View Full Version : Η Suzuki ετοιμάζει νέο δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 700cc
lleonidas
10/10/2021, 10:44
Έχουν περάσει αρκετά χρόνια από την ημέρα που η Suzuki τράβηξε τα βλέμματα πάνω της με το δικύλινδρο εν σειρά υπερτροφοδοτούμενο Recursion των 700 κυβικών, όμως η εξέλιξη μιας νέας δικύλινδρης εν σειρά πλατφόρμας που θα αντικαταστήσει μετά από 22 χρόνια τον V2 κινητήρα των 650 κυβικών στα SV 650 και V-Strom 650 δε σταμάτησε ποτέ.
Φυσικά το turbo πετάχτηκε στα σκουπίδια και τη θέση του πήρε μια νέα κεφαλή με δύο εκκεντροφόρους αντί του ενός του υπερτροφοδοτούμενου πρωτότυπου.
Πρακτικά η Suzuki αποφάσισε να ακολουθήσει το παράδειγμα της Yamaha με τον CP2 ο οποίος "έχτισε" μια ολόκληρη σειρά μοντέλων στη μεσαία κατηγορία. Στις τελευταίες πατέντες που είδαν το φως της δημοσιότητας, η Suzuki μας δείχνει με περισσότερες λεπτομέρειες την αρχιτεκτονική του πλαισίου και την χωροταξία των περιφερειακών εξαρτημάτων του κινητήρα.
Περισσότερα εδώ (https://www.motomag.gr/news/nea-montela/suzuki-gsx-700-nees-patentes-gia-ton-antikatastati-toy-sv-650) .
431222
431223
431224
telegonos
10/10/2021, 11:01
Άλλη μια περίπτωση που επιβεβαιώνει το τέλος των V2 κινητήρων (https://motohub.gr/blog/%CE%A4%CE%BF-%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%BF%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%AE%CF%81%CF%89%CE%BD-V2)
doctoras
10/10/2021, 11:30
αναδημοσίευση το άρθρο, είναι γνωστό οτι αργεί η suzuki (πάντα προς συμφέρον του καταναλωτή γιατί παράγει ένα ακριβότερο και ποιοτικότερο μοτερ συγκριτικά με τον ανταγωνισμό) μαλλον λόγω οτι τρέχουν αργά τα προτζεκτς και το ρ&ντι, σχεδιάζε τουρμπισμα για να επαναφέρει gsxr700rr αλλα θα δείξει αν θα το φέρει
το μοτερ χωρις το τούρμπο θα μπει στα sv&vstrom τουλάχιστο δύο χρόνια το γνωρίζουμε
μάλιστα στην τελευταία αναβάθμιση του μοτερ σε eur5 ζορίστηκε παραπάνω να το περάσει όπως έχει αναφερθεί οπώτε η απόφαση είναι καταλυτική, κανείς δεν ξέρει αν θα προλάβει να παρουσιάσει κάτι πριν το '23 οπότε έχει μέλλον το πράμα και όσοι πιστοί προσέλθετε για τα τελευταία V2
στο δεύτερο άρθρο γίνεται ότι έγινε με Ι4 η οποίοι έχουν καταργηθεί και απο τα μεσαία SS, ένα μεσαίο ιαπωνέζικο παραμένει στην μεσαία κατηγορία των cb(& r)650
I4 με τους οποίους οι ιάπωνες μεσουρανούσαν απο 250cc μέχρι 1000cc
ενώ παράλληλα έπεσε αυλαία στο τελευταίο πολιτικό 2Τ το 2007 με την τελευταία γενιά των DT
θέλουμε μηχανάκια με μοτέρ όπως τα γνωρίσαμε, αλλά οι πιθανότητες είναι απειροελάχιστες
Ενω το ηλεκτρικό μέλλον αν αυτό εξελιχθεί και στα δίκυκλα θα σημάνει το τέλος εποχής για εμένα, ιδιαίτερα αν βάλουν φόρους ρύπανσης αν κυκλοφορείς με συμβατικό κινητήρα. Και θα είναι οκ για εμένα ως χορτασμένος μεσήληκας, αλλά δεν θα εχω κανένα ενδιαφέρον για μοτέρ πατίνια(τύπου Lime) χωρίς κανένα μηχανολογικό ενδιαφέρον...
karellen
10/10/2021, 11:37
Άλλη μια περίπτωση που επιβεβαιώνει το τέλος των V2 κινητήρων (https://motohub.gr/blog/%CE%A4%CE%BF-%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%BF%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%AE%CF%81%CF%89%CE%BD-V2)
Ωραίο άρθρο.
panavour
10/10/2021, 19:29
Μην λέτε μεγάλα λόγια του στυλ "τέλος για μένα" η "δεν θα ακολουθήσω"και λοιπές μεγαλοστομίες,γιατί σας βλέπω με ηλεκτρικά σε λίγα χρόνια.
doctoras
10/10/2021, 20:51
Μην λέτε μεγάλα λόγια του στυλ "τέλος για μένα" η "δεν θα ακολουθήσω"και λοιπές μεγαλοστομίες,γιατί σας βλέπω με ηλεκτρικά σε λίγα χρόνια.
