PDA

View Full Version : Κορεσμός και Αλλαγή



sanctusan
07/11/2021, 12:25
Έχει έρθει ο κορεσμός και η διάθεση για αλλαγή μοτοσυκλέτας ή αλλαγές στη μοτοσυκλέτα, αλλά τα ερωτήματα είναι πολλά.

ΔΕΔΟΜΕΝΑ
Έχω ένα Honda CB600 F Hornet του '08 με 85.000Κμ, έχουμε κάνει μαζί τα 50.000Κμ σε 4 χρόνια.
Ταξίδια εσωτερικό και εξωτερικό, βόλτες, μετακινήσεις εντός πόλης, ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ, χειμώνα καλοκαίρι!!!!!
Το γουστάρω το μηχανάκι μου πολύ, ακόμα το βλέπω και μου αρέσει, το καβαλάω και τη βρίσκω!
Οικονομικά με εξυπηρετεί, ούτε ακριβό ούτε φθηνό, ίσως απλά έχω συνηθίσει τα έξοδα του.
Νιώθω την εξέλιξη ως οδηγός
...και πλέον έχω απαιτήσεις
ΖΗΤΟΥΜΕΝΑ
Καλύτερα φρένα
Καλύτερες αναρτήσεις
Περισσότερο γκάζι (ποιος δεν θα ήθελε; ) Υ.Γ.1 Αυτό είναι προαιρετικό.

ΒΑΣΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑ
ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΩ Ή ΝΑ ΤΟ "ΣΤΗΣΩ";

ΑΝ ΤΟ ΑΛΛΑΞΩ (πάντα με το σκεπτικό να μείνω στη ίδια κατηγορία)
Διαθέτω γύρο στα 3000Ε +την αξία μεταπώλησης = 5000-5500Ε
Αυτό γεννά πολλά υποερωτήματα, π.χ.:
Αυτό που θα πάρω, θα είναι "στημένο";
-//- , θα είναι τόσο αξιόπιστο όσο το δικό μου;
-//- , θα κουμπώσω πάνω του όπως στο δικό μου;
-//- ,θα έχει τα ίδια έξοδα όπως το Hornet;
ΑΝ ΤΟ ΣΤΗΣΩ
Πιστεύω ότι θα κρατήσει άλλες 100.000Κμ ακόμα
Με μπάτζετ max 2000E νομίζω μπορώ να το φτάσω σε ένα καλό επίπεδο εξέλιξης σε όλους τους τομείς.
Γενικώς τείνω να ασχοληθώ με "στήσιμο" και όχι με αλλαγή αλλά ακόμα δεν έχει παρθεί η τελική απόφαση
Υ.Γ.2 εκπτώσεις στην αξιοπιστία δεν κάνω.
Υ.Γ. SOS!!! Η ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΣΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΧΡΙΖΕΙ ΑΛΛΑΓΗΣ. Το γνήσιο είναι αρκετά ακριβό ώστε να μην αξίζει να βάλω το ίδιο αλλά κάτι σε aftermarket που θα μου προσφέρει πιο πολλά.

Παρακαλώ τη γνώμη σας
Περισσότερα ερωτήματα έπονται

motojojo
07/11/2021, 13:11
Αν το στήσιμο το ξεκινήσεις με μικρες και στοχευμένες κινήσεις τότε ναι. Θέλει προσοχή όμως και αυτοσυγκράτηση γιατί είναι ευκολο να παρασυρθείς, η βελτίωση είναι βαρέλι δίχως πάτο και ότι ρίχνεις μέσα δεν το παίρνεις πίσω.
Ειδικά στο γκάζι, το κυνήγι των αλόγων είναι ύπουλο και ξεγελά. Η τσέπη αδειάζει, η αξιοπιστία πάει περίπατο.

Αλλιώς καλύτερα αλλαγή με κάτι καλύτερο ή εστω διαφορετικό από αυτό που έχεις τώρα.

Υπάρχει και το ενδεχόμενο να μην σε συγκινεί κανένα από τα νεώτερα στο μπατζετ που διαθέτεις οπότε γυρνάμε στο στήσιμο.

basilis_k6
07/11/2021, 13:17
δυσκολο ερωτημα. με 2000 δεν νομίζω οτι μπορείς να πάρεις αυτο που θες. δηλαδη ας πούμε 1ο στάδιο βελτίωσης για να δείς κάτι σουσιαστικό στο γκάζι προϋποθέτει ολόσωμη εξάτμιση. αυτή μόνη της θα ειναι σχεδον το μισο μπατζετ. μαζι με ενα pc και την απαραίτητη ρύθμιση νομίζω φτάσαμε 1200 ευρω. με ενα πισω αμορτισερ έφυγε το μπατζετ.

απο την άλλη με 5-6 χιλιάρικα δεν υπάρχει τίποτα που να έχει καλύτερο στήσιμο και περισσότερο γκάζι απο το δικό σου.
Αρα ή θα ρίξεις σιγά σιγα πολλα λεφτα σε μια παλιά "καρότσα", που ειναι για μένα πλήρως ασύμφορο, ή θα μαζέψεις κάτι παραπάνω απο αυτα και θα πας σε ενα μηχανάκι των 7κ σε μετόχειρο παντα που με ενα πισω αμορτισερ θα σου δώσει όλα οσα θες,

McGyver
07/11/2021, 13:23
Βελτιώνεις φρένα & αναρτήσεις και κάνεις σχολείο για περισσότερο γκάζι :D.

Nitse3
07/11/2021, 14:26
Δεν μπορεί να πάρει ένα tuono με 5000/6000€;;

Viking
07/11/2021, 15:02
Αλλαγή για μένα..

κάτι τέτοιο ίσως? (https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/316639749-triumph-street-triple-675) ή πιο καινούριο ακόμα? (https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/314244566-triumph-street-triple-r)

Αλλιώς tuono 2nd gen αλλά σχολαστικά εξετασμένο και οι αναρτήσεις να έχουν υποστεί την αναλόγη φροντίδα αλλιώς δεν..

Nitse3
07/11/2021, 15:52
Ναι σωστός και triple

basilis_k6
07/11/2021, 15:53
τουονο με 5-5μιση και σε νορμαλ κατάσταση δεν εχω δει ποτε. θέλει λίγα παραπάνω λεφτα και δεν ειναι χοντα, μπορει να τον ενδιαφέρει να εχει ήσυχο το κεφάλι του. επισης ειναι ενα sbk με τιμονι. 60χλμ καθε μερα πανω σε τουονο γινονται μονο σε εθνικη/αττικη/παραλιακη κτλ. ειναι τρομακτικα κουραστικο.

