Σύνδεση

View Full Version : Yamaha XSR900 2022



giorgosb
02/11/2021, 20:59
"Η Yamaha XSR900 (https://www.bikeit.gr/nea-montela-yamaha/item/28657-yamaha-xsr900-2022-theamatiki-anagennisi-me-deltabox-veltioseis-pantoy-kai-stil-pou-thymizei-gymni-yzr500) αλλάζει εκ βάθρων για το 2022, δεχόμενη νέο Deltabox πλαίσιο αλουμινίου." Βίντεο (https://www.youtube.com/watch?v=W7SJ32nN5_Q)


431694

431695

431696

431697

431698

431699

doctoras
02/11/2021, 21:30
Το συγκεκριμένο μπλε χρωμα ειναι φα-ντα-στι-κο!!

νεοσσός
02/11/2021, 21:36
Πράγματι ωραίο το χρώμα και γενικά το σύνολο είναι καλούτσικο. Παραμένει όμως πιο όμορφο στα δικά μου μάτια το απερχόμενο μοντέλο. Το καινούριο μού δίνει την αίσθηση ότι έχει πολλά αταίριαστα μεταξύ τους στοιχεία που ξεπετάγονται ανεξάρτητα. Ακόμα και ο κινητήρας που τονίζεται στις φωτογραφίες, δεν δείχνει αρμονικό σύνολο.

Είναι όμορφο, αλλά θα μπορούσαν να το είχαν κάνει πιο ομοιογενές.

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
02/11/2021, 22:10
Το συγκεκριμένο μπλε χρωμα ειναι φα-ντα-στι-κο!!

Το χρωμα του τενερε 600!Για όποιους θυμούνται!

basilis_k6
02/11/2021, 22:16
ωραιο χρωμα αλλα μονο για τις φωτο οπως ολα τα μπλε. ουρα με πολύ χοντρη σελα και ασχημο φαναρι, το πλαισιο ειναι τεραστιο και δεν ταιριαζει καθολου οπτικα και η ετξάτμιση ειναι πραγματικά απο τις χειροτερες ever.

νεοσσός
02/11/2021, 22:36
ωραιο χρωμα αλλα μονο για τις φωτο οπως ολα τα μπλε. ουρα με πολύ χοντρη σελα και ασχημο φαναρι, το πλαισιο ειναι τεραστιο και δεν ταιριαζει καθολου οπτικα και η ετξάτμιση ειναι πραγματικά απο τις χειροτερες ever.
Έχεις κάνει προπαραγγελία;

STF
02/11/2021, 22:47
Η μηχανή όταν κάτσει στο πίσω τροχό της θα έχει καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα στο πίσω τμήμα και πιστεύω θα δείξει πιο σωστά και η σέλα.
Ως λάτρης του απερχόμενου μοντέλου και της εξαιρετικής του θέσης οδήγησης έχω να πω ότι το νέο πλαίσιο της παρούσας σαφώς ταιριάζει ΠΟΛΥ καλύτερα στο σύνολο. Ήταν το αδύνατο σημείο του απερχόμενου καθώς το ντεπόζιτο έμοιαζε σαν να το ταίριαξε κάποιος με πατέντα πάνω στο πλαίσιο καθώς έμοιαζε να ξεχειλώνει κάτω από το ντεπόζιτο. Συνεχίζω να θέλω ένα λίγο μεγαλύτερο φανάρι, κάπως βελτιώθηκε οπτικά αλλά παραμένει μικρό. Νομίζω πως η Yamaha πάει να ξεφύγει από τα Cafe Racer της δεκαετίας του 60 και του 70 και πάει να ξεθάψει τις μοτοσυκλέτες των 80s όπως τα RD.
Αυτά από εμένα και περιμένω με μεγάλη ανυπομονησία να δω από κοντά το νέο.

doctor_john
02/11/2021, 23:00
Ένα μπικίνι να κρύψει και το πλαίσιο μπροστά και τα καπάκια μαύρα να δώσουν μήκος στη σέλα να μην κακολογείς το ντεπόζιτο. :p
Το παπίσιο το φτερό τι το βαλαν; το προηγούμενο τα σπάει.
κάτι απο discovery channel μου θυμίζει η εξατμιση..

Μου αρέσει, έκαναν δουλειά.

doctoras
03/11/2021, 06:59
το χρώμα κάνει την διαφορά γιατί θυμίζει όλα τα μπλε μεταλλικά τέλη '80 αρχές '90
ομως κατα τα άλλο τα μονα ρετρο στοιχεια που υπάρχουν είναι το ρεζερβουαρ (είναι φανταστικό επίσης) και το φαναρι
τα φανάρια πισω που είχαν ρετρο νοτα, ξηλώθηκαν για το αμφιλεγόμενο κωλοφάναρο χωμένο στην σέλα

Ας δουμε και απο τα βίντεο πως ρολάρει και θα έχουμε συνολική άποψη. Ισως απο κοντά η συνολική παρουσία να σκιάζει τους νεοτερισμούς

Juohmaru!
03/11/2021, 08:03
Εντυπωσιακό!!!
Σαφώς ομορφότερο από το προηγούμενο μοντέλο.

Για έναν περίεργο λόγο όμως, θα ήθελα και ένα μπικίνι φέρινγκ...

STF
03/11/2021, 08:14
Εντυπωσιακό!!!
Σαφώς ομορφότερο από το προηγούμενο μοντέλο.

Για έναν περίεργο λόγο όμως, θα ήθελα και ένα μπικίνι φέρινγκ...

Δεν είναι περίεργο, παραπέμπει λίγο στα μοντέλα που έβγαιναν τέλη 80 γυμνά ή με φαίρινγκ. Είναι λογική η σκέψη σου.
Το σημαντικό είναι πως ο CP3 ταιριάζει απίστευτα στο γυμνό χαρακτήρα της, έχοντας οδηγήσεις MT-09, Tracer 900 και XSR900 η προσωπική μου γνώμη ήταν ότι το τελευταίο ήταν το περισσότερο fun to drive και μάλλον το πιο επιθετικό λόγω θέσης οδήγησης.

doctor_john
03/11/2021, 08:32
Για εμένα μπήκε στην παρέα του TRX, είναι πλήρες στα βασικά που κοστίζουν.
Κάποιος που του αρέσει ο κινητήρας και το ύφος είναι τυχερός, όσο το βλέπω τόσο μου αρέσει.

The_Scientist
03/11/2021, 08:44
Πράγματι το χρώμα μοιάζει εξαιρετικό και ο συνδυασμός με το χρυσό (ζάντες και μπροστινό) πολύ πετυχημένος.

Μακάρι να πετύχουν ωραία χρώματα και στα υπόλοιπα μοντέλα, γνώμη μου είναι ότι τα τελευταία χρόνια η Yamaha επιλέγει άθλια χρώματα.

atom_smasher
03/11/2021, 08:45
Επιτέλους ένα γυμνό γιαμαχα που καπως βλέπεται.

KotsosDR
03/11/2021, 09:28
Ωραίο είναι https://www.youtube.com/watch?v=W7SJ32nN5_Q

Αυτή όμως την εμμονή με τα συγκεκριμένα φανάρια δεν μπορώ να την καταλάβω , μόνο σε συνδυασμό με fairing δείχνουν όμορφα όπως το παρακάτω κουκλι
https://www.youtube.com/watch?v=lyOZ_HdBPCM

sanctusan
11/11/2021, 22:01
Μ'αρέσει, μ'αρέσει, μ'αρέσει, μ'αρέσει, μ'αρέσει, μ'αρέσει, μ'αρέσει, μ'αρέσει, μ'αρέσει, μ'αρέσει,......... ,μ'αρέσει

doctor_john
11/11/2021, 23:37
Ωραίο είναι https://www.youtube.com/watch?v=W7SJ32nN5_Q

Αυτή όμως την εμμονή με τα συγκεκριμένα φανάρια δεν μπορώ να την καταλάβω , μόνο σε συνδυασμό με fairing δείχνουν όμορφα όπως το παρακάτω κουκλι
https://www.youtube.com/watch?v=lyOZ_HdBPCM

E δεν φαίνεται; Αυτό το ύφος θέλει να έχει, σαν να έχεις αφαιρέσει κάποιο φαίρινγκ.

