά την κατανάλωση
Ο ήχος εισαγωγής άλλαξε λίγο , στο πιο άγριο μετά και απο το σύνηθες mod με το κόψιμο του σωλήνα, αν θυμάμαι καλά
doctor_john
21/10/2024, 19:55
Μήπως είναι ρίσκο να περιμένουμε πως θα αυξήσει το καύσιμο η ecu αν δει παραπάνω αέρα;
Έχει ελέγξει κάποιος πως χρησιμοποιεί τις χαρτογραφήσεις με πιο ανοικτό φίλτρο;
basilis_k6
21/10/2024, 19:55
Καλησπέρα και από μένα. Καμμιά γνώμη για τα DNA? Γιατί κάτι μου λέει να βάλω .Να βγει σωστή η διαίσθηση? Αυξάνεται το καύσιμο? https://www.motokouskouris.gr/katastima/filtro-aeros-dna-yamaha-tracer-7-2021-2023/?srsltid=AfmBOorbOq1q_haNIDhTRHbgWamqpWS6kdnkibLZRM1v87PyLLJrwJqF
να το βαλεις
Road Pirat
21/10/2024, 21:56
Το έχω στο μτ, δεν έχει καμία διαφορά η κατανάλωση,
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.