το 675 ειναι πολύ δυνατη επιλογη αλλα η triumph εχει σοβαρο θεμα με τα σερβις στην ελλαδα. με το ζορι βρισκεις συνεργειο ακομα και στην αθηνα. γυρναμε παλι δηλαδη στο πρωτο θεμα, δεν ειναι χοντα. παντως και εγω εκει θα πηγαινα, πολύ καλη μηχανη και σε καλη τιμη γιατι η μεταπώληση των Τ στην ελλαδα ειναι κακή.

Viking
07/11/2021, 17:11
Τότε ας μπει και το CB1000R 10ετιας στο παιχνίδι

sanctusan
07/11/2021, 18:55
τουονο με 5-5μιση και σε νορμαλ κατάσταση δεν εχω δει ποτε. θέλει λίγα παραπάνω λεφτα και δεν ειναι χοντα, μπορει να τον ενδιαφέρει να εχει ήσυχο το κεφάλι του. επισης ειναι ενα sbk με τιμονι. 60χλμ καθε μερα πανω σε τουονο γινονται μονο σε εθνικη/αττικη/παραλιακη κτλ. ειναι τρομακτικα κουραστικο.

το 675 ειναι πολύ δυνατη επιλογη αλλα η triumph εχει σοβαρο θεμα με τα σερβις στην ελλαδα. με το ζορι βρισκεις συνεργειο ακομα και στην αθηνα. γυρναμε παλι δηλαδη στο πρωτο θεμα, δεν ειναι χοντα. παντως και εγω εκει θα πηγαινα, πολύ καλη μηχανη και σε καλη τιμη γιατι η μεταπώληση των Τ στην ελλαδα ειναι κακή.

Με κάλυψες πλήρως σε απαντήσεις για μηχανές που δεν φημίζονται για την αξιοπιστία τους!

Nomand
07/11/2021, 19:00
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/314913172-honda-cb-1000-r
Honda παίρνεις πάλι και έχει ότι σου λείπει και το κεφάλι σου ήσυχο, με to T θα δεις όντως διάφορα άλλα όχι αυτά που φαντάζεσαι, και περίπου ένα 30% σε συντήρηση λόγω ακριβότερων αναλώσιμων, εργασία ο Σάκης δεν χρεώνει υπερβολικά είναι πολύ σωστός.

sanctusan
07/11/2021, 19:04
Τότε ας μπει και το CB1000R 10ετιας στο παιχνίδι

Από τα μηχανάκια που μου αρέσουν υπερβολικά!!!
Αλλά θα είναι «στημένο» ή θα πρέπει να το συνηθίσω και μετά να δω αν θέλει και αυτό στήσιμο;
Επίσης με ένα τέτοιο όχημα, ανεβάζω πολύ τα έξοδα, κάτι που δεν είναι απαγορευτικό αλλά σίγουρα δεν είναι ιδανικό.

Viking
07/11/2021, 19:04
Τα περί αξιοπιστίας να χαμε να λέγαμε αλλά τέλος πάντων ..

sanctusan
07/11/2021, 19:07
Τα περί αξιοπιστίας να χαμε να λέγαμε αλλά τέλος πάντων ..

Έγινε

dimitris23
07/11/2021, 19:09
Μόνο χοντα ρε. Σοβαρευτείτε λίγο όλα χαλάνε. Και πλέον όλες εκτός από χαζοπροβληματα δεν βγάζουν κάτι σοβαρό εκτός αν είσαι σιδεροφαγος. Φίλε πάρε αυτό που γουστάρεις και εννοείται ψάξε το καλά πριν πάρεις οτιδήποτε

o_gavros
07/11/2021, 19:20
Γιανν' και γκάζια και "στήσιμο" και φτηνά και τέρμα αξιόπιστα δεν νομίζω ότι υπάρχει.
Από τη στιγμή που το γκάζι σου τώρα σου αρκεί και για γούστο και σαν έξοδο, τότε βελτιώνεις αυτά που πλέον (και ουσιαστικά) ζητάς και ανακαλύπτεις ένα άλλο όχημα, το οποίο έχει κρατήσει όλα τα θετικά του και του έχεις προσθέσει ενίσχυση εκεί που δεν σου αρκούσε.
Γουιν γουιν όπως λέμε.


Μόνο χοντα ρε. Σοβαρευτείτε λίγο όλα χαλάνε. Και πλέον όλες εκτός από χαζοπροβληματα δεν βγάζουν κάτι σοβαρό εκτός αν είσαι σιδεροφαγος. Φίλε πάρε αυτό που γουστάρεις και εννοείται ψάξε το καλά πριν πάρεις οτιδήποτε

Κι εσύ σοβαρεψου λίγο στο πώς εκφραζεσαι.

Nomand
07/11/2021, 19:29
Από τα μηχανάκια που μου αρέσουν υπερβολικά!!!
Αλλά θα είναι «στημένο» ή θα πρέπει να το συνηθίσω και μετά να δω αν θέλει και αυτό στήσιμο;
Επίσης με ένα τέτοιο όχημα, ανεβάζω πολύ τα έξοδα, κάτι που δεν είναι απαγορευτικό αλλά σίγουρα δεν είναι ιδανικό.