Κοίταξε πως το ντεπόζιτο ακολουθεί το πλαίσιο, πόσο έντονα το κλείνουν με την φάσα της ηλεκτροπόντας να δεσπόζει.

Δεν είναι σχεδιο για "γυμνό", κοίταξε ντεπόζιτα από μοτό με φαίρινγκ και θα καταλάβεις.

KotsosDR
12/11/2021, 07:54
E δεν φαίνεται; Αυτό το ύφος θέλει να έχει, σαν να έχεις αφαιρέσει κάποιο φαίρινγκ.

Κοίταξε πως το ντεπόζιτο ακολουθεί το πλαίσιο, πόσο έντονα το κλείνουν με την φάσα της ηλεκτροπόντας να δεσπόζει.

Δεν είναι σχεδιο για "γυμνό", κοίταξε ντεπόζιτα από μοτό με φαίρινγκ και θα καταλάβεις.

Δεν με ενοχλεί τοσο το ύψος , όσο το μικρό και μακρόστενο σχήμα του . Καταλαβαίνω την ιδέα αλλά παρόλα αυτά παραμένει άσχημο στα μάτια μου ... Όπως και πολλά c/r projects που ακολουθούν αυτό το συνδυασμό . Μακρύ και μικρό σε διάμετρο φανάρι μόνο σε custom / chopper/ bobber μου κάθεται καλά στο μάτι :look:

telegonos
12/11/2021, 08:05
Τι ασχήμια είναι αυτή ρε σεις;

Από την δεκαετία του '80 , που είχε ωραία πράγματα, τα ντεπόζιτα που ήταν ΚΑΚΑΣΧΗΜΑ βρήκαν να επαναφέρουν;

ΞΕΚΑΘΑΡΑ πλέον οι εταιρίες, κοιτάνε το marketing. ΞΕΚΑΘΑΡΑ πουλάνε νοσταλγία στις ηλικίες που είναι στα χρόνια της νοσταλγίας και έχουν λεφτά. Σου λέει, ποιός έχει λεφτά; Oι πενηντάρηδες; Τι νοσταλγούν αυτοί όλοι, αυτό που υπήρχε όταν ήταν νέοι, πότε ήταν νέοι, στα '80s, φτιάξε σχέδια '80s λοιπόν, να πουλήσουμε.

Μια δεκαετία πριν, είχαν θυμηθεί στα ρετρό τους, τα '70s με τις χυτές ζάντες, πιο πριν τα '60s με ακτινωτές ζάντες, σε καμιά δεκαετία θα βγάζουν '90s σχέδια, ΞΕΚΑΘΑΡΑ βγάζουν ότι θα αγόραζε το ''κουδουνίζει η τσέπη'' target group τότε που ήταν νέο.

panavour
12/11/2021, 09:06
Μια ακόμα ασχήμια,απ' την γιαμαπα,τα τελευταία χρόνια.

sanctusan
12/11/2021, 21:52
Έκανα μία αίτηση για test ride το MT-09 για αρχή και βλέπουμε σιγά σιγά.

sanctusan
15/11/2021, 20:55
Εκτός από look, τι άλλες διαφορές λέτε να έχει από το ΜΤ;
Και σε τι τιμή να βγαίνει;

dankannn
16/11/2021, 11:07
ΟΚ , αδιαφορο για μένα.
Αν και μπροστά θα έλεγα ότι είναι εντάξει και μου αρέσει και το χρώμα και το ντεπόζιτο , το πίσω και η σέλα είναι απλά απαράδεκτα.
Σε νεαρό σχεδιαστή να έδιναν παλιά σχέδια από RD κλπ και του έλεγαν κάνε κάτι νέο και φρέσκο θα το έφτιαχνε ομορφότερο

Dant3
18/11/2021, 18:27
Εκτός από look, τι άλλες διαφορές λέτε να έχει από το ΜΤ;
Και σε τι τιμή να βγαίνει;

Εχει πιο μακρυ ψαλιδι.
Απο τιμη λογικα κανα 10500(?),αφου το απλο μτ ειναι στα 9900.

sanctusan
26/11/2021, 17:41
New Yamaha XSR 900 For 2022 Year (EICMA) (https://www.youtube.com/watch?v=cFo0WUUiAzw)

Για κάποιο λόγο μου αρέσει πάρα πολύ!

sanctusan
29/12/2021, 13:00
10700 η τιμή στο site, ανακοινώθηκε
Δεν είναι και λίγα

STF
29/12/2021, 16:18
10700 η τιμή στο site, ανακοινώθηκε
Δεν είναι και λίγα

Με τους νόμους της σημερινής αγοράς και του ανταγωνισμού είναι μια χαρά. Εκτός αν υπάρχει καλύτερη ΚΑΙ φθηνότερη αντιπρόταση με ορθολογικούς όρους (στήσιμο, ιπποδύναμη, κατανάλωση κτλ).
Κατά τα άλλα 10 χιλιάρικα δεν είναι λίγα είτε αγοράζεις τσίχλες, είτε αυτοκίνητο. Το θέμα είναι πάντα τι γίνεται σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

basilis_k6
29/12/2021, 16:41
Με τους νόμους της σημερινής αγοράς και του ανταγωνισμού είναι μια χαρά. Εκτός αν υπάρχει καλύτερη ΚΑΙ φθηνότερη αντιπρόταση με ορθολογικούς όρους (στήσιμο, ιπποδύναμη, κατανάλωση κτλ).
Κατά τα άλλα 10 χιλιάρικα δεν είναι λίγα είτε αγοράζεις τσίχλες, είτε αυτοκίνητο. Το θέμα είναι πάντα τι γίνεται σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

λογική τιμη. ειδικά αν κοιτάξεις τον υπόλοιπο τιμοκατάλογο της yamaha οπως το Tracer 7 στα 8900.

Dant3
29/12/2021, 22:51
Εν τω μεταξυ τα ΜΤ 09 τα ανεβασανε και ενα κατοσταρικο.

sanctusan
30/12/2021, 09:39
Όλα τα Yamaha πήραν αύξηση 100-200 ευρόπουλα φέτος.

Αλλά 700ευρώ πάνω από το MT-09 όταν μιλάμε για σχεδόν το ίδιο μηχανάκι μου κακοφάνηκε.

dankannn
30/12/2021, 14:35
Σταματήστε να αγοράζετε να στρώσουν :p

STF
30/12/2021, 16:11
Σταματήστε να αγοράζετε να στρώσουν :p

Ναι αν κοιτάξεις τους πίνακες με τις ταξινομήσεις γίνεται χαμός στην αγορά της μοτοσυκλέτας, για αυτό πήραν τα μυαλά τους αέρα.

Φυσικά αστειεύομαι. Μόνο σκούτερ πωλούνται και άντε και κανά παπάκι.