"Μη λετε"? ποιοι? Σε εμενα απευθύνεσαι νεαρε? Τσουβαλιασμα... Εδω να ειμαστε να τα ξανπουμε.
Παντως επειδη αναπαραγεις συχνα καποια κλισέ ρητα τυπου ολοι σκουτερ θα παρετε, πλακιτσα στην πλακιτσα εγω δεν αγορασα ακομη στα 30χρονια ραιντινκ
Οταν και αν γινει θα απευθυνθείς σε εμενα οχι τσουβαλιασματα. Ομοίως για το ηλεκτρικό μέλλον
panavour
10/10/2021, 21:01
"Μη λετε"? ποιοι? Σε εμενα απευθύνεσαι νεαρε? Τσουβαλιασμα... Εδω να ειμαστε να τα ξανπουμε.
Παντως επειδη αναπαραγεις συχνα καποια κλισέ ρητα τυπου ολοι σκουτερ θα παρετε, πλακιτσα στην πλακιτσα εγω δεν αγορασα ακομη στα 30χρονια ραιντινκ
Οταν και αν γινει θα απευθυνθείς σε εμενα οχι τσουβαλιασματα. Ομοίως για το ηλεκτρικό μέλλον
Είσαι νινι ακόμα που λέει και το τραγούδι.Δυστυχως δεν θα ζω όταν θα κυκλοφορήσεις με ηλεκτρικό.Παντως θα κρυφογελαω από ψηλά.
doctoras
10/10/2021, 21:03
Είσαι νινι ακόμα που λέει και το τραγούδι.Δυστυχως δεν θα ζω όταν θα κυκλοφορήσεις με ηλεκτρικό.Παντως θα κρυφογελαω από ψηλά.
Παναβουρη ζεις εσυ μας οδηγείς!!! :lol:
Μια σύγχρονη πιο ελαφριά έκδοση (και πιο όμορφη) ενός Vstrom XT με τις ακτινωτές Tubeless θα είναι σίγουρα μέσα στις επιλογές μου.Αν διατηρηθεί το μεγάλο τεπόζιτο σε συνδυασμό με χαμηλή κατανάλωση θα είναι σούπερ.Διαχρονικά βγάζει VFM μηχανάκια αυτή η εταιρεία!
basilis_k6
14/10/2021, 21:58
Μια σύγχρονη πιο ελαφριά έκδοση (και πιο όμορφη) ενός Vstrom XT με τις ακτινωτές Tubeless θα είναι σίγουρα μέσα στις επιλογές μου.Αν διατηρηθεί το μεγάλο τεπόζιτο σε συνδυασμό με χαμηλή κατανάλωση θα είναι σούπερ.Διαχρονικά βγάζει VFM μηχανάκια αυτή η εταιρεία!
όχι πλέον. εκτος του στρομ δεν εχει και τιποτα αξιόλογο. ενα στρομ 700 παντως ναι θα ειναι τουμπανο εκτός αν το στείλει στα 11κ ευρω. οτιδηποτε κοντα στα 10 ειναι αγορά για μια ζωη. τουλάχιστον οτι φτιαχνει ειναι ποιοτικό και δεν φοβάσαι οτι στα 10 χρόνια θα ειναι ρημαδι.
Τα Κάρτερ στο νέο μοτέρ βγαίνουν πολύ χαμηλά οπότε βλέπω η απόσταση από το έδαφος να είναι σε επίπεδα vstrom.
basilis_k6
15/10/2021, 18:29
Τα Κάρτερ στο νέο μοτέρ βγαίνουν πολύ χαμηλά οπότε βλέπω η απόσταση από το έδαφος να είναι σε επίπεδα vstrom.
χαμηλα το λες αυτο? παιζει και πιο ψηλα δηλαδη? το αφρικα η το gs εχουν παραπάνω?
Mοτερ που έχουν σχεδιαστεί ΚΑΙ για ον οφ μοτοσυκλέτα με σοβαρή απόσταση από το έδαφος έχουν πιο μαζεμένη σχεδίαση και μικρότερες διαστασεις εκεί που πρέπει δηλαδή, στο ύψος. Παίζει ρόλο βέβαια και πως θα μπει στο πλαίσιο αλλά μερικές φορές δεν γίνεται όπως το μοτέρ του TDM ή του KLE. Το πρώτο δεν μπήκε ποτέ σε ον οφ και στο δεύτερο έβρισκαν τα Κάρτερ για πλάκα.
Η Yamaha πέτυχε το στοίχημα με το 700 του MT στο Τ7 αλλά το τίμημα είναι το πολύ στριμωξιδι, για να φτάσεις στα μπουζί δεν είναι εύκολο. Όμως το Τ7 είναι ένα πραγματικό ον οφ.