Στην παρεα έχουμε και το hornet και το 1000 η μόνη διαφορά στα έξοδα είναι το σήμα και η ασφάλεια και το 1000 τρώει πιο γρήγορα κυρίως το πίσω λάστιχο, στην συντήρηση και οι δύο πάνω κάτω τα ίδια δίνουν και η κατανάλωση είναι στο ποσό βαρύ είναι το χέρι σου.

sanctusan
07/11/2021, 19:30
Μόνο χοντα ρε. Σοβαρευτείτε λίγο όλα χαλάνε. Και πλέον όλες εκτός από χαζοπροβληματα δεν βγάζουν κάτι σοβαρό εκτός αν είσαι σιδεροφαγος. Φίλε πάρε αυτό που γουστάρεις και εννοείται ψάξε το καλά πριν πάρεις οτιδήποτε

Όλα χαλάνε, όχι το ίδιο εύκολα.
Όλα χαλάνε, δεν βρίσκεις μάστορα το ίδιο εύκολα
Όλα χαλάνε, δε βρίσκεις ανταλλακτικά το ίδιο εύκολα
Όλα χαλάνε, δεν πρέπει να χώσεις το ίδιο βαθιά το χέρι στη τσέπη
Ολα χαλανε, αλλά κάποια είναι πιο αξιόπιστα από κάποια άλλα
Όλα χαλάνε, αλλά δεν θα καταργήσετε εσείς το νόημα της αξιοπιστίας

Viking
07/11/2021, 19:34
Ναι αλλά και η πίτα ολόκληρη και ο σκύλος χορτατος δεν γίνεται

sanctusan
07/11/2021, 19:38
Στην παρεα έχουμε και το hornet και το 1000 η μόνη διαφορά στα έξοδα είναι το σήμα και η ασφάλεια και το 1000 τρώει πιο γρήγορα κυρίως το πίσω λάστιχο, στην συντήρηση και οι δύο πάνω κάτω τα ίδια δίνουν και η κατανάλωση είναι στο ποσό βαρύ είναι το χέρι σου.

Φαντάζομαι και τα καύσιμα.
Αν σκεφτώ λίγο πιο μακριά, ίσως να έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα λαδιού, και γενικώς όλα τα αναλώσιμα του είναι στο λίγο «μεγάλα» άρα και λίγο πιο ακριβά.
Μέχρι και τα λάστιχα, ασχέτως με το ποσό γρήγορα τρώγονται, είναι πιο ακριβά λόγο μεγέθους.

sanctusan
07/11/2021, 19:43
Ναι αλλά και η πίτα ολόκληρη και ο σκύλος χορτατος δεν γίνεται

Γιαυτο το συζητάμε, για να βρω την καλύτερη λύση, να χορτάσει και ο σκύλος, να μείνει και λίγο από την πίτα.

Η αξιοπιστία είναι κάτι που δεν θα έκανα εκπτώσεις.

doctoras
07/11/2021, 19:46
τι περιλαμβάνει το "να το στήσω" ?

lospsi
07/11/2021, 20:00
Από μένα είναι cb1000r. Ή κάνα Fazer 1000, Z1000.

billyka
07/11/2021, 20:04
lospsi θα συμφωνησω με το fazer 1000.Street μηχανακι,ποιο ''ορθιο'' απο πιστας,με μοτερ R1.Και ομορφο,επισης αξια μεταπωλησης μια χαρα.Μονο να μαθεις αν εχει αλλαξει το βολαν ο προηγουμενος.Το Cbr1000RR αλλη χαρη,αλλη κατηγορια.

dimitris23
07/11/2021, 20:05
Δηλαδή έχουμε φτάσει σε σημείο να πρέπει προσέχουμε τι λέμε μη θιχτεί κάποιος. Που και πάλι μια χαρά εκφράστηκα. Δεν νομίζω να ειρωνευτηκα κάποιον είπα τη γνώμη μου. Τέλος πάντων φίλε ότι αποφασίσεις να το χαίρεσαι και καλές βόλτες

sanctusan
07/11/2021, 20:05
τι περιλαμβάνει το "να το στήσω" ?

Η πιο ωραία ερώτηση μέχρι στιγμής
Λοιπόν, με ένα πρόχειρο ψάξιμο

500-600 cartridge στα μπροστινά
500-600 ρυθμιζόμενη πίσω
200 σωληνάκια υψηλής
100 μεταχειρισμένη τρόμπα από κάποιο sbk
Σύνολο 1500€
Στις αναρτήσεις οι μάρκες που έχω βρει είναι Andreani, Bitubo και Matris
Δε συμπεριλαμβάνω στην τιμή την εγκατάσταση γιατί θα γίνει όταν θα είναι και το τακτικό σέρβις, έτσι είναι μία η άλλη περίπου.
Όλα αυτά είναι εικονικά μέχρι στιγμής.

billyka
07/11/2021, 20:06
Αν το χεις καψουρα φτιαξτο.Αλλα με 2000 δεν φτιαχνεις και μοτερ.Αναρτησεις φρενα ναι.

basilis_k6
07/11/2021, 20:07
600 με 1000 εχει μικρη διαφορά στη συντηρηση, σχεδον αμελητέα. οχι ομως στην κατανάλωση σε κλειστο δρομο τυπου πολη. με 60χλμ την ημέρα θα πονέσεις.
αξιοπιστο ειναι το τουονο γενικα, δεν το λες κακο ποιοτικα για κανενα λογο απλα δεν σου κάνει. το Τ675 ειναι η καλύτερη προταση που έπεσε. δεν βγαζει προβλήματα απλα δεν εχει την αξιοπιστια του γιαπωνεζικου ειδικα της γενιας που εχεις εσυ που με το ζόρι καιγανε μια λάμπα και άλλαζες μια ντιζα κάθε 12 χρόνια. το cbr 1000 για μενα ειναι μετριο μηχανάκι, πιστευω ειναι καλυτερο το 675 παντου, πλην του γκαζιου που δεν νομιζω οτι ειναι τοσο χρησιμο ειδικα εφοσον το εχεις και για πολη. στησιμο και αξιοπιστία μαζι θα κοστιζαν μια περιουσια σαν καινουργια οπότε θα ηταν μακρια απο το μπατζετ σου ακομη και σαν μεταχειρισμένα. λογικο ειναι άλλωστε, ολοι θα θέλαμε κάτι τετοιο.

edit: 180 λάστιχο φοράμε ολοι πλέον.

Viking
07/11/2021, 20:10
Από τα μηχανάκια που μου αρέσουν υπερβολικά!!!
Αλλά θα είναι «στημένο» ή θα πρέπει να το συνηθίσω και μετά να δω αν θέλει και αυτό στήσιμο;
Επίσης με ένα τέτοιο όχημα, ανεβάζω πολύ τα έξοδα, κάτι που δεν είναι απαγορευτικό αλλά σίγουρα δεν είναι ιδανικό.

Κι εγώ δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με τον όρο στήσιμο.