Parking
30/12/2021, 16:45
Σταματήστε να αγοράζετε να στρώσουν :p

ΕΔΕΣΕΣ

sanctusan
01/06/2022, 20:17
Μόλις έκανα Unboxing ένα από τα πρώτα στην Ελλάδα!
Πρώτη εντύπωση
Χρώμα Legend Blue. Το χρώμα κάνει πολλές αποχρώσεις και του πάει
Πραγματικά όμορφο, πιο όμορφο και με περισσότερες καμπύλες από ότι δείχνει στις φωτογραφίες!
Μακρύ ψαλίδι, ψαλιδάρα!
Κούμπωσα πάνω στη σέλα, και νομίζω θα ταιριάξω με αυτό το μηχανάκι! Βέβαια τη σέλα δε τη λες και άνετη. Επίσης αυτό το πλαστικό σημείο ανάμεσα σέλα και ντεπόζιτο θα χρειαστεί να συνηθίσω.
Πατάω με τις 2 μύτες "γεμάτες" και ολόκληρο πέλμα με το ένα πόδι, ύψος 1,70m.
Το μοτέρ δείχνει αρκετά μεγάλο για να "γεμίζει" τη μοτοσυκλέτα και τόσο όσο να μην εξέχει από το πλαίσιο.
Το τιμόνι πιο μικρό από ότι δείχνει αλλά είναι μια χαρά
Χειριστήρια πολλά, αναρωτιέμαι αν θα καταφέρω να τα δουλέψω όλα! Του Hornet δείχνουν καλύτερης ποιότητας, αλλά ο χρόνος θα δείξει.
Πάρα πολύ ωραίες λεπτομέρειες με ανάγλυφα logo XSR και Yamaha.


Το μηχανάκι έμεινε στο μαγαζί, λόγο χαρτούρας. Μου είπε ότι δεν δίνει το οκ ψηφιακά η Yamaha στον εγκέφαλος αν δεν δει τα χαρτιά της άδειας. Φίλος, είχε το ίδιο πρόβλημα το ίδιο όταν παρέλαβε Tracer.

doctoras
01/06/2022, 20:20
Καλορίζικο με το καλο να παραλαβεις!

sanctusan
01/06/2022, 20:27
436203436204436205436206

sanctusan
01/06/2022, 20:28
436207

lykourgi
01/06/2022, 21:19
Καλορίζικο και καλούς δρόμους να έχεις.



Μου είπε ότι δεν δίνει το οκ ψηφιακά η Yamaha στον εγκέφαλος αν δεν δει τα χαρτιά της άδειας.

Αυτό πως γίνεται;
Δεν το έχω ακούσει ξανά.

sanctusan
01/06/2022, 21:26
Μπακαλίστηκα
Ότι το μηχανάκι είναι «κλειδωμένο» και πρέπει να συνδεθεί με το pc για να δουλέψει.
Το pc είναι συνδεδεμένο με server της Yamaha.
Πρέπει να σταλούν τα χαρτιά σε ψηφιακή μορφή, και μόλις πάρει έγκριση στο ξεκλειδώνει.

dankannn
01/06/2022, 21:51
Καλορίζικο φίλε μου :)

lykourgi
01/06/2022, 21:54
Μπακαλίστηκα
Ότι το μηχανάκι είναι «κλειδωμένο» και πρέπει να συνδεθεί με το pc για να δουλέψει.
Το pc είναι συνδεδεμένο με server της Yamaha.
Πρέπει να σταλούν τα χαρτιά σε ψηφιακή μορφή, και μόλις πάρει έγκριση στο ξεκλειδώνει.

Ευχαριστώ.

ptc
01/06/2022, 22:33
Πω πω τι κουκλί είναι αυτό;;!!!

Καλοτάξιδο, φοβερό φαίνεται.

D3300
02/06/2022, 07:15
Καλορίζικο, καλοτάξιδο και να το ευχαριστηθείς όσο δεν πάει!!
Αυτές οι ζάντες πόσο πολύ θυμίζουν TZ 750...
Το XSR και το MT-09 τα ερωτεύτηκα από τη πρώτη στιγμή.

Nitse3
02/06/2022, 08:34
Καλοστριφτο και καλοσουζαριστο!! Εσύ δεν είχες ρίξει άκυρο στην παραγγελία λόγω καθυστέρησης;;;

Nostradamus
02/06/2022, 20:34
Καλοστριφτο να είναι.

sanctusan
03/06/2022, 20:17
Ευχαριστώ τους πάντες!!!
Ελπίζω να βρεθούμε στους δρόμους.
Οδύσσεια έχει καταντήσει αλλά είμαι πολύ κοντά. Ακόμα περιμένουμε το οκ από τη Yamaha να ξεκλειδώσουν τα ηλεκτρονικά.

lykourgi
04/06/2022, 10:45
Οδύσσεια έχει καταντήσει αλλά είμαι πολύ κοντά. Ακόμα περιμένουμε το οκ από τη Yamaha να ξεκλειδώσουν τα ηλεκτρονικά.
Ελπίζω να μην έχεις εξοφλήσει το μηχανάκι.

sanctusan
04/06/2022, 15:50
Έχει λίγη σημασία γιατί έχω άδεια-πινακίδα στα χέρια μου και το επίσημο τιμολόγιο αγοράς.

νεοσσός
04/06/2022, 16:38
Αντίστοιχο πρόβλημα με ξεκλείδωμα εγκεφάλου κατά την αγορά, είχε φίλος πριν από μερικά χρόνια με KTM Duke. Είχε πέσει σε Αύγουστο που ήταν κλειστά τα πάντα και έχασε τότε μερικές εβδομάδες, σε συνδυασμό με καθυστερήσεις του υπουργείου για τις πινακίδες.

Κι εγώ είχα χάσει ένα δεκαήμερο, λόγω απεργίας του Υπουργείου, παρόλο που το μοτοσακό ήταν ετοιμοπαράδοτο. Κακή εντύπωση μου είχε κάνει το γεγονός ότι η Yamaha άρχισε να μετράει την εγγύηση από τη μέρα της αγοράς, παρόλο που ήταν στη συμφωνία να παραδοθεί με πινακίδες και είχα πληρώσει επιπλέον χρήματα για τη διεκπεραίωση. Μου είχαν πει τότε ότι το μηχανάκι είναι έτοιμο και μπορώ να το πάρω χωρίς πινακίδες αν θέλω και ότι έχει αρχίσει να μετράει η εγγύηση. Χρειάστηκε επιπλέον "πράξη" για τη φύλαξή του στην αντιπροσωπεία 10 μέρες μέχρι να τους φέρει ο διεκπεραιωτής τους τις πινακίδες.

Αυτές οι καθυστερήσεις δημιουργούν μία όμορφη προσμονή, αφού τα βασικά ζητήματα έχουν επιλυθεί.

lykourgi
04/06/2022, 18:40
Έχει λίγη σημασία γιατί έχω άδεια-πινακίδα στα χέρια μου και το επίσημο τιμολόγιο αγοράς.
Δεν υπάρχει κίνδυνος να σε εξαπατήσουν και να σου 'φάνε' τα λεφτά.
Αλλά σε αυτές τις περιπτώσεις, ο μόνος τρόπος πίεσης από μέρους του πελάτη είναι να χρωστάει χρήματα.
Καλά ξεμπερδέματα.

sanctusan
04/06/2022, 20:28
Δεν υπάρχει κίνδυνος να σε εξαπατήσουν και να σου 'φάνε' τα λεφτά.
Αλλά σε αυτές τις περιπτώσεις, ο μόνος τρόπος πίεσης από μέρους του πελάτη είναι να χρωστάει χρήματα.
Καλά ξεμπερδέματα.

Και να με καθυστερήσει μπορεί, και τα λεφτά του θα πάρει. Δεν μου φαίνεται τρόπος πίεσης.
Παρόλα αυτά. Από τη μέρα που έρχεται, μέχρι τη μέρα παραλαβής, είναι 4-5 εργάσιμες. Τώρα είμαι στις 3. Το πρόβλημα μου είναι ότι δε μπορώ να περιμένω

νεοσσός
04/06/2022, 20:42
Αν τελικά δεν πούλησες το Hornet (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=160928&p=3127144#post3127144), γιατί δεν βγαίνεις καμιά βόλτα με αυτό; Υπομονή, λίγες μέρες είναι, θα περάσουν.

Με γεια το XSR 900! Αναμένουμε εντυπώσεις και σύγκριση με το Hornet 600.

sanctusan
06/06/2022, 10:21
Αν τελικά δεν πούλησες το Hornet (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=160928&p=3127144#post3127144), γιατί δεν βγαίνεις καμιά βόλτα με αυτό; Υπομονή, λίγες μέρες είναι, θα περάσουν.