Μακάρι η Suzuki να βγάλει κάτι όπως το ζητάει ο Μπίλλυ πιο πάνω και ξανά μακάρι να κάνω λάθος εγώ γιατί με ενδιαφέρει και μένα η συγκεκριμένη κατηγορία.
doctor_john
16/10/2021, 08:22
Στα on off έχουν πολύ μεγαλύτερη ελευθερία να κινηθούν προς τα πάνω γιατί το ντεπόζιτο δεν ενοχλεί αλλά δικαιολογείται
να αναπτύσσεται και στο πλάι.
Είναι το φίλτρο αέρα που δυσκολεύει.
Το turbo με την μορφή που ξέρουμε, τα καυσαέρια να κινούν την αντλία αέρα, είναι υπερβολικό για τις ανάγκες
των μοτέρ αυτών κατα τη γνώμη μου.
Απο την άλλη, είναι δύσκολο να έχεις επιδόσεις χωρίς πληρότητα αέρα και λίγη πίεση.
Μπορεί να δούμε κάποιο απλούστερο ηλεκτρικό συμπιεστή για πολύ μικρότερες πιέσεις, νομίζω έχει πατεντάρει και η χόντα
κάτι τέτοιο.
Crazy_Horse
20/10/2021, 18:01
Κακό της κεφαλής τους, μια χαρά είναι ο V-2, ιδίως με μια καλύτερη εξάτμιση ...
doctor_john
20/10/2021, 21:57
Της δικής τους κεφαλής; ο V2 είναι τόσο μια χαρά που δεν τον αλλάζει ο κόσμος, ενας αδιάφορος χωρίς χαρακτήρα θα γίνεται βαρετός πολύ γρηγορότερα.
basilis_k6
21/10/2021, 01:06
Της δικής τους κεφαλής; ο V2 είναι τόσο μια χαρά που δεν τον αλλάζει ο κόσμος, ενας αδιάφορος χωρίς χαρακτήρα θα γίνεται βαρετός πολύ γρηγορότερα.
μια χαρα βαρετος ειναι ο v2. δεν νομίζω οτι το θέμα ειναι η διάταξη ομως, ειτε v είτε inline το θέμα ειναι να έχει ροπή χαμηλά και καλές καταναλωσεις. αλλωστε v2 πλέον δεν νομίζω να βγάζει κανεις πλήν της ducati. ισως κανω λαθος βεβαια.
edit. βγαζει τα μεγάλα ktm. στα μικρά κυβικα υπάρχει νεο μοτερ v2?
panavour
21/10/2021, 02:23
Ο V2 απέθανε.Ζητω ο Ι2.
doctor_john
21/10/2021, 07:41
μια χαρα βαρετος ειναι ο v2. δεν νομίζω οτι το θέμα ειναι η διάταξη ομως, ειτε v είτε inline το θέμα ειναι να έχει ροπή χαμηλά και καλές καταναλωσεις. αλλωστε v2 πλέον δεν νομίζω να βγάζει κανεις πλήν της ducati. ισως κανω λαθος βεβαια.
edit. βγαζει τα μεγάλα ktm. στα μικρά κυβικα υπάρχει νεο μοτερ v2?
Δες το λίγο, εικονικά, φαντάζομαι ξέρεις πως δουλεύει το δικό σου μοτερ. Να δούμε με την φαντασία μπορούμε να πετύχουμε αυτό που λές;
H aprilia που είναι η κορυφή μέχρι στιγμής, δεν έχει εντυπωσιάσει κάποιον χαμηλά.
Εμένα με μεταβλητό χρονισμό χάνεται η οικονομία έτσι όπως την διαμορφώνουν τα σημερινά μοντέλα.
Εκτός και αν μιλάμε για 60hp που έχουμε με ι2 650cc από τα '70ς. Τέτοιο έχουμε αλλά τι να το κάνεις; θα ψάχνεις το 900 σε κανα χρόνο.
Καθαρά απο άποψη δύναμης,οποιοδήποτε δικύλινδρο κομιούτερ βαρετό είναι.10 άλογα πάνω 10 κάτω πάλι το ίδιο ψοφίμι θα είναι είτε V είτε σε σειρά.Η κατηγορία προσφέρει οικονομία,αξιοπιστία και αραιά διαστήματα συντήρησης.Όποιος θέλει γκάζια προφανώς πρέπει να κοιτάξει αλλού.
lleonidas
08/09/2022, 23:54
Ο νέος δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 700-800cc θα φορεθεί από το νέο SV και από το νέο Strom.
Τα νέα μοντέλα μάλλον θα φέρουν διαφορετική ονομασία και αναμένεται να διατεθούν στις αγορές το 2024.
Πηγή (https://www.motorcycle.com/new-model-preview/parallel-twin-suzuki-v-strom-and-sv650-successors-spied.html)
438050
438049
438051
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.