Στη θέση σου θα σάρωνα τις αγγελίες μεταχειρισμένων για να βρω κάτι με after market αναρτήσεις.
Ελάχιστους ξέρω που είναι συνεπείς και κάνουν σέρβις στα λάδια του μπροστινού τους για παράδειγμα.
Και μια μοτοσυκλέτα 10ετίας, δυστυχώς, δεν έχει τις αναρτήσεις της σε καλή κατάσταση, ειδικά στην Ελλάδα.

Δεν θα έμπαινα καν σε τριπακι ολόσωμη, κομάντερ κτλ. Όσοι τα έχουμε κάνει, ξέρουμε ότι είναι πεταμένα λεφτά. Ωραία, ναι, βελτίωση , ναι.. ουσία, όχι

Αν βελτίωνα κάτι θα ήταν πίσω αμορτισέρ (οχλινσ, yss, nitron, wilbers) και κιτ ελατήρια λάδια για το μπροστινό. Αυτά τα λεφτά (κάτω από 1000 αν δεν πας στα τοπ αμορτισερ) θα βελτιώσουν ουσιαστικά τη μηχανή σου.

Παρόλα αυτά, αν ανεβείς σε τουόνο ή τριπλ (ή κάτι ανάλογο τελοσπάντων) μπορεί να ξεχάσεις τα περι αξιοπιστίας..

Απόψεις λέμε, φιλτράρεις ανάλογα. :beer:
Υπόψη, έχω μπεμβέ:bawl:

billyka
07/11/2021, 20:11
edit: 180 λάστιχο φοράμε ολοι πλέον.

?Για εξηγησε το.Ειλικρινα,χωρις καμια διαθεση ειρωνιας

basilis_k6
07/11/2021, 20:14
?Για εξηγησε το.Ειλικρινα,χωρις καμια διαθεση ειρωνιας

εγραψε οτι ειναι πιο ακριβα λογω μεγέθους και λεω ολοι φοράμε 180 πισω. αντε μερικα 190 που η διαφορά ειναι 10 ευρω ξερω γω. αναφέρομαι στις μοτο που παιζουν στην κατηγορία της κουβέντας μονο.

doctoras
07/11/2021, 20:38
Η πιο ωραία ερώτηση μέχρι στιγμής
Λοιπόν, με ένα πρόχειρο ψάξιμο

500-600 cartridge στα μπροστινά
500-600 ρυθμιζόμενη πίσω
200 σωληνάκια υψηλής
100 μεταχειρισμένη τρόμπα από κάποιο sbk
Σύνολο 1500€
Στις αναρτήσεις οι μάρκες που έχω βρει είναι Andreani, Bitubo και Matris
Δε συμπεριλαμβάνω στην τιμή την εγκατάσταση γιατί θα γίνει όταν θα είναι και το τακτικό σέρβις, έτσι είναι μία η άλλη περίπου.
Όλα αυτά είναι εικονικά μέχρι στιγμής.

Θα σου πω την αποψη μου ομως ειμαι άνθρωπος που δενομαι με τα σιδερα
Εφοσον σου αρεσει το μηχανακι σου δηλαδη το χαλβαδιαζεις ακομη παρκαρισμένο και σε καλύπτει το γκαζι του ειναι ορθό να προχωρήσεις σε ανακαίνιση που θα ανανεωσει την σχεση σου μαζι του.
Μη το κάνεις ομως μπαμ, δηλαδη ολα μαζι, ξεκίνησε ενα - ενα, με πολυ βολτα στο ενδιάμεσο, για να μαθαίνεις τι αλλαζει τι βελτιώνεται και τι οχι.
Θελει πολυ δοκιμή για να αντιληφθείς πληρως την λειτουργία των νέων περιφερειακών.
Ενα πλανο που θα εκανα θα ξεκινούσα με το road πακετο:
-αμορτισέρ πισω - χοντροτερο Λαδι / συντήρηση στο πιρούνι
-Σωληνακια υψηλής - Συντήρηση δαγκανων σετ οριγκς καθάρισμα ενα-ενα και σετ μεταλλικα τακάκια
Θα τα δοκίμαζα σε βολες για ενα
χρονο τουλαχιστο

Και αν δεν με κάλυπταν και ηθελα πιο race πακετο: τοτε θα προχωρούσα με τρομπα και cartridge στο πιρούνι.

sanctusan
07/11/2021, 20:39
Κάτι που δεν ανέφερα είναι ότι το πίσω αμορτισέρ χρίζει αλλαγή. Έχει γίνει σομιές πλέον, είναι κλειστού τύπου (κονσέρβα) και δεν σηκώνει επίσημο σέρβις, μόνο κάτι σε πατέντα που δεν το «παίζω».
Να αναφέρω πως είμαι ανοιχτός σε προτάσεις για μεταχειρισμένα πράγματα από αλλά μηχανάκια (πχ κάποιοι έβαζαν σε Ζ750 ανάρτηση από 636) και κέρδιζαν σε απόδοση και χρήματα (σε σύγκριση με aftermarket καινούργιες)

doctor_john
07/11/2021, 20:45
Aν σου αρέσει o κινητήρας σου, να τα βάλεις κάτω πολύ οργανωμένα και να δεις τι μπορείς να κάνεις.
Αν οχι το 675 είναι καλή λύση.

431857

νεοσσός
07/11/2021, 20:51
Ωραίο θέμα. :)

Το CBR1000R μου αρέσει πάρα πολύ. Σκεφτόμουν να το αγοράσω το 2015, που είχαν βγάλει καινούρια (τελευταία τεμάχια στοκ του 2009) με ABS στις 7.000€. Ευτυχώς βρέθηκαν κάμποσοι εδώ μέσα, καθώς και μερικοί φίλοι και με απέτρεψαν να το πάρω ως πρώτη μοτοσυκλέτα και μάλιστα με κύρια χρήση τη μετακίνηση στη δουλειά. Παραμένει όμως ψηλά στις προτιμήσεις μου, αν και έχουν βγει πλέον καλύτερα για τη χρήση που θέλω. Μην το πάρεις όμως, είναι ακατάλληλο για μοναδική μοτοσυκλέτα, αφού κάνεις και χρήση πόλης.