Με γεια το XSR 900! Αναμένουμε εντυπώσεις και σύγκριση με το Hornet 600.

Πουλήθηκε το Hornet, είμαι 15 μέρες χωρίς δίκυκλο και έχω τρελαθεί. Καβαλάω συνοδηγός ένα σκούτερ και χαίρομαι.
Ευτυχώς το Hornet έμεινε εντός οικογενείας και είναι πάντα διαθέσιμο, αλλά είναι στην επαρχία και εγώ στη ζούγκλα πρωτεύουσα

sanctusan
06/06/2022, 10:26
Αντίστοιχο πρόβλημα με ξεκλείδωμα εγκεφάλου κατά την αγορά, είχε φίλος πριν από μερικά χρόνια με KTM Duke. Είχε πέσει σε Αύγουστο που ήταν κλειστά τα πάντα και έχασε τότε μερικές εβδομάδες, σε συνδυασμό με καθυστερήσεις του υπουργείου για τις πινακίδες.

Κι εγώ είχα χάσει ένα δεκαήμερο, λόγω απεργίας του Υπουργείου, παρόλο που το μοτοσακό ήταν ετοιμοπαράδοτο. Κακή εντύπωση μου είχε κάνει το γεγονός ότι η Yamaha άρχισε να μετράει την εγγύηση από τη μέρα της αγοράς, παρόλο που ήταν στη συμφωνία να παραδοθεί με πινακίδες και είχα πληρώσει επιπλέον χρήματα για τη διεκπεραίωση. Μου είχαν πει τότε ότι το μηχανάκι είναι έτοιμο και μπορώ να το πάρω χωρίς πινακίδες αν θέλω και ότι έχει αρχίσει να μετράει η εγγύηση. Χρειάστηκε επιπλέον "πράξη" για τη φύλαξή του στην αντιπροσωπεία 10 μέρες μέχρι να τους φέρει ο διεκπεραιωτής τους τις πινακίδες.

Αυτές οι καθυστερήσεις δημιουργούν μία όμορφη προσμονή, αφού τα βασικά ζητήματα έχουν επιλυθεί.

Φύγε από εδώ ρε γκαντεμόσκυλο, που δημιουργούν όμορφη προσμονή.
Δε κοιμάμαι τα βράδια και στην δουλειά ρίχνω ξερογκαζιές σαν 5χρονο.

sanctusan
06/06/2022, 13:13
Παρέλαβαααααααα!

Panos76
06/06/2022, 13:30
Παρέλαβαααααααα!

:a18:

Βγες στους δρόμους και ξεκίνα! :a016:

DoctoR_k6
06/06/2022, 13:53
Φωτο απο βολτα...μονο.
Καλα χλμ.

STF
06/06/2022, 19:06
Καλόστριφτό και καλορίζικο!

sapila racing
06/06/2022, 20:17
Καλές βόλτες με το εργαλείο!! :beer:

lykourgi
06/06/2022, 20:22
Μικρή η αναμονή, τελικά.

Καλές βόλτες.

motojojo
06/06/2022, 20:25
Φαινεται πληθωρικό και "κακό". Καλορίζικο!

sanctusan
13/06/2022, 12:10
Ευχαριστώ τους πάντες για τα καλά σας λόγια!

Πάμε να πούμε 2 λόγια για το όχημα και να συγκρίνουμε λίγο με το Hornet.
Μόλις έφτασα τα 1000km δουλεύοντας το max στις 5000rpm. Άρα δεν έχω ολοκληρωμένη άποψη.

Θετικά
Ροπάκλλλα! Ότι είχε το Hornet στις 6000-9000rpm το έχει το XSR στις 3000-5000rpm!
Στρίβει μόνο του! Στο Hornet πάλευα και είχα μισό δάχτυλο απάτητο, το XSR τερμάτισα το λάστιχο στη πρώτη βόλτα.
Φρενάρες! Τώρα έχουν πατήσει καλά τα φρένα και ακόμα δεν το έχω δοκιμάσει δυναμικά, αλλά έχουν πολύ ωραία αίσθηση (πιο ωραία από Tracer που είχα κάνει test ride)
Όντως έχω κουμπώσει πάνω του και είναι πολύ ευχάριστο.
Quick shifter, κάποιοι τους αρέσει για το αγωνιστικό DNA του, εμένα μου άρεσε η άνεση του. Σε χαλαρές βόλτες και ανοιχτά κομμάτια χωρίς κίνηση στη πόλη είναι μεγάλη ευκολία.

Αρνητικά (ψειρίζοντας τη μαϊμού)
Το τιμόνι του δεν κόβει καθόλου και βαράω μανούβρες μπρος πίσω όλη την ώρα (μέχρι να το μάθω)
Σέλα-τάβλα, μετά τη 1,5 ώρα οδήγηση νομίζεις ότι δεν έχεις πόδια. Αν δεν το συνηθίσω μέχρι τα 5000-10000 km πάμε αλλαγή υλικού.
Μου λείπει το βουτιρένιο σασμάν της Honda.

Μικρό αλλαγές κι προσθήκες έχουν γίνει ήδη.
Αυτοκόλλητο προστατευτικό τεπόζιτο, διάφανο για να μην χάσω την χρωματάρα του.
436416
Προστατευτικό φιλμ οθόνης από MT-09, ταίριαξε κουτί.
(Φωτογραφία δεν έχει νόημα γιατί δεν φαίνεται τίποτα)
Προστατευτικό ψυγείου της Givi από Tracer/MT-09 ταίριαξε κουτί. 160€ το Yamaha και αναμονή κανά μήνα, 90€ το Givi άμεσα διαθέσιμο!
436417
Φιμέ τζαμάκι πινακίδας (καγκουριά αλλά ταίριαξε πολύ στα χρώματα)
(Πινακίδα δεν δείχνουμε)
Αφαίρεση των ανακλαστήρων από το μπροστινό σύστημα.
Ξέρω κάνουν κάποια δουλειά τη νύχτα με τους βλαμένους αλλά…….έδειξε κούκλα η ακτινική δαγκάνα που κρυβόταν από πίσω.
436418
TankLock system της Givi για τη σέλα (μονόσελο πλέον). Το είχα από το προηγούμενο και είναι universal. Για λόγους οικονομίας, λόγο ότι δεν έχει βγει κάτι ακόμα για αυτό το XSR και μου αρέσει πολύ το τεπόζιτο-τάπα τεπόζιτου για να το χαλάσω με «δαχτυλίδι» της Givi.
436419

Όλες πι φωτογραφίες είναι στραβές αλλά πιάνετε το νόημα….
Τα λέμε σε λίγα km με νέες πληροφορίες.

sanctusan
02/07/2022, 18:26
Καθως είμαι στην Βλαχιά και τρώω ένα μπαλά, είπα να γράψω.
Πλέον στα 2500km περίπου και θεωρητικά στρωμένο έχω πιο ολοκληρωμένη άποψη.

Μοτέρ διαμάντι. Γραμμικότητα και επιδόσεις. Θες παπί; Έχεις παπί! Θες SS; Έχεις SS!
Όσο γκάζι ανοίξεις, τόσο γκάζι έχεις.
Σασμάν, ακόμα προσπαθώ να το μάθω. Μία μου φαίνεται υπέροχο, μία με ενοχλεί.
Πλαίσιο αναρτήσεις φρένα πολύ δυνατά! Όπως είπα και στο προηγούμενο post, στρίβει μόνο του, και μου φαίνεται σταθερό σαν τρένο!
Άνεση, πουθενά… άβολη σέλα που μου κόβει το αίμα από τα πόδια, και ο αέρα σε σχέση με το Hornet με σακατεύει.
Έβγαλα τους καθρέφτες-αντίβαρα, η μηχανή μοιάζει πολύ πιο μικρή και πιο ευέλικτη στην αίσθηση, χωρίς αντίβαρα έχω αρκετό κραδασμό στα χέρια.
Τα ηλεκτρονικά του είναι λες και σου δίνουν άλογα, καρυδώνεις το γκάζι και απλά ανεβάζεις ταχύτητες. Ούτε «κλείσε λίγο το γκάζι γιατί χάνει ο πίσω τροχός» , ούτε «κλείσε λίγο το γκάζι μη φάμε κάνα καπάκι». Διορθώνει μόνο του και καλύτερα από ότι θα το έκανα εγώ με τον καρπό μου.
Κραδασμοί αρκετοί σε σχέση με 4κύλινδρο, ευτυχώς απλα μου ξύπνησε μία μικρή ανάμνηση από 1κ που είχα πιο παλιά.
Αν και η κατηγορία μου είναι τα γυμνά, θα παίξει ένα μπικίνι με τον καιρό να έχω να κρυφτώ κάπου από πίσω, αλλιώς τώρα μετά τα 140κμ/ω για 20 λεπτά την ακούει ο εγκέφαλος μου. Με το Hornet βαραγα άνετα 160-180 πορεία για τουλάχιστον 2-3 ώρες.
Τα χειριστήρια δεν μου φαίνονται σε πολύ σωστές θέσεις, π.χ. αν έχω πατημένο συμπλέκτη, δεν φτάνω να ανάψω αλάρμ ή να κάνω σινιάλο με τα μεγάλα φώτα.
Ένα φοβερό gadget είναι που το τιμόνι κλειδώνει και δεξιά και αριστερά! Δεν το έχω ξαναδεί.
Δυνατότητες φορτώματος, σχεδόν ανύπαρκτες. Δεν έχει σημεία να δέσεις ούτε χώρους να πατήσουν τα μπαγκάζια. Θα βρεθεί λύση αλλά πρέπει να γίνω λίγο ευρηματικός.
Δέχομαι ερωτήσεις, γιατί το κεφάλι μου κάνεις επανειλημμένες εκρήξεις και δεν μπορώ να τα θυμάμαι όλα!

Ζεύκας
02/07/2022, 19:26
Ένα φοβερό gadget είναι που το τιμόνι κλειδώνει και δεξιά και αριστερά! Δεν το έχω ξαναδεί.

what? στο αντιστοιχο ΜΤ gen3 κλειδώνει μόνο στη κλασική θέση. θα με κάνεις να κατέβω να το τσεκάρω!

sanctusan
02/07/2022, 20:52
what? στο αντιστοιχο ΜΤ gen3 κλειδώνει μόνο στη κλασική θέση. θα με κάνεις να κατέβω να το τσεκάρω!

Κι όμως, κλειδώνει και αριστερά (κλασικό) και δεξιά!!!

STF
03/07/2022, 17:30
Κατά καιρούς το κάνει η Yamaha σε διάφορα μοντέλα, ειδικά παλιότερα. Είχα καιρό να το ακούσω όμως.

D3300
04/07/2022, 06:55
Συνιστά να το αποφεύγουμε όμως, γιατί μας ξεγελάει η θέση του τιμονιού και νομίζουμε πως είναι ξεκλείδωτο.

sanctusan
05/07/2022, 20:57
Συνιστά να το αποφεύγουμε όμως, γιατί μας ξεγελάει η θέση του τιμονιού και νομίζουμε πως είναι ξεκλείδωτο.

:confused:

Εξήγησε το μου αυτό

D3300
06/07/2022, 07:10
Το έγραψα αστειευόμενος.
No worries.

STF
06/07/2022, 13:56
Κάποτε είχα πάθει πλάκα με ένα Ducati monster ενός γείτονα μου, το οποίο το έβλεπα μόνιμα ξεκλείδωτο αφού το τιμόνι ήταν σε ευθεία θέση. Κάποια στιγμή του είπα, μα δε φοβάσαι μη σου το βουτήξουν για πλάκα (ζούμε και σε ανηφοροκατηφόρα). Και με αφόπλισε λέγοντας μου ότι κλειδώνει σε ευθεία θέση... δεν το ήξερα!

sanctusan
06/07/2022, 16:06
Παρατηρώντας το σασμάν

Κατάλαβα ότι δουλεύει μια χαρά, απλά οι στροφές στο κατέβασμα θέλει ξερογκαζιά πάνω από 4000rpm για κουμπώνει σωστά, αλλιώς λειτουργεί πολύ χειρότερα από το σασμάν του Hornet 15ετίας με 90.000km.
Στο map 1 λειτουργεί άψογα γιατί η ξερογκαζιά συμβαίνει με πολύ λίγο γύρισμα του καρπού και γενικά "αρπάζει" άμεσα.
Σε map 2 και 3 χρειάζεται μεγαλύτερο γύρισμα του καρπού.

Επίσης το QuickShifter δεν είναι τόσο απόλυτο όσο περίμενα.
Μερικές φορές δεν σου δίνει την αλλαγή, συνήθως σε εκκίνηση στο φανάρι με ψηλές στροφές δεν κάνει αλλαγή 1η-2α
Και μερικές φορές αν δεν κλωτσήσεις καλά από 2α σε 1η πετάει νεκρά.
Γενικά και στο πόδι δεν έχει την ίδια ποιότητα στην αίσθηση της αλλαγής

Ζεύκας
06/07/2022, 17:22
Το σίφτερ μην περιμένεις να λειτουργήσει σωστά στις χαμηλές στροφές υπάρχει και οδηγία στο μάνιουαλ.

Επίσης καλό θα ήταν να αποφεύγουμε την αλλαγή από 1η σε 2α με σίφτερ.

D3300
06/07/2022, 17:38
Παρατηρώντας το σασμάν

Κατάλαβα ότι δουλεύει μια χαρά, απλά οι στροφές στο κατέβασμα θέλει ξερογκαζιά πάνω από 4000rpm για κουμπώνει σωστά, αλλιώς λειτουργεί πολύ χειρότερα από το σασμάν του Hornet 15ετίας με 90.000km.
Στο map 1 λειτουργεί άψογα γιατί η ξερογκαζιά συμβαίνει με πολύ λίγο γύρισμα του καρπού και γενικά "αρπάζει" άμεσα.
Σε map 2 και 3 χρειάζεται μεγαλύτερο γύρισμα του καρπού.

Επίσης το QuickShifter δεν είναι τόσο απόλυτο όσο περίμενα.
Μερικές φορές δεν σου δίνει την αλλαγή, συνήθως σε εκκίνηση στο φανάρι με ψηλές στροφές δεν κάνει αλλαγή 1η-2α
Και μερικές φορές αν δεν κλωτσήσεις καλά από 2α σε 1η πετάει νεκρά.
Γενικά και στο πόδι δεν έχει την ίδια ποιότητα στην αίσθηση της αλλαγής

Αν το είχα εγώ, θα έβγαζα εκτός το shifter.
Αυτό το μηχανάκι θα το γούσταρα εντελώς manual με συμπλέκτη total use.

sanctusan
06/07/2022, 17:52
Το σίφτερ μην περιμένεις να λειτουργήσει σωστά στις χαμηλές στροφές υπάρχει και οδηγία στο μάνιουαλ.

Επίσης καλό θα ήταν να αποφεύγουμε την αλλαγή από 1η σε 2α με σίφτερ.

Το user manual λέει πάνω από 2000rpm, αλλά μιλάω για το αντίθετο, δεν δουλεύει σωστά στις ψιλές στροφές.

Τελικά το MT κλειδώνει και από τις 2 πλευρές;


Αν το είχα εγώ, θα έβγαζα εκτός το shifter.
Αυτό το μηχανάκι θα το γούσταρα εντελώς manual με συμπλέκτη total use.