Στη θέση σου, δεν θα άλλαζα μοτοσυκλέτα, εφόσον δεν μου είχε παρουσιάσει σοβαρό πρόβλημα. Οι προβλέψεις λένε ότι θα σου βγάλει απροβλημάτιστα 200.000 χιλιόμετρα. Έχει πολύ καλό κινητήρα, οπότε μένει να αναβαθμίσεις τις αναρτήσεις, αφού έτσι κι αλλιώς η πίσω πνέει τα λοίσθια, καθώς και τα φρένα. Αφού διαθέτεις 3.000€, στη θέση σου θα πήγαινα για καλά περιφερειακά, τόσο σε αναρτήσεις όσο και σε φρένα και όχι σε μέτριες λύσεις. Κατευθείαν στο ψητό, να αισθανθείς την αλλαγή. Παράλληλα θα κρατούσα τα ρέστα για σχολεία οδήγησης, ώστε η βελτίωση που σου αρέσει να βλέπεις στον εαυτό σου, να γίνει ακόμα καλύτερη.

Μόνος ενδοιασμός στο θέμα σχολείο-ανάρτηση, είναι η αυξημένη αυτοπεποίθηση που σου δίνει το όλο πακέτο για τις στροφές. Σε δημόσιο δρόμο οι στροφές δεν συγχωρούν και οι κίνδυνοι είναι απρόσμενοι (ολισθηρότητα, εμπόδια, ζώα). Οπότε ναι μεν να το βελτιώσεις και να βελτιωθείς κι εσύ, αλλά να κινείσαι πολύ πιο χαμηλά από τα όρια στο δημόσιο δρόμο.

sanctusan
07/11/2021, 21:04
Δευτερη φορά που το ακούω για τα σχολεία.
Να αναφέρω επίσης ότι έχει γίνει το RS1 του Χουντρα και περιμένω το πρόγραμμα του Δεκεμβρίου ώστε να πάω για το 2.

Άλλο η βελτίωση του οδηγού και άλλο της μοτοσικλέτας

νεοσσός
07/11/2021, 21:13
Άλλο η βελτίωση του οδηγού και άλλο της μοτοσικλέτας
Σωστά. Όμως ο κορεσμός γιατρεύεται όχι μόνο με αλλαγή μοτοσυκλέτας, αλλά και με αλλαγή στον τρόπο που τη χρησιμοποιείς. Μην το υποτιμάς, είναι εξίσου σημαντικό με το ίδιο το όχημα, ίσως και παραπάνω.

Από λάστιχα πώς είσαι; Αν έχουν περάσει τα 2 χρόνια, μπορείς να δοκιμάσεις άλλο μοντέλο.

basilis_k6
07/11/2021, 21:50
σε μηχανή 10+ χρονων τέτοια λεφτα ειναι πεταμένα πραγματικά. αντε ενα αμορτισερ γιατι πεθανε το παλιο και σερβις στα εμπρος. τα φρενα με λυσιμο και καθαρισμα + τρομπα (μια καλή τρομπα απο ss απο ebay ειναι τσαμπα) θα ειναι πενα. σωληνάκια δεν θες imo.
σκεψου ομως οτι ενα μεταχειρισμένο στα 5-6 χιλιάρικα με 40-50κ χλμ δεν θα είναι καινουργιο το αμορτισερ, ουτε τα καλαμια, ουτε οι τρομπες του, ουτε καν καινουργια τακάκια δεν θα εχει. Δεν ειναι δηλαδη τοσο απλα τα μαθηματικά εδω, δινω το δικο μου, δινω και 2κ και εχω αυτο που θελω. μάλλον θες και άλλα λεφτα... Μοναδική εξαιρεση το 675 γιατι σε καλη τιμη μπορείς να βρεις με 20κ χλμ και 6-7 χρονων μηχανάκια. Και πάλι πρεπει να εισαι τυχερος για να σου κάτσει καλο κομματι με 6κ ευρω.

o_gavros
07/11/2021, 22:11
Διαφωνώ με το πεταμένα λεφτά. Υπερβολή σε βαθμό ισοπέδωσης.
Μιλάμε για ένα μηχανάκι που είναι αποδεδειγμένα αξιόπιστο, δε σπαει δε χαλάει ενα πράγμα και που με λίγα σχετικά λεφτά, λεφτά που απο μόνα τους δε φτάνουν για αγορά κάτι αξιόλογου, μεταμορφώνεται σε σεταπ και κατα συνέπεια το φαν φακτορ απογειωνεται.
Πως είναι πεταμένα αμα φέρουν ευχαρίστηση στον χρήστη της μοτο;

Xlitos
07/11/2021, 22:22
πεταμενα λεφτα δε ξερω αν ειναι παντως τα φτιαξιματα σε μετρια προς καλα μηχανακια δε σε κρατανε για πολυ καιρο ευχαριστημενο..Ετσι εκανα κι εγω παλια σε cbr600F,εβαζα εβαζα μεχρι που πηρα πραγματικο supersport και ησυχασα.Γιατι το να βαζεις ακριβες βελτιωσεις σε μηχανακι που δεν φτιαχτηκε γι αυτο δε λεει και θα τα βρεις μπροστα σου...Βεβαια εξαρταται το τι κανει ο καθενας με τη μοτο του και ποσο ''ανησυχος'' ειναι οδηγικα.

lykourgi
07/11/2021, 22:26
Αφού σου αρέσει το μηχανάκι σου, σκέψου και το Hornet900. Μπορείς να του φτιάξεις τις αναρτήσεις και να έχεις κάτι πιο γρήγορο, με την ίδια αξιοπιστία.

(Τα φρένα άφησέ τα για μετά τις αναρτήσεις. Ίσως δεν χρειαστούν κάτι)

viper1
07/11/2021, 22:26
Hornet 900 και επενδύεις σε αναρτήσεις.

sam4g
08/11/2021, 10:16
Ακριβώς στην ίδια θέση ήμουν την άνοιξη που μας πέρασε. Κι εγώ έχω ένα cb600f hornet του 2010. Κι εγώ αναζητούσα το κάτι παραπάνω σε απόδοση (όχι καθαρά επιδόσεις, αλλά περισσότερο το στήσιμο). Τότε κατέληξα πως σ αυτά τα χρήματα μόνο touono gen2 και το Triple 675 θα μου έκαναν τη διαφορά.