Μόλις πιάσεις το συμπλέκτη, γίνετε manual. Και εγώ κάπως έτσι το δουλεύω, αλλά ταυτόχρονα το δοκιμάζω

Volpad
06/07/2022, 23:03
Απ'οσο γνωρίζω, το shifter δουλεύει με τον ίδιο τρόπο που καρφώνονται τις ταχύτητες χωρίς.
Όταν καρφώνεις, χρειάζεσαι διαφορετική τροποποίηση στο γκάζι στις χαμηλές και διαφορετική στις ψηλές. Ακομα, αλλάζει αρκετά και ο συγχρονισμός γκαζιού και ποδιού (δηλαδή δε ποιο χρονο θα κανεις την αλλαγή, σε σχέση με το κλείσιμο η αντίστοιχα το άνοιγμα του γκαζιου)

Φαντάζομαι λοιπόν, ότι το shifter αυτό, είναι ρυθμισμένο για να δουλεύει σωστά στις μεσαίες στροφές, οπότε στις ψηλές και τις πολύ χαμηλές, δεν δουλεύει σωστά.

Μια υπόθεση είναι αυτό βέβαια...

sanctusan
07/07/2022, 09:18
Απ'οσο γνωρίζω, το shifter δουλεύει με τον ίδιο τρόπο που καρφώνονται τις ταχύτητες χωρίς.
Όταν καρφώνεις, χρειάζεσαι διαφορετική τροποποίηση στο γκάζι στις χαμηλές και διαφορετική στις ψηλές. Ακομα, αλλάζει αρκετά και ο συγχρονισμός γκαζιού και ποδιού (δηλαδή δε ποιο χρονο θα κανεις την αλλαγή, σε σχέση με το κλείσιμο η αντίστοιχα το άνοιγμα του γκαζιου)

Φαντάζομαι λοιπόν, ότι το shifter αυτό, είναι ρυθμισμένο για να δουλεύει σωστά στις μεσαίες στροφές, οπότε στις ψηλές και τις πολύ χαμηλές, δεν δουλεύει σωστά.

Μια υπόθεση είναι αυτό βέβαια...

Έτσι όπως το θέτεις, είναι ένα αξεσουάρ πλασίμπο

Αλλά δεν είναι έτσι. Έχει μέχρι και ένδειξη στα όργανα, πότε είναι έτοιμο το shifter να ανεβάσει ή να κατεβάσει.

Volpad
07/07/2022, 09:35
Όχι, δεν είναι καθόλου πλασίμπο.

Καταρχάς δεν ξέρουν όλοι να καρφώνουν τις ταχύτητες.
Κατα δεύτερον, το shifter κάνει τα πάντα ιδανικά, πάντα. Με το χέρι, μπορεί να κάνεις λάθος. Με το shifter όχι.
Ακόμα, το shifter μπορεί να κάνει αυξομιώσεις τόσο μικρές, που με το χέρι δεν μπορείς να το πετύχεις.

Δεν γνωρίζω πως δουλεύει το shifter στη μοτοσυκλέτα σου, αλλα όπως είπα, απο τις περιγραφές σου, φαντάζομαι οτι είναι ρυθμισμένο να δουλεύει καλά στις μεσαίες.

sanctusan
12/07/2022, 02:18
Τα της κατανάλωσης

Και κατανάλωση ακολουθεί τη νοοτροπία του κινητήρα
Θέλεις λίγο; Έχεις λίγο. Θέλει Γκάζια; Έχεις γκάζια
Με μέση κατανάλωση τα 5,5L/100Km
Ανοίγματα στα φανάρια, ξεπερνά τα 7 για πλάκα
Έκανα όμως μία βόλτα παρέα με ένα NC750 του '21. Βλαχιά Ευβοίας και πίσω, 340km πήγαινε-έλα
Το NC 3βάλιτσο χαζοφορτωμένο με αρχάριο οδηγό (αρκετό φρένο-γκάζι στις στροφές), 3,8L/100km
Το XSR με ένα 25λιτρο σάκο ουράς στα 4,3L/100Km και 250-260km αυτονομία σε αυτούς τους ρυθμούς, δε το λες και άσχημα

sanctusan
22/07/2022, 15:58
Μετά από 4ήμερο ταξίδι στα Βαλκάνια και 2400km.
Η σέλα την πρώτη μέρα με κούρασε, μετά απλά τη συνήθισα. Δεν έγινε ποτέ άνετη, απλά την συνήθισα.
Το μοτέρ απολύτως ξεκούραστο και για τον αναβάτη και για το μοτέρ το ίδιο.
Το πεδίο είχε εθνικές, στριφτερά κομμάτια (μερικά πολύ ''σφιχτά''), κίνηση αστικού πεδίου, ζέστη, δροσιά, χαμηλές ταχύτητες, ενίοτε ψηλές. Πολλά και διάφορα. Δε το ένιωσα να κουράζεται πουθενά και πάντα μπορούσε να μου δώσει αυτό που θέλω!
Αναρτήσεις πολύ καλές. Πιο σκληρές από το Hornet αλλά δεν αφήνουν αυτή την αίσθηση "τραμπολίνου". Έτσι είχα λιγότερη καταπόνηση στη μέση, αν και το κοπάνημα ήταν περισσότερο.
Φόρτωμα, ένα μεγάλο, αρχαίο tankbag 20-25L των 80's κειμήλιο του πατέρα μου και ένα tanklock 25L με βάση σέλας Givi S430 και ήμουν ικανοποιημένος από χώρο για 10 ήμερο.

Nomand
25/07/2022, 18:56
Μετά από 4ήμερο ταξίδι στα Βαλκάνια και 2400km.
Η σέλα την πρώτη μέρα με κούρασε, μετά απλά τη συνήθισα. Δεν έγινε ποτέ άνετη, απλά την συνήθισα.
Το μοτέρ απολύτως ξεκούραστο και για τον αναβάτη και για το μοτέρ το ίδιο.
Το πεδίο είχε εθνικές, στριφτερά κομμάτια (μερικά πολύ ''σφιχτά''), κίνηση αστικού πεδίου, ζέστη, δροσιά, χαμηλές ταχύτητες, ενίοτε ψηλές. Πολλά και διάφορα. Δε το ένιωσα να κουράζεται πουθενά και πάντα μπορούσε να μου δώσει αυτό που θέλω!
Αναρτήσεις πολύ καλές. Πιο σκληρές από το Hornet αλλά δεν αφήνουν αυτή την αίσθηση "τραμπολίνου". Έτσι είχα λιγότερη καταπόνηση στη μέση, αν και το κοπάνημα ήταν περισσότερο.
Φόρτωμα, ένα μεγάλο, αρχαίο tankbag 20-25L των 80's κειμήλιο του πατέρα μου και ένα tanklock 25L με βάση σέλας Givi S430 και ήμουν ικανοποιημένος από χώρο για 10 ήμερο.

Πραγματικά σε ζήλεψα, έκανες σε 4 ημέρες όσα χλμ κάνω σε 1 χρονο και αν με τι υποχρεώσεις που τρέχουν πλέον. Να το χαρείς όσο περισσότερο μπορείς και να έχεις καλά και ασφαλή χλμ

Bowleno
26/07/2022, 10:29
Έτσι όπως το θέτεις, είναι ένα αξεσουάρ πλασίμπο

Αλλά δεν είναι έτσι. Έχει μέχρι και ένδειξη στα όργανα, πότε είναι έτοιμο το shifter να ανεβάσει ή να κατεβάσει.

Μετά από 35 χρόνια, ούτε shifter ούτε λοιπές σαχλαμάρες χρειάζεσαι....:D

TONYBANDIT
27/07/2022, 08:56
Μετά από 35 χρόνια, ούτε shifter ούτε λοιπές σαχλαμάρες χρειάζεσαι....:D
Νομίζεις...traction control,cornering abs και quickshifter σε ΚΑΝΟΥΝ ΜΑΓΚΑ και αποκτάς τον Απεφτο.