Έβαλα, λοιπόν, αγγελία την αγαπημένη μου. Μην τα πολυλογώ μετά από τους 4 πρώτους που με πήραν τηλ να την δουν, το μετάνιωσα, κατέβασα την αγγελία και αποφάσισα πως δεν μπορώ να την αποχωριστώ και θα βελτιώσω όταν μπορέσω αναρτήσεις-φρένα. Είναι που λένε αν ακόμα είσαι ερωτευμένος δύσκολα πας παρακάτω...

sanctusan
08/11/2021, 11:54
Ένα μηχανάκι που περίμενα να ακούσω είναι το MT-09, κάνεις σας όμως δεν το ανέφερε

doctor_john
08/11/2021, 12:14
Γιατί παίρνεις FZ1 με τα μισά, που είναι 32 φορές πιο όμορφο..

basilis_k6
08/11/2021, 12:35
Ένα μηχανάκι που περίμενα να ακούσω είναι το MT-09, κάνεις σας όμως δεν το ανέφερε

είναι πιο ακριβο απο 5-5μιση. δεν νομίζω οτι εχει καλυτερες αναρτησεις απο το δικο σου, οχι σε βαθμο που θα δεις διαφορά δηλαδη.

Viking
08/11/2021, 13:39
Ένα μηχανάκι που περίμενα να ακούσω είναι το MT-09, κάνεις σας όμως δεν το ανέφερε
Προφανώς και δεν το ανέφερε κανείς αφού μιλάμε μόνο για σωστά στημένα μηχανάκια :D

rainmike
08/11/2021, 14:18
Προφανώς και δεν το ανέφερε κανείς αφού μιλάμε μόνο για σωστά στημένα μηχανάκια :D

φιλαράκι ξες οτι παιζει να έρθουν έξω απο το σπίτι σου με τσουγκράνες και δαυλούς έτσι?:D

Viking
08/11/2021, 15:11
φιλαράκι ξες οτι παιζει να έρθουν έξω απο το σπίτι σου με τσουγκράνες και δαυλούς έτσι?:D

Είμαι εξωτερικό , μιλάω εκ του ασφαλούς :a2::a2:

aris19
08/11/2021, 15:18
Προφανώς και δεν το ανέφερε κανείς αφού μιλάμε μόνο για σωστά στημένα μηχανάκια :D
Στην πυρά!! Οι στάχτες στην τουαλέτα και τραβάμε καζανάκι :p

borgiriadis1
08/11/2021, 15:52
Χωρίς να πω για κάποιο συγκεκριμένο μηχανάκι η άποψη μου είναι να αλλάξεις.
Για 2 λόγους.

1ον όσα χρήματα και να ρίξεις στη μηχανή σου δεν θα τα πάρεις ποτέ πίσω.
Οπότε ή το παντρεύεσαι ή σε ενδεχόμενη πώληση θα βγεις αρκετα ζημιομενος.

2ον όσοι θέλουν γκάζια για 1100 παίρνουν 1100. Θα ρίξεις πολλά χρήματα και με αμφίβολα αποτελέσματα για να το κάνεις πιο γρήγορο και μετά χάνεις και το δεν σπάει δεν χαλάει.

Τώρα βέβαια η τσέπη είναι δικιά σου αλλά θεωρώ ότι θα φύγουν χρήματα και πάλι δεν θα είσαι ικανοποιημένος.

νεοσσός
08/11/2021, 16:15
Προφανώς τα χρήματα που θα δώσει είναι για την τέρψη του και όχι για επένδυση. 2.000€+ σε αναβαθμίσεις για να του φύγει κάπως ο κορεσμός.

Από MT-09 μόνο το SP έχει καλό αμορτισέρ πίσω και σχετικά καλό μπροστινό. Θέλει επιπλέον χρήματα για ώχληνς μπροστά, αφού φοράει καγιάμπα το SP. Η βασική έκδοση του MT-09 ξεχωρίζει για την εμφάνιση και τον κινητήρα, αλλά οι αναρτήσεις είναι απλές.

Μηχανάκι με επιδόσεις σαν το τουώνω, παίρνεις αν έχεις και δεύτερο για καθημερινό.

Πάντως είναι κρίμα να χάσεις την αξιοπιστία του δικού σου καλοσυντηρημένου Hornet επειδή βαρέθηκες. Είναι πολύ πιθανό να το μετανιώσεις.

billy84
08/11/2021, 17:31
1)Φθηνή αλλά σωστή λύση : Σέρβις στην ήδη υπάρχουσα ανάρτηση με κόστος 80 ευρώ + ότι σου πάρει ο μάστορας έξτρα.Μπροστά ελατήρια ohlins.Μια τρόμπα φρένου και υψηλής θα είσαι μια χαρά.

2)Ακριβή λύση : Όλα τα παραπάνω εκτός απο την ανάρτηση την οποία θα βάλεις έξτρα.Cartridge δεν υπάρχει λόγος να μπει σε αυτό το μηχανάκι.Ήδη θα είσαι κομπλε ακόμα και με τη φθηνή λύση απο πάνω και με ένα ζευγάρι γόμες το μηχανάκι θα κάνει παππάδες.

3) Ενδεδειγμένη λύση : CB1000r .Πολύ όμορφο,μαζεμένο και πιο φρέσκο(το μονόμπρατσο είναι άλλο πράγμα).Πολύ καλύτερο παντού και με ωραίο γκάζι χωρίς τις μετατροπές που θέλει το 600.Δυνατότητες πολύ άνω του γρήγορου και έμπειρου οδηγού,δεν ασχολείσαι με τίποτα άλλο μετά πας σε Supersport.Σε μια παρόμοια φάση πριν 12 χρόνια πήγα απο Ζ750 σε Ζ1000,δεν το μετάνιωσα ποτέ.Σημειωτέον το CB1000r είναι πολύ καλύτερο μηχανάκι απο αυτά τα δύο και η διαφορά του απο το Hornet είναι πολύ μεγαλύτερη απο όση ήταν του Ζ1000 με το 750(που ήταν ήδη μεγάλη).

Nikos77
08/11/2021, 20:23
@sanctusan φίλε μη με ξεχάσεις. Σου έχω στείλει pm

sanctusan
11/11/2021, 11:38
Με διαφορετικά μηχανάκια δεν πείθομαι μέχρι στιγμής.
Ας πούμε ότι πάμε σε αναρτήσεις πίσω-μπρος, τι έχετε να προτείνεται?
Maximum Budget 1200E χωρίς εργατικά.

lospsi
11/11/2021, 14:08
Στα έγραψε πιο πάνω ο Βασίλης, κάνε ένα σέρβις (ίσως και ριβάλβινγκ) πίσω, ο Ρεμούνδος κάνει αυτή τη δουλειά και λένε όλοι καλά λόγια, και μπροστά βάλε ελατήρια. Ίσως να δεις και στα σετ της hyperpro, το street box που θα είναι πιστεύω μια ακόμα καλυτερη αναβάθμιση!
Νομίζω πως κάτι παραπάνω είναι υπερβολή.

sanctusan
11/11/2021, 21:23
Σε ανάρτηση κλειστού τύπου ("κονσέρβα") θα πάω να κάνω σέρβις-πατέντα; Σκέφτομαι για εξέλιξη και όχι για συμάζεμα.

Ψάχνοντας λίγο, σε VFM λύση, σκεπτόμενος και αυτά που λέτε (να μη χώσω και πολύ χρήμα)
Set Ohlins Basic Suspension Kit (Shock + Springs + Fork Oil) (https://www.car.gr/parts/view/7218666-set-ohlins-basic-suspension-kit-shock-springs-fork-oil-for-honda-cb-600-f-hornet-2007-2008) 730Ε

Επίσης πολύ θα ήθελα να μάθω αν ταιριάζει ανάρτηση από κάποιο άλλο μηχανάκι π.χ. από κάποιο SS, αλλά δεν ξέρω που να ρωτήσω.

basilis_k6
11/11/2021, 21:52
Σε ανάρτηση κλειστού τύπου ("κονσέρβα") θα πάω να κάνω σέρβις-πατέντα; Σκέφτομαι για εξέλιξη και όχι για συμάζεμα.

Ψάχνοντας λίγο, σε VFM λύση, σκεπτόμενος και αυτά που λέτε (να μη χώσω και πολύ χρήμα)
Set Ohlins Basic Suspension Kit (Shock + Springs + Fork Oil) (https://www.car.gr/parts/view/7218666-set-ohlins-basic-suspension-kit-shock-springs-fork-oil-for-honda-cb-600-f-hornet-2007-2008) 730Ε

Επίσης πολύ θα ήθελα να μάθω αν ταιριάζει ανάρτηση από κάποιο άλλο μηχανάκι π.χ. από κάποιο SS, αλλά δεν ξέρω που να ρωτήσω.

πιστευω σε άλλη εταιρια θα παρεις καλυτερο αμορτισερ για τα λεφτα που δινεις. ετσι λενε στα ξενα φορουμ δηλαδη, δεν εχω αποψη.

sanctusan
11/11/2021, 22:08
πιστευω σε άλλη εταιρια θα παρεις καλυτερο αμορτισερ για τα λεφτα που δινεις. ετσι λενε στα ξενα φορουμ δηλαδη, δεν εχω αποψη.

Σε εταιρίες όπως Matris και Bitubo από 300 εώς 600 έχω πάρα πολλές επιλλογές, από απλό αμοστισέρ μέχρι φουλ ρυθμιζόμενο αντίστοιχα.

Τι άλλες εταιρίες θα προτείνατε;

viper1
11/11/2021, 22:17
Σε εταιρίες όπως Matris και Bitubo από 300 εώς 600 έχω πάρα πολλές επιλλογές, από απλό αμοστισέρ μέχρι φουλ ρυθμιζόμενο αντίστοιχα.

Τι άλλες εταιρίες θα προτείνατε;

Wilbers

billy84
11/11/2021, 22:20
Σε ανάρτηση κλειστού τύπου ("κονσέρβα") θα πάω να κάνω σέρβις-πατέντα; Σκέφτομαι για εξέλιξη και όχι για συμάζεμα.

Ψάχνοντας λίγο, σε VFM λύση, σκεπτόμενος και αυτά που λέτε (να μη χώσω και πολύ χρήμα)
Set Ohlins Basic Suspension Kit (Shock + Springs + Fork Oil) (https://www.car.gr/parts/view/7218666-set-ohlins-basic-suspension-kit-shock-springs-fork-oil-for-honda-cb-600-f-hornet-2007-2008) 730Ε

Επίσης πολύ θα ήθελα να μάθω αν ταιριάζει ανάρτηση από κάποιο άλλο μηχανάκι π.χ. από κάποιο SS, αλλά δεν ξέρω που να ρωτήσω.


Μπορεί να μπαίνει απο CBR με λίγο ψάξιμο αλλά δεν είναι πανάκεια καθότι πιο σφιχτό λόγω SS.Για μένα πήγαινε στο σετ της Ohlins και θα είσαι υπερκομπλε!

sanctusan
11/11/2021, 23:04
Wilbers

Δεν το λες και απρόσιτο


Μπορεί να μπαίνει απο CBR με λίγο ψάξιμο αλλά δεν είναι πανάκεια καθότι πιο σφιχτό λόγω SS.Για μένα πήγαινε στο σετ της Ohlins και θα είσαι υπερκομπλε!

Αν το "σφύξιμο" έχει αποτελέσματα, δε με νοιάζει να χάσω λίγο από άνεση. Επίσης σε μεταχειρισμένο, μένω πολύ χαμηλά σε κόστος

basilis_k6
11/11/2021, 23:10
Δεν το λες και απρόσιτο



Αν το "σφύξιμο" έχει αποτελέσματα, δε με νοιάζει να χάσω λίγο από άνεση. Επίσης σε μεταχειρισμένο, μένω πολύ χαμηλά σε κόστος

εκτός του οτι το βλέπω απιθανο να μπαινει γιατι ειναι τελειως αλλη μηχανη, δεν ειναι και κανενα φοβερο αμορτισερ. ασε που σε μτχ δεν ειναι βεβαιο οτι δεν θα εχει ηδη 70κ χλμ. πρεπει να βρεις μηκος αμορτισερ απο cbr και να δεις αν χωρανε δοχεια κτλ σε σενα.

billy84
12/11/2021, 16:15
Δεν το λες και απρόσιτο



Αν το "σφύξιμο" έχει αποτελέσματα, δε με νοιάζει να χάσω λίγο από άνεση. Επίσης σε μεταχειρισμένο, μένω πολύ χαμηλά σε κόστος



Να σου πω την αλήθεια έχω τις αμφιβολίες μου για το αν θα δουλέψει σωστά.Σίγουρα το κόστος παραμένει χαμηλά αλλά υπάρχει πάντα η πιθανότητα να πετάξεις λεφτά.Πρέπει να ρωτήσεις κάποιον μάστορα γνώστη αν μπαίνει έστω και με μικρή πατέντα γιατί δεν ξέρω κάποιον να το έχει κάνει.Ίσως να συμβουλευτείς και κανένα Αμερικάνικο φόρουμ που κάνουν τέτοιες πατέντες.Θέλει ψάξιμο δυστυχώς,ενώ στην άλλη περίπτωση αγοράζεις κάτι έτοιμο που είναι μελετημένο για το μηχανάκι σου.

ptc
12/11/2021, 16:35
Πολύ φοβάμαι ότι η βελτίωση του υπάρχοντος θα σου ξύσει τη φαγούρα για λίγο καιρό και σε κάνα χρόνο θα είσαι εκεί που ξεκίνησες. Επίσης σκέψου ότι αν δε σε καλύψει η μετατροπή, ό,τι χρήμα έριξες δε θα το ξαναδείς.