ΥΓ.Οδηγω 40 χρόνια και τα παραπάνω ΔΕΝ τα έχω.Ψηνομαι πάντως

doctor_john
27/07/2022, 09:42
Slip συμπλέκτη έχεις; άλλη ποιότητα στον καθημερινό αγώνα.. :a01:

billyka
27/07/2022, 16:43
Τρακτιον και αβς και κορνερινγκ αβς μου είναι αδιάφορα.Αλλα σκέφτομαι να βαλω σιφτερ στο gsxr για τον λογο οτι θα παταω την μανετα του συμπλέκτη λιγότερες φορές σε μεγάλη βολτα οπου και με κουράζει τον πήχη.Βεβαια πρέπει να κατεβασω και τις μανετες χαμηλότερα στην σωστη γωνία τους γιατί αυτό ειναι που κουράζει περισσότερο.

νεοσσός
27/07/2022, 19:24
Όχι, δεν είναι καθόλου πλασίμπο.

Καταρχάς δεν ξέρουν όλοι να καρφώνουν τις ταχύτητες.
Κατα δεύτερον, το shifter κάνει τα πάντα ιδανικά, πάντα. Με το χέρι, μπορεί να κάνεις λάθος. Με το shifter όχι.
Ακόμα, το shifter μπορεί να κάνει αυξομιώσεις τόσο μικρές, που με το χέρι δεν μπορείς να το πετύχεις.

Δεν γνωρίζω πως δουλεύει το shifter στη μοτοσυκλέτα σου, αλλα όπως είπα, απο τις περιγραφές σου, φαντάζομαι οτι είναι ρυθμισμένο να δουλεύει καλά στις μεσαίες.
Νομίζω ότι αυτό ισχύει για τα αύτερ μάρκαιτ σηύτερς που δεν μπορούν να πετύχουν ιδανική ρύθμιση για όλη την κλίμακα του στροφομέτρου. Φαντάζομαι ότι το εργοστασιακό, με δεδομένο ότι έχει ρυθμιστεί ηλεκτρονικά, θα έχει παραμετροποιηθεί να κόβει/δίνει γκάζι με διαφορετικό τρόπο, ανάλογα πόσες είναι οι στροφές του κινητήρα, τι ταχύτητα έχεις στο κιβώτιο, καθώς και άλλες κρίσιμες παραμέτρους που μπορούν να ληφθούν ηλεκτρονικά.

Αρχικά το shifter παίρνει την εντολή με τη μηχανική κίνηση του ποδομοχλού. Το πόσο όμως θα κόψει ή θα δώσει γκάζι, ελέγχεται από εγκέφαλο που προγραμματίζεται με βάση ό,τι κρίνουν σκόπιμο οι μηχανικοί.

Καρφωτή δεύτερα έβαζα σε ένα αμάξι που είχα μικρός, διότι είχε κατεστραμμένο συγχρονιζέ. Από 1η σε 2α που ήθελε απλά να αφήσεις το γκάζι, ήταν σχετικά εύκολο. Στο κατέβασμα όμως από τρίτη σε δευτέρα σε μεσαίες στροφές για καμία προσπέραση, ήθελε εξάσκηση στο πόσο θα πατήσεις το γκάζι, ενώ είχες πατημένο το συμπλέκτη.

Volpad
27/07/2022, 19:48
Ναι, συμφωνώ. Και για αυτό διευκρίνισα ότι δεν γνωρίζω πως ακριβώς δουλεύει στη συγκεκριμένη μοτοσυκλετα.

Παρόλα αυτά, κανένα shifter δεν είναι δυνατόν να δουλεύει σε ολο το ευρος των στροφων όπως το βλέπω εγώ.
Αυτό, γιατί ο χρόνος που παίρνει για τη πληρη διαδρομή του λεβιέ, δεν μπορεί να είναι μεταβλητός, άρα ή στις χαμηλές στροφές δεν προλαβαίνει να χρονισει, ή στις ψηλές.
Δεν ξέρω αν γίνεται κατανοητό αυτό που λεω...

Δηλαδή, από τη στιγμή που ξεκινά η κίνηση του λεβιέ, ο χρόνος που παίρνει από τη στιγμή που θα δοθεί το σήμα στον εγκέφαλο, μέχρι να φτάσει ο λεβιές στο σημείο που αλλάζει τη ταχύτητα, είναι σταθερός, δεδομένου ότι το πόδι κάνει πάντα την ίδια κίνηση.

Αυτός ο χρόνος λοιπόν, ή θα είναι αρκετός για αλλαγή στις χαμηλές και πιθανόν και τις χαμηλό μεσαίες ή θα είναι αρκετός για τις ψηλομεσαιες ή για μεγαλύτερο εύρος στις μεσαίες και καθόλου στις ψηλές και στις χαμηλές.

Ο χρόνος που θα κόψει το μοτέρ να ψεκάζει ή να δίνει σπίθα είναι το ένα, ο χρονισμός με την αλλαγή όμως, δεν μπορεί να γίνει για όλο το εύρος των στροφων.
Τουλάχιστον έτσι το καταλαβαίνω. Δεν είναι απίθανο να κάνω λάθος...

νεοσσός
27/07/2022, 20:17
Ο χρόνος που θα κόψει το μοτέρ να ψεκάζει ή να δίνει σπίθα είναι το ένα, ο χρονισμός με την αλλαγή όμως, δεν μπορεί να γίνει για όλο το εύρος των στροφων.
Τουλάχιστον έτσι το καταλαβαίνω. Δεν είναι απίθανο να κάνω λάθος...
Η αύξηση της ποσότητας καυσίμου στον κινητήρα, ώστε να ανέβουν οι στροφές σε κατέβασμα ταχύτητας, δεν είναι μόνο συνάρτηση του χρόνου, αλλά και της ροή καυσίμου, που ελέγχεται από τον ψεκασμό. Άρα μπορεί στον ίδιο χρόνο ο εγκέφαλος να δώσει πολύ ή λίγο καύσιμο, ανάλογα με το απαιτούμενο κατά περίπτωση.

Τώρα, στο ανέβασμα ταχύτητας, όπου πρέπει να πέσουν οι στροφές, δεν γνωρίζω κάποιον ηλεκτρονικό τρόπο επιβράδυνσης του κινητήρα, άρα εκεί ναι, απλά περιμένεις, επομένως μπορεί να εγείρεται το ζήτημα που λες. Εκτός αν το έχουν ρυθμίσει να πέφτουν αρκούντως γρήγορα οι στροφές για την μέγιστη δυνατή επιβράδυνση που θα χρειαστεί στο πιο απαιτητικό ανέβασμα (κλείνοντας ανάφλεξη) και ρυθμίζουν τα πιο ήπια ανεβάσματα δίνοντας ελάχιστο καύσιμο ώστε η μείωση των στροφών να είναι πιο αργή.

Τέλος πάντων, το γεγονός ότι δεν δουλεύει καλά στις χαμηλές στροφές, είναι ένδειξη ότι ο συλλογισμός σου είναι πιο κοντά στην αλήθεια.

Volpad
27/07/2022, 20:32
Δεν είναι ότι έχεις άδικο, αλλά δεν είναι αυτο που λεω.
Έχουμε σα δεδομένο ότι υπάρχει η δυνατότητα και να ανεβάσει ηλεκτρονικά τις στροφές αλλά και να κατεβάσει.

Αυτό που πρέπει να χρονισει όμως, είναι η ταχύτητα του γραναζιου από το στρόφαλο, με τη ταχύτητα του γραναζιου του τροχού, ώστε την ώρα που έχουν ίδια ταχύτητα να ξεκουμπωσει ή μια ταχύτητα και να κουμπώσει ή επόμενη.
Εκείνη λοιπόν τη στιγμή, είναι που το πόδι πρέπει να κάνει τη κίνηση στο λεβιέ γισ να αλλάξει τη ταχύτητα.