Κι εγώ για cb1000r θα πήγαινα.

lospsi
12/11/2021, 18:41
υπολόγισε επίσης και ένα σέρβις (100 ευρώ περίπου) σε ότι μτχ αμορτισέρ από cbr βρεις...

o_gavros
13/11/2021, 06:57
Πολύ φοβάμαι ότι η βελτίωση του υπάρχοντος θα σου ξύσει τη φαγούρα για λίγο καιρό και σε κάνα χρόνο θα είσαι εκεί που ξεκίνησες. Επίσης σκέψου ότι αν δε σε καλύψει η μετατροπή, ό,τι χρήμα έριξες δε θα το ξαναδείς.

Κι εγώ για cb1000r θα πήγαινα.

Αυτό δεν είναι απόλυτο.
Εγώ που στο δικό μου έχω κάνει ότι σκέφτεται ο Γιάννης εδώ να κάνει, κοντα στα 5-6 χρόνια ήδη και καθόλου δεν το έχω βαρεθεί. Ίσα ίσα που επειδή το έχω μάθει (και το μαθαίνω) καλύτερα, το διαχειρισμο του γκάζι σε συνδυασμό με ένα σχετικά καλό "στήσιμο" το κάνει αρκετά fun to ride.

doctoras
13/11/2021, 07:50
Αυτό δεν είναι απόλυτο.
Εγώ που στο δικό μου έχω κάνει ότι σκέφτεται ο Γιάννης εδώ να κάνει, κοντα στα 5-6 χρόνια ήδη και καθόλου δεν το έχω βαρεθεί. Ίσα ίσα που επειδή το έχω μάθει (και το μαθαίνω) καλύτερα, το διαχειρισμο του γκάζι σε συνδυασμό με ένα σχετικά καλό "στήσιμο" το κάνει αρκετά fun to ride.

ηλικιακή ωρίμανση λέγεται...
το "πιάνει πέτρα και την στύβει" δίνει την θέση του στο "η μέση/γόνατα μου πονάνε" :D και αρχίζεις συνειδητοποιείς το κάπου ώπα με τα κυβικά και τα άλογατα.
και λες είμαι οκ με το εργαλείο λιγο καλύτερη άνεση/πληροφορία/παιχνίδι να προσφέρει και ψωνίζεις περιφερειακά

ptc
13/11/2021, 09:37
Αυτό δεν είναι απόλυτο.

Τα ευκόλως εννοούμενα...

sanctusan
14/11/2021, 23:19
Σε ομάδα με Hornet στο FB
Πίσω αναρτηση ταιριάζει από CB1000R του 2008 και μετά, που δε νομίζω να είναι κάτι πολύ καλό για αυτό που ζητάω. Αλλά σίγουρα θα είναι οικονομική λύση.
Επίσης μπορεί να ταιριάζει όλο το μπροστινό CBR600RR του 2007 και μετά, αυτό ακούγεται πολύ καλό γιατί πάει μαζί με τη ακτινική φρενάρα του γΛήγορου αλλά θα έχω απόλεια στο ABS, κάτι που δεν θέλω.

dimitris23
15/11/2021, 00:06
Αν δεν είναι το κύριο σου όχημα και δεν το χρησιμοποιείς καθημερινά έχεις σκεφτεί να κοιτάξεις σε 1000 superbike; αφού το ζητούμενο σου είναι περισσότερο γκάζι και καλύτερο στήσιμο

doctor_john
15/11/2021, 07:13
Σε ομάδα με Hornet στο FB
Πίσω αναρτηση ταιριάζει από CB1000R του 2008 και μετά, που δε νομίζω να είναι κάτι πολύ καλό για αυτό που ζητάω. Αλλά σίγουρα θα είναι οικονομική λύση.
Επίσης μπορεί να ταιριάζει όλο το μπροστινό CBR600RR του 2007 και μετά, αυτό ακούγεται πολύ καλό γιατί πάει μαζί με τη ακτινική φρενάρα του γΛήγορου αλλά θα έχω απώλεια στο ABS, κάτι που δεν θέλω.

:eyepop:

Πες αν θέλεις περισσότερα γιατί κάνω κάτι αντίστοιχο και δεν ήξερα ότι υπάρχει πρόβλημα με το ABS.

viper1
15/11/2021, 09:28
:eyepop:

Πες αν θέλεις περισσότερα γιατί κάνω κάτι αντίστοιχο και δεν ήξερα ότι υπάρχει πρόβλημα με το ABS.

Χρειάζεται ο τροχός να έχει το δισκάκι με τα δόντια που διαβάζει ο σενσορας του abs και το μπροστινό να έχει βάση για τον σενσορα

dankannn
15/11/2021, 09:54
Για μενα απλα το δινεις και αγοραζει ενα cb1000r και τερμα , γιατι τα κανει ολα αυτα που θες και μαλιστα καλυτερα.
Πολυ ανετο μηχανανακι , το προβλημα ειναι οτι δεν κανει για δευτερο ατομο για ταξιδια

sanctusan
15/11/2021, 13:19
:eyepop:

Πες αν θέλεις περισσότερα γιατί κάνω κάτι αντίστοιχο και δεν ήξερα ότι υπάρχει πρόβλημα με το ABS.

Πρώτον πολύ πιθανόν να μη βρω το μπροστινό με το ABS και δεύτερον μπορεί να μην ταιριάζει στη δικιά μου μονάδα ABS