Αυτό το σημείο, είναι για ένα πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Άρα, λεω, ότι ο χρόνος που παίρνει στο πόδι σου, να να φτάσει το λεβιέ στο σημείο που αλλάζει η ταχύτητα, πρέπει να χρονισει με το σημείο που ανέφερα πριν.
Αν είναι μεγάλη η διαδρομή του λεβιέ, χρειάζεται πολύ χρόνο το πόδι για να αλλάξει ταχύτητα, άρα στις χαμηλές στροφές, έχει χρόνο ο υπολογιστής να ρυθμίσει τις στροφές. Στις ψηλές στροφές όμως, δεν προλαβαίνει να χρονισει γιατί μέχρι το πόδι σου να φτάσει στο σημείο τις αλλαγής, τα 2 γρανάζια δεν έχουν πια την ίδια ταχύτητα.
Αντίθετα, αν η διαδρομή του λεβιέ είναι μικρή, τότε στις ψηλές χρονιζει σωστά, αλλά στις χαμηλές δεν προλαβαίνει, καθώς ο λεβιές φτάνει στο σημείο της αλλαγής ταχύτητας, πριν προλάβει ο κινητήρας να χρονισει τα γρανάζια.

sanctusan
28/07/2022, 11:07
Πραγματικά σε ζήλεψα, έκανες σε 4 ημέρες όσα χλμ κάνω σε 1 χρονο και αν με τι υποχρεώσεις που τρέχουν πλέον. Να το χαρείς όσο περισσότερο μπορείς και να έχεις καλά και ασφαλή χλμ

Νασαι καλά αδερφέ!!!

sanctusan
28/07/2022, 11:12
Για όσους κράζουν τα ηλεκτρονικά
Και εγώ μια χαρά πήγαινα χωρίς αυτά, 18 χρόνια οδηγώ διάφορα 2κυκλα, ποτέ κανένα δεν είχε ηλεκτρονικά.
Ε λοιπόν, τα ηλεκτρονικά είναι άνεση, είναι ευκολία, είναι ασφάλεια. Απλά πράγματα.

THRESH
28/07/2022, 13:04
Είναι και λίγο απαραίτητα σε τέτοιο μηχανάκι τα ηλεκτρονικά , χωρίς traction σε δρόμους συνήθεις όπως οι ελληνικοί ,
μέχρι και κουραστικό θα ήταν το σπινιάρισμα :lol:

Πολύ εντυπωσιακό πάντως in person :)

sanctusan
24/08/2022, 18:43
Οι μαμά καθρέφτες-αντίβαρα δεν εξυπηρέτησαν λόγο μεγέθους, έβγαναν τόσο ''έξω'' από το τιμόνι που δεν βόλευαν μέσα στην πόλη και έβγαιναν τόσο ''έξω'' από το οπτικό μου πεδίο που δεν μπορούσα να ελέγξω μόνο με την κίνηση των ματιών αλλά με την κίνηση του αυχένα. Επίσης ήταν τόσο ''έξω'' από το τιμόνι που με τον αριστερό καθρέφτη έβλεπα πίσω δεξιά και με τον δεξιά καθρέφτη έβλεπα πίσω αριστερά (αυτό ακούγεται ''κάπως'' αλλά είναι αλήθεια).
Τους άλλαξα πριν τα πρώτα 1000km και είχα μείνει χωρίς αντίβαρα αφού λόγο του τιμονιού δεν έβρισκα κατάλληλα. Με κάποιες πατέντες και αντάπτορες κατάφερα να βάλω χθες στα 9400km.
Το αποτέλεσμα; Απόλαυση!!!
Μειώθηκε τόσο πολύ ο κραδασμός που σχεδόν νόμιζα ότι άλλαξα κινητήρα!
Πρέπει να κάνω κάτι και για τα μασπιέ. Είναι μασπιέ χωρίς λάστιχο και την ακούνε τα πόδια μου στις πολλές ώρες ταξίδι.
Προσπαθώ να βρω πρόσθετα λάστιχα να τα βάζω μόνο στο ταξίδι χωρίς να αλλάξω όλο το μασπιέ, γιατί δεν με ενοχλεί ο κραδασμός σε μικρές αποστάσεις και μου αρέσουν τα μεταλλικά μασπιέ από θέμα εμφάνισης.
Τέλος παρατηρώ ότι έχει αρχίσει να φεύγει το μαύρο χρώμα από τη βάση του μασπιέ με τις τριβές του παπουτσιού, κάτι που μου φαίνεται πολύ νωρίς για να συμβεί και δείχνει απώλεια ποιότητας. (θα βάλω φώτο αργότερα)

sanctusan
25/08/2022, 16:12
437600

doctor_john
25/08/2022, 20:19
Δεν είναι ηλεκτροστατική, που και αυτή θα φύγει κάποια στιγμή..
Πως και πατάς τόσο μέσα;

Βάλε πατάκια με λάστιχο.

basilis_k6
25/08/2022, 22:41
Δεν είναι ηλεκτροστατική, που και αυτή θα φύγει κάποια στιγμή..
Πως και πατάς τόσο μέσα;

Βάλε πατάκια με λάστιχο.

powder coat δεν ειναι αυτο που εμεις λεμε ηλεκτροστατικη? υπαρχει και αλλος τροπος βαφης για μεταλλο σε μηχανη? νομιζω τα εργαστασια μονο αυτο κανουν.

doctor_john
26/08/2022, 08:04
Ναι, στα γράφω με δική μου σειρά αντοχής.

Μονής (10), διπλής (15), αλκυδικά και ειδικές παραγγελίες 1Κ (25), ηλεκτροστατική (70), ανοδίωση (150), κεραμική (1200)

Τα νούμερα ας πούμε ότι είναι κύκλοι τριβείου κ.λπ.

Εμείς πλέον έχουμε πρόσβαση στα δύο τελευταία με κόστος κάτω από 150ε..

Γνωριστείτε και μη σε ανησυχεί ιδιαίτερα. Κάποια στιγμή τον χειμώνα τα φρεσκάρεις.

sanctusan
26/08/2022, 15:35
Δεν είναι ανησυχία, απλά μου φαίνεται νωρίς να συμβεί και θα προσπαθήσω να το φορτώσω στην εγγύηση.
Αισθητικό είναι το θέμα, όχι πρακτικό.

Nomand
22/10/2024, 14:43
457078
Αποφασισα να πάω εκεί τελικά
Αλλά έχω κολλήσει στο χρώμα μπλε υπάρχει ένα τελευταίο στην Ελλάδα και μετά τέλος
Μάσκα και κοκοβιος θα αγοραστούν και αυτά από την αρχή γιατί αλλιώς δεν βλέπεται

sanctusan
23/10/2024, 02:20
457078
Αποφασισα να πάω εκεί τελικά
Αλλά έχω κολλήσει στο χρώμα μπλε υπάρχει ένα τελευταίο στην Ελλάδα και μετά τέλος
Μάσκα και κοκοβιος θα αγοραστούν και αυτά από την αρχή γιατί αλλιώς δεν βλέπεται

Με το καλό αδερφέ!!!
Φοβερό όχημα, αν δεν είχα ξενερώσει από το ατύχημα, θα το ξανάπαιρνα.
Ότι θέλεις ρώτα με, σε 9 μήνες έκανα 22.00km,το έζησα για τα καλά.

Το μπλε είναι για εμένα το πιο όμορφο και το άσπρο-κόκκινο δεν δείχνει τόσο ωραίο από κοντά.

giorgosb
07/11/2024, 14:20
Νέα TFT οθόνη των 5 ιντσών με συνδεσιμότητα και νέο χρώμα

Από bikeit.gr (https://www.bikeit.gr/nea-montela-yamaha/item/39932-eicma-2024-yamaha-xsr900-2025)


457871

457872

457873

457874